Prijavi se z GoogleID

» »

HTML 5

HTML 5

strani: 1 2 3 4 5 6

Icematxyz ::

Firefoxu(60FPS)


Dovolj torej.

Jih pa gameplay jebe, nič kaj svetla prihodnost.


Igram ta tiberium aliances.

Gandalfar ::

no ja, samo en delujoc browser ni glih cross-platform cudez, kjer po moznosti rabis vseeno flash, da ti zvok ok dela.

Icematxyz ::

cross-platform cudez


Z drugo besedo FF da. ;) Drugače pa ne vem potem pa raje razvijaj "native games" za WP, kjer imaš DX podporo, če te pač to bolj veseli in boš razvil od telefona preko tablice do namizja, kot bi rekel keks saj pa ni treba uporabljati spletnih tehnologij in svojih aplikacij razlivati po vseh platformah, če ti te tehnologije niso všeč.

Mavrik ::

Ej, "če ti ni všeč te ne uporabjaj" ni noben argument v debati o tem kako dobra je kaka platforma no, daj mal nivo dvigni.

Igram ta tiberium aliances. Beta je že dolgo gor pa se še ne morejo bugo rešit, tekoče dela pa sam v Firefoxu(60FPS), drugje bolj ali manj 5-10FPS. HTML5 pač ni dokončan standard in ma vsak browser mal drgač...


Na katerem operacijskem sistemu pa si testiral?
The truth is rarely pure and never simple.

Lonsarg ::

Osebno samo Windows8. Sam so debate po forumu in bolj ali manj vsi firefox uporabljajo. Dela pa na vseh browserjih, izgled enak. Edino ene optimizacije za posamezne browserje za GPU racunanje mecejo notri, od tle potem ta FPS razlika.

Icematxyz ::

Ej, "če ti ni všeč te ne uporabjaj" ni noben argument v debati o tem kako dobra je kaka platforma no, daj mal nivo dvigni.


Izkušnja enega podjetja, ki ni uspelo izdelati HTML 5 igre, ki bi jo igralo veliko število igralcev in trditev, da je to dokaz o tem da HTML 5 platforma ni pripravljena za uporabo in gre za nateg pa je argument najvišjega nivoja?

Tukaj imaš eden argument:

http://www.play4free.com/en/

Še video:

https://slo-tech.com/novice/t521652

Komur pa se HTML 5 zdi (trenutno) prevelik izziv pa pač naj uporablja druge rešitve.

garamond ::

Ta stran http://www.play4free.com/en/ je bolj protiargument kot argument, ker ena igra zahteva plugin, eno je treba prenesti, ena pa sicer dela v HTML (že prej omenjena igra).

HTML 5 je za igre pripravljen pogojno. Torej, če si se pripravljen odpovedati nekemu delu obiskovalcev, če bi rad, da se ti čas programiranja podaljša (ker ni toliko in tako dobrih knjižnjic kot za AS3), da moraš testirati in skrbeti za delovanje v večih brskalnikih, da je prodaja igre težja (če je to tipična igra, kot so na Flash portalih), da nekateri "bonbončki" sploh niso tehnično možni (ali pa samo v Chrome).

HTML 5 je trenutno najslabši v 3D, kjer so ti problemi vidni z lune in še multiplicirani.

Tako da če greš zdaj delat HTML 5 igro, pričakuješ nekaj drugega v zameno. Ena taka stvar bi lahko bila direktna uporaba igre na iOS in Android brez plačila lastniku mobilne platforme (30% dobička). Ali pa plačilo HTML 5 zagovornikov, da preneseš svojo že popularno igro tudi tja. Ali pa HTML 5 tekmovanje, kjer se hočeš naučiti novih stvari.

