Forum » Problemi človeštva » Klobasa je zgagar
Klobasa je zgagar
Thomas ::
Avtoprevozniki s Klobaso na čelu, so po moje eni brezvezni zdraharji. Zapore cest so protiustavne poteze in samo povečujejo probleme.
Predor Karavanke pa naj čimprej izboljšajo, ker je nevaren. Smo videli že dovolj požarov in nesreč v dvosmernih tunelih brez escape rova.
Predor Karavanke pa naj čimprej izboljšajo, ker je nevaren. Smo videli že dovolj požarov in nesreč v dvosmernih tunelih brez escape rova.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
popster ::
zapora ceste je opozorilo da je nekaj res narobe. Že kakršno koli protestiranje je dejanje upora. Eni pa očitno nočejo bit tiho in zato protestirajo.
Thomas ::
Protestirajo naj kar lepo peš. Ker nazadnje se bo eden spomnil protestirat s svojimi nanoroboti. Dokler se ga ne okliče za cesarja. Potem pa bo štala.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Tarzan ::
Tu se strinjam s Thomasom. Po mojem gre za navadno izsiljevanje, iskanje pozornosti in delanje iz muhe slona. Marsikdo drug bi lahko bolj upravičeno šel štrajkat, kot pa prevozniška drhal. S Klobaso na čelu.
Karaya 52 ::
Jasno, karavanski predor je "ticking time bomb". Avstrijci so letos uredili vse tunele od nemske do slovenske meje, jih spremenili v dvocevne, tako da je tudi s prometnega vidika to ozko grlo. Vprasanje kaj bi se zgodilo ob nesreci ... recimo da se vzge cisterna Klobase na polovici ... 4km na vsako stran. Verjetno bi vecina umrla zaradi zastrupitve s CO?
Cestitke medijem, varnostno prometno vprasanje so uspeli predstaviti kot Slovenija proti Avstriji, kot Italija proti Slovenija v primeru plinskih terminalov.
Cestitke medijem, varnostno prometno vprasanje so uspeli predstaviti kot Slovenija proti Avstriji, kot Italija proti Slovenija v primeru plinskih terminalov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Karaya 52 ()
WarpedGone ::
Prevozniki so ena izmed tistih zaščitenih sort divjadi, katerim bi prvi dan ukinil vse subvencije, če bi imel to možnost. V drugem koraku pa bi jim cestnino obračunal sorazmerno z osebnimi avtomobili. Če bi imel dober dan, bi jim na AC dal 10 % popusta.
Če froca razvadiš, jasno da iz nejga rata vreča brez dna, vse je njegovo in po njegovem. Vsak dan znova.
Če froca razvadiš, jasno da iz nejga rata vreča brez dna, vse je njegovo in po njegovem. Vsak dan znova.
Zbogom in hvala za vse ribe
nurmaln ::
Da bi jim bli fouš najbrž ne, je pa anoying da jim mi nič ne mormo če pustijo šleper postavljen čez cesto, policija pa jih gleda kot da je to legitimen način protesta.
Če se jaz postavim med vhodna vrata parlamenta in ne spustim nikogar skozi me bodo odstranili na silo, zakaj ne še njih s cest?
Če se jaz postavim med vhodna vrata parlamenta in ne spustim nikogar skozi me bodo odstranili na silo, zakaj ne še njih s cest?
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln
even if I have to do it myself!" - nurmaln
nurmaln ::
Se pokliče majstre ki imajo avtodvigala in se šleper (seveda ob varovanju policije) prekucne s ceste dol. Lastniku in šoferju šleperja pa ornk kazen za namerno oviranje in ogrožanje prometa pa še plačilo stroškov odstranitve.
Pa ne bo treba odstranit vseh 100 šleparjev, ko bodo šli s ceste prvi trije in bodo potalane položnice za nekaj (deset) tisoč evrov pravnim in odgovornim osebam, se bodo ostali hitro streznili.
