» »

nesreča v predoru ledenik na hrvaškem

nesreča v predoru ledenik na hrvaškem

dolenska ::

sm gledal posnetek kako se je nesreča naredila in nimam besed.
fak kak je moglo stisnt avto pred torvnjakom. celo kolono je stisnu na 1/5.... umrle so pa štiri osebe....

link do posnetka:
http://24ur.com/naslovnica/novice/svet/...

dolegar ::

Uboj iz malomarnosti .... 30let

klemen22 ::

In potem celo piše neki da je avto pozabil prižgati vse štiri žmigavce.:| :|
Koji ku*ac ima tovornjak se voziti pri 100 km/h, pa naj bo na prostem kaj šele v predoru.
Tovornjakarji res očitno ne premislijo kako pa kaj, ne pretehtajo posledic.
Žal je tako kot je. O vožnji nekaterih truckerjev tudi po naših avtocestah pa ne bi sedaj.
Ob tem primeru je moreš ostati ravnodušen.
Palec doli kot bi nakazali rimski cezarji.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

BigWhale ::

Ja kwa so pa tolk pocas vozil! Ker so bebci, ker kreten je dau omejitev na 80 v tunelu sploh? To se 130 voz not!

Doman ::

Se kar strinjam z @BigWhale-om.

Strokovnjaki še vedno analizirajo potek nesreče, ki se je zgodila v petek nekaj pred 13. uro v predoru Ledenik na avtocesti Split-Zagreb. 24-letni voznik tovornjaka se je takrat s hitrostjo skoraj 100 kilometrov na uro zaletel v kolono vozil in pod seboj dobesedno zmečkal osebno vozilo s štirimi potniki, ki so na kraju nesreče umrli.Voznik tovornjaka se s hudimi poškodbami zdravi v zadarski bolnišnici in je še vedno v šoku, poroča hrvaški časnik Slobodna Dalmacija. Prav tako naj se povzročitelj nesreče ne bi ničesar spomnil in naj še ne bi vedel, da sta v nesreči umrli dve mamici z otrokoma.

Voznik ni kriv? Hrvaški mediji so najprej poročali, da je voznik tovornjaka uničil topograf, ki naj bi natančno prikazal hitrost vozila, ko je trčilo v ostale avtomobile. Po poročanju zadarskih časnikov pa je policija topograf našla in ga že predala preiskovalnemu sodniku.Kot je tudi povedal splitski sodni izvedenec Marino Žunić, ki je podrobno analiziral videoposnetek tragične nesreče, ne moremo govoriti o brezskrbnem vozniku, saj je tragediji v veliki meri botroval splet okoliščin.Opozoril je, da sta tik pred voznikom, ki je zakrivil nesrečo, v predor prav tako z veliko hitrostjo zapeljala tovorno vozilo in osebni avto, ki pa sta se uspela še pravočasno izogniti koloni. Šele ko sta zapeljala na levi vozni pas, se je vozniku tovornjaka odprlo vidno polje, kar je bilo žal prepozno, ocenjuje izvedenec. Dodaja še, da je imel na voljo le nekaj sekund, zaradi presenečenja pa ni reagiral. Na kraju nesreče zato ni bilo sledov zaviranja.

Mirč ::

počasi vozili, ce je kolona kaj si slep BigWhale, me zanima kaj bi bilo če bi npr. bila omejitev res 130km/h se ostali 2 prevozni sredstvi nebi izognili bi še bilo smrtnih zrtev več.Eni pa pisete tu res bedarije.
Voznik bo dobo par let zapora.Tako je življenje ''kot kurja lojtra''strmo in posrano.
Lp

Osprey ::

Zastoj v tunelu je res najslabše, kar se lahko zgodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Osprey ()

klemen22 ::

Mah tovornjakarji so ošabni. Pač mislijo da so kralji na cesti - kar dejansko so - dokler se nekam ne zabijejo.:\
Včasih je že na odprti avtocesti kar groza prehitevat kakššnega šleparja saj nikoli ne veš kdaj ti bo tako malo za foro zavil na levi pas.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

aljazh ::

Ali sem edini, ki vidi, da iz BigWhale-ovega posta veje očiten sarkazem, namenjen tistim, ki se jim omejitve zdijo nesmiselne?

klemen22 ::

Ja itak da je sarkazem.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

bremzzi ::

to je največje sranje - stoječa kolona v tunelu brez vseh opozoril, pa še tema ko zapelješ s sonca v luknjo

Sims ::

Hm, varnostna razdalja? Tudi če je peljal po oejitvah, je nekam hitro bil za osebnim vozilom, ki je zavil na levo ... ne vem no ...

