Forum » Loža » Nov zakon za mlade voznike.
Nov zakon za mlade voznike.
Bor H ::
In vzame del veselja iz vožnje, se odziva na situacijo in ne pripravi, doda pri osnovni ceni avta cca 2kEUR ali več (če želiš dober menjalnik).
Sicer pa, vlak odpravi vse probleme te teme.
Sicer pa, vlak odpravi vse probleme te teme.
OttoParts ::
Ja glej eno je zdrava kmečka pamet, ampak na sodišču velja samo tisto kar ti lahko dokažejo, lahko slučajno dokažejo da kaj takega ni možno ?
Ne, ampak ker sodnika ne bo zanimalo kako si se ga napil, ampak da si vozil pod vplivom alkohola. Posledično bo (upam) napravil edino pravilno stvar: ti vzel vozniško.
Ja no ampak recimo (samo recimo) da res napihaš in zatežiš naj te odpeljejo še nba odvzem vseskozi pa trdiš da si pil samo gosti sok, če bi mel kakega dobrega odvetnika in kako pričo ki bi rekla, ja sem vidu natakarica mu je naskrivaj sipala vodko v sok.
Od tega ne boš takoj pijan, in ko se pelješ domov te ustavijo in ker si mlad voznik moraš imet 0.0 ti pa imaš recimo 0.3
Jest samo pravim da teoretično je možno, kako pa je v praksi pa neb vedu.
Če boš imel srečo bo sodišče imenovalo izvedenca, ki mu bo naložilo naj ugotovi ali je mogoče NE opaziti, da ti nekdo podtika alkohol in koliko alkohola bi ti moral podtaknit, da bi dosegel izmerjeno koncentracijo in ali je mogoče, da glede na koncentracijo alkohola v krvi nisi opazil, da si pijan.
Pa tudi, če je natakarica dovolj zvita, da ti podtika alkohol, bo na sodišče pripeljala pričo, ko bo trdila, da ti ni natakarica podtaknila ničesar..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OttoParts ()
root987 ::
poglej sedaj tvoj butasti post, še enkrat!zakaj torej sploh rabimo trening varne vožnje, če se nam prometne nesreče zmanjšujejo? da pridemo do točke nič?
Ja, nič - sicer ne bomo nikdar prišli do tja, lahko pa pridemo še veliko bližnje ničli kot pa smo trenutno.
Kaj teb je čist business as usual, da ljudje umirajo na cesti, kljub temu, da lahko nekaj naredimo za to?
Zdej pa dej še letno statistiko prevoženih kilometrov, prosim.
Koliko km smo leta 2000 prevozili po AC in regionalkah, koliko pa leta 2010.
Bi z veseljem, vendar zdaj po hitrem guglanju najdem le za 2010, 2000 pa ne.
Ja no ampak recimo (samo recimo) da res napihaš in zatežiš naj te odpeljejo še nba odvzem vseskozi pa trdiš da si pil samo gosti sok, če bi mel kakega dobrega odvetnika in kako pričo ki bi rekla, ja sem vidu natakarica mu je naskrivaj sipala vodko v sok.
Od tega ne boš takoj pijan, in ko se pelješ domov te ustavijo in ker si mlad voznik moraš imet 0.0 ti pa imaš recimo 0.3
Jest samo pravim da teoretično je možno, kako pa je v praksi pa neb vedu.
Teoretične špekulacije o pravu so vedno zelo zabavne, nimajo pa ravno veliko z realno situacijo in so kot take precej neproduktivne in nesmiselne.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
Ramon dekers ::
"Ja, nič - sicer ne bomo nikdar prišli do tja, lahko pa pridemo še veliko bližnje ničli kot pa smo trenutno.
Kaj teb je čist business as usual, da ljudje umirajo na cesti, kljub temu, da lahko nekaj naredimo za to?"
Hmm državi je zmankuje denarja. Saj se prebližujemo številki nič, nebi bilo bolje vsaj MALO počakati pa mogoče prilezemo do točke nič (kar menim da je teoretično in praktično nemogoče).Tukaj pa na vrat na nos zakon ki bo zope izmolzil ljudi. Daj nam dajo še zakon o prekomerne vdihavanju svežega zraka, kdor ga je preveč vdahnil bo plačal 200€ sankcij ker to je pa že za telo škodljivo če človek preveč diha.
