» »

Varna vožnja Vransko

Varna vožnja Vransko

1
2
3

Mavrik ::

pegasus je izjavil:

Hm ... sunkovito zavijanje za velike obrate volana mi ni nikoli preveč dišalo. Ni za moj želodec. Zato vozim tako, da v situacijo s potrebami po takih manevrih ne morem zait (ok, razen če mi žvau skoči pred avto) - zmerna, počasna vožnja, velika varnostna razdalja, ipd. Tako si lahko privoščim držat volan s tremi prsti. Kaj porečejo inštruktorji na Vranskem na to?


To da boš samo enkrat spregledal jamo pod lužo in boš končal v stebru, ker ti bo volan z rok potegnilo. Ja, tudi pri 30 km/h. Point je nekako da te držati volan normalno ne boli, niti ne stane denarja in nekako ni lih primerljivo z vožnjo tanka a ne? Prav tako za razliko od vožnje tanka ne boš zaklal voznika v drugem avtu, če boš obdržal kontrolo.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Daedalus ::

Tako si lahko privoščim držat volan s tremi prsti. Kaj porečejo inštruktorji na Vranskem na to?


Nekoč se boš zmerno počasi (recimo 110 km/h) peljal po avtocesti, ko se bo ena izmed sprednjih gum odločila, da se ne gre več in se na hitro razletela. Have fun.

Ali pa te pozimi sredi znanega ovinka preseneti malo ledu, medtem se v u izi pelješ kakih 50-60 km/h. Pa postane hitro zabavno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

čuhalev ::

Morda vidva vozita avtomobil brez servo mehanizma. Sedaj je možno z mezincem obračati kolesa v stanju mirovanja. :)

ZaphodBB ::

Tam sem vozil 10 do dveh normalno potem pa prideš v svoj avto in je čist drug feel bolj svoboden ko ni nobenga zraven in pol sem se grdo navadu na eno roko.

Vem da so vam na varni vožnji povedali kako se pravilno drži volan (ne, 10 do 2 ni pravilen odgovor).

Finta dveh rok na volanu je pa v tem, da če ti iz kakršnegakoli razloga ena odpizdi, imaš še vedno eno. Če si cartm, pa ti odpizdi ena...

Ne vem, jaz sem vozil deset let preden sem šel v šolo varne vožnje in nisem imel nobenega problema spremenit slabih navad - pozicija sedeža, drža volana.

Mulc zresni se, avto ni igrača.

čuhalev je izjavil:

Morda vidva vozita avtomobil brez servo mehanizma. Sedaj je možno z mezincem obračati kolesa v stanju mirovanja. :)

Prosim napiši, kdaj si na cesti, da bom jaz ostal doma. Hvala.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Robi :P ::

ZaphodBB je izjavil:

Tam sem vozil 10 do dveh normalno potem pa prideš v svoj avto in je čist drug feel bolj svoboden ko ni nobenga zraven in pol sem se grdo navadu na eno roko.

Vem da so vam na varni vožnji povedali kako se pravilno drži volan (ne, 10 do 2 ni pravilen odgovor).

Finta dveh rok na volanu je pa v tem, da če ti iz kakršnegakoli razloga ena odpizdi, imaš še vedno eno. Če si cartm, pa ti odpizdi ena...

Ne vem, jaz sem vozil deset let preden sem šel v šolo varne vožnje in nisem imel nobenega problema spremenit slabih navad - pozicija sedeža, drža volana.

Mulc zresni se, avto ni igrača.

čuhalev je izjavil:

Morda vidva vozita avtomobil brez servo mehanizma. Sedaj je možno z mezincem obračati kolesa v stanju mirovanja. :)

Prosim napiši, kdaj si na cesti, da bom jaz ostal doma. Hvala.


Ja v avtošoli so me učil 10 do dveh včeraj na tečaju pa 15 do treh kar je bolj uporabno in udobneje od 10 do dveh ampak še vedno čudn feel.

novaa ::

Robi :P je izjavil:

Roadkill je izjavil:

Robi :P je izjavil:

mislim da smo nazaj domov vsi peljali kot smo navajeni ker žal nas tak tečaj ne more odvaditi vsakodnevne vožnje...


