Prijavi se z GoogleID

» »

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Steinkauz ::

Torej 17.10(okol tega datuma) sem v solo.si vrnil Sapphire 4850 Toxic v vrednosti: 189,90 €
Vrnil sem v tistih 15+15=30 dni za vračilo izdelka. Rekli so, da imajo po zakonu 30 dni, da nakažejo. No tega dnarja še zdej nism dubu, a lahko zahtevam kake obresti?

darkolord ::

Seveda.

43.d člen zakona o varstvu potrošnikov
(2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.


Torej, časa imajo 15 dni od takrat, ko so dobili tvoje sporočilo, da odstopaš od pogodbe (in ne od takrat, ko so oni prejeli vrnjen izdelek).
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Steinkauz ::

No sporočil sm pa 12.10. Torej zamujajo en mesec pa pol ;((
Kakšne pa so te zakonite zamudne obresti

darkolord ::

Zakonske zamudne obresti so okrog 3,5 EUR. Tistih 20% je precej več :)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

stojko1 ::

uh tole je pa lepa prijava za inšpekcijo !

če si pameten nekaj skupaj sestavi in poslji na tržni inšpektorat in varstvo potrošnikov
stojko

frudi ::

Jaz ti pa priporočam, da na zadevo pozabiš za nekaj časa, recimo leto ali dve. Tako ugodnih obresti ne boš dobil nikjer drugje :).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

kmetek ::

Tako je, imaš vse črno na belem...počakaj do nadalnjega :)

mtosev ::

:D

hehe. dobri nasveti.

kaj pa bo ce Solo vmes bankrotira?
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

OChack ::

se splača prvit predn ih recesija pobere :)
Int€l inside, IDIOT Outside

kitewing ::

Pošlji jim dopis po pošti (obvezno s povratnico) in jih obvesti, da so ti dolžni vračilo kupnino + 10% in če ti v 8 dneh ne odgovorijo se obrni na tržno inšpekcijo (če si kupil kot fizična oseba). Če si kupil kot pravna oseba tržna inšpekcija ni pristojna.

StreetRacer ::

In zakaj si sploh vrno grafično? Si bom jaz zdaj za hec kupo tam 4870x2 in jo mel par dni, potem pa jo poslal nazaj pa zahteval denar nazaj. :D
Intel i5 3570K ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ KFA2 GTX 1070
Zalman 11X Extreme ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB
XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V3 ~ LG UltraWide 34UM69G ~ Logitech Z906 ~ PS4 PRO

neonX ::

hehe. vidim, da nisi edini.

8.5.2008 sem na solo.si kupil izdelek v vrednosti 71,90 EUR *
12.5.2008 sem izdelek vrnil
27.5.2008 so mi napisali, da bodo kupnino vrnili v zakonskem roku 30 dni

danes je 28.12 in še vedno nisem dobil kupnine. kakšen predlog kako rešiti zaplet?

* kupil kot fizična oseba

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neonX ()

madmitch ::

No ja, jaz pa robe, ki sem jo plačal, nisem dobil skoraj mesec in pol. Ko sem šel tja (stavba Dela, 10. nadstropje), so bili tam trije zdolgočaseni mandlci. Kaj hitro so našli podobno robo (kar sem naročil itak niso imeli). Z malo prepričevanja in dretja sem dobil robo, ki je cca 30% več vredna. So pa leni cigani, da jim ni para, to pa res.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

debil ::

A za hdmi kabel, ki ga nameravam kupiti mislite da je možno da bodo kakšni problemi? Piše da je na zalogi in ga nameravam kupiti še pred novim letom, kot za darilo.

