» »

Zamrznila Nafta v Golfu IV TDI

Zamrznila Nafta v Golfu IV TDI

1
2
»

korenje3 ::

Malajlo je izjavil:

Men je JTD s Petrolovo nafto vžgal in normalno tekel pri -24.
Kako pa nekateri uspete zmešati vodo in gorivo (legenda omenja pol-pol), mi pa ni jasno. Da je v dizlu več vode v obliki suspenzije, ja. Ampak to je suspenzija. Gre z nafto vred v injektorje, ne zastaja nikjer. Pa najbrž imajo zdaj že vsi dizli senzor za vodo v gorivu. (ki še ni nikoli zasvetil)
V filtru se voda ne nabira kot nečistoče. Kake to imajo nekateri...


voda reagira z dizlom na tak način, da se ustvarijo emulzasti delci ki lahko blokirajo filter.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

gruntfürmich ::

zanimivo da pa imamo golfa 3D že 15 let in večinoma tankam na petrolu in če zjutraj ne gre vse lepo so to najverjetneje svečke... ne pa voda.
tko da ja, eni ste res neverjetni. iz nepreverjenih izjeme vam uspe delat pravila in to potem na veliko trobite.
swaša...;(
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

SplitCookie ::

Dizel mora štartat v prvo
Če ne, je verjetno narobe vse drugo kakor pa gorivo (zanič kompresija, na sploh preluftana mašina, znucana odmična, zanič štarter, zanič akku)

Z dizli od petrola je bilo največ problemov, crkovanje pri speljevanju, čudno delovanje na sploh (nobene moči in veliko dima), težko vžiganje, popolnoma zarjavel naftni filter (Vode do vrha).
Pri OMV tega preprosto ni.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

hermes ::

SplitCookie je izjavil:

Dizel mora štartat v prvo
Če ne, je verjetno narobe vse drugo kakor pa gorivo (zanič kompresija, na sploh preluftana mašina, znucana odmična, zanič štarter, zanič akku)

Z dizli od petrola je bilo največ problemov, crkovanje pri speljevanju, čudno delovanje na sploh (nobene moči in veliko dima), težko vžiganje, popolnoma zarjavel naftni filter (Vode do vrha).
Pri OMV tega preprosto ni.


Jaz že dolga leta točim na Petrolu in nikoli nobene težave...tudi nikogar osebno ne poznam, kii bi jih imel. Preveri če je s tvojim avtom vse ok...

SplitCookie ::

Verjetno precej odvisno od pumpe same
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

denabiker ::

WarpedGone je izjavil:

he he Petrol a ne,.. ammm ja,.. no od takat dalje je OMV party do konca, zdej pa sploh ko sem lastnik dizelaša.

Kolkrat bo treba še naglas napist, da ima Petrol natanko isto/enako nafto kot OMV? Hranjena v istih cisternah na obali. Isto Agip.

Edino MOL pri nas ima svojo lastno dobavo. Za INA pa ne vem, verjetno tut lastna ampak glede na probleme z dizli na Hr se je ne dotaknem.


Če je ista nafta, mi pa razloži kako je lahko prišla tista pi*darija pred časom, ko je veliko novejših dizlov pocrkalo, ker so tankali na petrolu?

Kako se je odvilo? A so kaj lastniki dobili povrnjene stroške od Petrola?

vorantz ::

to je kot odškodnina za raka pljuč od tobačne industrije...100% dokaži pa boš fasal dnar

WarpedGone ::

Če je ista nafta, mi pa razloži kako je lahko prišla tista pi*darija pred časom, ko je veliko novejših dizlov pocrkalo, ker so tankali na petrolu?
Kako se je odvilo? A so kaj lastniki dobili povrnjene stroške od Petrola?

Najprej boš mogu dokazat da se je pizdarija zgodila vsem, ki so tankal na petrolu in ne le nekaterim na nekaterih pumpah.
Ja, komot se zgodi pizdarija, ko se v nekem členu cele verige kej zalomi. Pa to še ne pomeni, da se je zalomilo na začetku verige.

