Forum » Problemi človeštva » Referendum o arbitraži
Referendum o arbitraži
TESKAn ::
- Status quo je škodljiv za Slovenijo in najbolj koristi Hrvaški.
(TESKAn pravi, da vlada laže in da je ravno obratno. Vlada tudi pravi, da imamo trdne dokaze)
Jaz pravim, da je tako, _če se gremo vašo logiko_. Nikakor pa to ni moje mnenje.
- Če hrvaška "izziva", jih arbitraža "po prstih" z uporabo odstavka 2, ki pravi, da lahko uporabijo ukrepe "As in "ukrepe, ki bodo v veljavi do konca arbitraže" za vzpostavitev sedanjega stanja.
(Po tem lahko sklepam, da lahko z izzivanjem, ohranjamo isto stanje. Komu to škodi ali koristi, mi bo pa Okapi razložil)
Isto stanje _do konca arbitraže_.
- Roka, do kdaj mora arbitraža razsoditi, ne pozna nihče.
(če ga kdo, naj napiše)
Daj me ti razsvetli, ko to je vse jasno, ker iz teh postob TESKAna ni.
Če spet uporabimo logoko nasprotnikov - who cares, hrvaška ekspanzija bo ustavljena.
Hrvaška je namreč pomemben trg za slovensko gospodarstvo in slabi odnosi nam delajo škodo.
To je pač nekaj, kar nasprotnikov ne zanima.
No evo, a ni ravno to problem, dvoumnost napisanega? Ako bi bile zadeve jasno definirane, bi bila možna izključno ena razlaga, ne pa da si razlagamo vsak po svoje,ane?
Zame ni dvoumno napisano. Točka 1: do konca arbitraže se mora ohranit sedanje stanje (da ne bi kdo še malo mejne kamne premikal, da bi bilo zanj ugodnejše). Točka 2: arbitri imajo pooblastilo, da kršitelje, ki bi palamudili na terenu, kaznujejo.
Verjamem pa, da je nekaterim treba stvari ekstra obrazložiti...
Nasprotniki pravijo, da arbitri tega pomembnega načela mednarodnega prava ne bodo hoteli upoštevati. Zakaj ne? Ker nas arbitri ne marajo?
Videt je, da je to glavni "protiargument" - arbitraža je slaba, ker nas nihče ne mara in bodo odločili v našo škodo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
Ne, glavni protiargument je:
Arbitraža je zanič možnost, ker niti specializacija za mednarodno pravo očitno ni dovolj močna kvalifikacija, da si o zadevi lahko izoblikuješ "pravilno" mnenje (glej nasprotujoča si stališča primerkov teh MP pravnikov).
Na podlagi česa naj potem o tem sporazumu odločaja laična raja?
- Odvisno od tega kateremu Svetilniku verjame, Janezu ali Borutu?
- Naj se v 14ih tednih poduči o vseh glavnih aktihh MP in njihovih soodvisnostih, hierarhijah, inherentnih protislovjih in praksah, kako so se ta protislovja skozi zgodovino interpreirala ter praktično postane ekspert? Od mesarja do kirurga v 14ih dneh?
Vsakdo, ki noče odločat o stvareh katerih ne pozna, naj bo enostavno proti. Glas proti je tuki dvojen:
- si proti sporazumu
- si proti načinu odločanja, ko te hočejo prisilit, da jim daš dovoljenje da nardijo karkolipač, ker detajlov pač ne razumeš - če ti rezultat ne bo všeč, te bodo napadli, da si se strinjal.
Vsi zasplepljeni od teh Svetilnikov - dobro da ste prišli na plan.
P.S. kdaj je "determine" "določiti" in kdaj je "ugotoviti"? Od kje ideja, da v tem AS to nujno pomeni določiti in ne morda ugotoviti?
Arbitraža je zanič možnost, ker niti specializacija za mednarodno pravo očitno ni dovolj močna kvalifikacija, da si o zadevi lahko izoblikuješ "pravilno" mnenje (glej nasprotujoča si stališča primerkov teh MP pravnikov).
Na podlagi česa naj potem o tem sporazumu odločaja laična raja?
- Odvisno od tega kateremu Svetilniku verjame, Janezu ali Borutu?
- Naj se v 14ih tednih poduči o vseh glavnih aktihh MP in njihovih soodvisnostih, hierarhijah, inherentnih protislovjih in praksah, kako so se ta protislovja skozi zgodovino interpreirala ter praktično postane ekspert? Od mesarja do kirurga v 14ih dneh?
Vsakdo, ki noče odločat o stvareh katerih ne pozna, naj bo enostavno proti. Glas proti je tuki dvojen:
- si proti sporazumu
- si proti načinu odločanja, ko te hočejo prisilit, da jim daš dovoljenje da nardijo karkolipač, ker detajlov pač ne razumeš - če ti rezultat ne bo všeč, te bodo napadli, da si se strinjal.
Vsi zasplepljeni od teh Svetilnikov - dobro da ste prišli na plan.
P.S. kdaj je "determine" "določiti" in kdaj je "ugotoviti"? Od kje ideja, da v tem AS to nujno pomeni določiti in ne morda ugotoviti?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Pšenični ::
"Ja, telbanc, povsem prepričan sem in kot vidiš, imam popolnoma prav. Si malo razočaran?"
Sem pogledal, ja, ampak bi za celotno zadevo potreboval kar nakaj časa, da bi ugotovil če je kaj na tem, ker se določene zadeve izključujejo in točna definicija posameznih besed, pojmov je tukaj izredne problem. Oprosti mi, ampak dvomim da si ti z googlom zadevo naštudiral bolj od nekaterih pravnikov, ki so z tega področja. Tko da nisem razočaran, še zmeraj sem mnenja, da bi moral biti sporazum napisan tako, da bi bilo to nedvoumno-da bomo imeli nedvoumen teritorialen stik z odprtim morjem. Arbitraža pa bi to le spravila v realnost.
Tega v tem odstavku ni. Ni nedvoumne garancije, saj govori le o razmejitvi in ne "definira dostopa na odprto morje". Mislim za naš primer.
Če upoštevamo zgodovinske dejavnike pri razmejitvi med državama, ni nujno, da jih upoštevajo do te mere, kot bi ustrezalo nam ali jih upoštevajo le delno- (pa smo tam). Tko da lahko razmejijo na tej podlagi, tako kot jim bo prišepnil vatikan ali pa Amerika. Če me razumeš.
Ker tega ni, tako spisano, in ker Slovenije nimamo v lasti, ker jo bomo zapustili zanamcem, si tega igranja z tako resno zadevo ne moremo privoščiti. Če bi bil sporazum sestavljen tako, kot je potrebno za pravično rešitev-nedvoumno, potem bi bil jaz prvi, ki bi glasoval za sporazum. glej Okapi, pravo je resna stvar, že okrog ene besede se kregajo experti z tega področja.
Če ne bo nedvoumne definicije, potem lahko pride do polovične rešitve, ki nas bo na nek način spet povezala z Balkanom (Kratkoročno ali dolgoročno gledano).
