Forum » Loža » DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o
DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o
Doc123 ::
... če nadaljujem svoj prejšnji stavek:
ko so eni že imeli enak problem (zavračanje reklamacije) in je klic na tirs čudežno rešil problem.
Bull****!
Evo mojega odgovora od TIRS:
Matr jim v kakšni državi živimo, enostavno nardijo novo firmo in se obrišeš pod nosom. Od zdej naprej ne kupujem nič kar nujno ne rabim. Da ne govorim kake pizde so te ljudje iz Demise oz Demise-pc. Dobro vejo da sem izdelek kupil pri njih, poslat izdelek na servis jih pa ne stane nič. Raje človeka neupravičeno oškodujejo kot da imajo 5 min dela.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
St235 ::
Še vedno ostane uvlejavljanje garancije pri pooblaščenem servisu, ki mora bit naveden na garancijskem listu.
RejZoR ::
Samsung pa te bo hladno zavrnil češ ker ni bilo kupljeno v trgovini kateri dobavljajo oni. Tko so men buzeriral za Samsungov telefon. Nakoncu ti ostane še pošiljanje na Samsung Netherlands, kjer pa je vprašljiva smiselnost takega početja za disk, ki verjetno ni več dosti vreden...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Kar pomeni, da si kupil artikel brez ustreznih papirjev? Namreč pri vsakem nakupu moraš zraven dobit tudi ustrezen garancijski list. Za lastno neumnost in par priharnjanih € je potem kriva država/pravni sistem/bog in še kdo tretji?
Ne rečem, da imamo idealen istem, samo dokler je edino merilo pri nakupu par prihranjenih € se bo vedno našlo par šalabajzerjev, ki bo nategovalo folk. Tega nobena državna ureditev ne mroe rešit.
Ne rečem, da imamo idealen istem, samo dokler je edino merilo pri nakupu par prihranjenih € se bo vedno našlo par šalabajzerjev, ki bo nategovalo folk. Tega nobena državna ureditev ne mroe rešit.
Šimpanz ::
Pa saj je povsod enako. Naše podjetje je pred nekaj leti več kot dolgo časa kupovalo diske pri neki nemškem distributerju. Potem pa naenkrat dobimo obvestilo da gredo v stečaj in da zapirajo podjetje. Mi pa smo potem morali vračati pokvarjene diske direktno k proizvajalcu za vsaj tretjino pokvarjenih pa smo se obrisali pod nosom ker so jih kupili brez garancije.
fosil ::
Sej lahko dobiš garancijski list, ampak kaj ti pomaga če je ta garancijski list izdala ista firma.
Tako je!
poweroff ::
za vsaj tretjino pokvarjenih pa smo se obrisali pod nosom ker so jih kupili brez garancije.
Ampak nakup brez garancije je bil pa bolj ugoden, ne?
Se je splačalo, kaj?
sudo poweroff
St235 ::
Sej lahko dobiš garancijski list, ampak kaj ti pomaga če je ta garancijski list izdala ista firma.
Garancijski list izdaja PROIZVAJALEC, prodajalec ga samo potrdi. Če bi pri nakupu gledali še na kaj drugega kot tistih par centov prihranka ne bi bilo nobenega problema uveljavljat garancije. Zakon tukaj izredno do dobro ščiti potrošnika, saj je garancijo možno uveljavljat mimo prodajalca (če gre naprimer v stečaj, zapre firmo...). Če pa se greš mutne posle potem pa sprejmi riziko, da obstajajo večji profesionalci od tebe in te bodo gladko nategnili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
RejZoR ::
Ti pa še nisi delal s tem a? V teoriji je lepo, v realnosti pa ne.
Tvoj primer velja za npr Philips, ki ima močno zastopstvo pri nas (uradno).
Kupiš aparat in če gre trgovina kjer si kupil v maloro se obrneš na prvi uradni servis. Zdej pa povej kdo je pri nas uradni zastopnik oz servis za Samsung diske? In preden rečeš RAM2, ne, oni ne pokrivajo Samsung diskov, še manj pa stvari, ki jih v slovenijo niso dobavili oni. Ostane ti edino Samsung Nizozemska, ki je nekako globalni za evropo.
Tvoj primer velja za npr Philips, ki ima močno zastopstvo pri nas (uradno).
