Prijavi se z GoogleID

» »

Trgovina Solo.si

Trgovina Solo.si

newem ::

Ima kdo izkušnje z to omenjeno trgovino? Namreč jaz sem naročil 2 artikla v sredo popoldne, pri enem je pisalo dobava 1-2dni pri drugem pa, da je artikel na zalogi. Ker tudi včeraj nisem dobil maila, da je bila pošiljka odposlana, sem jim napisal mail, ampak sem do zdajle ostal brez odgovora. Zdaj me zanima ali še naj počakam par dni ali so na kolektivnem dopustu ali kaj???

BALAST ::

Sem na istem kot ti, prejšni torek naročil, poklical v sredo zakaj še ni povratnega emaila, pa mi je rekla uslužbenka da je vse na zalogi in naročilo v odpremi. Ampak še do danes nisem dobil paketa ne emaila da je stvar poslana. Ko pa sem jih včeraj in danes hotel doseči pa nisem dobil nikogar na telefon. Brezveze da se sekiram, če mi do jutri ko bo minil en teden od naročila ne pošljejo pojasnila, grem po nakupe drugam in jim črtam naročilo.

ABX ::

Naročil ohišje za PC in dobil naslednji dan.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Sem na istem kot ti, prejšni torek naročil, poklical v sredo zakaj še ni povratnega emaila, pa mi je rekla uslužbenka da je vse na zalogi in naročilo v odpremi. Ampak še do danes nisem dobil paketa ne emaila da je stvar poslana. Ko pa sem jih včeraj in danes hotel doseči pa nisem dobil nikogar na telefon. Brezveze da se sekiram, če mi do jutri ko bo minil en teden od naročila ne pošljejo pojasnila, grem po nakupe drugam in jim črtam naročilo.


Če misliš preklicat naročilo ti svetujem da to narediš po telefonu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Steinkauz ::

Maš tle na forumu temo o soli.si

Moj predlog izogibaj se kolikor se da :)

Sm vrnil oktobra grafično v unih 30ih dneh in še zdej nism dubu nazaj keša. Torej 9 mescev že. Sm jih klical pred 2ma mescema, je reku, da bo poklical k bo uredil. To se seveda ni nikoli zgodilo. Pred dvema tednoma sm jim poslal pošto, kjer zahtevam keš+obresti pa niso nč odpisal, tko da jutr kličem tržni inšpektorat :\

ABX ::

Maš tle na forumu temo o soli.si

Moj predlog izogibaj se kolikor se da :)

Sm vrnil oktobra grafično v unih 30ih dneh in še zdej nism dubu nazaj keša. Torej 9 mescev že. Sm jih klical pred 2ma mescema, je reku, da bo poklical k bo uredil. To se seveda ni nikoli zgodilo. Pred dvema tednoma sm jim poslal pošto, kjer zahtevam keš+obresti pa niso nč odpisal, tko da jutr kličem tržni inšpektorat :\


Jaz bi jih prijavil 45dni po prejemu reklamacije.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

newem ::

Eh, še dobro da sem dal plačilo po prevzetju, Nič poslal sem jim še en mail, če mi do četrtka ne odgovorijo jim bom pač poslal mail za preklic naročila. Če pa pride poštar, bom pa pošiljko zavrnil. BMK, če so šalabajzerji.

KoMar- ::

Pri Solo.si NE odgovarjajo na mejle. To, da so lastnik propadlega Email.si, verjetno kaže njihovo mnenje o tem "sodobnem" načinu komunikacije.