Ta tvoja teorija temelji na tem, da bodo upoštevali le tiste zgodovinska dejstva, ki bodo ustrezala le nam, pa temu ne bo tako-nikoli ne upoštevajo le eno stran. lahko nas "nategnejo" tako, da naše zgodovinske kriterije uporabijo na kopnem, hrvaške pa na morju. Ali kako drugače....Tko, da kot sem že napisal;
Da bom sporazum podpru morajo biti nedvoumne garancije, tako da bi arbitraža le določila obseg tega stika. Pri tej zadevi so besede prepričan, izredno verjetno, zelo verjetno, sigurno..popolnoma odveč. Tko da Pahorjeve pravljice me ne zanimajo.
Tko da upam da bo sporazum padu, se bo potem oblikoval nek nov konsenz med strankami, podprt z dvotretinjsko večino v parlamentu, in gremo s tem naprej. To pa bo verjetno naša zadnja priložnost.
Za konec bi napisal še to, da je Pahorjeva politika postala škodljiva, ni več le nesposoben, ampak že dela škodo. Če sporazum pade, kar verjetno bo, potem bi bilo dobro da se vlada sestavi ponovno.
"Videt je, da je to glavni "protiargument" - arbitraža je slaba, ker nas nihče ne mara in bodo odločili v našo škodo."
Tako spisana arbitraža je slaba zato tud zato, ker vsi razmišljate le v smeri, da bodo upoštevali le naše argumenti, v polni meri, in da bo na podlagi tega določena meja, ki bo odgovarjala le nam.
Mislim tko je tud spisana, kot se je o njej razmišljalo, tale AS-kratkovidno. Nobeden ne razmišlja o tem, kaj če določenih dejstev ne bojo upoštevali. Ker če jih ne bodo, potem bo neugodna rešitev. Za zmeraj.
V bistvu potrebujemo le potrditev sedanjega stanja, tega nam ta sporazum ne zagotavlja. Ne potrebujemo nobene meje na Mirni, pa ne vem še kje. To je pravljica za otroke, to ni izvedljivo, niti si tega noben normalen ne želi. Interes Slovenije je namreč, da se izogiba konfliktom in razvija naprej. Teritorijalni stik je v bistvu zaključek tisočletnih sanj o Slovenski državi, ki bo tako postala popolna še v tem pogledu.
Sem pogledal, ja, ampak bi za celotno zadevo potreboval kar nakaj časa, da bi ugotovil če je kaj na tem, ker se določene zadeve izključujejo in točna definicija posameznih besed, pojmov je tukaj izredne problem. Oprosti mi, ampak dvomim da si ti z googlom zadevo naštudiral bolj od nekaterih pravnikov, ki so z tega področja. Tko da nisem razočaran, še zmeraj sem mnenja, da bi moral biti sporazum napisan tako, da bi bilo to nedvoumno-da bomo imeli nedvoumen teritorialen stik z odprtim morjem. Arbitraža pa bi to le spravila v realnost.
Tega v tem odstavku ni. Ni nedvoumne garancije, saj govori le o razmejitvi in ne "definira dostopa na odprto morje". Mislim za naš primer.
Če upoštevamo zgodovinske dejavnike pri razmejitvi med državama, ni nujno, da jih upoštevajo do te mere, kot bi ustrezalo nam ali jih upoštevajo le delno- (pa smo tam). Tko da lahko razmejijo na tej podlagi, tako kot jim bo prišepnil vatikan ali pa Amerika. Če me razumeš.
Ker tega ni, tako spisano, in ker Slovenije nimamo v lasti, ker jo bomo zapustili zanamcem, si tega igranja z tako resno zadevo ne moremo privoščiti. Če bi bil sporazum sestavljen tako, kot je potrebno za pravično rešitev-nedvoumno, potem bi bil jaz prvi, ki bi glasoval za sporazum. glej Okapi, pravo je resna stvar, že okrog ene besede se kregajo experti z tega področja.
Če ne bo nedvoumne definicije, potem lahko pride do polovične rešitve, ki nas bo na nek način spet povezala z Balkanom (Kratkoročno ali dolgoročno gledano).
Ta tvoja teorija temelji na tem, da bodo upoštevali le tiste zgodovinska dejstva, ki bodo ustrezala le nam, pa temu ne bo tako-nikoli ne upoštevajo le eno stran. lahko nas "nategnejo" tako, da naše zgodovinske kriterije uporabijo na kopnem, hrvaške pa na morju. Ali kako drugače....Tko, da kot sem že napisal;
Da bom sporazum podpru morajo biti nedvoumne garancije, tako da bi arbitraža le določila obseg tega stika. Pri tej zadevi so besede prepričan, izredno verjetno, zelo verjetno, sigurno..popolnoma odveč. Tko da Pahorjeve pravljice me ne zanimajo.
Tko da upam da bo sporazum padu, se bo potem oblikoval nek nov konsenz med strankami, podprt z dvotretinjsko večino v parlamentu, in gremo s tem naprej. To pa bo verjetno naša zadnja priložnost.
Za konec bi napisal še to, da je Pahorjeva politika postala škodljiva, ni več le nesposoben, ampak že dela škodo. Če sporazum pade, kar verjetno bo, potem bi bilo dobro da se vlada sestavi ponovno.
"Videt je, da je to glavni "protiargument" - arbitraža je slaba, ker nas nihče ne mara in bodo odločili v našo škodo."
Tako spisana arbitraža je slaba zato tud zato, ker vsi razmišljate le v smeri, da bodo upoštevali le naše argumenti, v polni meri, in da bo na podlagi tega določena meja, ki bo odgovarjala le nam.
Mislim tko je tud spisana, kot se je o njej razmišljalo, tale AS-kratkovidno. Nobeden ne razmišlja o tem, kaj če določenih dejstev ne bojo upoštevali. Ker če jih ne bodo, potem bo neugodna rešitev. Za zmeraj.
V bistvu potrebujemo le potrditev sedanjega stanja, tega nam ta sporazum ne zagotavlja. Ne potrebujemo nobene meje na Mirni, pa ne vem še kje. To je pravljica za otroke, to ni izvedljivo, niti si tega noben normalen ne želi. Interes Slovenije je namreč, da se izogiba konfliktom in razvija naprej. Teritorijalni stik je v bistvu zaključek tisočletnih sanj o Slovenski državi, ki bo tako postala popolna še v tem pogledu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
Okapi ::
Na podlagi česa naj potem o tem sporazumu odločaja laična raja?Zahvali se JJ, on je kriv za referendum. Ker v parlamentu ni imel dovolj poslancev, poskuša svoje doseči z "voljo ljudstva". Upajmo, da mu ne bo uspelo.
Ta tvoja teorija temelji na tem, da bodo upoštevali le tiste zgodovinska dejstva, ki bodo ustrezala le nam,Nikakor. Moja "teorija" je takšna, da bodo pošteno & pravično upoštevali vse relevantne okoliščine, tudi tiste, ki ne bodo nam v prid.
