» »

Nafta na OMVju

Nafta na OMVju

«
1
2

Boobiz ::

Zdravo,

Torej, zanimajo me vaša mnenja o sledeči stvari. Sestri se je pred dnevi okvarila mašina pri Cliotu z dizel mašino, nakar je avto romal na uradni Renaultov servis, ugotovljena je bila fuč vbrizgovalna šoba in da se bo zadeva zamenjala, danes pa so sporočili da so v nafti našli bencin?! Avtomobil je bil tankan na OMVju pred skoraj 4 tedni, prej je bila večinoma nafta iz petrola, in v tem času je bilo narjenih ~300km brez kakih čudnih obnašanj mašine. Torej, tank je še 3/4 poln, kar pomeni da vmes ni samo par kapljic bencina in da je zadeva dovolj koncentirana da je zaradi tega šla šoba(?). Niti me ne zanima, če je to razlog da je šoba šla rakom žvižgat, bolj me zanima kako pride bencin v nafto, če ti na računu iz OMVja piše, da je bil točen dizel, poklopec na tanku avtomobila pa je na ključ. Kako potem lahko pride v nafto bencin?

Mi lahko to zadevo kdo objasni, ker se mi zdi naravnost smešno? Trdit da je na OMVju čudna nafta pa se mi zdi neutemeljen, ali pač?
I'm drunk, what's your excuse?

Dieu ::

Zberi skupaj račune, za nafto in servise, vse kar najdeš pa idi pi*dit na OMV.
I was blind but now I see!

Matev ::

a dizel je nafta

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

BALAST ::

Sem delal na OMV, kjer voznik cisterne priključil na napačen ventil ter spustil najman 10k litrov bencina v naftni rezervoar, preden je poslovodkinja opazila napako.

Čudno se mi je zdelo ker niti vodilni na OMV niti lastnik črpalke niso hotli povedati resnico, če je prišel kdo z opazko o malce spremenjeni barvi ali celo o kakšni čudni porabi med vožnjo. Tudi nas študente so hotli programirat tako, ampak smo se samo zgovarjali na pritožbeno knjigo in ne na dejanske fizične napake.

Pa še en smešen izgovor od šefov do nas zaposlenih je bil da so dodali nek "koncentrat" ki bi ublažil spremembo, ki jo nihče od zaposlenih ni videl v živo ali da bi jo "res" dodali. Poleg tega so nam trosili še izgovor, da to ni tako hudo, kot če bi zlil nafto v rezervouar z bencinom. :D

;-) ::

Tega nebi verjel. Jaz bi bolj verjel da je tvoja sestra malo tak tak tankala (mogoče že par tankov prej). Sem delal na OMV, res da so pras** za študente in nisem dobil nič plačano (OMV Polskava) ker so nas nategnili da se vpišemo na nek "njihov" servis da bo manj stroškov, samo take buče pa ne =) Drugače pa preprosto, idite tankat tam kjer naj bi tankala sestra in nesite vzorec v laboratorij.

gzibret ::

No, pri meni je bilo obratno. V bencinu na Petrolu (Mariborska, Celje), je bila nafta. Vendar pri meni ni šlo za 300 km, ampak za 300 m, predno je avto crknil. Na Petrolu o tem niso nič vedeli in se zgovarjali, tožit jih pa nisem šel.

Se je pa to zgodilo že pred kar nekaj leti (5+).
Vse je za neki dobr!

energetik ::

;-) je izjavil:

Tega nebi verjel. Jaz bi bolj verjel da je tvoja sestra malo tak tak tankala (mogoče že par tankov prej).
Jaz bi pa bolj verjel, da nategujejo na Renault servisu in nočejo prevzeti odgovornosti oz. priznati napake na materialu. Zakaj bi že šoba crknila zaradi malega deleža bencina? Šoba je le EM ventil. Crknila bi lahko recimo CR pumpa, če bi ostala brez mazanja zaradi večjih količin bencina v dizlu.
In zakaj se take zgodbe pojavljajo večinoma le v zvezi z Renault dizli?

simoncek ::

Sam sem nekaj časa delal na omv-ju na eni manjši črpalki. Tam je bilo nemogoče, da bi se zmotil voznik. Saj ima ključe od cistern prodajalec oz.poslovodja, ki mu odklene določen rezervoar.

