Forum » Kaj kupiti » Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si
Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si
Fantocci ::
Naj opišem svojo bridko izkušnjo s PREVARANTSKO spletno trgovino SOLO.SI :
1. Kupil pri njih grafično kartico, ki ni delala
2. Po telefonu klical vsaj 10X, ne dvigujejo. Poslal dva maila z opisom problema
3. Končno sem jim po mailu poslal obvestilo, da jim bom kartico PRIPOROČENO poslal nazaj, kar sem tudi storil v roku 5 dni po njenem prejetju. Na mail seveda nobenega odgovora, po moje jih niti ne berejo
4. Čakam par dni, kličem kot mutav, končno se mi javijo na cca. 25-ti klic. Javi se g. Valter. Pravi, da kartice niso prejeli oz. »nimamo nobenega zapisa o tem«. Obljubi, da bo preveril na pošti in me bo poklical nazaj. Malo morgen, itak sem vedel, da se me je samo želel znebiti.
5. Počakam dva dni, klica seveda ni bilo. Ponovim korak 4, isti izgovori. Grožnje prenese frajer stoično.
6. Počakam še dva dni, kličem sam na njihovo pošto v Ljubljano. Ti ugotovijo, da je pošiljka še vedno pri njih, ker je ni prišel noben iskat. Imajo namreč dogovor na pošti, da prihajajo po pošiljke sami, kar pa počnejo zelo redko, če sploh (informacija poštne referentke)
In kaj sedaj? Po vsej verjetnosti bo paket ležal na pošti 1 mesec, ker ga ne bo prišla iskat nobena prevarantska rit iz trgovine SOLO.SI. Potem mi bo pošta poslala paket nazaj in jaz bom moral plačati dvojno pošiljanje.
Glej sedaj foro: ker oni pošiljke niso sprejeli (sicer po svoji krivdi, ampak dokaži jim to) mi tudi verjetno niso dolžni vrniti denarja.
SVETUJEM VSEM UPORABNIKOM, DA IGNORIRAJO TO PREVARANTSKO TRGOVINO, DA SE NE BODO NASANKALI, KOT SEM SE SAM.
Saj niso vse trgovine take, z nekaterimi drugimi imam zelo dobre izkušnje (mimovrste, nakupi.net itd…)
1. Kupil pri njih grafično kartico, ki ni delala
2. Po telefonu klical vsaj 10X, ne dvigujejo. Poslal dva maila z opisom problema
3. Končno sem jim po mailu poslal obvestilo, da jim bom kartico PRIPOROČENO poslal nazaj, kar sem tudi storil v roku 5 dni po njenem prejetju. Na mail seveda nobenega odgovora, po moje jih niti ne berejo
4. Čakam par dni, kličem kot mutav, končno se mi javijo na cca. 25-ti klic. Javi se g. Valter. Pravi, da kartice niso prejeli oz. »nimamo nobenega zapisa o tem«. Obljubi, da bo preveril na pošti in me bo poklical nazaj. Malo morgen, itak sem vedel, da se me je samo želel znebiti.
5. Počakam dva dni, klica seveda ni bilo. Ponovim korak 4, isti izgovori. Grožnje prenese frajer stoično.
6. Počakam še dva dni, kličem sam na njihovo pošto v Ljubljano. Ti ugotovijo, da je pošiljka še vedno pri njih, ker je ni prišel noben iskat. Imajo namreč dogovor na pošti, da prihajajo po pošiljke sami, kar pa počnejo zelo redko, če sploh (informacija poštne referentke)
In kaj sedaj? Po vsej verjetnosti bo paket ležal na pošti 1 mesec, ker ga ne bo prišla iskat nobena prevarantska rit iz trgovine SOLO.SI. Potem mi bo pošta poslala paket nazaj in jaz bom moral plačati dvojno pošiljanje.
Glej sedaj foro: ker oni pošiljke niso sprejeli (sicer po svoji krivdi, ampak dokaži jim to) mi tudi verjetno niso dolžni vrniti denarja.
SVETUJEM VSEM UPORABNIKOM, DA IGNORIRAJO TO PREVARANTSKO TRGOVINO, DA SE NE BODO NASANKALI, KOT SEM SE SAM.
Saj niso vse trgovine take, z nekaterimi drugimi imam zelo dobre izkušnje (mimovrste, nakupi.net itd…)
Trupl0 ::
pogumneži preko telefona...mislijo, da bo vedno samo pri telefonu ostal...
osebno se tam oglas pa zaropotaj ( pa ne bit nasiln, ker boš nafukal )
osebno se tam oglas pa zaropotaj ( pa ne bit nasiln, ker boš nafukal )
If you are going through Hell, keep going !