Teorija nasprotnikov arbitraže pa je, da za nas pride v poštev le takšno sodišče, ki bo upoštevalo samo tista dejstva, ki nam ustrezajo. Vso srečo pri iskanju takšnega sodišča
Strahopetci, ki se imajo za patriote, bi se upali iti le na takšno sodišče, ki bi že pred samim procesom izjavilo, da bo v vseh pogledih razsodilo nam v prid. To je približno tako "pogumno", kot če si upaš iti v pretep le takrat, ko vnaprej veš, da boš zmagal, sicer pa stisneš rep med noge.
Zanima me tudi, kako bi se naši "junaki" upali iti boriti na Dragonjo. Ker, qurc, kaj pa če izgubimo? Še na sodišče si ne upajo, pa se nekaj repenčijo. Beda!
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
USS Liberty ::
Če ne bi imeli takšnega strahopetca takrat za predsednika kot je murgelski palček, bi danes kontrolirali Savudrijo in bi šli na arbitražo z bistveno boljšega izhodišča....
http://www.rtvslo.si/slovenija/prikaz-n...
http://www.rtvslo.si/slovenija/prikaz-n...
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29
Zgodovina sprememb…
- spremenil: USS Liberty ()
tsh2 ::
Strahopetci, ki se imajo za patriote, bi se upali iti le na takšno sodišče, ki bi že pred samim procesom izjavilo, da bo v vseh pogledih razsodilo nam v prid. To je približno tako "pogumno", kot če si upaš iti v pretep le takrat, ko vnaprej veš, da boš zmagal, sicer pa stisneš rep med noge.
O.
saj to je problem tega sporazuma. pametni se pretepajo le takrat ko vedo, da bodo zmagali. neumni pogumneži pa gredo slepo v vsak pretep. mogoče malo igraj poker pa se boš kaj naučil tudi o življenju. mi lahko kar dobro predvidemo kako bo razsodilo sodišče in naše možnosti so slabe. ko imaš slabe možnosti moraš samo bežati.
"Danilo Türk je osebno prepričan, da Slovenija v bistvu nima pravice do neposrednega teritorialnega dostopa do mednarodnih voda, je v pogovoru za MMC med drugim dejal Dimitrij Rupel."
Tak je ves čas tudi moj občutek o levičarjih, ki so za ta arbitražni sporazum.
solatko ::
Pred arbitražo se je treba še toliko stvari dogovorit, da brez skrbi, če bo rezultat pozitiven ali negativen, bo to trajal vsaj še 20 let. Nič bat, še vedno bodo odprta vprašanja za nabiranje političnih točk in za valjanje v Dragonji.
Saj se bomo že o določitvi arbitrov, dogovarjali nekaj let, nato nekaj let o zadevah arbitraže, vmes se bo še EU razpadla, pol bomo šli pa spet na nož, za določitev dejanske meje.
Mirovna konferenca po predlogu Plemenitega, bi te zadeve rešila dosti hitreje in na eleganten način.
Saj se bomo že o določitvi arbitrov, dogovarjali nekaj let, nato nekaj let o zadevah arbitraže, vmes se bo še EU razpadla, pol bomo šli pa spet na nož, za določitev dejanske meje.
Mirovna konferenca po predlogu Plemenitega, bi te zadeve rešila dosti hitreje in na eleganten način.
WarpedGone ::
Zahvali se JJ, on je kriv za referendum.
Seveda, pa za sušo, poplave in kugo tut.
Okapi, z zaslepljenci se pač ne da debatirat.
Zbogom in hvala za vse ribe
zee ::
Mirovna konferenca po predlogu Plemenitega, bi te zadeve rešila dosti hitreje in na eleganten način.
Narobe. Mirovna konferenca po predlogu Plemenitega bi samo znova odprla Pandorino skrinjico starih zamer in raznoterih nacionalizmov. Po mojem mnenju bi ponudila več problemov kot rešitev.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
solatko ::
zee - vsako vojno konča mirovna konferenca s kolikor toliko pošteno razdelitvijo ostankov. Bolje, da se pandorina skrinjica odpre na mirovni konferenci v Libanonu ali kje drugje za pogajalsko mizo, kot, da se odpira danes v LJ, jutri v BG, nato v Prištini, pa spet mal v Skopju in na koncu v SA ali ZG.
Mirovna konferenca je dokončen akt neke vojne. Sedijo pač toliko časa pod nadzorom velesil, da se dogovorijo, sigurno pa prej in bolje, kot s vsako arbitražo, kjer vse strani držijo figo v žepu.
Mirovna konferenca je dokončen akt neke vojne. Sedijo pač toliko časa pod nadzorom velesil, da se dogovorijo, sigurno pa prej in bolje, kot s vsako arbitražo, kjer vse strani držijo figo v žepu.
TESKAn ::
Tko da upam da bo sporazum padu, se bo potem oblikoval nek nov konsenz med strankami, podprt z dvotretinjsko večino v parlamentu, in gremo s tem naprej. To pa bo verjetno naša zadnja priložnost.
Sanja svinja kukuruz. V dvajsetih _letih_ se niso mogli naši zmenit, kaj bi radi, tako da je malo naivno pričakovati, da se bodo pa sedaj lahko.
Tako spisana arbitraža je slaba zato tud zato, ker vsi razmišljate le v smeri, da bodo upoštevali le naše argumenti, v polni meri, in da bo na podlagi tega določena meja, ki bo odgovarjala le nam.
Za razliko od nekaterih se jaz zavedam, da ne bomo _nikoli_ dobili vsega, kar zahtevajo marsikatere pregrete glave. Kot sem že napisal, spornega ozemlja je X, mi hočemo X, hrvaška hoče X, ne moremo oboji hkrati dobiti ta X.
Mislim tko je tud spisana, kot se je o njej razmišljalo, tale AS-kratkovidno. Nobeden ne razmišlja o tem, kaj če določenih dejstev ne bojo upoštevali. Ker če jih ne bodo, potem bo neugodna rešitev. Za zmeraj.
Kaj pa če naslednje leto izbruhne nova svetovna vojna in si Slovenijo razdelita Avstrija in Italija? Kaj pa če? S takim razmišljanjem ne bomo problema nikoli rešili, ker, koneckoncev, ti bi podprl sporazum, če bi v njem že bilo določeno, kako in kaj bo? Če bi se to lahko dogovorili, potem arbitraža ne bi bila potrebna.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
solatko ::
TESKAn - z arbitražo ne bomo nič rešil še naslednjih 50 let, samo Hrvaška bo imela odprte 4 arbitraže in nič drugega.
CallMeAl ::
Osebno vidim 2 zelo močna razloga za podporo arbitražnega sporazuma:
- reševanje problema se takoj s politikov (ki vprašanje mrcvarijo že 20 let) enkrat za vselej prenese na strokovnjake. To pomeni tudi eno distrakcijo manj v času, ko so na vrsti zelo pomembne gospodarske reforme,
- takoj se konča negotovost, kar omogoča osvežitev in izboljšanje političnih, gospodarskih in nenazadnje človeških stikov s Hrvaško.
