» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
49 / 56
»»

zobnik ::

Poleti preklopi po cca 0,5-1km, pa če se pelješ 100km v eno smer in popoldne spet nazaj je to torej 1-2km od kje potem enim strošek bencina 0,8 evra/100km??? Če zračunaš za 1km ni niti 10 centov ? Pa pravjo, da rabjo bencin sam za hladne zagone

hojnikb ::

kratke razdalje mogoče ?
#brezpodpisa

zobnik ::

sodeč po tabeli jih je delal 30.000km, razen če se je vozil še na benc ko ni blo plina

Utk ::

2 km na hladno ko je povprečna poraba komot tudi 20 litrov, je to takoj 0,5 litra. Pozimi več, poleti malo manj. Se pa kar nabere. Pa včasih še ostaneš sred poti brez plina in hitro gre par litrov.

zobnik ::

za tist 1km poleti porabiš recimo 1 dcl bencina /100km...torej 10l za 10.000km...tebi ga porabi +++50l za 10.000km....razen če filaš pol tanka

Normalna poraba je recimo 7-8l, ko dela zjutraj je cca 10l.

tko da nimam pojma zakaj tak odstopanje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Utk ::

zobnik je izjavil:

za tist 1km poleti porabiš recimo 1 dcl bencina /100km...torej 10l za 10.000km...tebi ga porabi +++50l za 10.000km.

Normalna poraba je recimo 7-8l, ko dela zjutraj je cca 10l.

10l malo morgen. Morda kaka 1,2 mašinca, še to dvomim. Moj ima v prvih 500 metrih sigurno 20 litrov, tudi BC ne kaže dost manj, pa še on kaže premalo. Upoštevaj samo speljevanje iz garaže ali pa samo iz parkinga, narediš par metrov, motor se pa zaliva z bencinom kot da je zastonj. Sej ko se enkrat zares začneš premikat začne poraba hitro padat.
In ja, meni je 50l za 10,000 minimum, še več. Lahko pa da je 5 litrov tu not, ker kdaj prepozno natočim plin.

zobnik ::

poleti sem 3x po 300 naredil, imel samo 3 hladn ezagone za vsega skupaj 3km, a glej glej bencin je vseeno šlo za par evrov....mogl bi ga it kvečjem za 50 centov. Popoldne ko se vračal sem ga vedno vžgal direkt

Torej al med vožnjo 98% dela na plin, ostalo pa na bencin, da se ventile hladi pa maže z bencinom.

Utk ::

Kako si pa to ugotovil, da si porabil par litrov? Imaš pa strašno precizen cager...

zobnik ::

hehe kar povprečje 30.000km....večinoma sem imel samo 1 ali 2 hladna zagona za 1km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Utk ::

Kako, če si napisal 3x po 300.

zobnik ::

mislim da noben ne dela 100% na plin in da je to kaka fora iz strani serviserjev, da pa pol skoz dela na plin, sodobni motorji imajo celo 20% vbrizg bencina....eni tud samo 5%

Utk ::

Ne, ko dela na plin, dela samo na plin. Razen tistih sistemov, za katere se ve, da špricajo še bencin, ali pa če ti bencinski injektorji puščajo. Na plin lahko narediš 1000 v kosu (če ga vmes natočiš), pa se ne sme porabit čisto nič bencina, razen v tistem prvem km, in se tudi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zobnik ::

tud jest sem dve leti tako mislil....mi je ravno še en reku, da so skoz mel porabo 0.5-1l bencina/100km.

Utk ::

Jasno, ker ti prvi (dober) kilometer porabi 2-3 deci, in ne 1, kot ti misliš.

zobnik ::

pr prejšnjem sem imel z bencinom min. strošek oz. skoraj ničen ...take nastavitve so ble tudi an mojo željo....ampak motor sem pa zaradi tega skoraj uniču, razštelani ventili, štarter je začel pet (zaradi predčasnega vžiga na plin), pregreval se je motor sam zgleda ni bla kriza, pa slabši je šel kot trenutni ko mam 15km manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

zobnik ::

Ah zgleda da ga indikator za bencin se*je pa kaže narobe, prej je svetla lučka, ptoem sem resestiral števc pa je kazal kao pol tanka.

