Forum » Problemi človeštva » Kupim vozniški izpit
Kupim vozniški izpit
Karaya 52 ::
Ojoj, kaj pretresa malo državico, domovino poštenih ljudi, tlačeno od cesarjev in tajkunov ter mogotcev, ki izsesavajo malega poštena človeka. Ne morem si pomagati, da nebi trosil žvepla in soli na mit poštenega malega človeka. Ampak to ni bistvo teme, čeprav primer kaže na totalen razpad celotne niti. Mislim na moralni propad. Serijsko goljufanje, od kupovanja izpitov do brisanja točk. Balkanoitis.
Bolj zanimivo se mi zdi, da je prišlo do razpada verjetno najbolj reguliranega segmenta države, prometne regulative. Sramota za regulatorja, državo. Najprej se birokrateki na ministrstvu odločijo, da bi bilo fino imeti nek center varne vožnje, skozi katerega bomo lifrali vse mlade voznike in "povratnike". Super posel za izvajalce, malo manj za denarnice voznikov.
Epic! Očitno ljudje ne verjamejo paternalistični skrbi države za njihovo "varnost v prometu". To niti Kangli v Mariboru ni uspelo. Nesmisleno je voznike z 20 letnimi izkušnjami pošiljati na poligone in avtošole ampak uradnički tega niso poštudirali. In potem ljudje goljufajo. Sledijo Titovi amoralni mantri "znajdi se". Okoli državne regulative se je razvila celotna industrija, kot za časa ameriške prohibicije alkohola. Verjetno je malokomu ušlo, da vsako lepo potrebuješ več ur vožnje v avtošoli. Država si je omislila še neko "nočno furo" in "dolgo furo". Ali so ljudje vedno bolj butasti ali pa avtošole ožajo & država ožajo nišo skozi katero se potem tlačijo državljani.
Regulativa je tumor, njena glavna dejavnost je rast. Zdaj se bo kak uradniček, ki je "skrbno pripravil pravilnik", pohvalil z boljšo prometno varnostjo. Namesto da se kiti s tujim perjem, mu že kar v tem postu svetujem ogled kakšne tovarne avtomobilov, kjer mu bodo z veseljem razložili, kako so v zadnjih desetletjih izboljšali varnost avtomobilov.
Zakon o pravilih cestnega prometa je bullshit.
Bolj zanimivo se mi zdi, da je prišlo do razpada verjetno najbolj reguliranega segmenta države, prometne regulative. Sramota za regulatorja, državo. Najprej se birokrateki na ministrstvu odločijo, da bi bilo fino imeti nek center varne vožnje, skozi katerega bomo lifrali vse mlade voznike in "povratnike". Super posel za izvajalce, malo manj za denarnice voznikov.
Iz obstoječih evidenc je razvidno, da je bilo med preiskavo izdanih tudi 4.515 potrdil o opravljenem tečaju varne vožnje za voznike povratnike. Pri pregledu podatkov s slovenskih poligonov pa so kriminalisti ugotovili, da je tečaj varne vožnje za voznike povratnike na poligonih v Sloveniji opravljalo samo 920 kandidatov.
Epic! Očitno ljudje ne verjamejo paternalistični skrbi države za njihovo "varnost v prometu". To niti Kangli v Mariboru ni uspelo. Nesmisleno je voznike z 20 letnimi izkušnjami pošiljati na poligone in avtošole ampak uradnički tega niso poštudirali. In potem ljudje goljufajo. Sledijo Titovi amoralni mantri "znajdi se". Okoli državne regulative se je razvila celotna industrija, kot za časa ameriške prohibicije alkohola. Verjetno je malokomu ušlo, da vsako lepo potrebuješ več ur vožnje v avtošoli. Država si je omislila še neko "nočno furo" in "dolgo furo". Ali so ljudje vedno bolj butasti ali pa avtošole ožajo & država ožajo nišo skozi katero se potem tlačijo državljani.