Oboje smatram za zagotovljeno v primeru sprejema arbitražnega sporazuma. Na drugi strani ni predvidljiv niti rezultat arbitraže, še manj pa rezultat kakšne zaenkrat neznane alternative. Nobenega zagotovila ni, da lahko z nadaljnjimi pogajanji dosežemo boljši rezultat kot z arbitražo. Neokusno se mi zdi, da se kar naenkrat pojavlja kup drugih variant - imeli smo veliko časa in različne vlade in če bi bil problem tako enostaven, da bi lahko rešitve stresali iz rokava, potem bi bil že rešen. Vsako rešitev mora potrditi tudi Hrvaška in doslej je arbitražni sporazum edina rešitev, ki so jo potrdili. Upati, da bodo sprejeli dogovor, ki jim bo nenaklonjen, je po mojem mnenju naivno.
V primeru zavrnitve arbitražnega sporazuma bi bila edina jasna stvar, da bi zamudili v prvem odstavku navedeni priložnosti. Vse ostalo ostaja v zraku, s tem, da nimamo prav nobenega zagotovila, da bi z nadaljnjimi pogajanji dosegli več kot z arbitražo. Mogoče bi... ampak prav tako je mogoče tudi, da bi dobili manj. Za sporazum bom glasoval na osnovi napisanega v prvem odstavku - negotovosti se v nobenem primeru ne moremo izogniti, ampak s sprejemom sporazuma vsaj garantirano nekaj pridobimo.
- reševanje problema se takoj s politikov (ki vprašanje mrcvarijo že 20 let) enkrat za vselej prenese na strokovnjake. To pomeni tudi eno distrakcijo manj v času, ko so na vrsti zelo pomembne gospodarske reforme,
- takoj se konča negotovost, kar omogoča osvežitev in izboljšanje političnih, gospodarskih in nenazadnje človeških stikov s Hrvaško.
Oboje smatram za zagotovljeno v primeru sprejema arbitražnega sporazuma. Na drugi strani ni predvidljiv niti rezultat arbitraže, še manj pa rezultat kakšne zaenkrat neznane alternative. Nobenega zagotovila ni, da lahko z nadaljnjimi pogajanji dosežemo boljši rezultat kot z arbitražo. Neokusno se mi zdi, da se kar naenkrat pojavlja kup drugih variant - imeli smo veliko časa in različne vlade in če bi bil problem tako enostaven, da bi lahko rešitve stresali iz rokava, potem bi bil že rešen. Vsako rešitev mora potrditi tudi Hrvaška in doslej je arbitražni sporazum edina rešitev, ki so jo potrdili. Upati, da bodo sprejeli dogovor, ki jim bo nenaklonjen, je po mojem mnenju naivno.
V primeru zavrnitve arbitražnega sporazuma bi bila edina jasna stvar, da bi zamudili v prvem odstavku navedeni priložnosti. Vse ostalo ostaja v zraku, s tem, da nimamo prav nobenega zagotovila, da bi z nadaljnjimi pogajanji dosegli več kot z arbitražo. Mogoče bi... ampak prav tako je mogoče tudi, da bi dobili manj. Za sporazum bom glasoval na osnovi napisanega v prvem odstavku - negotovosti se v nobenem primeru ne moremo izogniti, ampak s sprejemom sporazuma vsaj garantirano nekaj pridobimo.
Pšenični ::
"primeru zavrnitve arbitražnega sporazuma bi bila edina jasna stvar, da bi zamudili v prvem odstavku navedeni priložnosti. Vse ostalo ostaja v zraku, s tem, da nimamo prav nobenega zagotovila, da bi z nadaljnjimi pogajanji dosegli več kot z arbitražo. Mogoče bi... ampak prav tako je mogoče tudi, da bi dobili manj. Za sporazum bom glasoval na osnovi napisanega v prvem odstavku - negotovosti se v nobenem primeru ne moremo izogniti, ampak s sprejemom sporazuma vsaj garantirano nekaj pridobimo."
Glede na sedanje stanje izgubimo.
Glede na sedanje stanje izgubimo.
solatko ::
CallMeAl - Z arbitražo se vključi samo nekaj kljukcev med sedanje in prihodnje pogajalce. Pahor in Kosurjeva, sta složno ugotovila, da se ti dve državi ne moreta o ničemer zment, zato je potrebno folku dat koščico za glodanje in to je AS. Reševanje se ne prenese nikamor, rešilo se ne bo ničesar, je pa to edina možnost, da Hrvaška ob nerešenih vprašanjih vidi EU od znotraj, kar pa je tudi naš interes.
AS je čisto politično blefiranje volilcev obeh strani.
Ob zavrnitvi AS je velika verjetnost, da bo volilno telo, spravilo Hrvaško v velike težave ob vstopanju, z AS pa so jim vrata, kar se tiče Slovenije na stežaj odprta, sporazum o meji, pa ostane politična zabava še za nekaj volitev ne obeh straneh.
Nasprotno pa mirovna konferenca razdeli ozemlja de facto in de jure in vzame politiki kar nekaj tem za dolgo časa.
telbanc - Naslednjih 20 let se arbitraža sploh ne bo sestala, saj se še za arbitre ne bomo mogli zment.
AS je čisto politično blefiranje volilcev obeh strani.
Ob zavrnitvi AS je velika verjetnost, da bo volilno telo, spravilo Hrvaško v velike težave ob vstopanju, z AS pa so jim vrata, kar se tiče Slovenije na stežaj odprta, sporazum o meji, pa ostane politična zabava še za nekaj volitev ne obeh straneh.
Nasprotno pa mirovna konferenca razdeli ozemlja de facto in de jure in vzame politiki kar nekaj tem za dolgo časa.
telbanc - Naslednjih 20 let se arbitraža sploh ne bo sestala, saj se še za arbitre ne bomo mogli zment.
Pšenični ::
"telbanc - Naslednjih 20 let se arbitraža sploh ne bo sestala, saj se še za arbitre ne bomo mogli zment."
Se strinjam. Glede na to, da ima Tud Hrvaška veliko brezposelnost, potrebuje juho, ki jo bo pogrela, ko se bodo socijalni nemiri okrepili.
Se strinjam. Glede na to, da ima Tud Hrvaška veliko brezposelnost, potrebuje juho, ki jo bo pogrela, ko se bodo socijalni nemiri okrepili.
Okapi ::
neumni pogumneži pa gredo slepo v vsak pretep.Mogoče pa poker obvladam bolje kot ti. Natanko to namreč počnete nasprotniki arbitražnega sporazuma. Namesto miroljubne rešitve, pri kateri bi lahko nekaj iztržili, slepo drvite v spor, v nekem hazarderskem upanju, da boste morda kdaj dobili kakšne boljše karte. Ne boste jih - karte imamo, kakršne imamo, sčasom bomo imeli v rokah kvečjemu slabše.
