» »

problem z garancijo prenosnika (vshop.si)

problem z garancijo prenosnika (vshop.si)

1 2
3
4 5

Zheegec ::

Po 45. dnevu samo inšpekcijo...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

zonzi ::

tudi jaz čakam na prenosnik že več kot 45dni. na servis sem ga dal 2.11.2010. nikako se jih ne da dobiti na telefon, bil sem tudi že tam med devlovnim čaom in je zaprto.

def0r ::

Heh zanimivo brati koliko problemov ima ljudi z enim podjetjem :S

Vshop -> the new Solo.si:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

zonzi ::

sem bil danes še enkrat tam, vrata zaklenjena tudi table ni več. telefon jim zvoni nostop.

lmfao ::

sem bil danes še enkrat tam, vrata zaklenjena tudi table ni več. telefon jim zvoni nostop.


KAJ?!?!?!

Ta firma je čudna...od naročila ni preteklo 3 do 5 dni (minilo jih je 15), pa tudi na servisu je moj preljubi sony že več kot en mesec in se ne oglašajo na telefon :@

Ves čas ta gluhonemi telefon od vshopa...
Kaj pa če bi na JDK malo zatežil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lmfao ()

damjan1980 ::

mene pa bi samo zanimalo zakaj eni kupujete pri raznih v šopih in podobnih onemanbandih, ustanovljenih včeraj? ker je prenosnik bil 10€ cenejši kot na mimovrste?

Mavrik ::

damjan1980 je izjavil:

mene pa bi samo zanimalo zakaj eni kupujete pri raznih v šopih in podobnih onemanbandih, ustanovljenih včeraj? ker je prenosnik bil 10€ cenejši kot na mimovrste?


VShop v bistvu obstaja kar en čas in so edini ko so bili sposobni zrihtati Sony Vaio prenosnike. So pa očitno loji kot zgleda.
The truth is rarely pure and never simple.

zonzi ::

ima morda kdo že kaj več informacij glede vshopa? še zmeraj mi ni uspelo dobiti nebenega dobiti

lambda ::

Poskusi kakega naročit preko vshop.si, boš videl, če se bodo odzvali ali ne ... in izberi osebni prevzem. Pa ne dat svojega maila in imena.

triglav ::

Jst mam tud probleme z vshopom. Pred 14 dnevi sem naročila računalnik, pa ga še vedno nisem dobila. Kličem skoraj vsak dan, pišem na e-mail, pa nihče ne odgovarja. Če bo kdo slučajno šel pogledat do trgovine kaj se dogaja mi naj prosim sporoči. Drugače sem pa previla firmo na Ajpesu in ni sledi, da bi bilo s podjetjem kej narobe. Tudi TRR je še aktiven.

triglav ::

Res bi lepo prosla, če bi kdo, ki je v LJ doma šel pogledat do vshop-a, saj js sm oddaljenja od lj 2uri vožnje.

IvoJan ::

Kje pa majo shop?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

triglav ::

Na Šmartinski cesti 106

def0r ::

A nista ze 2 sla preveriti trgovino in sta rekla da je zaprta in telefoni zvonijo v prazno?

Kurzweil ::

Inšpekcijo !!! Sicer boš pa še ena ovca, poleg vsega pa boš poskrbel da bo še nekdo drug stopil na led!

lmfao ::

V tisto sobico na šmartinki že dva tedna nihče na prihaja...

no koliko vas je, ki imate tam prenosnik?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lmfao ()

shikana ::

Jaz imam tudi probleme z vshopom. Sem naročila prenosnik 20. 12. 2010 ampak sem na srečo izbrala osebni prevzem. Od takrat vsak dan kličem najmanj 5x, 2x sem bila tudi tam napak enostavno nobenega odgovora. Sem dila en odgovor na mail ampak nič o tem kdaj lahko pridem iskat prenosnik ampak samo to, da nekega laptopa, ki je biu v akciji ni več, čeprav imajo akcijo še vedno na spletni strani.

na srečo jim v naprej nisem dala nobenega denarja ampak naročilo sem oddala in ni nobenega odziva.

