Forum » Loža » Mimovrste nateg
Mimovrste nateg
rabelj5 ::
Nategnili so me na mimovrste.
Par dni pred novim letom naročim par malenkosti in plačam za dostavo 31.12.2019. Po naročilu dobim sms, da so postali naročeno v dveh paketih in da je predvidena dostava 03.01.2020. Ok, prišlo bo malo pozno, kar sicer ni ok, ker so hoteli nekaj več eur za dostavo 31.12.2019, ampak ni panike. 03.01.2020 pride tip od dpdja in prinese en paket. Jaz plačam in se potem spomnim, da naj bi bila dva. Ga vprašam, kaj je z drugim in mi reče, da je to to. Vprašam na mimovrste in me kasneje vprašajo, če sem že dobil oba, rečem da ne in oni meni nazaj, da sledenje kaže, da sem. Jim povem, da sledenje že kaže tako, ampak da sem jaz dobil enega in me naprej ignorirajo.
Kaj zdaj?
Par dni pred novim letom naročim par malenkosti in plačam za dostavo 31.12.2019. Po naročilu dobim sms, da so postali naročeno v dveh paketih in da je predvidena dostava 03.01.2020. Ok, prišlo bo malo pozno, kar sicer ni ok, ker so hoteli nekaj več eur za dostavo 31.12.2019, ampak ni panike. 03.01.2020 pride tip od dpdja in prinese en paket. Jaz plačam in se potem spomnim, da naj bi bila dva. Ga vprašam, kaj je z drugim in mi reče, da je to to. Vprašam na mimovrste in me kasneje vprašajo, če sem že dobil oba, rečem da ne in oni meni nazaj, da sledenje kaže, da sem. Jim povem, da sledenje že kaže tako, ampak da sem jaz dobil enega in me naprej ignorirajo.
Kaj zdaj?
profii ::
dvomim da se hočejo okoristit na tvoj račun. Povprašaj ponovno. Prvo klic, potem email. Lepa beseda lepo mesto najde.
forplan ::
Po moje je definitivno DPD. Imel podoben problem. So mi zapakirali naročilo kot 4 pakete. En dan pripeljal 3 (od tega en uničen) in nato najmanjšega še posebej drug dan. Tretji dan pa je spet prišel po uničenega.
Da so dostavljeni pa je kazalo za vse pakete. Verjetno imajo kot celoto, sem dobil tudi eno obvestilo o dostavi in ne 4.
Da so dostavljeni pa je kazalo za vse pakete. Verjetno imajo kot celoto, sem dobil tudi eno obvestilo o dostavi in ne 4.
da se strinjam
rabelj5 ::
dvomim da se hočejo okoristit na tvoj račun. Povprašaj ponovno. Prvo klic, potem email. Lepa beseda lepo mesto najde.
Bom, če ne bo urejeno kot je treba (kar imam občutek da se bo zgodilo), pa ne vem...
Po moje je definitivno DPD. Imel podoben problem. So mi zapakirali naročilo kot 4 pakete. En dan pripeljal 3 (od tega en uničen) in nato najmanjšega še posebej drug dan. Tretji dan pa je spet prišel po uničenega.
Da so dostavljeni pa je kazalo za vse pakete. Verjetno imajo kot celoto, sem dobil tudi eno obvestilo o dostavi in ne 4.
Možno, priznali pa itak ne bojo nobeni..
OZZY ::
Po moje je definitivno DPD. Imel podoben problem. So mi zapakirali naročilo kot 4 pakete. En dan pripeljal 3 (od tega en uničen) in nato najmanjšega še posebej drug dan. Tretji dan pa je spet prišel po uničenega.
Da so dostavljeni pa je kazalo za vse pakete. Verjetno imajo kot celoto, sem dobil tudi eno obvestilo o dostavi in ne 4.
isto pri meni.. Drugi paket dostavljen nasldnji dan. Nekje je še en paket.. KOntaktiraj DPD in povej pa naj pogledajo.
Go with the flow.
mat xxl ::
Mimorste so korektni, na DPD vprašaj, sicer pa kako si podpisal za 2 paketa če so ti dali samo enega v roke ????
Master_X ::
Kaj točno bi pa naj pogledal? Tablico, ki ti jo pomolijo pred nos? Če imaš dostavo preko Pošte Slovenije sploh ni treba nič podpisat, če je vrednost oz. velikost paketa majhna (no vsaj pri naši krajevni pošti, mogoče je drugje kaj drugače, Pošta ima tudi svoje "posebnosti").
