» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
50 / 56
»»

kevaliz ::

Aha ok, meni so po mejlu poslali ponudbo za Liquimax...ampak mi vsi majstri pravijo da je boljsi ta sistem kjer je istocasno se dovanjanje bencina. Kako je pa tebi kaj s porabo? koliko evrov na 100km te priblizno pride?

-valvoline- ::

Direct injection in lpg enostavno ne gresta skupaj. Prevec tvegano in prevec zakompliciran sistem ter vgradnja.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

zobnik je izjavil:

Če je zunaj 30°C potem pri določenih sistemih ne rabiš bencina....in odvisno od nastavitev, eni pač so taki sistemi da ne pustijo direktnega zagona pri 30°C, drugi pa z lahkoto.
Zalomi se, ko je zunaj 10°C recimo zjutraj po kaki poletni nevihti.
Sem imel prej stag 200 pa sem lahko vžigal tud pri 20°C na plin, bencina nism nič rabu razen pozim.

Lanosa sem startal bp tudi pri -20c na lpg z knofom, sam k je zalaufal recimo pol minute je malenkost trokiral. Pri 0c in vec pa nobenega cukanja. Problem je da mors imet lpg software ter pripadajoci kabl da si nastavitve lahko sam spreminjas, ker drgac te vsak obisk plinskemu majstru stane najmanj 20-30e sam da ti nastavi frdamano mapo ter temperaturo preklapljanja. Mislim da najnizja temperatura za preklop je pri vseh sistemih softverko omejena na 15c, lahko se pa nastavi da avto vsakic kar direkt starta na lpg, pa bencin vklapljas po potrebi z knofom.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

kevaliz je izjavil:

Aha ok, meni so po mejlu poslali ponudbo za Liquimax...ampak mi vsi majstri pravijo da je boljsi ta sistem kjer je istocasno se dovanjanje bencina. Kako je pa tebi kaj s porabo? koliko evrov na 100km te priblizno pride?


Zanimivo, ker kot vidis na njhovem panfletu je za tvoj motor predviden VSI 2.0. DI, verjetno imajo pol obe opcije. Telefon v roke pa kar povprasat.
Jaz imam zdej 100.000km na tekoco fazo, poraba je cca 20% vecja kot na bencin. Sama vgradnja tekoce faze je bolj simpl in manj invazivna za motor, kot pa sistema z uparjalnikom (ne poslusat kvazi znalcev).
Pri sistemu z uparjalnikom ti povrtajo sesalni kolektor in nabijejo notri LPG injektorje, prerezejo in podaljsajo ti tudi sistem vodnega hlajenja. Pri tekoci fazi je edini poseg v motor dodaten racunalnik, predelana viskotlacna bencinska crpalka ter nekaj regulatorjev na bencinsko/plinskem vodu. Injektorji se uporabljajo isti kot na bencin je pa pri Prinsu problem z LiquiMax, ker ne more Grega delati sam nobenih prilagoditev. Lahko zalogira delovanje ter poslje nizozemcem v HQ, kjer mu posljejo nazaj nov/prilagojen SW, ki ga lahko zgolj uploada.
Jaz sem imel nekaj tezav, ko sem svojega 2.0 turbo sel cipat in sem malo pretiraval iz 220KM na 285KM. HPFP pri plinu namrec deluje s povecanim pritiskom cca 170barov (stock bencin cca 150) pol pa ko sem dal se cipat pa poseg vpliva tudi na pritisk pumpe tako da je prisla pumpa cez tolernance cca 200 barov. Na stock mi je vse delalo potem sem naredil nek kompromis (265Km na valjih) in deluje kot sem rekel 100Kkm ze ko sus.

Kot sem rekel poklici in preveri, je pa naredil ze kar nekaj Tusconov.

-valvoline- ::

Cene za predelavo na tekoco fazo ali gdi plinasto so bolane. Ne bom prevec komentiral okrog tega, enostavno se ne splaca.