Kaj teb je čist business as usual, da ljudje umirajo na cesti, kljub temu, da lahko nekaj naredimo za to?"
Hmm državi je zmankuje denarja. Saj se prebližujemo številki nič, nebi bilo bolje vsaj MALO počakati pa mogoče prilezemo do točke nič (kar menim da je teoretično in praktično nemogoče).Tukaj pa na vrat na nos zakon ki bo zope izmolzil ljudi. Daj nam dajo še zakon o prekomerne vdihavanju svežega zraka, kdor ga je preveč vdahnil bo plačal 200€ sankcij ker to je pa že za telo škodljivo če človek preveč diha.
tadvet ::
Zdej pa dej še letno statistiko prevoženih kilometrov, prosim.
Koliko km smo leta 2000 prevozili po AC in regionalkah, koliko pa leta 2010.
Bi z veseljem, vendar zdaj po hitrem guglanju najdem le za 2010, 2000 pa ne.
Mogoče bodo ti podatki kaj pomagali, mislim pa da je razvidno že iz podatkov med letoma 2007 in 2008 da se količina prometa stalno povečuje.
http://www.dars.si/Dokumenti/O_avtocest...
http://www.dars.si/Dokumenti/O_avtocest...
oracle ::
Napaka, ko stisneš na bremzo in si v tretji ali četrti brzini ti na hitr padejo obrati kar lahko ugasne mašino.
No js tazga avta še nism ne vidu ne vozu. Teb se je to že zgodil? Pri kakšnem avtu?
Težko si predstavljam avto, ki bi mu odpovedal vsi varnostni mehanizmi, v primeru da močneje zabremzaš
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oracle ()
root987 ::
Mogoče bodo ti podatki kaj pomagali, mislim pa da je razvidno že iz podatkov med letoma 2007 in 2008 da se količina prometa stalno povečuje.
http://www.dars.si/Dokumenti/O_avtocest...
http://www.dars.si/Dokumenti/O_avtocest...
M, ja, direkcija RS za ceste ima še bolj podrobne podatke...
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
opeter ::
Dejansko bi morali vsi šoferji vsakih 10 let enkrat na preizkus.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
vorantz ::
Ramon dekers ::
Good Guy ::
Ramon dekers je izjavil:
Dejansko bi morali vsi šoferji vsakih 10 let enkrat na preizkus.
takim osebkom ne pomaga nič, niti preizkus na 10 let niti preizkus varne vožnje in test vožnje odličnosti!tako da, glave so tiste ki jih je potrebno reprogamirati.
samo tale človek ne bo nikol več vozu, so ga dobili(hvala bogu)
dronyx ::
Evo, sem na hitro pripravil program za Brskanje odličnosti, ki je namenjen tistim, ki bodo želeli na novo priti do internetnega priključka. Cena pa sitnica. Circa 200 ojrov.
Bor H ::
Napaka, ko stisneš na bremzo in si v tretji ali četrti brzini ti na hitr padejo obrati kar lahko ugasne mašino.
No js tazga avta še nism ne vidu ne vozu. Teb se je to že zgodil? Pri kakšnem avtu?
Težko si predstavljam avto, ki bi mu odpovedal vsi varnostni mehanizmi, v primeru da močneje zabremzaš
Gre za 14 let star bencinar brez ABSa in ESPja, firme ne bom povedal ker se bo drugač kdo najdu pa reku "ah [vstavi firmo] so pa ja brezveze", dejstvo je da če bencinarju na hitr padejo obrati se zna mašina ugasnt, takrat pa odpovejo vsi mehanizmi. To se mi je zgodilo ravno na poligonu kjer smo morali čimhitreje zabremzat na simulaciji snega na klancu navzdol, ti prisežem da ni prijetn filing ko naenkrat bremze ne primejo več avto se pa še zmer premika.
del problema pa zna bit tudi to kar je vorantz napisal
Mavrik ::
Evo, sem na hitro pripravil program za Brskanje odličnosti, ki je namenjen tistim, ki bodo želeli na novo priti do internetnega priključka. Cena pa sitnica. Circa 200 ojrov.
