» »

Varna vožnja Vransko

Varna vožnja Vransko

«
1
2 3

Robi :P ::

Zdravo,

v četrtek imam tečaj varne vožnje + delavnico Triglav mladi ( baje od 10.00 do 20.00- 10ur8-O)... Iz vaših izkušenj me zanima kako je tam oz. kaj lahko pričakujem od tečaja... Grem s svojim avtom s katerim se vozim vsak dan Kia CeedSW 2009 /samo ABS brez ESP kar se avta tiče me ne skrbi je ok razen gum mam še prve Michelinke stare 5 let tam 1.8mm profila skratka zadnjo sezono in me zanima ali lahko kaj komplicirajo? Pri vsakodnjevni vožnji se seveda opazi da niso nove vendar solidno primejo za svojo iztrošenost... Zanima me tudi koliko goriva gre na tem tečaju, obraba avta ipd...

Hvala

St235 ::

predvsem boš videl kaj pomeni imet za en kurc gume v kritični situaciji

Robi :P ::

St235 je izjavil:

predvsem boš videl kaj pomeni imet za en kurc gume v kritični situaciji

upajmo :D sej so zadnjo sezono take gor vnaprej se nebom več tolk špilo s gumami

MIHAc27 ::

Januarja sem imel mislim da edini letne gume gor. Na eni vaji celo dominiral nekaj časa :)
Ni pa imel avto ABS-a.... mater to se šele pozna.

Bencina ne gre velik (tistih par krogov ki jih narediš). Gum tudi ne boš izrabil, ker se dela na zelo drseči podlagi.

Oni ne bodo kompliciral, tudi če se pripelješ na lesenih kolih. Pač nekatere vaje boš mogoče delal z manjšo hitrostjo kot ostali, če se bo iskazalo da so tvoje gume tako zanič. Naučil se boš pa vseeno ravno toliko kot ostali.

SkIDiver ::

Par let nazaj je imela ena dečva na laguni še prve gume gor, stare 7 let. Avto je letel počez kot kegelj pa še vozniško je imela komaj pol leta:D Je blo zanimivo opazovat. Ji pa niso prepovedal vožnje ali karkoli, ker je imela po zakonu izpravno vozilo...dovolj profila.

Ko vpraša, če ima kdo avto brez ABS dvigni roko, ker določene vaje najprej inštruktor demonstrira v svojem vozilu in se ti pelješ z njim. Ena takih je zaviranje na pol asfalta pol gladke podlage. Avto zateguje nenormalno in tukaj ti najprej pokaže kaj se zgodi, če zaviraš napačno in kaj če pravilno. Če ne bo vprašal za ABS mu sam povej, da nimaš ABS-a da bo seznanjen.

Obraba in obremenitev gum ali vozila ni nič pretirana, ker se vse vaje dela na mokri podlagi kjer je trenje precej manjše. Jaz sem porabil cca 12L goriva in prevozil okoli 60km, če se pravilno spomnim. Smo pa vozili malce hitreje pri vajah in imeli tudi nekaj minut, da smo se mal izživel. Začetni tečaji so omejeni na hitrosti nekje med 35 in 45km/h (odvisno od vaje).

Robi :P ::

ABS imam hehe mislim da je tezko najt avto letnik 2009 brez absja...

Danes smo s kolegi mal prišli na to debato okvara avta na vranskem oz. obrama in je men neki kapnilo v glavo usi so jamral za roke ker kao drsiš ampak to ni tak problem ce mokro sej ne grabi... Me pa zanima kako je z diski ko je disk vroč če ga poliješ z vodo in bremzaš disk zakali oz se skrivi in potem bremza trese? In po moji logki ko bom spodaj priletel z vročim diskom v vodo in stisnil do konca zna bit problem ? upam da se motim?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

SkIDiver ::

Se opravičujem. Nisem dobro prebral tvoj prvi prispevek okoli ABS/ESP.