Si ti prvič voznik začetnik, al že tretjič, da imaš toliko izkušenj in slabih razvad?

Sem vedel, da tale tečaj ni za tebe, ker si prevelik car in skorajda profesionalen dirkač™.

Odvisno kako gledaš po tvojih izjavah sodeč sem 3. ... Ne 1. sem ampak se ceste ne bojim navadil sem se pač kakor sem se vsak sam izbira kaj bo delal in kako. In ne nimam se za dirkača ali carja sam pravim da je tale tečaj v primerjavi z realnostjo vsekan mimo. Zakaj? ker večino časa se vozimo od 60-90 in ko te tam obrne je drgač kot na poligonu pri 40 z 20m prostora...


Poanta tega tečaja po moje je, da te naučijo, da po pol leta z izpitiom dejansko nimaš pojma o vožji avtomobila.

ZaphodBB ::

Pa tudi v real lifu, ko te nese ponavadi nimaš 90 notri. Če imaš, pa good luck.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

pegasus ::

Mavrik je izjavil:

To da boš samo enkrat spregledal jamo pod lužo in boš končal v stebru, ker ti bo volan z rok potegnilo. Ja, tudi pri 30 km/h.
Nisem expert za volanske mehanizme, ampak v subaruju mi volan nikamor ne beži tudi na luknjastem makadamu pri 120km/h.

Daedalus je izjavil:

Nekoč se boš zmerno počasi (recimo 110 km/h) peljal po avtocesti, ko se bo ena izmed sprednjih gum odločila, da se ne gre več in se na hitro razletela. Have fun.
Na avtocesti samo izjemoma peljem 110. Bolj 80 ... tovornjakarji niso preveč zadovoljni. Gume sem na avtocesti menjal že 6x, avto se vedno pelje naravnost po treh gumah.

Daedalus je izjavil:

Ali pa te pozimi sredi znanega ovinka preseneti malo ledu, medtem se v u izi pelješ kakih 50-60 km/h. Pa postane hitro zabavno.
Presenečenja znajo bit zabavna, da ... a vsako zimo se potrudim najt kako noč za zabavo v snegu po kakem parkirišču :)

Nekaj mi ni jasno pri teh temah o vožnji ... očitno bi moral par let vozit kako povprečno motorno kočijo, da bi razumel, o čem sploh govorite. Tudi že dalj časa razmišljam, da bi se res spravil na Vransko in lastnoročno sprobal te zadeve ...

M-XXXX ::

Dajmo bodimo realni:
Kot prvo 10 do dveh je totalna bedarija in nimam pojma kdo jo je pogruntal. Roke se ima tako, da lahko uporabljaš multifunkcijski volan. Moje besede in besede inštruktorja varne vožnje. Mogoče je zadeva veljala 20 let nazaj... nazaj...
Kot drugo pa predrtje gume na AC: avto se mora peljat popolnoma identično kot s štirimi (pozabimo tukaj na pot ustavljanja in podobno). Ne pa kvasit bedarij kako rabiš obe roke na volanu ko guma poči...
ps: da ne bo pomote: sem navajen vozit 95% z obema rokama ampak niti približno ne iz tega razloga....

šernk ::

To da boš samo enkrat spregledal jamo pod lužo in boš končal v stebru, ker ti bo volan z rok potegnilo. Ja, tudi pri 30 km/h.

v lužo se nikoli ne zapelje brez držanja volana, če pride do aquaplaninga je držanje volana v isti smeri edino kar te še drži na cesti, v nasprotnem primeru ti volan obrne in ko dobiš spet stik s cesto, vemo kam boš šel. aquaplaning ni noben problem če ga pričakuješ in znaš reagirat nanj. Sploh se ne bojim zapeljat 80 skozi lužo. Če ti pa jama obrne volan je pa nekaj močno narobe na avtu, to ni traktor brez vzmetenja, kjer te volan dobesedno tebe okrog pelje, če ga ne držiš.

