» »

Starejši avto, z nizko porabo - nasveti

Starejši avto, z nizko porabo - nasveti

1
2
»

blackbfm ::

bv..to lahko sam zamenjaš.

MarkoMan ::

Mas ti casovni stroj al kako si lahko l. 91 accenta postaral na 25 let?


:) hehe ... ne da ga mam ... nimam v glav vec kr sem mel.. 15l bo pravilno

In ja bil je Pony, je pa kr pil ene 8l - 9l / 100km , sicer po zimi in po mestu, pa imel je se rocni cok, pa mal je po bencinu smrdu k si se vozu, tko da js mislm da ni bil 100% izkoristek. Sam za 100 eu, se registriran 5 mesecev, dobr ohranjen, dobre gume... Genau zame.

Tale Accent ki ga imam sedaj pa res mal pije, dosti manj kot sem pricakoval. Imam ga ze 1.5l in bo vsaj se za 1-2 leti.
vsak zacetek in zacetnik je tezek

Step2en Wolf ::

Nimajo vsi uporabniki časa, da zaradi luči vozijo avtomobile na servis. Zato se vozijo brez.
Zaradi tega je EU predvidela zakonodajo, ki bo avtomobilske proizvajalce zavezala, da je možno menjati vse luči enostavno in s strani uporabnika.

As the use of headlights during daytime will imply the necessity of more frequent replacement of the light bulbs the FIA calls upon the car manufacturers to provide an easy access to light bulbs according to EU and UNECE regulations
Vir: KLIK
To žal še ni v veljavi.

In ne vem ali so CAD inženirji vsi po vrsti butasti, ker jim na računalniku kul izgleda, v resnici pa potem menjaš eno žarnico 1 uro in 15 minut (moj čas na Renault Scenicu).. ali to počnejo zanalašč, da odpelješ na servis, kjer ti s posebnim orodjem isto opravijo v nekaj minutah. In zaračunajo. A ne za 1.08 EUR kot javljeno višje.
Pri nas je tarifa 20 EUR.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Logično je da delajo tako, da moraš avto na servis peljat, renault je tu sploh razred zase, ko moras pri nekaterih modelih pol maske podret. Me pa veseli če bo tist zakon prišel v menjavo. Sicer pa nihče nima časa avto peljat na servis, čakat v merkatorju v vrsti 1uro imate pa vsi čas...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Isotropic ::

mozno, da zato, da na servisu ja. po drugi strani je pa motorni prostor sodobnega avta fajn nabasan (proti kaksnemu malemu avtu izpred 10 let nazaj z 1.0 masino), pa preprosto vec placa ni.
ni treba imeti kratkih luci, moras imeti samo luci (dovolj svetle), lahko mas tudi daytime running lights (serijsko nekje ali aftermarket in LED ponavadi)

zakaj nisi vprasal, zakaj ti jih ne menjajo za 1.08e oz. kako opravicujejo visjo postavko (ce je oglasevana tisti evro)?

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

Sicer pa nihče nima časa avto peljat na servis, čakat v merkatorju v vrsti 1uro imate pa vsi čas...


Potem pa pelješ avto 10 km zaradi neke brezvezne žarnice in ga medtem fajn počiš. Banalna stvar, ampak vseeno. Se je zgodilo nekaj takega prijatlu..sicer ni bil on kriv ampak vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

ivanuscha ::

Eno mal neumestno vprašanje - vemo da pri vseh avtomobilih števci lažejo, pri meni je realno 132 ko grem 140. Zdej me pa zanima ali ti pol tudi kilometre napačno šteje in povprečno porabo???

Step2en Wolf ::

Po Eu zakonodaji smejo od leta 2003 biti na prodaj avtomobili, ki kažejo do 3% višjo dejansko hitrost od realne. Manj ne smejo kazati.

Povprečna poraba, ki jo izračunava t.i. board computer je seveda nerealna. Pri Opel Omegi mi je kazal do 0.5 litra preveč. Pri Renault Grand Scenicu, kjer stvari merim in redno zapisujem tudi on board računalniške rezultate, je kiks 0,17 litra premalo.
Razlogov za napako je veliko. V prvem koraku je prikaz porabe ob hladnem startu. Takrat avtomobilski zaslon kaže "tovarniško porabo" (t.j. hipotetično teoretično porabo, ki je prednastavljena) in ne dejansko. Dejanska bi vas zledenela :)
To počne tudi vrli Mercedez Benz. Vir: Auto Bild

Drug razlog so povratni vodi, razlike v pnevmatikah, netočno merjenje razdalji in hitrosti, napake merjenja vsebine tanka...