M-XXXX ::
Najprej: Tole je čisto tvoja krivda, nisi posumil da je nekaj narobe, pri tako velikem številu pritožb?
Drugače bo paket bil na pošti 15 dni in ga dobiš nazaj. Čisto enostavno pokliči varstvo potrošnikov. Nobenih izgovorov, samo kliči.
Drugače bo paket bil na pošti 15 dni in ga dobiš nazaj. Čisto enostavno pokliči varstvo potrošnikov. Nobenih izgovorov, samo kliči.
Tomson ::
Če zadeva ni delala in jo v osmih dneh vrneš ti jo morajo zamenjat za novo. Glede na to da si dal na pošto peti dan, (verjetno si dal s povratnico ali vsaj priporočeno da imaš nekaj na papirju) pomeni da so oni dobili obvestilo šesti dan, zdaj a so prevzeli ali ne ni tvoj problem. Kot je bilo predlagano pojdi osebno tja, jim povej da si poslal nazaj peti dan, na pošti je zavedeno da so oni dobili obvestilo in naj ti takoj dajo novo ali pa jih greš naravnost prijavit. Sem prepričan da boš takoj dobil novo grafično.
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
aljazh ::
Namesto, da se vsi "nategnjeni" s strani solo.si le razburjate preko forumov, podajte prijave na Tržni inšpektorat (TIRS). Imajo na spletni strani obrazec, tako da lahko prijavo oddate tudi elektronsko. Če bi za vsako nategovanje fasali globo, verjetno že zdavnaj ne bi imeli niti za najemnino več.
Galaxy ::
Fantocci, nič novega.. Se mi je zgodilo isto. Kakorkoli že, tema obstaja:
http://slo-tech.com/forum/t291936/249
http://slo-tech.com/forum/t291936/249
SupPuss ::
hvala, da si povedu tole, se jih bom izogibal
jebem im m....
jebem im m....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SupPuss ()
janezek67 ::
Obrni se na pristojni Tržni inšpektorat, ki lahko prodajalca v primeru neizpolnitve obveznosti (ne vračila plačila) kaznuje z globo v višini od 3.000 do 40.000 €.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: janezek67 ()
mtosev ::
drugace jaz v solo in elektroniki ne kupujem. zame je enaa zakon tud mimo je dobra:)
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
misek ::
http://www.solo.si/about-solo.do
Spletno trgovino SOLO upravlja:
email.si, d.o.o., Ljubljana
Dunajska 5
1509 Ljubljana
Spletno trgovino SOLO upravlja:
email.si, d.o.o., Ljubljana
Dunajska 5
1509 Ljubljana
Razy ::
drugace jaz v solo in elektroniki ne kupujem. zame je enaa zakon tud mimo je dobra:)
Mtosev elektronika.si je cisto normalna stran..sem ze narocal tam pa nisem imel problemov
tako da ne rabis brezveze krivit .
Utk ::
Če bi moja mama in ati plačevala, kot mtosevu, potem bi se tudi jaz zmišljeval vse živo. Mene so tudi pri enaa in mimovrste že razočarali, tako da ne dam več nič na njih. Pri solotu pa dobiš stvari ceneje, ampak zaenkrat mi ni še nič njihovega crknilo, tako da nism niti mogu imet problemov, in upam da bo ostalo pri tem. Če pa crkne, imaš pa probleme glih tako pri enaa in povsod.
TOP ::
Crnie to pa ni res,jaz sem že par stvari reklamiral pri enaa še nikoli nisem mel problemov vedno zamenjali brez problemov in ko sem klical kako je so se vedno oglasili.Tukaj pa slišimo drugačne zgodbe.Ja in še to nikoli nisem čakal dlje od 20 dni
Gost ::
Če bi moja mama in ati plačevala, kot mtosevu, potem bi se tudi jaz zmišljeval vse živo. Mene so tudi pri enaa in mimovrste že razočarali, tako da ne dam več nič na njih. Pri solotu pa dobiš stvari ceneje, ampak zaenkrat mi ni še nič njihovega crknilo, tako da nism niti mogu imet problemov, in upam da bo ostalo pri tem. Če pa crkne, imaš pa probleme glih tako pri enaa in povsod.
Če se ti zdita mimovrste in enaa slabi trgovini, potem bolje da kupuješ samo še iz tujine. Gre za praktično najboljši trgovini v Sloveniji. Kaj je sploh še boljšega od mimovrste?
Utk ::
Pri mimovrste sem dobil mail, da je vse na zalogi in da pride naslednji teden. Prišlo je čez 5 tednov, ko so cene padle za več kot 10 procentov. Edino pošteno bi blo, da bi mi vsaj računali po novih cenah. Vem, da velja cena ob naročilu, ampak, če ti dostavijo čez mesec pa pol, potem to ne more več veljat. V bistvu škoda, da nism vsega razveljavil, ampak kaj ko bi naslednjič glih tako spet čakal.
