Forum » Igre » Star Wars - The Old Republic
Star Wars - The Old Republic
ahac ::
Storyline (brez expansiona) se brez problema konča brez, da kaj plačaš. Če pa kupiš nekaj za vsaj 5€ si pa prefered player in je tud velik manj omejitev.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Truga ::
Ja, 5e das da si preferred, pol pa odigras vse storyje in koncas in je to to. Jaz sem se hitro odvadil in sploh ne opazim vec ko mi tezi da se moram subscribat za vecji reward vsakic ko quest koncam. Sploh pa je tisti extra reward popolna bedarija (nek RNG crate ki ti dropne shit equipment).
Edina resna ovira pri f2p/preffered je 350k max credits (250k ce si popolnoma free), ki je precej nizka. 350k je par questov po levelu 40...
Edina resna ovira pri f2p/preffered je 350k max credits (250k ce si popolnoma free), ki je precej nizka. 350k je par questov po levelu 40...
ahac ::
A mogoče kdo ve tole: Zdaj, če si subscriber dobiš expansion free. Ampak, če potem prekineš naročnino in greš nazaj na preferred status... ti expansion ostane ali ne?
Sem iskal informacije na netu pa vse kar najdem je folk, ki se jezi, ker so naročniki pred 6 mesci plačal 10€ za nekaj, kar je zdaj "free" in se jim zdi, da jih je EA oguljufal...
Sem iskal informacije na netu pa vse kar najdem je folk, ki se jezi, ker so naročniki pred 6 mesci plačal 10€ za nekaj, kar je zdaj "free" in se jim zdi, da jih je EA oguljufal...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ahac ::
Naslednji digital expansion:
Galactic Starfighter
Galactic Starfighter
Join 12v12 free flight combat action and jump into fierce factional battles as the war between the Sith Empire and the Galactic Republic explodes into space. Compete and advance to earn ground game rewards plus new weapons, powers and abilities to customize your ultimate Starfighter!
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ahac ::
Player Housing Announcement Trailer
http://www.swtor.com/galactic-stronghol...
[edit: HD trailer]
[edit2: link na page]
http://www.swtor.com/galactic-stronghol...
[edit: HD trailer]
[edit2: link na page]
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
ahac ::
Revan has returned!
Naslednji expansion:
Shadow of Revan
Revan, 5 novih lvlov, 2 nova planeta
Also:
http://www.swtor.com/blog/developer-upd...
"Disciplines" bodo nadomestil talente v 3.0 patchu.
Naslednji expansion:
Shadow of Revan
Revan, 5 novih lvlov, 2 nova planeta
Also:
http://www.swtor.com/blog/developer-upd...
"Disciplines" bodo nadomestil talente v 3.0 patchu.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Zmajc ::
Totalen fail od MMO-ja. Ko enkrat obrneš vse klas štorije ti igra ne ponuja praktično nič omembe vrednega.
Izi ::
Totalen fail od MMO-ja. Ko enkrat obrneš vse klas štorije ti igra ne ponuja praktično nič omembe vrednega.
Se ne strinjam. To je eden redkih MMO-jev, kjer je v ospredju zgodba in ne pobijanje v neskončnost.
8 klasov po 60 ur in potem si končal igro. 480 ur zgodbe.
Čeprav bi to morala biti single player igra, dejstvo da je MMO sploh ne moti, večinoma sicer igraš sam ampak, za kakšno težjo misijo pa lahko zaprosiš koga za pomoč ali vsaj vprašaš za nasvet.
Jaz sem pred leti končal kar 6 klasov od 8.
Zanimivo je, da so se bolj posvetili temni strani in najbolj zanimiv zame je bil Bounty Hunter in Imperial Agent. Tudi Sith Inquisitor je precej zanimiv z malo bolj versko usmerjeno zgodbo.
Ostali mi niso bili ravno všeč, je pa seveda treba preigrati tudi Jedi Knighta, da vidiš še svetlo stran zgodbe.
Zmajc ::
Totalen fail od MMO-ja. Ko enkrat obrneš vse klas štorije ti igra ne ponuja praktično nič omembe vrednega.