Kupiš aparat in če gre trgovina kjer si kupil v maloro se obrneš na prvi uradni servis. Zdej pa povej kdo je pri nas uradni zastopnik oz servis za Samsung diske? In preden rečeš RAM2, ne, oni ne pokrivajo Samsung diskov, še manj pa stvari, ki jih v slovenijo niso dobavili oni. Ostane ti edino Samsung Nizozemska, ki je nekako globalni za evropo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Ti pa nimaš blage veze o tem kako je garancija urejena v Sloveniji, bi rekel.
Če grem kupit Samsungov disk/vibrator ali karkoli že v trgovino bom zraven dobil garanciski list v katerem bo naveden uraden servis v RS. Če sem pameten bom zatežil, da mi ga še potrdijo. Če sem pa naivna budala, ki hoče prišparat 2€ potem se bom pustil nategnit prvemu šalabajzerju, ki pride mimo in bom kupil disk brez garancijskega lista in čez pol leta jokal na forumu.
Pravice kupca so jasno definirane, če pa se jim naivno odpeveš pa nosiš tudi posledice tega.
Če grem kupit Samsungov disk/vibrator ali karkoli že v trgovino bom zraven dobil garanciski list v katerem bo naveden uraden servis v RS. Če sem pameten bom zatežil, da mi ga še potrdijo. Če sem pa naivna budala, ki hoče prišparat 2€ potem se bom pustil nategnit prvemu šalabajzerju, ki pride mimo in bom kupil disk brez garancijskega lista in čez pol leta jokal na forumu.
Pravice kupca so jasno definirane, če pa se jim naivno odpeveš pa nosiš tudi posledice tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
RejZoR ::
Verjemi, da dobro vem kako deluje, ker se s tem ubadam skor dnevno.
Sej je imel garancijo, ki jo je izdal prodajalec, ker je tud sam uvažal izdelek. Kam si boš pol vtaknil tako potrjeno garancijo če podjetje ne obstaja več, uradnega zastopnika/servisa pa ni? Edina varianta je RMA direktno pri proizvajalcu kar pa je velikokrat nesmiselno zaradi same vrednosti izdelka. Toliko o tem...
Tukaj se kaže velika luknja v sistemu kjer se lahko firma, ki se hoče znebit vseh potencialnih reklamacij enostavno preimenuje in je stvar rešena. Ne poznam nikogar, ki se bi šel za disk vreden 80 evrov zajebavat po sodiščih. Tle bi se morala odgovornost prenesti na novega lastnika firme, razen če se dejavnost povsem spremeni iz ne vem, prodaje računalniških komponent na prodajo zelja oz gradbenih strojev (kar pa se tukaj ni).
Sej je imel garancijo, ki jo je izdal prodajalec, ker je tud sam uvažal izdelek. Kam si boš pol vtaknil tako potrjeno garancijo če podjetje ne obstaja več, uradnega zastopnika/servisa pa ni? Edina varianta je RMA direktno pri proizvajalcu kar pa je velikokrat nesmiselno zaradi same vrednosti izdelka. Toliko o tem...
Tukaj se kaže velika luknja v sistemu kjer se lahko firma, ki se hoče znebit vseh potencialnih reklamacij enostavno preimenuje in je stvar rešena. Ne poznam nikogar, ki se bi šel za disk vreden 80 evrov zajebavat po sodiščih. Tle bi se morala odgovornost prenesti na novega lastnika firme, razen če se dejavnost povsem spremeni iz ne vem, prodaje računalniških komponent na prodajo zelja oz gradbenih strojev (kar pa se tukaj ni).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Če bi se s tem dejansko ukvarjal potem bi vedel, da obstoj ali neobstoj firme nima vpliva na veljavnost garancijskega lista. Primer Demise je problematičen zato, ker so dejansko porodajali izdeljke, brez zagotovljenega ustreznega servisa. Kar bi kot kupec seveda vedel, če bi pogledal še kaj drugeg kot najnižjo ceno.
Kot sem že napisal, sistem, ki ga imamo ni idealen ampak če uporabljaš 1% možganov si krit v 99% primerov. Predvsem pa je sistem, ki ga imamo boljši od večine sorodnih držav, ki koncepta obevzne garancije niti ne poznajo. Tam bi šele naivne slovenčke, odrli do kosti.
Preimenovanje podjetja ni isto kot ukinitev in odprtje novega podjetja. Kar se je zgodilo tukaj. Kako biti zadevo rešil? Da se odgovornost prenaša z lastnikom? ali mogoče z dierktorjem? ali je vezana na ime firme?