Ziga Dolhar ::

Maš tle na forumu temo o soli.si

Moj predlog izogibaj se kolikor se da :)

Sm vrnil oktobra grafično v unih 30ih dneh in še zdej nism dubu nazaj keša. Torej 9 mescev že. Sm jih klical pred 2ma mescema, je reku, da bo poklical k bo uredil. To se seveda ni nikoli zgodilo. Pred dvema tednoma sm jim poslal pošto, kjer zahtevam keš+obresti pa niso nč odpisal, tko da jutr kličem tržni inšpektorat :\


Dobra nalozba. Le glej, da zahtevas nazaj res celoten znesek, ki so ti ga dolzni. (+10 odstotkov nakupne cene za vsak dopolnjeni mesec zamude, mislim da je nekje toliko :-), poglej ZVPot)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

nobodyelse ::

Jest sm opravil saj ene 5 nakupov pri solo.si, vsakic je trajalo max 2 dni da so mi dostavli. Mozno da imajo guzvo/dopusti....

mjk ::

jst sem pa opravil/sodeloval pri 3 nakupih in:
- prvič so me poklicali in dali drug izdelek, ker mojega niso imeli več v prodaji (toliko o internetni strani) ... pa to se je izkazal za najslabši DVD predvajalnik ever :)
- drugič smo v firmi naročili RAM in plačali po prednaročilu ... stvar je trajala 3 tedne da so po parih klicih dejansko ugotovili da stvar ni dobavljiva in smo po 4 tednu dobili spet drug ram, ki je bil dejansko malo boljši od naročenega za isto ceno
- tretjič pa je kolega kupoval grafično, pa so rabili cca. 4 tedne, da so mu skenslal naročilo in hotli podturit nekaj drugega.

torej v vseh naročilih ni noben dobil tisto, kar je naročil. Še manj pa v dobavnem roku ... tko da SOLO toplo odsvetujem!

Bellzmet ::

Samo ne morem verjeti, da se še najdejo idioti, ki kljub vsemu, vnaprej plačajo.

Plača se, ko je roba pred tabo. Niti sekunde prej! Če pa prodajalec noče, greš pa drugam.

lp

nobodyelse ::

Ka mislis da bodo firme placevale pošti po plačilu po prevzetju??

R-S-LoVe ::

Jst mam tudi zanimivo zgodbico.
Crknu disk star 6 mesecev.
Nesel nazaj in že traja 2 meseca od časa reklamacije.
Včeraj sem bil osebno pri njih in zahteva pojasnilo, pa so
rekli, da je Seagate začasno prenehal pošiljati te diske na tržišče češ, da
so bili predobri za tisto ceno. Še malo in bom zahteva povračilo stroškov,
ampak to kar preko zveze potrošnikov.
Disk je tipa ST3500320AS.
Fear Is The Path To The Dark Side, Fear Leads To Anger,
Anger Leads To Hate, Hate Leads To Suffering!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: R-S-LoVe ()

Han ::

In ti jim verjameš vsako besedo? :\ Teh diskov že vsaj pol leta ne proizvajajo več...

Steinkauz ::

Kako pa lahko zahtevaš preko zveze potrošnikov?
Kadar sm jst klical na zvezo, ti dajo pač navodila kako ukrepat.

Tarzan ::

...da je Seagate začasno prenehal pošiljati te diske na tržišče češ, da
so bili predobri za tisto ceno...

LOL, tale je za v beležko.

crayz43 ::

Naročil kontrolnik vrtjajev ventilatorja in sta druga dva kanala mrtva od štirih.

Moje mnenje: ugodno in poceni ko pa pridejo zapleti in uveljavljane garancije je pa konc.

jini ::

komunicirajte zgolj pisno (všteta e-pošta), da imate potrdila. nato se obrnite na tržni inšpektorat. prijavo lahko oddate preko neta. priložite vso komunikacijo. počakajte manj kot mesec in zadeva bo urejena.

Wrop ::

Jst sm kake dva tedna nazaj naroču miško G5 in en napajalnik. Dobil naslednji dan. Bilo je najceneje. Sm pa lani dobil neko škart grafično. Za odgovor sem čakal tri dni. Nato sem gračično poslal direkt na naslov, ki je na garancijskem listu. Brez problemov sem dobil novo.
Kakšna je pa njihova internetna stran je pa že druga zgodba.