Zdaj še samo moraš objektivno dokazat da okuženi račuanlniki ubijajo in pohabljajo v taki meri kot vozniki, ki ne znajo svojih vozil obvladat.
The truth is rarely pure and never simple.
Ramon dekers ::
Evo, sem na hitro pripravil program za Brskanje odličnosti, ki je namenjen tistim, ki bodo želeli na novo priti do internetnega priključka. Cena pa sitnica. Circa 200 ojrov.
kaj pa če greš samo na skupinske delavnice je cena kaj nižja? je potrebno vzeti celoten paket ali kako je s tem? so računalniki že tam ali ga moram prinesti s seboj, ker moj 17 incni diodni monitor je kar težek, tako da malo obrazloži še detajle!
marvin42 ::
Nisem bral komentarjev, ker se bojim, da je vmes cel kup kmečkih. Nov zakon pozdravljam, ker je šola varne vožnje nekaj, kar bi moram narediti vsak voznik, ne samo mladi vozniki.
Mostly Harmless
OttoParts ::
Evo, sem na hitro pripravil program za Brskanje odličnosti, ki je namenjen tistim, ki bodo želeli na novo priti do internetnega priključka. Cena pa sitnica. Circa 200 ojrov.
LOL!
Si pa hiter, samo spremembo zakona je še treba zlobirat!
Pa pazi, da bo koncesija podeljena tebi, da se ne bo kaka Ultra ali pa Elekta prislinila h koritu.
P.S.
Glede lažnih virus alarmov pa imaš prav, jih poznam kar nekaj, ki so si namesti "protivirisnike" na ta način...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OttoParts ()
Ramon dekers ::
dronyx ::
Zdaj še samo moraš objektivno dokazat da okuženi račuanlniki ubijajo in pohabljajo v taki meri kot vozniki, ki ne znajo svojih vozil obvladat.
Danes je vožnja v cestnem prometu kompleksno opravilo in po moje je število mrtvih in težko poškodovanih še majhno, glede na to, da ima vozniški izpit skoraj več ljudi, kot pa končano osnovno šolo.
Tudi če bi šel vsak parkrat na leto na take treninge vožnje odličnosti, bi se nesreče še vedno dogajale, ker je dejavnikov, ki na to vplivajo, enostavno preveč.
Gre pa tu po moje za strahovito dvoličnost države. V primeru žrtev na cesti je njim očitno v političnem interesu, da je to front page tema, medtem ko vsako leto baje pri nas zaradi kajenja umre 3000 ljudi (vir)
V Sloveniji v povprečju kadilci, ki umrejo zaradi s kajenjem povzročenih bolezni, umrejo 16 let prej kot njihovi vrstniki, ki niso nikoli kadili, navajajo na IVZ. V Sloveniji lahko tobaku pripišemo nekaj več kot 3000 smrti letno.
3000 mrtvih zaradi kajenja primerjaj z 200 mrtvimi na cestah! Kje je pa tu država, saj bi lahko z enim samim zakonom prepovedala prodajo cigaret, kot je prepovedana marihuana?
Zakaj niso tudi za kadilce uzakonili obveznega izobraževanja, kjer bi jim pokazali statistike in slike pljuč, ki jih razžre cigaretni dim?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Bor H ::
Glede kadilcev je bolj razlog da več al manj samo sebi škodijo, z avtom velikokrat skupijo nedolžni.
techfreak :) ::
Kako pa bi po tvojem država povečala dobiček z ukinitvijo prodaje cigaret? Boš uvedel obvezne tečaje odvajanja od cigaret?
#000000 ::
No če že vsi podpirate naj novinci opravljajo ta tečaj, zakaj ga nebi še starejši izkušeni šoferji, in to ne enkratno, ampak enkrat letno al pa tko kot v času JLA (orožne vaje) dva krat letno obvezno, če pa kej ne bo šlo pa vsaj trikrat, in velja za vse enako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
Good Guy ::
root987 ::
No če že vsi podpirate naj novinci opravljajo ta tečaj, zakaj ga nebi še starejši izkušeni šoferji, in to ne enkratno, ampak enkrat letno al pa tko kot v času JLA dva krat letno obvezno, če pa kej ne bo šlo pa vsaj trikrat, in velja za vse enako.