Me pa skrbi neodgovornost osebja, če vidijo da so se zmotili, bi morali zapreti tisti oddelek, kjer so se zmotili.

drugače pa imajo boljši bencin kot petrol.
simoncek

;-) ::

Sam sem nekaj časa delal na omv-ju na eni manjši črpalki. Tam je bilo nemogoče, da bi se zmotil voznik. Saj ima ključe od cistern prodajalec oz.poslovodja, ki mu odklene določen rezervoar.


To je tudi res. Pa še težko vrjamem da ni kakega varovala da so kaki drugačni ventili oz. nastavki.

Vikking ::

memoz: za kakršnokoli posredovanje potrebuješ račun OMV-ja od zadnjega tankanja. Na servisu pisno, da gre okvaro zaradi goriva.

Sicer pa kakor zgleda nisi prvi glede na staro novico izpred 2 let: OMV-jev dizel škodi renaultom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

lurker ::

Zgleda, da je to standard pri Renaultu.

Blame Cana..., erm, OMV!

Boobiz ::

Pravno ali kakorkoli drugače ne bomo ukrepal.

Dvomim, da je sestra tak tak tankala, ker kolikor je meni znano tanka takrat ko jih posveti rumena lučka in potem tanka do fula, in spet jovo na novo. Vedno.

Energetik, da bolj obrazloži to s šobami, kaj ni po novem vse skupaj elektronsko krmiljeno in ti lahko odpove kjerkoli? Čudno pa je zakaj bi odpovedala zaradi bencina vmes, to se pa strinjam.
Na tisti dan je tankalo še na stotine drugih ljudi, pa dvomim da bi se to še komu zgodilo, čeprav so vsi tankali tako nafto. Primer, tanka jih 200, od tega enemu nekaj krepne in je ugotovljena napaka zaradi slabe nafte bla bla.. zakaj se potem lahko ostalih 199 brezskrbno vozi okrog? In spet smo pri tem kako lahko sploh mešanica nafta/bencin vpliva na šobo ali pa bodisi na črpalko?
I'm drunk, what's your excuse?

Pyr0Beast ::

1. Nekaj je resnice v tem in možna je prisotnost bencina
2. Serviserji bluzijo in hočejo škart proizvajalca oprati krivde (as usual)

Pick one.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Venomus ::

BALAST je izjavil:

Poleg tega so nam trosili še izgovor, da to ni tako hudo, kot če bi zlil nafto v rezervouar z bencinom. :D


To so imeli prav, bencinski motorji so veliko bolj občutljivi na to, kot dizli.

Je pa tudi res, da so Renaultovi DCi izjemno občutljivi na kakovost nafte, sploh 1.5. Kakšnega Cliota DCi je že kar problem tankati na Hrvaškem, ker imajo tako zanič nafto, je takoj kakšen problem.

Pyr0Beast ::



To so imeli prav, bencinski motorji so veliko bolj občutljivi na to, kot dizli.

Ja, Crknejo dokler ne spumpaš vsega ven, potem pa malce bolj kadi.

Dizel pa veselo rikne.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

XCom ::

Hmm v golf 2 sem običajno pozimi namesto dodatka dodajal bencin, da ni nafta zmrznila (cirka 8 let in več nazaj), pa ni bilo nikoli nobenih problemov.

energetik ::

Venomus je izjavil:

To so imeli prav, bencinski motorji so veliko bolj občutljivi na to, kot dizli.
Ne bi rekel. Veš kako enostaven je sistem goriva v bencinarju? Ena nizkotlačna pumpica na tanku, primerljiva s tisto v domačem ribniku, cev, filter za 10€ in navaden EM ventil (fedr, igla, tuljavica). Tako kot je napisal Pyro, nobenih bistvenih problemov, če natankaš dizl, razen tega, da obstaneš ob cesti. Spumpaš dizl ven, natankaš bencin in malce verglaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

s1m0n ::

