» »

Pomoč potrošnikom - problemi, izkušnje, nasveti

strani: « 1 2

chicolino ::

Tako.. ker je zadnje case v sloveniji nekam dosti spletnih trgovin in jih je tudi dosti takih, ki kupce vlečejo za nos, odpiram to temo zato, da bi si mi potrošniki pomagali med sabo, kako ukrepati ko nas kakšna trgovina vleče za nos. Bodisi noče priznati garancije, se ne drži roka vračila izdelka, nočejo vrniti denarja itd..
Ker so takšni in drugačni problemi obravnavani po številnih temah (tudi offtopici) bi bilo lepo da bi svoje izkušnje izpisali sem, tako bi tisti ki se še bomo oz ki se trenutno srečujemo z takimi problemi vedeli kako ukrepat.

Jaz do sedaj nisem imel problemov, ker sem kupoval vedno pri eni in isti trgovini ki ji zaupam (nakupi.net). To poletje pa sem kupil matično pri dinokompu in sem po cca 2h tednih uveljavil garancijo ker se je skurla (že prvi dan ni delala kot bi morala nato se je streznila in sem mislil da sem jaz kaj zasral).
Sedaj je situacija taka; matično sem jim poslal 27.8. in takrat so mi dejali da bom lahko dobil matično v par dneh v kolikor jo ima dobavitelj na zalogi, če ne pa da bo lahko trajalo par tednov da dobijo od gigabyta novo.
Mene zanima v kolikšnem roku so mi po zakonu dolžni vrniti matično, oz po kolikšnem času lahko zahtevam novo ali kupnino nazaj. In tudi kaj lahko naredim. če se teh rokov ne bodo držali.

M-XXXX ::

45 dni (štejejo se tudi sobote in nedelje).

chicolino ::

in če po 45 dneh ne dobim, lahko zahtevam kupnino nazaj ali oni izbirajo ali mi bodo dali drugo matično ali denar?

kmetek ::

Novo dobiš (kako podobnega cenovnega ranga) ali po tvojem zahtevku EUR zuruck.

Leks ::

Dobiti moraš identično ali boljšo. Najbolje pa je da zahtevaš nazaj denar, ter se mogoče v prihodnje izogibaš trgovin, ki same uvažajo,
čeprav je na prvi pogled nekoliko ceneje, a pri reklamaciji hitro ugotoviš, da bi že na začetku raje dal nekoliko več.

chicolino ::

kakšno naključje. prav danes so mi pisali iz dinokompa da so jim sporočili iz gigabyta da so včeraj odposlali matično. :D
dvomim da je to naključje.. zgleda da iz dinokompa spremljajo ta forum (pomojem tudi dosti drugih spletnih trgovin).. v glavnem sem zadovoljen, drugi teden dobim končno matično nazaj:) če koga zanima ga-ma770t-ud3p za poceni me lahko kontaktira na ZS :)

galu ::

Ja, Dinokomp kolkor vem spremlja kar nekej forumov...
Tako to gre.

st0jko ::

Žalost da se "zmigajo" šele ko jih malo popljuvaš po forumu. Jaz pa mislim pri njih naročit HD5850. :|
keks?

chicolino ::

Jaz bom verjetno tudi naročil pri njih 5850.. bomo pa vidli kakšna bo situacija takrat (cena in dobavljivost pri nakupi.net), ter seveda ce bo slo z mojo maticno vse po maslu.

galu ::

http://www.sestavi.si/index.php/item/di...
To je ista cena kot v Dinokompu ne?
Tako to gre.

galu ::

Eno "dirty" vprašanje...:P
Torej, trenutno imam GTX285, ki je bila kupljena pred pol leta v trgovini Austriahosting.at (po ocenah na geizhalsu, so majo skoraj popolno oceno (mislim da celo bolšo od Mylemona) za 350EUR, zdaj je cena 300EUR. Kaj je če se grafa kaj "pokvari" (ne dela več), oni nimajo na zalogi (saj skoraj nobena trgovina nima te več ker ni popularna). Ali (če bojo tako dobri) zamenjali za grafo cenovnega razreda moje kupnine (350EUR), aktivno ceno (300EUR), ali primerljivo/boljšo po performancu (tu je potem lahko samo GTX285 ali pa HD58xx serija ker vse ostalo je malo slabše).