Razmišljam da bi dejansko poklicala kako inšpekcijo tudi zato, ker jih ni v pisanri v času uradnih ur, kar je kaznivo.

Zanima me če je kdo od vas jih dejansko že kam prijavil in kaj se je izcimilo iz tega.

LP

Zheegec ::

po mojem so propadli...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

zonzi ::

končno sem dobil odgovor na mail. pravijoj, da gre firma v stečaj in da naj direktno kontaktiram servis v tujini. servis namreč noče kriti stroškov prevoza, zato bom moral stroške kriti sam.
sedaj smo še čakam odgovor iz servisa.

lp

Ziga Dolhar ::

Stroške prijavi kot terjatev stečajnemu upravitelju :P.
https://dolhar.si/

IvoJan ::

oni so tvoj prenosnik poslal v tujino na servis, firma gre v stecaj, tvoj prenosnik pa mislijo kar tam pustit?? jaz bi jim instanto zazgal pisarno pa se vsa prevozna sredstva zraven.. to so pa res budale.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

lmfao ::

zonzi je izjavil:

servis namreč noče kriti stroškov prevoza, zato bom moral stroške kriti sam.
sedaj smo še čakam odgovor iz servisa.


Tudi jaz se moram zmeniti s serviserjem, naj mi ga pošljejo. Je tudi tvoj komp pri "computerpirates"? A slučajno veš, koliko stane poštnina iz Nemčije?

LP, 666

Ziga Dolhar ::

So vam te izdelke poslali neposredno k proizvajalcu, ali kakemu drugemu serviserju?
https://dolhar.si/

Ziga Dolhar ::

Sicer si ne predstavljam, kako čukasto bi proizvajalec gledal, ko bi mu tole pokazal (ZVPot) ...

19. člen
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.
https://dolhar.si/

zonzi ::

da tudi moj je na computerpirates. glede poštnine pa ne vem mislim, da več kot 20eur ne sme biti. a so ti že kaj odgovorili?

ja tudi moj je na computerpirates. glede poštnine pa nevem pomojm več kot 20eur ne sme biti. a so tebi že kaj odgovorili?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zonzi ()

lmfao ::

Pisal sem jim v soboto popoldne, niso še odgovorili. Mogoč bodo v ponedeljek.

Upam, da bo v enem tednu prišel :@

lambda ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Sicer si ne predstavljam, kako čukasto bi proizvajalec gledal, ko bi mu tole pokazal (ZVPot) ...

19. člen
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.

Ta trgovina je zadeve naročala iz Nizozemske (vsaj ta prenosnik s katerim sem imel opravka) - razumljivo je torej, da morajo tudi sami nosit stroške pošiljanja tja in nazaj, garancija je verjetno taka, kot velja po njihovih zakonih in pogojih.

Šimpanz ::

Če so ali grejo v stečaj se jim prav malo fučka za te notesnike. Če bi imel jaz notesnik v servisu v tujini, bi hitro plačal da ga dobim nazaj, kajti mogoče so ostali dožni že kaj Nizozemcem, ki lahko hitro zaplenijo vaše notesnike, potem pa ne boste imeli nič.

c3p0 ::

>> jaz bi jim instanto zazgal pisarno

Lastnik prostorov te bi verjetno jezno gledal...

lmfao ::

wtf...tale servis computer pirates je iz Amsterdama, Nizozemska. Zkaj mi je model ves čas omenjal Nemčijo? a je to po novem vse fakin isto?!

triglav ::

Ne morš verjeti kaj se dogaja. Js sm brala na računu da piše, da najprej pošlje računalnike na servis v Belgijo, pol pa oni naprej na Nizozemsko.