Pa ne bo treba odstranit vseh 100 šleparjev, ko bodo šli s ceste prvi trije in bodo potalane položnice za nekaj (deset) tisoč evrov pravnim in odgovornim osebam, se bodo ostali hitro streznili.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln
even if I have to do it myself!" - nurmaln
#000000 ::
Jest ga v bistvu podpiram, sej se je baje več zmenu na enem kosilu, kot muzkontar Patrik, čeprav je to skor prvenstvena njegova naloga, je pustil naj Klobasa uredi zadevo.
[Michael] ::
Razvajene riti!
Če bi pa česa zmanjkal na policah trgovin bi pa jokal po dolgem in počez.
Tisti, ki ste iz mesta ste lahko kar tiho, ker če ne bi bilo prevoznikov bi stradal.
Žal, minister Vlačič ni karakter, da bi odločno protestiral na Avstrijski enostranski ukrep in se začel takoj pogajat za kompromis, za to morajo mali ljudje, ki marljivo delajo, delati tudi stvari, ki bi jih mogli tisti na vrhu za veliko večjo plačo.
Jaz ga podpiram, vsaj nekdo, ki ima jajca, da ukrepa.
Če ne gre zlepa, gre pa zgrda.
By the way, zapore tunela tovornjakarjev ŠE ni bilo pa že jokate, kaj bo šele, če bo. In močno dvomim, da bo res koga prizadela zapora od vas, ki se tukaj pritožujete, samo da se pljuva po nekomu a?
Šleparji ali pa polpriklopniki so dolgi in težki do 40 ton, pa še časovno so omejeni z vožnjo. Dopustniki in nedeljski šoferji, ko pa imajo pisan čas, bi lahko preusmerili za tistih par ur čez Podkoren ali Rateče ali pa Podljubelj, da ne bodo ogroženi. Tov. promet pa čez luknjo.
Če bi pa česa zmanjkal na policah trgovin bi pa jokal po dolgem in počez.
Tisti, ki ste iz mesta ste lahko kar tiho, ker če ne bi bilo prevoznikov bi stradal.
Žal, minister Vlačič ni karakter, da bi odločno protestiral na Avstrijski enostranski ukrep in se začel takoj pogajat za kompromis, za to morajo mali ljudje, ki marljivo delajo, delati tudi stvari, ki bi jih mogli tisti na vrhu za veliko večjo plačo.
Jaz ga podpiram, vsaj nekdo, ki ima jajca, da ukrepa.
Če ne gre zlepa, gre pa zgrda.
By the way, zapore tunela tovornjakarjev ŠE ni bilo pa že jokate, kaj bo šele, če bo. In močno dvomim, da bo res koga prizadela zapora od vas, ki se tukaj pritožujete, samo da se pljuva po nekomu a?
Šleparji ali pa polpriklopniki so dolgi in težki do 40 ton, pa še časovno so omejeni z vožnjo. Dopustniki in nedeljski šoferji, ko pa imajo pisan čas, bi lahko preusmerili za tistih par ur čez Podkoren ali Rateče ali pa Podljubelj, da ne bodo ogroženi. Tov. promet pa čez luknjo.
WarpedGone ::
Razvajene riti!
Ja, res so razvajene riti. S subvencijami, ujčkanji in de-facto pravico do horizontalnega nasilja (po domače - teroriziranja civilistov).
Zbogom in hvala za vse ribe
#000000 ::
A teroriziranje z jodlarske strani ti pa paše ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
WarpedGone ::
Si se že peljal skozi Karavanke?
Dokler bo to enoceven predor grem raje bos čez goro kot pa skozi tisto luknjo.
Dokler bo to enoceven predor grem raje bos čez goro kot pa skozi tisto luknjo.
Zbogom in hvala za vse ribe
#000000 ::
Warped. ja pol pa kr nabrat dnar da bomo naredli še eno cev, najboljš da ga Hilda in zidar dobita v delo?
Ziga Dolhar ::
Sam fouš ste jim, k majo šleparje, pa se vam smejijo, vi jim pa nč ne morte.
Ja, ampak nimajo pa stružnce!
Pardon za offtopic. Sej bom pridn.
Sicer se pa načeloma strinjam s Thomasom. Ukinitev subvencij bi sicer pomenila prevalitev bremena na ceno končnih izdelkov, katero bi krili dejanski uporabniki.
