» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
48 / 56
»»

Utk ::

JanStr je izjavil:

hojnikb je izjavil:

bolj na crno je tole :))

Kje pa je koda za davčne blagajno? Še na računu za kavo je.

Sej vidiš da je spodaj še računa, madona.

DimmniBurek ::

Poleti sem delal veliki servis plina pri Petrol Tip-top, plinska naprava Lovato. Od takrat sem mogoče naredil 500-1000km, avto je bil parkiran v delavnici (vseskozi nad 5°C), zdaj ko je avto spet zrihtan in na cesti mi je začel trokirati in na plinu nima moči. Na benzu dela odlično.
Kolega pravi, naj menjam filter, da lahko zaradi mraza zmrzuje, kondenz, bla bla.
Je pa tako, da ko sem avto sestavil sem se vozil recimo 100km s starim plinom (od lani poleti), potem sem šel tankat polnega in čez še dodatnih ~ 100km je začel slabo delat.
Tako da ne izgleda, da bi bilo povezano z dolgotrajnim stanjem avta ali tankanjem.
Kakšna ideja?
There Is No Stronger Drug Than Reality

TESKAn ::

Poskusi s čistilcem za injektorje, ga imajo na pumpi na verovškovi, moraš pa čisto izpraznit tank, da gre iz tiste piksne noter.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

matobeli ::

Kaj pa vključuje "velik servis"?

Težava bi bila verjetno nekje v tem vrstnem redu: Temperaturni senzor v uparjalniku, nastavitev v računalniku, uparjalnik, senzor tlaka ali ventili lpg naprave.

DimmniBurek ::

OK, zdaj sem še malo "testiral" in se mi zdi da je tako. Če ga pohodim je v bistvu nekaj sekund OK, vleče dobr, potem pa mu zmanjka moči. Se pravi recimo od 1500rpm do nekje 3000-3500 vleče, potem ga pa zmanjka.
Se pravi nekaj sekund mam zabave, pol pa zamor...
Kaj točno vključuje velik servis, ne vem. Verjetno vsi filtri, kak test tesnenja, nevem. Bom šel danes nazaj na tiptop.
There Is No Stronger Drug Than Reality

zobnik ::

To se preko foruma ne da rešit NIČ. Moraš it do serviserja, da ga priklopi na računalnik in če je pravi mojster bo to takoj videl. Pri meni je v zadnjih 40.000km crknil samo tempe.senzor in ko sva ga s serviserjem prklopla se je takoj vidlo, kazal temperaturo -20, čeprav je blo +20°C. Naredila sva še servis, ni blo drago.

Lahko so svečke, kabli, tuljava....to pa ni več pod "plin, ampak avtomehaniko".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

DimmniBurek ::

Ma fora je da na benzin dela super. Nobenega trokiranja, moč ima, lepo laufa, takoj ko daš na plin začne srat...
Bom šel danes tja, pa poročam.
There Is No Stronger Drug Than Reality

Buggy ::

Se pravi recimo od 1500rpm do nekje 3000-3500 vleče, potem ga pa zmanjka.


Dobro bi bilo vedeti za kak tip motorja se gre in kaksen plinski sistem. Tezko je pri plinu karkoli ugotoviti na daljavo, sploh pa takole na pocez.

Jaz imam tekoco fazo brez uparjalnika v motorju z direktnim vbrizgom goriva v valj(plin v tekoci fazi se dozira v izgorevalno komoro preko bencinskih injektorjev)

Pododno se mi je dogajalo, ko je bil avto prevec tunan. V tem primeru visokotlacna pumpa (HPFP) ze v osnovi dela s povecanim pritiskom na plin (cca 15% vec), ko pa je bil avto se tunan (isti parameter) in se je turbina do konca odprla je ECU zaradi varnosti znizal pritisk na HPFP. Problem je bil torej v programu plinskega racunalnika, ki je ta podatek "fejkal".

Pri avtu, ki je bil predelan s sistemom na uparjalnik pa sem imel podoben problem s trokiranjem pri WOT (tudi turbo motor), ko so pri instalaciji napeljave uporabili poddimenzioniran uparjalnik.

Verjetno nic od zgornjega tebi ne pomaga, ce ti je avto z isto instalacijo delal se pred kratkim, bos najbolje naredil da se odpeljes nazaj in bodo problem resili, ker kot kaze gre za neko bolj banalno zadevo.

Srecno!