Moram natočt poln tank bencina potem bom bolj zanesljivo vedel,.

martincek1 ::

Pa kaj se ti skos nekej s tem plinom ukvarjaš. Tankaj pa vozi!

zobnik ::

Plin je zakon. Eni smo na podeželju doma izven vseh opravkov in avto je 100% nuja, tko da če mam plin naj dela zanesljivo.

matobeli ::

Sej ni problem v plinu, ampak v samem avtu :))

Kup 15 let starga japonca (brez rje!), predelanega/predelaj na plin in se vozi do nekih 450kkm

Plinski kosi so tako pocen (poljska ima dobre štacune) in enostavni za menjavo da je škoda zgubljat besede. Faking cel računalnik, ki je najdražji del, stane 100eur, pa ni najcenejši, zamenjaš pa v 5min ker je vse na enem konektorju. Vplinjač ima hladilno tekočino out/in plin out/in ter senzor temperature (konektor), eni celo še filter. Torej max 3 obročki za odšraufat in trije m10 vijaki, al kolk so že.

Vse skup stane 50eur, majster računa max eno uro dela. Lahko celo obnoviš in pride 20eur + delo.

Ajd, še svečke je fajn da so iridium, alpa menjaš vsak let pa ne tud OK.

Predpogoj pa je da mora avto delat kot se zagre, ne da komaj na bencin vžge.

P.s: tolk pocen kot se zobnik vozi se verjetno nihče ne. Jaz mam 4x4 2.0 LPG traktor in požrem ravno tolk goriva kot nekdo ki res špara sojega dizel enoprostorca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

zobnik ::

Poraba dizla za naše razmere je cca 6l, poraba plina pa 8l.

zobnik ::

Čisto slučajno sem našel na youtubu en filmček, kako vžigajo na plin direkt pri plinasti fazi, ne tekoči...in se danes igral s plinsko, kaj se zgodi če ob vžigu avta, ko lanfa, (20°C zunaj) 8-9-10 sekund držim LPG tipko, potem preklopi na plin. Zanimivo, sem mislil da je to možno v sili sam če prej držiš gumb in vžgeš.

Buggy ::

Oprosti ampak delas idiotizme. Vsaka instalacija je namenejna delovanju v svojih okvirih. Ne vem kaj zelis sploh preverit s temi tvojimi testi in kaj doseci. To kar delas je za tebe morda raziskovanje, samo ne sprasuj se potem zakaj ti kaj ne dela vec kot bi moralo. Bolj kot ne delas anti reklamo za ta energent.

Dva avta sem odpeljal na plin. Enega z uparjalnikom in drugega pocasi koncujem na tekoci fazi. Nikoli problemov iz naslova plina pa oba turbo bencinarja poleg tega se oba cipana na prodanih 300Kkm.

Naslednji bo zopet motor (ne AVTO) na plin v katerem koli avtomobilu pac bo, ki ga bo dobro prenasal. Avto jaz kupujem namrec okoli motorja in ne plastike ali notranje tapicirunge :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

tusi ::

zobnik je izjavil:

Kolk imate kaj stroškov z bencinom na 1000km, napište čeprav je odvisno od sistema in nastavitev ter odvisno tudi od št.hladnih zagonov.
Pač napište

https://www.spritmonitor.de/en/detail/6...

zobnik ::

@Buggy govora je o tem, če je sila, ne pa da bi to delal vsakič.

hojnikb ::

Upam, da maš v sili tudi kakšne glave pa ventile v kuferamu :)
#brezpodpisa

zobnik ::

Zarad tega sigurno ne bo glava šla, nisem mislil, da zjutraj pri 10C vžigaš na plin, ampak da se pelješ 200m in nato držič lpg tipko.

itak pa imam avto za cca 500 evrov l.2004

na plin ne prodaš avta kr tko, če pa ven vržeš plin pa gre 1,2,3...za bivšega l.2002 brez opreme sem dobil ušivih 240 evrov, ampak sem ceno spustil, ker sem vedel da plinski avti cene nimajo nobene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

kevaliz ::

Zdravo

Potrebujem nasvet za vgradnjo plina v Hyundai Tucson 1.6 GDI 2019 letnik. Ne vem katerega proizvajalca bi izbral. Berem po forumu in po googlu in naj bi najboljsi bil PRINS.