Se ne strinjam. To je eden redkih MMO-jev, kjer je v ospredju zgodba in ne pobijanje v neskončnost.
8 klasov po 60 ur in potem si končal igro. 480 ur zgodbe.
Čeprav bi to morala biti single player igra, dejstvo da je MMO sploh ne moti, večinoma sicer igraš sam ampak, za kakšno težjo misijo pa lahko zaprosiš koga za pomoč ali vsaj vprašaš za nasvet.
Jaz sem pred leti končal kar 6 klasov od 8.
Zanimivo je, da so se bolj posvetili temni strani in najbolj zanimiv zame je bil Bounty Hunter in Imperial Agent. Tudi Sith Inquisitor je precej zanimiv z malo bolj versko usmerjeno zgodbo.
Ostali mi niso bili ravno všeč, je pa seveda treba preigrati tudi Jedi Knighta, da vidiš še svetlo stran zgodbe.
Saj ravno to sem napisal, igra je vredna da preigraš class zgodbe in to je to. Kot veteran na področju MMOjev je Swtor igra ki mi je ponujala najmanj "MMORPG" contenta za delat ko enkrat končaš z zgodbo.
Prav očitna je razlika med kvaliteto dela elipe ki je delala 1.0 release in ekipo ki igro dela sedaj z ekstremno manjšo ekipo in omejenimi sredstvi. Flashpointe, raide, evente, armorje, weapone rehashajo v neskončnost ter zelo poredko dodajo kaj omembe vredno novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Truga ::
Izi ::
Saj ravno to sem napisal, igra je vredna da preigraš class zgodbe in to je to.
Se mi je zdelo, da si tako mislil, ampak napisal nisi tega. Z besedami je treba biti pazljiv.
"Totalen fail od MMO-ja." pomeni čisto nekaj drugega kot "Igra vredna igranja, samo MMO element je totalen fail."
Zmajc ::
Totalen fail od MMO-ja. Ko enkrat obrneš vse klas štorije ti igra ne ponuja praktično nič omembe vrednega.
Waah waah, samo 600 ur zabave sem potegnu iz igre.
Seriously?
Ko igraš enkrt en MMO po par let 8 ur na dan je 600 ur bore malo. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Zmajc ::
Sicer pa zgleda niti nimajo namena biti publika hardcore MMO igralcem ker je v osnovi SWTOR bolj casual igra. Pač videl sem zgodbo, užival nekaj časa potem pa pač šel dalje. Saj ok.
subby ::
Ability Costs have been removed from the game.
še dobro da prejšnji teden, ko sem dosegel lvl60 nisem zapravljal za skille, prišparal pol miljona credsov
ahac ::
To je kul, ja. Men se je že zgodilo, da nisem imel denarja za vse skille, ki sem jih dobil...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
subby ::
Na srečo je ima Yavin 4 zelo visoko gostoto gathering materialov, tako da se s slicanjem zelo hitro nabere denar medtem ko delaš daily queste.
yoco ::
Kaksn se vam je zdel nov expansion? Meni je bil kar v redu. Danes sem sicer prvič naredu daily queste na Yavin 4, bom zvecer probal še ops nardit!
ahac ::
SWtoR: The Fallen Empire
New expansion, more Bioware style store, new followers, ...
New expansion, more Bioware style store, new followers, ...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
ahac ::
Izgleda, da bo tudi contenta ful več kot v zdajšnjih expansionih.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ahac ::
Včeraj sem spet začel igrat SWToR in končno končal main story pri Rise of the Hutt Cartel. Torej sem 2 expansiona zadaj pri zgodbi? :D
Ne vem kdaj so spremenil companione (verjetno že zdavnaj :P), ampak mi je pa ful všeč, da nimajo več ločenih gear stats in da ima lahko vsak od njih vsak role (dps, tank, heal).