Pri enaa je blo tudi že podobno, pa še pri reklamaciji so se obnašali kot idioti. "Mi nič krivi", meni je pa čisto vseeno kdo je kriv, samo naj zrihtajo. Nazadnje sem moral sam nest na servis, edini v Sloveniji.
Pri enaa je blo tudi že podobno, pa še pri reklamaciji so se obnašali kot idioti. "Mi nič krivi", meni je pa čisto vseeno kdo je kriv, samo naj zrihtajo. Nazadnje sem moral sam nest na servis, edini v Sloveniji.
P1P1 ::
Edina trgovina ki ji dam + je AGT.
Pred časom sem imel probleme z prepoznavanjem diska in pekača v biosu in sem bil že brez idej kaj nardit. Nesel sem ga k njim (vzeli so cel računalnik čeprav je bilo samo par delov kupljenih pri njih) in po enem tednu je bila stvar zrihtana. Sicer se je isti problem spet pojavil in ko sem jih kontaktiral ponovno so mi stvar zrihtal v enem dnevu. Bili so krivi zamaknjeni kontakti pri napajalniku. Fant se je res potrudu sicer je res da mi je zaj*** še bolj kabel samo sem potem vsaj vedel kaj je narobe in sem lahk sam zrihtal. V glavnem v primerjavi z drugimi trgovinami daleč najboljši servis.
Pred časom sem imel probleme z prepoznavanjem diska in pekača v biosu in sem bil že brez idej kaj nardit. Nesel sem ga k njim (vzeli so cel računalnik čeprav je bilo samo par delov kupljenih pri njih) in po enem tednu je bila stvar zrihtana. Sicer se je isti problem spet pojavil in ko sem jih kontaktiral ponovno so mi stvar zrihtal v enem dnevu. Bili so krivi zamaknjeni kontakti pri napajalniku. Fant se je res potrudu sicer je res da mi je zaj*** še bolj kabel samo sem potem vsaj vedel kaj je narobe in sem lahk sam zrihtal. V glavnem v primerjavi z drugimi trgovinami daleč najboljši servis.
Q6600 3.2Ghz, Rampage Formula, X-FI Titanium Fatal1ty,
9800GTX+, Velociraptor 300Gb, Teamgroup Extreme dark
9800GTX+, Velociraptor 300Gb, Teamgroup Extreme dark
GrimReaper ::
Pa ravno glavni diski iz vseh treh kompov so kupljeni v SOLO, sicer pa če gledam da mi stvari redko crkujejo, disk do sedaj še noben, in da imam backup na zunanjem disku, mi pomoje ni za skrbet.
Drgač pa po mojih izkušnjah reklamacije najbolje rešuje Com-Shop.
Drgač pa po mojih izkušnjah reklamacije najbolje rešuje Com-Shop.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
tabla ::
Še čudn da moj stari prenosnik SOLONOTE še dela, sej gre za isto firmo al ne? Drugače pa sm vidu da majo na solo.si vedno najnižje cene, čeprav dostikrat opaziš izredno podobne artikle, pa so dejansko stari modeli itd. Sam zdej vsaj vemo kako je s tem, drugače pa kar se tiče vračanja izdelkov morte bit pozorni povsod, ker vsak hoče met originalno embalažo, to pomeni tudi ovitke, kako plastiko itd.
Sm že mislu parkrat kupit tam, sam še dobr da sm tole zvedu.
Sm že mislu parkrat kupit tam, sam še dobr da sm tole zvedu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tabla ()
Okapi ::
Pri enaa je blo tudi že podobno
Nihče ni brezmadežen. Jaz sem enkrat pri Enaa kupoval SD kartico od SanDiska. So imeli na ceniku eno hitro kartico po ugodni ceni, ampak se je potem izkazalo, da tiste sploh nimajo, ampak so mi hoteli "podtaknit" eno počasnejšo. Prodajalec se je obnašal, kot da so vse enake in če bi namesto mene kupoval kdo, ki ne loči extrem od ultra, bi mu tudi uspelo.
Ampak po drugi strani so mi potem dali za isto ceno eno malo boljšo, ki je bila sicer dražja (ko sem rekel - ali to, ali denar nazaj).
O.
Icematxyz ::
No, jaz tudi moram pohvaliti elektroniko.si!
LP
Vrjetno je vsakemu ki je dejansko imel posla z njimi jasno da je le škodoželjnost tista ki se pojavlja v negativnih mnenjih.
RobynHood ::
Pri mimovrste sem dobil mail, da je vse na zalogi in da pride naslednji teden. Prišlo je čez 5 tednov, ko so cene padle za več kot 10 procentov.
imam podobno izkušnjo z njimi. So me lepo nat...