Seveda, pa za sušo, poplave in kugo tut.Če ne razumeš, da imamo referendum izključno zaradi opozicije, potem očitno našega političnega življenja ne razumeš niti najmanj. Pahor bi bil zadovoljen z večinsko podporo v parlamentu in ne bi potreboval nobenega referenduma. Tega je izsilila opozicija. Če bi bil JJ proti referendumu, referenduma ne bi imeli. Če je kje tu kakšen zaslepljenec, si to kvečjemu ti.
Okapi, z zaslepljenci se pač ne da debatirat.
Pa še malo zabavnejše hipotetično vprašanje. Bi si upali rešitev spora prepustiti dvoboju dveh največjih borcev vsake države? Če zmaga Mr. Simpaticus, dobimo morje do točke T5, če zmaga Cro Cop, dobijo Hrvati pol Piranskega zaliva?
O.
NorK ::
Kaj pa Pavliha naklada?
http://www.delo.si/clanek/107885
Zakaj točno bi nam arbitraža vzela tisto kar je dokazljivo bilo 25. 6. 1991 naše?
V slogu anglosaške porote bi se morali odgovorno vprašati, ali lahko potrdimo arbitražni sporazum brez razumnega oziroma utemeljenega dvoma (beyond reasonable doubt), da nam bo arbitraža priznala tisto ozemlje in morje, ki je dokazljivo že naše, in prisodila vse drugo, kar zdaj zaseda Hrvaška. Sam zaradi pravnih, etičnih, zgodovinskih in domoljubnih razlogov ne zmorem in ne smem 'obsoditi' slovenskega naroda na še eno prikrajšanje, zato ga bom 'oprostil' in glasoval PROTI (ne)sporazumu,
http://www.delo.si/clanek/107885
Zakaj točno bi nam arbitraža vzela tisto kar je dokazljivo bilo 25. 6. 1991 naše?
Gregor P ::
Če ne razumeš, da imamo referendum izključno zaradi opozicije, potem očitno našega političnega življenja ne razumeš niti najmanj.
Torej vsaj uradno je 86 poslancev podpisalo pod zahtevo za razpis naknadnega zakonodajnega referenduma o arbitražnem sporazumu med Slovenijo in Hrvaško, ki ga je ratificiral državni zbor. Težko bi rekli, da je referendum izključno zaradi opozicije, mar ne?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Okapi ::
Seveda je izključno zaradi opozicije. Referendum bi bil v vsakem primeru, tudi brez podpisov vladnih poslancev, samo da bi v tem primeru nasprotniki imeli še dodatno orožje v rokah, saj bi trdili, da vlada ne zaupa ljudstvu.
Pahor je bil v podporo referendumu preprosto prisiljen. Drugo vprašanje je, ali bi bilo morda politično bolj modro, če bi podpise za razpis prepustil opoziciji in zavzel stališče, da je v takšnih zapletenih vprašanjih odločitev pač bolje prepustiti vladi in strokovnjakom.
O.
Pahor je bil v podporo referendumu preprosto prisiljen. Drugo vprašanje je, ali bi bilo morda politično bolj modro, če bi podpise za razpis prepustil opoziciji in zavzel stališče, da je v takšnih zapletenih vprašanjih odločitev pač bolje prepustiti vladi in strokovnjakom.
O.
dzinks63 ::
Pahor je bil v podporo referendumu preprosto prisiljen.
Kakšne bučnice. Če se Pahor nebi zavzemal za referendum in trdno in argumentirano zagovarjal svoja prepričanja, bi izpadel džek, na katerega je treba računati, saj odločno stoji za svojo dano besedo in je prepričan v dober končni rezultat. Tako pa se je odločil podpreti referendum in se v naprej opral roke, pa kar koli se bo zgodilo in tako izpadel neverodostojen neodločnež brez ja**.
SmeskoSnezak ::
Zame je en glavni razlog, da sem proti tej ideji o arbitraži ta, da v 20 letih naši politiki niso nobenemu pod nos potisnili papirje, ki nesporno dokazujejo našo lastnino. Zakaj bi jo točno zdaj pomolili arbitrom?
@ Pusti soncu v srce... @
TESKAn ::
SmeskoSnezak je izjavil:
Zame je en glavni razlog, da sem proti tej ideji o arbitraži ta, da v 20 letih naši politiki niso nobenemu pod nos potisnili papirje, ki nesporno dokazujejo našo lastnino. Zakaj bi jo točno zdaj pomolili arbitrom?
Zakaj misliš, da jo potem kadarkoli bodo? In zakaj misliš, da je nadaljevanje današnjega stanja boljše?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Alencica ::
No, če bomo mejo določal (odločitev arbitrov+praktična aplikacija pomeni vsaj nekaj let - to se strinjajo vsi) še "po ratifikaciji" bo imela HR res veliko motivacijo za rešitev spora.
Naš podpis pomeni poleg načina reševanja spora pomeni tudi bodoče nepovzročanje težav pri spejetju HR v EU (skoraj brezpogojno - vsaj taka je slika v mednarodni javnosti), dočim Hrvaški podpis pomeni samo strinjanje z načinom reševanja spora.
Čisto mogoče je, da HR prej pride v schengen območje preden se meja določi. Kdo bo potem sploh še videl smisel v vlečenju črt?
Ratifikacija ja, ampak HR v EU šele po točno začrtani meji.
Pa tiste cvetke o enostranski izjavi.
Mednarodni pravnici (Sancin, Škrk) trdita, da absolutno nima nobenega vpliva v isti sapi pa poveličujeta, da kako smo tudi mi priložili izjavo o izničenju enostranskih izjav. Paradox? Če nič nima nobene vrednosti, zakaj potem prilagamo svoj nič zraven? Zaradi strahu, neznanja, da morebiti le ima "nekaj" vrednosti?
Naš podpis pomeni poleg načina reševanja spora pomeni tudi bodoče nepovzročanje težav pri spejetju HR v EU (skoraj brezpogojno - vsaj taka je slika v mednarodni javnosti), dočim Hrvaški podpis pomeni samo strinjanje z načinom reševanja spora.
Čisto mogoče je, da HR prej pride v schengen območje preden se meja določi. Kdo bo potem sploh še videl smisel v vlečenju črt?
Ratifikacija ja, ampak HR v EU šele po točno začrtani meji.
Pa tiste cvetke o enostranski izjavi.
Mednarodni pravnici (Sancin, Škrk) trdita, da absolutno nima nobenega vpliva v isti sapi pa poveličujeta, da kako smo tudi mi priložili izjavo o izničenju enostranskih izjav. Paradox? Če nič nima nobene vrednosti, zakaj potem prilagamo svoj nič zraven? Zaradi strahu, neznanja, da morebiti le ima "nekaj" vrednosti?
NorK ::
Vrednost je v tem, da takšne izjave pomirijo domačo javnost.
Če vlada ne bi dala svoje izjave, bi opozicija težila še s tem...
Če vlada ne bi dala svoje izjave, bi opozicija težila še s tem...
CallMeAl ::
Vrednost je v tem, da takšne izjave pomirijo domačo javnost.
Če vlada ne bi dala svoje izjave, bi opozicija težila še s tem...