Sicer se mi pa zdi, da je dobrim razvijalcem vseeno kaj uporabljajo, dokler je to najboljša ali najbolj primerna tehnologija ... ker je okolje samo sredstvo. Ravno Flash razvijalci so pogosto gonilo razvoja za HTML 5 igre. Recimo 3D knjižnica za WebGL je delo (bivšega?) Flash razvijalca, prav tako knjižnica, ki replicira Flashev depth management (ker ga Canvas2D sploh nima).

Mavrik ::

Tako da če greš zdaj delat HTML 5 igro, pričakuješ nekaj drugega v zameno. Ena taka stvar bi lahko bila direktna uporaba igre na iOS in Android brez plačila lastniku mobilne platforme (30% dobička). Ali pa plačilo HTML 5 zagovornikov, da preneseš svojo že popularno igro tudi tja. Ali pa HTML 5 tekmovanje, kjer se hočeš naučiti novih stvari.


Tu je na žalost problem v tem, da sta brskalnika v iOS in Android še občutno slabša - iOS Safari ima precej hroščev in mu manjka veliko podpore, Androidov brskalnik pa zaradi pomanjkanja strojnega pospeševanja in še slabše podpore pogosto ni uporaben niti za HTML5 vmesnike aplikacij, še manj pa za igre, ker preprosto izrisovalna pogona nista dovolj hitra.
The truth is rarely pure and never simple.

Mipe ::

To je res, javascript engine je tako slab, da celo s strojno pospešeno grafiko (WebGL) deluje počasneje kot Canvas2D. Scirra Construct 2 se sooča s temi problemi na pametnih telefonih in so ugotovili, da so native brskalniki na telefonih daleč pod pričakovanji. Rešitev vidijo v directCanvas in CocoonJS, ki občutno izboljšata performans HTML5 iger na telefonih, vendar je prav tako kot Construct 2 vse to še zelo mlada tehnologija, vendar vsak dan vidimo izboljšave na teh področjih.

Mimogrede, Construct 2 koketira z Awesomium, ki bi omogoča .exe deployment na desktope. Ciljajo namreč na deployment HTML5 projektov na čim več platform. Prihodnost je blizu, zelo blizu, ampak predvsem zaradi peščice ljudi, ki se trudi zaobiti hibe trenutne "uradne" tehnologije.

Sam razvijam HTML5 igre v Construct 2, zelo enostavno, je pa zaenkrat izziv doseči 100% na vseh ciljnih platformah. Veliko ljudi še uporablja zastarele brskalnike.

Mavrik ::

Mene je bolj še teplo dejstvo, da je iOS imel drugačen rendering znotraj aplikacij (v WebView) kot v Safariju in je bil prvi opazno počasnejši.

Sicer se pa še nisem ukvarjal z igrami - a obstaja kak framework, ki bi se znal prevest še v Flash za fallback?
The truth is rarely pure and never simple.

garamond ::

Zame je največja prednost HTML 5 ravno v tem, da je lahko uporabljen tako na namizju kot telefonih, čeprav ima na telefonih res močne omejitve ... in je res, HTML 5 zapakiran v nativno aplikacijo z enostavnim GUI ima probleme na slabših Android telefonih. Recimo s scrollanjem dolgega seznama.

Specifično za igre to pomeni, da v privzetih brskalnikih delujejo le take, katerih gameplay ni odvisen od visokega fps, ki nimajo scrollinga celotnih ozadij, ki imajo malo animacij, in ki ne porabljajo dosti CPU za računanje. Se mi zdi, da še vedno ostane precej možnih iger. Miselne, puzzle, mogoče kakšna "tower defense" igra, turn-based, ...

Mipe je izjavil:

Prihodnost je blizu, zelo blizu

Ja, Canvas2D ima zdaj že veliko uporabnikov. Še kakšno leto, da pade delež IE 8 za 10% in bo Canvas2D imelo več kot 90% uporabnikov. Tam nekje, za ZDA in EU.

Mavrik je izjavil:

Sicer se pa še nisem ukvarjal z igrami - a obstaja kak framework, ki bi se znal prevest še v Flash za fallback?