Ne vem kdaj so spremenil companione (verjetno že zdavnaj :P), ampak mi je pa ful všeč, da nimajo več ločenih gear stats in da ima lahko vsak od njih vsak role (dps, tank, heal).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tezaab ::
Včeraj sem spet začel igrat SWToR in končno končal main story pri Rise of the Hutt Cartel. Torej sem 2 expansiona zadaj pri zgodbi? :D
Ne vem kdaj so spremenil companione (verjetno že zdavnaj :P), ampak mi je pa ful všeč, da nimajo več ločenih gear stats in da ima lahko vsak od njih vsak role (dps, tank, heal).
Z zadnjim expansionom. Tudi meni je bila ta sprememba blazno vsec.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
Zmajc ::
Zanimivo, tudi jaz sem se po 2 letnem premoru vrnil k swtor. So kr fajn spremenili lvling path. V bistvu je dovolj da delaš planetary heroicse in glavno zgodo.
Z 4.0 so kar konkretno spremenili kompanjone
Kompanjoni imajo sedaj vedno maksimalne statistike za svoj lvl in delajo samo to kako vlogo jim dodeliš. DOSTI bolj uporabno.
K starim lvl 55 charom se bom vrnil ko se spet navadim na igro.
Z 4.0 so kar konkretno spremenili kompanjone
Kompanjoni imajo sedaj vedno maksimalne statistike za svoj lvl in delajo samo to kako vlogo jim dodeliš. DOSTI bolj uporabno.
K starim lvl 55 charom se bom vrnil ko se spet navadim na igro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Netrunner ::
Jaz sem malo sprobal to zadevo in prišel do levela 20 ... sam svet in star wars vzdušje je že ok, vendar sama igralnost pa je bolj ne kot ja. Je ful moteče to, da se liki kar sprehajajo eden skozi drugega in ko nahaš s tisto sabljo je kot da bi mahal po zraku, saj ni nobenega odziva od nasprotnika ko ga udariš. Se počutim kot da bi mahal po zdraku, samo da eden stoji nasproti. Potem je totalno mimo da če targeta nimaš določenega ne moreš udarit, čeprav stroji pred tabo.
Sama igra bi bila kul če bi bila mehanika boja bolj dodelana in ne tako površna. Pa tudi kontrole so mimo in se jih ne da nastavit. Sploh me pa moti do, da lahko več playerjev ločeno dela isti quest, tako da se srečuješ z drugimi ki igrajo vsaj zase in le to ne vpliva na tvoje dogajanje.
meh... :) to ni zame
Sama igra bi bila kul če bi bila mehanika boja bolj dodelana in ne tako površna. Pa tudi kontrole so mimo in se jih ne da nastavit. Sploh me pa moti do, da lahko več playerjev ločeno dela isti quest, tako da se srečuješ z drugimi ki igrajo vsaj zase in le to ne vpliva na tvoje dogajanje.
meh... :) to ni zame
Zmajc ::
Pa tudi kontrole so mimo in se jih ne da nastavit.
Uporabniški vmesnik in kontrole si lahko v celoti prilagodiš svojim željam in potrebam.
Sploh me pa moti do, da lahko več playerjev ločeno dela isti quest, tako da se srečuješ z drugimi ki igrajo vsaj zase in le to ne vpliva na tvoje dogajanje.
To so osnove MMOjev. Ne moreš pričakovat da bodo questi narejeni da jih lahko dela samo 1 oseba istočasno ostalih 30 pa bo čakalo kot v trgovni za kruhom v koloni.
Je ful moteče to, da se liki kar sprehajajo eden skozi drugega in ko nahaš s tisto sabljo je kot da bi mahal po zraku, saj ni nobenega odziva od nasprotnika ko ga udariš. Se počutim kot da bi mahal po zdraku, samo da eden stoji nasproti. Potem je totalno mimo da če targeta nimaš določenega ne moreš udarit, čeprav stroji pred tabo.
Igra je bila izdana leta 2011 v razvoju pa še par let pred tem. Ne vem kaj pričakuješ da boš dobil ...Witcher 3?
ahac ::
Kompanjoni imajo sedaj vedno maksimalne statistike za svoj lvl in delajo samo to kako vlogo jim dodeliš. DOSTI bolj uporabno.