Ali pa te pozimi sredi znanega ovinka preseneti malo ledu, medtem se v u izi pelješ kakih 50-60 km/h. Pa postane hitro zabavno.

res je, takrat te reakcije in znanje lahko rešijo. Doživel prvič lani po 7ih letih izpita, ko mi je pri lagodnih in počasnih 40km/h odneslo zadek skoraj na pol v spanju. Rešila me je le hitra in pravilna reakcija.

kdor pač nima možnosti testirat teh zadev na varnem je vsekakor dobro da gre na varno vožnjo. Morda bom šel tudi sam v prihodnosti, ampak pri meni je bilo tako, če želim sredi zime biti mobilen, moram avto v snegu obvladat, pri snegu pa poguma enostavno ne sme bit, ker ko se enkrat zaženeš te lahko ustavi le tista malenkost trenja med gumo in asvaltom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mavrik ::

pegasus je izjavil:


Nekaj mi ni jasno pri teh temah o vožnji ... očitno bi moral par let vozit kako povprečno motorno kočijo, da bi razumel, o čem sploh govorite. Tudi že dalj časa razmišljam, da bi se res spravil na Vransko in lastnoročno sprobal te zadeve ...


No daj pojdi (če se da tudi kakšen nadaljevalni tečaj), da boš videl da tvoj avto ni tako superioren kot misliš in da je že 60 km/h kar precej ko loviš avto. In da vidiš kako "občutek" tega kako obvladaš vozilo nima neke veze z realnostjo.

šernk je izjavil:

a volana, če pride do aquaplaninga je držanje volana v isti smeri edino kar te še drži na cesti, v nasprotnem primeru ti volan obrne in ko dobiš spet stik s cesto, vemo kam boš šel. aquaplaning ni noben problem če ga pričakuješ in znaš reagirat nanj. Sploh se ne bojim zapeljat 80 skozi lužo. Če ti pa jama obrne volan je pa nekaj močno narobe na avtu, to ni traktor brez vzmetenja, kjer te volan dobesedno tebe okrog pelje, če ga ne držiš.


Ne vem na kaj ti odgovarjaš ker sem jaz bolj ali manj isto napisal -_-
Če se pa zdaj počutiš boljše ko si se spravil na moj (z glave pobran) primer pa čestitam, upam da ti je izboljšal večer.

šernk je izjavil:

kdor pač nima možnosti testirat teh zadev na varnem je vsekakor dobro da gre na varno vožnjo. Morda bom šel tudi sam v prihodnosti, ampak pri meni je bilo tako, če želim sredi zime biti mobilen, moram avto v snegu obvladat, pri snegu pa poguma enostavno ne sme bit, ker ko se enkrat zaženeš te lahko ustavi le tista malenkost trenja med gumo in asvaltom.


Poanta je pač v tem da ti tam kdo pove tudi par stvari, ki jih sam ne pogruntaš, tudi če imaš plac za "testirati" te zadeve. Če ne veš da nekaj delaš narobe se pač nikoli ne boš naučil drugače a ne?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

d4vid ::

Kar te naučijo v avtošoli, ni neumno, mam pa tudi jaz to navado da mam eno roko na volanu, drugo pa na "šaltheblu". Mene v avtošoli (2 meseca nazaj) niso učili "15 do treh" ampak v višini ročic za smernike ter brisalce, da uporabljaš tiste ročice brez premikanja roke.

zenith1 ::

Za tiste , ki imajo desno na menjalniku, ima Kuzmič dobro vprašanje: A ti bo iz prestave vrgel? :D

Robi :P ::

zenith1 je izjavil:

Za tiste , ki imajo desno na menjalniku, ima Kuzmič dobro vprašanje: A ti bo iz prestave vrgel? :D

hahahaha dobra :D zakaj ne vem men se zdi bolši feeling pa prej šaltam ko pa če morem roko tja stegvat :D

čuhalev ::

Mah jaz nimam navade, da bi imel roke vedno na istem mestu na volanu. Se niti ne obremenjujem, kje držim.