Osprey ::

Čeprav mi je vseeno čudno, da ne bi imel toliko časa, da bi vsaj stopil po zavori, ne vem no... to je ja refleks. Težko razumem to. Lahko da celo tisti hip ni bil pozoren na cesto iz kakega razloga. Ampak očitno tega trenutno niti sam ne ve. In morali bi sprejeti zakon, po katerem bi vsak tunel moral imeti velik opozorilni pano na vhodu in tudi vmes, če je daljši, ne samo semaforje. Tako bi lahko opozorili, da je zastoj. To, kar je na slovenskih avtocestah, je že velik korak v pravo smer, sam sem že večkrat dobil uporabno opozorilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Osprey ()

OChack ::

mogoče bla mal predovga fura pa zjeban in zaspan, ni hitr reagirov, to je pač to ker privatniki preveč stiskajo šoferje
Int€l inside, IDIOT Outside

krho ::

Kaj za vraga ma sploh za delat kolona v tunelu?!.
Ker butrl je to dizajniral?!
edit: Predvidevam pač, da je cesta zaprta naprej od tunela ali nekaj podobnega.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

Beernarrd ::

sem se zadnjič peljal iz kp proti lj. Prazna cesta, pred tunelom omejitev na 80 v tunelu na 60 ,utripale so rumeni semaforji pred tunelom, zadji del tunela so bili prižgani zeleni semaforji. Ves čas ničesar posebnega na cesti!
Sedaj se pa vprašte, zakaj ratajo nenadoma kolone v tunelu. Hja pred njim 140 v njem pa po bremzi, ajd, na 70. Ma kdo se neb zaletu, če bi ga pustil?!

dolegar ::

Na vozniku je, da psremlja situacijo in se prilagaja glede na razmere. krho, verjetno ni nastala kolona v tunelu (ni razloga), če pa je kolona že tako dolga, da pride do tunela pa to ni krivda načrtovalca.

BigWhale ::

Tudi v sloveniji nastajajo kolone v tunelih. Tunel ima zgoraj semafor, ko se tisti semafor spremeni iz zelene v rdeco takrat se marsikdo kar notri zapelje... V bistvu v tunel zapelje toliko ljudi, da se tudi 'safety buffer' zapolni.

Videno precejkrat na relaciji Mb-Lj. :)

miko 55 ::

nekaj je treba vedeti da omejitve in signalizaacija ni za okras ampak zato da pizdarije prepreč. če se je kdo vozil kaj po nemčiji ve kako to gre. vsi lepo počas, brez panike, truckerji po odstavnem v okolici munchen-a, ostali po omejitvah po ostalih 4 pasovih. pizdarija kdaj? še nisem doživel. zastoji? da vedndar se premikaš s 60 do 80km/h in si v max 5 minutah iz tahujega ven. omejitev 100, vsi sto. varnostna razdalja okoli ene dolžine avta in nič več če je gužva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: miko 55 ()

BigWhale ::

> varnostna razdalja okoli ene dolžine avta in nič več če je gužva.

Pri 100 km/h je to premalo. :)

miko 55 ::

če misliš da je švaba Mujo si se hudičevo zmotu. vsi gledajo dva naprej in ne enga:D :D

krneki0001 ::

Voznik kamiona ni imel pregleda nad cesto. Pred njim sta bila avto in tovornjaček, ki sta še pravočasno zapeljala na drug pas, medtem ko tovornjakar tega ni več uspel storiti. Problem v takem tunelu je tudi svetloba - iz svetlobe prideš v temo in se morajo oči privadit tej temi, tako da je to posledica njegovega nebremzanja.

Seveda to ne opravičuje njegove hitrosti, ki naj bi bila previsoka,ampak ne vemo kakšna je bila. Tudi po kameri se tega ne da videti - edini dokaz je tahograf, tko da nehajte nakladat o njegovi preveliki hitrosti in o nekih 30 letnik zapornih kaznih.

Poleg tega bi moral operater ki gleda po teh kamerah, kaj se v tunelu dogaja takoj videti, da gre za ustavljeno kolono v tunelu in bi moral uklopiti pravilno opozorilno signalizacijo. Tega pa ni storil. Torej je delno tudi operater kriv.

Camalotz ::

Vseen, 100kmh pomen skoraj 30m/s. Zna bi hitro prehitro.
Jaz npr. sem se zadnjič vozil ravno približno toliko po lj obvoznici in v trenutku
nepazljivosti (menjal sem folder na mp3-playerju:8) ) nisem takoj opazil, da pred mano
krepko zavirajo. OMG je škripala bremza!! Če bi imel za samo en avto varnostne, bi bil
tasprednmu v riti. Pa zmeri gledam vsaj dva naprej. Tuneli so pa še extra nevarni...
Folk ga pa tišči in potem se dogajajo take stvari kot smo jih videli na tistem posnetku.
Ali pa na temu: Lefortovo
Vedno znova me preseneča, koliko ljudi zna pisati, ne pa tudi brati.