Kot sem že napisal, sistem, ki ga imamo ni idealen ampak če uporabljaš 1% možganov si krit v 99% primerov. Predvsem pa je sistem, ki ga imamo boljši od večine sorodnih držav, ki koncepta obevzne garancije niti ne poznajo. Tam bi šele naivne slovenčke, odrli do kosti.
Preimenovanje podjetja ni isto kot ukinitev in odprtje novega podjetja. Kar se je zgodilo tukaj. Kako biti zadevo rešil? Da se odgovornost prenaša z lastnikom? ali mogoče z dierktorjem? ali je vezana na ime firme?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
fosil ::
Garancijski list izdaja PROIZVAJALEC, prodajalec ga samo potrdi.
V Sloveniji ti za skoraj nobeno stvar garancijskega lista ne izda proizvajalec, razen morda gorenja.
Izda ti ga uvoznik oziroma distributer.
V Sloveniji se večina računalniške in tudi druge robe prodaja prek uvoznikov/distributerjev, ki dobavljajo robo trgovinam.
Potrošnik je tako zaščiten, ker če gre eden od teh dveh v stečaj še vedno lahko uveljavlja garancijo pri drugem.
Problem pa nastane če je uvoznik in trgovina ista firma.
Tako je!
lopov ::
Samo v vednost, morda ima Samsung kaj podobnega ...
Diski proizvajalca WD niso vezani na papir račun ali garancijo -- preko neta se preveri serijska in na izveš datum izteka garancijskega obdobja. Okvarjeni disk se pošlje z izpolnjenimi papirji (RMA) in po navodilih (pravilna embalaža) na njihov naslov in vrnejo novega ali obnovljenega, enak model in kapaciteta kot okvarjeni. Strošek pošiljanja k njim krije pošiljatelj. Če drugega ne je to en od faktorjev, ko se ob nakupu izbira proizvajalca :)
Diski proizvajalca WD niso vezani na papir račun ali garancijo -- preko neta se preveri serijska in na izveš datum izteka garancijskega obdobja. Okvarjeni disk se pošlje z izpolnjenimi papirji (RMA) in po navodilih (pravilna embalaža) na njihov naslov in vrnejo novega ali obnovljenega, enak model in kapaciteta kot okvarjeni. Strošek pošiljanja k njim krije pošiljatelj. Če drugega ne je to en od faktorjev, ko se ob nakupu izbira proizvajalca :)
RejZoR ::
Če bi se s tem dejansko ukvarjal potem bi vedel, da obstoj ali neobstoj firme nima vpliva na veljavnost garancijskega lista. Primer Demise je problematičen zato, ker so dejansko porodajali izdeljke, brez zagotovljenega ustreznega servisa. Kar bi kot kupec seveda vedel, če bi pogledal še kaj drugeg kot najnižjo ceno.
Kot sem že napisal, sistem, ki ga imamo ni idealen ampak če uporabljaš 1% možganov si krit v 99% primerov. Predvsem pa je sistem, ki ga imamo boljši od večine sorodnih držav, ki koncepta obevzne garancije niti ne poznajo. Tam bi šele naivne slovenčke, odrli do kosti.
Preimenovanje podjetja ni isto kot ukinitev in odprtje novega podjetja. Kar se je zgodilo tukaj. Kako biti zadevo rešil? Da se odgovornost prenaša z lastnikom? ali mogoče z dierktorjem? ali je vezana na ime firme?
Dej da ne bom bruhnil v pobesneli smeh in umrl od slednjega. Ko greš na Mimovrste al pa bilokatero stran, kje vidiš kdo ti daje garancijo? Piše samo 1 leto garancije in to je to. Potem pa je lahko zraven garancisjki list od Mimovrste, od proizvajalca, distributerja al pa uvoznika. Ampak ti si očitno telepatsko jasnoviden, da lahko ugotoviš kdo daje garancijo. Pa to sploh ni bistveno. Delam v firmi kjer smo tud sami uvozniki in izdelke, ki jih uvažamo sami imajo zraven NAŠO garancijo. Tehnično gledano, če gre naša firma v maloro, postane ta garancija nična. Ampak je pa tko, da je za večino teh izdelkov še vedno uradni servis za izdelke, ki jih uvažajo drugi in so ista znamka kot naša roba in gre stranka pač namesto k nam direktno na ta servis kjer običajno ne komplicirajo. Problem, ki ga imamo tukaj pa je, da za Samsung diske pri nas NI uradnega zastopnika niti servisa. Nekdo tretji, pa se z diski, ki jih je dobavil nekdo drug sigurno ne bo zafrkaval. Za izdelke, ki pa so izključno naša blagovna znamka in se npr sploh ne servisirajo ampak samo menjajo, če gre firma v maloro je garancija neuporabna in si jo lahko samo nekam vtakneš. Kar pa je s Sasmung diski podobno v primeru Demise čeprav ni ne njihova blagovna znamka niti niso bili uradni distributerji oz uvozniki.
