» »

Poraba avtoplina vs bencina

Poraba avtoplina vs bencina

«
1
2

zobnik ::

Po prevoženih 10.000km na plin imam sledeče podatke o porabi za 1.4 75KMmotor. Varčujem ravno ne se pa vozim dinamično.
Poraba plina dobrih 8l/100km. Pod 8l zaradi dinamične vožnje še nisem testiral pa tudi zaradi cene avtoplina. Živim v hribih na 700m, zato je tud poraba vedno za 0.5-1l višja pri vsakem dosedanjem avtu.
Plin je po 59 centov v Ljubljani, drugje 69 centov. Upoštevam še +0.5l bencina/100km v poletnem času in malenkost več v zimskem času. Gre za povprečje v 10.000km.
Končni strošek je torej nekje 5.5 evra/100km ali 6 evrov, če točim na petrolu, ampak tam raje dotočim samo par litrov plina tolk da pridem do Butan plina v Ljubljani.

Pred tem sem imel bencinarja seata l.2003 1.4 75KM lepa vožnja oz. povprečje nekje 6.7l za 50.000km.
Končni strošek 8.5 evra/100km. Če sem avto "teral" je potovalni poskočil na 7.5l povprečje.
Za identičen avto, kot ga imam sedaj lastniki pravijo, da imajo porabo med 7-8l bencina.

Razlika je torej......3 evre/100km.

ziga1990 ::

to je fino samo hibridi so boljša verijanta ti ni treba dveh stvari filat bencin tankaš baterija se pa nafila med vožnjo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

sj lahko predelas tudi direkt na plin in nerabis benza sploh
#brezpodpisa

zobnik ::

za avto sem odštel 750 evrov, hibrida ne bom nikol dobu za tolk dnarja.
Na plin preklop po 1km.

dxx ::

ziga1990 je izjavil:

to je fino samo hibridi so boljša verijanta ti ni treba dveh stvari filat bencin tankaš baterija se pa nafila med vožnjo

1. Polnjenje dveh stvari(bencin,plin), je še najmanjši problem.
2. Baterija pri hibridih se napolni med vožnjo pa kar iz neba???
3. Battery pack ni večen, tako kot tudi ni plinska naprava.
4. Hibridi so po večini bencinarji, poraba ni toliko manjša, je pa odvisna od uporabe vozila.

Vprašanje za op,
Koliko si dal če ni skrivnost, ker meni se zdi 3eur prihranka na 100km, zelo malo. Ker to pomeni "borih" 300eur na 10kkm. Se pravi, če pride vgradnja plina recimo 1200eur, to "dobiš noter" v 4 letih, če delaš cca 10kkm na leto. Med tem pa skoraj sigurno potrebuješ še kak servis na plinski napravi. Tudi če delaš, recimo 20k na leto, je plinska naprava-nakup povrnjen v dveh letih. Pa verjetno bo rabila zadeva kak servis.
...
Imel ķolega, prodal, ker se mu pri cca 20kkm na leto, ni izplačalo.
Moje mnenje pač.
BTW, ziga1990, koliko kilometrov pa si že prevozil z hibridi, diesli, bencinarji, bencin-plin?

zobnik ::

750 evrov sem dal vred s plinsko.

zobnik ::

Servis na plinski stane 30 evrov, drugač pa pelješ enkrat na servis pol pa sam menjuješ filtre, ko ti stare dajo nazaj, da veš katere točno kupt. Svečke so 4 evre/komadu.
Druzga pa tko ni kej čarat okol plinske.

ziga1990 ::

dxx je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

to je fino samo hibridi so boljša verijanta ti ni treba dveh stvari filat bencin tankaš baterija se pa nafila med vožnjo

1. Polnjenje dveh stvari(bencin,plin), je še najmanjši problem.
2. Baterija pri hibridih se napolni med vožnjo pa kar iz neba???
3. Battery pack ni večen, tako kot tudi ni plinska naprava.
4. Hibridi so po večini bencinarji, poraba ni toliko manjša, je pa odvisna od uporabe vozila.

1.)Še vedno polniš dve stvari namesto ene.
2.)Niti ne se pa napolni ko zaviraš in bencinski motor pomaga.
3.)se strinjam.
4.)poraba je manjša se posebno ko nisi na avtocesti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

če se ti gre sam za porabo, kupiš švoh dizla, ne pa hibrida.