Utk ::

Komur se splača dizel, se mu tudi plin. Še bolj.

kevaliz ::

ja zelo so zasoljene cene, zato bi pa najraje sel k boyskemu kjer mi za okvirno 1100e instalira sistem kot VSI -2

IL_DIAVOLO ::

In zakaj taka sila za plin? Kaj bo bencina zmanjkalo?

matobeli ::

Ne, sam pol cenej je plin in se ti investicija povrne v roku dveh let.

zobnik ::

Prodaj obstoječi avto in kupi rabljen avto na plin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

zobnik ::

Če boš obstoječi avto predelal in se čez kako leto odločil zamenjat avto boš izgubil komplet plinsko pa še 1000 evrov več kot identični avto.
Plin v avtu le tega se ogromno kupcev izogiba, še vedno je večian strah da bi kaj eksplodiral, tist k pa ga je imel in so bli problemi pa noče več nikol plina. Novi kupci pa raje dizla kupjo.

Predlagam ti, da pelješ v Bosno v Bihać, tam dol vgradijo za 300-500 evrov.

nsa_ag3nt ::

Gledam enega Jaguar X-Type 3.0 V6 CF1 + lpg Prins, kjer je v opisu navedeno, da se motor pri delovanju na bencin, ko nekaj časa deluje v prostem teku, ugasne.
Možni problemi ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

mogoče start/stop sistem?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

nsa_ag3nt ::

Letnik 2001 je to že imel ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

ziga1990 ::

nepoznam Jaguar znamke je pa malo sumljivo kako je to napisal
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zobnik ::

Če avto crkne v prostem teku pojdi stran od takega avta, ko kupuješ avto naj bo vse OK, če pa kaj fali naj prodajalec spusti konkretno ceno al pa popravi.
Sam sem pol leta nazaj kupil cliota 2004 na plin za 650 evrov, vsi računi od prvega dne, ma kilometrov velik, ampak tud velik servis drugi narejen, pa zavore, gume, vse je deloval kot mora.
Za starga na plin l.2002 skoraj brez opreme pa sem dobil 240 evrov, avto odlično deloval na bencin in plin, pa še samo okol 200.000km realnih je imel.

zobnik ::

danes sem točil LPG v Škofji Loki po manj kot 53 centov/litr, za skoraj 40 l sem dal 20 evrov, to ej za skoraj 600km vožnje, če se umirjeno vozim, drugače 500 za tišanje

MTB ::

A je možno pri nas dobiti avtomobil, ki ima plin serijsko. Včasih je imela nekaj škoda, zdaj pa ne najdem več ničesar.

papirza ::

Brat je kupil Dacio Sandero 0.9 tce, original na LPG. Z njo je zadovoljen, zaenkrat nobenih problemov, samo redni servisi.
Sem pa ravno pred kakim tednom gledal cenik, in ni nikej pisalo, da se dobi na LPG, pred dobrimi dvemi leti ko je kupoval, pa je bil v ceniku..

MTB ::

Tudi fiat je nekaj imel, zdaj pa ni ničesar.

Mr_Globus ::

papirza je izjavil:

Brat je kupil Dacio Sandero 0.9 tce, original na LPG. Z njo je zadovoljen, zaenkrat nobenih problemov, samo redni servisi.
Sem pa ravno pred kakim tednom gledal cenik, in ni nikej pisalo, da se dobi na LPG, pred dobrimi dvemi leti ko je kupoval, pa je bil v ceniku..


Menjali so motor pa čakajo na "papirje", vsaj tako so meni rekli. Po novem letu naj bi bilo

martincek1 ::

zobnik je izjavil:


Za starga na plin l.2002 skoraj brez opreme pa sem dobil 240 evrov, avto odlično deloval na bencin in plin, pa še samo okol 200.000km realnih je imel.


Si bil prvi lastnik, da si siguren glede realnih kilometrov? >:D

D3m ::

Opel je imel na LPG.

Moraš pogledati cenik.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

Mr_Globus je izjavil:

papirza je izjavil:

Brat je kupil Dacio Sandero 0.9 tce, original na LPG. Z njo je zadovoljen, zaenkrat nobenih problemov, samo redni servisi.
Sem pa ravno pred kakim tednom gledal cenik, in ni nikej pisalo, da se dobi na LPG, pred dobrimi dvemi leti ko je kupoval, pa je bil v ceniku..


Menjali so motor pa čakajo na "papirje", vsaj tako so meni rekli. Po novem letu naj bi bilo

na katerga? 0,9tce je out?
#brezpodpisa

WhiteAngel ::

Hyundai i10 je bil včasih na plin. Zdaj ni več za slovenski trg. Go figure :| Jaz furam Elantro 2012. Trenutno 170kkm, od tega 60kkm na plin. Nobenih težav.