Black Dragon ::

Robi, sem bil na Vranskem 5 dni nazaj in lahko rečem da neboš imel problemov pri klancu navzdol pri moki in mokro / suhi podlagi kar se tiče diskov. Voda sploh ne pride v kontakt kot si misliš saj ne boš v avtopralnici :D
Lahko ti rečem da je ena punca imela BMW 3 z totalno zlizanimi gumami in na zadnji pogon jasno. Zelo jo je premetavalo po spolzkih podlagah, ki so predstavljaje 10% trenja (led) suhe podlage.
Ko pa je prišlo do zaviranja pri vaji na suhi podlagi, ko si moral 5m voziti za inštruktorjem in zavirati (na drugem pasu jasno :)) ) se je pa izkazal za super v primerjavi z mojo Škodo Roomster s ozkim profilom gum...

Najbolj zaje**** vaja bo, ko ti bo zadek izpodnašalo in ESP ali ABS ne bosta kaj dosti pomagala.

1.5h psihiatra, 1.5h predstavitev inštruktorja, 4h prakse, 45min pavze za kosilo, ter sem in tja 5-10min za WC.
Time will tell.

Zgodovina sprememb…

Roadkill ::

>> Najbolj zaje**** vaja bo, ko ti bo zadek izpodnašalo in ESP ali ABS ne bosta kaj dosti pomagala.

Razen tega, da ti pred to vajo pokaže, da ESP sam reši sutiacijo brez tvojega inputa.

Robi: Ti pa sploh ne rabiš tele varne vožnje, ker si spet en tistih, ki bodo več vedeli od inštruktorja.

Ja. Ti in tvoji kolegi ste za šankom razrešili veliko teorijo zarote, kako na vranskem zanalašč udeležencem krivijo diske, da potem lokalni avtomehaniki fajn služijo.

Ne vem točno kako si ti tale poligon predstavljaš, ampak če misliš, da se ti bo kadilo od bremz in da bo avto blazno trpel, potem si ga predstavljaš močno narobe.
Ü

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

Robi :P ::

Roadkill je izjavil:

>> Najbolj zaje**** vaja bo, ko ti bo zadek izpodnašalo in ESP ali ABS ne bosta kaj dosti pomagala.

Razen tega, da ti pred to vajo pokaže, da ESP sam reši sutiacijo brez tvojega inputa.

Robi: Ti pa sploh ne rabiš tele varne vožnje, ker si spet en tistih, ki bodo več vedeli od inštruktorja.

Ja. Ti in tvoji kolegi ste za šankom razrešili veliko teorijo zarote, kako na vranskem zanalašč udeležencem krivijo diske, da potem lokalni avtomehaniki fajn služijo.

Ne vem točno kako si ti tale poligon predstavljaš, ampak če misliš, da se ti bo kadilo od bremz in da bo avto blazno trpel, potem si ga predstavljaš močno narobe.

Jaooooooooooo kak dobesedno eni povzemate gostilniške debate... Človek samo omeni nekaj pa že kar trdi da je to tako kot je on rekel?? Sam omenil sem kako je če bi blo tako potem itak ne bi šel s svojim avtom dol...

mihec87 ::

Kaj potem ko je dež se ne voziš z avtom da ti ne zakali bremz?

sandmat ::

nič ne bo narobe z avtom. Če sem se nekaj naučil, je to, da se moj avto brez ABSa ustavi prej kot avto s slabimi gumami in ABSom.

Robi :P ::

mihec87 je izjavil:

Kaj potem ko je dež se ne voziš z avtom da ti ne zakali bremz?

seveda se ampak se izogibam močnem zaviranju če ni potrebo če pa je treba ukrepat pač jebeš diske sam da rešiš situacijo

sandmat je izjavil:

nič ne bo narobe z avtom. Če sem se nekaj naučil, je to, da se moj avto brez ABSa ustavi prej kot avto s slabimi gumami in ABSom.

tudi mene zanima kaj bo z gumami ker se zavedam da so slabe in bi rad videl razliko kakšna je bo med tistimi ki imajo dobre gume

kar se pa tiče okvare avta mislim da imajo na spletni strani celo zapisano da jamčijo da ne bo kaj narobe in da je obraba ter poraba enaka pri vožnji na 100km. Vsi pa vemo kaj vse se razvije iz gostilniških debat :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

black ice ::

Robi :P je izjavil:

tudi mene zanima kaj bo z gumami ker se zavedam da so slabe in bi rad videl razliko kakšna je bo med tistimi ki imajo dobre gume

kar se pa tiče okvare avta mislim da imajo na spletni strani celo zapisano da jamčijo da ne bo kaj narobe in da je obraba ter poraba enaka pri vožnji na 100km.