Ima kdo izkusnje s tem motorjem/avtom?

zobnik ::

Torej boš moral prevozit 60.000km, da se ti bo povrnila Prinsova naprava.
Maš pa v Ljubljani nekoga ko za 1000 evrov vgradi plin, gre tud za 850 sam to vrjetno za kak starejši avto.
Naslov: Taborska cesta 25a, 1000 Ljubljana
Telefon: 040 331 351

P.s. Jaz osebno v tak avto, nov nebi dajal plina naknadno iz preprostega razloga, ker ventili, glava niso narejen za plin, razen če se menja glavo, ampak pride uf predrago in neumno to delat na novem avtu.
Itak bo vsak plinski mojster svoje govoril, da z elektronskim oljnim mazanjem težav ne bo in da je kao ta motor OK za plin, ma ni.... Računaj da se nekje na 100-200.000km menja uparjalnik +200 evrov, kaki injektorji 100-150 evrov, servis pride glavni 60 evrov, če se menja oba filtrčka + preklop na tester. Tekočina 1l/5000km je ca 15 evrov (tega moj ne rab), itd.

zobnik ::

Ni slabo za izživljanjem nad avto:
https://poraba.com/usage_view.php?carid...

Le kaka bi bla poraba plina, če bi varčeval tako kot nekateri mislim da dobrih 6l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

pikachu004 ::

kevaliz je izjavil:

Zdravo

Potrebujem nasvet za vgradnjo plina v Hyundai Tucson 1.6 GDI 2019 letnik. Ne vem katerega proizvajalca bi izbral. Berem po forumu in po googlu in naj bi najboljsi bil PRINS.

Ima kdo izkusnje s tem motorjem/avtom?


Samo za info, kakšna je poraba bencina pri tem avtu?

ziga1990 ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

si nisem mogel pomagat nekdo je predelal Priusa na plin
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

zobnik, pograb hiter :)
#brezpodpisa

ziga1990 ::

sicer avto je v slabem stanju plus veliko kilometrov samo je pa zanimiv da je nekdo vgradil plin v priusa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

matobeli ::

Eh, kaj pa je tolk čudnega? če delaš relacije ti tista baterija bolj malo pomaga, priusi kolkor vem niso čist nič šparovni kadar laufajo na bencin.

ziga1990 ::

^^ to da ima sedaj Bencin,LPG in elektriko. Saj drugi bencinarji niso bolj šparvni od priusa ko ta dela na bencin sicer pa kar velikokrat Prius uporabi bencinski motor in Električni motor skupaj tako, da je kar varčen samo na AC ravno ni dokler AC ne ne gre navzdol
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

matobeli ::

glede na št kilometrov in lokacijo je verjetnost da je vsak dan delal po vsaj 100km precej velika, torej je imel investicijo v enem letu povrnjeno.

Mogoče ma celo tko naštiman da mu elektrika dela hladne zagone in sploh ne rabi bencina.

ziga1990 ::

^^Toyotini Hibridi par 100m metrov naredijo na elektriko potem pa neglede na stanje baterije prižgejo bencinski motor, da se ogreje potem pa ga uporabljajo po potrebi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

hojnikb ::

Mogoče ma celo tko naštiman da mu elektrika dela hladne zagone in sploh ne rabi bencina.

Elektrika dela hladne zagone... what ?8-O
#brezpodpisa

matobeli ::

Pri plinu večina (starejših) avtov vžiga na bencin, tudi če so pogoji za preklop izpolnjenj. Če bi sam speljal na elektriko in potem vrgel na plin bi vsakič prišparal kakšen deci bencina.

Itak vsi ugibamo ker nihče ne ve kako ma zvezan plin pri hibridu.

hojnikb ::

kako tocno mislis, da bi to deloval? ce spelas na elektriko (kar prius praviloma pocne) s tem nic ne ogrevas motor in se vedno rabis hladni zagon in s tem bencin, ce gre za taksen tip napeljave. tuki hibridni sklop nicesar ne spremeni.

spremeni pa kvecjemu porabo bencina, ce se vozis na tako kratke razdalje, da se motor sploh ne priziga.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

matobeli ::

Tud če je zunaj 30stC bo plinaš še vedno vžgal na bencin, verjetno bi se dal kaj naštimat da preklop direktno na plin potem ko elektromotor ugasne.

Če bi res spimpal zadevo bi mogoče lahko tudi grel vplinjač (ki je edina zadeva zaradi katere plin ne pali takoj pri mrzlem avtu).

Nimam pa pojma kako dela prius, a kaj hladi elektromotor z tekočino ali ne.