Vsekakor bi posledično trpela konkurenčnost slovenskega gospodarstva vizavi ostalim evropskim in glede na uvoz. Zato bi bila ukinitev subvencij (in drugih ukrepov) "poštena" le, če bi se ukinili na celotnem območju EU (oz. na celotnem svetu, da se prepreči učinek subvencioniranega uvoza). Tough [near impossible] job, se bojim.
https://dolhar.si/
WarpedGone ::
Zaradi subvencioniranega transporta je nrp. naše kmetijstvo/zelenjadarstvo nekonkurenčno.
Denar za te subvencije danes "prisilno prispeva" natanko to gospodarstvo in potrošniki.
Vsekakor bi posledično trpela konkurenčnost slovenskega gospodarstva vizavi ostalim evropskim in glede na uvoz.
Denar za te subvencije danes "prisilno prispeva" natanko to gospodarstvo in potrošniki.
Zbogom in hvala za vse ribe
fosil ::
Gradnji dodatne cevi nasprotujejo ravno avstrijci, ja ti isti, ki predor zapirajo zaradi varnosti.
In ti isti avstrijci, ki predor zapirajo zaradi varnosti, obenem dovolijo skozi peljati tovornjakom z nevarnim tovorom. Kje je tukaj logika?
Avstrijci si enostavno želijo zmanjšat tovorni promet na svojih alpskih cestah. Fino. Ampak kaj to pomeni za Slovenijo? To pomeni da se bodo ti kamioni vozili po daljši poti čez Slovenijo. To pomeni da bodo ti kamioni namesto na avstrijskih cestah, gužvo in smrad povzročali na slovenskih cestah. In obenem uničevali slovenske ceste namesto avstrijskih.
Naša vlada je pa seveda spet popolnoma odpovedala.
Tako da čeprav mi gredo kamionarji na živce, tukaj dejansko delajo v korist slovenije.
In ti isti avstrijci, ki predor zapirajo zaradi varnosti, obenem dovolijo skozi peljati tovornjakom z nevarnim tovorom. Kje je tukaj logika?
Avstrijci si enostavno želijo zmanjšat tovorni promet na svojih alpskih cestah. Fino. Ampak kaj to pomeni za Slovenijo? To pomeni da se bodo ti kamioni vozili po daljši poti čez Slovenijo. To pomeni da bodo ti kamioni namesto na avstrijskih cestah, gužvo in smrad povzročali na slovenskih cestah. In obenem uničevali slovenske ceste namesto avstrijskih.
Naša vlada je pa seveda spet popolnoma odpovedala.
Tako da čeprav mi gredo kamionarji na živce, tukaj dejansko delajo v korist slovenije.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
jype ::
fosil> tukaj dejansko delajo v korist slovenije.
Nope. V korist Slovenije bi delali, če bi šli na vlak.
Nope. V korist Slovenije bi delali, če bi šli na vlak.
cholt45 ::
Karaya 52 ::
Nihce ni rekel da Klobasa nima jajc, pogaja se itak bolje kot Vlacic, ki vsak drugi mesec sanira SZ.
Tudi res, da avstrijski zeleni tovorni promet ze vsaj dve desetletji ovirajo s preusmerjanjem prometa v nekaksne koridorje.
Samo tunel je vseeno nevaren. 8km, brez ubezne cevi, promet poteka v obe smeri. Po drugi strani je stevilo vozil razmeroma majhno, cca. 10000 dnevno, iirc, kar pomeni da se lep cas ne bomo videli druge cevi.
Lahko naredijo kompromis in tovornjake spuscajo ponoci, ko je prometa manj.
Tudi res, da avstrijski zeleni tovorni promet ze vsaj dve desetletji ovirajo s preusmerjanjem prometa v nekaksne koridorje.
Samo tunel je vseeno nevaren. 8km, brez ubezne cevi, promet poteka v obe smeri. Po drugi strani je stevilo vozil razmeroma majhno, cca. 10000 dnevno, iirc, kar pomeni da se lep cas ne bomo videli druge cevi.
Lahko naredijo kompromis in tovornjake spuscajo ponoci, ko je prometa manj.