Da Petrol in OMV uporabljata ista skladišča na obali je dejstvo. Da imata istega dobavitelja tudi. Da dobavljata isti "grade" nafte posledično tudi. Prostor za razliko je šele od tle naprej - da bi kdo od obeh imel drugačne zahteve do transporterjev ali standarde na pumpah. Sigurno tle so razlike ampak so manjše od variance zaradi same dinamike na različnih pumpah.

Misliš, da je že kakšna pumpa vrgla gorivo ven iz podzemnih cisteren, ker je blo tolk mal prometa da se je zadeva 'postarala' preko meje?
Zbogom in hvala za vse ribe

Aston_11 ::

denabiker je izjavil:



Kako se je odvilo? A so kaj lastniki dobili povrnjene stroške od Petrola?



7 let nazaj so crkavali renoji - plačal Triglav škodo.

trololo2 ::

denabiker je izjavil:


Če je ista nafta, mi pa razloži kako je lahko prišla tista pi*darija pred časom, ko je veliko novejših dizlov pocrkalo, ker so tankali na petrolu?

Kako se je odvilo? A so kaj lastniki dobili povrnjene stroške od Petrola?


Evo ko sem ravno zadnjič poslušal znanca ki s cisterno dobavlja črpalkam. Na vsake toliko so zgodi da šofer iz malomarnosti na črpalki stoči v napačen rezervar. Še precej bolj redko to šofer "hitro" opazi, zamenja cevi in ne pove nikomur, ker v takem primeru je treba iz rezervarja jasno vse stočiti ven. No vsaj en tak primer je pri nas že bil in je potem sledil masovni crk avtomobilov (ne vem če je šlo za te dci), šoferja so potem jasno dobili na kameri.

Malajlo ::

Na vsake toliko so zgodi da šofer iz malomarnosti na črpalki stoči v napačen rezervar.

Stoči dizla v bencin oziroma obratno? Cela štala, stari. Res. Problemi v takem primeru so veliko bolj drugačni kot voda v filtrih in lajtngi.
Je pa čist druga zgodba, če to naredi šofer, ki prazni Vigrade ob cesti... :))

vorantz ::

Mogoče večina voznikov cistern, ki peljejo na petrol stanka benz za sebe in dotoči neki za razredčit...

/s

gruntfürmich ::

no, pa sem tankal na agipu. malo je kihal avto pri zagonu, pa da vidimo z drugo nafto (omv-ja ni bilo v bližini)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

korenje3 je izjavil:

mojemu sodelavcu, ki ima isti avto, mu tudi ni vžgal takrat ko je bilo -10°C. je moral cel avto zapeljat v bajto da se je segrel. v glavnem neki je narobe s temi golfi.


Glede na to, da je to vw ne vem kaj se sploh čudite... polizdelek pač. Nafto pa mamo povsod isto... Petrol/OMW pa verjetno tudi MOLova ni kaj bistveno drugačna. Tole z vodo pa so bučke, prej maš vodo v tanku zarad kondenza kot pa zarad petrola.
Your turn to burn!

gruntfürmich ::

gruntfürmich je izjavil:

no, pa sem tankal na agipu. malo je kihal avto pri zagonu, pa da vidimo z drugo nafto (omv-ja ni bilo v bližini)

tudi agipova nafta ni bogve kaj. avto težko vžiga. razlog je seveda drugje, ampak nafta na petrolu pa tudi ni vzrok...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Klemzz ::

Če avto težko užiga pri nižjih temperaturah je vzrok v grelnih svečkah ali akumulatorju.

Mesar ::

Ali pa v češkem avtu kot celoti.. kot sem ze prej napisal.
Your turn to burn!

gruntfürmich ::

Klemzz je izjavil:

Če avto težko užiga pri nižjih temperaturah je vzrok v grelnih svečkah ali akumulatorju.

in točno to se je zgodilo pri meni; 1 svečka je bila hin.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Klemzz ::

Mesar je izjavil:

Ali pa v češkem avtu kot celoti.. kot sem ze prej napisal.