2.)Niti ne se pa napolni ko zaviraš in bencinski motor pomaga.

večinoma se polni z močjo motorja, ne z zaviranjem.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

SimplyMiha ::

Polni se prek alternatorja. Kaj pa tega poganja, je vprašanje.

hojnikb ::

1.)Še vedno polniš dve stvari namesto ene.

a ko je pa treba nafilat vitreks al pa hladilno tekočino, ali menjat olje pr navadnem bencinarjo, je pa to ok ?
#brezpodpisa

ziga1990 ::

hojnikb je izjavil:

če se ti gre sam za porabo, kupiš švoh dizla, ne pa hibrida.

2.)Niti ne se pa napolni ko zaviraš in bencinski motor pomaga.

večinoma se polni z močjo motorja, ne z zaviranjem.


oboje odvisno kje se voziš izven naselja večinoma uporabi motor v mestu pa se več fila z zaviranjem ampak je še vedno zelo ekonomično jaz sem z testno Toyoto Yaris hybrid imel povprečno po Ljubljani 3,7l/100km
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

koyotee ::

ziga1990 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

če se ti gre sam za porabo, kupiš švoh dizla, ne pa hibrida.

2.)Niti ne se pa napolni ko zaviraš in bencinski motor pomaga.

večinoma se polni z močjo motorja, ne z zaviranjem.


oboje odvisno kje se voziš izven naselja večinoma uporabi motor v mestu pa se več fila z zaviranjem ampak je še vedno zelo ekonomično jaz sem z testno Toyoto Yaris hybrid imel povprečno po Ljubljani 3,7l/100km


Toyota yaris ni ravno merodajen avto, ima kok, 900kg? Malo drugače kot naprimer 1500kg.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

ziga1990 ::

^^okoli 1100kg prazen
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zobnik ::

Poglejte si mal cene teh hibridov;((

hojnikb ::

glavno da pršparaš, pa ni važn kok stane xD
#brezpodpisa

Meizu ::

Moja 165km Opel AstraJ Sports Tourer 2.0CDTI 2013 me pride povprecno (zadnjih cca 30kkm) pride cca. 7.8€/100km.

Vozim zelo dinamicno. S povdarkom na to, da rad pritisnem teh 165 konjicev na ravnicah, da malo hrbet v sedez zabija :)

Avtocesta pa itak.

kingsix ::

Tu ni neke znanosti... lpg poraba je oz. bi naj bila 20% višja od bencina. Lahko tudi le 10%, odvisno od nastavitev.
Trenuten avto vozim na plin že cca 80kkm. Skupbo pa ima ta avto in plinska naprava prevoženih 240kkm. Plinska naprava do zdak BP. Vozim le na servis na tam 40k km, niti ne na 20. Stane pa 40€.

ziga1990 ::

zobnik je izjavil:

Poglejte si mal cene teh hibridov;((


Yaris razlika je 2000€-3000€ med bencinarjem in hibridom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

3600€ je razlika med najcenejšim yaris in yaris hibrid. Dobiš pa za ceno najcenejšega yaris hibrida že rang višji avto.
#brezpodpisa

ziga1990 ::

^^ in vgradnja plina je zastonj?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

cenejsa je od hibrida.
#brezpodpisa

ziga1990 ::

^^ samo ne toliko, da bi rekli da je plin boljša opcija kakor pa hibrid
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

razn ce se vecinoma cijajzlas po mestu, bo plin bol ekonomicna resitev (tako iz armotizacije, kot iz cene na KM)
#brezpodpisa

veqlargh ::

ziga1990: ja je. za tisto razliko (3600€) dobiš 2 super LPG sistema. + Kilometrine čez glavo. + ne rabiš cjazit po AC, da lahko rečeš kako dobro porabo ima hibrid.
Edini pravi hibridi so EREV. Ostalo je oslarija.

zobnik ::

4l bencina pri hibridu je isto kot v mojem primeru iz stališča stroškov. Tist, ko zalanfa mrzla mašina na bencin se prklop po 1km, lahko pa se nastav še na prej, ampak tvegaš da pride sčasoma do okvare plinske.
Nastavitve so lahko 20C ali 50C. Optimalno je min. 30C

kingsix ::

Jaz imam plinsko napravo + vgradnjo za 600EUR. Laufa že 220k km BP. Servisi na 40km-50kkm... če poznaš prave mojstre je zadeva poceni IN deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

zobnik ::

Tu je povprečna poraba hibridov 5l. Saj, če se ne motim je ta model samo hibridni.

https://poraba.com/average_car.php?sear...

kingsix ::

Hibridi so za daljše AC poti dokaj neuporabni. Poraba kot na bencinarju.

veqlargh ::

zobnik: preklaplam pri 20stopinj. Narjenih imam cca 170k km na plin. Kakšna okvara plinske naprave, verejtno ciljaš na uparjalnik? Kaj je drugače 20° uparjalnika pozimi ali poleti? Tista komora se pač vedno segreva z hladilno tekočino motorja.