Kakorkoli obrneš, plin se tudi v priusa splača ker je nadomestek bencina in moraš met res majhno porabo in delat malo kilometrov da se ne bi splačalo dat plina not. Pa še to pokriješ, če ne v enem letu pa v treh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

ziga1990 ::

nevem pa kako dobro LPG deluje z motorjem ki uporablja Atkisonov cikel in ne Ottov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Buggy ::

V tej temi sem ze dost povedal in se nebi ponavljal.

LPG v avtu ni nekaj novega. Pojavil se je ze 40 let nazaj v obdobju naftne krize in parnih/neparnih registrskih stevil v jugi zato ni nobena znanost ko gre zgolj za sistem z uparjalnikom, kar je mozno narediti na vsakem bencinskem motorju ki nima (se) direktnega vbrizga goriva v valj. Pred leti ko ni bilo se ECu-jev so direktno iz jeklenice zvezal preko relejev na dovod bencinske napeljave se plin in iz tistih casev se drzi fama da pac moc pade na vtomobilu kar je bilo takrat res, saj je manjsa kaloricna vrednost, ki se je vzgala nikakor ni bila prilagojena preko nobenega sistema. Torej plin je vozil ze moj fotr na Alfi 79 letnik 1.6 2 dvojna vplinjaca...na plinarni smo pa ne tankal, ampak menjal jeklenko. Sisteme na uparjalnik se je prakticiralo na motorjih pred direktnim vbrizgom v valj. Sedaj imas ze sisteme, ki se na podlagu ECU-ja prilagajajo na vse spremenjlivke in stvar dela preizkuseno. Seveda se motorji razlikujejo in potrebno je narediti za svoj motor malo domace naloge, praviloma pa ni motorja, kjer je dodan v sesalni kolktor nov set injektorjev ki nebi delal.

Problem pa se zacne z novimi motorji z direktnim vbrizgom (DI-GDI), kjer je princip LPG predelave cisto drugacen in manj enostaven.
Imas drazjo opcijo tekoce faze, ki je pogojena z ECCU jem motorja (plinski in racunalnik od avta morata znati "pravilno" komunicirati).
Takih kombinacij je izredno malo. Ker pa so vsi novi motorji sedaj DI-GDI so zaceli s prakso LPG predelav, ki je mesanica prve in zadnje tehnologije oz se slabse.
Sedaj se ne potrebuje ogrevati uparjevalnike, saj se v valj direktno ubrizgava poleg plina se bencin (zaradi mazanja/hlajenja injektorjev), kar pa ekonomicnost postavi ze pod vprasaj.

kot zagovornik plina sem rahlo razocaran, ker ob trenutnem razvoju bencinskega motorja ne znajo parirat, se bolj pa ker to ni ze v domeni proizvajalcev ali ce ze tudi subvencije drzave.

Dizl je ze zdavnja za v grob, elektrika se ni pripravljena zato nne vem a je res to zgolj kaksen lobi interes da se tega ne gremo nikjer?

ziga1990 ::

Buggy je izjavil:

V tej temi sem ze dost povedal in se nebi ponavljal.

LPG v avtu ni nekaj novega. Pojavil se je ze 40 let nazaj v obdobju naftne krize in parnih/neparnih registrskih stevil v jugi zato ni nobena znanost ko gre zgolj za sistem z uparjalnikom, kar je mozno narediti na vsakem bencinskem motorju ki nima (se) direktnega vbrizga goriva v valj. Pred leti ko ni bilo se ECu-jev so direktno iz jeklenice zvezal preko relejev na dovod bencinske napeljave se plin in iz tistih casev se drzi fama da pac moc pade na vtomobilu kar je bilo takrat res, saj je manjsa kaloricna vrednost, ki se je vzgala nikakor ni bila prilagojena preko nobenega sistema. Torej plin je vozil ze moj fotr na Alfi 79 letnik 1.6 2 dvojna vplinjaca...na plinarni smo pa ne tankal, ampak menjal jeklenko. Sisteme na uparjalnik se je prakticiralo na motorjih pred direktnim vbrizgom v valj. Sedaj imas ze sisteme, ki se na podlagu ECU-ja prilagajajo na vse spremenjlivke in stvar dela preizkuseno. Seveda se motorji razlikujejo in potrebno je narediti za svoj motor malo domace naloge, praviloma pa ni motorja, kjer je dodan v sesalni kolktor nov set injektorjev ki nebi delal.