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Tuneli so dvocevni na turski avtocesti (Tauernautobahn), medtem, ko sta na pirnski (Pyhrnautobahn)dva najdaljša še vedno enocevna (Gleinalmtunnel, Bosrucktunnel). Drugo cev predora Bosruck bi naj končali leta 2013, takrat bi se naj pričela gradnja druge cevi predora Gleinalm.
Avstrijci vodijo kar pametno politiko pri tovornem prometu čez Avstrijo. Slednjega močno regulirajo z dovolilnicami in "tiščijo" čim več tovora na železnico. Zato sta vsak dan MB in Wells povezana s šestimi pari RoLa vlakov, ki prepeljejo ~100 tovornjakov v vsako smer.
LP
Jože
Tuneli so dvocevni na turski avtocesti (Tauernautobahn), medtem, ko sta na pirnski (Pyhrnautobahn)dva najdaljša še vedno enocevna (Gleinalmtunnel, Bosrucktunnel). Drugo cev predora Bosruck bi naj končali leta 2013, takrat bi se naj pričela gradnja druge cevi predora Gleinalm.
Avstrijci vodijo kar pametno politiko pri tovornem prometu čez Avstrijo. Slednjega močno regulirajo z dovolilnicami in "tiščijo" čim več tovora na železnico. Zato sta vsak dan MB in Wells povezana s šestimi pari RoLa vlakov, ki prepeljejo ~100 tovornjakov v vsako smer.
LP
Jože
Tear_DR0P ::
Če bi pa česa zmanjkal na policah trgovin bi pa jokal po dolgem in počez.
seveda bi, zato se pa bunimo, ko prevozniki hočejo en dan štrajkat, namesto da bi delali. že tako trpimo, ker so žerjavisti v luki koper štrajkali.
Jaz ga podpiram, vsaj nekdo, ki ima jajca, da ukrepa.
izsiljevanje z zaporami prometa ali počasno vožnjo po avtocestah je sorazmerno protestom z ropanjem in požigi.
In ti isti avstrijci, ki predor zapirajo zaradi varnosti, obenem dovolijo skozi peljati tovornjakom z nevarnim tovorom. Kje je tukaj logika?
v tem, da se v času prevoza nevarnega tovora zapre tunel za ves ostali promet - je pa transport nevarnega tovora dovolj pomemben, da mora čimprej skozi tunel
največji problem je v tem, da ko bo nekdo zgorel v tunelu, bo javnost na iste ministre kričala, da so nesposobni, ker niso nič ukrenili za zmanjšanje prometa skozi tunel - in prepoved tovornega prometa skozi tunel, kolikor je tečna, je sorazmeren ukrep za povečanje varnosti, vsi ostali so dražji. V primeru takega obvoza govorimo o ~60 EUR višjem strošku prevoza od Kopra do Minhna, ker je treba čez Šentilj - kar se pač prevali na nemške potrošnike :)
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
krneki0001 ::
Poanta je v tem, da avstrijci nočejo šleparjev na svojih cestah. Ke drugače ne morejo tega blokirat, pa z blokado tunela. Meni osebno se zdi to nekaj čisto normalnega. Tudi jaz sem za prepoved tujih kamionov na naših cestah. Naj vozijo domači, ostali pa na vlake za tranzit skozi slovenijo.
Ne pa da turki naložijo kamione na ladjo, ki jih iz turčije pripelje v koper, vozniki pa z avionom do slovenije, od tukaj pa skozi slovenijo (in karavanke) v evropo. Naj naložijo v kopru te kamione na vlake, pa naj jih skozi slovenijo peljejo lepo na vlaku, ne pa po naših cestah.
Ne pa da turki naložijo kamione na ladjo, ki jih iz turčije pripelje v koper, vozniki pa z avionom do slovenije, od tukaj pa skozi slovenijo (in karavanke) v evropo. Naj naložijo v kopru te kamione na vlake, pa naj jih skozi slovenijo peljejo lepo na vlaku, ne pa po naših cestah.
Invictus ::
Naši tovornjakarji naj gredo lepo na železnico. Vsi vozijo nekaj iz Nemčije ali Nizozemske, pa naj se tam vsedejo na vlak.