DimmniBurek ::

Gre se za Volvo 740 Turbo 2.0 155hp. Je pa nekaj res...vmes sem naredil novi izpušni kolektor, ker mi je originalen počil. Boost sem pa dal nazaj na stock nastavitev (0.5Bar), pred tem je avto imel premalo boosta. Samo... saj sem se vozil zdaj nekaj časa z 0.5 Bar-a.
Mogoče veš kako ga nastavijo, če natunaš avto? A majo kako dodatno lambdo al kako gleda AFR?
There Is No Stronger Drug Than Reality

Buggy ::

Kako je v tvojem primeru res ne vem. Trenutni sistem razmerje gorivo zrak kalibrira sam. Prejsni z uparjalnikom je rabil neke rahle adaptacije krivulj na vsak servisni interval, vendar v mojem primeru AGIS OBD tudi to na koncu ni bilo potrebno.

ce si menjal kolektor in spremninjal pritisk na turbini (s tem pa tudi ostale parametre) je zelo verjetno plinski racunalnik iz optimalnega obmocja in ti ga bodo morali ponovno nastavit. Samo mi je cudno ce si omenil da ti je prvih 100km po tem ko si avto uredil delal normalno, potem pa po tankanju spet malo potem pa nic vec. Razen ce ga na zacetku nisi zahodel ;)

Nic pametvat, na servis pa preverit parametre!

DimmniBurek ::

Ja, čisto možno da je preveč zraka oz. premalo plina.
Nekako sem predvideval, da ko je bil plin vgrajen, je bil vgrajen, ko je bil boost še tapravi, kar je isto kot je sedaj. Mogoče ga res nism pohodu dost, ker nism bil tolk zihr :) Bomo vidl kaj bo stric reku.

Mam pa "navaden" Lovato sistem, nč fancy.
There Is No Stronger Drug Than Reality

martincek1 ::

Ma kdo od vas D.T. Gas System v avtu? Me zanima, kjer ga servisirate..

DimmniBurek ::

martincek1 je izjavil:

Ma kdo od vas D.T. Gas System v avtu? Me zanima, kjer ga servisirate..

Tukaj si pogledal?Klik
There Is No Stronger Drug Than Reality

martincek1 ::

Sem. Pri Avtoconi sem dobil datum za čez 17 dni. S tem, da ga peljem samo na diagnostiko (problemi s plinom) in en problem na splošno (priklop na tester). Brez servisa, ker delov itak nimajo. Mogoče je kakšna cinšpula začnič, plinski injektor alpa samo nastavitve računalnika.

zobnik ::

Ljubljana
040 331 351

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

martincek1 ::

zobnik je izjavil:

Ljubljana
040 331 351


Ne zna pomagat za ta sistem. :'(

zobnik ::

Pol pa sem imel sam z njim veliko sreče, da je uspel rešit težavo. Moj je stag sistem.

martincek1 ::

Mi je rekel, da je imel že tri avte s tem sistemom in da se ni mogel povezat ter da noče sploh probavat, ker ve kako bo. Mi je pa dal telefonsko od kolega iz zagreba, ki naj bi servisiral. Tako da mogoče mi ga jutri uspe priklicat hehe.

Drugač ne vem kaj bom, če ga vsaj mal pritisnem mam porabo takoj 13L za kombinirano vožnjo :D

Zgodovina sprememb…

DimmniBurek ::

Evo, bil včeraj na servisu. Nekaj so se martrali ampak na žalost nič zrihtali.
Serviser je rekel, da mu na senzorju pritiska na fuel railu kaže previsok tlak (1.5Bar namesto 1.3Bar). Sumi da je previsok tlak, ker injektorji ne delujejo pravilno in ne "pihnejo" plina ven, zato naraste tlak pred njimi. Nekaj je poizkušal nastavljati, je mogoče za odtenek boljše, ampak ni pa dobro.
Omenjal je še uparjalnik, samo pravi, da ga je odprl in zgleda kot nov in da dvomi, da je uparjalnik slab.
Problem je, ker mi ne morejo garantirati, da so res injektorji in ne bi glih rad 200€ vrgel stran. :|
There Is No Stronger Drug Than Reality

matobeli ::

Dej na tej strani poglej če imajo točno take ventile in jih naroči. Niso čist zastonj, ampak tud 200EUR niso. https://www.lpg.auto.pl/en/index.php?s=...

Če ti jih ne zamenjajo in stestirajo in nastavijo sistem v max dveh urah dela te nategujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

-valvoline- ::

https://www.aliexpress.com/item/Silent-...
Na alix je komplet lpg rail z 4x sobami 30-35e. Na hrvaskih forumih za lpg jih hvalijo tisti k so sprobal.