Se strinjam. Tako Hrvati kot naši so s temi izjavami predvsem mirili domačo javnost. Arbitražni sporazum točno pove koliko so take enostranske izjave pomembne (oz. v tem primeru nepomembne):
5. člen
Odločilni datum
Noben enostranski dokument ali dejanje katere koli strani po 25. juniju 1991 za naloge arbitražnega sodišča nima pravnega pomena in ne zavezuje nobene strani v sporu ter nikakor ne prejudicira razsodbe.
SmeskoSnezak ::
SmeskoSnezak je izjavil:
Zame je en glavni razlog, da sem proti tej ideji o arbitraži ta, da v 20 letih naši politiki niso nobenemu pod nos potisnili papirje, ki nesporno dokazujejo našo lastnino. Zakaj bi jo točno zdaj pomolili arbitrom?
Zakaj misliš, da jo potem kadarkoli bodo? In zakaj misliš, da je nadaljevanje današnjega stanja boljše?
Call me naive, bi lahko napisal. A tudi ti ljudje (politiki) bodo nekoč umrli in mogoče (upamo), da za njimi pridejo pametnejši ljudje, ki bodo delali za ljudstvo, ki jih izvoli ;)
@ Pusti soncu v srce... @
SmeskoSnezak ::
V roku naslednjih 20 let, mogoče več :P Zakaj torej biti za sporazum in čakati 20 do 50 let da določijo vse člane in dejansko mejo? :)) :P
@ Pusti soncu v srce... @
MadMicka ::
Alencica, enostranske izjave o tem, kje poteka meja, dejansko nimajo nobene pravne teže. Iz previdnosti pa se še vedno pošlje diplomatsko noto. Se pravi, to ni nobena cvetka, to je povsem običajno ravnanje. Zdej, teoretično, če bi sosednja država sprejela
notranje pravne akte, ki bi določili zunanjo mejo in potem še dejansko te meje začela kontrolirati, sosednja država pa temu ne bi
nasprotovala, bi takšno stanje oz. meja, četudi na začetku neveljavna, postala s časom veljavno. V kakšnem času točno, se ugotavlja v vsakem primeru posebej, gotovo pa bi moralo takšno stanje trajati vsak nekaj let.
notranje pravne akte, ki bi določili zunanjo mejo in potem še dejansko te meje začela kontrolirati, sosednja država pa temu ne bi
nasprotovala, bi takšno stanje oz. meja, četudi na začetku neveljavna, postala s časom veljavno. V kakšnem času točno, se ugotavlja v vsakem primeru posebej, gotovo pa bi moralo takšno stanje trajati vsak nekaj let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
Matek ::
telbanc - Naslednjih 20 let se arbitraža sploh ne bo sestala, saj se še za arbitre ne bomo mogli zment.
Se strinjam. Glede na to, da ima Tud Hrvaška veliko brezposelnost, potrebuje juho, ki jo bo pogrela, ko se bodo socijalni nemiri okrepili.
V roku naslednjih 20 let, mogoče več :P Zakaj torej biti za sporazum in čakati 20 do 50 let da določijo vse člane in dejansko mejo? :)) :P
Malo smešno je, da lahko nekateri govorite o nekem hudem zavlačevanju in dvajsetletnem čakanju. Če bi hoteli resno sodelovati v debati in bi se komu morda celo ljubilo prebrati sporazum, bi vedeli, da so vsi roki zelo eksplicitno definirani.
Natančno je določen čas za določitev arbitrov, vključno s tem, da tretja oseba izvede odločitev namesto nas v primeru zamude. Določen je tudi čas za predložitev argumentov pred postopkom sojenja in čas za potrebno spremembo zakonodaje in potrditev odločitve sodišča po njenem sprejetju.
Z drugimi besedami - vsi postopki, ki so v rokah ene od držav in bi lahko bili predmet zavlačevanja, so povsem striktno določeni. Edino odstopanje lahko nastane pri samem odločanju, ki pa tako ni v naših rokah.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
solatko ::
Potem pa naj nekdo pokaže to časovnico, ki je zabetonirana:
rok za določitev arbitrov
rok za dogovor o čem bo sploh odločala arbitraža - od točke do točke
rok za dogovor o spornih točkah
rok za uveljavitev dogovorjenega
Kdor ne ve, je arbitraža sporazumno dogovorno reševanje spora dveh ali več oseb, podjetij ali držav. Med arbitražo lahko kadarkoli pride do nestrinjanja z načinom ali rezultatom, naprej odloča sodišče. Arbitraža ima določena pravila in že pri dogovarjanju o stvareh, ki so v pravilih, lahko pride do prekinitve.
Glavni namen AS ni reševanje meje, temveč vstop Hrvaške v EU, ki brez tega dejanja nima možnosti vstopa, do rešitve odprtih vprašanj. Tako so našli edino možno rešitev, razen seveda dogovora o odprtih vprašanjih, na podlagi katere, Slovenija ne more več blokirati vstopa Hrvaške.
Vsi vemo, da je blokada pristopnih pogajanj, dvignila kar nekaj prahu in stisnila Hrvate za vrat, kar ni lepo, je pa po 20 letih laganja in zavajanj, edino pravilna poteza. Ko so pritiski akterjev, ki želijo čimprejšnji vstop Hrvaške v EU postali pretrdi za Barbiko & company (ali pa za JJ & company), so se po obojestranskih objemanjih in poljubljanjih spomnili edine možne rešitve AS in z lahkim srcem je Borči lahko umaknil blokado. Tudi JJ bi storil popolnoma enako, če bi bil na vrh (saj točno ve za kaj pri AS gre). Vse akterje boli kurac in za mejo in za morje, samo blokada je bila tako dobra poteza iz katere se ni moglo kar tako ven, saj bi narod znoru in proglasil vlado za izdajalca, tako pa je volk sit in mejno vprašanje na isti točki, kot je bilo pred AS in bo po AS. Morda se bo zgodilo, da bodo tiste cvetlične grede okoli Jorasa z velikim pompom in veselico v zahvalo lahko umaknil, pred kakšnimi volitvami, kaj drugega pa se ne bo zgodilo.
Dragi moji to je politika - umazana, pokvarjena in nepredvidljiva, a vseeno skrbno načrtovana.
rok za določitev arbitrov
rok za dogovor o čem bo sploh odločala arbitraža - od točke do točke
rok za dogovor o spornih točkah
rok za uveljavitev dogovorjenega
Kdor ne ve, je arbitraža sporazumno dogovorno reševanje spora dveh ali več oseb, podjetij ali držav. Med arbitražo lahko kadarkoli pride do nestrinjanja z načinom ali rezultatom, naprej odloča sodišče. Arbitraža ima določena pravila in že pri dogovarjanju o stvareh, ki so v pravilih, lahko pride do prekinitve.
Glavni namen AS ni reševanje meje, temveč vstop Hrvaške v EU, ki brez tega dejanja nima možnosti vstopa, do rešitve odprtih vprašanj. Tako so našli edino možno rešitev, razen seveda dogovora o odprtih vprašanjih, na podlagi katere, Slovenija ne more več blokirati vstopa Hrvaške.