Saj to hočemo. Sicer hočeš ti neki smešn bit (pa ti ne uspeva) pa bi kar trikrat na leto to imel (kar je pač nerealno), ampak enkrat na pet let bi pa verjetno prav fino izpadlo.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
#000000 ::
Ne vsak let je treba, če ne zaradi sebe, pejt zarad mene ker sem jest tko bolj zaščiten da se ti ne boš zagonu vame ane. No ne trikrat letno, če ti gre samo enkrat, ampak če maš pri testu preveč kazenskih točk pač ponavljaš k na izpitu knede. Fajn bi blo tole ane :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
Ramon dekers ::
No če že vsi podpirate naj novinci opravljajo ta tečaj, zakaj ga nebi še starejši izkušeni šoferji, in to ne enkratno, ampak enkrat letno al pa tko kot v času JLA dva krat letno obvezno, če pa kej ne bo šlo pa vsaj trikrat, in velja za vse enako.
Saj to hočemo. Sicer hočeš ti neki smešn bit (pa ti ne uspeva) pa bi kar trikrat na leto to imel (kar je pač nerealno), ampak enkrat na pet let bi pa verjetno prav fino izpadlo.
ja pa potem bi nas lahko poslali še na kakšno služenje vojaškega roka. To bi bila super ideja. Pa lahko bi opravljali tista brezplačna dela za domovino...am kako se jim že reče...:)
dronyx ::
Glede kadilcev je bolj razlog da več al manj samo sebi škodijo, z avtom velikokrat skupijo nedolžni.
Sebi ali drugim, človek je človek, se ti ne zdi? Saj žrtve prometnih nesreč so končno velikokrat tudi povzročitelji ali krivci. Pri cigaretah gre za velik biznis, kjer svoj lonček pristavi tudi država prek visokih trošarin in davkov. Zato je pripravljena zamižati za teh 3000 mrtvih na leto.
Mimogrede, pred kratkim sem predlagal, da bi morali vozni kazenske točke nalepiti na avto, tako kot vinjeto. Da ostali razpoznamo nevarnost v prometu od daleč. Cena za nalepko za posamezno kazensko piko pa bi bila lahko 200 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Ramon dekers ::
Ne vsak let je treba, če ne zaradi sebe, pejt zarad mene ker sem jest tko bolj zaščiten da se ti ne boš zagonu vame ane. No ne trikrat letno, če ti gre samo enkrat, ampak če maš pri testu preveč kazenskih točk pač ponavljaš k na izpitu knede. Fajn bi blo tole ane :)
naj te ne bo strah, strah je tisti dejavnik, ki povzroči kar precejšen delež nesreč. Povratniki imajo tako recimo vedno več možnosti ponovitve prometnih nesreč. Tako da bi tudi za njih lahko naredili kakšne psihološke delavnice!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
#000000 ::
Sej me ni strah, jest mam vozniško več časa kot je marsikdo v tej temi star. Mene ne bo kačila nova zakonodaja, ampak se mi zdi nefer da država hoče služit prdvsem na mulariji. Naj država uzakoni to za vse pa da vidmo če jim bi šlo tako gladko čez kot za mlade.
Ramon dekers ::
no sem samo predlgal kakšne psihološke delavnice, za tiste ki jih je strah biti v prometu!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
Ramon dekers ::
Ali že obstaja izraz slovenian political scam?
zakaj je potreben takšen izraz? saj ovcam ustreza to kar pastir reče!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
Bor H ::
Glede kadilcev je bolj razlog da več al manj samo sebi škodijo, z avtom velikokrat skupijo nedolžni.
Sebi ali drugim, človek je človek, se ti ne zdi? Saj žrtve prometnih nesreč so končno velikokrat tudi povzročitelji ali krivci. Pri cigaretah gre za velik biznis, kjer svoj lonček pristavi tudi država prek visokih trošarin in davkov. Zato je pripravljena zamižati za teh 3000 mrtvih na leto.
Mimogrede, pred kratkim sem predlagal, da bi morali vozni kazenske točke nalepiti na avto, tako kot vinjeto. Da ostali razpoznamo nevarnost v prometu od daleč. Cena za nalepko za posamezno kazensko piko pa bi bila lahko 200 EUR.