Tudi ne morem verjet kolk lažje je bilo ubit zadnjega bossa. Ko sem zadnjič igral sem tam ragequittal, ker mi ni uspelo ubit bossa. Takrat bi moral za companione dobit boljši gear, ampak se mi je zdelo, da bo s tem ful več dela kot pa imam volje. :)
Zdaj je šlo pa brez problema, ker je bil healing od companiona tolk boljš (pa še lahko sem vzel tistega, ki včasih sploh ni healal).
Zdaj me pa najprej čaka Shadow of Revan in potem Knights of the Fallen Empire. To je dovolj, da subscribam za 1 mesec in dobim oboje, ne?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zmajc ::
Ja, dokler imaš sub imaš dostop do vsega, ampak pazi da ne boš razočaran, Knights of the Fallen Empire je komaj na sredini, mesečno bodo izdajali poglavja še vsaj prihodnje pol leta.
Netrunner ::
Zmajc ==> Kje si lahko nataviš tipke ?? ... controler podipra?
In kar se tiče istih questov .. problem je ta da ti slediš neki zgodbi .. pa moraš it k nekomu se pogovorit recimo .. in isto to počne nekdo pred tabo in nekdo za tabo.. pa vsi se vidijo med sabo. Pokvari feeling zgodbe... Lepo bi bilo če ko sprejmeš wuest te da na ločeno instanco ali kaj podobnega, tako da si ne hodiš pod noge z drugimi.
Leto izdaje 2011 ni izgovor za tako mehaniko, saj že npr. pri diablo 1 nisi mogel skozi sovražnika kot da je duh. Samo leni so in na hitro so spackali skupaj da pobirajo denar .. to je to. Mesečno dobijo dovolj financ, da bi zadevo malo posodobili.
No kakorkoli ... mene ni prepričala :) ... kar pa ni nobene škode
In kar se tiče istih questov .. problem je ta da ti slediš neki zgodbi .. pa moraš it k nekomu se pogovorit recimo .. in isto to počne nekdo pred tabo in nekdo za tabo.. pa vsi se vidijo med sabo. Pokvari feeling zgodbe... Lepo bi bilo če ko sprejmeš wuest te da na ločeno instanco ali kaj podobnega, tako da si ne hodiš pod noge z drugimi.
Leto izdaje 2011 ni izgovor za tako mehaniko, saj že npr. pri diablo 1 nisi mogel skozi sovražnika kot da je duh. Samo leni so in na hitro so spackali skupaj da pobirajo denar .. to je to. Mesečno dobijo dovolj financ, da bi zadevo malo posodobili.
No kakorkoli ... mene ni prepričala :) ... kar pa ni nobene škode
yoco ::
Igra uporablja že zdavnaj zastareli Hero pogon, tako da ni čudno če ti velik stvari ni všeč. Sam še vedno upam, na pravi KOTOR 3 nekega dne, in da ne bo EA prstov zravn.
ahac ::
Samo leni so in na hitro so spackali skupaj da pobirajo denar .. to je to.
Vse te stvari enake kot v WoW... najbolj uspešnem zahodnjaškem MMOju ever. Takrat je bil to pač standard za MMOje. Že to instanciranje za class story v SWToR je bilo takrat nekaj novega.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Netrunner ::
V bistvu so res vsi ti MMOji po istem kopitu ... verjetno se mi zato nobeden ne dopade. Izjema je EVE online, katerega pa skoraj da ni za primerjat, saj je čisto drugačna tematika in lokiga igranja.
Zmajc ::
Igra uporablja že zdavnaj zastareli Hero pogon, tako da ni čudno če ti velik stvari ni všeč. Sam še vedno upam, na pravi KOTOR 3 nekega dne, in da ne bo EA prstov zravn.
Ni šanse, EA ima z Disney-em ekskluzivno dolgoročno pogodbo da samo oni lahko delajo SW igre. Polek tega je Knights of the Fallen Empire neke vrste nadaljevanje KOTOR-ja. Vsaj tako je mišljeno,
Zmajc ==> Kje si lahko nataviš tipke ?? ... controler podipra?