EDIT:
Ja, samsung ima to, ampak pri teh stvareh je vedno cena tisti faktor. Če je izdelek vreden 30 evrov in te pride poštnina 15 evrov pol je vprašanje če se sploh splača ubadat. Medtem ko so stroški pošiljanja oz da se spotoma zapelješ do trgovine ponavadi precej manjši. Običajno niti niso dvomestne številke...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
3man ::
Če bi se s tem dejansko ukvarjal potem bi vedel, da obstoj ali neobstoj firme nima vpliva na veljavnost garancijskega lista. Primer Demise je problematičen zato, ker so dejansko porodajali izdeljke, brez zagotovljenega ustreznega servisa. Kar bi kot kupec seveda vedel, če bi pogledal še kaj drugeg kot najnižjo ceno.
Kot sem že napisal, sistem, ki ga imamo ni idealen ampak če uporabljaš 1% možganov si krit v 99% primerov. Predvsem pa je sistem, ki ga imamo boljši od večine sorodnih držav, ki koncepta obevzne garancije niti ne poznajo. Tam bi šele naivne slovenčke, odrli do kosti.
Res je. Ampak ljudje pa še kar kupujejo pri solo.si, dinokomp, mixi.tv ipd... Je le par centov cenej ;)
darkolord ::
Ko greš na Mimovrste al pa bilokatero stran, kje vidiš kdo ti daje garancijo?Na Enaa imajo to zelo lepo
RejZoR ::
In kaj je narobe z Dinokomp? Tip dela čist korektno, dobavni roki so vedno kot je treba, nikoli nisem imel problemov z reklamacijami itd itd. Zdej če bo šla firma slučajno v maloro bo situacija verjetno podobna, ampak do zdej poznam samo Demise, da je kao stara šla v maloro in je nastala nova s praktično istim imenom.
In potem se še delajo neumne češ da oni niso ista firma in da jih ne briga. Sej če bi Demise v celoti propadel bi marsikdo lažje sprejel da je to pač to in bi se sprijaznili. Ko pa vidiš, da še vedno obratujejo ampak se delajo neumne se ti pa zdi mal neumno.
In potem se še delajo neumne češ da oni niso ista firma in da jih ne briga. Sej če bi Demise v celoti propadel bi marsikdo lažje sprejel da je to pač to in bi se sprijaznili. Ko pa vidiš, da še vedno obratujejo ampak se delajo neumne se ti pa zdi mal neumno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Furbo ::
To se se ljudje naučili iz primera Nova NLB.
Če si take manevre privošči sama država, zakaj bi potem to očitala drugim?
Če si take manevre privošči sama država, zakaj bi potem to očitala drugim?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Šimpanz ::
za vsaj tretjino pokvarjenih pa smo se obrisali pod nosom ker so jih kupili brez garancije.
Ampak nakup brez garancije je bil pa bolj ugoden, ne?
Se je splačalo, kaj?
Matthai mi smo jih kupili z 2 letno garancijo ampak oni so jih od proizvajalca kupovali brez nje (kar pa mi nismo vedeli).
Ko smo hoteli garancijo uveljavljati direktno pri proizvajalcu pa ni šlo.
Doc123 ::
Kar pomeni, da si kupil artikel brez ustreznih papirjev? Namreč pri vsakem nakupu moraš zraven dobit tudi ustrezen garancijski list. Za lastno neumnost in par priharnjanih € je potem kriva država/pravni sistem/bog in še kdo tretji?
Ne rečem, da imamo idealen istem, samo dokler je edino merilo pri nakupu par prihranjenih € se bo vedno našlo par šalabajzerjev, ki bo nategovalo folk. Tega nobena državna ureditev ne mroe rešit.
A račun, na katerem je jasno napisan čas veljavnosti garancije, izdelek, datum...itd pa ni ustrezen papir? Btw. disk sem kupil rabljen in najbrž nisem edini, garancijskega lista nisem dobil, kar tudi mislim da nisem edini. Na računu lepo piše "Račun velja kot garancija" Kako naj bi jaz vedel kaj se bo zgodilo. Krivica je storjena, to da se nimam pravice izražat nezadovoljstvo ob tem kar je Demise storil je pa čista neumnost ljudi tle ki se delajo pametne ter pozabljajo da človek nima vedno magične kugle.