OmegaM ::
No, do sedaj sem še vedno kaj nabavil pri njih, nič reklamiral, še pri naročilo ko mi je šlo pol kaj narobe so mi naredili uslugo.
Upam pa vseeno da mi nič ne odpove, samo da čim dlje deluje.
LP
Upam pa vseeno da mi nič ne odpove, samo da čim dlje deluje.
LP
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
nazri ::
Jaz sem naroču ram pri njih z "doživljensko garnacijo". Kaj se pa zgodi s to garancijo če solo.si propade?
RobynHood ::
Če ni ram od Slovenskega dobavitelja, kateri ima uradnega serviserja v Sloveniji, se lahko obrišeš pod nos. Najboljše je kupovati pri spletnih trgovinah z Slovenskimi uvozniki.
bluefish ::
Jaz sem naroču ram pri njih z "doživljensko garnacijo". Kaj se pa zgodi s to garancijo če solo.si propade?Kot povedano v eni od drugih tem je ta garancija bolj ko ne marketinški trik proizvajalca, saj ta garancija velja le do konca proizvodnega cikla določenega produkta - to pa je lahko ali eno ali pa pet let.
bassbooster ::
Hja ka pa vem jst sm kupo v Solo.si pred 2 letim x1950 xtx za agp pa sm bil zadovoljn z njo,sam to je blo pred 2 letom.v elektroniki sm pa tud kupo procesor,pa je tud delal vse tk ko je treba.
Gambino ::
Jaz sem pri SOLO kupil plato, ki še dela, proc, ki še dela. No to sem osebno prevzel pri njih in sem bil kar presenečen glede dobave teh komponent. Saj sem jih šel iskati še isti dan ko sem jih naroču.
No ker sem bil prijetno presenečen sem naročil še en disk in dobil disk v dveh dneh po naročilu. Disk je bil zavit v peno in dobro zavarovan, zato bi se ta paket upal spustiti direkt na tla in se z diskom ne bi zgodilo nič. No potem sem čez en teden naročil še en disk za frenda in dobil disk po treh dneh po naročilu. Vse komponente še zmeraj delujejo tako da sem zadovoljen. Sicer pa če kaj crkne ne nosiš nazaj k njim ampak na servis oz k zastopniku oz serviserju. Diske pa se da poslati tudi direkt k proizvajalcu. Ne vem za kaj je narod navajen, da se roba, ki se kupi v trgovini nese nazaj v trgovino. Nese se na servis al pa k dobavitelju oz zastopniku. Dobra volja trgovine je da ti vzeme komponente in jih pošlje naprej, razen če je to v točno določenem roku po nakupi, kjer lahko kupec uveljavlja stvarno napako.
Je pa res, da pa marsikatere servisne storitve niso na nivoju in da se lahko vse skupaj zavleče v nedogled.
No ker sem bil prijetno presenečen sem naročil še en disk in dobil disk v dveh dneh po naročilu. Disk je bil zavit v peno in dobro zavarovan, zato bi se ta paket upal spustiti direkt na tla in se z diskom ne bi zgodilo nič. No potem sem čez en teden naročil še en disk za frenda in dobil disk po treh dneh po naročilu. Vse komponente še zmeraj delujejo tako da sem zadovoljen. Sicer pa če kaj crkne ne nosiš nazaj k njim ampak na servis oz k zastopniku oz serviserju. Diske pa se da poslati tudi direkt k proizvajalcu. Ne vem za kaj je narod navajen, da se roba, ki se kupi v trgovini nese nazaj v trgovino. Nese se na servis al pa k dobavitelju oz zastopniku. Dobra volja trgovine je da ti vzeme komponente in jih pošlje naprej, razen če je to v točno določenem roku po nakupi, kjer lahko kupec uveljavlja stvarno napako.
Je pa res, da pa marsikatere servisne storitve niso na nivoju in da se lahko vse skupaj zavleče v nedogled.
Leks ::
"Dobra volja trgovine je da ti vzeme komponente in jih pošlje naprej"
tukaj si nekoliko mimo brcnil, če uveljavljaš garancijo, je trgovina dolžna sprejeti blago
nazaj in ga posredovati servisu. Tvoja dobra volja pa je, če neseš neposredno servisu, saj si
tako prihraniš kakšen dan čakanja.
tukaj si nekoliko mimo brcnil, če uveljavljaš garancijo, je trgovina dolžna sprejeti blago
nazaj in ga posredovati servisu. Tvoja dobra volja pa je, če neseš neposredno servisu, saj si
tako prihraniš kakšen dan čakanja.
krucymucy ::
Naročal pri solo.si, dobil vedno hitro, navadno 2 dni.