Ponavadi vozim z dvema skoraj čisto narazen. Na avtocesti včasih po ravnem držim volan z eno roko spodaj, če obračam malo, z eno roko zgoraj. Ko obračam po parkirišču so obe roki pač na volanu, kjer koli že. Kdaj pa kdaj je kakšna roka tudi na naslonjalu, menda ima avto to tam z nekim razlogom. :D

Na ročici menjalnika pa je samo po potrebi. Pač je ročica prenizko. :8)

Robi :P ::

Jaz imam ponavadi s komolcem na naslonjalu za roko dlan pa na menjalniku

Furbo ::

Skratka, kljub pametovanjih nekaterih o servo mehanizmih in podobnem, lahko ugotovimo, da ni prav nobene prednosti v tem, da se volan drži samo z eno roko, samo slabosti.

Si sploh ne morem predstavljati človeka, ki bi se ves čas vožnje oklepal prestavne ročice, saj ne upravljaš z rovokopačem.
Lp,f

Robi :P ::

Furbo je izjavil:

Skratka, kljub pametovanjih nekaterih o servo mehanizmih in podobnem, lahko ugotovimo, da ni prav nobene prednosti v tem, da se volan drži samo z eno roko, samo slabosti.

Si sploh ne morem predstavljati človeka, ki bi se ves čas vožnje oklepal prestavne ročice, saj ne upravljaš z rovokopačem.

Z eno roko je zelo grda razvada tut roka na menjalniku spada zraven :D se ne oklepam pač mam komolc naslonjen na naslon za roko in ostali del roke stegnem na šalthebl ker je v isti višini in super podpira roko poleg tega lahko menjujem brez premika roke dol in gor...

ZaphodBB ::

Robi :P je izjavil:

Furbo je izjavil:

Skratka, kljub pametovanjih nekaterih o servo mehanizmih in podobnem, lahko ugotovimo, da ni prav nobene prednosti v tem, da se volan drži samo z eno roko, samo slabosti.

Si sploh ne morem predstavljati človeka, ki bi se ves čas vožnje oklepal prestavne ročice, saj ne upravljaš z rovokopačem.

Z eno roko je zelo grda razvada tut roka na menjalniku spada zraven :D se ne oklepam pač mam komolc naslonjen na naslon za roko in ostali del roke stegnem na šalthebl ker je v isti višini in super podpira roko poleg tega lahko menjujem brez premika roke dol in gor...

Taprau Baws.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Robi :P ::

baws bi bil če bi trdil da je to ql in da je 15 do treh zanič ipd. tko se pa zavedam da je bad isto kot kadilci kateri si pridejo gor da so bedaki pa useen ne nehajo...

ZaphodBB ::

Robi :P je izjavil:

baws bi bil če bi trdil da je to ql in da je 15 do treh zanič ipd. tko se pa zavedam da je bad isto kot kadilci kateri si pridejo gor da so bedaki pa useen ne nehajo...

Iz lastnih izkušenj ti povem, da je precej lažje premaknit roke kot pa nehat kadit.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Robi :P ::

ZaphodBB je izjavil:

Robi :P je izjavil:

baws bi bil če bi trdil da je to ql in da je 15 do treh zanič ipd. tko se pa zavedam da je bad isto kot kadilci kateri si pridejo gor da so bedaki pa useen ne nehajo...

Iz lastnih izkušenj ti povem, da je precej lažje premaknit roke kot pa nehat kadit.

Absolutno, bila je samo primerjava, ker smo očitno najhujši kriminalci tisti ki vozimo z eno roko :D

ZaphodBB ::

Absolutno, bila je samo primerjava, ker smo očitno najhujši kriminalci tisti ki vozimo z eno roko :D

Ahh kje, neumnost ni zločin.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Robi :P ::

Moderator en predlog čist neumesna :D a bi lahko te poste premknu v novo temo in sicer pravilna drža volana ker če bo kdo res še za vransko kdaj iskal dvomim da se bo znašel v tej temi :D

gddr85 ::

ja res, pravilna drža volana, to te reši vsega hudega, for sure ;((

Robi :P ::

gddr85 je izjavil:

ja res, pravilna drža volana, to te reši vsega hudega, for sure ;((

Še kup drugih dejavnikov ampak je pa dobra osnova če se volan prav drži

krneki0001 ::

sandmat je izjavil:

Robi :P je izjavil:

Zadka prvič nisem ujel potem pa vedno kar se mi zdi kar ok rezultat za nekoga z 5 meseci izpita in karavanom. Mislim pa da ga na cesti pri 70-90km/h ne bi ujel poleg tega na cesti morš uspet iz prve...


