» »

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov

1
2
»

St235 ::

V primeru, da je dajalec garancije prodajalec potem seveda šteje 45 dni od oddaje artikla. PA ne pozabi da v teh 45 dni šteje tudi tista dva dni, ko si ga prvič nesel na servis.

PC-Freak ::

Poglej kateri datum imaš na sprejemnem listku oz. na potrdilu o poslanem izdelku!

Od takrat naprej ti začne teči rok!

Dule216 ::

Se opravičujem, vendar...pač nekdo ve, da mi ni izdal sprejemnega listkan oz. potrdila!!

Dule216 ::

OK, glede na to, da se mi je javil PC-Freak, mu bom ob prevzemu svojega PCja,ko bo delal - prinesel tudi Bonton, kako se ravna z kupci oz. s strankami. " A smo vas mi nateral, da ste kupili to"?

DeeCoy ::

Imaš vsaj kako kopijo garancije in računa doma? Če nimaš se lahko obnašajo, kot da računalnika nisi nikoli kupil pri njih.

Dule216 ::

Na žalost nimam, ker sem vso dokumetacijo pustil pri serviserju! Beri: Vse račune, vse Grancijske liste in vse kar spada zravaen!!

Glede na to, da je zahteval tudi škatlo od matične plošče (slučajno sem jo shranil), sedaj pa zahteva še nekake sprejemne listke,ki jih NI izdal...si pa lahko vsak sam zamisli!! Počasi bo zrelo za kako Ovadbo!!

PC-Freak ::

Dule216:

O čem ti zdaj to govoriš? Zakaj bi meni bonton nosil?
Verjemi, da imam jaz bonton precej boljši od tebe, saj ga v gostinstvu prekleto dobro potrebujem! :P
Lahko pa prideš k meni v restavracijo, ko bom v službi na kakšno kavico - nimam nič proti. :D

Da nisi ti mene slučajno z kom zamenjal!?

DeeCoy ::

Dule216 je izjavil:

Na žalost nimam, ker sem vso dokumetacijo pustil pri serviserju! Beri: Vse račune, vse Grancijske liste in vse kar spada zravaen!!

Glede na to, da je zahteval tudi škatlo od matične plošče (slučajno sem jo shranil), sedaj pa zahteva še nekake sprejemne listke,ki jih NI izdal...si pa lahko vsak sam zamisli!! Počasi bo zrelo za kako Ovadbo!!



Hhhh.. ovadba? In kako boš dokazal da si to plato dejansko kupil?

RejZoR ::

Na servise je pametno nosit kopije računov. Oz če je servis kaj prida ti oni naredijo kopijo tam, original pa vrnejo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

zk_eu ::

No da sporočim kako se je izšlo z vsem tem.

Dosegel sem, da je računalnik šel ponovno na servis, zamenjan ni bil noben del. So pa malo popravili šlamparijo od prvič.
Kar so še naredili je, da so mi naredili RISE in to na notranji strani ohišja za ekran ter na zunanji. Jaz sem zgrožen, to je tretji HP laptop, ki sem si ga kupil in četrti v družini, vedno sem imel zaupanje v to znamko, sedaj pa je enako 0 in to zaradi servisne storitve.

Zahteval bom povrnitev celotne kupnine, mislim, da imam zadosten razlog, definitivno je, da takšnega računalnika nisem kupil, sploh sem pri nakupu vedno gledal estetski izgled kot tudi funkcionalnost in mislim, da je tukaj že zadosten razlog + zadeve, ki so jih nardili na servisu.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

St235 ::

Zadosten razlog z avrnitev kupnine v skladu z čim? Garancija te ne upravičuje do vrnitve kupnine, tako, da če si dal računalnik v ponovno garancijsko popravilo ne bo z kupnino nič.

zk_eu ::

Zakaj? Kaj pa da sem na prvem servisu dobil nazaj cisto drugo tipkovnico, kot sem jo kupil in je bil eden od razlogov za nakup računalnika in da je ta sedaj zrisan?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914278 (7500) solatko
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486608 (5151) Seljak
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6012384 (9502) solatko
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24025627 (15491) lmfao
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887112 (5702) Zheegec

Več podobnih tem