Forum » Pomoč in nasveti » Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov
Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov
St235 ::
V primeru, da je dajalec garancije prodajalec potem seveda šteje 45 dni od oddaje artikla. PA ne pozabi da v teh 45 dni šteje tudi tista dva dni, ko si ga prvič nesel na servis.
PC-Freak ::
Poglej kateri datum imaš na sprejemnem listku oz. na potrdilu o poslanem izdelku!
Od takrat naprej ti začne teči rok!
Od takrat naprej ti začne teči rok!
Dule216 ::
OK, glede na to, da se mi je javil PC-Freak, mu bom ob prevzemu svojega PCja,ko bo delal - prinesel tudi Bonton, kako se ravna z kupci oz. s strankami. " A smo vas mi nateral, da ste kupili to"?
DeeCoy ::
Imaš vsaj kako kopijo garancije in računa doma? Če nimaš se lahko obnašajo, kot da računalnika nisi nikoli kupil pri njih.
Dule216 ::
Na žalost nimam, ker sem vso dokumetacijo pustil pri serviserju! Beri: Vse račune, vse Grancijske liste in vse kar spada zravaen!!
Glede na to, da je zahteval tudi škatlo od matične plošče (slučajno sem jo shranil), sedaj pa zahteva še nekake sprejemne listke,ki jih NI izdal...si pa lahko vsak sam zamisli!! Počasi bo zrelo za kako Ovadbo!!
Glede na to, da je zahteval tudi škatlo od matične plošče (slučajno sem jo shranil), sedaj pa zahteva še nekake sprejemne listke,ki jih NI izdal...si pa lahko vsak sam zamisli!! Počasi bo zrelo za kako Ovadbo!!
PC-Freak ::
Dule216:
O čem ti zdaj to govoriš? Zakaj bi meni bonton nosil?
Verjemi, da imam jaz bonton precej boljši od tebe, saj ga v gostinstvu prekleto dobro potrebujem! :P
Lahko pa prideš k meni v restavracijo, ko bom v službi na kakšno kavico - nimam nič proti. :D
Da nisi ti mene slučajno z kom zamenjal!?
O čem ti zdaj to govoriš? Zakaj bi meni bonton nosil?
Verjemi, da imam jaz bonton precej boljši od tebe, saj ga v gostinstvu prekleto dobro potrebujem! :P
Lahko pa prideš k meni v restavracijo, ko bom v službi na kakšno kavico - nimam nič proti. :D
Da nisi ti mene slučajno z kom zamenjal!?
DeeCoy ::
Na žalost nimam, ker sem vso dokumetacijo pustil pri serviserju! Beri: Vse račune, vse Grancijske liste in vse kar spada zravaen!!
Glede na to, da je zahteval tudi škatlo od matične plošče (slučajno sem jo shranil), sedaj pa zahteva še nekake sprejemne listke,ki jih NI izdal...si pa lahko vsak sam zamisli!! Počasi bo zrelo za kako Ovadbo!!
Hhhh.. ovadba? In kako boš dokazal da si to plato dejansko kupil?
RejZoR ::
Na servise je pametno nosit kopije računov. Oz če je servis kaj prida ti oni naredijo kopijo tam, original pa vrnejo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
zk_eu ::
No da sporočim kako se je izšlo z vsem tem.
Dosegel sem, da je računalnik šel ponovno na servis, zamenjan ni bil noben del. So pa malo popravili šlamparijo od prvič.
Kar so še naredili je, da so mi naredili RISE in to na notranji strani ohišja za ekran ter na zunanji. Jaz sem zgrožen, to je tretji HP laptop, ki sem si ga kupil in četrti v družini, vedno sem imel zaupanje v to znamko, sedaj pa je enako 0 in to zaradi servisne storitve.
Zahteval bom povrnitev celotne kupnine, mislim, da imam zadosten razlog, definitivno je, da takšnega računalnika nisem kupil, sploh sem pri nakupu vedno gledal estetski izgled kot tudi funkcionalnost in mislim, da je tukaj že zadosten razlog + zadeve, ki so jih nardili na servisu.
Dosegel sem, da je računalnik šel ponovno na servis, zamenjan ni bil noben del. So pa malo popravili šlamparijo od prvič.
Kar so še naredili je, da so mi naredili RISE in to na notranji strani ohišja za ekran ter na zunanji. Jaz sem zgrožen, to je tretji HP laptop, ki sem si ga kupil in četrti v družini, vedno sem imel zaupanje v to znamko, sedaj pa je enako 0 in to zaradi servisne storitve.
Zahteval bom povrnitev celotne kupnine, mislim, da imam zadosten razlog, definitivno je, da takšnega računalnika nisem kupil, sploh sem pri nakupu vedno gledal estetski izgled kot tudi funkcionalnost in mislim, da je tukaj že zadosten razlog + zadeve, ki so jih nardili na servisu.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
St235 ::
Zadosten razlog z avrnitev kupnine v skladu z čim? Garancija te ne upravičuje do vrnitve kupnine, tako, da če si dal računalnik v ponovno garancijsko popravilo ne bo z kupnino nič.
zk_eu ::
Zakaj? Kaj pa da sem na prvem servisu dobil nazaj cisto drugo tipkovnico, kot sem jo kupil in je bil eden od razlogov za nakup računalnika in da je ta sedaj zrisan?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14855 (8077) | solatko |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 7035 (5578) | Seljak |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13020 (10138) | solatko |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26815 (16679) | lmfao |
» | Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7463 (6053) | Zheegec |