Regulativa je tumor, njena glavna dejavnost je rast. Zdaj se bo kak uradniček, ki je "skrbno pripravil pravilnik", pohvalil z boljšo prometno varnostjo. Namesto da se kiti s tujim perjem, mu že kar v tem postu svetujem ogled kakšne tovarne avtomobilov, kjer mu bodo z veseljem razložili, kako so v zadnjih desetletjih izboljšali varnost avtomobilov.
Zakon o pravilih cestnega prometa je bullshit.
bluefish ::
Nesmisleno je voznike z 20 letnimi izkušnjami pošiljati na poligone in avtošole ampak uradnički tega niso poštudirali.Aja, zdaj je to problem, ker se pijance in serijske kršitelje pravil pošlje na tovrsten tečaj. Ja, saj, raje bi jim doživljenjsko odvzeli izpit pa ne bi bilo problema.
Pa najbrž si tudi proti temu, da ob odvzemu izpita sploh ni posledic. Še več, izpita naj se jim sploh ne odvzame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Karaya 52 ::
Tečaj nima smisla & ljudem se zdi bedast in vanj ne verjamejo. Je pa dober posel za industrijo, ki se je napletla okoli regulative. Me zanima, če so tudi uradniki dobili denar od avtošol za vse stranke, ki so jim jih naredili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Karaya 52 ()
Machete ::
Nesmisleno je voznike z 20 letnimi izkušnjami pošiljati na poligone in avtošole ampak uradnički tega niso poštudirali. In potem ljudje goljufajo.
Goljufajo sami sebe. VSAK, ki ima možnost priti in plačati poligon bi moral iti. Šele tam vidiš kaj fizika naredi z avtomobilom. Pomoje se 98% voznikov niti malo ne zaveda, kakšne sile vse delujejo na avtomobil itd.. in kaj pomeni desetinka sekunde. Ko to uvidiš v praksi je ponavadi zelo boleče, včasih pa žal tudi tragično.
Torej to da ima nekdo 20 let vozniško nima veze s tem, da bo v primeru nesreče reagiral pravilno in ne instinktno.
Karaya 52 ::
In vožnja po poligonu mu bo pomagala? Če verjameš.
Centri varne vožnje so bullshit. Mogoče bi morali narediti še centre varne hoje, ker si ljudje zvijajo gležnje.
Centri varne vožnje so bullshit. Mogoče bi morali narediti še centre varne hoje, ker si ljudje zvijajo gležnje.
jest10 ::
Buggy ::
In vožnja po poligonu mu bo pomagala? Če verjameš.
Centri varne vožnje so bullshit. Mogoče bi morali narediti še centre varne hoje, ker si ljudje zvijajo gležnje.
marsikatero zrezirano situacijo, ki jo lahko tam s svojim avtomobilom preizkusis v praksi na cesti ne zelis. Ko preko vaj na mokrih poligonih preizkusis sebe in svoje instinktivne ter nepravilne reakcije se sele zamislis...ampak to razlagati cloveku, ki je preprican v svojo superlativnost itaq nima smisla.
Sam sem bil tam pozimi v sklopu EU izobrazuje in sem po 20 letnih izkusnjah z voznjo bil vseeno na trenutke presenecen, kako pomembena je tista magicna sekunda in kako malo te loci od tega, da imas avto se vedno po kontrolo na meji in med tem minimalnim trenutkom, ko se lahko zaneses samo se na svoje PRAVILNO reagiranje, ki pa zal ni v vseh situacijah tudi tisto prvo - rutinsko.
...kar se pa tice kupljenih izpitov, me pa pravzaprav nic ne preseneca, saj videvam na cestah take paciente in to z avtomobili, kjer se vprasas ali so sli cez tehnicnega, da te srat prime.
Malo vec pozornosti na cesto in ne toliko na telefone ter ostale stvari bi morda tudi pripomoglo k lepsi sliki na cestah.