Mislim da ni takega frameworka, vsaj jaz ga nisem še srečal. Je nekaj takega samo za zvok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: garamond ()

Icematxyz ::

Ta stran http://www.play4free.com/en/ je bolj protiargument kot argument, ker ena igra zahteva plugin, eno je treba prenesti, ena pa sicer dela v HTML (že prej omenjena igra).


Le pri dveh ni pogoj za uporabo Windows OS in glej ga zlomka za kateri dve.

Ravno Flash razvijalci so pogosto gonilo razvoja za HTML 5 igre. Recimo 3D knjižnica za WebGL je delo (bivšega?) Flash razvijalca, prav tako knjižnica, ki replicira Flashev depth management (ker ga Canvas2D sploh nima).


Vladimir Vukićević, born April 29, 1979, is an American-Serbian software engineer who has worked on many open source projects. He is known mostly for his work on open source graphics libraries, including those used in the Mozilla project.

In 2007, he began work on a prototype OpenGL 3D context for the canvas HTML element which he called Canvas 3D.[1] This work led to the creation of a "Accelerated 3D on the Web" working group within the Khronos Group in order to create a royalty free standard API for OpenGL and OpenGL ES 2.0 capabilities,[2] which produced the WebGL specification.

In 2008, Vukićević publicly criticized Apple for using private interfaces in the Safari web browser to improve its performance, leaving third-party applications such as Firefox without solutions for similar performance problems.[3]


Vladimir Vuki%C4%87evi%C4%87 @ Wikipedia

garamond ::

Icematxyz je izjavil:

Ta stran http://www.play4free.com/en/ je bolj protiargument kot argument, ker ena igra zahteva plugin, eno je treba prenesti, ena pa sicer dela v HTML (že prej omenjena igra).


Le pri dveh ni pogoj za uporabo Windows OS in glej ga zlomka za kateri dve.

Za ostale igre ne vem, ker nisem probal -- potem ostale delujejo v HTML (5)?

Icematxyz je izjavil:


Ravno Flash razvijalci so pogosto gonilo razvoja za HTML 5 igre. Recimo 3D knjižnica za WebGL je delo (bivšega?) Flash razvijalca, prav tako knjižnica, ki replicira Flashev depth management (ker ga Canvas2D sploh nima).


Vladimir Vukićević, born April 29, 1979, is an American-Serbian software engineer who has worked on many open source projects. He is known mostly for his work on open source graphics libraries, including those used in the Mozilla project.

In 2007, he began work on a prototype OpenGL 3D context for the canvas HTML element which he called Canvas 3D.[1] This work led to the creation of a "Accelerated 3D on the Web" working group within the Khronos Group in order to create a royalty free standard API for OpenGL and OpenGL ES 2.0 capabilities,[2] which produced the WebGL specification.

In 2008, Vukićević publicly criticized Apple for using private interfaces in the Safari web browser to improve its performance, leaving third-party applications such as Firefox without solutions for similar performance problems.[3]


Vladimir Vuki%C4%87evi%C4%87 @ Wikipedia

No, s "3D knjižnica za WebGL" sem mislil Three.js, ki je najbolj popularna, je pa zgrajena nad APIjem WebGL. Knjižnico definitivno rabiš, alternativa pa jo je napisati sam.

Icematxyz ::

Za ostale igre ne vem, ker nisem probal -- potem ostale delujejo v HTML (5)?


Tiste s seznama (2), ki ne zahtevajo/ta uporabo Windows OS da.

No, s "3D knjižnica za WebGL" sem mislil Three.js, ki je najbolj popularna, je pa zgrajena nad APIjem WebGL. Knjižnico definitivno rabiš, alternativa pa jo je napisati sam.