ABX ::

komunicirajte zgolj pisno (všteta e-pošta), da imate potrdila. nato se obrnite na tržni inšpektorat. prijavo lahko oddate preko neta. priložite vso komunikacijo. počakajte manj kot mesec in zadeva bo urejena.


Ti poznaš kakšno firmo ki odgovarja na emaile? :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

jini ::

Seveda poznam. Kulturno podjetje, če ima objavljen naslov e-pošte, na prispela sporočila tudi odgovarja. Kulturno podjetje, ki se mu ne da odgovarjati na e-pošto, pač naslova ne objavi. O kulturi ostalih sklepaj sam. Sicer pa to v danem primeru sploh ni pomembno. Če odstopaš od naročila, ker pač trgovina ne izpolnjuje določil v lastnih pogojih poslovanja ali iz kakšnega drugega utemeljenega razloga, je čisto vseeno, če ti odgovorijo na mail ali ne. Pomembno je le, da si jim poslal na enega od naslovov, ki jih imajo napisane, in imaš za to dokazilo.

techfreak :) ::

Ti poznaš kakšno firmo ki odgovarja na emaile? :)

Do zdaj so mi še vsi, razen Epl-a. Z nekaterimi sem se pogovarjal tudi preko MSNja.

oemdzi ::

Pri meni so bili vsi 3je izdelki na zalogi, narocil sem jih pred sestimi dnevi, z tem da sem po 2 dneh poslal mail zakaj niso ze odposlali ce je vse na zalogi, pa sem danes ze su v mail da jim odpovem nakup, ko vidim da so koooncnooo odposlali. Mislim da pri njih ne nakupujem vec ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

ABX ::

Ti poznaš kakšno firmo ki odgovarja na emaile? :)

Do zdaj so mi še vsi, razen Epl-a. Z nekaterimi sem se pogovarjal tudi preko MSNja.


Super, moje izkušnje niso tako pozitivne.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

bauci ::

Naročil dve spominski kartici za fotoaparat - cena zelo ugodna. Dobil po povzetju čez dva dni. Zadeva dela.

nobodyelse ::

Moje razmisljanje zakaj ima kar nekaj uporabnikov slabe izkušnje z solo. Ekipa, ki dela na spletni trgovini je pomoje kar majhna, ene 3x sem šel osebno tja po naročilo in vsakič je bil tam en sam človek....recimo, da jih je načeloma max 3 ali 4. Kokr se pa spomnim ko sem naročeval in sem nekaj naročil in se po recimo 3h premislil, sem odjavil in naročil nekaj drugega. Nism mogu vrjet kolk se je števec št. naročila spremenil. Za več kot 100 v 3 urah in pomoje ima solo vsak dan naročila v stoticah. In če tam dela en sam ali dva je logično da ne morta handlat vsega. Seveda tak sistem ni pravilen in si mislim whtf, ampak maybe je kle velik razlog za zgubljanje in nezadovoljstvo strank...

Zgodovina sprememb…

aljazh ::

in pomoje ima solo vsak dan naročila v stoticah.

Ti boga, pa ne da en ušiv solo.si naščije enaa in mimovrste?

nobodyelse ::

in pomoje ima solo vsak dan naročila v stoticah.

Ti boga, pa ne da en ušiv solo.si naščije enaa in mimovrste?


To pomoje da ne, sam sem pa ziher, da imajo saj 50 naročil vsak dan. Itq lahka probas, naroc neki dons in preklic, jutri ponovi vajo in primerjaj številko naročila. Pa zdele polet najbrz povprečno ni glih velik naročil.

nobodyelse ::

sm mal prebrskov po starih mailih. En primer iz 2008

Naro&#269ilo #: 47223
Prejeto: Mon Dec 15 10:11:10 CET 2008

Naro&#269ilo #: 47681
Prejeto: Sun Dec 21 18:32:33 CET 2008

450 naročil v 6ih dneh, res pa je da je decembra glavna sezona. Tko da moja izjava da imajo vsak dan 100 naročil ni glih taprava. Recimo okoli 50 je pa nekje realno.