Ko greš v nastavitve imaš čisto na dnu okenca tabe. Drugi tab je "Key bindings". Za modificiranje grafičnega vmesnika pa imaš interface editor.
Za kontroler ne vem, ampak z igra ima daleč preveč skilov da bi jo lahko efektivno igral z kontrolerjem. V vsaki resni grupi boš liability.
yoco ::
Ja ta expansion naj bi bil res nek KOTOR nadaljevanje, sam to je daleč od tega kar mi poznamo in smo igrali!
XsenO ::
V bistvu so res vsi ti MMOji po istem kopitu ... verjetno se mi zato nobeden ne dopade. Izjema je EVE online, katerega pa skoraj da ni za primerjat, saj je čisto drugačna tematika in lokiga igranja.
Poskusi ESOta me je pozitivno presenetil glede combata in charbuildinga.
1 + 1 = 1
Zmajc ::
FF14 ma glihtok skillov kot TOR ce se prav spomnem, pa folk igra top raide na kontroler...
Swtor ima toliko skilov da je včasih prav bolano, tu so res pretiravali.
FF14 so že v osnovi razvijali za konzole in PC in temu primerno je narejena cela igra, zato imaš v igri tudi makroje.
SWTOR je razvijan in narejen izključno za PCje z miško in tipkovnico v mislih, igra makrojev nima. Če na kontroler lahko mapiraš 20 različnih skilov potem bi načeloma lahko igral ... ne vem sicer kako efektivno.
jizzer ::
Se mi splača začet to igrat? Se mi zdi da sem igral kako leto nazaj ampak mi ni odgovarjalo. Zdaj pa sem dejansko pogledal vse star wars filme in me malo mika da bi spet začel. Kaki nasvet ? :)
Zmajc ::
Probaš lahko vedno saj je igra free to play (z omejitvami), če ti bo je všeč pa še vedno lahko subaš.
Truga ::
Macrojev v FF14 za skille nemores nucat, ker so client side, in ne podpirajo skill queue. Naprimer da en skill prtisnes preden se konca GCD, pa ti ga spusti takoj ko je mozno.
FF14 ima samo dobro podporo za gamepade, kjer imas instant dostop do 32 razlicnih skill slotov (4x8), pa se do veliko vec z nekoliko vec pritiski na gumbe... Je pa tud pri FF14 skill bloat, jaz mam do kraja zafilane 3 12 slotne bare samo s skilli... Eni so sicer zelo situacijski, ampak vseeno, je glupo. Upam da z naslednjim expansionom ne bojo dodajal se extra skillov.
Ja. Class storyji so super za it enkrat skoz, in zdaj kolikor vem dajo tolk xpja da ne rabis delat skoraj nic sidequestov, pa vseeno levelas dovolj hitro. Za it skoz tudi ne rabis nic placat, vecina omejitev pride v postev sele v "endgame".
FF14 ima samo dobro podporo za gamepade, kjer imas instant dostop do 32 razlicnih skill slotov (4x8), pa se do veliko vec z nekoliko vec pritiski na gumbe... Je pa tud pri FF14 skill bloat, jaz mam do kraja zafilane 3 12 slotne bare samo s skilli... Eni so sicer zelo situacijski, ampak vseeno, je glupo. Upam da z naslednjim expansionom ne bojo dodajal se extra skillov.
Se mi splača začet to igrat?
Ja. Class storyji so super za it enkrat skoz, in zdaj kolikor vem dajo tolk xpja da ne rabis delat skoraj nic sidequestov, pa vseeno levelas dovolj hitro. Za it skoz tudi ne rabis nic placat, vecina omejitev pride v postev sele v "endgame".
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Igre | 151067 (6070) | oo7 |
» | Guild Wars 2 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Igre | 239826 (18731) | mi345 |
» | WildStar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19284 (7333) | Zmajc |
» | Tera Online (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14391 (7701) | r3tro |
» | Rift: Planes of TelaraOddelek: Igre | 7427 (4875) | Denis6 |