Zaradi slabih gum ne boš mogel dosegati hitrosti kot ostali udeleženci. Zanimivo bo predvsem na drsni plošči. Priporočam, da zamenjaš gume, drugače ne boš odnesel toliko kot bi z boljšimi.

Zaradi enega tečaja varne vožnje ne bo potrebe po generalki, bo pa mogoče šok za avtomobil, če se ga večino časa vozi v stilu stare mame. :>

MIHAc27 ::

... max hitrost, ki smo jo mi imeli je bila 60kmh.... Če je meni to uspelo z 1.2 motorjem in letnimi gumami pozimi ni vrag da ne bi tudi njemu. Če je pa to šok za avto, se pa vozi verjetno 50kmh po cestah.

Sem pa tisti dan, ko sem bil tam doživel, da je eni zablokirala bremza (in nekaj počilo) V glavnem odpeljat ga je morala avtovleka. Bi se pa čisto isto lahko zgodilo tudi, če bi na polno zabremzala kjerkoli drugje.

Black Dragon ::

Šok za avto bo predvsem zaviranje in redko speljevanje (razen ko moraš doseči 50kmh pri zaviranju navzdol suha/mokra podlaga).

Kar se tiče ESP / ABS da se ne zanašat je pri vaji ko ti "odbije" zadek in loviš ravnotežje.

Veliko te tudi naučijo o reševanju iz prevrnjenega avtomobila, poškodbe, pravilna drža in nastavitev sedeža, volana...je zanimivo.
Time will tell.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

MIHAc27 je izjavil:

... max hitrost, ki smo jo mi imeli je bila 60kmh.... Če je meni to uspelo z 1.2 motorjem in letnimi gumami pozimi ni vrag da ne bi tudi njemu.

Samo omenjam izkušnje. Vožnja v krogu (prekrmarjanje) in drsna plošča sta dve taki vaji.

sandmat ::

če ti pri vožnji v krogu uspe peljat hitreje od 45km/h, ti inštruktor časti kosilo :)

St235 ::

Robi :P je izjavil:

mihec87 je izjavil:

Kaj potem ko je dež se ne voziš z avtom da ti ne zakali bremz?

seveda se ampak se izogibam močnem zaviranju če ni potrebo če pa je treba ukrepat pač jebeš diske sam da rešiš situacijo

sandmat je izjavil:

nič ne bo narobe z avtom. Če sem se nekaj naučil, je to, da se moj avto brez ABSa ustavi prej kot avto s slabimi gumami in ABSom.

tudi mene zanima kaj bo z gumami ker se zavedam da so slabe in bi rad videl razliko kakšna je bo med tistimi ki imajo dobre gume

kar se pa tiče okvare avta mislim da imajo na spletni strani celo zapisano da jamčijo da ne bo kaj narobe in da je obraba ter poraba enaka pri vožnji na 100km. Vsi pa vemo kaj vse se razvije iz gostilniških debat :D


Glede tvojega vozila in morebitnih okvar ti ne jamčijo popolnoma nič.

black ice ::

Zakaj bi karkoli jamčili? Meni se zdi to popolnoma samoumevno.

Robi :P ::

Gum ne bom menjaval glede na to da imam tečaj čez 2 dni čez slab mesec dam pa itak zimske gor te pa v kanto... Kar se tiče šokov za avto... Bremzam naglo bolj malo... Speljevanje teranje tega je navajen tud do 6k obratov ve kaj to pomeni sem eden malo bolj "agresivinih" voznikov