Naj zdaj vprašam kao da se mi je zdaj grafa pokvarila pa kake šanse mam ali naj počakam na izzid GT300 ("če" bo prišel).
Tako to gre.

chicolino ::

varjanta sprašuješ če se ti jo splača skurit zdaj ali čez par mesecev? :))))
:P

galu ::

varjanta sprašuješ če se ti jo splača skurit zdaj ali čez par mesecev? :))))
:P


Ja.:))
Tako to gre.

PC-Freak ::

Pri mojem kolegu je bilo tako, da je dobil dobropis v višini trenutne vrednosti izdelka (kupil je ploščo za ca 200€, ko jo je poslal v RMA pa je bila plošča v prodaji za dobrih 100€ in je dobil dobropis za dobrih 100€)!

Killer ::

varjanta sprašuješ če se ti jo splača skurit zdaj ali čez par mesecev? :))))
:P


Ja.:))

In zaradi takih goljufij, nam tuje online trgovine ukinjajo moznost narocila iz slovenije... ;(

kmetek ::

Ja kar nekaj jih je že.

galu ::

Ukinjajo zaradi tega ker jim je čist brezveze, ker kolko slovenci naročimo iz internetnih trgovin v AU je to 5% celotnega njihovega profita (aka bv).
Sem tudi čisto srečen z 300EUR dobropisa (to je ravno HD5870 pri njih). Bom še počakal na GT300 mimogrede.
Tako to gre.

bluefish ::

Sem tudi čisto srečen z 300EUR dobropisa (to je ravno HD5870 pri njih).
In čudežno bodo nekje pod pultom ravno našli tvoj model kartice.
Skratka, namerno uničevanje je opreme je totalno balkanski način in tale tema dvomim, da je namenjena pomoči pri takem početju.

Steinkauz ::

Pri mojem kolegu je bilo tako, da je dobil dobropis v višini trenutne vrednosti izdelka (kupil je ploščo za ca 200€, ko jo je poslal v RMA pa je bila plošča v prodaji za dobrih 100€ in je dobil dobropis za dobrih 100€)!


Pah jst nebi nikol pristal na to. Hočem kupnino nazaj, kolker sm dal.
Al pa bolš izdelek.
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

bluefish ::

Pah jst nebi nikol pristal na to. Hočem kupnino nazaj, kolker sm dal.
Al pa bolš izdelek.
Ja, itak. Pa še kako komponento za zraven.
Še WD (kako leto nazaj zelo hvaljen okoli garancije a se je v zadnjem času izkazalo, da se zgleduje po drugih) iz RMA pošlje enakovreden model diska in ne avtomatično novega oz. boljšega.

chicolino ::

Še WD (kako leto nazaj zelo hvaljen okoli garancije a se je v zadnjem času izkazalo, da se zgleduje po drugih) iz RMA pošlje enakovreden model diska in ne avtomatično novega oz. boljšega.


Sej prav, da pošljejo enakovreden izdelek. Ne moreš pričakovat da ti bodo za naprimer 1 leto star skurjen cpu e8600, dali novega i5 ali i7 ker je enako vreden kot je bil e8600 takrat (in še dandanes precenjen).

Ali ima kdo izkušnje z uvejavljanjem garancije pri dobavitelju IZID d.o.o.?