Točno tak bencinar ni tak občutljiv na dizel kot obratno! Je pri dizlu je potrebno včasih več stvari menjat tudi pumpo in ostalo!

valvoline1 ::

Zato se pač kupuje VW dizel. Das auto. In je zato tudi cena VWjevim dizlom primerno višja. Vse ostalo kar ni VW dizel je šrot.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

valvoline1 je izjavil:

Zato se pač kupuje VW dizel. Das auto. In je zato tudi cena VWjevim dizlom primerno dražja. Vse ostalo kar ni VW dizel je šrot.
:))
Ali pa nabaviš navadnega 1,3L bencinskega Korejca, tankaš 95-ko kjer se ti zljubi in nimaš v 15 letih niti enega problemčka s kakšnim cukanjem in odpovedjo. Moja izkušnja. :)

primozzzz ::

Delam na OMW-ju... Kar sm prebral se mi zdi zlo čudno.. Lahko poveš kolk bencina so našli v nafti? Drgač pa pejt na tisti OMW pa zahtevaj pogovor s poslovodjo in bosta to lepo skupaj rešla, nardila zapisnik itd... Uglavnem. če je šla šoba je mogl zlo velik bencina bit.. Je mogoče sestra kdaj ponevedoma tankala bencin? Na omw se zlo hitr zmotiš, ker je cel kup enga sranja na točilnih ročkah.. Drugač pa naj povem velik boljš kvalitetna nafta in bencin kot drugje, to lahko marsikdo potrdi..
NI PODPISA

Boobiz ::

Gostota v tanku je bla 830kg/kubik, normalna gostota plinskega olja pa je 850-890kg/kubik. Mislm, da ma energetik prav, dvomim da bi gostota dizla povzročila okvaro šobe. Sicer so pa dali okvarjeno šobo za domov, bom pofirbcal ko bom imel čas, če se sploh kaj pametnega da videti that is.
I'm drunk, what's your excuse?

BALAST ::

Na omw se zlo hitr zmotiš, ker je cel kup enga sranja na točilnih ročkah

Nevem če bi sploh kdo zmotil, če imaš na ročki reklamo od sladoleda ali pa novega motornega olja. :))

P.S. Si prepričan da delaš na OMW, ker to more bit jako super firma, če ima na koncu "double v".

Pyr0Beast ::

Boobiz je izjavil:

Gostota v tanku je bla 830kg/kubik, normalna gostota plinskega olja pa je 850-890kg/kubik. Mislm, da ma energetik prav, dvomim da bi gostota dizla povzročila okvaro šobe. Sicer so pa dali okvarjeno šobo za domov, bom pofirbcal ko bom imel čas, če se sploh kaj pametnega da videti that is.



As of 2010 the density of petroleum diesel is about 0.832 kg/l (6.943 lb/US gal)


Biodiesel = 0.880 kg/L


Če bi šla šoba --- verjemi da bi šla bosch pumpa zagotovo
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

XCom je izjavil:

Hmm v golf 2 sem običajno pozimi namesto dodatka dodajal bencin, da ni nafta zmrznila (cirka 8 let in več nazaj), pa ni bilo nikoli nobenih problemov.


V jugeca pa brez problema mešanco diesel/bencin, na redne proge. V bistvu je jugec požru vse tisto, kar so na servisu prečrpali ker so se ljudje motili na črpalkah. Pa ne čujem nobenga pravt "jugo je za dugo".

Kaj hočem povedat, da pravzaprav ni pomemben zdrejan blok motorja v volkswagnu, ampak komponente drugih proizvajalcev, ki niso last wv-ja. Se pravi če govoriva o pumpi, lahko govoriva o Boschu. Ki zalaga še kar nekaj drugih svetovnih znamk.