Garancija je pa itak pri zastopniku. Za asus plate ki sem jih kupoval je garancija pri Avteri, tako da zaprtje trgovine ni problem.
Garancija je pa itak pri zastopniku. Za asus plate ki sem jih kupoval je garancija pri Avteri, tako da zaprtje trgovine ni problem.
speed machine ::
V zadnjih 6 letih sem naročil okoli 15 izdelkov iz enaa, mimovrste ter elektronika. Iz enaa večina, iz mimovrste ene 5, pa iz elektronike 1. Od tega je pri enaa enkrat prišlo do komplikacij z napačno pošiljko, kar so porihtali v roku 3 dni. Mimovrste ne bom več naročeval. Ne toliko da se dobi pokvarjeno ali da ne uveljavljajo garancije, ampak zato, ker se na kak izdelek lahko čaka tudi do meseca in pol. Elektronika tud ni blo problemov.
//
Good Guy ::
za solo nimam nobenih problemov. pocen, pa robo zrihtajo tko k se zagre...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
rzidar1 ::
jaz sme pred kratkim kupila nekaj pri njih.
če bo kaj crknilo, potem bom garancijo uveljavljala direktno na servisu in nič preko njih - to počnem že vrsto let in se izplača (vsaj kar se tiče hitrosti).
je pa moj sošolec 5 dni nazaj kupil pri njih disk 1Tb in ne dela. jih je klical pa so rekli, da naj pošlje nazaj in bodo uredili.
vam sporočim, kako bo rešil.
če bo kaj crknilo, potem bom garancijo uveljavljala direktno na servisu in nič preko njih - to počnem že vrsto let in se izplača (vsaj kar se tiče hitrosti).
je pa moj sošolec 5 dni nazaj kupil pri njih disk 1Tb in ne dela. jih je klical pa so rekli, da naj pošlje nazaj in bodo uredili.
vam sporočim, kako bo rešil.
Lp
Rosvita Zidar - RoZi
Rosvita Zidar - RoZi
gvidovic ::
Jaz sem pred dobrima dvema tednoma pri njih kupil tale disk http://www.solo.si/racunalnitvo-10087/r... zaenkrat dela super.
mmorph ::
Jaz sem naroču ram pri njih z "doživljensko garnacijo". Kaj se pa zgodi s to garancijo če solo.si propade?Kot povedano v eni od drugih tem je ta garancija bolj ko ne marketinški trik proizvajalca, saj ta garancija velja le do konca proizvodnega cikla določenega produkta - to pa je lahko ali eno ali pa pet let.
To ne bo držalo. Doživljenjska garancija pomeni to, da ko ti arikel "crkne" da ga boš dobil nazaj enakega ali novejši model. Kar pomeni da če bo ram ddr "xrknu" in so produkcijo za ddr zaključili eno leto nazaj seveda ne boš dobil ddr ampak palčko ddr2... seveda kot rečeno pri slovenskem dobavitelju in ni pogojeno s tem, da moraš to narediti preko solo.si. Obrneš se direktno na distributerja v sloveniji z računom in garancijskim listom, ki si ga dobil na solo.
dexterboy ::
Uf, uf, uf, pa da še jaz dodam svoj piskerček
Priznam, da nisem bral vseh postov na temo rač. trgovin, rad bi le podal svoje osebne izkušnje pri vseh teh štacunah.
Torej, robo kupujem zagotvo že 10 let (mogoče 11), še iz cajtov, ko si običajen CD-ROM (slavni TEAC 532) kupil na obrole - čeke. Kupoval sem v štacunah Mlacom (še ko so bili v trnovem), Techtrade, Comshop, Jae, PcHand. AGT, Solo, Izid, Big Bang, Swedata, Funtech. Čisto na začetku je bila še ena štacuna, katere imena se pa ne spomnim več; nekaj je štrajkal modem na PCI kartici, pa so mi ga na servisu zamenjali za modem na ISA vodilu - seveda je bil dražji in sem moral doplačat, čeprav me prej sploh niso vprašali, ali naj mi ga zamenjajo. No, to je bilo že dooolgo nazaj... in ja, to je bil še analogni modem
In kaj bi lahko dal pod skupni imenovalec v vseh teh letih; ODNOS me kupcem in prodajalcem. Kadarkoli sem prišel v štacuno (kupoval sem vedno osebno, nič po pošti, ker je to še en člen več v verigi, kjer lahko kaj poči), sem pustil osebne stvari in slabo voljo pred vrati. Pa ne, da bi zdej uletel v štacuno z nasmeškom čez cel obraz, le zavedati se je treba, da so tudi prodajalci ljudje in da imajo tudi oni lahko slab dan. Ne postavljam se na njihovo stran, ampak gledam na to kot na neke vrste simbiozo; oni brez nas ne morejo živeti (ni prometa) in mi brez njih ne moremo kupovati. Zato sem vedno rekel prvo dober dan, ker opažam, da je današnja družba... v kurcu, totalno brez Bontona (kaj je že to?). Ampak to je tema že za kakšno drugo debato.