A je bil v teh dneh kdo na Šmartinski cesti 106. Zanima me, če še ma ta prstor v najemu, ali ga je izpraznil?

lmfao ::

Šimpanz je izjavil:

Če so ali grejo v stečaj se jim prav malo fučka za te notesnike. Če bi imel jaz notesnik v servisu v tujini, bi hitro plačal da ga dobim nazaj, kajti mogoče so ostali dožni že kaj Nizozemcem, ki lahko hitro zaplenijo vaše notesnike, potem pa ne boste imeli nič.



Ravno ta najhujši možen scenarij se je zgodil

Nizozemcem moram plačati 190€, ker so prenosnike zasegli, ker nekateri računi niso bili poravnani. Rekli so mi še to, da ga bodo prodali pa komu drugemu, če ne odgovorim v enem tednu.

Kaku se mi bo strrrrrgalu

Triglav...čimdlje od te trgovine!!!!!!!!!!!!

IvoJan ::

Edino kar ti preostane je to da jih prijavis in zahtevas kupnino nazaj.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

def0r ::

¸In kupci na koncu nastradajo prejsni lastniki podjetja pa verjamem da minimalno.

lmfao ::

Edino kar ti preostane je to da jih prijavis in zahtevas kupnino nazaj.

To bom tudi storil, ko bom držal prenosnika z obema rokama in z zobmi. Pa ne kupnine, "samo" razliko teh 190EUR in poštnine za nazaj.

triglav ::

A zdaj morte pa plačat za njih...Groza res...Mene je tud nasral, tko da se mi že en tedn meša zarad njega.

Mene prav zanima res, če maše kej tam na Šmartinski.

To je tk samo pr nas v Sloveniji, ker lahko vsak ko se mu zadzi firmo odpre, pa jo zapre, pa spet odpre...

lmfao ::

jp, model je Nizozemcem dolžan in so prenosnike "zasegl".

Ja firma je šla v stečaj, ne posluje več, na Šmartinski so se pa (očitno...ni več table) izselili.

zonzi ::

tudi jaz dobil odgovor od nizozemcev. računalnik je popravljen. toda jdk jim ni poravnal računov, če želim mi lahko pošljejo računalnik, pod pogojem, da jim poravnm račun 190 eur. v nasprotnem primeru bodo računalnik naslednji teden prodali.

kmetek ::

samo to vam oni ne bi smeli....tole je frišno za kakšno evropsko sodišče...

Ziga Dolhar ::

Ne bo tako preprosto. Dokler ima servis v svoji posesti na popravilo dano blago, ima v zavarovanje za svoje plačilo zastavno pravico na blagu.

Če 190 EUR predstavlja strošek serviserjeve storitve (popravilo, pošiljatev ...), potem jo kot [lastniki] lahko poravnate sami, in ta zahtevek regresirate (zahtevate) od prodajalca - oziroma (ups) stečajne mase.

Bojim se pa, da kot lastniki na popravilo danega blaga nimate pravnega sredstva, da bi zahtevali izročitev blaga (brez plačila storitev). Zoprn položaj, zelo.
https://dolhar.si/

lambda ::

Če bi bil na vašem mestu, bi plačal, v kolikor je prenosnik vreden vsaj toliko, kar gotovo je. Iz stečajne mase pa, razumljivo, kaj veliko ne boste dobili.

Vsak se vpraša kako do take godlje sploh lahko pride? V bistvu ob nakupu, ko vidiš, da nisi dobil nobenega garancijskega lista od Sony Slovenia, lahko veš, da si prevzel določeno tveganje. Verjetnost, da bo šel v stečaj JDK je nepredstavljivo večja, kot da bo šel v stečaj Sony. In v tem primeru je zaplužil JDK, s tem pa tudi vsi nesrečni lastniki, ki so imeli ravno ta moment prenosnik pri njih ...

