Forum » Loža » Nafta na OMVju
Nafta na OMVju
;-) ::
LMM je crkni na okrog 120k, če se prav spomnim.
No, ne verjamem, da jih ima v resnici kaj več. Lastnik ga je imel dobri 2 leti.
Bi se moral res zelo veliko vozit, da bi toliko nabral.
Heh, nič ni neuničljivo. Med vožnjo je zažvižgala in dobesedno eksplodirala. Potem se je pa za menoj valil oblak dima :).
S popravilom vred je bilo okrog 1100€.
Ampak od takrat naprej avto ni bil isti. Zjutraj je vedno pošteno zakadil. Med vožnjo je bilo sicer OK.
Ne to pa že ne! VW nemore ckrnit Haha pa to se nasmejiš do solz včasih kak eni zagovarjajo VW, da je to neuničljivo itd itd.
Na VW palijo samo kmeti (res, peljite se po pohorju pa boste vidli pri vsaki hiši enga VW pa naj bo to Golf ali pa passat), kmetje v nižjeležečih predelih pa vozijo še polote pa lupote. To so ljudje kot je valvoline, ki mislijo da če plačajo 2x več avto in znamko da je to to, dejstvo pa je da nikjer v povprečju testov in lestvic niso med najbolj zanesljivimi avtomobili, vrh si vedno delijo japonci (mazda, honda, toyota). Visoke cene pobirajo tudi servisi in deli ki crkujejo na vsake kvatre ker so tako naredili. O okvari turbine še nisem nikoli slišal toliko govorjenja kot pri TDI-jih in VW-ju.
Oče ima VW Tourana 2.0TDI kilometri že grejo proti 400.000 počasi avto se še vedno dobro pelje (kot pač vsak VWouz) zdaj je na menjavi tretje turbine in počasi bo tud tretja sklopka, nekih problemov ni bilo, tanka pa že od čisto čisto novega skoz kurilnega. Servisi so x2 napram moji toyoti turbina z menjavo pa kot so ostali povedali, nevem odkod vam da pride (par) sto €, ker je kar debelega jurja z delom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
-valvoline- ::
LMM je crkni na okrog 120k, če se prav spomnim.
No, ne verjamem, da jih ima v resnici kaj več. Lastnik ga je imel dobri 2 leti.
Bi se moral res zelo veliko vozit, da bi toliko nabral.
Heh, nič ni neuničljivo. Med vožnjo je zažvižgala in dobesedno eksplodirala. Potem se je pa za menoj valil oblak dima :).
S popravilom vred je bilo okrog 1100€.
Ampak od takrat naprej avto ni bil isti. Zjutraj je vedno pošteno zakadil. Med vožnjo je bilo sicer OK.
Ne to pa že ne! VW nemore ckrnit Haha pa to se nasmejiš do solz včasih kak eni zagovarjajo VW, da je to neuničljivo itd itd.
Na VW palijo samo kmeti (res, peljite se po pohorju pa boste vidli pri vsaki hiši enga VW pa naj bo to Golf ali pa passat), kmetje v nižjeležečih predelih pa vozijo še polote pa lupote. To so ljudje kot je valvoline, ki mislijo da če plačajo 2x več avto in znamko da je to to, dejstvo pa je da nikjer v povprečju testov in lestvic niso med najbolj zanesljivimi avtomobili, vrh si vedno delijo japonci (mazda, honda, toyota). Visoke cene pobirajo tudi servisi in deli ki crkujejo na vsake kvatre ker so tako naredili. O okvari turbine še nisem nikoli slišal toliko govorjenja kot pri TDI-jih in VW-ju.
Oče ima VW Tourana 2.0TDI kilometri že grejo proti 400.000 počasi avto se še vedno dobro pelje (kot pač vsak VWouz) zdaj je na menjavi tretje turbine in počasi bo tud tretja sklopka, nekih problemov ni bilo, tanka pa že od čisto čisto novega skoz kurilnega. Servisi so x2 napram moji toyoti turbina z menjavo pa kot so ostali povedali, nevem odkod vam da pride (par) sto €, ker je kar debelega jurja z delom.