Hotel sem nakazati, kjer se takšna inovacija ponavadi začne na kateri potem lahko gradijo tudi drugi in da so takšne inovacije ponavadi potem uporabne "cross-vendor", kljub temu pa se na zaveze o "najboljši" podpori, ki jo obljublja zdaj eden, potem drug vendor vedno ne moreš najbolj zanesti, ker so zadaj vedno še drugi delni interesi, ampak ob koncu dneva pa je treba tudi reči, da preprosto boljšega ni in "črne napovedi" ali izogibanje uporabi ali iskanje izgovora te dolgoročno ne pripelje daleč, kvečjemu nazaduješ.

Gandalfar ::

Glede na pokazano, bos danes sel v html5 razvijat samo, ce je tvoj time to market daljsi od 24 mesecev, ker bos upal da se bo html5 ekosistem v tem casu dovolj razvil.

Icematxyz ::

Da in temu razmišljanju je treba še dodati, da se za 24 mesecev potem sploh nima smisla več ukvarjati z razvojem na področju spleta. Po 24 mesecih zadevo spet preveriš in jo najverjetneje prestaviš za nadaljnjih 24 mesecev.

Torej pod črto prepustiš to področje raje drugim.

Icematxyz ::

Meet Future (Audio Included)



Chaos To Perfection & Les 84

P.S. Ogled video vsebine je mogoč v sodobni HTML 5 tehnologiji.

Gandalfar ::

> Torej pod črto prepustiš to področje raje drugim.

Da in dam v budget native implementacije, da se ne ustrelim v koleno na koncu poti. Vse kar pravim je, da je ta hype okoli html5 nevaren in je potem jok in stok, ko platforme ne zmorejo izpolnit obljubljenega hypa.

Icematxyz ::

Da in dam v budget native implementacije, da se ne ustrelim v koleno na koncu poti.


Na koncu poti da, ko končaš s projektom in naložiš na spletno stran ali kakšen market aplikacijo za prejem, medtem ko konkurenca enako zmogljivost ponudi kar v spletnem brskalniku.

Vse kar pravim je, da je ta hype okoli html5 nevaren in je potem jok in stok, ko platforme ne zmorejo izpolnit obljubljenega hypa.


Bom izdelal torej "native app" igro na kateri bom delal 1 leto in če ne bo "best seller" potem je bil ta tvoj hype o "native apps" torej "nevaren" in strel v koleno.

Ne gre to tako. A ne da?

Icematxyz ::

Access to multimedia streams (video, audio, or both) from local devices (video cameras, microphones, Web cams) can have a number of uses, such as real-time communication, recording, and surveillance.


The first part of WebRTC has landed!

Poenostavljeno povedano:

Opreš priljubljen spletni brskalnik in se morda v prihodnosti tudi na slo-tech kar preko zasebnih sporočil pogovarjaš s svojimi slo-tech prijatelji, torej audio/video podpora in to brez kakšnih vtičnikov.

Icematxyz ::

Izdelan v spletnih tehnologijah in namenjen spletnim razvijalcem:



Brackets & Adobe details its open source code editor for web developers

Razvijalcem HTML 5 iger in tudi drugih HTML 5 aplikacij pa zraven avdio/video podpore omenjene višje delo zelo olajša implementacija WebRTC Peer-to-peer Data API.

RockyS ::

Obstaja kak plugin, ki bi prvo idejo omogočil v DW ali katerem drugem podobnem programu?

Icematxyz ::

Razvijalcem HTML 5 iger in tudi drugih HTML 5 aplikacij pa zraven avdio/video podpore omenjene višje delo zelo olajša implementacija WebRTC Peer-to-peer Data API.


Tukaj nisem ciljal na implementacijo v Brackets, ampak implementacijo, ki počasi prihaja v popularne spletne brskalnike!

Gandalfar ::

Zelo zelo zelo zelo pocasi ;)

Icematxyz ::

Zelo zelo zelo zelo pocasi ;)


ETA za začetno implementacijo zadnjih treh področij je zaenkrat še naravnan v leto 2012 in verjetno to sovpada s porastom razpoložljivih aplikacij, ki bodo izkoriščale to podporo na kakšnem marketu tudi že v tem ali blizu tega obdobja.