Ĺ impanz ::

Po naši zakonodaji ti morajo dati enak ali boljši izdelek (ne gleda se na denar ampak na performanse).
V tujini pa lahko velja drugačna zakonodaja in sicer da ti servis v primeru nepopravila lahko povrne trenutno tržno ceno tvojega izdelka. Se pravi kupiš notesnik za 500 eur po enem letu ti crkne in oni ga ne morejo popravili in ti dajo npr. samo 300 eur.

st0jko ::

Pozdravljeni.

13.10 sem v garancijo poslal ~leto in pol staro BFG 8800GT. Zanima me kaj lahko storim če v 45 dneh(kar bo kmalu) ne dobim nobenega odgovora ali česarkoli od njih.
keks?

bluefish ::

Če se niti ne odzovejo, potem tržna inšpekcija.

dfajt ::

28.11. (kar je 46. dan) se oglasiš pri njih. Lepo se jim zahvališ, da te 45 dni niso kontakrirali in zahtevaš novo kartico - najbolje je, da jim kar dan prej napišeš pisno po pošti, si narediš kopijo in pošlješ priporočeno.
V primeru njihovega negativnega odgovora pa začneš težit z Zakonom o varstvu potrošnikov in tržno inšpekcijo.

kmetek ::

Tako je, brez živcev lepo počakaš na 46 dan....mislim, da 30.11 že poteče. Torej imajo še 10+ dni časa.

jJack ::

44 dan te bodo poklicali in povedali, da lahko prideš po popravljen ali zamenjan isti izdelek :) V trgovini so pa vrjetno že po enem tednu nazaj dobili stvar ter počakali na zadnji dan, da je bolj napeto :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jJack ()

jinzo ::

Lep pozdrav,

torej po predvidevanjih sem tudi jaz prišel navzkriž z določenim prodajalcem. Za prenosnik sem dobil predračun, ga plačal ( ker je bila cena, presenetljivo nizka ) ter počakal 7 dni, kot bi naj bil rok dobave. Potem so ta rok dobave podaljšali na konec tega mesca, sedaj pa mi po drezanju "priznali" da dvomijo da bo prenosnik kdaj dobavljiv. Zato sem sam pisal enemu od dobaviteljev teh prenosnikov, ki mi je zagotovil a ima ta model na zalogi ( sicer druga barva ) in da je črn dobavljiv v 14 dneh. Sedaj pa me zanima, ali imam slučajno kako pravno podlago da od tega prodajalca zahtevam ta artikel ?

Leks ::

Mislim da imaš, razen če je ta artikel nedobavljiv ali je šel iz proizvodnje. Jaz bi se najprej osredotočil, da dobim nazaj denar, nato pa bi iskal artikel drugje. Če so ti priznali dvom v zmožnost dobave, ti pa naj lepo vrnejo denar + obresti. Sicer pa bi lahko prej sklepal po občutno nizki ceni, da tista trgovina ne dobiva blaga od uradnih uvoznikov, ampak po svojem kanalu, kar se ponavadi zavleče.

jinzo ::

Ja, po korenspondenci sem ugotovil da so že oni preventivno klicali Urad za vastvo potrošnikov in so jim rekl da mi načeloma morjo dat, če pa ni dobavljivo pa mi morjo dat denar nazaj ( ampak stvar je dobavljiva in. je še vedno v proizvodnji ). Jah, jaz bi poizkušal artikel, ki so mi ga prodali 200EUR pod ceno dobit, če gre ( menda pa se to ja razume ). In tudi firma je velika, ena starejših v slovenskem prostoru, tako da dvomim da majo kaka čudna pota glede nabave.
Bomo vidli no, vsekakor upam da bodo pozrli teh 200EUR ( kar je za firmo njihovega kalibra, plunek v morje ) pa prevzeli odgovornost za svojo napako.

zidifuker ::

No, mene pa nekaj zanima..ker nameravam kupiti prenosnik pri big bangu kjer ponujajo 'podaljšanje' naročnine do 6 let, je po mojem mnenju to zelo pametna naložba,ker nikoli ne veš kdaj se ti kaj pokvari..kaj pa vi mislite?