Boobiz ::

BALAST je izjavil:

Na omw se zlo hitr zmotiš, ker je cel kup enga sranja na točilnih ročkah

Nevem če bi sploh kdo zmotil, če imaš na ročki reklamo od sladoleda ali pa novega motornega olja. :))

P.S. Si prepričan da delaš na OMW, ker to more bit jako super firma, če ima na koncu "double v".


;(( Haha, okej zdej sm se pa nasmejal.

Ne resno, skoraj bi si 100% upal trdit da ni blo napačnega tankanja, okej par procentov vzamem v zakup ker je navsezadnje le ženska.
Ravno zato, ker je vse 'olepšano', pa se rabiš še predn obrneš ključ prepričat, če si na pravi postaji. Potem se mi zdi, da bi sama le povedala, če bi se kdaj zmotila pri tankanju. Naslednji argument je ta, da bi verjetno avto spuščal kakšne čudne znake, če bi 5L dizla razredčil z 45L bencina, mar ne?
I'm drunk, what's your excuse?

valvoline1 ::

Jbemti kaj bi se zgodilo z renojevim dci jajčkom če naliješ rdečkaste nafte notr. Haha. Ne upam si prestavljat.

:))

primozzzz ::

BALAST je izjavil:

Na omw se zlo hitr zmotiš, ker je cel kup enga sranja na točilnih ročkah

Nevem če bi sploh kdo zmotil, če imaš na ročki reklamo od sladoleda ali pa novega motornega olja. :))

P.S. Si prepričan da delaš na OMW, ker to more bit jako super firma, če ima na koncu "double v".


Vsak se hitr zmot, sploh zdej k je tale medo na točilnih ročkah.. Eni so tko, da neki časa gledajo ročke pol pa pridejo notr vprašat kaj lahko tankajo..

p.s Delam prek študenta..
NI PODPISA

;-) ::

Venomus je izjavil:

BALAST je izjavil:

Poleg tega so nam trosili še izgovor, da to ni tako hudo, kot če bi zlil nafto v rezervouar z bencinom. :D


To so imeli prav, bencinski motorji so veliko bolj občutljivi na to, kot dizli.

Je pa tudi res, da so Renaultovi DCi izjemno občutljivi na kakovost nafte, sploh 1.5. Kakšnega Cliota DCi je že kar problem tankati na Hrvaškem, ker imajo tako zanič nafto, je takoj kakšen problem.



Ja torej na hrvaškem nimajo 1.5 DCi dizlov, ker bi itak crknili ? Al jih hodijo v slovenijo tankat ?

BigWhale ::

Kako se pa diesel in bencin zmesata? Se nardi emulzija? Je bencin redkejsi od diesla in priplava na povrsje?

Venomus ::

;-) je izjavil:

Ja torej na hrvaškem nimajo 1.5 DCi dizlov, ker bi itak crknili ? Al jih hodijo v slovenijo tankat ?


Jaz govorim iz primerov, ko so šli Slovenci na morje s Clioti 1.5 DCi in je cukalo med vožnjo in tudi poraba je bila višja.

Isto na VW 1.2 TSI motor, enak problem.

energetik ::

BigWhale je izjavil:

Kako se pa diesel in bencin zmesata? Se nardi emulzija? Je bencin redkejsi od diesla in priplava na povrsje?
Glede na to, da sta oba nepolarni zmesi ogljikovodikov, bi rekel, da se prav lepo mešata in ne naredita nobene emulzije, kot bi jo recimo mešanica z vodo.

;-) ::

Venomus je izjavil:

;-) je izjavil:

Ja torej na hrvaškem nimajo 1.5 DCi dizlov, ker bi itak crknili ? Al jih hodijo v slovenijo tankat ?


Jaz govorim iz primerov, ko so šli Slovenci na morje s Clioti 1.5 DCi in je cukalo med vožnjo in tudi poraba je bila višja.

Isto na VW 1.2 TSI motor, enak problem.

Cukalo je slovenčke ne njihovih avtomobilov, to je bullshit. Potem bi vse hrvate z DCi-ji cukalo skoz...mogoče jih je cukalo ker so meli avte žejne.