šernk ::

Bojim se pa, da kot lastniki na popravilo danega blaga nimate pravnega sredstva, da bi zahtevali izročitev blaga (brez plačila storitev).


kako je v računalništvu ne vem, pri servisih vozil pa servis ne sme zadržati tvojega vozila notri, pa čeprav ne plačaš, lahko ti ga ne popravi, lahko ti sname vse 4 gume dol in reče tam imaš in si sam pomagaj, nikakor se pa tvoje lastnine ne sme prilastiti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

lmfao ::

@ zonzi... do pike isto tudi pri meni

Kaj mi ostane drugega, kot da plačam

Kako pa so sploh prišli do te številke.....190...? Kako lahko oni to kr prodajo?! A to pomeni, da so ga formatirali? Sej kul, mam kopijo, sam vseeno

@ šernk....saj bi šel tja, če ne bi bili nekje v treh pisanih marjeticah

Ziga Dolhar ::

(Saj ne, da vam zavidam vaš položaj ... ampak včasih je dobro vedet, pri čem človek "je".)

Obligacijski zakonik:
8. oddelek: ZASTAVNA PRAVICA
Podjemnikova zastavna pravica
647. člen
Zato da si zavaruje plačilo za svoje delo in povračilo za porabljeni material ter druge terjatve iz podjemne pogodbe, ima podjemnik zastavno pravico na stvareh, ki jih je izdelal ali popravil, kot tudi na drugih predmetih, ki mu jih je izročil naročnik v zvezi z njegovim delom, vse dokler jih ima v posesti in dokler jih prostovoljno ne neha imeti.


(Glede nizozemskega prava se bo pa potrebno pozanimat.)
https://dolhar.si/

lmfao ::

Heh, lepa reč

Če bi šel sam menjat del bi me stalo 50EUR, izgubil bi garancijo in vse bi bilo urejeno v dveh tednih (ko bi pač dobil del - posran inverter za LED osvetlitev)...

Za televizor, DVD snemalnik, glasbeni stolp, dva fotkiča, celo slušalke imam garancijski list od Sony Slovenija (z lepo svetlečo nalepko)--(jst Sony fanatik:D). Za prenosnika pa niti ne.

Kar naj zastavljajo.....

IvoJan ::

Oni ne morejo zahtevat denarja od tebe za popravilo ce je bilo popravilo opravljeno v garancijskem roku. In ce so prenosniki uvozeni iz nizozemske kjer je tudi servis bo stroske krilo podjetje ki je izdalo garancijski list. Zdi se mi da oni nocejo denarja za popravilo, ampak jim je tisti idiot ostal dolzan zaradi cesa drugega.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

lmfao ::

Kaj pa če podjetje ne obstaja več?

Zasegli so VSE prenosnike, ker NEKATERI računi niso bili porvnani. Mogoče so tako izračunali 190e, ki jih morava z zonzijem plačati.

ČUDNO2

lambda ::

http://vshop.si/
Obvestilo!
Z dnem 17.1.2011 je bila pri Okro?nem sodi?ču v Ljubljani vlo?ena vloga za stečaj podjetja JDK d.o.o., matična ?tevilka 3413179000.
Do začetka stečajnega postopka je za več informacij na voljo elektronski naslov info@jdk.si.
Vsebina te strani bo sproti posodobljena in na njej bodo informacije javnega značaja, ki se bodo nana?ale na stečajni postopek.

fosil ::

Jaz bi se obrnil za zvezo potrošnikov slovenije, imajo neko evropsko mrežo in se potem obrnejo na enako organizacijo v tuji državi, ki potem to ureja naprej.
Ker te grožnje z nadaljnjo prodajo bi se dalo razumet že kot izsiljevanje. Sploh pa je čudno da je kr ista cifra pri vseh.
Tako je!

Ziga Dolhar ::

https://dolhar.si/
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
385782 (2133) DePalmo
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486556 (5099) Seljak
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528891 (6313) St235
»

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6110259 (6942) zk_eu
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887060 (5650) Zheegec

Več podobnih tem