Če ti dostavljalec reče da je to to, je to to. Saj ti ne veš, če bosta oba paketa prispela istočasno ali ne, niti nimaš številk paketov kolikor vem.
Pa kot naročnik pri Mimovrste nimaš nič z DPD (lahko jih sicer povprašaš glede situacije, ker če paket ni bil ukraden, jim hodi nekje viška). Oni so njih najeli za dostavo in naj se oni z njimi ukvarjajo, če zadeve niso bile dostavljene. Ti moraš čimprej pregledat vsebino paketa (slike so tudi ql) in napišeš Mimovrste na support. Še nisem doživel, da bi ignorirali. Če pa se slučajno to dogaja, jim pa napiši, da boš obvestil Tržni inšpektorat RS in nato ob nadaljnji ignoranci tja tudi podaj prijavo.
Pa @rabelj5, če si dejansko doplačal za dostavo 31.12.19, ki se ni izvršila, jim kar lepo napiši, da zahtevaš tisti dodatni znesek nazaj.
Če ti dostavljalec reče da je to to, je to to. Saj ti ne veš, če bosta oba paketa prispela istočasno ali ne, niti nimaš številk paketov kolikor vem.
Pa kot naročnik pri Mimovrste nimaš nič z DPD (lahko jih sicer povprašaš glede situacije, ker če paket ni bil ukraden, jim hodi nekje viška). Oni so njih najeli za dostavo in naj se oni z njimi ukvarjajo, če zadeve niso bile dostavljene. Ti moraš čimprej pregledat vsebino paketa (slike so tudi ql) in napišeš Mimovrste na support. Še nisem doživel, da bi ignorirali. Če pa se slučajno to dogaja, jim pa napiši, da boš obvestil Tržni inšpektorat RS in nato ob nadaljnji ignoranci tja tudi podaj prijavo.
Pa @rabelj5, če si dejansko doplačal za dostavo 31.12.19, ki se ni izvršila, jim kar lepo napiši, da zahtevaš tisti dodatni znesek nazaj.
;-) ::
Mene so tud. Kupil pomivalca Candy pred manj kot letom sedaj ze 1teden stoji voda v njem in ne povejo kdo je uradni serviser. Na googlu sem ze obupal ker pri nas servisirajo samo male gosp.aparate.
Mimovrste zeli tudi da pridem v poslovalnico da izpolnijo gar.list ki ga ob nakupu niso. Racun imam.
Ne zelijo pa da dostavim pomivalca.
Mimovrste zeli tudi da pridem v poslovalnico da izpolnijo gar.list ki ga ob nakupu niso. Racun imam.
Ne zelijo pa da dostavim pomivalca.
Evolve ::
Mene so tud. Kupil pomivalca Candy pred manj kot letom sedaj ze 1teden stoji voda v njem in ne povejo kdo je uradni serviser. Na googlu sem ze obupal ker pri nas servisirajo samo male gosp.aparate.
Mimovrste zeli tudi da pridem v poslovalnico da izpolnijo gar.list ki ga ob nakupu niso. Racun imam.
Ne zelijo pa da dostavim pomivalca.
Uveljavljanje garancije pri prodajalcu
Pri Mimovrste vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju garancije.
Artikel pri katerem želite uveljavljati garancijo lahko prinesete v katerega od naših prevzemnih mest ali pošljete v naše centralno skladišče in poskrbeli bomo, da bo vaš artikel prišel do pooblaščenega serviserja.
Izpolnite formular za uveljavljanje garancije. V formularju podrobno opišite napako oz. težavo, ki jo imate z artiklom.
Artikel prinesite v enega od naših prevzemnih mest ali ga pošljite po pošti.
Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
Artikle pošljite na naslov:
mimovrste d.o.o.
Oddelek za vračila
Brnčičeva ulica 39
1231 Ljubljana – Črnuče
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našimi sodelavkami in sodelavci iz oddelka za pomoč uporabnikom (04/58 11 600 ali info@mimovrste.com) V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali pismonošo, ki bo prevzel pošiljko.
Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške Mimovrste ni možen.
