Forum » Kaj kupiti » Mimovrste in prenosni disk WD Passport 500GB
Mimovrste in prenosni disk WD Passport 500GB
Fifty ::
Na mimovrste sem naročil omenjeni prenosni disk. Včeraj ga dobim po pošti in ko stvar odprem, vidim na ohišju nekaj prask, kar me je pošteno ujezilo. Disk priklopim, in vidim da (zaenkrat) normalno deluje. Glede na to, da sem disk kupil na mimovrste in ne preko oglasa, me zanima kako se to lahko sploh zgodi v taki trgovini? Vsekakor je bil disk obrabljen, preden sem ga vzel iz škatle ter v roke, zato me zanima, ali imam pravico, da jim ga pošljem nazaj ter zahtevam novega? Sicer vem da je težko dokazati, da prask ni bilo pred mojo uporabo. Marsikdo si najbrž misli, kaj se sploh s tem ukvarjam glede na to da deluje normalno, vendar verjamem, da bi se vsakemu izmed nas zdela krivica, da nekaj kupiš v trgovini in potem ugotoviš, da si stvar plačal kot novo, dobil pa kot rabljeno.
No, glede na to, da sem jim včeraj poslal mail o tej zadevi, sem kar optimističen.
Ima kdo še kakšno pametno idejo?
No, glede na to, da sem jim včeraj poslal mail o tej zadevi, sem kar optimističen.
Ima kdo še kakšno pametno idejo?
st0jko ::
Saj imaš pravico do odstopa od pogodbe. Pokliči jih, povej kakšna je situacija in povej da odstopaš od pogodbe. Zapakiraj nazaj in pošlji na njihov naslov. Zahtevaj vrnitev kupnine.
keks?
VoX ::
Iz muhe delaš slona... Če so res samo praske me nebi motlo, če bi pa bilo jasno videno da je bil disk že rablen, kabli, rableni usb vhodi, že odprta in strgana embalaža pol bi pa začel ukrepat. No če majo namen zamenjati disk, pa če oni plačajo poštnino v obe dve smeri pol bi zamenjal zadevo, drugač je bedarija :/
More money, more problems ! ! !
Voyager ::
Takoj jih kontaktiraj, opiši zadevo in zahtevaj tisto kar si plačal, torej nov nepopraskan disk.
bluefish ::
Če imaš neprijeten občutek, potem jih vsekakor kontaktiraj in izkoristi možnost vračila produkta. Za finto lahko uporabiš kako orodje za branje SMART podatkov (DiskCheckup, SpeedFan,...), da vidiš, če je bil disk tudi že dalj časa rabljen.
sss ::
v 15 dneh jih lahko obvestis da bos vrnil izdelk
v nadaljnih 30 dneh lahko izdelek vrneš
Izdelek morajo sprejeti brez vprašanj.
v nadaljnih 30 dneh lahko izdelek vrneš
Izdelek morajo sprejeti brez vprašanj.
djordjevic ::
Jaz sem pri njih naročil sony vaiota in dobil sicer nov izdelek, ampak je očitno z napako, ker se po ohišju premetava nek delček (kos plastike, vijak, v bistvu je lahko karkoli). Sem že nesel nazaj in zahteval zamenjavo. Bom poročal, kako se bo izteklo, ker so sprva celo nekaj komplicirali, da mora najprej zadeva na servis in blablabla. Imam pa rahlo grenak priokus (poleg tega, da dobiš kao vrhunsko robo poklumpano), saj je bila tudi miška, ki jo lahko vzameš v kompletu rahlo popraskana. Ne sicer toliko, da bi kompliciral, vendar ravno dovolj, da pomisliš, ali ne nabavljajo robe z napako in jo potem prodajajo s hudimi popusti vseeno kot robo prvega razreda.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Leks ::
Imaš pravico vrniti izdelek, a nepoškodovan in v original embalaži. V tvojem primeru bi ti to lahko zavrnili, češ da so praske tvoje (čeprav neutemeljeno).
Če so dober trgovec, ti ga bodo zamenjali brez oporekanja in ga dali nekomu drugemu, ki bo manj občutljiv na to.
Če so dober trgovec, ti ga bodo zamenjali brez oporekanja in ga dali nekomu drugemu, ki bo manj občutljiv na to.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 909158 (1042) | _Denny_ |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59120 (7307) | Groot |
» | Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Kaj kupiti | 39567 (25324) | scipascapa |
» | Pomoč potrošnikom - problemi, izkušnje, nasveti (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5705 (4157) | Leks |