Zanimiv projekt:

BananaBread, the port of the Sauerbraten first person shooter from C++ and OpenGL to JavaScript and WebGL, is making good progress. We are starting to work on polish and our artist gk is in the process of making some very cool levels!


Demo Game



BananaBread 0.2: Levels!

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Icematxyz ()

Mipe ::

Če je to high-end... Ma, saj niso resni. Še originalni Doom je bolje zgledal!

Icematxyz ::

Za znane naslove smo že v tej temi ugotovili, da je najbolje, da jih prenese v HTML 5 lastnik pravic, če pa si avtor (si lastiš ustrezne pravice) kakšne druge "high-end igre" in si pripravljen odpreti kodo pod določeno licenco za katero smatraš, da je primerna za prenos v HTML 5 pa jim to sporoči in bom potem najverjetneje lepil občasno v to temo, kot razno razne proof-of-concept prenose "native" igre v HTML 5 torej tudi tvojo igro.

Icematxyz ::

HTML 5



Firefox OS is a kernel which boots an HTML5-based viewing application only. The phone functionality is then entirely implemented as locally stored web applications, removing all user-facing native code and middleware layers from the device. Any APIs needed to fully exploit the capabilities of the phone are being implemented as Web APIs and then submitted to the W3C "for standardization". The removal of OS services and middleware layers, Mozilla hopes, will make devices easier to build and introduce at a lower price point to "drive adoption across developing markets".


Leading global network operators back initiative, including Deutsche Telekom, Etisalat, Smart, Sprint, Telecom Italia, Telefónica and Telenor


Mozilla's Boot to Gecko becomes Firefox OS & Mozilla Gains Global Support For a Firefox Mobile OS

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Icematxyz ()

Gandalfar ::

More vaporware. \o/

Icematxyz ::

Kdo ve, morda pa res že čez kakšno leto ali še prej svetovni splet ne bo več obstajal. Sam sem sicer do takšnih teorij nekoliko torej zadržan... Bomo videli!

Gandalfar ::

Tile njihovi citati so krneko fapanje javnosti. Na koncu bodo pa telefoni zaklenjeni in jih bo treba rootat in ko bos omenil, da bi ti morda v tem kvazi firefoxu pognal kaksen binary blob/embedded c kodo, ker ti bo javascript delal prepocasi te bodo pa hoteli lincat. Nimam veliko upanja v to njihovo platformo.

Icematxyz ::

in jih bo treba rootat in ko bos omenil, da bi ti morda v tem kvazi firefoxu pognal kaksen binary blob/embedded c kodo, ker ti bo javascript delal prepocasi te bodo pa hoteli lincat.


Uporabniki na drugih platformah da, ko ne bo delalo.

Nimam veliko upanja v to njihovo platformo.


HTML 5 video vsebine tudi dolgo nismo imeli na slo-tech sedaj pa že praktično vse delujejo tudi v HTML 5 tehnologiji!

Zgodovina sprememb…

Gandalfar ::

Itak, cpu pospeseno da se ti v teh toplih dneh se bolj racunalnik greje ;)

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

Itak, cpu pospeseno da se ti v teh toplih dneh se bolj racunalnik greje ;)


Saj za to pa še dobro pravim, da končno dobivam tudi prave namenske strojne odjemalce, kjer bo večina vsebin na spletu pri ogledu tudi ustrezno strojno pospešena.

techfreak :) ::

Sicer je Adobe tudi rabil kar nekaj časa za strojno pospeševanje, sploh pri Macih, kjer ga podpirajo samo modeli zadnjih 3? let.

Icematxyz ::

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Icematxyz ()

Icematxyz ::

Vgrajen Razhroščevalnik



Spletni razvijalci se bodo najverjetneje zelo razveselili privzeto vgrajenega razhroščevalnika za JavaScript (spletne aplikacije), ki bo privzeto vgrajen v Firefox 15 in bodo med drugim tako lahko (oddaljeno) na enostaven in hiter način razhroščevali spletne aplikacije spisane za Firefox OS in Firefox za Android in to kar iz udobja spletnega brskalnika, ki ga poganjajo na namizju svoje delovne postaje.