DimmniBurek ::

Rekli so mi da je 1 komad 37€. 200€ bi blo z delom. Načeloma si znam to sam menjat.
There Is No Stronger Drug Than Reality

matobeli ::

Amm, na uni poljski strani so pa 25€ https://www.lpg.auto.pl/en/index.php?s=...

sicer je nekaj poštnine, ampak je pri nas v enem tednu in ni morebitnih težav z doplačilom DDVja dacarjem.

DimmniBurek je izjavil:

Rekli so mi da je 1 komad 37€. 200€ bi blo z delom. Načeloma si znam to sam menjat.


Naroč na netu pa sam zamenej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

DimmniBurek ::

Pomoje da rabim takšne: Klik, ker imam Lovato sistem. Bom pogledal kateri so. Če je tle vse skup 70€, je to 3x ceneje.
There Is No Stronger Drug Than Reality

DimmniBurek ::

Sam a nimajo to kake razlike v pretoku? Kokr pr benzinarju k maš podano v CC?
There Is No Stronger Drug Than Reality

zobnik ::

Kakšne imate izkušnje z vožnjo plinskega avta bolj po smislu "dirkanja, tudi v hribe"....se poraba dvigne za 2l +.
Ker se meni zdi, da bi tale moj avto 1.4 na AC pri 130-140km/h požru 10l plina.
Povprečje ob normalni vožnji imam 8l....pa sem na 700m

martincek1 ::

Izkušnje se zelo močno razlikujejo ... glede na avto, ki ga voziš. :)
Jaz mam porabo okrog 12L (kombinirana vožnja), če bi dirkal v hrib in prestavljal pri 4.5k obratov bi blo bližje 16L. Motor je 2.0.

E4e5 ::

Imel Mazdo 3 1.6 motor, plinski tank je bil 40l. Vožnja po AC, če si se vozil do 120 si naredil 420 km z lahkoto, če si imel pa težjo nogo 130 ali 140 potem pa samo okoli 350km z tankom 40l.

Utk ::

Škoda se obremenjavat s porabo, če imaš plin. Jaz sem sicer računal dokler nism naračunal da se mi je predelava izplačala, od takrat naprej mi je čisto vseeno. Ko zmanjka, natočiš, in natočiš sigurno ceneje kot karkoli drugega. Če je to pol evra ceneje ali 3, mi pa dol visi.

eriCartman ::

Mazda 5 1.8, tudi 40 litrov tank - pa naredim če ga vozim agresivneje 400km, če pa bolj pazljivo pa cca 430-450km.

Buggy ::

Utk je izjavil:

Škoda se obremenjavat s porabo, če imaš plin. Jaz sem sicer računal dokler nism naračunal da se mi je predelava izplačala, od takrat naprej mi je čisto vseeno. Ko zmanjka, natočiš, in natočiš sigurno ceneje kot karkoli drugega. Če je to pol evra ceneje ali 3, mi pa dol visi.

tole!

Jaz imam bruto 60 litrski tank, max nafilam lahko dobrih 50l zaradi varnostnega ventila. S 4x4 vozom in nic sparanja po hribovitih cestah, 600m visinske razlike z 2.0 turbobencinarjem, naredim cca 350km. Na morje je bilo 400km s kesnlom. Tankam malo preden mi ga zmanjka, ker drugace naslednji zagon laufa cca 10km na benz...Prins tekoca faza, pa avto ima 1900kg :)

Poraba plina cca 14,5l/100km kar je dobrih 9EUR na 100km zadnjih 100Kkm. Max sem imel 16 min pa 12l/100km plina. Procentualno nekje ista delta med nezno in agresivno voznjo, kot pri voznji na bencinu v denarju pa je razlika obcutna...ergo pici miki :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

zobnik ::

10 litrov sem zabeležil porabo na 1.4 75km motorju, avto pa res tiščal čist do konca do trokiranja, cukanja....in ga tam tudi občasno držal, bil z njim 2x na 1100m z drugo...to je še vedno 6 evrov, kar je poceni.
Pa tud ne splača se vozit kot po jajcih, da maš 8l porabe plina, to je 1 evro/razlike/100km.
34l lahko natočim, 35 mi še ni uspel.
Drugače v LJ dotičim plina sam tolk da pridem do Škofe Loke.

Zgleda bodo cene ostale iste:
https://www.plinske-crpalke.si/seznam

martincek1 ::

A ni plin na verovškovi 0.6e? Al so spreminjal v zadnjim mesecih?

zobnik ::

Zdej sem zabeležil porabo 8l pa sem 2x bil čez 1000m z avtom.
Kot zgleda lahko avto varčuješ ali precej hitro voziš (a ne do konca) bo poraba okol 8l.
Če pa ga tiščiš do trokiranja se pa kar naenkrat dvigne za 2l pa sploh ni nekaj razlika v hitrosti.