Ne trolam, resno me zanima. Ker težav nisem imel nobenih, niti pri preklopu, motor čisto lepo preklopi, zaznat ni ničesar.

-valvoline- ::

Jaz se tak pocen furam da mi je res skoda lanosa menjat kljub starosti. Je pa dejansko se vedno kot nov brez pikice rjavine. Pa se registracija je najcenejsa saj je z 1.3 motorjem in 55kw. Prakticno se mu nic ne kvari, k da mam golfa dvojko. Naslednji avto bo metanovcek, cakam na infrastrukturo pol pa si prpeljem enga iz IT. Lanosa bom podaril eni teti, komaj caka da ga dobi za darilo dab se pocen furala na siht :v
:D

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

če se ti gre sam za porabo, kupiš švoh dizla, ne pa hibrida.

2.)Niti ne se pa napolni ko zaviraš in bencinski motor pomaga.

večinoma se polni z močjo motorja, ne z zaviranjem.


oboje odvisno kje se voziš izven naselja večinoma uporabi motor v mestu pa se več fila z zaviranjem ampak je še vedno zelo ekonomično jaz sem z testno Toyoto Yaris hybrid imel povprečno po Ljubljani 3,7l/100km

Kolega je mel yarisa 1.5 hibrid za sluzben avto, po njegovih besedah pije 5l na 100km po mestu kar je se vedno pohvalno, na ac pa zanimivo preko 6, visja poraba na ac kot po mestu.
btw lahko predelas tudi tega yarisa na lpg, vse se da. :v Priuse so mel ce se ne motim tudi tovarniskih na lpg

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

kingsix je izjavil:

Plinska naprava do zdak BP. Vozim le na servis na tam 40k km, niti ne na 20. Stane pa 40€.


Ja in eni pišejo, da je to full drago, ko pa jim poveš da pride zgolj 40 evrov so pa tiho.
Da ne omenjam, da olja ni potrebno menjat na 10-15.000km, sem ga nazadnje na 20.000km, ker žal prej nisem imel časa, da bi ga na 10.000km in je ven prteku tak olje kot iz kante. Oljni filter je bil znotraj kot nov.

hojnikb ::

kingsix je izjavil:

Jaz imam plinsko napravo + vgradnjo za 600EUR. Laufa že 220k km BP. Servisi na 40km-50kkm... če poznaš prave mojstre je zadeva poceni IN deluje.

kje si mel predelavo za tok ?
#brezpodpisa

zobnik ::

Vrjetno je rabljeno vgradil, pride okol 600 evrov.

zobnik ::

A ma kdo porabo plina pod 8l ?
Seveda treba izračuanne kilometre nekoliko zmanjšat zaardi mrzlih zagonov.
Mene pride 5 evrov plina /100km + 5 evrov/1000km za bencin.

krepki ::

zobnik je izjavil:

za avto sem odštel 750 evrov, hibrida ne bom nikol dobu za tolk dnarja.
Na plin preklop po 1km.

Moje mnenje je da bi ta avto moral bit že zdavno odjavljen iz prometa.

zobnik ::

hahahahaha
je svetlobna leta pred ostalimi bencinarji in dizli

zobnik ::

Dve leti nazaj sem bral o kako je super plin v avtu, nizki stroški vožnje, samo 5-10% višja poraba plina, min.stroški vzdrževanja. Pa sem kupil rabljen avto na plin, mal več me je prišel, ampak prevozil 30.000km.
Mislil sem o tem, da če ej žrlo 6l bencina bo pa plina 6.6l, ahaha
Takrat je bil plin po 58 centov v Škofji Loki.
Danes ko delam izračun, je razlika 2 evra/100km. Če se plinska pokvari je strošek 100 evrov mimgrede.
Povprečna poraba bencina 6.5l/10nkm
Povprečna poraba plina 8l/100km
Sicer dva različna motorja, ampak oba 1.4
Ko šteješ še hladne zagone, tak mimgrede naredimo min.70km in en hladni zagon (največ v enem dnevu 480km), stroški poleti 0.5 evra, pozimi 0.8 evra/100km (strošek je povprečje 10.000km). Plin dela skoz, ko se motor mal ogreje.
Predelave so od jurja dalje.
Sedaj najcenej točim plin po 70 centov, niti ena črpalka tod okol Kranja, Kobarida, Ljubljane nima pod.
Italija je imela poleti benin po 1.8, plin po 60 centov, lahko tudi 75....