Malajlo ::

Kaj imate to za ene sofisticirane motorje v avtomobilih, da je gorivo krivo?
Krivec je voda, smeti, zabasani filtri. In seveda - napačna vrsta goriva v tanku. Pa folk se z vsakojakimi avtomobili prevozi po celi Jugi in še kje, pa so še vsi nazaj prišli. Razlike so bile samo v porabi. Pa še to je bolj subjektivno merilo.
Cviček (kurilno olje) je samo obarvano. Zadeva je identična diezlu. Imajo pa (menda) Renaulti senzor barve in če tankaš kurilca, armaturka zasveti kot novoletna jelka.
Kar se tiče tankanja tvoje sestre. Če ima račun, na katerem piše, da je stočila 40 litrov dizla, v tanku je pa bencin (delež naj izračunajo), klic avtovleke in ura računa povesta vse. Razen če ji je uspelo sprazniti poln tank in ga z bencinom nafilati v pol ure ;)

s1m0n ::

Če se je to zgodlo verjetno ni le en primer na omenjeni črpalki!

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

eieieie1 ::

Čudno da pol moj fiat bravo ne crkne, ker vedno tankam dizel na OMV...

;-) ::

koyotee je izjavil:

a je tudi tu tankala www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1... ? xD


Tud če bi nebi blo nič narobe :)

maco-maco ::

Mi smo enkrat tankal na Petrolu nafto. Avto je nekaj časa delal OK, potem pa je hladen zelo težko vžgal. Peljali smo ga na servis. Serviser je prvo vprašal kje smo tankal. Ko smo povedali kje, je reku da imajo tam v rezervarju bencin. Gorivo so izčrpali ter zamenjali filtre. Račun servisa in nakupa goriva smo odnesli na Petrol, ter kasneje od zavarovalnice dobil vrnjen denar. Od takrat račune shranjujemo za dalj časa, kot smo jih do prej.
LP
Kaj?

;-) ::

Dokaz ?

maco-maco ::

;-) je izjavil:

Dokaz ?

Če misliš mene, potem ne vem kateri dokaz.
Dokaz za Petrol: na servisu so rekli, da nam lahko malo goriva iz tanka prišparajo, če bodo na Petrolu kej mutili. Nismo ga potrebovali, ker na Petrolu niso nič komplicirali. Ker je serviser tudi vedel za ta Petrol, je očitno že prej imel stranke, prav tako pa tudi Petrol reklamacije.
Dokaz zate: bom pogledal za pismo zavarovalnice.

Servis je pri tem dobro zaslužil, za avto pa nikoli ne bomo vedeli, kako je to vplivalo na njegovo stanje. Motor je TDI PD. Serviser je pa rekel, da bi lahko prišlo do okvar, če bi bil novejši TDI CR.
Petrolu pa je najbrž vseeno, saj bi drugače iztočili napačno gorivo ali kompliciral pri reklamaciji.

LP
Kaj?

frikec() ::

Tisti, ki mislite da je VW dizel nekaj več;

Pri 160k km odpovedala turbina, 20k km kasneje še pumpa. Tokrat leti direktno na odpad (ali za rezervne dele),
ker ne mislim ponovno dat 1k€ za servis.

amigo_no1 ::

Če voziš hitro (tiščiš) TD kot bencinca je velika verjetnost da ti bo turbina crknila (tiščiš in ko prideš na cilj takoj ugasneš motor).
Marsikateri lastnik TD tega ne ve.

frikec()
Si bil prvi lastnik ? Vedno bilo gorivo nafta ?
Kateri motor, letnik ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

-valvoline- ::

frikec() je izjavil:

Tisti, ki mislite da je VW dizel nekaj več;

Pri 160k km odpovedala turbina, 20k km kasneje še pumpa. Tokrat leti direktno na odpad (ali za rezervne dele),
ker ne mislim ponovno dat 1k€ za servis.


