» »

100 oktanski bencin in starejsi avto

100 oktanski bencin in starejsi avto

1
2
3

gulfstream ::

Ne morem ti dati linka na dobro olje, ker je vse odvisno od vrste avta in načina vožnje ter temperature, pri kateri avto uporabljaš. Dobro olje ima konstantno viskoznost in dobro odpornost na staranje, kar se doseže z dragimi aditivi. Konec zgodbe.

To da ne nategujejo na servisu pa nisem nikoli trdil. Zato pa je vedno dobro svoje olje prinesti s sabo. Sam že ne dovolim, da mi oni karkoli vlijejo noter, kar nisem prej požegnal.

nanoleet ::

25€/liter je kakšno NASA olje, ali? :|

Utk ::

Dej mi link na tvoje olje. Jaz ga tako in tako zase za 25 evrov ziher ne bom kupil. No, nikoli več :)
Me pa zanima kakšno je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gulfstream ::

Izvoli, moje olje če te že zanima

Pa tukaj je še poceni, sem že marsikje več plačal zanj.

250 000k km na 12 let starem Nissanu 2.0 atmosferec 140 konjev, motor brez ene okvare oziroma posega, teče kot singerca.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Teče, ampak ne zarad tvojega olja :) Pretiravaš. Ampak če si navadil mašino na to olje, potem kar tako naprej. Take mašine obrnejo pol milijona brez problema z vsakim primernim oljem, če ga redno menjaš.

RejZoR ::

Daš tako olje kot ga priporoča prizvajalec pa je. Res ne vem kaj je tle treba komplicirat. Drugo je če not tlačiš neko no name brozgo, ki jo prodajajo zraven konzerv tune in WC papirja...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pyr0Beast ::

Samopotrjevanje ftw.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

msjr ::

Utk je izjavil:

Ja nič splošno, daj link. Meni so na servisu vlili olje za 85 evrov. Na internetu sem našel istega za 35. Ampak na servisu je bil bolj kvaliteten, ker sem ga trojno plačal, al kako.


Če pozorno pogledaš račun so ti na servisu vlili tudi izjemno drag vitrex.

energetik ::

gulfstream je izjavil:

Izvoli, moje olje če te že zanima

Pa tukaj je še poceni, sem že marsikje več plačal zanj.

250 000k km na 12 let starem Nissanu 2.0 atmosferec 140 konjev, motor brez ene okvare oziroma posega, teče kot singerca.
Tole tvoje olje je primerno za dirkališče ali pa za dolgotrajno tiščanje do podna po AC. Zato je tudi tako drago, ker ga potrebuje le peščica voznikov.
Za povprečno uporabo avta v SLO, pozimi in poleti je pa najprimernejši 5W-40, na obali lahko 10W-40. Razen za kakšne turbince z malimi tolerancami, ki zahtevajo 0W-30 in podobno.

je smoterno v 1.2tsi vlivati 100 oktanski bencin? sicer pa tudi na 95 oktanskem lavfa bp. V navodilih piše, da potrebuje minimalno 95 oktanov.
Če se ne motim, imajo TSI mašine predpisan vsaj 98-oktanski bencin. Seveda bodo delovali tudi z 95, vendar z nekoliko zmanjšano močjo in izkoristkom. Sicer pa, a nimaš navodil? Tam notri to piše.
Ali pa tukaj.Je težko 3x kliknit in to poiskat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

clix ::


je smoterno v 1.2tsi vlivati 100 oktanski bencin? sicer pa tudi na 95 oktanskem lavfa bp. V navodilih piše, da potrebuje minimalno 95 oktanov.
Če se ne motim, imajo TSI mašine predpisan vsaj 98-oktanski bencin. Seveda bodo delovali tudi z 95, vendar z nekoliko zmanjšano močjo in izkoristkom. Sicer pa, a nimaš navodil? Tam notri to piše.
Ali pa tukaj.Je težko 3x kliknit in to poiskat?


Sploh ni težko poiskat. Problem je v tem, da v dveh org. brošurah različno piše. Ena pravi, da je 95 OK, ter da se z več oktani moč ter kilometrina nič ne povečata, druga pa pravi, da sta ok tako 95 kot 98, samo se pri 95 moč zmanjša. Pa še prodajalec je fotru zatrdil, da je 95 100%ok. Pa me je zanimalo, če ima kdo kakšne osebne izkušnje z obema variantama.
Gre pa za yetija.

lp

energetik ::

Prodajalci so tam zato, da te čimbolj oberejo. Takega, ki ve kaj je kompresijsko razmerje, oktansko število in natančno kako deluje TSI, lahko iščeš z lupo.