Morda kdaj v prihodnosti, ko bodo povezani na GPS in bodo merilci še bolj točni na vseh točkah vozila.

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Povprečno porabo, ti ne računa glede na hitrost, ampak na prevožene kilometre, glede na količino goriva, katero pa prav tako lahko napačno vzame. Trenutna poraba je prav tako le bolj približna, glede na odčitano hitrost, skozi doziranje goriva. Za pravi izračun, je še vedno najboljša stara peš pot, količina porabljenega goriva (vedno naliješ poln tank) glede na prevožene km, pa še pri tem moraš imeti predpisano dimenzijo gum, ali pa druge z enakim obsegom, da ti prevoženi km štimajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

šernk ::

Po Eu zakonodaji smejo od leta 2003 biti na prodaj avtomobili, ki kažejo do 3% višjo dejansko hitrost od realne. Manj ne smejo kazati.


a ni dovoljeno 10% odstopanje?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Step2en Wolf ::

Ne smem več na pamet...
Direktiva 2000/7/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. marca 2000 o merilnikih hitrosti dvo- ali trikolesnih motornih vozil in spremembi Direktive Sveta 92/61/EGS o homologaciji dvo- ali trikolesnih motornih vozil, pravi:
2.3.7 pokazana hitrost ne sme biti nikoli manjša od dejanske hitrosti. Pri preskusnih vrednostih iz točke 2.3.5 ter med temi vrednostmi mora med hitrostjo V1, ki se odčita na merilniku hitrosti, in dejansko hitrostjo V2 obstajati naslednje razmerje:

0 <= (V1 - V2) <= 0,1 ? V2 + 4 km/h


Vir: EU direktiva

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Men kaže avto točno toliko kot kažejo tisti radarji za preverjanje, oz včasih radarji kiksnejo. Star avto pa mi je lagal 6km\h zaradi gum.

Konkreten avto je bil to Fiat Punto 1.1 bencinar. Na moje razočaranje pa je potem kuril preecej več, kot sem pričakoval, to pa mislim da ravno zaradi mašine, ki je bila prešvoh in je zato kurla veliko.


In kolk ti je pil??

Meni sicer 1.2 2001 pije zdaj 5-6litrov, sosedi pa pije starejši model 1.1 tudi tam okol 6-7litrov. Je pa res da se z takim avtom prestavlja že pri 3000 obratih ali prej, ker v višjih ne vleče nič bolj.

Je pa res da če bi zdaj hotel z puntom 1.2 vozit kot sem z fordom 1.6 ali 1.8 bi porabil več, ker tista 2 se nista matrala v obratih (16v mašine) in šlo je ko raketa proti tej čebelici.

Pa tisti ki pelje avto zarad ene luči na servis je bolan, pa tud če ti računajo 50 centov. Itak zapraviš do servisa več kot je vse skupaj vredno. Vedno sam popravim take stvari in še kake večje če le gre, potem pa ko je čas za servis vprašam mojstra če je ok in še nikoli ni bilo težav. Zakaj?:
1. Ker avto ki ga imam in ga uporabljam hočem poznat, slej ko prej bom moral kdaj kje na samem sam menjat žarnico.
2. To da lahko menjajo samo na servisu sploh ni res, ajd za kakega mestnega dečka že...

Vajenc ::

poraba.com Tukaj lahko preverite porabo pred nakupom
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

šernk ::



Meni sicer 1.2 2001 pije zdaj 5-6litrov, sosedi pa pije starejši model 1.1 tudi tam okol 6-7litrov. Je pa res da se z takim avtom prestavlja že pri 3000 obratih ali prej, ker v višjih ne vleče nič bolj.

Je pa res da če bi zdaj hotel z puntom 1.2 vozit kot sem z fordom 1.6 ali 1.8 bi porabil več, ker tista 2 se nista matrala v obratih (16v mašine) in šlo je ko raketa proti tej čebelici.


z 1.6 16V tudi sam menjm večinoma pri okoli 3000 obratih...pa začne vleči šele pri 3200 nekje, enostavno večjih pospeškov ne rabim razen ob prehitevanju na kratkih ravninah.