LuGi ::

Skromno darilo :))

Raje ga kupi v bigbang ti ga bodo pri priči zamenjali :D

debil ::

Pa da dam 100€ za 10m kabel, kaj? Hvala na takšnem nasvetu.

koyotee ::

poglej v tech-trade, na koncu celovške so, hotel lev
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

debil ::

Hvala to sem iskal. :)

Steinkauz ::

Grafo sem menjal k je bla helihopter :)
Sm šel osebno nest, pa tko prideš not pa te kr z eno mizo da, pol gre pa na drugo popisat :\
Ma ta solo je tak lol da konc

neres ::

*subs*

Js tudi čakam da mi vrnejo denar. Je že šlo 30 dni mimo.

kiros ::

solo.si so budale

1. po 2 tednih se mi je pokvaru zunanji disk in so mi novega poslali po 2 mescih. moral sem jih pa 30x poklicat

2. naroču sm 8800gt 256mb ki jo čakam že 3 tedne..vsakič ko pokličem pravijo da me bojo poklicali nazaj in sporočili kako in kaj. klicev pa nikoli ne prejmem
kiros

Urc ::

Jaz bi na tvojem mestu naročilo vsekakor preklical. Sem mislil, da je grafična vsaj cenejša kot drugje, pa niti to ne.

___ ::

vsi ki denarja niste dobili nazaj jih prijavite na varstvo potrošnikov,
tisti ki se pa mislite zajebat kot so se oni pa prekličite naročilo.....se bodo kmalu zresnili...

kitewing ::

Res vas občudujem, da se pustite nategovat. Zakonsko je določen rok za vračilo kupnine, drugače so penali. Zahtevajte svoje pravice! Če je to vse res kar pišete na tem forumu o Solu mi ni več jasno kako lahko še naročate pri njih. Ali zaradi nekaj centov nižje cene? So samo toliko vredni vaši živci? Raje dam euro več in kupim v spletni trgovini, ki ji zaupam.

Galaxy ::

Jaz sem jim zagrozil takole:

Toraj tole reklamacijo sem vam posredoval to nedeljo, 4. januarja 2009. Po podatkih iz vaše spletne strani imate pravico in dolžnost, da na reklamacijo odgovorite v roku 5ih dni. 5 dni je prešlo in jaz še vedno nisem dobil odgovora na to reklamacijo.

Citat iz vaše spretne strani:

"Reklamacije, pritožbe in spori

Reklamacije, ki niso povezane s pravico do odstopa od nakupa ali pritožbe lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na naslov reklamacije@solo.si.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je reklamacijo oz. pritožbo prejel in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno."

Toraj zahtevam odgovor na naslednji delovni dan, torej v ponedeljek. Če pisnega odgovora ne dobim, vas bom moral prijaviti Tržnemu inšprektoratu Republike Slovenije (http://www.ti.gov.si/).

From: Roman Pravdič
Sent: Sunday, January 04, 2009 10:43 PM
To: reklamacije@solo.si
Subject: Reklamacija izdelka


Reklamiram RAMe, kupljene pri www.solo.si

Šifra stranke: 22485
Naročilo: 42994
Datum naročila: 2.10.2008 12:16
Način plačila: gotovina
Rok plačila: po povzetju
Datum odpošiljanja: 02.10.2008

Račun / Dobavnica št.: 49792
Šifra izdelka: PCZ2N1066SR
Opis: OCZ RAMDDR2, PC2-8500, 1066MHZ, SLI readyXTC, 2x1GB
Kol. 1
Skupaj: 36,58€
Skupaj za plačilo: 46,90€

Razlog: memtest error pri privzeti frekvenci
Dokaz:


Prosim za zamenjavo z enakimi, ali drugimi rami.

*** moji osebni podatki

Hvala in lep pozdrav!


Komentarji?
i7 920 | 7 GB | Rampage II Extreme | HAF 932 | LEPA G1600 |
2xCF 7950 TF3 OC Boost | Samsung 840 EVO 250GB | WD 640GB
Acer S7-392 | i7-4500U | 8GB | 256GB SSD | FHD 13,3" touch

kitewing ::

Groziti v naprej, še preden storijo napako je neumno. To je tako kot, da bi te foter vsako jutro preventivno oklofutal.... Po zakonu imajo 8 dni časa, da ti odgovorijo in ne 5 in 45 dni da rešijo reklamacijo.