Svoje meneje o avtosolah sem pa ze parkrat povedal in se ne bom ponavljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
jype ::
Karaya verjame, da se morajo slabi vozniki ubit (z določeno kolateralno škodo, ki je za vernika itak vedno sprejemljiva), ker to zahteva prosti trg.
dottor ::
Bil na tečaju varne vožnje, in ni lih tak BS kot ti praviš. Povejo in pokažejo ti marsi kaj pametnega. Predvsem ženski del skupine v kateri sem bil je imela precej problemov in vprašanj in so jih z inštruktorjem rešili in jim razložil. Res da je mogoče nekoliko drago ampak škodit ne more nikomur.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
joze67 ::
S Karayo 52 se da strinjat samo v tem, da če ni norm, ni kršenja norm. Torej goljufanja.
Samo vprašanje je, ali bo v takem svetu Karaya 52 prišel domov. Oziroma kdo sploh bo prišel in ali bo to še dom.
Samo vprašanje je, ali bo v takem svetu Karaya 52 prišel domov. Oziroma kdo sploh bo prišel in ali bo to še dom.
jype ::
To ga ne skrbi, ker ima več denarja kot ostali in si lahko kupi za okolico nevarnejše vozilo.
TheJack ::
To je res vse skup brezveze. Jaz bi takole naredil:
1. Vsak voznik bi moral na 5 let obnavljati znanje CPP (ne moreš verjeti, koliko ljudi še vedno misli, da je na regionalki omejitev 80 km/h, kot je bila 30 let nazaj, ko so delali izpit). Kdor bi padel, bi inštruktorji preizkusili še njegovo praktično znanje.
2. Vsak voznik bi moral iti na par let na tečaj varne vožnje (poligon).
3. Izpitov ne bi jemali za stalno, ker nima smisla. Kaj češ divjake in nesposobneže še enkrat pošiljati na izpitno vožnjo? Gledati bi bilo treba razlog, zaradi katerega je nekdo dobil 18 pik. Če zaradi alkohola, bi moral iti na odvajanje. In to na tisto ta pravo, Betty Ford varianta. Dokler se ne vzpostavi, da ni več alkoholik, izpita ne bi dobil nazaj. Če bi ga ustavili brez izpita, odvzem avta na kraju samem, ne glede na lastništvo, razen če bi lastnik dokazal, da mu je bil avto ukraden. Tisti, ki so jih dobili pijane za volanom, pa sicer niso alkoholiki, bi dobili, glede na okoliščine denarno kazen in odvzem izpita za določeno obdobje.
4. Tisti, ki je preveč pik zbral zaradi prehitre/agresivne vožnje, bi moral iti na tečaj obvladovanja jeze in po možnosti še na kakšno terapijo zdravljenja globljih težav. Težkim primerom bi morali (ko bi dobili izpit nazaj in po denarni kazni) prepovedati, da vozijo avto, ki ima več kot xx KM/kg. Če bi ga dobili s takim avtom, sledi odvzem vozila ne glede na lastništvo. Ljudje, ki vozijo očitno noro (vožnja 150 km/h po centru mesta, itd.), bi šli v zapor.
5. Po 65. letu zdravniški pregledi na dve leti. Po 70. letu na eno leto. Če bi tak človek povzročil nesrečo in bi se ugotovilo, da ni bil zdravstveno sposoben za vožnjo, bi se ugotavljalo tudi odgovornost zdravnika, ki ga je pregledoval. Po 80. letu obvezni in trajni odvzem izpita.
6. Ljudi, ki niso sposobni za vožnjo avtomobila (vožnja 50 km/h na glavni cesti in druge okoliščine, ki kažejo na to, da voznik ne obvlada vozila, ki ga vozi in na splošno ni sposoben za doseganje dovoljenih hitrosti), bi policisti izločali iz prometa. Po parih izločitvah bi sledilo ponovno preverjanje znanja vožnje. Če bi inštruktor ugotovil, da voznik ni sposoben tekoče vožnje z ostalim prometom in da vozi tako, da ovira ostale, bi sledil odvzem izpita. Voznik bi lahko izpit ponavljal kolikokrat bi hotel, ampak ga ne bi dobil, dokler ne bi pokazal spretnosti in obvladovanja vozila, ki ga mora imeti vsak voznik.