Responsive Design View



Spletni oblikovalci pa se bodo najverjetneje razveselili novosti, ki sliši na ime Responsive Design View, novost, katera omogoča med drugim tudi enostaven pregled nad tem, kako bo spletna aplikacija videti na različnih mobilnih napravah, katere seveda imajo zaslone različnih ločljivosti (čas 1.34+):



H & JavaScript Debugging

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Icematxyz ()

Mipe ::

Opala, že sedaj je Firefox najboljša izbira za razvijalce spletnih aplikacij (vsaj zame), zdaj bo pa še povečal vodstvo!

Gandalfar ::

Ah kje, vsi resni so na Chromu :)

Mipe ::

Jaz ga uporabljam samo za testiranje aplikacij. Ni ga čez Firebug za sprotno delo, tu pa so še drugi addoni kot je Colorzilla, MeasureIt pa vse to :)

Icematxyz ::

Vsak resen spletni razvijalec bo najverjetneje stal v vrsti, da si zagotovi svojo Firefox OS napravo, nenazadnje na to čaka že vsaj od zametkov spleta!

Mipe ::

Tako in tako vsak resen spletni razvijalec uporablja po enega od vseh večjih brskalnikov oziroma platform. FF, Chrome, IE, morda še Opera drug ob drugem, po možnosti pa še iPhone ali Android telefon.

Gandalfar ::

Mah, Firebug je zame buggy pa firefox je nasplosno pocasen. Chromovi developer toolsi so super, se posebaj ta novi performance optimizer da ti zna se paint evente optimizirat. JS debugger je pa itak ze dosti casa top.

V resnici me pa se najbolj moti pri vsem skupaj, da mi Firefoxov interni tool skoz skace po glavi in se pocutim posiljenega, ce hocem kliknit na en bogi inspect element.

Zgodovina sprememb…

msjr ::

Gandalfar je izjavil:

Mah, Firebug je zame buggy pa firefox je nasplosno pocasen. Chromovi developer toolsi so super, se posebaj ta novi performance optimizer da ti zna se paint evente optimizirat. JS debugger je pa itak ze dosti casa top.

V resnici me pa se najbolj moti pri vsem skupaj, da mi Firefoxov interni tool skoz skace po glavi in se pocutim posiljenega, ce hocem kliknit na en bogi inspect element.


Eh, večina teh toolov na firefoxu je popolnoma neuporabna (da ne govorimo o konstantnih updejtih, ki grejo na živce), ker imajo razni ipadi in galaxyji svoje finte in je na koncu vedno treba testirat točno tam. Za začetek bi bilo fino, če bi razvijalci brskalnikov končno in za vselej porihtali box model, tako da deluje po standardu, ne pa da se še zdaj zajebavamo z margini in paddingi, da ne govorimo o bolj advanced variantah. Pa predvsem prepovedat raznim kvazi opinion makerjem, da govorijo o html5 (se še spomnite web2.0 hypa - isti k...), čeprav se je k sreči že vse skupaj pomirilo, lani je bilo vse skupaj hujše.

Se strinjam z Gandalfarjem - chrome in njegovi dev toolsi in to je to, čeprav v končni fazi zmeraj nekaj poprčkam in je koda polna nekih patchev, workaroundov in podobnega sranja :). Pa naj prvi vrže kamen.... Dost je, bluzim.

Icematxyz ::

Da sedaj ko si si olajšal dušo pa pojdi programirati svojo naslednjo spletno aplikacijo v C++.