Catch tiste rampe je, da vedno rukne za enako dolžino. S karavom je posledično (zaradi daljše medosne razdalje) neprimerno lažje ujet avto kot z enim malim jajčkom. Je pa z jajčkom bolj doživeto lovljenje (sem poskusil :) ).


Probvaj s karavanom, ki ima zanič zadnje amortizerje narest tisto vajo. Ne gre, pa če se še tako matraš, vedno te zavrti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

pegasus je izjavil:

Mavrik je izjavil:

To da boš samo enkrat spregledal jamo pod lužo in boš končal v stebru, ker ti bo volan z rok potegnilo. Ja, tudi pri 30 km/h.
Nisem expert za volanske mehanizme, ampak v subaruju mi volan nikamor ne beži tudi na luknjastem makadamu pri 120km/h.

Daedalus je izjavil:

Nekoč se boš zmerno počasi (recimo 110 km/h) peljal po avtocesti, ko se bo ena izmed sprednjih gum odločila, da se ne gre več in se na hitro razletela. Have fun.
Na avtocesti samo izjemoma peljem 110. Bolj 80 ... tovornjakarji niso preveč zadovoljni. Gume sem na avtocesti menjal že 6x, avto se vedno pelje naravnost po treh gumah.

Daedalus je izjavil:

Ali pa te pozimi sredi znanega ovinka preseneti malo ledu, medtem se v u izi pelješ kakih 50-60 km/h. Pa postane hitro zabavno.
Presenečenja znajo bit zabavna, da ... a vsako zimo se potrudim najt kako noč za zabavo v snegu po kakem parkirišču :)

Nekaj mi ni jasno pri teh temah o vožnji ... očitno bi moral par let vozit kako povprečno motorno kočijo, da bi razumel, o čem sploh govorite. Tudi že dalj časa razmišljam, da bi se res spravil na Vransko in lastnoročno sprobal te zadeve ...



Včlani se v subaru klub. Imeli smo že en tak tečaj varne vožnje (člani subaru kluba 70 evrov za cel dan izobraževanja in poligona). Bomo pa spet organiziral zadevo, verjetno v kratkem.

Pa verjetno imaš legacyja ali pa outbacka, če se ti ne pozna prazna guma na avtu, ker na foresterju se pozna, voziti se pa še vedno da naravnost.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

šernk je izjavil:

Če ti pa jama obrne volan je pa nekaj močno narobe na avtu, to ni traktor brez vzmetenja, kjer te volan dobesedno tebe okrog pelje, če ga ne držiš.


Ti pa še nisi v jamo nikoli zapeljal, ane? Sem že videl polomljene palce, ker je človek narobe držal volan in je priletel v luknjo od kanalizacije (nekdo je ukradel železni pokrov) pa je volan zavtelo in človeku polomilo oba palca.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Daedalus ::

Morda vidva vozita avtomobil brez servo mehanizma. Sedaj je možno z mezincem obračati kolesa v stanju mirovanja. :)


Gre se za hitrost in natančnost reagiranja. Ne za dejstvo, da je povprečen servo enostaven za vrtet naokoli z enim prstom.

Nekaj mi ni jasno pri teh temah o vožnji ... očitno bi moral par let vozit kako povprečno motorno kočijo, da bi razumel, o čem sploh govorite. Tudi že dalj časa razmišljam, da bi se res spravil na Vransko in lastnoročno sprobal te zadeve ...


Al pa motor. Da vidiš, kaj pomeni 90 km/h na kaki precej povprečni slovenski cesti. Kdaj pa kdaj, je skor rodeo. Šolo varne vožnje pa lahko samo priporočam. Se hitro pokaže marsikaj, od splošnega stranja avta (gume, podvozje) do stanja voznika v glavi. Ko sem bil jaz, se je npr pokazalo, da marsikdo sploh ne razume, kaj ABS je. Folk je dobesedno premalo bremzal... ker so se bali, kaj jaz vem česa. Mogoče tresenja pedala? Po parih vajah so dojeli... drugače bi se pa takole vozili naokoli. In se verjetno kdaj v kaki situaciji zaleteli, ko bi se lahko komot ustavili prej.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

čuhalev ::

Vpliv ABS na voznika je odvisen od avtomobila oziroma cenovnega razreda. Pri višjih se ABS čuti kot malo močnejši vibrator telefona. Pri cenejšem in štiri leta starejšim je oreng ruker. :D

Tudi ESP je fenomenalna zadeva, edina slabost te tehnologije je odvzem moči med pospeševanjem na ravni cesti, ko kolesa izgubijo trenje in ko jaz tega nočem. K sreči ima voznik možnost izklopa, a je ta na novejših izginila.