7. Ljudi, ki imajo za sabo kolono, vozijo pod omejitvijo in se ne umaknejo, bi policisti izločali iz prometa in strogo kaznovali. Teoretično to počnejo menda že sedaj, ampak očitno ne dovolj pogosto.
1. Vsak voznik bi moral na 5 let obnavljati znanje CPP (ne moreš verjeti, koliko ljudi še vedno misli, da je na regionalki omejitev 80 km/h, kot je bila 30 let nazaj, ko so delali izpit). Kdor bi padel, bi inštruktorji preizkusili še njegovo praktično znanje.
2. Vsak voznik bi moral iti na par let na tečaj varne vožnje (poligon).
3. Izpitov ne bi jemali za stalno, ker nima smisla. Kaj češ divjake in nesposobneže še enkrat pošiljati na izpitno vožnjo? Gledati bi bilo treba razlog, zaradi katerega je nekdo dobil 18 pik. Če zaradi alkohola, bi moral iti na odvajanje. In to na tisto ta pravo, Betty Ford varianta. Dokler se ne vzpostavi, da ni več alkoholik, izpita ne bi dobil nazaj. Če bi ga ustavili brez izpita, odvzem avta na kraju samem, ne glede na lastništvo, razen če bi lastnik dokazal, da mu je bil avto ukraden. Tisti, ki so jih dobili pijane za volanom, pa sicer niso alkoholiki, bi dobili, glede na okoliščine denarno kazen in odvzem izpita za določeno obdobje.
4. Tisti, ki je preveč pik zbral zaradi prehitre/agresivne vožnje, bi moral iti na tečaj obvladovanja jeze in po možnosti še na kakšno terapijo zdravljenja globljih težav. Težkim primerom bi morali (ko bi dobili izpit nazaj in po denarni kazni) prepovedati, da vozijo avto, ki ima več kot xx KM/kg. Če bi ga dobili s takim avtom, sledi odvzem vozila ne glede na lastništvo. Ljudje, ki vozijo očitno noro (vožnja 150 km/h po centru mesta, itd.), bi šli v zapor.
5. Po 65. letu zdravniški pregledi na dve leti. Po 70. letu na eno leto. Če bi tak človek povzročil nesrečo in bi se ugotovilo, da ni bil zdravstveno sposoben za vožnjo, bi se ugotavljalo tudi odgovornost zdravnika, ki ga je pregledoval. Po 80. letu obvezni in trajni odvzem izpita.
6. Ljudi, ki niso sposobni za vožnjo avtomobila (vožnja 50 km/h na glavni cesti in druge okoliščine, ki kažejo na to, da voznik ne obvlada vozila, ki ga vozi in na splošno ni sposoben za doseganje dovoljenih hitrosti), bi policisti izločali iz prometa. Po parih izločitvah bi sledilo ponovno preverjanje znanja vožnje. Če bi inštruktor ugotovil, da voznik ni sposoben tekoče vožnje z ostalim prometom in da vozi tako, da ovira ostale, bi sledil odvzem izpita. Voznik bi lahko izpit ponavljal kolikokrat bi hotel, ampak ga ne bi dobil, dokler ne bi pokazal spretnosti in obvladovanja vozila, ki ga mora imeti vsak voznik.
7. Ljudi, ki imajo za sabo kolono, vozijo pod omejitvijo in se ne umaknejo, bi policisti izločali iz prometa in strogo kaznovali. Teoretično to počnejo menda že sedaj, ampak očitno ne dovolj pogosto.