Master_X ::
V RS je (vsaj) eno leto po nakupu novega blaga za garancijo odgovoren prodajalec in je čisto vseeno kaj oni želijo ali ne želijo. Izpolni dokument o vračilu blaga zaradi okvare v garanciji, pa jim ga spakiraj na prvo prevzemno mesto ali pa jim ga pošlji na Brnčičevo.
A od približno 30 pooblaščenih servisov za Candy-Hoover v Sloveniji (vir spletna stran Candy.si) noben ne popravlja pomivalcev? Ker to pa je (oz. bi bilo) malo smešno.
Neke zanimive izkušnje imate eni z Mimovrste, moje so precej drugačne.
A od približno 30 pooblaščenih servisov za Candy-Hoover v Sloveniji (vir spletna stran Candy.si) noben ne popravlja pomivalcev? Ker to pa je (oz. bi bilo) malo smešno.
Neke zanimive izkušnje imate eni z Mimovrste, moje so precej drugačne.
;-) ::
V RS je (vsaj) eno leto po nakupu novega blaga za garancijo odgovoren prodajalec in je čisto vseeno kaj oni želijo ali ne želijo. Izpolni dokument o vračilu blaga zaradi okvare v garanciji, pa jim ga spakiraj na prvo prevzemno mesto ali pa jim ga pošlji na Brnčičevo.
A od približno 30 pooblaščenih servisov za Candy-Hoover v Sloveniji (vir spletna stran Candy.si) noben ne popravlja pomivalcev? Ker to pa je (oz. bi bilo) malo smešno.
Neke zanimive izkušnje imate eni z Mimovrste, moje so precej drugačne.
Ne noben ne pride., Mimovrste pravi da nazaj ga nebojo sprejeli ker mora priti servis na dom pribtako veliki napravi. Po vrsti sem klical servise in niti eden ni reko da bo priso, vsi joj pomivalcev ne kaj manjsega itd.
Ce v pon ne dobim termina jim ga postavim v mb na parking pa kupim drugega.
Master_X ::
Jaz bi poskušal obvestit še Candy o nesposobnosti njihovih servisov (kaj pa potem sploh popravljajo? Mikrovalovne za 50 evrov? Če mora biti manjše od pomivalca), pa povprašal kaj ti oni predlagajo glede uveljavljanja garancije za pomivalni stroj - info@candyhoover.si
Evolve ::
Mimovrste pravi da nazaj ga nebojo sprejeli ker mora priti servis na dom pribtako veliki napravi.
oni lahko pravijo kar želijo.
v dopisu jim piši da ti po zakonu pripadajo spodnji podatki in da ti jih naj posredujejo
Za blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe potrošniku izročiti garancijski list dajalca garancije. Garancijski list mora vsebovati naslednje podatke:
1. firmo in sedež dajalca garancije;
2. firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
3. datum izročitve blaga;
4. podatke, ki identificirajo blago;
5. izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
6. ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
7. trajanje garancijskega roka;
Poleg tega jih opozori da imajo oni kot prodajalec prav tako obveznost da ti uredijo popravilo, zato jih prosi kam lahko dostaviš/pošlješ okvarjeno napravo. Dan ko jim dostaviš napravo se šteje kot dan ko je bila naprava oddana v popravilo in od takrat teče 45 dnevni rok (štejejo se dejansko dnevi, ne samo delavni), ki ga imajo da napako odpravijo. Kdo je uradni serviser tebe ne briga in kako oni rešujejo garancije prav tako ne.
Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
V kolikor tolmačijo te informacije po svoje, torej narobe, jih prijavo na tržno inšpekcijo z obrazcem na linku
Matevz96 ::
Če prav razumem majster za brezveze komplicira, mimovrste želi samo izpolnjen obrazec za garancijo, zatem bodo pa sami poslali dostavno službo da stroj pobere in odpelje na servis.
#hooldthedoor
louser ::
Ne rabijo garancijskega lista, če ima račun.
Druga opcija je, da jim pošlje artikel preko kurirja in nato ta strošek zahteva nazaj.
Druga opcija je, da jim pošlje artikel preko kurirja in nato ta strošek zahteva nazaj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 903124 (7010) | D3m |
» | extreme digital spletna trgovina (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Kaj kupiti | 188333 (13048) | tikitoki |
» | enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 30580 (21906) | technolog |
» | Uveljavljanje garancije - stroški pošiljanja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8322 (6493) | galu |
» | Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Kaj kupiti | 174510 (159340) | zoot |