človek je človek, ampak država te mora zavarovati najprej pred drugimi, pol šele pred samim sabo
Bor H ::
dej ne se delat neumnega, če te ubije rak na pljučih zaradi kajenja si si čist sam kriv, če se vate zaleti norc s 100km/h na lokalni cesti je kriv on, oziroma delno država ker ne sankcionira takega početja, če pa tega ne razumeš pol pa ne vem zakaj kadar pride do umora ne zapremo kr prvega na ulci, sej človek je pač človek ane?
TESKAn ::
Ramon dekers je izjavil:
heh, sam sem še vedno lastnik renault cliota 95 ki ni velike razlike med renault 5, in v 5 ih letih poleg ene zbite luči še nisem imel prometne nesreče.
Kot je rekel onxy lahka konstrukcija, ni abs, ni servo, ni blazin, da o ojačitvi bočnih vrat niti ne govorim.
Bolj je pomemben avto kot tisto manevriranje.
Praviš, da je bolje, da imamo na cestah kup ljudi, ki ob prvem znaku težav udarijo po zavori, z rokami si pa oči pokrijejo in upajo na najbolje, kot ljudi, ki poskušajo situaijo rešit?
Ne, Mavrik, tečaji varne vožnje se ne opravljajo s svojim avtom. Je tako kot je rekel rovtar. Tečaji se opravljajo na najnovejših in z vso tehnologijo opremljenih avtih kot so BMW, Mercedez ali Audi.
Na tečaju, kjer sem bil jaz (Vransko, kak mesec nazaj) sem se lepo vozil s svojim avtom.
je napaka, čisto totalna človeška napaka, ki jo zakon opredeljujejo drugače, in represivno!
Napaka je toliko, kot je napaka da greš po ulici in streljaš v naključne smeri. Verjetno ne boš zadel nikogar, ker se bodo vsi poskrili, vsake toliko pa...
To je povedal tudi predstavnik ministrstva v Odmevih, pred dobrim tednom. Torej, kaj sedaj drži? Svoj avto, izposoja, mogoče oboje ?
Načeloma svoj, možna je izposoja.
Super, novinci bodo morali skozi to zadevo, kaj pa obstoječih milijon in pol šoferjev?
Ker ne bodo hkrati porihtali vsega, je brez veze? To hočeš povedat?
Sm že napisal, pa bom še enkrat: veliko več kot tečaj varne vožnje, bi zalegel obvezen karambol.
Po moje najbolje oboje. Da vidijo, kako hitro ti avto uide pri 30 kmh in potem še občutijo, kako zgleda, če se zabiješ s samo 30 kmh. Kar je dosti počasneje, kot greš po cesti.
Pa mi niti enkrat ni ratalo pridt v tako situacijo, da bi mi tako nerealno zaneslo zadek kot na varni vožnjo.
No, meni je pa uspelo lani, tisti dan, ko je prvič zapadel sneg. Letne gume (za sabo so imele ene 15.000 km, goodyear duragrip - niso bile najcenejše čungalunga gume), 20 - 30 kmh v koloni, spredaj zavira, se lahno dotaknem zavore, pa mi že blokira kolesa, motor crkne, avto pa drsi naprej. Dovoljšnji varnostni razdalji se lahko zahvalim, da nisem naslednjo uro preživel na mrazu, izpolnjeval poročilo o nesreči in imel po možnosti še opravka s kakim tečnim šoferjem, ki se mu ravno nekam strašno mudi...pa se mi prej v devetih letih ni kaj takega primerilo.
po drugi strani pa mi je bilo bremzanje kjer je pol avta na normalnem asfaltu pol pa na drseči podlagi totalna bedarija ker te ne nauči nič
Če voziš avto z ABS, res ne. Če pa ABSa nimaš in blokiraš gume (zaviranje v sili), ti ga pa samo lepo zavrti.
Tale obvezni poligon ne bo spremenil ničesar, razen da bojo še nesposobne ženske dobile samozavest in začele divjat...
Pejt na poligon, pa potem pametuj. Dvomim, da bo "nesposobna ženska", ko jo bo na vsaki vaji vrtelo ko vrtavko, odšla s poligona z večjo samozavestjo.
Gre za to da ti men ne moreš dokazat, da sem se ga namerno usul, jest lahko rečem da me je natakarica zajebala al pa so v fabriki namesto unija not natočili pravo pivo, al pa da mi je v sok uvalila vodko ipd.