TheJack ::
8. Vozniki, ki pospešujejo, ko jih nekdo prehiteva (na regionalni cesti, ne na avtocesti), bi šli v zapor zaradi poskusa uboja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
Daliborg ::
..se podpišem pod TheJack-ov odgovor. Zadel je vse kar jaz govorim že odkar imam vozniški izpit. Danes ga vrnem nazaj če mi izplačajo vsoto ki sem jo moral plačati zanj! ne da se ne počutim nesposobnega voziti ampak priznavam da sem človek ki greši in bi tudi sam rad videl da me testirajo vsake 2 leti če še vedno vozim po pravilih. In vsi vemo da ne vozimo po pravilih, kdor to zanika ki ima več kot 2 leti vozniški izpit laže samemu sebi.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
knesz ::
Iz obstoječih evidenc je razvidno, da je bilo med preiskavo izdanih tudi 4.515 potrdil o opravljenem tečaju varne vožnje za voznike povratnike. Pri pregledu podatkov s slovenskih poligonov pa so kriminalisti ugotovili, da je tečaj varne vožnje za voznike povratnike na poligonih v Sloveniji opravljalo samo 920 kandidatov.
Najbolj zanimivo je pa to, da so ta kupljena potrdila stala več, kot pa dejansko stane tečaj varne vožnje...
nUUb ::
Varna vožnja ni bullshit, je draga, ampak meni je bilo super, čeprav je trajalo (pre)dolgo. Od 10h do 20h. Bi pa priporočil, da se vozi v manjših skupinah. 10 voznikov na enkrat je pač preveč. Inštruktor je bil car, vzpodbuden, na momente te je tudi napizdil, vse z razlogom.
Bodočim kandidatom pa priporočam, da se ne udeležijo Delavnice zavarovalnice Triglav. 30 minut reklame. Dobiš pa denarnico, ki je seveda neuporabna in oglašuje Triglav. Popust je pa v večini neuporaben, če ne nameravaš registrirati avta v naslednjem letu pri njih. Seveda se podpisom strinjaš, da jim daš podatke v marketinške namene (telefon , email).
Bodočim kandidatom pa priporočam, da se ne udeležijo Delavnice zavarovalnice Triglav. 30 minut reklame. Dobiš pa denarnico, ki je seveda neuporabna in oglašuje Triglav. Popust je pa v večini neuporaben, če ne nameravaš registrirati avta v naslednjem letu pri njih. Seveda se podpisom strinjaš, da jim daš podatke v marketinške namene (telefon , email).
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz
ASUS 1920x1080@144Hz
dottor ::
Pri nas na varni vožnji je najbolj bil problem pravilno držat roke na volanu, tako da je stalno na to opozarjal. Smo pa tudi mi imeli super inštruktorja. In se tudi strinjam da traja mogoče malo predolgo.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
k4vz0024 ::
TheJack predlog je odličen. Pod pogojem, da bo vse našteto brezplačno. Za starostnike pa se uvede brezplačni taksi.
TheJack ::
Po 80. letu obvezni in trajni odvzem izpita.
Upam da se hecaš.
Tudi približno ne. Osemdesetletniki niso sposobni obvladovanja osebnega vozila (tj. tonske, hitropremikajoče se stvari, s katero lahko povzročiš ogromno škodo z enim napačnim gibom) - res pa je, da niso edini. Vem za človeka (cca. 80 let), za katerega je zdravnik presodil, da je sposoben za vožnjo, čeprav so se mu roke tako tresle, da ni bil sposoben držati volana. Taki ljudje hitro tudi zaidejo na nasproti pas avtoceste, osebne izkušnje z njimi v prometu pa mi pravijo, da nikakor niso sposobni zadostnega obvladovanja avta, ki ga vozijo.
Poleg tega se ne sme zadeve gledati na način, češ, da bomo sedaj ubogim seniorjem vzeli pravico do lastnega prevoza. Treba je gledati tako, da se iz prometa odstrani ljudi, ki so (ko vozijo) nevarni sebi in drugim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
Buggy ::
Pri nas na varni vožnji je najbolj bil problem pravilno držat roke na volanu, tako da je stalno na to opozarjal.
tole je pa zal moja rak-rana. Da se se tako trudim, ne morem voziti sprosceno z obema rokama na volanu, razen pozimi, ko po hribovitih, ovinkastih in nespluzenih cestah cakam v pripravljenosti, da bom moral sunkovito loviti avto. Drugace pa pri normalni voznji je leva roka na volanu tako da s palcem objamem krak volana, desna pa vedno na predstavni rocici poleg tega pa so tudi obe noge pripravljene na hitro posredovanje...spremljam pa vedno, ce se leda, promet dva avta pred seboj.