Robi :P ::

čuhalev je izjavil:

Vpliv ABS na voznika je odvisen od avtomobila oziroma cenovnega razreda. Pri višjih se ABS čuti kot malo močnejši vibrator telefona. Pri cenejšem in štiri leta starejšim je oreng ruker. :D

Tudi ESP je fenomenalna zadeva, edina slabost te tehnologije je odvzem moči med pospeševanjem na ravni cesti, ko kolesa izgubijo trenje in ko jaz tega nočem. K sreči ima voznik možnost izklopa, a je ta na novejših izginila.

smo mel ene par kandidatov s espjem vendar ko so ga probali izklopit se ta pri 40 km/h samodejno vklopi

krneki0001 ::

Robi :P je izjavil:

čuhalev je izjavil:

Vpliv ABS na voznika je odvisen od avtomobila oziroma cenovnega razreda. Pri višjih se ABS čuti kot malo močnejši vibrator telefona. Pri cenejšem in štiri leta starejšim je oreng ruker. :D

Tudi ESP je fenomenalna zadeva, edina slabost te tehnologije je odvzem moči med pospeševanjem na ravni cesti, ko kolesa izgubijo trenje in ko jaz tega nočem. K sreči ima voznik možnost izklopa, a je ta na novejših izginila.

smo mel ene par kandidatov s espjem vendar ko so ga probali izklopit se ta pri 40 km/h samodejno vklopi


Varovalko ven potegnit drugič.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

čuhalev ::

Bom tole preveril :) Ampak zgolj to, če se vklopi nazaj, ker zaenkrat še ne poznam dovolj pregledne, varne, ovikaste ceste, po kateri bi lahko navkreber vozil več kot 40 km/h.

Seveda se po ponovnem zagonu ESP samodejno vedno vklopi, tako kot start-stop.

St235 ::

dostikrat se ne da izklopit ESP v celoti, ampak samo nadzor zdrsa koles pri pospeševanju.

francek1 ::

ESP je bil na mojem ML-u prava katastrofa; na snegu v hrib nikakor nisem mogel peljat več kot 20 km/h...furt je trikotnik svetil...če je na drugih avtih tako je to pomoč za stare mame.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

sandmat ::

francek1 je izjavil:

ESP je bil na mojem ML-u prava katastrofa; na snegu v hrib nikakor nisem mogel peljat več kot 20 km/h...furt je trikotnik svetil...če je na drugih avtih tako je to pomoč za stare mame.


zveni kot problem slabih gum - hitrost zdrsa je pogojena s slednjimi

St235 ::

Predvsem pa zveni, da nima pojma o čem govori. ESP pač ni enako traction control. In ja, če je bila situacija kot jo opisuje so bile ali res ekstremne razmere ali pa za k gume.

čuhalev ::

ESP tehnologija vključuje tudi traction control, le da tisti, ki imajo manj od cirka 180 konjev tega ne morejo čutiti, saj zmanjšanje moči ni tako izrazito.

dj_uro ::

čuhalev je izjavil:

ESP tehnologija vključuje tudi traction control, le da tisti, ki imajo manj od cirka 180 konjev tega ne morejo čutiti, saj zmanjšanje moči ni tako izrazito.


Ti to resno????

čuhalev ::

Ja ne vem, kateri avto imaš, ampak pri F31 320D pobere toliko moči, da je zabave kmalu konec. Medtem kot pri VW Golf 7 105KM ni efekta sploh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: čuhalev ()

Siddh ::

čuhalev je izjavil:

Ja ne vem, kateri avto imaš, ampak pri F31 320D pobere toliko moči, da je zabave kmalu konec. Medtem kot pri VW Golf 7 105KM ni efekta sploh.