Na tvojem mestu bi v TSI tankal 100-oktanca.

tony1 ::

V VWjevih navodilih je gotovo napisano tudi kompresijsko razmerje. Če je blizu 10:1 vsekakor tankaj 100 oktanov.

šernk ::

gulfstream je izjavil:

Izvoli, moje olje če te že zanima

Pa tukaj je še poceni, sem že marsikje več plačal zanj.

250 000k km na 12 let starem Nissanu 2.0 atmosferec 140 konjev, motor brez ene okvare oziroma posega, teče kot singerca.



valvoline ali elf 10/40 (kar se je dobilo ceneje do pol leta pred menjavo (max 8€/liter))
17let stara fiat tempra 1.6 ie 75KM, motor brez ene okvare 460.000km, potem je pa tesnilo od glave popustilo. tako da tvoje super olje bo moral motor še vsaj 400k km naredit, da boš rekel lahko da je toliko boljše od najcenejšega sranja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

beta1 ::

Pyr0Beast je izjavil:

Dročniki - ti raje poglej če imaš sploh ustrezno olje za mašino in za temperaturno območje.


Prej definitivno zgleda da ne. So neki klump vlili na servisu in drago zakasirali.

Drugače pa nimam pojma o motornih oljah. Na katero olje naj naslednjič zamenjam?

Pyr0Beast ::

Na tisto ki ti piše v priročniku in za temperaturni obseg in način vožnje v katerem se uporablja vozilo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

beta1 ::

Bom prečital! lp.

RejZoR ::

beta1 je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

Dročniki - ti raje poglej če imaš sploh ustrezno olje za mašino in za temperaturno območje.


Prej definitivno zgleda da ne. So neki klump vlili na servisu in drago zakasirali.

Drugače pa nimam pojma o motornih oljah. Na katero olje naj naslednjič zamenjam?


Olje je tako kot ga predpisuje proizvajalec, razlika je samo, da ga ti kupiš v plastenki, oni pa ga kupijo v sodu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pyr0Beast ::

Proizvajalec predpisuje marsikaj. Ali ustreza tvojemu stilu vožnje in temperaturnemu rangu ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Dej dej dej, tle pišete kot da pa zdej iz 100 konjskih mlinčkov ven vlečete 300 konjev in da delajo na robu temperaturne zmogljivosti. Tud če imaš bolj težko nogo ne bo tovarniško predpisano olje nič slabše niti z drugim ne boš dosegel karkoli bistveno boljšega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pyr0Beast ::

>Tud če imaš bolj težko nogo ne bo tovarniško predpisano olje nič slabše niti z drugim ne boš dosegel karkoli bistveno boljšega.

Ja pa boš

Neustrezna gradiacija pospešuje obrabo delov.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

blackbfm ::

Razlika sigurno je, sam ne pa taka kot je v ceni..tako da vprašanje kaj se ekonomsko splača in kaj ne. V luksuzen avto itak tankaš najboljše, če maš kakšen mini jajček je pa res vseeno.

Tisto da "deluje bolje" in podobno je bolj sprenevedanje oz. placebo efekt.

Pyr0Beast ::

Finta ni v ceni temveč v gradiaciji olja.


Pri napačni se bo oljna pumpa matrala bolj kot je to potrebno, oljni filter bo začel filtrirati kasneje pri turbini bo višji tlak, kar lahko izrine ležaje ven ali pa povzroča podobna sranja.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

In to bojo po sistemu odkrivanja tople vode odkrili uporabniki in ne izkušeni inženirji, ki so zasnovali celotni motor. Righty. Točte not olje kot ga priporoča proizvajalec, da ne bo kdo dobil kakšne blesave ideje, in not natočil olje najnižje gradiacije in pol jokal, da je karkoli zaribalo. Obremenitve pa nikoli niso take, da bi motor navadnih avtomobilov kadarkoli zahteval spremembo gradiacije olja.

Drugače pa ima baje kačje olje najboljšo gradiacijo za vaše motorje. Upam da dojamete...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pyr0Beast ::

Upam da pokapiraš da so tudi inžinirji delali mašino z nekaj soli v glavi in za večinoma zimske razmere zgruntali drugačno gradiacijo kakor za poletne. Piše ti v brošuri.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Fizikalko ::

Ali je pametno v Mercedes Benz Kompressor (nima turbine, 164 konjev) dajati 100 oktanca? Jaz ga dajem, nisem pa prepričan, če je smotrno...

BigWhale ::

gulfstream je izjavil:

motor brez ene okvare oziroma posega, teče kot singerca.