Pa tisti ki pelje avto zarad ene luči na servis je bolan, pa tud če ti računajo 50 centov.

to niti ni tako enostavno kot se zdi. pri nekaterih avtih moraš podreti pol maske da prideš do tiste žarnice.

ravno 14dni nazaj je pregorela na puntu grande žarnica od tablice, za zamenjavo je bilo potrebno sneti celoten nosilec od tablice. vse skupaj je seveda par minut dela, pa vendar si marsikoga ne predstavljam da bi ležal za zadnjim delom avtomobila in se s tem ukvarjal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

c0dehunter ::


Konkreten avto je bil to Fiat Punto 1.1 bencinar. Na moje razočaranje pa je potem kuril preecej več, kot sem pričakoval, to pa mislim da ravno zaradi mašine, ki je bila prešvoh in je zato kurla veliko.

In kolk ti je pil??


Okoli 8-10 litrov, mogoče tudi več. Je pa res da sem se vozil precej po hribih.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

c0dehunter ::

No, zdaj sm se dokončno odločil i nnameravam kupit dizla.
Kolker vidim so vsi (cenejši) samo nad 1800ccm, tak da bo pač zavarovanje malce dražje. Ampak, kar hočem vprašat je to - gledam na poraba.com in vidim, da ma kar nekaj istih avtov (ista znamka in model obviously, ista kubitura, isti letnik) povprečno porabo na 6l. Sicer je res dizel, ampak a je poraba res tako mala? To bi blo super :D
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

WarpedGone ::

Mala?

Js mam povprečje okrog 4,5, po računalniku, ki mi kaže mal preveč pa okrog 4,7. Ko sm 3/4 tanka pokuru z vožnjo okrog bovca, vršiča in po AC, mi je šla povprečna mal nad 5l/100km. Mam 1,9 dCi 88kW Laguno. Je pa res da se v veliki večini furam po regionalkah. Mestne in AC vožnje je glih za vzorec (cca 10%).

Če boš dizlerja fural kot bencinarja (= previsoki obrati) ti bo pil samo nekaj malega manj kot bencinar. če ga boš fural tako kot se ga naj bi (na čimnižjih obratih da še enakorno vleče) ti bo pil precej manj.
Zbogom in hvala za vse ribe

;-) ::

Računaj še servise dražje in popravila kot pri bencinarju, če je starejši in ma turbino pa še to pričakuj.

c0dehunter ::

Gre za Toledota, letnik '96, 1.9, 185.000 prevoženih za 600EUR.
Avto bo laufal na cviček :) Sicer vem da se pumpa hitreje zamaši, ampak ok, glede na to kolk pršparam je kul. Bom vzel očeta zravn, se spozna na avte in precej hitro vidi če je kaj narobe. Ostalo je pa sreča, kako naletiš. Lahko ti po mescu dni crkne bogvekaj, lahko ti pa drži vse še par let.
Btw, če ma kdo kak drug predlog, feel free to speak up :)
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

Zgodovina sprememb…

bobby ::

polo, letnik 96 ali pa tm nakje, mašino obvezno 1,6, navor je relativno velik in porava je relacija 6 do 6,5 im mestna okol 7do7,5
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

c0dehunter ::

polo, letnik 96 ali pa tm nakje, mašino obvezno 1,6, navor je relativno velik in porava je relacija 6 do 6,5 im mestna okol 7do7,5


Vse kar najdem je tole. Zgleda da je to enka al kaj? Čudna oblika anyways. pa še drag je.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

;-) ::

Samo si pa našo največjo skropocalo od polota na a.net

takega je mislo:
klik

Drugače pa če nebi napisal da si puntota že imel bi ti predlagal ravno tega. Sicer imam letnik 2000/2001 ampak mi ni jasno kak bi ga lahko pripravo do tega da pije več ko 7l.

c0dehunter ::

;), sicer nice find, ampak glede na moje izkušnje ne kupujem več avta, ki je na zunaj nališpan... ker pol je velka možnost, da je voznik vozu grdo. Je pa kul avto drugač - bom še mal pogledal če najdem kaj podobnega, ne-nališpanga.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

Valvoline ::

polo, letnik 96 ali pa tm nakje, mašino obvezno 1,6, navor je relativno velik in porava je relacija 6 do 6,5 im mestna okol 7do7,5

Kaj se hecaš ?
Kolegica od sestre ima polo 1.4 pa kuri 10l najmanj,včasih tudi več.