V Sloveniji so avtoprevozniki postali malo preveč izsiljevalski, kot je bilo že omenjeno. Če so pač nabavili preveč šleparjev in jih ne morejo izkoristit in odplačat, naj pač propadejo, kot je še kaka druga firma v Sloveniji.
SŽ bi pa tudi lahko precej zaslužila z avtovlaki (šleparskimi vlaki), če bi bil po Sloveniji povsod drugi tir ...
LP I.
V Sloveniji so avtoprevozniki postali malo preveč izsiljevalski, kot je bilo že omenjeno. Če so pač nabavili preveč šleparjev in jih ne morejo izkoristit in odplačat, naj pač propadejo, kot je še kaka druga firma v Sloveniji.
SŽ bi pa tudi lahko precej zaslužila z avtovlaki (šleparskimi vlaki), če bi bil po Sloveniji povsod drugi tir ...
LP I.
der_Alte ::
Žal, minister Vlačič ni karakter, da bi odločno protestiral na Avstrijski enostranski ukrep in se začel takoj pogajat za kompromis, za to morajo mali ljudje, ki marljivo delajo, delati tudi stvari, ki bi jih mogli tisti na vrhu za veliko večjo plačo.
Noben enostranski ukrep ... ASFINAG in DARS sta imela dogovor, da se varnostne razmere v predoru Karavanke izboljšajo, ker niso niti več EU predpisom ustrezali. ASFINAG je bil zadolžen za prenovo prezračevalnega sistema, DARS pa video-nadzornega sistema. ASFINAG se je držal dogovora, DARS pa ... je potrebno napisati koliko je naredil DARS?
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
donfilipo ::
Dars je doživeo nadzor. A nisi video?
Fantje in dekleta najbolj pametno investirajo. V svoje žepe, tako da bihče niti ne pogrunta kako. Tunel bodo pa popravili in zgradili še dva, z nanorobotki pojutrišnjem
Fantje in dekleta najbolj pametno investirajo. V svoje žepe, tako da bihče niti ne pogrunta kako. Tunel bodo pa popravili in zgradili še dva, z nanorobotki pojutrišnjem
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell
Thomas ::
Mislim:
1. Predor je dovolj nevaren, da imamo lahko tragedijo, že večkrat videno drugje
2. Železnice ni so rešitev.
3. Predor še ne bo hitro prenovljen in izboljšan.
Kaj se da narediti?
A - voziti okoli, na Šentilj
B. - tunel izmenoma odpirati v eno in drugo smer.
B implicira nekaj prostovoljnega A.
1. Predor je dovolj nevaren, da imamo lahko tragedijo, že večkrat videno drugje
2. Železnice ni so rešitev.
3. Predor še ne bo hitro prenovljen in izboljšan.
Kaj se da narediti?
A - voziti okoli, na Šentilj
B. - tunel izmenoma odpirati v eno in drugo smer.
B implicira nekaj prostovoljnega A.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
der_Alte ::
Problem so pa tudi ovce. Emm, dopustniki. Čakalne dobe se ob vseh ozkih grlih merijo v urah (Karavanke, sploh Gruškovje), relativno blizu so pa Podkoren, Ljubelj in pa Rogatec in Gradišče popolnoma prazni.
Je tako težko pogledati na zemljevid in najti alternativno pot? Potem si pa celo dovolijo tarnati, da čakajo po 8 ur pred Hrvaško mejo.
Je tako težko pogledati na zemljevid in najti alternativno pot? Potem si pa celo dovolijo tarnati, da čakajo po 8 ur pred Hrvaško mejo.
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Musk naposled ponudil pokuk v svoj prvi tunel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 24957 (10845) | Meizu |
» | Slo. železnice, DARS vstop na borzoOddelek: Problemi človeštva | 4645 (3931) | noraguta |
» | Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 38781 (24689) | moowy123 |
» | [Fork] Zakaj so tovornjaki prava stvar (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 6939 (5963) | keber |
» | nesreča v predoru ledenik na hrvaškemOddelek: Loža | 4217 (2439) | darkolord |