Forum » Mobilne tehnologije » Uveljavljanje stvarne napake?
Uveljavljanje stvarne napake?
asedmak ::
Zdravo,
težave imam z mobitelom samsung corby pro (ne vžge več), ali lahko na to težavo uveljavljam stvarno napako pri prodajalcu?
Hvala za odgovor
Lp
Sedmak
težave imam z mobitelom samsung corby pro (ne vžge več), ali lahko na to težavo uveljavljam stvarno napako pri prodajalcu?
Hvala za odgovor
Lp
Sedmak
tinlad3n ::
Potem imaš verjetno še garancijo za aparat. Nesi aparat na servis in mislim, da nebi smelo biti težav.
333333 ::
Stvarno napako lahko uveljavljas ko se bo to zgodilo 2ic oz ko se bo napaka ponovila.
Spiritual
asedmak ::
Sej to se mi je že zgodilo ampak ga niem nesu na mobiel, ker mi je čez par ur užgau. Zdej seveda ti si predpostavu da bi se mi moralo to zgoditi 2ic uradno, da bi na mobiel že imeli eno poročilo o napaki in bi bila ta druga.
Ma ni problem za garancijo, problem je v tem, ker bom čaku 40 dni, da oni to popravijo, sam v tem je štos. Ker če bi mi stvarno upoštevu potem mi ga na mojo zahtevo mora v 8 dnes nouga dat.
Ma ni problem za garancijo, problem je v tem, ker bom čaku 40 dni, da oni to popravijo, sam v tem je štos. Ker če bi mi stvarno upoštevu potem mi ga na mojo zahtevo mora v 8 dnes nouga dat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: asedmak ()
333333 ::
Mogoče sem se napačno izrazil, stvarno napako lahko zahtevaš ko je naprava 2ic naservisu zaradi iste napake, se pravi da imaš črno na belem (na prevzem listu, ali pošiljanju v servis) opis napake 2x isti kateri je potem osnova da se obrneš na tržni inšpektorat in izsiliš stvarno napako, ker ponavadi ti je ne priznajo na lepe očke...
Če pa se je to zgodilo in nisi dal takrat naprave na servis pol nimas dokazila da se je to zgodilo in se je uradno napaka pojavila zdaj 1. ko bo sel tel na servis.
Če pa se je to zgodilo in nisi dal takrat naprave na servis pol nimas dokazila da se je to zgodilo in se je uradno napaka pojavila zdaj 1. ko bo sel tel na servis.
Spiritual
BlaY0 ::
poe_T: Od kje črpaš te informacije? Mislimo to z "drugič na servisu".
Potrošnik, ki pravilno obvesti prodajalca o stvarni napaki ima pravico:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek
Problem je edino v tem, da moraš dokazovati stvarno napako ti.
Ne vem sicer če ti bo ratalo... mogoče bi raje poskusil z garancijo in zahteval nadomestni telefon v času popravila. Do tega si upravičen, in če ti ga ne popravijo v 45 dneh pač zahtevaš novega.
Koliko garancije pa ima telefon?
Potrošnik, ki pravilno obvesti prodajalca o stvarni napaki ima pravico:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek
Problem je edino v tem, da moraš dokazovati stvarno napako ti.
Ne vem sicer če ti bo ratalo... mogoče bi raje poskusil z garancijo in zahteval nadomestni telefon v času popravila. Do tega si upravičen, in če ti ga ne popravijo v 45 dneh pač zahtevaš novega.
Koliko garancije pa ima telefon?
BlaY0 ::
Lej, lahko probaš s stvarno napako. Mogoče ti rata, samo te opozarjam, da se lahko zadeve zakomplicirajo. Od tebe lahko namreč zahtevajo dokazilo o tem, da gre res za stvarno napako. V tem primeru gre za izvedeniško mnenje, ki ga boš plačal sam.
Še to, a si kupil telefon v redni prodaji (240 EUR)?
Še to, a si kupil telefon v redni prodaji (240 EUR)?
asedmak ::
Ne, kupil sem v splošni akciji, 130€
+ 2 leti vezave
+ 2 leti vezave
Zgodovina sprememb…
- spremenil: asedmak ()
BlaY0 ::
Zanimivo bi bilo recimo uveljavljati stvarno napako in nazaj zahtevati polno vrednost 240 EUR, ker v nasprotnem primeru so ti dolžni skenslati dvoletni aneks...
Po moje je res najbolje, če uveljavljaš garancijo in prosiš za nadomestni telefon za čas popravila.