Ĺ impanz ::

Naročnine na kaj :)

zidifuker ::

Ah,ne naročnine :D mišljena je bila garancija..

st0jko ::

Tako je, brez živcev lepo počakaš na 46 dan....mislim, da 30.11 že poteče. Torej imajo še 10+ dni časa.


Zadeva še vedno ni rešena, so mi pa odgovorili na mail.

opravičujem se vam, ker vas nismo obvestili o prevzemu kartice. Vaša kartica je bila poslana na BFG servis. Pošiljko s kartico pričakujemo te dni. Ko bo reklamacija zaključena, vas bomo obvestili.


45 dni je že mimo. What do I do? Najprej bi jim lepo vkljudno napisal, da prosim da se zadeva uredi v naslednjih dveh ali treh dneh, sicer... kaj?
keks?

fosil ::

Podaljšana garancija se pri prenosnikih vsekakor splača. Tale bigbangova pa je tudi cenejša od podaljšane garancije proizvajalcev in še nekaj dodatnih stvari krije.

Tako da po moje se to sigurno splača vzet. Vprašanje sicer če je smiselno jemat 6 let, ali pa bi bilo 3 dost.
Tako je!

Zheegec ::

44 dan te bodo poklicali in povedali, da lahko prideš po popravljen ali zamenjan isti izdelek :) V trgovini so pa vrjetno že po enem tednu nazaj dobili stvar ter počakali na zadnji dan, da je bolj napeto :)

Ja, v trgovini jim je noro všeč imeti kup robe iz servisa nekje v predalih spravljeno, ker je res zabavno. Kar umirajo od smeha.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kmetek ::

Alien3001: pa ne boš mislil, vsi kupci imajo tak občutek.....vsi sovražno nastrojeni.
Ko pa kupce okol prinašajo pri vsakodnevnih nakupih v Mercatorju, Tušu, Leclercu to je pa OK.

mp218 ::

A ima kdo kakšno izkušnjo z mimovrste.si? Mene so danes "nategnil". Zjutraj smo se po telefonu zmenil, da laptop vrnem in dobim novega, saj ni funkcionaral (verjetno strojna napaka). Ko pa sem vrnil laptop, mi je prodajalka rekla, da gre skozi normalen reklamacijski postopek. Sicer sem obkljukal zamenjava artikla za enakega, ampak ker je referentka za reklamacije na dopustu (očitno potrdi vsako zadevo), bom laptop čakal najmanj 14 dni ali več. Če bi bilo tako kot smo se zmenil, bi dobil nov laptop v parih dneh. Do torka max. Pa še to: očitno so referentke plačane da najdejo praske na ohišje in s tem preprečijo uveljavitev vračila v 15. dneh v skladu z zakonom o potrošništvu. Komaj komaj res komaj vidno prasko je zavedla na obrazec. Ko sem jo prosil, da zadevo slika, ni hotela. Referentka niso nikoli tako motivirane brez razloga. Zato pozor, mene so okrog prinesel, ker se ne znam/nočem kregat. Vi se pa le pripravite na take finte. Bedno. Če mi ne rešijo reklamacije v doglednem času, ne kupim pri njih nič več.

OK.d ::

"Komaj komaj res komaj vidno prasko je zavedla na obrazec", a potem si ti tudi vedel za njo, da je komaj vidna, jebiga tvoja napaka
LPOK.d

aljazh ::

Pri shiny plastiki, ki jo zadnje čase tlačijo vsepovsod, je včasih dovolj že, da izdelek vzameš iz embalaže, pa se že pojavijo mikroskopske praskice. Če ga obrišeš s kakšno cunjo, pa zna biti že podoben efekt, kot bi se ga lotil z brusnim papirjem.