Zengarden ::

Od lanskega julija vozimo Dacio Sandero z LPG. Ni težav zaenkrat. Edino kar me moti je velikost rezervoarja. Ko se pelješ na kakšni daljši relaciji, se moraš kar dosti vstavljat za točenje plina.
Digitally affected

nsa_ag3nt ::

Koliko imaš domet s plinom ? Kako dolgo traja polnjenje ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zengarden ::

Okoli 350 km. Je pa seveda zelo odvisno tudi od tega kako hitro voziš.
Polnjenje traja par minutk. Bom prav štopal naslednjič.
Digitally affected

hojnikb ::

cigava predelava pa je? potovalni racunalnik dela, ko si na plinu?
#brezpodpisa

Zengarden ::

Tovarniška od Dacie.
S potovalnim računalnikom misliš to, da ti kaže koliko imaš še km do konca rezervoarja in porabo? To ne deluje.
Digitally affected

hojnikb ::

to me je zanimal, ja..
#brezpodpisa

MTB ::

Malce sem se zanimal za plin na obstoječem vozilu, 1.2 TSI mašina. Me je kar sezulo, 1950€ za keš.

zobnik ::

Obstoječi tank se da iz 80% max. tud na 100%, vsaj moj ima tako, tank 42l, plina natočim 42l. Torej 500km lahko prevozim brez težav na plin.

matobeli ::

Tist prazen luft je varnostnega značaja. :|

zobnik ::

Če vas to skrbi pa tank menjaš, cca 200 evrov stroška.

zobnik ::

Kopiram:
Zaradi toplote raste pritisk, ko je avtomobil na soncu. Ali lahko pride do eksplozije?

Avtoplinski rezervoar je narejen iz jekla in je kar do 20 krat močnejši od bencinskega rezervoarja kateri je običajno iz plastične mase. Testiran je pri tlaku 30bar in ga je mogoče napolniti 80%. Ostalih 20% pa je namenjeno raztezanju tako, da ni nevarnosti eksplozije. Glede na to, da je avtoplinski rezervoar testiran pri tlaku 30bar, to pomeni, da tudi če bi bil rezervoar napolnjen 100%, ni bojazni za eksplozijo, ker ima rezervoar nameščen tako imenovani multiventil, kateri ima nalogo, da v primeru preobremenitve rezervoarja le ta tega razbremeni. V primeru, da pride do predrtja rezervoarja in posledično do vžiga plina, le ta gori v usmerjenem plamenu, medtem ko se pri bencinu le ta razlije po celotni površini in tako zajame celotno vozilo.

Zengarden ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Kako dolgo traja polnjenje ?

2 minuti
Digitally affected

zobnik ::

men je smotan ko moraš gumb držat a res niso mogl narest tak da bi sam stisnil pa da se ti nafila.

Buggy ::

tudi meni ni jasno zakaj ga moras drzat, je pa verjetno povezano s tem da plin ima svoje specifike in se do njega obnasaj spostljivo.
To da plinskemu tanku prirejas SW parametre glede napolnjenosti, pomeni da skodis sebi in ostalim okoli sebi. Stvari so definirane z razlogom, ne vem zakaj se pocutis poklicanega, da ves vec kot ostali. Sram te bodi. S tem ko premikas parametre hladnega zagona ter tolerance plinskega rezervorja v svojem avto postavljas pod vprasaj tako varnost sebe kot drugih. Za cele 2EUR prihranka ali pac ne...taksne bi jaz dal na doloceno kontrolo kot govna, ki so (bili) pametni in vozili na kurilca.
Carina lahko to naredi in upam da bo. Tvoj avto po teh tvojih posegih pac ni vec homologiran pod pogoji kjer je bil, ce sploh. Pa res bi te prosil, da nehas govorit o takih bedarijah, ker delas kontrapopagando energentu, ki bi moral imeti vec podporo s strani drzave in skupnosti...sploh v teh casih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

errhec ::

Polnjenje plina se ustavi pri določenem tlaku in ne pri količini.
Programsko se lajko nastavlja samo indikacijo, pri kakšnem tlaku ti gorijo ledice ki kažejo informativno stanje napolnejnosti in kdaj se ti preklopi na bencin.