AngelOfDeath ::

slišati je da je bila omejitev 60 on pa se je pripeljal blizu 100...

tisti merilnik bi bol težko uničil ker je ves polaman...


pač govorice :\
edit: Slovnica

glinik ::

Kamionđija je vsekakor kriv, tu ni debate. Od mene bi dobil kazen, da bi se mu bliskalo! Jaz sem se glih na tej poti peljal 1/2 ure pred nesrečo - NA MOJO SREČO!

Če se ne motim je Sveti Rog za tem tunelom. Največja neumnost in največji krivec je tunel Sveti Rog, ki ima izmeničen promet. Potem ni čudno, da se vse šopa pred tunelom! Potem še dajo omejitev na 80 km/h (kar zagovarjam) - zastoji so naprej programirani!

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

Trubadur ::

Sveti Rok, ne Rog
Berite Thomasa!

miko 55 ::

glede izmeničnega prometa so hrvati rekli, da jih en kurc briga turistična sezona in da bi za tri mesece imeli dve cevi. so pa priznali da vejo da bodo zastoji.

kurc pa taka turistična država.

k da je prn nas kej bolš. itsti kurac ko se spravljajo sred sezone popravljat ceste. mater jim...
pa še računajo kot da vse lepo dela in ni zastojev. raje po starih cestah

Jackal ::

Enosmerni promet gor ali dol...
Ko se cesta za tunelom zafila do tunela, se mora na začetku tunela prižgat rdeča luč, dokler se cesta naprej od tunela ne sprazni. V primeru da zaradi tega stojiš, se lahko najmanj zastrupiš s CO... če imaš pa srečo se ti pa zgodi kot se je tu.

Vsaj glede te rdeče luči na tunelih mislim, da imamo pri nas v Sloveniji to malo boljše urejeno. Sem bil neštetokrat na poti proti Lj, ko še ni bilo avtoceste čez Trojane - nabirale so se kolone ob koncu avtoceste, vendar je signalizacija na tunelih vedno delovala.

Tako da v tem primeru je veliko krivo tudi cestno podjetje. Kar pa seveda še ne pomeni, da voznik ni kriv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jackal ()

monster-x ::

Tisto glede izmeničnega prometa v Svetem Roku a ne ... sej tam še niti ni urejena druga cev, tako da ne vem, kaj bluzite. Če bi bila zgrajena, bi jo itak laufali.
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

miko 55 ::

druga cev je tam le zato da je in nič drugega

tsh2 ::

me zanima, če bi bila ta nesreča tudi, če bi imel avto prižgane vse štiri žmigavce?
jaz ne bi preveč krivil voznika tovornjaka. v zapor ga ne bi dal, izpit bi mu pa vzel za nekaj časa.

iz lastnih izkušenj vem, da so takile zastoji na avtocestah lahko precej nevarni.

drugače pa, sranje! zadnje čase sem postal precej občutljiv na takele stvari, in na matranje živali. ko sem bil otrok pa sploh ne tako.

Saladin ::

Meni se zdi da je v 3/4 težkih avtomobilskih nesreč vpleten tovornjak - ne rečem, da so zdej oni primarni krivci nesreč, ampak definitivno se ne držijo omejitev hitrosti in varnostnih razdalj.
Ko potem pride do zastoja pred njimi (ali kdo preide na njihov pas) zaradi svoje vožnje enostavno nimajo možnosti preprečiti (ali umiliti) nesrečo.
Ko pa se enkrat zabijejo pa voznikom avtomobila praktično ni več pomoči.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

krneki0001 ::

Tovornjakarji se že držijo varnostnih razdalj. Vsaj večina. Problem so "padalci", ki izkoriščajo hitrost avtomobila pred tovornjakom in tovornjakovo hitrost in se vrivajo vmes med tovornjak in avto. Pri velikih hitrostih (90km/h) se to zelo pozna, ker odvzame tak padalec s tem "podvigom" tisto vranostno razdaljo, ki jo tovornjak potrebuje za normalno ustavljanje.

Tudi na avtocestah opažam, da če dva voziva 100km/h in je med nama za 3 avtomobile prostora, se bo že kakšen avto zrinil med naju - in tko zadnjemu od naju odvzame varnostno razdaljo. Samo avto se lahko ustavi tudi na manjši razdalji, medtem, ko pa se tovornjak ne.

smilyxx ::

Druga cev v predoru sveti rok sploh ni izkopana, le začetnih nekaj 100m.
Save water.
drink beer.

billgates ::

Groza....

kiFni ::

A je kdo mogoče videl zadnje gume tega tovornjaka (slide), sprednje so bile pa malenkost boljše. Slike so ble v enem hrvaškem cajtngu.

kajpravis ::

Hrvati (Amerji) so delali (avto)ceste zelo hitro in posledica so taki kreši. Kaj njim nuca a1, če se pa začepi v sv. roku. Istrski ipsilon je podobna žalost kot a1, le da ima na y marsikdo občutek, da vozi po avtocesti in kreš je neizbežen. Trikrat sem se peljal med dopustom po y in dvakrat je bil hud kreš. Potem se pa nam čudijo, kako počasi gradimo. Kvaliteta je pomembna.

marnit ::

Kot jaz vem so jim avtoceste gradili Američani, ki nočejo narediti še ene cevi pri Sv.Roku, ker se ne splača, saj je dobiček od cestnin velik le v treh mesecih celega leta.