Looooooka ::

"resen spletni razvijalec" ne razvija samo za en browser.
Najmanj, kar pricakuje je to, da bo zadeva delala pod vsemi brskalniki.
Ce ne ni "resen", kaj sele "razvijalec", v najboljsem primeru "fan boy".
Fact.
Kdor nekaj dela za splet in brskalnike pusti svojo pristransko prtljago pri vratih.Or he gets fired.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Icematxyz ::

"resen spletni razvijalec" ne razvija samo za en browser.


Da in za to ga torej C++ s tega vidika ne zanima.

Najmanj, kar pricakuje je to, da bo zadeva delala pod vsemi brskalniki.


Ne to preprosto ne drži več. Primer: EA Games se mi zdi dokaj resno podjetje na svojem področju in svojih HTML 5 iger ne razvija za na primer IE 6 in jih tudi nikoli ni. Tudi resen razvijalec za Firefox OS se bo primarno obremenjeval le s tem, če njegova aplikacija na Marketu deluje na torej mobilnem Firefox OS, ampak ker Mozilla deluje v prid Open Web je zelo verjetno, da bo tudi zaganjalnik na namizju kakšnega drugega OS poganjal to aplikacijo brez težav v popularnejšem in novejšem spletnem standardnem HTML brskalniku.

Ce ne ni "resen", kaj sele "razvijalec", v najboljsem primeru "fan boy".
Fact.


Torej to ni fact in se nič ne spremeni, če si fanboy od Chrome spletnega brskalnika ali ne, to je pa res.

Kdor nekaj dela za splet in brskalnike pusti svojo pristransko prtljago pri vratih.Or he gets fired.


Morda v "javni upravi", Mozilla Marketplace ti omogoča, da si torej sam svoj šef.

Če pa smo že pri Chrome se spomnim, da je plan za HTML 5 video vsebine na slo-tech bil zastavljen v časovnico nekaj let (3 ali 4 če se ne motim).

Glede na to, da enosmeren pretok HTML 5 video vsebin že deluje praktično za vse takšne video vsebine na slo-tech in je mimo komaj 1/3 planiranega časa predlagam, da se začne razmišljati o podpori dvosmerni HTML 5 video/avdio komunikaciji v okvirjih zasebnih sporočil.

HTML 5



Vir

Nenazadnje ta popopra v Chrome je tik pred vrati in prav tako bo na voljo na mobilnih napravah s prednameščenim Firefox OS in torej bi bilo verjetno OK, če bi uporabnik to podporo imel tudi na slo-tech, da nenazadnje ob ogledu kakšne HTML 5 video vsebine s svojim slo-tech prijateljem izmenja mnenje o le-tej tudi v živo.

Ali pa o kakšni PvP HTML 5 igri na primer:

http://gritsgame.appspot.com/

Se pravi katera je boljša in tako naprej...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Icematxyz ()

Gandalfar ::

icemat: a ti si zgresil temo? Zakaj v html5 temi o c++ bluzis?

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

icemat: a ti si zgresil temo? Zakaj v html5 temi o c++ bluzis?


Točno tako sem namreč pozabil prilepiti povezavo:

http://slo-tech.com/novice/t525634

Kjer smo bili off-topic, ker je bila razprava pisana za to temo.

Gandalfar ::

Dost dober seznam failov, ki jih dozivis ce danes razvijas za html5: http://blog.caplin.com/2012/07/16/the-p...

Tako da .. nekaj za experimental labs zadeve.
strani: 1 2 3 4 5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mozilla in Xiph predstavila nov audio kodek Opus (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
5210958 (8228) Icematxyz
»

Podpora za strojno pospešeno predvajanje h.264, aac in mp3 v mobilnem firefoxu skoraj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Android
11216404 (13293) Icematxyz
»

WebM - vprašanja in razprave

Oddelek: Programska oprema
457913 (6000) Icematxyz
»

W3C in WHATWG sprta okoli usode HTML5

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
378707 (7004) Icematxyz
»

Chrome ne bo več podpiral H.264, le WebM (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
14019374 (14761) Icematxyz

Več podobnih tem