Karaya 52 ::
In vožnja po poligonu mu bo pomagala? Če verjameš.
Marsikomu bo.
Jasno če si tam, da se kaj naučiš, ne le zaradi tega, ker ja pač treba.
Tam so vsi zaradi prisile in nekateri potem verjamejo, da so boljši vozniki zaradi enega dneva fijakanja na poligonu. Čisti placebo efekt. To da je drago je logično, saj gre za koncesijsko dejavnost in ravno ti imajo največjo korist. Država si je izmislila prepreko in pijavkam dala orodje, ki te spravijo preko prepreke. Iz istega razloga pošiljajo izkušene povratnike ponovno skozi avtošolo, kjer jih učijo speljevanja. Na regulativo se je nalepil biznis, ki ljudi lepo ožema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Karaya 52 ()
Magic1 ::
Če se na poligonu parkrat obrneš za 360, zbiješ par lutk in ti je to placebo, potem si za hospitalizirat...
Magic
Invictus ::
Če se na poligonu parkrat obrneš za 360, zbiješ par lutk in ti je to placebo, potem si za hospitalizirat...
Poligon ne bo naredil iz kroničnih alkoholikov abstinente.
Problem je drugje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
k4vz0024 ::
Če bi bilo državi res za dobrobit državljanov, bi lahko 1x letno vsem voznikom podarila bon za osvežitev znanja in tečaj varne vožnje.
Magic1 ::
Če se na poligonu parkrat obrneš za 360, zbiješ par lutk in ti je to placebo, potem si za hospitalizirat...
Poligon ne bo naredil iz kroničnih alkoholikov abstinente.
Problem je drugje ...
Res je, normalnim ljudem pa bo dal mislit.
Magic
dr.Akula ::
Bodočim kandidatom pa priporočam, da se ne udeležijo Delavnice zavarovalnice Triglav. 30 minut reklame. Dobiš pa denarnico, ki je seveda neuporabna in oglašuje Triglav. Popust je pa v večini neuporaben, če ne nameravaš registrirati avta v naslednjem letu pri njih. Seveda se podpisom strinjaš, da jim daš podatke v marketinške namene (telefon , email).
Ne vem sicer kako je sedaj, ampak jaz sem šel na to delavnico jeseni, leta 2010, en mesec po tistem ko sem naredil izpit. Bili smo na Vranskem, predavanje (o vožnji, nastavitvi položaja v avtomobilu... ni bila reklama) je trajalo cca. pol ure, potem smo pa dobre štiri ure vadili na poligonu. Na tem tečaju sem dajnsko večkrat imel priložnost peljati čez simulacijo poledice, kot potem na obveznem tečaju varne vožnje za mlade voznike.
ni podatka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dr.Akula ()
Karaya 52 ::
Tvoja rešitev pa je?
Naj gre na poligon tisti, ki želi.
Če se na poligonu parkrat obrneš za 360, zbiješ par lutk in ti je to placebo, potem si za hospitalizirat...
Točno to. Parkrat se obrneš pa misliš, da si kaj boljši. Hvala za potrditev, da cel koncept temelji na "fillingu", dokazov pa seveda nikakršnih.
bluefish ::
shadeX ::
Ne bom citiral @TheJack-kovega posta, da ne zasvinjam teme, ampak se z njim strinjam v celoti!
Karaya 52 ::
Naj plačajo samo izpitno vožnjo. Verjetno si opazil, da vsako leto zahtevajo več ur. Ožemanje.
Invictus ::
Mislim, spet mora država častit vse. Saj nobenemu ni treba avta vozit. Je povsem prostovoljna odločitev.
To mislijo razni socialni delavci/delavke da se alkoholik lahko sam od sebe spremeni.
Niti pod razno. In bo mislil samo kako priti do pijače.
Še vedno podpiram idejo da se avto velikim kršiteljem preprosto spreša v stiskalnici. Ne glede na starost.