šernk ::

kar se pa tiče okvare avta mislim da imajo na spletni strani celo zapisano da jamčijo da ne bo kaj narobe in da je obraba ter poraba enaka pri vožnji na 100km. Vsi pa vemo kaj vse se razvije iz gostilniških debat :D


res jamčijo in tudi plačajo popravilo če mi med zaviranjem crkne ABS senzor? Grem potem 100x gor h njim, dokler pač ne zamenjam vseh štirih senzorjev. Vsak tak test je seveda šok za avto, tako kot je za avto šok vsako delovanje ABSa med zaviranjem, tako kot je šok vsak zdrs kolesa, tako kot je za roke šok vsaka luknja na cesti in tako kot je za roke šok raztezanje na tehničnih pregledih (tam pač velja, če ni lufta ga bo on naredil)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Siddh ::

šernk je izjavil:

kar se pa tiče okvare avta mislim da imajo na spletni strani celo zapisano da jamčijo da ne bo kaj narobe in da je obraba ter poraba enaka pri vožnji na 100km. Vsi pa vemo kaj vse se razvije iz gostilniških debat :D


res jamčijo in tudi plačajo popravilo če mi med zaviranjem crkne ABS senzor? Grem potem 100x gor h njim, dokler pač ne zamenjam vseh štirih senzorjev...


En obisk te stane dobrih 250€ če se prav spomnim. Vso srečo.


Robi :P ::

dobro mal butast sm napiso da jamčijo ne jamčijo ampak trdijo da se zaradi njih avto ne bo okvaril...

mihec87 ::

Če avto ne preživi varne vožnje na vranskem pol tut za na cesto ni več primeren...

Dejte ga srat no, saj niso diski iz putra da se bojo kar zakalili, pa tut ne furas formule da ti bojo v par 100m žareli.......

Robi :P ::

Evo da opišem kako je bilo včeraj sam sem rahlo razočaran vendar je bilo to pričakovati saj po vaših izjavah. Za 125€ sem pričakoval malo več. Tečaj je bil sicer zanimiv da mal vidiš kakšne so možne situacije niti slučajno pa se jih tam ne naučiš obvladovati saj je vse skupaj prepočasi (max. hitrost je bila 50km/h). Tak tečaj bi moral biti brezplačen ker je obvezen in te ne nauči skoraj nič. Sicer pa zadovoljen da sem mal spoznal kako pribl. se avto kje obnaša... Potek je bil sledeč:
1. Predavanje s psihoterapevtko (dokaj sproščen pogovor pri določenih temah se zamisliš...)
2. Predavanje inštruktorja (pove kako se ravna pri različnih zdrsih vozila ipd.)
3. Kosilo :D
4. Vaje po poligonu
5. Izpolnitev ankete ter prejem kartona voznika začetnika
---- in potem še delavnica Triglav mladi----
6. Predavanje zavarovalnega agenta
7. Še dodatna vaja na poligonu v sklopu te delavnice.

Tam smo bili od 10-15 do 20-00 pribl.
Kar se avta tiče vse ok. Nima mu kaj bit saj se curkom izmikaš, edino bremze trpijo in pedala za sklopko posledično tudi ležaj ker moraš pri vsaki drugi vaji oboje zabijat v podn sam sem sklopko lepo pritisnil in zabil samo zavoro ker se je zdelo debilno pribijat sklopko brez učinka..
Kar se tiče izkušenj ki smo jih odnesli jaz boremalo... Volan smo morali tam držati 15 do treh kar nam je tistim ko vozimo z levo in imamo desno na menjalniku delalo ogromne težave in mislim da smo nazaj domov vsi peljali kot smo navajeni ker žal nas tak tečaj ne more odvaditi vsakodnevne vožnje...

jype ::

Robi :P> kar nam je tistim ko vozimo z levo in imamo desno na menjalniku delalo ogromne težave

Naj te popravim:

Robi :P> kar nam je tistim ko vozimo narobe delalo ogromne težave

Robi :P ::

jype je izjavil:

Robi :P> kar nam je tistim ko vozimo z levo in imamo desno na menjalniku delalo ogromne težave

Naj te popravim:

Robi :P> kar nam je tistim ko vozimo narobe delalo ogromne težave

vem to je močno narobe! ampak navada je navada grda al dobra težko je spremenit... Definitivno ima tisti z dvema rokama večjo moč. ampak sam nisem vedel kaj naj z dvema rokama :D ena je hodla viška

BigWhale ::

Sok za avto? Zresnite se.