Kaj se hecaš,mogoče statistično ker je pač največ VWjevih dizelašev na cestah.In to da je tvoj oče 3x menjal turbo je navadno natolčevanje,moj ex audi 80 1.9tdi 90ks sem prodal z 350kkm prevoženih z originalno in še neodpirano turbino in boch črpalko gor.Jaz sem z njim obrnil dobrih 100kkm na 100% kurilc. Prejšni lastnik(1rvi) je bil očetov dober prijatelj in sem vedel natančno kaj je blo delano z avtom do zadnjega km. tak da močno dvomim da se VWjeve turbine kar tako kvarijo sploh pa 90ks ki niso varijabilne. Ampak hej 1x na 150kkm pa tut ni neka panika. Ne vem pa od kod popravilo 1000+e? Deli za obnovo so relativno poceni,zamenjaš vse znotraj ohišja za cca 200e+ delo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
frikec() ::
Valvoline, naslednji avto peljem k tebi na servis.
Če bo po takih cenah, ti dam še vsakič za gajbo piv zraven ;). Samo, da ne bo potem delo 800+ :)
Če bo po takih cenah, ti dam še vsakič za gajbo piv zraven ;). Samo, da ne bo potem delo 800+ :)
;-) ::
In zdaj ocenjuješ nepokvarljivost po 1 primeru ali boš rajše pogledal statistike ?
Nisem se še peljal nekam pa da bi videl res prevladujočo znamko VW na cesti, me pa res zanima če jih je največ.
Nisem se še peljal nekam pa da bi videl res prevladujočo znamko VW na cesti, me pa res zanima če jih je največ.
-valvoline- ::
In zdaj ocenjuješ nepokvarljivost po 1 primeru ali boš rajše pogledal statistike ?
Nisem se še peljal nekam pa da bi videl res prevladujočo znamko VW na cesti, me pa res zanima če jih je največ.
Dizelašev je verjetno 3x več kot če seštejemo vse ostale znamke skupaj.
Turbin ne dela VW...
Sej tut bosch črpalke ne,zanimivo res. Bosch tut za opla in ostale izdeluje-je izdeloval črpalke pa so crkovale kot po tekočem traku.Ne vem v čem je fora.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Valvoline, naslednji avto peljem k tebi na servis.
Če bo po takih cenah, ti dam še vsakič za gajbo piv zraven ;). Samo, da ne bo potem delo 800+ :)
Hehe,ni panike. Sem bolj amaterski mehanik,za svojo dušo. Ti pa povem da si popravilo absolutno preplačal. Zakaj pa nisi rabljeno turbino poiskal? Obnovljena gor dol,če je v redu je v redu. Lahka sam zmontiraš v par urah.
xD
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
maco-maco ::
Spet ste zašli v debato o VAG.
Človek sprašuje kako je bencin prišel v nafto in kaj lahko to povzroči na motorju.
Ljudje se motimo in pač nalijemo napačno tekočino. Tako vozniki cistern, kot uporabniki. Poškodbe so lahko ali pa jih ni.
Dejstvo je, da je bil v nafti bencin, zato naj črpalka poravna vso škodo. Potrošniki v SLO smo še vedno 'prestrašeni', zato pa nas lahko nategnejo na vsakem koraku. Zakaj bi dal za popravilo za tuje napake iz lastnega žepa?
Nam so vse poravnali brez debat. Poravnajo vse stroške: tank slabega goriva, taxi ali avto vleko, popravilo, lahko pa še zahtevaš odškodnino za čas in sitnosti.
Tako Petrol kot Zavarovalnico triglav sicer boli za vse skup, saj bomo itak na koncu plačali davkoplačevalci - zato pa tudi nič ne komplicirajo.
LP
Človek sprašuje kako je bencin prišel v nafto in kaj lahko to povzroči na motorju.
Ljudje se motimo in pač nalijemo napačno tekočino. Tako vozniki cistern, kot uporabniki. Poškodbe so lahko ali pa jih ni.
Dejstvo je, da je bil v nafti bencin, zato naj črpalka poravna vso škodo. Potrošniki v SLO smo še vedno 'prestrašeni', zato pa nas lahko nategnejo na vsakem koraku. Zakaj bi dal za popravilo za tuje napake iz lastnega žepa?
Nam so vse poravnali brez debat. Poravnajo vse stroške: tank slabega goriva, taxi ali avto vleko, popravilo, lahko pa še zahtevaš odškodnino za čas in sitnosti.
Tako Petrol kot Zavarovalnico triglav sicer boli za vse skup, saj bomo itak na koncu plačali davkoplačevalci - zato pa tudi nič ne komplicirajo.
LP
Kaj?
Dr_M ::
WV je imel solidne dizle dokler niso uvedli PD sistema. CR imajo pa delec najslabsi, poleg renaulta.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14261 (11894) | primozzzz |
» | Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 61550 (39859) | Matev |
» | Zamrznila Nafta v Golfu IV TDI (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15830 (12260) | Malajlo |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22356 (19801) | Nesta |
» | Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36468 (33653) | Zheegec |