LOL.
Je pa žalostno in nekaj zelo narobe, če so moderni avti res tako narejeni kot praviš.
Ti sistemi rabijo motor, da delajo. Tako pač je, live with it.
oziroma se popravljam. Popolnoma si falil. Dokler se avto premika, ne more motor crknit. Ko si se končno ustavil je pa vseeno če crkne.
Heh. Ko bo spet sneg, si dobi lepo, poledenelo cestno, pejdi 30 - 40 kmh, zaviraj na polno brez pritisnjene sklopke in poročaj o rezultatih. Aja, in na polno pomeni da zavoro pohodiš, kot da ti je življenje odvisno od tega.
Jest samo pravim da teoretično je možno, kako pa je v praksi pa neb vedu.
V praksi so sodniki nemilostni do pijancev za volanom.
Avtomatski menjalnik reši večino teh naštetih problemov.
No shit sherlock...
No js tazga avta še nism ne vidu ne vozu. Teb se je to že zgodil? Pri kakšnem avtu?
Težko si predstavljam avto, ki bi mu odpovedal vsi varnostni mehanizmi, v primeru da močneje zabremzaš:D
Očitno še nisi vozil po res spolzki podlagi.
Zmeraj, ko močno zabremzam iz tretje je bolj problem, da avto sam sili naprej z veliko silo in ti doda precej metrov pri zaviralni poti.
No shit sherlock, pri ustavljanju gibajočega telesa je problem to, da se gibajoče telo giblje...
Nisem bral komentarjev, ker se bojim, da je vmes cel kup kmečkih. Nov zakon pozdravljam, ker je šola varne vožnje nekaj, kar bi moram narediti vsak voznik, ne samo mladi vozniki.
+1.
Pa lahko bi opravljali tista brezplačna dela za domovino...am kako se jim že reče...:)
Ni slaba ideja. Lepo mularijo jarke kopat za en dan, da vidijo, kaj pomeni _delat_. In ne, se ne hecam.
Naj država uzakoni to za vse pa da vidmo če jim bi šlo tako gladko čez kot za mlade.
Tudi, če bi bilo za vse, bi to podprl. Sem vsak dan na cesti in je veliko, veliko ljudi, ki bi jim ta tečaj pomagal.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Ramon dekers ::
na tole pa lahko rečem samo beee. Včasih pač preprosto zmanjka besed, energije. No pa saj smo si različni! nekateri iztopajo, (in takšne so že v zgodovini dajali na grmade in jim porivali vile v hrbet) spet drugi slepo sledijo.
Bor H ::
Vprašanje sam kdo je danes v naši kokoški ovčka, tist k pizdi čez vse ali pa dejansko kako spremembno (vsaj delno) podpre.
mu
mu
Ramon dekers ::
iz izkušenj pa vemo da v naši ljubi kokoški spremembe vodijo samo na bolje. Skoraj se že cedi med in mleko tu.Natančno se ve kdo je črna ovca, ovca in kdo pastir!
vorantz ::
Zmeraj, ko močno zabremzam iz tretje je bolj problem, da avto sam sili naprej z veliko silo in ti doda precej metrov pri zaviralni poti.
No shit sherlock, pri ustavljanju gibajočega telesa je problem to, da se gibajoče telo giblje...
Bah...sploh nisem mislil tako...
Mišljeno je bilo, da motor se upira na vse pretege (in pri mojem se ne da zlahka) in lahko prevozim še precej preden se vda in crkne.
Bor H ::
Dizel verjetno ane?
moris: če pravilno pogledaš na svoj stavek, potem pa naj moj prejšn odgovor se mi prikliče nasmeh na obraz
moris: če pravilno pogledaš na svoj stavek, potem pa naj moj prejšn odgovor se mi prikliče nasmeh na obraz
vorantz ::
Bor H ::
No to je tudi razlika, bencinarji hitreje crknejo in imajo manjši navor, ne pa mislt da so dizli imuni na ta efekt ;)
root987 ::
@Moris: Odrasti, to z ovcami je že preveč pod nivojem vsakršne debate.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
vstrac ::
Zakaj ste nekateri tako odločno proti? A izobraževanje udeležencev v prometu se vam ne zdi koristno?