Glede na to, da po 16 letih (ne vem točno številke) mi obnavljamo tunele in na veliko krpamo avtoceste ne bi bil tako zelo prepričan o kvaliteti.

Gandalfar ::

No, ce americani samo gradijo, potem verjetno drzava noce placat ..

Super Sonic ::

"Potem se pa nam čudijo, kako počasi gradimo. Kvaliteta je pomembna."

Ma mi je dobr prebrat vsake toliko časa kakšen komentar prebivalca Marsa ali podobnih planetov. Ja nas si vzel za primer. To kar počnejo s cestam pri nas je šele tragedija. Ne samo, da delajo počasi in zanič, še mastno jim plačujemo za to početje.

Drugače se strinjam s komentarjem Nebivedu-ja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

perci ::

Gandalfar: Kdo pa je rekel, da američani samo gradijo? Investirajo, potem določen cajt cestnine pobirajo in po določenem času prenesejo zadevo na državo (t.i. BOT - build operate transfer sistem).

coldman ::

Glede popravljanja novograjenih avtocest je tako da je to neizbežno tudi če se prvič dobro nasipa/utrjuje. Nova trasa kljub temu rabi nekaj časa da se poleže, utrdi. To je naraven proces. Vsekakor pa gradnja naših avtocest mi najboljša.

BigWhale ::

Hm, tovornjakarji, ki vozijo v koloni imajo ponavadi bore malo varnostne razdalje. Priblizno toliko, da se tezko med dva vrines z avtom.

Pri 90km/h to ni varnostna razdalja. ;)

misso ::

Mislim da so američani dobili 30 let koncesije.

Pa spomnim se ko so po dnevniku (na hrt) prvo leto ko je bila zgrajena avtoesta govorili koliko so dobili iz pobrane sestnine od prvem velikem navalu turisto(mislim da je bilo ohohoh kar veliko denarja). Samo so bili tiho da je to dobil američan. Kakšna je država tam doli mislim da tudi davka jim ni treba plačevati.

MEDENA ::

Več policije na cesti, višje kazni za varnostno razdaljo, kamere, signalizacija....kazenske točke, izobraževanje...

Vse se da če se hoče...

Zakaj ni težav v VB, Skandinaviji ? Imajo hude kazni, kamere, višja letna zavarovanja ob točkah....

Gandalfar ::

Kako ves da ni tezav?

perci: hvala za razlago

Zgodovina sprememb…

Nejc Pintar ::

@kajpravis: ravno brat se je tam včeraj skrešal. So imeli veliko srečo, ker od avta je ostalo praktično nič.

kajpravis ::

Nejc Pintar: Upam, da je z bratom vse OK, avto je itak lahko hitro nabavljen.
V četrtek sem šel po Y in ravno pred nevihto so se štirje ali pet avtov zlepl in zgledal je grdo. To je cesta smrti in potrebna je zelo velika previdnost in vožnja točno po predpisih in še skrajno desno, saj ti lahko hitro kdo zapelje na nasprotni pas. Zdi se mi, da hrvati niti ne obveščajo o vseh kreših na njihovih cestah zaradi reklame o njihovi varnosti in kvaliteti.

Nejc Pintar ::

kajpravis, na srečo je vse okej, par šivov in to je to. Prav tako z nasproti vozečim.

Me prav zanima koliko krešov letno je na tem odseku.

darkolord ::

Sicer ne vem, kako "globoko" v tunelu je bila nesreča, samo se mi pa zdi, da očitno za obveščanje ni bilo dovolj dobro poskrbljeno - pri predorih Dekani in Kastelec recimo zagotovo ne moreš spregledati omejitve, zraven je še obvestilna tabla... Pri zastojih se mislim da samodejno ali zmanjša hitrost ali zapre določen odsek tunela...

Drago pa je, ja...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Musk naposled ponudil pokuk v svoj prvi tunel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13022729 (8617) Meizu
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519828 (16525) Utk
»

Ali je pred šentvidskim predorom radar v smeri ven iz lj

Oddelek: Na cesti
384947 (3297) tryhard
»

Stacionarni radar

Oddelek: Na cesti
387544 (5370) Mare2
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114991 (92013) solatko

Več podobnih tem