Res je, normalnim ljudem pa bo dal mislit.
To mislijo razni socialni delavci/delavke da se alkoholik lahko sam od sebe spremeni.
Niti pod razno. In bo mislil samo kako priti do pijače.
Še vedno podpiram idejo da se avto velikim kršiteljem preprosto spreša v stiskalnici. Ne glede na starost.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
k4vz0024 ::
Seveda, ko pa je javna infrastruktura tako zelo razvita. Vsaka slovenska vas ima tramvaj za povezavo z drugimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
Invictus ::
Tudi nobeden te ne sili da sploh hodiš izven svoje vasi. Je tudi to prostovoljno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
Seveda. Tudi to lahko narediš. Te nihče ne sili v službo in služenje denarja. Razen mogoče žene ...
BTW. tak odgovor je bil pričakovan ...
BTW. tak odgovor je bil pričakovan ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Karaya 52 ::
Brez avtov bi država padla v srednji vek. Pa ljudje z njo. Uradnički pa sploh. Ker država ve, da se moramo voziti za preživetje, terorizira nove voznike in povratnike. Vedno višje zahteve in cestnine, ceste pa vsako leto slabše.
Daliborg ::
@Invictus
Zakaj država, a sm državi dal denar za ure vožnje?! Bi reku da mora vsaka avtošola imeti pač nek nadzor nad svojimi učenci, naj nas oni preverjajo vsake 2 leti. Ne pa da samo jemljejo ljudem denar. Ker po današnji logiki res ni logično it delat izpit po daljšem postopku, ker čez manj kot leto dni je vseen če unga kekca ki se je cca 30 dni s teboj fijakal okoli in tista 2 kekca ki sta se kako urco s tabo pelala ne bi bilo. oz. vseen če si ga kupim brez teh muk.
Zakaj država, a sm državi dal denar za ure vožnje?! Bi reku da mora vsaka avtošola imeti pač nek nadzor nad svojimi učenci, naj nas oni preverjajo vsake 2 leti. Ne pa da samo jemljejo ljudem denar. Ker po današnji logiki res ni logično it delat izpit po daljšem postopku, ker čez manj kot leto dni je vseen če unga kekca ki se je cca 30 dni s teboj fijakal okoli in tista 2 kekca ki sta se kako urco s tabo pelala ne bi bilo. oz. vseen če si ga kupim brez teh muk.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
dottor ::
Ponekod za nesreče niso krivi samo vozniki ampak tudi cesta sama. V kakšnem stanju so naše ceste je že katatrofa, naša država pa denar namesto za ceste meče v železnice, ki so že od časa marije terezije v istem stanju. Ponekod so ceste že tako luknjaste da razbiješ pol preme če voziš več kot 50, pa zlizane so tudi že precej. Pa 100.000x poflikane, namesto da preplastijo cel kos ceste vsake 2 mesca en košček poflikajo pol pa ko se pelješ po cestah imaš občutek da si v čolnu in ne v avtu. Avtocesta, vsaj primorska je pa sploh valovita da dol padeš, pol pa naši še vinjete dražijo...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
shadeX ::
Tako kot nesreča s Porschejem, kjer sta 2 umrla , naj bi tudi bila posledica slabe ceste ( poleg neprimerne hitrosti seveda )
jype ::
Karaya 52> Brez avtov bi država padla v srednji vek.
Ne smeši se. Brez avtomobilov bi država padla v neskončno učinkovito postinformacijsko družbo.
Ne smeši se. Brez avtomobilov bi država padla v neskončno učinkovito postinformacijsko družbo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: TheJack ()
TheJack ::
Karaya 52> Brez avtov bi država padla v srednji vek.
Ne smeši se. Brez avtomobilov bi država padla v neskončno učinkovito postinformacijsko družbo.
Po nesreči sem kliknil napačen gumbek "Predlagaj izbris." Brez zamere jype. Moderatorji ignorirajte.