Pa kaj je s tabo? Use znamke majo probleme, ce si kdaj pac kupu rablen vw k je biu zgonjen je to to.

gruntfürmich ::

#češki avti se izredno malo kvarijo. uprašte avstrijce...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

kriko07 ::

Imam spet en problem.
Na avtu je nekaj narobe. Akumulator je že po pol leta prazen. Včeraj je hotela sestra iti v ljubljano,in avto je enkrat malo zavrtu,potem pa konec.Zato sem moral priklopiti na kable.
Zamenjali smo tudi jermeničke oz. to je zamenjal mehanik.
P.S Na avtu je bilo tam pri akumulatorju mislim da točno pri priključkih za akumulator prefukjeno vroče. Tako je bilo vroče da je plastiko kar stopilo na akumulatorju.
Če mogoče ve kaj bi bilo narobe,kar napišite.

dzinks63 ::

Na avtu je nekaj narobe. Akumulator je že po pol leta prazen.

Na avtu je bilo tam pri akumulatorju mislim da točno pri priključkih za akumulator prefukjeno vroče. Tako je bilo vroče da je plastiko kar stopilo na akumulatorju.

Rabiš drug primeren akumulator za ta avtomobil, po možnosti brezhiben, še najboljše, da kupiš novega. In očisti priključne kleme za priklop na akumulator ali jih zamenjaj z novimi.

kriko07 ::

Akumulator je bil čist nov,akumulator je Banner

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko07 ()

Hayabusa ::

Odpelji avto so električarja ali uradni servis.

kriko07 ::

Električar je moj brat,je pogledu pa je rekel da pač neve kaj bi lahko bilo narobe.

Hayabusa ::

Avto električar ne more biti vsak, ki ima narejeno 4 letno elektro srednjo šolo.
Mehaniki na uradnem servisu gredo preden pride vozilo na trg na izobraževanje v tovarno, vsak svoj sklop, eni mehaniko, drugi elektriko, tretji kaj drugega...
Pozabi da bi nekdo obvladal vse na vseh znamkah/modelih.

kriko07 ::

Danes sem izmeril predem sem avtu dal kontakt. imel je 11.99 V. Ko sem imel dolge luči je imel 10.00V. Ko je pa imel pozicijske pa 10.98V.
Tako da so eni rekli da lahko da je šel alternator ali grelne svečke.

Hayabusa ::

Alternator.

Goran's Blog ::

Gledate preveč risanke ali kaj, da vam nafta zmrzuje?
Kvasite neumnosti!

Looooooka ::

SplitCookie je izjavil:

Dizel mora štartat v prvo
Če ne, je verjetno narobe vse drugo kakor pa gorivo (zanič kompresija, na sploh preluftana mašina, znucana odmična, zanič štarter, zanič akku)

Z dizli od petrola je bilo največ problemov, crkovanje pri speljevanju, čudno delovanje na sploh (nobene moči in veliko dima), težko vžiganje, popolnoma zarjavel naftni filter (Vode do vrha).
Pri OMV tega preprosto ni.

Tankam pri petrolu. Mel iste probleme. Zdaj obvezno pozimi takoj, ko pade temperatura okoli nicle, vsakic dodam tist dodatek proti zmrzovanju, ko tankam.
Zaenkrat se ni zmrznil :)

kriko07 ::

OK mene BK za nafto,problem je zdej zakaj se avtu takoj sprazne akumulator.
Jutr ko bom pršu domov bom avto prižgal pa odklopu,in če bo crknu avto pol je alternator.

errhec ::

kriko07 je izjavil:

Danes sem izmeril predem sem avtu dal kontakt. imel je 11.99 V. Ko sem imel dolge luči je imel 10.00V. Ko je pa imel pozicijske pa 10.98V.



Koliko kaže ko avto dela??
dd

kriko07 ::

to bom jutri izmeril,ker danes avto sploh vžgat ni hotu,in se je takoj akumulator spraznil.

Malajlo ::

Ti maš u šlusu nekaj. Lahko je alternator, ja.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6313076 (10709) primozzzz
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42358958 (37267) Matev
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8420863 (18308) Nesta
»

Nafta na OMVju (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6025265 (23415) ;-)
»

Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12034566 (31751) Zheegec

Več podobnih tem