Moja babica ima singerco, k jo mora z nogam poganjat. Jest se nebi s tem hvalil ;>

Gray_Warden ::

Pyr0Beast je izjavil:

>Tud če imaš bolj težko nogo ne bo tovarniško predpisano olje nič slabše niti z drugim ne boš dosegel karkoli bistveno boljšega.

Ja pa boš

Neustrezna gradiacija pospešuje obrabo delov.


Torej trdiš da tovarniško priporočeno olje nima prave gradiacije? Še enkrat razmisli kaj govoriš. V avto se toči olje ki je predpisano in nobeno drugo...edino če misliš da boš odkril toplo vodo.

Kar se tiče 100 oktanskega bencina v primerjavi z 95 oktanskim...meni avto teče lepše če točim 100 oktansko gorivo vendar je razlika tako minimalna da bi bilo praktično vseeno če bi točil 95 oktansko. V knjižici avtomobila piše da bi lahko tankal tudi 87 oktansko gorivo in bi mašina delala brez problema tako da 100 tankam čisto iz navade, ker sem prej vedno tankal 98 oktansko gorivo.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Pizdarija no. Dajte vsaj prebrati kar vam pišem v prejšnjih postih in ne palamudite v tri dni.

Mašina ima lahko več gradiacij za različna temperaturna območja.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Ti pa že začni brat, da so to navadni cestni avtomobili in ne dirkalniki/športni avtomobili đizus.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Gray_Warden ::

Pyr0Beast

ja...moraš prebrat...in če ne misliš vsake 3 mesece vliti drugačno olje ki bo delalo na trenutnih temperaturah, vliješ tistega ki je narejen za vse temperature. Pismo saj govorimo o cestnih avtih ne o rally ali pa mogoče 24 le mans avtih.
Why so serious?

šernk ::

Pyr0Beast je izjavil:

Pizdarija no. Dajte vsaj prebrati kar vam pišem v prejšnjih postih in ne palamudite v tri dni.

Mašina ima lahko več gradiacij za različna temperaturna območja.



različna temperaturna območja? delovna temperatura motorja je toliko in toliko pa a voziš 30 al pa 300 km/h.
bolj vpliva temperatura okolice, ki pa spet pri nas ni nikjer kakšna ekstremna, da bi rabil ekstremna olja. tista olja za nižje temperature so mišljena za severno evropo, ne pa za balkan.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Gray_Warden ::

pri nas vliješ SAE 10W-40 v bencinski motor in recimo SAE 10w-30 v dizla in je to to. Nimaš kej komplicirat.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

Gradiacije?
Pa kje take pobirate, no....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Brane2 ::

AFAIK gredo rahlo različne gradacije glede na podnebje.

Vsaj tako sem zasledil v nekaterih servisnih knjigah.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Aja, pa s temi zamenjavami olja je baje treba it previdno.

Mislim pri menjavi s polsintetike na polnosintetično ( kar itak praktično nobeno ni, a pustimo to).

Baje se zna zgoditi,da sintetika požre zoglenele ostanke in ti zapacajo kojekakve kanalčke in filter, poleg tega pa stari motor lahko ne dihta več tako dobro, ko med čiščenjem olje raztopi te ostanke.

Takrat osi v ležajih ne ležijo več tako lepo, tudi bati dihtajo slabše in rezultat je lahko slabši kot prej...

Probal nisem, le poročam o tem, kar pravijo drugi...
On the journey of life, I chose the psycho path.

gulfstream ::

pri nas vliješ SAE 10W-40 v bencinski motor in recimo SAE 10w-30 v dizla in je to to. Nimaš kej komplicirat.

Ko ga vliješ noter ima takšno gradacijo ja. Nočeš vedeti, kakšno ima po 30k km.

Baje se zna zgoditi,da sintetika požre zoglenele ostanke in ti zapacajo kojekakve kanalčke in filter, poleg tega pa stari motor lahko ne dihta več tako dobro, ko med čiščenjem olje raztopi te ostanke.


Tako. Če točiš sintetiko od začetka ni težav, kasneje pa je ne smeš začeti. Ker vsebuje kisline, ki očistijo saje in ti vse naenkrat pošljejo v obtok po mazalnem sistemu. V najboljšem primeru ga faše samo filter, zna pa se zgoditi še marsikaj drugega.

Fizikalko ::

Fantje, tolk mate enih detajlnih debat, za usrano meco mi pa noben ne zna povedat, ali je kul, da točim 100 oktanca.