OK, back to topic. Ugotovil sem, da če nastopiš z nekim normalnim odnosom, dobiš nazaj tudi nek normalen odgovor.
Mlacom; mislim, da sem tu kupil največ robe. V tem času se je zamenjalo kar nekaj fantov v prodaji, vendar nisem imel nikoli težave. Tudi roba mi je crknila, ampak v servisu so mi vedno popravili (ali pa zamenjali) pokvarjeni del. Ne ravno isti dan, saj vendar moje življenje ni odvisno od enega kosa robe... Pred kratkim mi je crknil ram, SuperTalent, in to dve ploščici, 4 giga! Katastrofa, sej če bi bilo 1 giga, bi kar novega kupil, tako pa... prvo pokličem po telefonu, pa se oglasi prijeten ženski glas. Dober dan, oprostote, crknil mi je RAM, račun je bog si ga vedi kje.... bla bla bla. No, ta prijazna deklica je pogledala v bazo podastkov, našla dan in račun nakupa, jaz sem ga samo prinesel. In da, brez računa, s katerim bi dokazoval garancijo. Čez par dni so me poklicali z obvestilom, da me čakata novi dve ploščici.
AGT; prvo sem poklical po telefonu (zpoet prijazen ženski glas), če zadevo imajo in jo prišel iskat. Lepo ti razložijo, da je cena različna za plačilo z gotovino ali s kartico. Vedno so bili tudi pripravljeni povedati še kakšno informacijo o robi, ki prihaja ali pa je že na tržišču, oz. kakšno je stanje na tem podoročju. Swedata; ja ti imajo pa res nizke cene. 53 evrov za 500 giga green WD je najmanj v celi SLO, kar sem lahko izbrskal. Ko prideš k njim, ti je jasno zakaj. Pol štacune oni, pol štacune mobitelijada. In samo dve leti garancije namesto treh? OK, pač vzameš v račun, zakaj tako nižje cene. Je pač riziko, če ti kaj crkne, ampak to je pač stvar posameznikove izbire.
Comshop; ti pa so carji. Ampak res. Tako arogantnega odnosa pa še nisem doživel. Prinesem nazaj novi barebone računalnik s polno prahu na ventilatorju napajalnika in ga vprašam, zakaj ga prodajajo za novega, če se je pa že vrtel, on pa meni nazaj, da je to prah od tega, ker so ga imeli razstavljenega na polici... da crkneš od smeha. No, seveda je to bil zadnji kos, ki so ga imeli, sodelavka pa je rabila nov računalnik. Ni mi preostalo drugega, kot da sem ga obdržal, fant je bil pa na koncu le toliko prijazen (je uvidel, da nisem lolek bolek v informatiki), da nam je napisal nov garancijski list z novim datumom veljave. Drugič sem rabil pooblaščen servis za Asus, pa še tega niso vedeli, kdo je. Vas pokličemo nazaj in vam sporočimo, gospod. Malo morgen, nikoli ni zazvonu telefon. To velja za LJ, v MB čisto drugačni. Pokličeš po telfonu, če lahko zamenjaš, seveda, ni problema, roba me je že čakala na polici, ko sem prišel v štacuno.
PcHand; ne vem, ali imam srečo, ampak njim pa kapo dol. Res je, da (kolikor se spomnim) sem pri njih kupoval vedno samo grafične kartice (sapphire) in (imeli so) Taiyo Yuden DVD medije (plextor), ampak do sedaj mi ni crknila še nobena in vedno sem dobil popust. Ko pri njih kaj kupiš, te dajo v bazo podatkov in naslednjič, ko pokličem po telefonu, če je to na zalogi, vedno vprašam, ali je kakšen popust za redne stranke Povem ime in priimek in do sedaj me nikoli niso razočarali. Saj ne, da so mi zbili ceno iz 150 na 100 evrov, ampak je vsaj bencin do tam in nazaj bil zastonj.
JAE; žal mi je, ker te štacune ni več, ker so bili prodajalci fer in so vedeli razliko med, npr. plato za 754 socket ali 939 socket. No, slučajno sem našel sem fanta (ne vem imena), ki se je dobro spoznal na robo, v Funtechu. Tako, da zna biti, da bom njim še naredil kaj prometa.