Problem pa se zacne z novimi motorji z direktnim vbrizgom (DI-GDI), kjer je princip LPG predelave cisto drugacen in manj enostaven.
Imas drazjo opcijo tekoce faze, ki je pogojena z ECCU jem motorja (plinski in racunalnik od avta morata znati "pravilno" komunicirati).
Takih kombinacij je izredno malo. Ker pa so vsi novi motorji sedaj DI-GDI so zaceli s prakso LPG predelav, ki je mesanica prve in zadnje tehnologije oz se slabse.
Sedaj se ne potrebuje ogrevati uparjevalnike, saj se v valj direktno ubrizgava poleg plina se bencin (zaradi mazanja/hlajenja injektorjev), kar pa ekonomicnost postavi ze pod vprasaj.

kot zagovornik plina sem rahlo razocaran, ker ob trenutnem razvoju bencinskega motorja ne znajo parirat, se bolj pa ker to ni ze v domeni proizvajalcev ali ce ze tudi subvencije drzave.

Dizl je ze zdavnja za v grob, elektrika se ni pripravljena zato nne vem a je res to zgolj kaksen lobi interes da se tega ne gremo nikjer?


Je pripravljena samo ni interesa plus naftni lobi tega ne dovoli
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zobnik ::

Če je zunaj 30°C potem pri določenih sistemih ne rabiš bencina....in odvisno od nastavitev, eni pač so taki sistemi da ne pustijo direktnega zagona pri 30°C, drugi pa z lahkoto.
Zalomi se, ko je zunaj 10°C recimo zjutraj po kaki poletni nevihti.
Sem imel prej stag 200 pa sem lahko vžigal tud pri 20°C na plin, bencina nism nič rabu razen pozim.

blackbfm ::

Je pripravljena samo ni interesa plus naftni lobi tega ne dovoli


Mogoce pa proizvajalecem ni enostavno narest prehod ce imas postavljene tovarne ki ze proizvajajo miljone kosov ice komponent/avtov. Potem pa se cela hiearhija servisov, postopkov.. Tega ne mores čez noc spremenit.

Takoj ko bo elektricni avto cenejsi in profitabilnejsi, tisti moment gre ice na smetisce zgodovine.

kevaliz ::

Zdravo

eno vprasanje imam za hyundai tucson 1.6 gdi motor. na voljo imam 2 vgradnje, PRINS sistem in pa Boyski, ki mi predlaga da vgradim nek sistem ki dela na principu 80% LPG 20% bencin. Naj bi bil boljsi za motor, ker drugace bi lahko po par 100k km nastale kaksne tezave. Je tudi cenejsi, 1300e medtem ko PRINS stane 2200e. Kaj menite o tem sistemu od Boyskega? Se se vedno splaca kljub temu da istocasno se porabi nekaj bencina?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kevaliz ()

matobeli ::

To je Boyski iz CRO verjetno? Kar sem slišal na internetih so ga hvalili kot dobrega.

kevaliz ::

Ja to je on, nekje na istri ima servis

Buggy ::

kevaliz je izjavil:

Zdravo

eno vprasanje imam za hyundai tucson 1.6 gdi motor. na voljo imam 2 vgradnje, PRINS sistem in pa Boyski, ki mi predlaga da vgradim nek sistem ki dela na principu 80% LPG 20% bencin. Naj bi bil boljsi za motor, ker drugace bi lahko po par 100k km nastale kaksne tezave. Je tudi cenejsi, 1300e medtem ko PRINS stane 2200e. Kaj menite o tem sistemu od Boyskega? Se se vedno splaca kljub temu da istocasno se porabi nekaj bencina?


Preveri pri Prinsu, sem pa skoraj preprican da njihov sistem VSI 2.0 DI deluje tudi tako da dodaja delez bencina. Gre za sistem z uparjalnikom, ki pa vseeno, ko se uparjalnik segreje za delovanje poleg locenih plinskih injektorjev, dovaja preko bencinskih injektorjev v motor se delez bencina. Vprasanje je zgolj pod kaksnimi obremenitvami, ce ne vedno. Vprasaj tocno to Gregata ;)

Edini sistem kjer se bencin ne dovaja v motor je sistem na tekoco fazo, ki pa ga za tvoj motor pri Prinsu nimajo...se vec, umaknili so ga tudi za moj motor in nadomestili z VSI 2.0 DI, pa sem pred tremi leti imel zgolj moznost Direct LiquiMaxa (tekoca faza).

http://www.prinsautogas.com/view_attach...
««
49 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35337999 (25391) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068730 (5537) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911373 (4747) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124170 (941) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216537 (5989) Buggy

Več podobnih tem