Forum » Loža » Garancija
Garancija
STASI ::
Živ!
Danes sem gledal eno zadevo in recimo na škatli piše da ima produkt 5 year limited warranty. Prodajalec pa ima na spletni strani zapisano da ima izdelek 1 leto garancije.
Kaj drži?
Danes sem gledal eno zadevo in recimo na škatli piše da ima produkt 5 year limited warranty. Prodajalec pa ima na spletni strani zapisano da ima izdelek 1 leto garancije.
Kaj drži?
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
cortez ::
proizvajalec ti garantira za 5 let.
Če se ti pokvari zadeva, moraš poiskati RMA obrazec na strani proizvajalca in potem zadevo pošlješ po pošti proizvajalcu za zamenjavo.
Če se ti pokvari zadeva, moraš poiskati RMA obrazec na strani proizvajalca in potem zadevo pošlješ po pošti proizvajalcu za zamenjavo.
mcgeek ::
Limited warranty pomeni, da nekateri deli produkta oz. napake pod določenimi pogoji, ne spadajo pod garancijo ves ta čas (5 let).
Morda ima prevladujoči del izdelka le 1 leto garancije, kak manjši del pa 5 letno omejeno garancijo.
Morda ima prevladujoči del izdelka le 1 leto garancije, kak manjši del pa 5 letno omejeno garancijo.
Magic1 ::
Eno leto velja pri temu trgovcu, 5 let pa pri pooblaščenem servisu. Če ga ni v Sloveniji pa je treba poslat.
Limited je že vsaka zadeva s baterijo:-)
Limited je že vsaka zadeva s baterijo:-)
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
STASI ::
Tole je zadeva http://www.seagate.com/files/staticfile...
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
St235 ::
Garancijo proizvajalca moraš uveljavljat neposredno pri njemu, razen če izdelek tudi pri nas oglašujejo z 5 letno garancijo.
moj_nick ::
Največjo veljavo ima garancijski list, ki si ga dobil z izdelkom. Če so naknadno skrajšali garancijski rok, velja rok ob nakupu.
Če ti proizvajalec jamči 5 let, trgovec pa 1 leto, velja proizvajalčev rok.
Če ti proizvajalec jamči 5 let, trgovec pa 1 leto, velja proizvajalčev rok.
110111001001010001010000
Zgodovina sprememb…
- spremenil: moj_nick ()
RejZoR ::
Če ti proizvajalec jamči 5 let, trgovec pa 1 leto, velja proizvajalčev rok.
To nikakor ne drži. Grancije je toliko kolikor je da uvoznik. Lahko je 5 let, lahko pa samo 1 kot veleva zakon. Še vedno pa lahko tud pri izdelku kjer uvoznik (trgovec) da 1 leto pošlješ zadevo direktno na RMA oddelek firme od katere je izdelek in ti bojo zamenjal/popravili.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Magic1 ::
Če ti proizvajalec jamči 5 let, trgovec pa 1 leto, velja proizvajalčev rok.
Ki ga seveda ne moreš uveljavljati pri prodajalcu, temveč pri proizvajalcu!
Magic
moj_nick ::
Zakon o varstvu potrošnikov, 17. člen
(1) Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu.
(2) Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
110111001001010001010000
Loocas ::
(2) Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
lahko uveljavlja, vendar ne zastonj po preteku prodajalčeve garancije...
v SLO imamo obvezno 1-letno garancijo, v Nemčiji tega ni
moj_nick ::
Še iz Obligacijskega zakonika:
481. člen
(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.
485. člen
(1) Prodajalec oziroma proizvajalec je dolžan na svoje stroške spraviti stvar do kraja, v katerem naj bo popravljena oziroma zamenjana, ter jo popravljeno oziroma zamenjano vrniti kupcu.
110111001001010001010000
RejZoR ::
Sej piše, PROIZVAJALEC. Torej moraš njim poslat pa ti bojo vseeno zrihtal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
moj_nick ::
V vsakem primeru je dovolj, da izročiš stvar v popravilo prodajalcu.
110111001001010001010000
RejZoR ::
Ampak ne po dani garanciji uvoznika/prodajalca.
Če ima npr Corsair napajalnik 7 let proizvajalčeve garancije, pri nas pa uvoznik da samo 2 leti ti po pretečenih 2 letih ne bo nihče pri nas pošiljal zadeve na servis k proizvajalcu ampak moraš to storit sam. V dobi 2 leti pa ti bojo.
Če ima npr Corsair napajalnik 7 let proizvajalčeve garancije, pri nas pa uvoznik da samo 2 leti ti po pretečenih 2 letih ne bo nihče pri nas pošiljal zadeve na servis k proizvajalcu ampak moraš to storit sam. V dobi 2 leti pa ti bojo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Šimpanz ::
Mi prodajamo ogromno blaga ki ima 3-5 let garancije, ampak mi dajemo strankam vedno 2 leti garancije. To je tudi napisano v garancijskem listu. Če se izdelek pokvari po dveh letih pa lahko stranka uveljavlja garancijo pri proizvajalcu. Nekajkrat smo že imeli obisk inšpektorja, ampak on pravi da je merodajen podatek na garancijskem listu in drugje (ceniki, reklame, internet trgovina itd.). Do sedaj še ni ugotovil nobene napake.