Solo; ko je ravno o teh največ govora. Ja res je, na 080 telefonsko sem jih dobil damo dvakrat. Imajo pa zato še običajno telefonsko cifro, na katero se večkrat oglasijo. Vsaj pri meni je bilo to. Vedno sem izbral osebni dvig in imel pri sebi gotovino. Gospa (ali pa gospodična, ne vem) je bila vsakič prijazna, z drugimi nisem imel stika. Všeč mi je to, ker je na računu serijska številka trdega diska, ki ga kupiš, tako, da, tudi če bi kdaj prodajal, imam račun, ki je dejansko povezan z določenim izdelkom. Mi pa res do sedaj še nič ni crknilo, da potrkam na les.
Skratka, da ne naštevam dalje. Večina stvari, ki sem jih kupil, mi deluje še danes, oz. sem jih prodal naprej. Bile so tudi situacije, ko bi najraje nekoga na gobec, ampak, greš na pir pa se ohladiš In kot sem že povedal; če prideš z nekim normalnim odnosom v trgovino, bo največkrat tudi feedbcak enak in včasih zveš stveri, za katere zastopniki ne želijo, da se zvejo.
In še to; servisiranje posameznih komponent ne opravljajo trgovci, ampak pooblaščeni serviserji. Tako sem imel "frcero", ko mi je odfrčalo Asusko 3650, ki sem jo kupil v JAE-tu, ko je ta še obstajal. Telefonski klic na Acord 92 in problem je bil rešen.
Priznam, da nisem bral vseh postov na temo rač. trgovin, rad bi le podal svoje osebne izkušnje pri vseh teh štacunah.
Torej, robo kupujem zagotvo že 10 let (mogoče 11), še iz cajtov, ko si običajen CD-ROM (slavni TEAC 532) kupil na obrole - čeke. Kupoval sem v štacunah Mlacom (še ko so bili v trnovem), Techtrade, Comshop, Jae, PcHand. AGT, Solo, Izid, Big Bang, Swedata, Funtech. Čisto na začetku je bila še ena štacuna, katere imena se pa ne spomnim več; nekaj je štrajkal modem na PCI kartici, pa so mi ga na servisu zamenjali za modem na ISA vodilu - seveda je bil dražji in sem moral doplačat, čeprav me prej sploh niso vprašali, ali naj mi ga zamenjajo. No, to je bilo že dooolgo nazaj... in ja, to je bil še analogni modem
In kaj bi lahko dal pod skupni imenovalec v vseh teh letih; ODNOS me kupcem in prodajalcem. Kadarkoli sem prišel v štacuno (kupoval sem vedno osebno, nič po pošti, ker je to še en člen več v verigi, kjer lahko kaj poči), sem pustil osebne stvari in slabo voljo pred vrati. Pa ne, da bi zdej uletel v štacuno z nasmeškom čez cel obraz, le zavedati se je treba, da so tudi prodajalci ljudje in da imajo tudi oni lahko slab dan. Ne postavljam se na njihovo stran, ampak gledam na to kot na neke vrste simbiozo; oni brez nas ne morejo živeti (ni prometa) in mi brez njih ne moremo kupovati. Zato sem vedno rekel prvo dober dan, ker opažam, da je današnja družba... v kurcu, totalno brez Bontona (kaj je že to?). Ampak to je tema že za kakšno drugo debato.
OK, back to topic. Ugotovil sem, da če nastopiš z nekim normalnim odnosom, dobiš nazaj tudi nek normalen odgovor.
Mlacom; mislim, da sem tu kupil največ robe. V tem času se je zamenjalo kar nekaj fantov v prodaji, vendar nisem imel nikoli težave. Tudi roba mi je crknila, ampak v servisu so mi vedno popravili (ali pa zamenjali) pokvarjeni del. Ne ravno isti dan, saj vendar moje življenje ni odvisno od enega kosa robe... Pred kratkim mi je crknil ram, SuperTalent, in to dve ploščici, 4 giga! Katastrofa, sej če bi bilo 1 giga, bi kar novega kupil, tako pa... prvo pokličem po telefonu, pa se oglasi prijeten ženski glas. Dober dan, oprostote, crknil mi je RAM, račun je bog si ga vedi kje.... bla bla bla. No, ta prijazna deklica je pogledala v bazo podastkov, našla dan in račun nakupa, jaz sem ga samo prinesel. In da, brez računa, s katerim bi dokazoval garancijo. Čez par dni so me poklicali z obvestilom, da me čakata novi dve ploščici.
AGT; prvo sem poklical po telefonu (zpoet prijazen ženski glas), če zadevo imajo in jo prišel iskat. Lepo ti razložijo, da je cena različna za plačilo z gotovino ali s kartico. Vedno so bili tudi pripravljeni povedati še kakšno informacijo o robi, ki prihaja ali pa je že na tržišču, oz. kakšno je stanje na tem podoročju. Swedata; ja ti imajo pa res nizke cene. 53 evrov za 500 giga green WD je najmanj v celi SLO, kar sem lahko izbrskal. Ko prideš k njim, ti je jasno zakaj. Pol štacune oni, pol štacune mobitelijada. In samo dve leti garancije namesto treh? OK, pač vzameš v račun, zakaj tako nižje cene. Je pač riziko, če ti kaj crkne, ampak to je pač stvar posameznikove izbire.
