Forum » Loža » garancija
garancija

donitz ::
Imam en problem in me zanima ali kdo ve kaj naj naredim. Kupil sem namreč avtomobil v vrednosti 4200 eur in sem doplačal 200 eur za enoletno garancijo menjalnika ter motorja. Se pravi da sem plačal 4400 eur. V pogodbi piše da sem prevzel avtomobil in da mi bo avtohiša izočila garancijo. Takrat so mi rekli, da bom garancijo prejel po pošti, češ da se morajo urediti zadeve. Minila sta že dva meseca in še nisem prejel garancije. V avtohiši mi trdijo, da so garancijo poslali in da je očitno pošta kriva da jaz nisem prejel (niso poslali priporočeno!). Sicer avto hvala bogi dela kot ura, vendar vseeno mi ne dajo odgovora, kako bi ukrepali, če bi bilo kaj narobe s motorjem ali menjalnikom. Ima kdo kak predlog, kako do garancije in kaj bi bilo v primeru, da se mi sedaj kaj pokvari, ker nimam garancije? hvala, lp

donitz ::
Itak laže...rekli so, da so že plačali za garancijo in omenjali nekaj švico...sedaj pa bi mogli še enkrat plačati za garancijo...itak težko razumeš človeka, ker samo naklada in se s odgovori izmika vprašanjem..

donitz ::
To jim vsekakor želim narediti, vendar ko sem jim to omenil po telefonskem pogovoru, se začeli, da jim nimam kaj grozit. Zaradi tega pa obstaja potem nevarnost, če pride slučajno do okvare, da nebi priznali garancije, če jo bi že imel...ali potem spet nastopi varstvo potrošnikov?:)

KoMar- ::
Seveda. Saj imaš račun, da si doplačal za garancijo, ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KoMar- ()

Ziga Dolhar ::
1. Če ti zavezanec ne izroči garancijskega lista/izjave, gre za prekršek. Za prekrškovni postopek je (verjetno - ugibam, nisem šel preverjat) pristojen Tržni inšpektorat.
2. Če ti zavezanec ne izroči garancijskega lista/izjave, to NE pomeni, da si kakorkoli prikrajšan za pravice, ki ti gredo.
3. Ne glede na to, če ti izroči garancijsko izjavo ALI če ti je ne, se zavezanec lahko odloči, da garancijo BO upošteval ali pa je NE BO upošteval :-). V tem primeru ti - ne glede na to ali jo imaš ali ne - ne preostane drugega kot uveljavljanje pravice s tožbo.
2. Če ti zavezanec ne izroči garancijskega lista/izjave, to NE pomeni, da si kakorkoli prikrajšan za pravice, ki ti gredo.
3. Ne glede na to, če ti izroči garancijsko izjavo ALI če ti je ne, se zavezanec lahko odloči, da garancijo BO upošteval ali pa je NE BO upošteval :-). V tem primeru ti - ne glede na to ali jo imaš ali ne - ne preostane drugega kot uveljavljanje pravice s tožbo.
https://dolhar.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42656 (18181) | Furbo |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16572 (6500) | TOP |
» | Mimovrste nategOddelek: Loža | 5212 (3365) | louser |
» | Izkušnje z demise.si? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 24641 (11257) | Hayabusa |
» | GarancijaOddelek: Loža | 3767 (2693) | Šimpanz |