A si ziher da je 160kkm ali 3x tolko. Če je avto prpeljan iz tujine je slednje precej bl verjetno. No ja CR in PD je itak sranje pa sploh ni pomembno če je VW,Renault itn... Zadnji dober dizel je navadni tdi in sdi l.01-02

:D

frikec() ::

Ne, drugi. Ampak je bil v moji lasti skoraj 8 let.
Hitro po tistem, ko sem ga kupil je crknil LMM, ampak to so malenkosti v primerjavi s problemi v zadnjem letu.

Ne vozim hitro (v bistvu ne vem, če sem kadarkoli vozil čez 140 po števcu).

1.9 TDI, 90KM, letnik 2001. In seveda nisem nikoli tankal ničesar drugega kot dizel :).

EDIT: avto je SLO izvora. Kilometri so pravi (razen če ni tudi servisne knjižice predelal :) ).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frikec() ()

-valvoline- ::

frikec() je izjavil:

Ne, drugi. Ampak je bil v moji lasti skoraj 8 let.
Hitro po tistem, ko sem ga kupil je crknil LMM, ampak to so malenkosti v primerjavi s problemi v zadnjem letu.

Ne vozim hitro (v bistvu ne vem, če sem kadarkoli vozil čez 140 po števcu).

1.9 TDI, 90KM, letnik 2001. In seveda nisem nikoli tankal ničesar drugega kot dizel :).

EDIT: avto je SLO izvora. Kilometri so pravi (razen če ni tudi servisne knjižice predelal :) ).

Če je to 90ks z boch crpalko(tip motorja 1Z in kasneje AHU),je pr teh turbina praktično neuničiva,crkuje le ventil za regulacijo podtlaka turbine ki pa stane 30-40e in se ga menja 1x na 200.000km. Se grem stavit da avto ima najmanj 300-350k ali več. Servisne ti jaz zrihtam takoj za 20-30e in števec porihtam za 20e.

:D

amigo_no1 ::

Potrjene servisne knjižice se dobijo za bakšiš...
Na koliko km ti je crnkil lmm ?

frikec() ::

LMM je crkni na okrog 120k, če se prav spomnim.
No, ne verjamem, da jih ima v resnici kaj več. Lastnik ga je imel dobri 2 leti.
Bi se moral res zelo veliko vozit, da bi toliko nabral.

Heh, nič ni neuničljivo. Med vožnjo je zažvižgala in dobesedno eksplodirala. Potem se je pa za menoj valil oblak dima :).
S popravilom vred je bilo okrog 1100€.

Ampak od takrat naprej avto ni bil isti. Zjutraj je vedno pošteno zakadil. Med vožnjo je bilo sicer OK.

-valvoline- ::

Moj šef je kupu 3 leta starega A4 iz nemčije z 160tkm,števec takoj dal na nulo,in ga čez 3 leta prodal z *150kkm* kok jih je on naredo.

:D

p.s. če so realni km si pa res imel smolo,ker pr teh mašinah zadjne kar crkne je turbo. Pa še kar drago si plačal popravilo,glede na to da so rabljene turbine za 90ks tam 70-100e max,enake so za golf3,4,a4,passat,toledo,ibiza,cordoba itn l.96-2001

Zgodovina sprememb…

frikec() ::

No, saj vse je mogoče.
Sem hotel samo dodat, da VW ni oh in sploh kot nekateri tule pravite.
Vsi se kvarijo, samo pri nekaterih mogoče to več stane.

90k jih je imel, ko sem ga kupil. Kupljen pri AvtoMerkurju.
Tam je bil servisiran prej in še nekajkrat kasneje, ko je bil v moji lasti.

EDIT: turbina je stala okrog 900EUR. Nova. Obnovljene nismo uspeli dobit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frikec() ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6312885 (10518) primozzzz
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42358509 (36818) Matev
»

Zamrznila Nafta v Golfu IV TDI (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8314729 (11159) Malajlo
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8420624 (18069) Nesta
»

Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12034234 (31419) Zheegec

Več podobnih tem