Comshop; ti pa so carji. Ampak res. Tako arogantnega odnosa pa še nisem doživel. Prinesem nazaj novi barebone računalnik s polno prahu na ventilatorju napajalnika in ga vprašam, zakaj ga prodajajo za novega, če se je pa že vrtel, on pa meni nazaj, da je to prah od tega, ker so ga imeli razstavljenega na polici... da crkneš od smeha. No, seveda je to bil zadnji kos, ki so ga imeli, sodelavka pa je rabila nov računalnik. Ni mi preostalo drugega, kot da sem ga obdržal, fant je bil pa na koncu le toliko prijazen (je uvidel, da nisem lolek bolek v informatiki), da nam je napisal nov garancijski list z novim datumom veljave. Drugič sem rabil pooblaščen servis za Asus, pa še tega niso vedeli, kdo je. Vas pokličemo nazaj in vam sporočimo, gospod. Malo morgen, nikoli ni zazvonu telefon. To velja za LJ, v MB čisto drugačni. Pokličeš po telfonu, če lahko zamenjaš, seveda, ni problema, roba me je že čakala na polici, ko sem prišel v štacuno.
PcHand; ne vem, ali imam srečo, ampak njim pa kapo dol. Res je, da (kolikor se spomnim) sem pri njih kupoval vedno samo grafične kartice (sapphire) in (imeli so) Taiyo Yuden DVD medije (plextor), ampak do sedaj mi ni crknila še nobena in vedno sem dobil popust. Ko pri njih kaj kupiš, te dajo v bazo podatkov in naslednjič, ko pokličem po telefonu, če je to na zalogi, vedno vprašam, ali je kakšen popust za redne stranke Povem ime in priimek in do sedaj me nikoli niso razočarali. Saj ne, da so mi zbili ceno iz 150 na 100 evrov, ampak je vsaj bencin do tam in nazaj bil zastonj.
JAE; žal mi je, ker te štacune ni več, ker so bili prodajalci fer in so vedeli razliko med, npr. plato za 754 socket ali 939 socket. No, slučajno sem našel sem fanta (ne vem imena), ki se je dobro spoznal na robo, v Funtechu. Tako, da zna biti, da bom njim še naredil kaj prometa.
Solo; ko je ravno o teh največ govora. Ja res je, na 080 telefonsko sem jih dobil damo dvakrat. Imajo pa zato še običajno telefonsko cifro, na katero se večkrat oglasijo. Vsaj pri meni je bilo to. Vedno sem izbral osebni dvig in imel pri sebi gotovino. Gospa (ali pa gospodična, ne vem) je bila vsakič prijazna, z drugimi nisem imel stika. Všeč mi je to, ker je na računu serijska številka trdega diska, ki ga kupiš, tako, da, tudi če bi kdaj prodajal, imam račun, ki je dejansko povezan z določenim izdelkom. Mi pa res do sedaj še nič ni crknilo, da potrkam na les.
Skratka, da ne naštevam dalje. Večina stvari, ki sem jih kupil, mi deluje še danes, oz. sem jih prodal naprej. Bile so tudi situacije, ko bi najraje nekoga na gobec, ampak, greš na pir pa se ohladiš In kot sem že povedal; če prideš z nekim normalnim odnosom v trgovino, bo največkrat tudi feedbcak enak in včasih zveš stveri, za katere zastopniki ne želijo, da se zvejo.
In še to; servisiranje posameznih komponent ne opravljajo trgovci, ampak pooblaščeni serviserji. Tako sem imel "frcero", ko mi je odfrčalo Asusko 3650, ki sem jo kupil v JAE-tu, ko je ta še obstajal. Telefonski klic na Acord 92 in problem je bil rešen.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
opeter ::
DexterBoy, kaj pri Jerovšku nisi nič kupoval? Kaj pa BoCom?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 120485 (51826) | r3dkv1c4 |
» | Pestra izbira računalniške opreme v Lj-ok. (Kje?)Oddelek: Kaj kupiti | 3241 (2524) | Han_Sol |
» | Trgovina Solo.siOddelek: Pomoč in nasveti | 4101 (2309) | mrbungle |
» | Pomoč pri reklamaciji !!!Oddelek: Pomoč in nasveti | 2677 (1957) | solatko |
» | Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 mesecaOddelek: Kaj kupiti | 4763 (2930) | Leks |