Po moje je res najbolje, če uveljavljaš garancijo in prosiš za nadomestni telefon za čas popravila.
tinlad3n ::
Kva tolk na dolgo komplicirate.
Nesi ta telefon na servis in nej ti dajo nadomestnega, tako kot delajo vsi ljudje na tem svetu.
Nesi ta telefon na servis in nej ti dajo nadomestnega, tako kot delajo vsi ljudje na tem svetu.
333333 ::
BlaY0 iz izkusenj :)
s 1. ti skor da nikoli ne priznajo stvarne napake (razen če gre za kakšno serijsko napako ki je splošno znana), če pa se ti recimo ista napaka na napravi ponovi 2ic je to že dosti lažja osnova za oveljavitev stvarne napake. Lahko pa probaš na suho... samo verjetno nebo šlo al pa boš plaču izvedenca.
s 1. ti skor da nikoli ne priznajo stvarne napake (razen če gre za kakšno serijsko napako ki je splošno znana), če pa se ti recimo ista napaka na napravi ponovi 2ic je to že dosti lažja osnova za oveljavitev stvarne napake. Lahko pa probaš na suho... samo verjetno nebo šlo al pa boš plaču izvedenca.
Spiritual
BlaY0 ::
poe_T: Ja, saj ne rečem da nimaš prav, ampak to je stvar dobre volje prodajalca in je različna od prodajalca do prodajalca. Tvoja izkušnja je v bistvu precej dobra. A govorimo o Mobitelu ali kakem drugem prodajalcu?
333333 ::
Ni tolk pomembno zdaj za katere stvari se je vse šlo... Lahko bi se reklo da sem imel včasih dosti izkušenj z uveljavljanjem stvarnih napak, zato sem tudi napisal da ko se napaka ponovi se obrneš na tržni inšpekorat (po tem ko te prodajalec zavrne) in na tak način prideš tega. In če je zadeva uporavičena se je obvezno treba odločit za vračilo denarja (izbira je tvoja al hočeš denar ali zamenjavo produkta, ne more ti tega določit prodajalec), v primeru zamenjave produkta če se ta spet pokvari nisi več uporavičen do oveljavljanja stvarne napake, tudi če maš zadevo vsak mesec na servisu, zato je boljše denar in kupiš drugi produkt s tem imaš spet odprto to opcijo v primeru da naprava ne deluje tak kot treba.
Spiritual
Zheegec ::
Kolikor vem zakon pravi, da ko enkrat uveljavljaš garancijo za neko napako, naslednjič ne moreš uveljavljati stvarne napake za to.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
asedmak ::
Mobitelu. Ma nč ne kompliciramo, vsaka informacija je koristna, ker čene te bo čist usak prodajalc naokol prnesu. Tko in drugače ga bom nesu na popravilo in po vsej verjetnosti na garancijo ampak nikol se ne ve kdaj rabš kašen nasvet, za laike seveda.
No hvala vsem za vse informacije in, da ste hitro reagiral na moj problem
lp
Sedmak
No hvala vsem za vse informacije in, da ste hitro reagiral na moj problem
lp
Sedmak
Zheegec ::
Nesi tja in povej, da uveljavljaš stvarno napako in pa to morajo napisati na reklamacijski zapisnik.
Pa seveda mora biti napisano, kaj zahtevaš (popravilo, kupnino,...).
V večini primerov tako in tako ne vedo, da je 8 dni rok za odgovor in si zmagal
Pa seveda mora biti napisano, kaj zahtevaš (popravilo, kupnino,...).
V večini primerov tako in tako ne vedo, da je 8 dni rok za odgovor in si zmagal
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BlaY0 ::
poe_T: Zadnjič sem pisal o navodilih MG tržnemu inšpektoratu. MG namreč po novem terja, da inšpektorat prevali breme dokazovanja na potrošnika. Včasih (še pol leta nazaj) temu ni bilo tako in je bilo res kot praviš. Po novem mora (bo moral) pa potrošnik dokazovati stvarno napako in ne prodajalec/proizvajalec, da ta ne obstaja.
BlaY0 ::
Nič novem... edinem.
7. člen ZVPot:
Oškodovanec mora dokazati napako, škodo in vzročno zvezo med njima.
7. člen ZVPot:
Oškodovanec mora dokazati napako, škodo in vzročno zvezo med njima.
BlaY0 ::
Nadalje...
37/4 člen ZVPot:
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37/4 člen ZVPot:
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Ziga Dolhar ::
Ojej, BlaY0,
1. 7. člen ZVPOT govori o produktni odgovornosti - glej 4. člen in sledeče. To nima veze s stvarno napako.