Zanimivo izhodišče za debato. Sam imam sicer zelo rad avtomobile (kupim tri avtorevije na mesec), ampak prepričan sem, da so avtomobili, taki kot so danes, unikum v človeški zgodovini. Čez kakšnih sto let se bodo samo čudili, da smo amaterjem (tj. ne profesionalcem) dovolili, da upravljajo tono in več težke stroje, ki dosežejo hitrosti 200 km/h in več, pri čemer lahko (in to se v praksi tudi dogaja več tisočkrat na dan) vsak napačen gib ali trenutna nezbranost povzroči nepopravljive in tragične posledice v obliki hudih poškodb ali smrti enega ali več ljudi. To obdobje se bo nehalo takoj, ko bo to tehnično mogoče, tj. takrat ko bo avto (ali karkoli se bo temu vozilu že reklo takrat) lahko vozil sam, človek bo le še potnik.
mn ::
Tale primer je idealna priložnost, da se dokaže ali ovrže koristnost poligona. Naj vzamejo vse voznike ki so opravili vožnjo na poligonu in vse ki so kupili vožnjo pa primerja število nesreč. Mene iskreno zanima rezultat.
bluefish ::
Saj do neke mere lahko delaš statistiko že sedaj. Vzameš posameznike, ki so izpit opravljali po pričetku uvedbe opravljanja tečaja varne vožnje in tiste pred tem.
Karaya 52 ::
Tale primer je idealna priložnost, da se dokaže ali ovrže koristnost poligona. Naj vzamejo vse voznike ki so opravili vožnjo na poligonu in vse ki so kupili vožnjo pa primerja število nesreč. Mene iskreno zanima rezultat.
Všeč mi je kako razmišljaš. Samo dvomim, da je v interesu regulatorja in avtošol objava teh podatkov. Se zna zgodit, da bi bil rezultat šolani vs. nešolani popolnoma isti. Samo pogljemo kako se kitijo z nižanjem števila smrtnih žrtev. Neskromno so vse pripisali svojim ukrepom. Ignorirajo dejstvo, da smo vmes zgradili avtoceste in da so avti 10× bolj varni kot pred desetimi leti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Karaya 52 ()
mn ::
Saj do neke mere lahko delaš statistiko že sedaj. Vzameš posameznike, ki so izpit opravljali po pričetku uvedbe opravljanja tečaja varne vožnje in tiste pred tem.
Tisti prej imajo po definiciji več vozniških izkušenj in bi posledično morali biti boljši vozniki - vsaj v teoriji.
Samo pogljemo kako se kitijo z nižanjem števila smrtnih žrtev.
Se spominjam kako so se hvalili tisto leto ko so uvedli vinjete. Kao, višje kazni delujejo. Ko si pa število nesreč pogledal po mesecih si pa hitro ugotovil, da so vinjete BISTVENO prispevale k večji prometni varnosti.
nevone ::
Ne smeši se. Brez avtomobilov bi država padla v neskončno učinkovito postinformacijsko družbo.
postinformacijsko?
Človek je vseeno rad mobilen. Vsaj zaenkrat še. Če mu na vrat na nos vzameš osebna prevozna sredstva, nisi naredil nič, ker alternativa se šele razvija.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
M & M ::
Bi rekel, da ljudje, ki nimajo moralnih zadržkov pri kupovanju izpita, tečaja ali dovoljenja, tudi nimajo moralnih zadržkov pri kršitvah na cesti. Nekako logično bi bilo, da se taki bolj pogosto in huje raztreščijo na cesti.
Highlag ::
Žal na cesti ti osebki niso sami. In ponavadi vedno poleg njih nastrada še kakšna nedolžna žrtev.
Potem so osebki kar naenkrat najhujši reveži. Ni denarja za odškodnino, je pa za nakup vozniškega dovoljenja.
Bruh!
Potem so osebki kar naenkrat najhujši reveži. Ni denarja za odškodnino, je pa za nakup vozniškega dovoljenja.
Bruh!
Never trust a computer you can't throw out a window
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34021 (28249) | bluefish |
» | Nov zakon za mlade voznike. (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 53391 (48783) | balocom |