BALAST ::

Končno jim je ratal, da so dobil zadevo. Me kliče ob 21.30 da bodo poslali, če se še zanimam za nakup. Jaz rečem seveda, dobim mail da je odpremljeno in danes ob 8.30 dobim dostavljeno (to je rekordnih 11h, ko je poštar prinesel)

rikta33 ::

Moje izkušnje s Solo trgovin'co? Nikoli več!
Ker sem naročil zadevščine za v službo poudaril sem mesto izdobave na službenem naslovu... No, vseeno so poslali na domači naslov kjer živim. Z izdelkom sicer (zaenkrat) zadovoljen, ampak storija se je nadaljevala v tej smeri da sem moral klicati neštetokrat zarad' računa...klical in sprejemal obljube da mi ga bodo poslali...več kot 50 dni sem čakal da so ga poslali in to potem ko sem začel groziti z inšpekcijami in prijavami na različne naslove...No, priznam, da sem še moral močno dvigniti glas.

Solo trgovina? ODSVETUJEM NAKUP!!!

Hitch-Hiker ::

Jaz sem tud nabavljal pr njih. Nimam slabih izkušenj.
Res je da sem vedno šel osebno iskat pa reklamacije sem tud osebno rešval. Ni blo nikdar težav.
Na pokvarjen disk smo par dni čakal na zamenjavo ampak to se mi zdi logično.

Verjetno je res to, da majo premal ljudi, da bi vse skoz spravl. Sam enkrat ko sem bil tam je blo število prisotnih večje od 2. Ampak to ni problem strank ampak problem Solota. Bojo pač zgubil stranke in bojo mel manj profita kokr, če bi oni zaposlil še kakšnega zaposlenga.

him ::

Da še jaz povem svojo situacijo. 18.septembra sem oddal v solo svojo grafično kartico na servis,HD4850Sapphire toxic. Ko sem jo odnesel sem se pogovoril s sergejem, ki mi je povedal da zna trajat 2 tedna oz. 10 dni v najboljšem primeru, ker jo morejo poslat v Nemčijo.
2 tedna sta minila in vmes sem jaz že parkrat poklical in parkrat sem celo dobil Valterja, ki mi je vedn povedu da niso poslal nobenih informacij o grafi, in da se bo pozanimal.Poskušal sem dobiti tudi šefa..a zaman. Klica nazaj itak ni bilo in sem se odločil v torek 6.oktobra(18dni) oglasit osebno.
Tam sta bla le valter in tajnica. Valter mi zopet monotono začne govort da nima informacije...medtem sem pa zasledil svojo grafično kar na mizi....sploh ni bila odposlana...takrat sem se razburil in povedal da hočem govoriti s šefom, nakar mi je zagotovil da se bo oglasil. Seveda nič, kličem se ne oglasijo in v četrtek sem se zopet osebno oglasil(ker naj bi bil sergej-šef po 14.uri tam), grafa še zmer na istem mestu in tajnica je bila skrajno razburjena nad mojo navzočnostjo in šefa ni bilo, mi je pa valter povedal da je sergej ''neki'' bolan in da je reku da me bo zvečer sigurno poklicu....not gonna happen.
Sedaj mene zanima če ima kdo kokretn nasvet kako pristopit k problemu, ali počakam da se izteče teh 45dni? ali naj kokretno zagrozim z inšpekcijo?....