TOP ::

Sej Solo.si niso butasti,ker vam ne vrnejo denar,butasti ste vi ker po 45 dneh jih je treba prijavit+ obresti.Sploh pa ne zastopm ljudi,ki so jih tam že nategnili in sedaj spet tam kupujejo.Ma jih sploh ne pogledam.

mtosev ::

Jaz sem jim zagrozil takole:

Toraj tole reklamacijo sem vam posredoval to nedeljo, 4. januarja 2009. Po podatkih iz vaše spletne strani imate pravico in dolžnost, da na reklamacijo odgovorite v roku 5ih dni. 5 dni je prešlo in jaz še vedno nisem dobil odgovora na to reklamacijo.

Citat iz vaše spretne strani:

"Reklamacije, pritožbe in spori

Reklamacije, ki niso povezane s pravico do odstopa od nakupa ali pritožbe lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na naslov reklamacije@solo.si.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je reklamacijo oz. pritožbo prejel in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno."

Toraj zahtevam odgovor na naslednji delovni dan, torej v ponedeljek. Če pisnega odgovora ne dobim, vas bom moral prijaviti Tržnemu inšprektoratu Republike Slovenije (http://www.ti.gov.si/).

From: Roman Pravdič
Sent: Sunday, January 04, 2009 10:43 PM
To: reklamacije@solo.si
Subject: Reklamacija izdelka


Reklamiram RAMe, kupljene pri www.solo.si

Šifra stranke: 22485
Naročilo: 42994
Datum naročila: 2.10.2008 12:16
Način plačila: gotovina
Rok plačila: po povzetju
Datum odpošiljanja: 02.10.2008

Račun / Dobavnica št.: 49792
Šifra izdelka: PCZ2N1066SR
Opis: OCZ RAMDDR2, PC2-8500, 1066MHZ, SLI readyXTC, 2x1GB
Kol. 1
Skupaj: 36,58€
Skupaj za plačilo: 46,90€

Razlog: memtest error pri privzeti frekvenci
Dokaz:


Prosim za zamenjavo z enakimi, ali drugimi rami.

*** moji osebni podatki

Hvala in lep pozdrav!


Komentarji?

Clovek memtest v Windowsu? 8-O

daj memtest86+
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

Utk ::

Res vas občudujem, da se pustite nategovat. Zakonsko je določen rok za vračilo kupnine, drugače so penali. Zahtevajte svoje pravice! Če je to vse res kar pišete na tem forumu o Solu mi ni več jasno kako lahko še naročate pri njih. Ali zaradi nekaj centov nižje cene? So samo toliko vredni vaši živci? Raje dam euro več in kupim v spletni trgovini, ki ji zaupam.

In katera je to? Meni se je še pri vsaki zgodilo, da sem vnaprej plačal in potem čakal dober mesec ali pa 2, da je res prišlo, čeprav je blo "na zalogi", ali pa "3 dni". Če je reklamacija, je pa sploh katastrofa. Vse trgovine so zanič, tako da boljše, da kupiš tam, kjer je vsaj poceni.

kitewing ::

Moje izkušnje so pa drugačne. Vse kar sem do sedaj naročil v spletnih trgovinah sem dobil v 1-5 dni edino v Conradu je daljši dobavni rok. Mogoče imam srečo ker ne naročam v Solu.

M-XXXX ::

Vse trgovine so zanič, tako da boljše, da kupiš tam, kjer je vsaj poceni.

Če se tako tolažiš. Le kako da jaz nimam NIKOLI problemov v normalnih štacunah?

Mogoče imam srečo ker ne naročam v Solu.

Ti praviš sreča, jaz pravim pamet:D

Leks ::

Samo res, večina nas ima slabe izkušnje z solo, pa eni še vedno nasedajo.

Pa saj ste si potem sami krivi za vse živce, ki ste jih izgubili in dodatne
stroške (telefon, čas,...)

Lp


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pomoč potrošnikom - problemi, izkušnje, nasveti (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
534157 (2609) Leks
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
393489 (1697) mrbungle
»

Pomoč pri reklamaciji !!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
341929 (1209) solatko
»

Zajeb.... so me - TELEKOM & Co

Oddelek: Omrežja in internet
51809 (1444) Mobidick
»

garancija-kako dolgo čakate na zamenjavo?

Oddelek: Kaj kupiti
181770 (1514) Gr00vY

Več podobnih tem