;), sicer nice find, ampak glede na moje izkušnje ne kupujem več avta, ki je na zunaj nališpan... ker pol je velka možnost, da je voznik vozu grdo. Je pa kul avto drugač - bom še mal pogledal če najdem kaj podobnega, ne-nališpanga.

Bejž stran od teh starih toledotov,pleh je katastrofa,edin če dobiš res nekega ohranjenega z primorske. Poglej si cordobe 1.9 navadni D,nimajo računalniškega sranja,nimajo katalizator,manj rjavijo kot toledoti.
P.S. Lavfa vsak VW motor do l.2003 na alternativno gorivo,brez skrbi.Preverjeno.

Zgodovina sprememb…

Damiani ::

narjačo varianto sem vidu citroen ax 1.1 DISEL. Modelu je pil okrog 4L, pa še to je bil kurilc. Policaji, cariniki (pregled goriva) ga sploh niso ustavili, ker si niso mislili da je dizel. No 8 let nazaj je bil idealen študentski avtov, vočna je bila počasna in zelo poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Damiani ()

šernk ::

1.4 avto ti spravim na 10l porabe, le v primeru da menjam zavorne ploščice vsakih 10k km, torej le z izredno agresivno vožnjo...ali pa ima avto 1500kg+. Drugače si tega ne predstavljam
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

plavko61 ::

Škoda oktavia 1.9 TDI do 2003
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

buneech ::

Clio 1.4 '94 - vožnja je res kombinirana, od mestne, do regionalne in AC. Poraba med 6.5 in 7.5, je pa res, da malce bolj agresivno pospešujem.

c0dehunter ::

Aja, šele zdajle vidim ;), da je tist avto z linka bencinar. Tak da v nobenemu primeru ne pride v poštev. Fora je pa tudi, da sem zdaj v dveh dneh klical že za 3 avte, in vsi trije so bli prodani že po 4-5urah objave na internetu. Zgleda da folk kupuje dizlaše ko zmešan.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

;-) ::

Golf II ?

Zheegec ::

Ja, dizli kar grejo, svojo staro AR 145 JTD 1.9 sem ravno malo nazaj prodal kot za šalo, sicer bi lahko iztržil kaj več EUR ampak se mi ni dalo s tem ukvarjati :)
Takšen motor ima porabo cca 5,5-6l v glavnem AC vožnje. Ob lepi vožnji pa pod 5,5 - je pa 105HP. Tako za orientacijo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

KTr1sk ::

MarkoMan je izjavil:

Mas ti casovni stroj al kako si lahko l. 91 accenta postaral na 25 let?


:) hehe ... ne da ga mam ... nimam v glav vec kr sem mel.. 15l bo pravilno

In ja bil je Pony, je pa kr pil ene 8l - 9l / 100km , sicer po zimi in po mestu, pa imel je se rocni cok, pa mal je po bencinu smrdu k si se vozu, tko da js mislm da ni bil 100% izkoristek. Sam za 100 eu, se registriran 5 mesecev, dobr ohranjen, dobre gume... Genau zame.

Tale Accent ki ga imam sedaj pa res mal pije, dosti manj kot sem pricakoval. Imam ga ze 1.5l in bo vsaj se za 1-2 leti.


no jaz imam pa
lantro l.2000 1.8
na avtonetu jih je polno http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=548...
problem je tudi kot pri vseh hyundaih RJA...vse druga sem zelo zadovoljen, ima airbag, klimo, abs in vozi se udobno, delov kolk hočeš edino poraba je od 8L dalje pri 1.8 ..
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

Mesar ::

Ja te lantrice se še kr gonijo okoli, rja pa kak kje, verjetno je dost odvisno od tega kako je avto vzdrževal prejšni lastnik.
Your turn to burn!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36358092 (8769) hojnikb
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14527992 (23794) krneki0001

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12845279 (40987) Mavrik
»

Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14626856 (22640) wooted
»

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23677172 (74175) Azrael

Več podobnih tem