2. Dokazno breme za dokaz obstoja stvarne napake je praviloma na kupci [torej tistem, ki se nanjo sklicuje] - VENDAR je dokazno breme prvih 6 mesecev obrnjeno - glej 2. odstavek 37.b člena. Torej je prodajalec tisti, ki bo v prvih šestih mesecih naročal izvedenca, ne kupec.
1. 7. člen ZVPOT govori o produktni odgovornosti - glej 4. člen in sledeče. To nima veze s stvarno napako.
2. Dokazno breme za dokaz obstoja stvarne napake je praviloma na kupci [torej tistem, ki se nanjo sklicuje] - VENDAR je dokazno breme prvih 6 mesecev obrnjeno - glej 2. odstavek 37.b člena. Torej je prodajalec tisti, ki bo v prvih šestih mesecih naročal izvedenca, ne kupec.
https://dolhar.si/
BlaY0 ::
Pod 1. imaš prav. My bad.
Bistvo, ki sem ga pa že omenil je pa to, da se je do pred pol leta nazaj tržni inšpektorat vedno postavil na potrošnikovo stran (tudi po preteku pol leta) in mu ni bilo potrebno nič dokazovati, po novih navodilih MG-ja pa ne bo več tako.
Bistvo, ki sem ga pa že omenil je pa to, da se je do pred pol leta nazaj tržni inšpektorat vedno postavil na potrošnikovo stran (tudi po preteku pol leta) in mu ni bilo potrebno nič dokazovati, po novih navodilih MG-ja pa ne bo več tako.
49106 ::
Mene pa tudi zanima nekaj glede stvarne napake. Pred cca tremi meseci sem kupil nov gsm aparat. No, telefon ne dela, kot je treba. Doživim po tri ali štiri restarte na dan(res pa je da ne bulim v telefon 24/7). To se mi je dogodilo tudi med brskanjem ali celo sms. To pa še ni vse: Od treh nastavljenih alarmov, sta mi zjutraj zazvonila samo dva! No pred kratkim, sem opazil v brskalniku še dva huda buga. Brskalnik(del uradne programske opreme) se namreč takoj sesuje ob uporabi določene tipke na virtualni tipkovnici, včasih pa kar sam od sebe.
Zanima me ali sem upravičen do uveljavitve stvarne napake in zahtevati plačani znesek.
Zanima me ali sem upravičen do uveljavitve stvarne napake in zahtevati plačani znesek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
blaz87 ::
Seveda. Pa čevlje, ki si jih eno leto nosil lahko tudi brez problema v Alpini vrneš in zahtevaš kupnino oz. menjavo.
Ne ne moreš zahtevati oz. ne boš nič dosegel. Lepo ga daj servisirati in bo rešena stvar.
Dosti krat je problem software, in je samo potreben update telefona.
Največkrat je pa kriva oseba, ki s predmetom upravlja.
Ne ne moreš zahtevati oz. ne boš nič dosegel. Lepo ga daj servisirati in bo rešena stvar.
Dosti krat je problem software, in je samo potreben update telefona.
Največkrat je pa kriva oseba, ki s predmetom upravlja.
49106 ::
Telefon je brez najmanjše praskice ;) Zakaj eno leto? Star je 2-3 mesce.
Mene zgolj zanima, če so tisti razlogi dovolj za uveljavitev stvarne napake. Garancije pa raje nebi, ker imam slabe izkušnje s ''popravljenimi telefoni''.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :
* Odpravo napake
* Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
* Zamenjavo blaga
* Vračilo plačanega zneska
Mene zgolj zanima, če so tisti razlogi dovolj za uveljavitev stvarne napake. Garancije pa raje nebi, ker imam slabe izkušnje s ''popravljenimi telefoni''.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
St235 ::
Ja, lahko uveljavljaš stvarno napako in sicer je v zakonu jasno zapisano, da če se napaka pojavi v mislim, da 6 mesecih po nakupu novega izdelka se štejem, da je imel izdelek napako že ko si ga kupil. Druga zgodb pa je če se bo prodajalec kar strinjal ali se bo treba prekovarjat in vključit tržno inšpekcijo in še koga.
MadMicka ::
Messiah, najbolje, da kar pokličeš enega od ustreznih sodnih izvedencev, pa ti bo povedal ceno. Ampak, za predsodni postopek za tako stvar nima nobenega smisla plačevati sodnega izvedenca, saj njegovo mnenje v morebitnem sodnem postopku nima nobene posebne teže.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16330 (6258) | TOP |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7176 (6111) | St235 |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 48040 (42834) | Okapi |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16564 (15104) | St235 |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9411 (6833) | St235 |