MadMax ::

Fizikalko:
Če bi tole detajlno debato vsaj površno prebral, bi razbral, da ni prav nič narobe tankat večoktanca kot je pa predpisan.
Ako pa bo od tega kakršnakoli korist boš pa žal moral sam naštudirat, ker dejansko se vsaka mašina malce drugače odziva na drugačno hrano in tudi bencinskih servisov je praktično nešteto že samo v SLO.
Hepi?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Fizikalko ::

Sem prebral, pa ne površno, pa ni nekega enotnega mnenja. Sicer pa me ne zanima, ali škoduje, ampak, ali je SMOTRNO.

Brane2 ::

V bistvu načeloma ne.

Razen, če tvoji mašini iz nekega vzroka posebej paše.

Na svojih nisem nikoli videl bistvene razlike, razen v letalskem načinu ( 200 po AC ), kar sedaj itak ne pride v poštev.
On the journey of life, I chose the psycho path.

MadMax ::

Saj sem rekel, smotrnost moraš sam naštudirat, ker ne glede na miljonske serije je tvoja mašina vseeno nekako svojevrstna.

1. 100-oktanc je dražji.
2. Poraba se lahko spremeni v + ali -.
3. Odzivnost se lahko spremeni v + ali - (običajno pa res pridobiš nekaj pri popolnoma mrzli mašini)
------------------------------------------------------------------------------------
konkretnega odgovora ne moreš dobiti od nikogar, ker imamo vsak drugačne izkušnje, nekateri pa so še precej podložni placebo efektu in rekla-kazala zgodbicam.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Fizikalko ::

Sej mal že sam sumim, da nima ravno smisla, ampak se je v tej temi dostikrat trdilo, da za mašine z veliko kompresijo je to zelo ok.

Glede na to, da ima moj MB kompressor in kar nekaj konjičev, sem še vedno v dilemi.

Brane2 ::

Pri veliki kompresiji in višjih temperaturah se obnaša bolje.

Če je računalnik pameten, to lahko izkoristi. Če ni, ali pa če sploh računalnika nimaš, potem prednosti ne boš videl, le slabosti.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fizikalko ::

Jeba, potem. Nobenih podatkov o tem nimam. Bom mal pobrskal pa spletu za točno ta model.

Razen, če kdo iz prve roke ve za te Kompressor mašine.

Brane2 ::

Stari, ti če bi dobu kupon za večerjo in vročo noč s Kate Moss za jutrišnji dan, ga ne bi uspel vnovčit, ker bi iskal podatek o njeni krvni skupini, delal simulacije obrazov in lastnosti vajih namišljenih otrok, iskal nasvete astrologa itd.

Tankaj in probaj. Če si mel denar za mašino, valjda boš mel za en tank.

Če se v teh dneh ne boš počutil varnega, Tampax to the rescue... 8-)
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fizikalko ::

Ma ne, sej to ni problem. Pač, ne bi rad po nepotrebnem tankal dražji bencin, če pa mašina nič od tega nima (čuti se itak nobene rsazlike, morda pa lahko upam vsaj, da se na 100 oktancu manj obrablja ali karkoli takega.).

Brane2 ::

Saj ga ne bi tankal po nepotrebnem.

Podatki stanejo. Po drugi strani pa jih očitno ne boš dobil v obliki, ki bi ji verjel.

Sploh pa, kolk je razlike - €2 na tank mogoče ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fizikalko ::

Glej, sej sm tankal že parkrat obe varianti, pa ne vidim razlike v noben stvari oz je ni čutiti. Me pa zanima, če morda vseno motorju "dobro dene".

Ne vem, koliko je razlike na tank, me niti ne zanima. To razliko dam zveseljem, če ima vsaj nek smisel.

Brane2 ::

Če ne čutiš razlike, jo IMHO tudi mašina ne.
On the journey of life, I chose the psycho path.

RejZoR ::

Brane2 je izjavil:

Saj ga ne bi tankal po nepotrebnem.

Podatki stanejo. Po drugi strani pa jih očitno ne boš dobil v obliki, ki bi ji verjel.

Sploh pa, kolk je razlike - €2 na tank mogoče ?


Za 100 oktanca te pride na 50 litrski tank 0,65 EUR več kot če bi tankal 95 oktanski bencin (cene vzete iz Petrolove strani). Folk pa komplicira in palamudi kot bi šlo za 30 evrov več na tank. Probaš pa vidiš. Sam tankam 100-ko ker se mi zdi da deluje za odtenek bolje. Lahko se mi samo zdi, lahko ne, za pol evra več na tank me ne bo konc. Sploh ker ne delam tolk velik kilometrov, da bi se mi od tega nabralo grozno velik dodatnih stroškov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

100 oktanski bencin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6110369 (9122) Blinder
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16444192 (23842) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16339445 (34568) Pithlit
»

Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9425972 (23408) krneki0001
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42361548 (39857) Matev

Več podobnih tem