Magic1 ::
Točno tako kot smo rekli, garancija velja toliko časa kot piše na slovenskem garancijskem listu(kater itak mora bit, kot slovenska navodila). Seveda zakonsko vsaj eno leto. Če proizvajalec nudi več, se je pač treba menit z njim glede popravila po preteku garancije, dane od prodajalca.
Magic
St235 ::
Z vidika slo. zakonodaje prodajalca zavezuje tisto kar oglašuje oziroma zapiše v gar. list.
To če proizvajalec obljublja kakšne stvari mimo prodajalca to ni zavezujoče z vidika slo. zakonodaje. Seveda ti vedno ostane opcija civilne tožbe proizvajalca, če ne izpolni določenih dodatnih bonitet, ki jih je obljubil.
Tale odstavek to jasno pove:
Torej, če prodajalec izdlek oglašuje z 5 let garancije mora to zagotovit. Če pa ga oglašuje z 2 leti in je to zapisano tudi v gar. listu potem je to to. Četudi proizvajalec omogoča daljšo garancijsko dobo, ki jo potem uveljavljaš direktno pri proizvajalcu.
To če proizvajalec obljublja kakšne stvari mimo prodajalca to ni zavezujoče z vidika slo. zakonodaje. Seveda ti vedno ostane opcija civilne tožbe proizvajalca, če ne izpolni določenih dodatnih bonitet, ki jih je obljubil.
Tale odstavek to jasno pove:
(1) Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu.
Torej, če prodajalec izdlek oglašuje z 5 let garancije mora to zagotovit. Če pa ga oglašuje z 2 leti in je to zapisano tudi v gar. listu potem je to to. Četudi proizvajalec omogoča daljšo garancijsko dobo, ki jo potem uveljavljaš direktno pri proizvajalcu.
mk818764 ::
Meni se je pokvaril prenosnik. Vse lepo in prav, z firmo, ki popravlja, sem se lepo zmenil kako in kaj, prišel GLS po prenosnika....in ga zapravil.
Po 3 tednih kličem na firmo(obljubljeno je da prenosnik bo popravljen v roku 14 dni), nakar mi pove, da prenosnika ni. Po poizvedbi na gls(ureja firma)so prenosnik našli in poslali na servis.
Naj bi ga dobil v roku 14 dni. Vse bo še vedno v zakonskem roku 45 delovnih dni. Vseeno pa sem jezen na gls, da je zgubil prenosnik in sem več kot mesec dni brez zaradi njih, ne zaradi servisa.
Zanima me, ali lahko zahtevam kako odškodnino(od koga?) ker ne morem uporabljat prenosnika?
Bi moral dobiti kako nadomestni izdelek, kot je to navada pri telefonih ali kako?
Na koncu pa kje dobim odgovor z servisa, da garancija ne velja ker je bil kje v vodi/vlagi, ker ga je GLS nekje pustil.
Naj požerem vse skup?
Po 3 tednih kličem na firmo(obljubljeno je da prenosnik bo popravljen v roku 14 dni), nakar mi pove, da prenosnika ni. Po poizvedbi na gls(ureja firma)so prenosnik našli in poslali na servis.
Naj bi ga dobil v roku 14 dni. Vse bo še vedno v zakonskem roku 45 delovnih dni. Vseeno pa sem jezen na gls, da je zgubil prenosnik in sem več kot mesec dni brez zaradi njih, ne zaradi servisa.
Zanima me, ali lahko zahtevam kako odškodnino(od koga?) ker ne morem uporabljat prenosnika?
Bi moral dobiti kako nadomestni izdelek, kot je to navada pri telefonih ali kako?
Na koncu pa kje dobim odgovor z servisa, da garancija ne velja ker je bil kje v vodi/vlagi, ker ga je GLS nekje pustil.
Naj požerem vse skup?
bluefish ::
Zanima me, ali lahko zahtevam kako odškodnino(od koga?) ker ne morem uporabljat prenosnika?Če se ne motim, le v primeru, ko lahko dokažeš, da si utrpel izgubo dohodka zaradi nezmožnosti uporabe prenosnika.
Bi moral dobiti kako nadomestni izdelek, kot je to navada pri telefonih ali kako?Ne. Tudi pri mobilnikih je to stvar dobre volje servisa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
mk818764 ::
aha, torej se lahko obrišem pod nosom in se sprijaznim z tem.
Če bi zato vedel da so ga zgubli, bi bil lepo tiho 45 dni pa pol zahteval novega.
Če bi zato vedel da so ga zgubli, bi bil lepo tiho 45 dni pa pol zahteval novega.
amigo_no1 ::
Ni ta fora "izdelek je bil v vodi" omejena na telefone (in uradne Slo serviserje) ?
Si dobil kak papir/potrdilo, ko si prenosnik oddal gls-ju?