Tlak v plinskem hranilniku je cca 10 barov, vsak je preizkušen na 30 barov, pžoleg tega so opremljeni še z varnostnim ventilom, ki varuje pred previsokim tlakom ter temperaturnim ventilom, ki izpusti plin ob previsoki temperaturi.
dd

hojnikb ::

> doloceno kontrolo kot govna, ki so (bili) pametni in vozili na kurilca.

In kaj je tuki narobe, razn tega da okol prenašaš državo?
#brezpodpisa

Buggy ::

res ni (bilo) nic narobe v smislu, da bo kej razneslo ali pa da motor ne bo delal optimalno, to imas prav. So se pa "potrosniki" kurilca na isti nacin kurcili v smislu, kako se oni znajdejo, ostali smo pa zabiti kot ovce, ker (si) tega ne delamo (upamo). Ne gre to tako.

zobnik ::

Ne streljat v prazno plinski sistem je 10x bolj varen kot pa ene plastične bencinske večje posode.
To da imaš preklop narejen na kasnejšo temperaturo je zaradi tvoje garancije, ko garancije ne bo več pa daš programsko na min.temperaturo.
Seveda je to urejal nekdo, ki je pravi mojster, seevda na željo bivšega lastnika avta naši takmu niti do kolen ne sežejo.

Jaz an tem avtu nisem nič šaril al pa h komu vozil na nove nastavitve, pri točenju sem videl da gre notri več plina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Utk ::

Če je posoda deklarirana kot 50 litrska, gre not 50 litrov plina. Liter gor dol zaradi temperature in to. V resnici je pa tista posoda 60 litrov velika, če bi not natočil vodo. To je vsa znanost.

zobnik ::

Se je zunaj ohladil in, ker živim v hribih se je pojavla "težava" da mi pri spustu v dolino 5km šele takrat preklop na plin. Pa sem peljal na servis in sva nastavla temepraturo preklopa iz 30°C na 20°C v upanju, da se mi preklopi prej. Ni razlike.
Če bi se vozil po ravnini al mal v klanec potem preklopi po 2km. Ko se ogreje.
Termostat dela, vse normalno dela, sistem je europagas.
Prej pa sem imel stag200 pa mi je preklopilo tud v najhujšem mrazu že po 1km, ko sma nastavla a a20C ni kaj zanimivo. In tud direktni štarti so bli izvedljivi
Kljub temu vse dela tak kot mora.

Pa vam, ki živite v hribih kdaj vam preklopi po 3-4km?

hojnikb ::

In kaj pričakuješ druga? Če greš po hribu navzdol, ti motor laufa pod stan gasom ali sploh ne laufa (nekateri majo fuel cutoff, ko gres po hribu navzdol). Normalno da se potem nemore v sekundi ogret. Lahko pa seveda daš avto v ogrevano garažo in neboš mel teh težav.
#brezpodpisa

zobnik ::

do vasi se vseeno nekaj ogreje da toplo piha in predno bi moral preklopit se začne spust v dolino, ene 5-6km je tega spusta vmes celo en krajši del gor.

novaa ::

jaz bom marca drugo leto prodajal 2014 opel corso 1,2 s tovarniškim plinom in 90k km
tako da če bo koga takrat zanimalo se lahko javi :))

matobeli ::

ko meni ni preklapljalo je bil senzor pritiska fuč. 30eur vred z rednim servisom.

Buggy ::

hojnikb je izjavil:

In kaj pričakuješ druga? Če greš po hribu navzdol, ti motor laufa pod stan gasom ali sploh ne laufa (nekateri majo fuel cutoff, ko gres po hribu navzdol). Normalno da se potem nemore v sekundi ogret. Lahko pa seveda daš avto v ogrevano garažo in neboš mel teh težav.


tole..tip si dela probleme da bo na mesecni ravni prisparal 1EUR EPIC!
Tole kar ta tip zganja glede LPG je antipropaganda in go prosim ne jemljite resno, ker trola da boli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()
««
50 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35337961 (25353) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068713 (5520) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911370 (4744) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124167 (938) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216537 (5989) Buggy

Več podobnih tem