Jaz se za nobenga nisem slisal, da bi se pripeljal na Vransko in bi moral po tem avto vozit k psihiatru, ker bi ti testi pustili taksne posledice na avtu, da bi bil zaznamovan do konca zivljenja. Nehte kupovat prestrasene avtomobile!

Ce ena taka testna voznja pusti neke posledice na avtu, potem se ze itak vozite z avtom, ki ni za na cesto.

Robi :P ::

BigWhale je izjavil:

Sok za avto? Zresnite se.

Jaz se za nobenga nisem slisal, da bi se pripeljal na Vransko in bi moral po tem avto vozit k psihiatru, ker bi ti testi pustili taksne posledice na avtu, da bi bil zaznamovan do konca zivljenja. Nehte kupovat prestrasene avtomobile!

Ce ena taka testna voznja pusti neke posledice na avtu, potem se ze itak vozite z avtom, ki ni za na cesto.

Šoka za avto definitivno ni se pa o tem veliko govori in piše po forumih dost jih je takih ki trdijo da ne s svojim avtom... Enmu je sicer v naši skupini res odhalklal avspuh ampak je bil nek star opel in je bil že načet ko je dol prpelu tko da ni bil kriv tist teren

Roadkill ::

Robi :P je izjavil:

mislim da smo nazaj domov vsi peljali kot smo navajeni ker žal nas tak tečaj ne more odvaditi vsakodnevne vožnje...


Si ti prvič voznik začetnik, al že tretjič, da imaš toliko izkušenj in slabih razvad?

Sem vedel, da tale tečaj ni za tebe, ker si prevelik car in skorajda profesionalen dirkač™.
Ü

Robi :P ::

Roadkill je izjavil:

Robi :P je izjavil:

mislim da smo nazaj domov vsi peljali kot smo navajeni ker žal nas tak tečaj ne more odvaditi vsakodnevne vožnje...


Si ti prvič voznik začetnik, al že tretjič, da imaš toliko izkušenj in slabih razvad?

Sem vedel, da tale tečaj ni za tebe, ker si prevelik car in skorajda profesionalen dirkač™.

Odvisno kako gledaš po tvojih izjavah sodeč sem 3. ... Ne 1. sem ampak se ceste ne bojim navadil sem se pač kakor sem se vsak sam izbira kaj bo delal in kako. In ne nimam se za dirkača ali carja sam pravim da je tale tečaj v primerjavi z realnostjo vsekan mimo. Zakaj? ker večino časa se vozimo od 60-90 in ko te tam obrne je drgač kot na poligonu pri 40 z 20m prostora...

MIHAc27 ::

Hja realnost je res drugačna, ampak malo občutka ne škodi.
Pri nas je pri 40kmh vsak ujel zadek(vsaj enkrat) pri 60kmh kolikor mislim da smo šli max pa večina ne.
Kaj ti to pove? Če je npr. zasnežena cesta ne nori 60-90 ampak pelji 50.

Pa dela se na zelo drseči podlagi. Verjetno na manj drseči bi tudi pri 90kmh zadek ujel, če bi pravilno odreagiral.

Kaj je za pričakovati smo ti povedali. Glede cene... ja meni se tudi zdi visoka. Sam sem imel srečo, da sem tečaj zadel in šel zastonj.

Robi :P ::

MIHAc27 je izjavil:

Hja realnost je res drugačna, ampak malo občutka ne škodi.
Pri nas je pri 40kmh vsak ujel zadek(vsaj enkrat) pri 60kmh kolikor mislim da smo šli max pa večina ne.
Kaj ti to pove? Če je npr. zasnežena cesta ne nori 60-90 ampak pelji 50.

Pa dela se na zelo drseči podlagi. Verjetno na manj drseči bi tudi pri 90kmh zadek ujel, če bi pravilno odreagiral.

Kaj je za pričakovati smo ti povedali. Glede cene... ja meni se tudi zdi visoka. Sam sem imel srečo, da sem tečaj zadel in šel zastonj.