Si dobil kak papir/potrdilo, ko si prenosnik oddal gls-ju?
Šimpanz ::
GLS ima zavarovane pakete za neka sto eur (200 ali 400) in če je njihova krivda bodo toliko plačali za popravilo.
Siddh ::
ja in ker ti ne dajo nobenega potrdila da so oni paket prevzeli in poslali, nimaš nobenega dokaza, da so oni krivi za kakršnokoli škodo
NeMeTko ::
Še vedno lahko sam na roke napišeš 'potrdilo o prevzemu' pa ga daš kurirju za podpisati. Je to mar problem?
Ja, vem - takrat ko je treba, se človek tega ne domisli.... ko je prepozno, je pa vsak lahko pameten :)
Ja, vem - takrat ko je treba, se človek tega ne domisli.... ko je prepozno, je pa vsak lahko pameten :)
ThinkPad ::
Kako je z garancijo po uveljavitvi garancije?
Recimo, da se ti pokvari (uniči)izdelek pred iztekom garancije in to tako, da popravilo ni možno. Podjetje ti prizna garancijo in dobiš nov izdelek. Pri tem so me pa podučili, da nov izdelek nima nobene garancije več in da je tako po zakonu. Tudi če je res, se sliši malo čudno. Pri škart seriji npr., tako ponovno dobiš neizpraven izdelek...
Ali kdo ve kaj več, kako je s tem?
Recimo, da se ti pokvari (uniči)izdelek pred iztekom garancije in to tako, da popravilo ni možno. Podjetje ti prizna garancijo in dobiš nov izdelek. Pri tem so me pa podučili, da nov izdelek nima nobene garancije več in da je tako po zakonu. Tudi če je res, se sliši malo čudno. Pri škart seriji npr., tako ponovno dobiš neizpraven izdelek...
Ali kdo ve kaj več, kako je s tem?
fosil ::
Če dobiš nov izdelek začne garancija teči znova.
Ne vem sicer kako je v primeru da je imel izdelek več kot 1 leto garancije, ki je po zakonu.
Ali ti morajo potem tudi za nov izdelek dati daljšo garancijo, ali ti lahko dajo samo zakonski minimum, ki je 1 leto.
Ne vem sicer kako je v primeru da je imel izdelek več kot 1 leto garancije, ki je po zakonu.
Ali ti morajo potem tudi za nov izdelek dati daljšo garancijo, ali ti lahko dajo samo zakonski minimum, ki je 1 leto.
Tako je!
ThinkPad ::
Ja, šlo je za izdelek, ki ima 3 leta garancije, večina konkurentov ima za podobno stvar 1 leto. Meni je crknilo po 2,5 letih, čeprav je ponavadi življenjska doba vsaj 5 let. Kot rečeno pa mi na zamenjani novi izdelek ne priznajo ni leto garancije.
dottor ::
Jaz sem v BigBangu kupil ta prvo verzijo miške Razer DeathAdder (1800dpi), ki je imela serijsko napako, da je crknila srednja tipka (tista na koleščku). Miška je imela 1 leto garancije, napaka se je pojavla po 8ih mescih uporabe. Nesu sem v BigBang iz kjer so me pol 44. dan po oddaji klicali da naj pridem po novo miško. Seveda je 3500dpi miška imela spet 1 leto garancijo, prodajalec mi je pa trdil da da garancija teče po starem računu naprej, kar pomeni samo še ena 2 mesca. Na srečo znovo miško ni bilo problemov in mi je 3 leta kasneje crknila zaradi stare bolezni auto-doubleclicking. Ampak se mi zdi čudno zakaj na nov izdelek iz garancije teče garancija po starem računu...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dottor ()
fosil ::
ZVpot, člen 21b/3
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Tako je!
dottor ::
Žal v nekaterih primerih ni tako... Sem pisal tudi na Urad Republike Slovenije za varstvo potrošnikov, ki so mi odgovorili da bojo zadevo preiskali ampak odgovora nisem dobil.
šernk ::
Bolj natančno opredeljuje zadevo obligacijski zakonik:
torej 1 leto obvezne garancije je v vsakem primeru. In ne, račun ni pomemben, če ti na servisnem listu piše, da je bil izdelek zamenjan z novim na ta in ta dan, teče garancija za nov izdelek od tistega dne dalje.
Ur.l. RS, št. 97/2007
Podaljšanje garancijskega roka
483. člen
(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.
(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.
torej 1 leto obvezne garancije je v vsakem primeru. In ne, račun ni pomemben, če ti na servisnem listu piše, da je bil izdelek zamenjan z novim na ta in ta dan, teče garancija za nov izdelek od tistega dne dalje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Šimpanz ::
Ti samo zahtevi, da je na servisnem nalogu napisano da je aktikel zamenjan in po možnosti še serijska številka novega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10736 (9335) | St235 |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14804 (12476) | kratos |
» | garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9650 (7515) | medenko |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11635 (9177) | čuhalev |
» | Garancijska nalepka (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9264 (6490) | Invictus |