Dejstvo je, da je neizkušenemu vozniku potrebno pokazati kako se reagira v kritičnih situacijah. V avtošolah tega ne učijo, samoukov na javnih cestah nočemo.
Tista o samozavesti je pa bosa. Če je človek preveč samozavesten za volanom, povrh pa še neizkušen, bo še toliko prej prišel v situacijo, ko bo na tečaju pridobljeno znanje še kako potreboval.
Argument, da bo novopečeni voznik po opravljenem tečaju dobil samozavest Fitipaldija, je zgrešen. Pri večini bo prej obratno - dobijo realno sliko o obvladovanju tone in več pleha na kolesih.
Da bo tečaj plačljiv je pa jasno, vozniški izpit ste tudi plačali. Če nekatere moti, da kasira država, pa naj predlagajo zakon, ki bo delo naložil avtošolam.
Vsekakor pozdravljam vsak predlog, ki postavlja oviro na poti do vozniškega dovoljenja, v kolikor ta ovira pripomore k boljši praktični izobrazbi udeležencev.
lp
Dejstvo je, da je neizkušenemu vozniku potrebno pokazati kako se reagira v kritičnih situacijah. V avtošolah tega ne učijo, samoukov na javnih cestah nočemo.
Tista o samozavesti je pa bosa. Če je človek preveč samozavesten za volanom, povrh pa še neizkušen, bo še toliko prej prišel v situacijo, ko bo na tečaju pridobljeno znanje še kako potreboval.
Argument, da bo novopečeni voznik po opravljenem tečaju dobil samozavest Fitipaldija, je zgrešen. Pri večini bo prej obratno - dobijo realno sliko o obvladovanju tone in več pleha na kolesih.
Da bo tečaj plačljiv je pa jasno, vozniški izpit ste tudi plačali. Če nekatere moti, da kasira država, pa naj predlagajo zakon, ki bo delo naložil avtošolam.
Vsekakor pozdravljam vsak predlog, ki postavlja oviro na poti do vozniškega dovoljenja, v kolikor ta ovira pripomore k boljši praktični izobrazbi udeležencev.
lp
WarpedGone ::
Dve naivni vprašanji:
a) koliko novih šoferjev dobimo vsako leto?
b) koliko tečajnikov lahko vransko pohendla v enem letu?
Ma kdo številke?
Če b ni precej večji od a, to pomeni le še en birokratski papir, katerega je treba plačat, ker bo realnost vransko prisilila v nižanje kvalitete tečaja. In bo izpadlo kot še en tečaj prve pomoči kjer polna dvorana posluša dohtarja kako se izvaja oživljanje.
a) koliko novih šoferjev dobimo vsako leto?
b) koliko tečajnikov lahko vransko pohendla v enem letu?
Ma kdo številke?
Če b ni precej večji od a, to pomeni le še en birokratski papir, katerega je treba plačat, ker bo realnost vransko prisilila v nižanje kvalitete tečaja. In bo izpadlo kot še en tečaj prve pomoči kjer polna dvorana posluša dohtarja kako se izvaja oživljanje.
Zbogom in hvala za vse ribe
IceIceBaby ::
vstrac, več kot očitno je problem v tem, da bo nekdo zaslužil. Naj sosedu krava crkne...
vorantz ::
Problem je enostavno, da je to še en precejšen strošek za pridobitje izpita :/
Se strinjam, da je koristna reč ampak naj vsaj popust za nove voznike zrihtajo.
Pa že tako se ure voženj dražajo z vakim letom.
Se strinjam, da je koristna reč ampak naj vsaj popust za nove voznike zrihtajo.
Pa že tako se ure voženj dražajo z vakim letom.
WarpedGone ::
Dodaten strošek? Ni problema, pač kupiš kitajske gume in si na isti ceni. Sej pol ja znaš tut s takimi gumami varno peljat.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Neprimerna varnostna razdalja policistov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15907 (12908) | jero_no1 |
» | Varna vožnja Vransko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 31424 (28689) | krneki0001 |
» | Kupim vozniški izpit (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 32879 (29205) | Hayabusa |
» | Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18619 (16647) | St235 |
» | Za vse, ki vpijejo da jim država nič ne da... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13888 (11509) | kalko |