Leks ::

Res je, ne samo mimovrste, vsi trgovci se naslanjajo na praske pri vračilu. Na nek način je logično, saj sam ne bi kupil popraskanega laptopa, ki ga je nekdo vrnil.

s1m0n ::

To so enkrat imeli na TV (nemci) so poslali nazaj PS3, poslikali, posneli, da so ga samo vzeli iz embalaže izpisali serijsko poslikali celoten PS3, da je brez prask. In nato poslali nazaj, dobili pa zavrnitev ker je enota poškodovana in dobili fotke druge enote z praskami :)

Nemoreš da verjameš kaj vse si ne izmislijo, da te okoli dobijo. Navaden laik pa še nasede na to posebaj, če si ne izpišeš serijske cifre in poslikaš vse :)
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

amigo_no1 ::

Kolikšen je časovni rok za vrnitev kupnine (nakup preko spleta)?

EDIT:
našel sem tole, vendar iz napisanega ni razvidno ali gre za 30 koledarskih ali delovnih dni
http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&sm...

43.d člen

(2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

cebelar123 ::

Imam en majhen problem in ne vem kakšne so moje možnosti.
Torej lani sem v doloćeni trgovini naročil eno "stvar" in v naprej plačal aro, da se je vedlo da resno mislim. S prodajalcem sma podpisala dokument na katerem je pisalo predviden rok dobave februar-marec. Seveda sedaj je že skoraj 100% da marca ne bom dobil robe. Sedaj pa me zanima ali lahko dobim denar nazaj ali ga ne morem. Saj nikjer ne piše, da lahko to zahtevam od prodajalca. Mislim da celo piše da ne morem zahtevati denarja nazaj. Kar ga tudi nebi če bi se oni držali predvidenega roka dobave.
Je imel že kdo podobne probleme in če jih je imel kako se stavri dajo razrešit? Trgovina ni spletna.

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

Če se gre za spletno prodajo, potem lahko mirne volj odstopiš od pogodbe in trgovina ti mora vrniti denar. Ne vem pa, kako je za fizične prodajalne - najbrž podobno.

Zheegec ::

Avans je obojestransko zavezujoč, kolikor se spomnim lahko zahtevaš vračilo avansa+zakonite obresti, če se ne držijo dogovorjenega roka.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

fosil ::

Ara in avans ni ista stvar.

Ara se vrača dvojno.
Tako je!

__X__ ::

Trgovec bi ti moral vrniti celotno kupnino in lahko bi bil srečen, da ga ne bi terjal še za obresti.

cebelar123 ::

Bom odkoralal konec tedna v trgovino in zahteval denar. Dovolj imam neprofesionalnosti in besed cez 10 dni bo sigurno. Ko ti to naredojo 4x zapored ves da nekaj smrdi. Sploh ce ima vsak prodajalec svoj izgovor.

sebi7 ::

Vshop.si, totalno odsvetujem.V garancijskem roku so mi zadnji dan poslali prenosnik isto kot sem jim predal. Priznal mi je da je cela serija prenosnikov z isto lepotno napako ampak na njihovi strani o temi nič ne piše. Prenosnik je totalna nekvaliteta (osebno bi rekel da je fake), stvarno napako so mi zavrnili in bo verjetno morala pasti tožba. Osebno menim da prenosnik niti ni bil poslan v servis (na nizozemsko), saj sem prenosnik dobil brez dokumentov, ki mi jih je 2 tedna kasneje poslal, kjer je bila samo ena poved v 2 vrsticah in sicer da bi ob normalni uporabi prenosnik deloval OK.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
863033 (898) adapipika
»

Big bang vračilo blaga

Oddelek: Pomoč in nasveti
315960 (3973) BoBi19
»

Kaksne pravice ima kupec, ce z izdelkom v 8 dneh ni zadovoljen? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
534630 (2754) Nutcracker
»

Mrtev pixel pri novem računalniku.....

Oddelek: Pomoč in nasveti
151199 (846) Zheegec
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
917359 (6009) bobby

Več podobnih tem