To je res tudi sam sem rekel da je super to da mal vidiš kaj se dogaja ampak ne za tak denar glede na to da je obvezno. Zadka prvič nisem ujel potem pa vedno kar se mi zdi kar ok rezultat za nekoga z 5 meseci izpita in karavanom. Mislim pa da ga na cesti pri 70-90km/h ne bi ujel poleg tega na cesti morš uspet iz prve...

Moje mnenje je da bi moral biti ta tečaj zastonj in nadaljevani 125EUR in bi se verjetno zaradi radovednosti udeležil nadaljevanega ker je boljši približek realnosti. Tako pa sem plačal obveznega in verjetno ne bom več plačeval za neobveznega

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

sandmat ::

Robi :P je izjavil:

Zadka prvič nisem ujel potem pa vedno kar se mi zdi kar ok rezultat za nekoga z 5 meseci izpita in karavanom. Mislim pa da ga na cesti pri 70-90km/h ne bi ujel poleg tega na cesti morš uspet iz prve...


Catch tiste rampe je, da vedno rukne za enako dolžino. S karavom je posledično (zaradi daljše medosne razdalje) neprimerno lažje ujet avto kot z enim malim jajčkom. Je pa z jajčkom bolj doživeto lovljenje (sem poskusil :) ).

Furbo ::

Robi :P je izjavil:

Odvisno kako gledaš po tvojih izjavah sodeč sem 3. ... Ne 1. sem ampak se ceste ne bojim navadil sem se pač kakor sem se vsak sam izbira kaj bo delal in kako. In ne nimam se za dirkača ali carja sam pravim da je tale tečaj v primerjavi z realnostjo vsekan mimo. Zakaj? ker večino časa se vozimo od 60-90 in ko te tam obrne je drgač kot na poligonu pri 40 z 20m prostora...


Zdaj si pa predstavljaj, da ti pelješ omenjenih 60-90 z eno roko na volanu in drugo med nogami ali kje jo moraš imeti, ko te kaj 'rukne' ali ko moraš na hitro volan ornk zavrteti.. hitro se odvadi svoje navade, ki to sploh še ni, glede na kilometrino.
Lp,f

mn ::

Definitivno ima tisti z dvema rokama večjo moč.


NI point, da bi bil močnejši z dvema rokama, ampak da si natančnejši.

Robi :P ::

mn je izjavil:

Definitivno ima tisti z dvema rokama večjo moč.


NI point, da bi bil močnejši z dvema rokama, ampak da si natančnejši.

Imaš večjo moč obdržati volan in seveda kot si rekel natančnejši ampak če volan držiš z dvema rokama ti ne more uiti, pri eni roki pa pomoje gre po svoje ko pride tako daleč

d4vid ::

Robi :P je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Sok za avto? Zresnite se.

Jaz se za nobenga nisem slisal, da bi se pripeljal na Vransko in bi moral po tem avto vozit k psihiatru, ker bi ti testi pustili taksne posledice na avtu, da bi bil zaznamovan do konca zivljenja. Nehte kupovat prestrasene avtomobile!

Ce ena taka testna voznja pusti neke posledice na avtu, potem se ze itak vozite z avtom, ki ni za na cesto.

Šoka za avto definitivno ni se pa o tem veliko govori in piše po forumih dost jih je takih ki trdijo da ne s svojim avtom... Enmu je sicer v naši skupini res odhalklal avspuh ampak je bil nek star opel in je bil že načet ko je dol prpelu tko da ni bil kriv tist teren


Enmu Oplu (od kolega) so pa zavore odpovedale, če sem prav slišal :D Claudio Schiffer je sram... :D

St235 ::

Pa tudi hitrejši. Z eno roko se kaj hitro znajdeš v situaciji, ko volana niti obrnit ne moreš pravočasno.

echo ::

In bolj lahko zarotiraš volan (+270°), poleg tega ga brez težav obrneš še bolj, če je potrebno - vse to ti vrtenje volana a la "pucanje šipe" ne omogoča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: echo ()

Robi :P ::

To je res vendar sam se mi zdi da motam hitreje s ze eno roko pri parkingu ipd. in 2 rok ne morem imeti na volanu ne vem zakaj tak čudn filig mi je in če mam pa eno roko 15 do treh drugo pa na menjalniku je v eno smer težje zavijat kot pa če imam roko na vrhu kjer gre v obe smeri enako

jype ::

Nazaj v šolo, mladi mož!

echo ::

Ja, glup filing je zarad bedne kulture, ne vem, verjetno od kavbojev to prihaja...