Vsi vemo, da je blokada pristopnih pogajanj, dvignila kar nekaj prahu in stisnila Hrvate za vrat, kar ni lepo, je pa po 20 letih laganja in zavajanj, edino pravilna poteza. Ko so pritiski akterjev, ki želijo čimprejšnji vstop Hrvaške v EU postali pretrdi za Barbiko & company (ali pa za JJ & company), so se po obojestranskih objemanjih in poljubljanjih spomnili edine možne rešitve AS in z lahkim srcem je Borči lahko umaknil blokado. Tudi JJ bi storil popolnoma enako, če bi bil na vrh (saj točno ve za kaj pri AS gre). Vse akterje boli kurac in za mejo in za morje, samo blokada je bila tako dobra poteza iz katere se ni moglo kar tako ven, saj bi narod znoru in proglasil vlado za izdajalca, tako pa je volk sit in mejno vprašanje na isti točki, kot je bilo pred AS in bo po AS. Morda se bo zgodilo, da bodo tiste cvetlične grede okoli Jorasa z velikim pompom in veselico v zahvalo lahko umaknil, pred kakšnimi volitvami, kaj drugega pa se ne bo zgodilo.
Dragi moji to je politika - umazana, pokvarjena in nepredvidljiva, a vseeno skrbno načrtovana.
MadMicka ::
solatko, od kje tebi ideja, da lahko med arbitražo kadarkoli pride do nestrinjanja z rezultatom in potem odloča sodišče? Arbitražna odločitev zavezuje v enaki meri kot odločitev sodišča!
Res me zanima, a si to nemara kje prebral, slišal, al kako hudiča si do tega prišel?
Res me zanima, a si to nemara kje prebral, slišal, al kako hudiča si do tega prišel?
solatko ::
MadMicka - noben zakon ne predpisuje, da se mora arbitraža obvezno končati in poštimati določene spore, komot arbitri ugotovijo, da ta postopek ne bo prinesel rešitve in zadeva gre lahko naprej na sodišče ali pa se stranke drugače dogovorijo.
Arbitraža ni nikoli in nikjer nekaj zakoličenega in dokončnega, dokler ne pride do odločitve, ta pa je obvezujoča, za vse stranke v postopku.
Arbitraža ni nikoli in nikjer nekaj zakoličenega in dokončnega, dokler ne pride do odločitve, ta pa je obvezujoča, za vse stranke v postopku.
Double_J ::
In kaj če sodišče ugotovi, da sta dva člena v arbitraži protislovna? Potem pač ne more odločati, mar ne?
Dve šivanki...
Okapi ::
Nobeno sodišče ne bo razsojalo po določilih arbitražnega sporazuma. Ta velja samo za to točno določeno arbitražo.
Da arbitri ne bi razsodili, si pa tudi ne znam predstavljati. Njihova odločitev ne bo nujno soglasna (zato jih je pet, da ne more biti neodločeno) in prav gotovo najmanj ena, morda celo obe strani ne bosta zadovoljni z njo, ampak neko sodbo bodo na koncu v vsakem primeru sprejeli. IMHO je skrajno neverjetno, da bi glavni arbiter rekel "Sorry, ne morem se odločit, več sreče drugič". Konec koncev bo temeljito premislil, preden se bo v arbitražo sploh spustil.
O.
Da arbitri ne bi razsodili, si pa tudi ne znam predstavljati. Njihova odločitev ne bo nujno soglasna (zato jih je pet, da ne more biti neodločeno) in prav gotovo najmanj ena, morda celo obe strani ne bosta zadovoljni z njo, ampak neko sodbo bodo na koncu v vsakem primeru sprejeli. IMHO je skrajno neverjetno, da bi glavni arbiter rekel "Sorry, ne morem se odločit, več sreče drugič". Konec koncev bo temeljito premislil, preden se bo v arbitražo sploh spustil.
O.
MadMicka ::
solatko, kje piše, da se lahko arbitri premislijo in o zadevi ne odločijo? Arbitri prostovoljno pristanejo na svojo vlogo, sprejmejo obveznost in jo morajo izvršiti. Enako, kot sodnik. Povsem drugo je vprašanje, kaj pa če sodnik ali pa aribter dejansko noče odločati oz. delati.
Doblue_J, ni v pristojnosti kateregakoli sodišča, da ugotavlja morebitno protislovnost členov v abritražnem sporazumu.
Še to: osnovna ideja arbitraže je v tem, da odloča namesto sodišča! Prednost naj bi bila hitrost in prilagodljivost željam strank. V "notranjih" aribražah igra določeno vlogo tudi sodišče, ampak nikakor ne kot nek pritožben organ, bolj kot organ, ki daje dodatne garancije, da se arbitraža sprovede kot je treba. V mednarodnih stalnih ali pa ad hoc arbitražah pa so lahko mednarodna sodišča pristojna le toliko, kolikor jim to dopuščajo pravila arbitraže.
Doblue_J, ni v pristojnosti kateregakoli sodišča, da ugotavlja morebitno protislovnost členov v abritražnem sporazumu.
Še to: osnovna ideja arbitraže je v tem, da odloča namesto sodišča! Prednost naj bi bila hitrost in prilagodljivost željam strank. V "notranjih" aribražah igra določeno vlogo tudi sodišče, ampak nikakor ne kot nek pritožben organ, bolj kot organ, ki daje dodatne garancije, da se arbitraža sprovede kot je treba. V mednarodnih stalnih ali pa ad hoc arbitražah pa so lahko mednarodna sodišča pristojna le toliko, kolikor jim to dopuščajo pravila arbitraže.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
Double_J ::
Če bodo arbitri ugotovili, da piše nekaj takega kot, razdeli 5jabolk tako, da vsak dobi 3jabolka, potem bodo zagotovo opozorili da se členi negirajo.
Dve šivanki...
Double_J ::
Ali je sploh legalna arbitraža, kjer se zapiše da se določi meja kot je veljala 1991, ter stik Slovenije z Jorasovo hišo?
To pač ne gre tako, ne more se meja določati glede na nek datum, poleg tega pa še glede na nek drug faktor, ki ga je neka stran izsilila v pogajanjih. To ni resno.
To je edino možno z dvostranskim dogovorom, nek tretji bo samo narisal mejo, ter ugotovil kakšno je potem stanje. Neglede ali se bo meja stikala z morjem ali Jorasovo hišo.
To pač ne gre tako, ne more se meja določati glede na nek datum, poleg tega pa še glede na nek drug faktor, ki ga je neka stran izsilila v pogajanjih. To ni resno.
To je edino možno z dvostranskim dogovorom, nek tretji bo samo narisal mejo, ter ugotovil kakšno je potem stanje. Neglede ali se bo meja stikala z morjem ali Jorasovo hišo.
Dve šivanki...
solatko ::
MadMicka - Arbitri lahko ugotovijo, da je snov za arbitražo, za njih pretežka in predlagajo reševanje na sodišču, lahko pa odločitev vlečejo v nedogled. Nikjer ni nikoli roka, v katerm morajo odločit.