Hvala lepa za vse nasvete :) lp

P.S: oprostite za spam( prej sem mal zgrešu temo, tale bo prava :) )
http://img395.imageshack.us/img395/4779/clips21ar.gif

Utk ::

Kaj se sekiraš. Po 41 dneh zahtevaj novo kartico (NOVO!) in jo moraš dobit, brez pogojev. Druge enostavno ne sprejmi. 2 mesca boš pa že zdržal brez poštenih igric.

techfreak :) ::

Kaj se sekiraš. Po 41 dneh zahtevaj novo kartico (NOVO!) in jo moraš dobit, brez pogojev. Druge enostavno ne sprejmi. 2 mesca boš pa že zdržal brez poštenih igric.

A ni po 45 dneh?

bluefish ::

Da.

alibabar ::

Fantje, jaz bi glede garancije rekel (le moja izkušnja), da je skoraj pri vseh Slo trgovinah oz. servisih ena in ista stvar - če imajo artikel (nadomestni) na zalogi, ti ga v kratkem času zamenjajo, če ne, pa lahko čakaš tistih zakonskih 45 dni in ga pravtako ne dobiš (v tem primeru ti pripada dobropis - vrnitev celotne kupnine). V letošnjem letu sem imel dva taka primera:

1. V trgovini PCPlus (Acord-92) sem naročil dve enaki grafični kartici dobil, pa sem že rabljeni (ena celo ni delovala, zbledele nalepke in vidno poškodaovani vijaki za pritrditev "hladilnika"), katere sem takoj vrnil, a kaj, ko nisem bil deležen niti opravičila, pa še denar sem dobil vrnjen po skoraj mesecu dni, pa še to z vsakdanjim klicarjenjem, dokler mi niso kupnine vrnili!

2. Pri trgovini-servisu Eventus sem reklamiral RAM-e. Po več kot 45 dnevih, me niso niti poklicali, niti obvestili, zato sem jih osebno (večkrat) poklical osebno (in seveda zahteval vrnitev kupnine, ker sem si med tem časom nabavil nove RAM-e) in upam, da mi bodo čimprej vrnili kupnino (danes je že 55. dan od reklamacije!).

Glede nakupovanja v trgovini Solo.si (v zadnjih dveh letih opravil več kot 30 nakupov!), pa imam osebno zaenkrat dobre izkušnje, le pogruntati moraš kako priti do pravih informacij in izdelke pravočasno - oziroma dogovorjeno dobiš. Ker stanje zaloge (zaradi artiklov, ki niso fizično v "skladišču" trgovine) pri tako velikem številu artiklov ni niti približno točno, s klicem na njihovo brezplačno (080) številko lahko hitro dobiš pravo informacijo o stanju oz. dobavljivosti (vsaj jaz tako prakticiram že od začetka mojih nakupov!) določenega izdelka. Je pa res, da bi bilo mogoče bolje, da ne bi bilo podatka o zalogi, tako nekateri ne bi več imeli pripomb, da izdelka niso dobili v določenem roku oz. ga sploh niso dobili.

Moj namig je. da se v vseh spletnih trgovinah (ne le SOLO.si) prej pozanimaš za zalogo-dobavljivost in šele nato oddaš naročilo ter si s tem prihraniš brezupno čakanje in na koncu-koncev veliko razočaranje.

lp

Icematxyz ::

Problem je da marsikatera trgovina trdi da nekaj ima na zalogi pa tega sploh nima. Kar seveda ugotoviš s tem ko oddaš naročilo in potem čakaš...

mrbungle ::

če ti v 45 dneh ne zrihtajo, imaš pravico do novega izdelka, dobropisa v tej vrednosti ali pa vračila denarja. Če nočejo slišati o vračilu keša ali čem drugem, samo poveš, da poznaš Zakon o varstvu potrošnikov in malce omeniš inšpekcijo, pa bo šlo...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
78696595 (27936) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16523400 (12242) cholt45
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8611661 (4137) dwinxp
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314132 (2299) Leks
»

Preklic nakupa v spletni trgovini

Oddelek: Pomoč in nasveti
91718 (1545) Leks

Več podobnih tem