Zadnji pogon proti sprednjemu pogonu.


matevzm2 ::

ESP je sistem stabilnosti. TCS/ASR je proti zdrsovanju pogonskih koles.
Izklopis lahko obicajno TCS/ASR. ESP zadnje case vcasih tudi ne, podobno kot se ABSa ne da vec izklapljati.
Kako dobro deluje sistem proti zdrsovanju koles je pa verjetno odvisno od pogojev in izvedbe. Tako kot ESP in ABS izvedbe niso vse enake in je odvisno od avta do avta. Plus omenjene razmere, gume etc..

krneki0001 ::

Eni imamo vgrajeno stikalo (samoizvedba) da lahko izklopimo ABS. Pozimi ali pa na offroadu se to zelo pozna po hribu navzdol.
Če imaš ABS vklopljen, se avto na drseči podlagi ne ustavi, ampak se pelje naprej, ker pod gumami spodrsava in abs ne deluje pravilno.
Če ABS takrat izklopiš, kolesa blokirajo in narinejo sneg, pesek, mokro listje ali karkoli je že na podlagi, pred gumo in se avto ustavi veliko hitreje. Sprobano iz prve roke.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gddr85 ::

pozimi z abs pri večji hitrosti lahko še manevriraš oz. se umakneš nečemu, če ti pa kolesa blokira pri zaviranju pa najbrž bolj težko

krneki0001 ::

gddr85 je izjavil:

pozimi z abs pri večji hitrosti lahko še manevriraš oz. se umakneš nečemu, če ti pa kolesa blokira pri zaviranju pa najbrž bolj težko


Na ravnini ja, po hribu navzdol je pa ponavadi nuja se ustavit takoj. Da se pa manevrirat tudi brez abs-a. (kako so se pa pred ABSom vozili?)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Roadkill ::

krneki0001 je izjavil:

Eni imamo vgrajeno stikalo (samoizvedba) da lahko izklopimo ABS. Pozimi ali pa na offroadu se to zelo pozna po hribu navzdol.
Če imaš ABS vklopljen, se avto na drseči podlagi ne ustavi, ampak se pelje naprej, ker pod gumami spodrsava in abs ne deluje pravilno.
Če ABS takrat izklopiš, kolesa blokirajo in narinejo sneg, pesek, mokro listje ali karkoli je že na podlagi, pred gumo in se avto ustavi veliko hitreje. Sprobano iz prve roke.

Tole je res. Bi se dalo diskutirat o uporabi besede "veliko", ampak nima veze.

Je pa to edini primer, ko ti ABS ne izboljša situacije. Tako da je za normalne smrtnike priporočeno, da se v ekstremnih razmerah izogibajo nevarnim odsekom cest. Če živiš v hribih, je pa fajn, da je ta take razmere kak malo bolj terenski avto pri hiši.
Ü

krneki0001 ::

Ja, je edini primer, kjer ti abs dela škodo, ampak ravno ta edini primer je en izmed najbolj nevarnih - vožnja po ledenem klancu navzdol. Pa ni treba da živiš v hribih. Že pri nas v našem naselju (ljubljana) se ljudje drajsajo po zaledenelem klancu navzdol vsako zimo in vsako zimo jih ene par prileti v betonsko škarpo, ker se ne morejo ustavit.

Če imaš ravno cesto in se moraš na hitro ustaviti, se boš brez abs-a hitreje ustavil in to veliko hitreje. Varneje pa ne, varneje se je pa vseeno nadzorovano ustavljat, pa čeprav je pot zaviranja daljša.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

ESP sistem se po mojih izkušnjah kar pozna pozimi na zasneženih cestah, se ga da ročno izklopit oz. vklopit, ker načeloma je po defaultu izklopljen.

St235 ::

po mojih izkušnjah si ravnokar povedal neumnost.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Neprimerna varnostna razdalja policistov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
889458 (6459) jero_no1
»

Kupim vozniški izpit (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
12922637 (18963) Hayabusa
»

Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6713594 (11622) St235
»

Nov zakon za mlade voznike. (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29436805 (32197) balocom

Več podobnih tem