So pa s podpisom AS zvezane roke, glede blokade vstopa Hrvaške v EU, saj se državi obvežeta, da ne bo enostranskih odločitev, kar pa eventualni referendum o vstopu Hrvaške, po zaprtju pogajanj, zaradi nerešenih bilateralnih vprašanj, vsekakor je.
S sprejemom AS si dejansko rešitev problemov porivamo v daljno prihodnost in, če bo prišlo do raspada EU, smo na slabšem, kot sedaj, saj bo sedanje stanje, postalo veljavno.
Arbitri popolnoma mimo želja strank ne morejo odločati, sploh pa ne takrat, ko vsi pridejo s figami v žepu ali, če je arbitraža samo kamuflaža, za neke druge manipulacije.
So pa s podpisom AS zvezane roke, glede blokade vstopa Hrvaške v EU, saj se državi obvežeta, da ne bo enostranskih odločitev, kar pa eventualni referendum o vstopu Hrvaške, po zaprtju pogajanj, zaradi nerešenih bilateralnih vprašanj, vsekakor je.
S sprejemom AS si dejansko rešitev problemov porivamo v daljno prihodnost in, če bo prišlo do raspada EU, smo na slabšem, kot sedaj, saj bo sedanje stanje, postalo veljavno.
Arbitri popolnoma mimo želja strank ne morejo odločati, sploh pa ne takrat, ko vsi pridejo s figami v žepu ali, če je arbitraža samo kamuflaža, za neke druge manipulacije.
Double_J ::
Kolikor sem bral mora biti odločitev v 2letih od začetka? Samo pomojem tudi zagovorniki ne bi smeli glasovati ZA, ker:
Meja mora biti takšna kot 1991 AND mora biti takšna da se dotika točke X.
To je protislovje, če se meja točke X leta 1991 ni dotikala! Če pa se je dotiakala, potem je ta člen tam brez vsake veze!
Meja mora biti takšna kot 1991 AND mora biti takšna da se dotika točke X.
To je protislovje, če se meja točke X leta 1991 ni dotikala! Če pa se je dotiakala, potem je ta člen tam brez vsake veze!
Dve šivanki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Double_J ()
Okapi ::
Kako težko je razumeti, da morske meje leta 1991 ni bilo? Ta se bo določana prvič v zgodovini, na osnovi stanja iz leta 1991 (ko smo nadzirali cel Piranski zaliv in imeli stik z mednarodnimi vodami).
O.
O.
djordjevic ::
Mimogrede, danes je Pahor (imo prvič sploh, glede česarkoli) povozil JJ.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Okapi ::
Hmm, jaz sem ga samo z enim ušesom poslušal, pa sem imel vtis, da je že spet nekaj bolan, tako nekako zmatrano je bil slišati.
O.
O.
djordjevic ::
Mnja, hripav je bil. Zgleda da so imeli včeraj k'šno fešto. :P
No grave is deep enough to keep us in chains.
Double_J ::
Kako težko je razumeti, da morske meje leta 1991 ni bilo? Ta se bo določana prvič v zgodovini, na osnovi stanja iz leta 1991 (ko smo nadzirali cel Piranski zaliv in imeli stik z mednarodnimi vodami).
1.) Iz stanja 1991 se bo naredila celotna meja.
2.) Stanje ni nujno, da vključuje točko X.
3.) Če nekdo nekaj nadzira še ne pomeni, da je tam meja.
Dve šivanki...
solatko ::
Okapi - Kako težko razumeti, da meje na kopnem ni bilo in naj jo določijo po katastrskih občinah iz leta 1991, potem pa mejo na morju - je v redu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Okapi ::
Stanje ni nujno, da vključuje točko X.In kaj bi pravzaprav rad povedal? V sporazumu piše, da bo arbitraža določila, kje imamo stik z mednarodnimi vodami in to je očitno vse, kar nas zanima oziroma skrbi.
Kako težko razumeti, da meje na kopnem ni biloKopenska meja med republikami je obstajala. Med drugim je bila narisana na vsakem šolskem zemljevidu.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
solatko ::
Uradna mednarodno priznana meja, med republikami ni obstojala, saj si jo vsaka republika, del razlaga po svoje. Najbolj pošteno bi bilo, da bi bile to meje katastrskih občin.
Lahko pa se iz arhivov potegne zemljevide in se zadeve postavi drugače. Meja ki sta jo v pijanem stanju, na partijski zabavi določila dva pijana prijatelja (Edvard Kardelj in Vladimir Bakarić), ni bila nikoli priznana kot meja, če prav se je v načelu uporabljala. Dejstvo je, da slovensko-hrvaška meja nikoli ni potekala tam, kot poteka danes.
Zato ima Zmago prav, ko zahteva mirovno konferenco za balkan, za določitev dokončnih, nespornih mej, med ločenci in pošteno razdelitvijo morja, kjer pa sploh ni nikoli v yugi bilo mej.
Hrvatje so si enostavno prilastili nekaj, kar nikoli v zgodovini ni bilo njihovo, morda pa bi na mirovni konferenci dobili še več, vendar bi bila to dokončna skupna odločitev in ne samovoljna priključitev.
Tudi končala bi se mirovna konferenca prej kot v dveh letih. In problemov za vstop vseh nekdanjih republik v EU zaradi medsebojnih odnosov, ne bi bilo več. Sodelovati bi morale vpletene države in vsaj štiri velesile.
Lahko pa se iz arhivov potegne zemljevide in se zadeve postavi drugače. Meja ki sta jo v pijanem stanju, na partijski zabavi določila dva pijana prijatelja (Edvard Kardelj in Vladimir Bakarić), ni bila nikoli priznana kot meja, če prav se je v načelu uporabljala. Dejstvo je, da slovensko-hrvaška meja nikoli ni potekala tam, kot poteka danes.
Zato ima Zmago prav, ko zahteva mirovno konferenco za balkan, za določitev dokončnih, nespornih mej, med ločenci in pošteno razdelitvijo morja, kjer pa sploh ni nikoli v yugi bilo mej.
Hrvatje so si enostavno prilastili nekaj, kar nikoli v zgodovini ni bilo njihovo, morda pa bi na mirovni konferenci dobili še več, vendar bi bila to dokončna skupna odločitev in ne samovoljna priključitev.
Tudi končala bi se mirovna konferenca prej kot v dveh letih. In problemov za vstop vseh nekdanjih republik v EU zaradi medsebojnih odnosov, ne bi bilo več. Sodelovati bi morale vpletene države in vsaj štiri velesile.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izzid arbitraže ter izbira arbitraOddelek: Problemi človeštva | 7379 (6593) | mojsterleo |
» | Ustavno sodišče, politika in meja s HrvaškoOddelek: Problemi človeštva | 1553 (1435) | mojsterleo |
» | Osimski sporazum (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 12700 (10898) | jype |
» | Rehnov predlog o SLO-HR arbitraži (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 6892 (5227) | Karaya 52 |