Itak da je težko zavijat, če imaš eno roko na levi strani volana :)
Če si res tolk šibek, da maš lahko največ eno roko na volanu, pol jo mej na vrhu, da lahko v obe smeri zavijaš vsaj za tistih 180°.
Lahko se pa navadiš vozit z obema rokama, pa boš imel v obe smeri cca 270° zavijanja, kot vsi resni vozniki.

pegasus ::

Hm ... sunkovito zavijanje za velike obrate volana mi ni nikoli preveč dišalo. Ni za moj želodec. Zato vozim tako, da v situacijo s potrebami po takih manevrih ne morem zait (ok, razen če mi žvau skoči pred avto) - zmerna, počasna vožnja, velika varnostna razdalja, ipd. Tako si lahko privoščim držat volan s tremi prsti. Kaj porečejo inštruktorji na Vranskem na to?

jype ::

pegasus> Kaj porečejo inštruktorji na Vranskem na to?

Da si predstavljaj, da ti je žvau skočila pred avto. Na avtocesti, kjer počasneje kot 60 km/h ne smeš.

pegasus ::

Hope for the best, plan for the worst? Ma ta logika mi ni všeč na cesti, ker potem bi se res vsi v tankih vozili. Raje vidim bicikle ;)

Daedalus ::

Ko vpraša, če ima kdo avto brez ABS dvigni roko, ker določene vaje najprej inštruktor demonstrira v svojem vozilu in se ti pelješ z njim.


Jaz se nisem nič z inštruktorjem vozil. Je pokazal vaje in pol smo šli, en po en lepo ponavljat. Vmes ti kaj pripomne po radijski zvezi in to je to. Edina razlika pri vajah z avtom brez ABS je ta, da nekatere odvoziš z nižjo hitrostjo. Ker se pri hitrosti za avtom z ABS pač ne bi pravočasno ustavil.

vem to je močno narobe! ampak navada je navada grda al dobra težko je spremenit... Definitivno ima tisti z dvema rokama večjo moč. ampak sam nisem vedel kaj naj z dvema rokama :D ena je hodla viška


Z eno roko lahko mogoče k*rac drkaš. Voziti pa natančno in zanesljivo ne moreš. Pol pa mi taki loleki konstatno sekajo ovinke, ali pa razvrstilne pase v križišču, ker ob enoročnem "sukanju" volana in sedenju nekje 10 kilometrov od volana, le-tega preprosto ne morejo dovolj obrnit, da bi zvozili ovinek normalno. Najbolj očitno na kakih serpetinah.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

St235 ::

pegasus je izjavil:

Hm ... sunkovito zavijanje za velike obrate volana mi ni nikoli preveč dišalo. Ni za moj želodec. Zato vozim tako, da v situacijo s potrebami po takih manevrih ne morem zait (ok, razen če mi žvau skoči pred avto) - zmerna, počasna vožnja, velika varnostna razdalja, ipd. Tako si lahko privoščim držat volan s tremi prsti. Kaj porečejo inštruktorji na Vranskem na to?


evo solatko mlajši... Kdaj bo folk končno dojel, da vožnja kjer v situacijo po "takih manevrih ne moreš zait" ne obstaja drugje kot v domišljiji?

Robi :P ::

jype je izjavil:

Nazaj v šolo, mladi mož!

Tam sem vozil 10 do dveh normalno potem pa prideš v svoj avto in je čist drug feel bolj svoboden ko ni nobenga zraven in pol sem se grdo navadu na eno roko.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Neprimerna varnostna razdalja policistov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
889459 (6460) jero_no1
»

Kupim vozniški izpit (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
12922643 (18969) Hayabusa
»

Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6713596 (11624) St235
»

Nov zakon za mlade voznike. (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29436811 (32203) balocom

Več podobnih tem