Drugač pa nas tale debata odvrača od poslovne etike Demise PC, ki kljub temu da vejo da sem izdelek kupil pri njih ga nočejo niti poslati naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Doc123 ()
_Dormage_ ::
Ne nisem mislil tako.
Jaz ponavadi probam z dopisom. Če imaš koga, ki ti ga napiše.
Seveda navedeš kršitve in poveš, da si pripravljen sprožit upravni spor in kdaj pa kdaj se na drugi strani streznijo in razmišljajo tako:
ZA < 80 EUR vreden disk bomo šli na sodišče?
Jaz ponavadi probam z dopisom. Če imaš koga, ki ti ga napiše.
Seveda navedeš kršitve in poveš, da si pripravljen sprožit upravni spor in kdaj pa kdaj se na drugi strani streznijo in razmišljajo tako:
ZA < 80 EUR vreden disk bomo šli na sodišče?
_geek_ ::
Off topic:
Tudi jaz imam samo pozitivne izkušnje z dinokompom. Kar pa se tiče garancije, če bi se firma slučajno preimenovala, pa me pretirano ne skrbi. Zakaj? Evo da vam zaupam mojo izkušnjo:
Nabavil router pri bivši elektronika.si (ali kako se je že stran takrat imenovala), katerega je strela malce pobožala. Nakar sem kontaktiral dinokomp in so mi brez težav poslali zadevo naprej na uradni servis in čez čas dobil novo robo nazaj tako kot treba.
Dobro zdaj če bi propadli je sicer druga zgodba, ampak just my 50 cents. ;)
In kaj je narobe z Dinokomp? Tip dela čist korektno, dobavni roki so vedno kot je treba, nikoli nisem imel problemov z reklamacijami itd itd. Zdej če bo šla firma slučajno v maloro bo situacija verjetno podobna,...
Tudi jaz imam samo pozitivne izkušnje z dinokompom. Kar pa se tiče garancije, če bi se firma slučajno preimenovala, pa me pretirano ne skrbi. Zakaj? Evo da vam zaupam mojo izkušnjo:
Nabavil router pri bivši elektronika.si (ali kako se je že stran takrat imenovala), katerega je strela malce pobožala. Nakar sem kontaktiral dinokomp in so mi brez težav poslali zadevo naprej na uradni servis in čez čas dobil novo robo nazaj tako kot treba.
Dobro zdaj če bi propadli je sicer druga zgodba, ampak just my 50 cents. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _geek_ ()
Samuel ::
Verjetno gre za dokaj pogoste deale, kjer kupec na debelo dobi nek procent za reševanje reklamacij (recimo za DVDRWje se dobi 2-3% še zraven in je zadeva zaključena). Na podlagi tega ne moreš potem direktno uveljavljat garancije pri proizvajalcu. Ampak, sam tega nisem še videl za kaj drugega kot optične enote. Za diske sploh ne.
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.
noticably not worth noticing.
RejZoR ::
Ne nisem mislil tako.
Jaz ponavadi probam z dopisom. Če imaš koga, ki ti ga napiše.
Seveda navedeš kršitve in poveš, da si pripravljen sprožit upravni spor in kdaj pa kdaj se na drugi strani streznijo in razmišljajo tako:
ZA < 80 EUR vreden disk bomo šli na sodišče?
Jah ne vem, če ti imaš folk, ki se potem zate vlači po sodiščih in ve zakaj se gre potem good for you. Men osebno se z našimi gnilimi sodišči ne zdi vredno zafrkavat in si uničevat živcev. Pač požrem tisti disk in nikoli več ne bom kupoval pri njih. Case closed. Pa druge opomnim na dogodek, da ne bojo doživeli istega hladnega tuša kdaj kasneje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izkušnje z demise.si? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 24513 (11129) | Hayabusa |
» | potrdila o vgradnji komponentOddelek: Pomoč in nasveti | 4394 (3778) | bluefish |
» | Uveljavljanje garancijeOddelek: Pomoč in nasveti | 2432 (1810) | St235 |
» | Elektronika.si propadla? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Kaj kupiti | 45972 (21041) | Brane2 |
» | Katero grafično za 1680x1050? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5906 (4104) | matej_jack |