Utk ::

V cem je problem? Se vozis cenejse kot se bi z vsakim dizlom ali bencinarjem ali ne? In to z avtom za 300 evrov, na katerem se za 100 evrov ze tezko kaj pokvari.
Pelji ga k mojstru pa ti bo nastavil porabo na 6,6, to je najmanjsi problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zobnik ::

Nisi razumel, nekaj obljubljajo a realnost je drugačna, ko prevoziš 30-50.000km veš da so ti lagal v glavo.
Kaj pa če bi dal predelat avto ker bi vrjel enmu, da bo poraba plina samo 5-10% višja.
Mam sistem letnik 2013, redno servisiran, testiran,

Cenej se pa vozim to pa res in ne moreš vrjet samo 2 evra/100km

hojnikb ::

kupis starga dizlasa (1.9tdi pred PDjem recimo) pa furas fritezno olje. cenej od tega ni.

ce si pa verjel o 10% za lpg (ceprav en quick google search pravi drugace) si si pa sam kriv :)q
#brezpodpisa

zobnik ::

Ma OK 10% mi res več porabi, sem zadnjič prevozil 220km z 16l bencina torej je šlo bencina 7l, plina mi gre okol 8l.

hojnikb ::

to je +15%, ne 10. Pa razn ce je bil enak rezim voznje, tudi ni primerljivo.
#brezpodpisa

Utk ::

zobnik je izjavil:

Nisi razumel, nekaj obljubljajo a realnost je drugačna, ko prevoziš 30-50.000km veš da so ti lagal v glavo.
Kaj pa če bi dal predelat avto ker bi vrjel enmu, da bo poraba plina samo 5-10% višja.
Mam sistem letnik 2013, redno servisiran, testiran,

Cenej se pa vozim to pa res in ne moreš vrjet samo 2 evra/100km

Nihce ti ni nic obljubljal, ker si kupil avto za 300 evrov s sistemom. 10 ali pa 20 procentov visja poraba cisto nic ne pomeni, to je 50 centov na 100 km. Na tolk natancno ne mores niti izracunat, zaradi mrzlih startov na bencin.
Ti imas majhen avto z majhno porabo in niti ne delas ekstremnih km, si najslabsi primer za plin, pa tudi tebi se splaca.
Redni servis plina je eno, 18 let star avto z verjetno originalno lambda sondo pa nekaj drugega. In kot receno, na naslednjem servisu reci naj ti zniza porabo za 10 procentov, to lahko naredi, ampak ti bo razlozil zakaj je to slaba ideja.
Meni se je predelava izplacala po kakih 50,000 km. Ja, to je kar veliko, ampak od predelave sem jih naredil 150,000, pa se vsaj 50,000 jih bom. Tu pa ze je neka razlika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zobnik ::

ne govoril so o 50% cenejši vožnji realno je 30%
zdej po 2 letih je avto vreden 300 prej je bil precej več 1500 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Utk ::

Nihce resen ni govoril o 50%. Je pa res bil en cas plin okoli pol cenejsi. Ja, 30% je kar realno. Ce porabis za bencin do 100 evrov na mesec, je skoda kaj racunat, ne rabis plina niti dizla. Ce porabis 150, 200 na mesec, je pa 30% ze nekaj, 700,800 na leto. Predelava je fiksen strosek, tako da je pol vsakih dodatnih 1000 km vecji prihranek, ali pa ce zdaj znizajo ceno za 10 centov, si takoj na 3 evre namesto 2 na 100 km. Trenutno je res slabo razmerje, ponavadi je bila razlika okoli 70 centov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zobnik ::

članki zavajajo do -50% cenejša vožnja, ne upoštavajo pa hladnih zagonov, stroški servisov, predvsem pa nikjer ne omenjajo da je potrebno oljno mazanje ventilov, k pride tekočina 15 evrov/litr.
Potem so še možni zapleti s plinsko, okvare po garancij, priklop na tester je plačljiv,
eni so pisal o tem, da so prihranek vrgli v luft, ko so jim šli ventili.

Utk ::

To ni nič novega, to se vse ve že 10 let. 6-9 let nazaj je bil manjši boom s tem plinom, ko je šel bencin čez 1,5€, zadnjih par let se je pa malo umirilo.

K0K0 ::

Pa sej ti mora bit takoj jasno da ne more bit 50% ceneje če že lpg ni 50% cenejši. Mal moraš tud z svojo glavo razmišljat no.
Plin ni primeren za manjše navite motorje, ker izgoreva na višji temperaturi in ti stopi ventile in bate. To je bolj za večje motorje z 10l porabo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35343713 (31105) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1069813 (6620) hojnikb

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157198244 (158406) BigWhale
»

Starejši švohnejši avti na plin

Oddelek: Na cesti
194686 (3828) jalovec09

Več podobnih tem