Sem zadovoljen s tem avtom 5 evrov/100km za plin pa mi ni treba varčevat kot večina voznikov ko se vozi 70-80km/h.

zobnik ::

Ne vem kako naj popravim škodo, ki sem jo pisal po forumu. Namreč danes se sam lotil nastavljanje ventilov in avto sedaj dela čist drugače, tekoče, brez zaganjanja, nič ne trokira, in 2x boljš gre.
Nekatere ventili so bli praktično na 0.00mm lufta kar je totalno off narobe. Nastavljanje je simpl le kakih prvih 10-15 min. mal vrtiš kolo, da vidiš kako dela odmična, odmikači in fedr-ventili. Potem je pa več kot uro dela z nastavljanjem je treba bit full natančen.

Upam da mi to dela še več let, enostavno mi niti mal ne diši po menjavi.

hojnikb ::

a ti si tisti junak, ki mu laufa 1.4 po 3 cilidrih ? :)
#brezpodpisa

zobnik ::

sedaj popravljam škodo s svojim pisanjem.

LeQuack ::

To se recimo zgodi ko voziš na plin. CNG Bus explodes in Stockholm:


Še novica: https://www.popularmechanics.com/cars/a...
Na srečo na avtobusu ni bilo potnikov takrat, je pa vseeno voznik utrpel poškodbe.
Quack !

zobnik ::

CNG je nevaren, LPG pa niti ne, je bolj bencinski tank nevaren saj je plastičen, tle v LPG tanku maš 2 ventila in plamen gre v eno smer, da ne omenjam kako masiven je LPG tank.

zobnik ::

Na novem rabljenem avtu imam težave z uparjalnikom, le ta je po 5 letih zrel za zamenjavo, strošek 200 evrov, oz. 80 samo uparjalnik. Pričakoval sem, da pa to vseeno bi moral ob rednih servisih zdržat vsaj kakih 8 let.
Ni vse tako kot se liši od monterjev plina, obljubljajo oh in ih, po par letih pa, no ja eni so lahko avto sam še na odpad porinli.
Sicer pride set samo 35 evrov a je vprašanje, če se splača, ker mi je en danes odg. da tega ne počnejo več, ker so polomi kak vijak, plastični del....

Utk ::

Rešuješ stare kripe pred prešo, in še to plinske, in cmizdriš tu za 200 evrov popravila.
Kolk novih plinskih naprav so ti pa že zmontirali in obljubljali ne vem kaj?

hojnikb ::

namest da bi starga tdija kupo, si pa se eno renojov stedilnik dobil ;((
#brezpodpisa

zobnik ::

ja za onga 1.9 mi je hudo žal, sam nism mel nobenga doma da bi me peljal po avto.
novi sistemi so pod garancijo bolj je zanimivo kaj se dogaja s sistemom po 5 letih, ko ni več garancije.
Za popravilo je pa še prekmalu, ker ne vem kako je s porabo vode, olja pri novem rabljenem avtu, je pa avto VRHUNSKO ohranjen, od prvega dne servisiran. Mam vse račune, servisno in servisne listke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Dimnik ::

In zakaj zdaj jokaš po dveh forumih? Odgovore si dobil, zamenjaj in vozi na plin ali pusti in teraj brez plina.

matobeli ::

Uparjalniki so po 40-50eur novi, ali pa, kot je to navada, obnoviš za nekih 20eur.

Ni to nek hud bavbav, dve cevki od plina odšravfaš, dve cevki od hladilnika, odklopiš konektor od senzorja temperature in ti ostane samo še rasšraufat zadevo ter menjat tesnilo in membrano.

Btw, bratu se je uparjalnik zjebal po dobrih 200kkm, moj je še vedno deloval po dobrih 100kkm.

Se mi ne zdi hud strošek.

zobnik ::

Zanimiv nisem tega vedu, ampak vse se da zrihtat.

zobnik ::

Saj plin dela, samo 1x v 100km ven vrže, pa nič ne cuka in šiba kot raketa za ta motor, vžge vedno pa nič se ne zaganja motor, ne na benc ne na plin........podobno sem imel na starem avtu pri okol 120.000km je isto včas začela utripat lučka in se čez kak km sam vklopil nazaj sam je dostkrat skoz deloval an plin.
Na starem sem imel še težave da je zjutra po 200m crknil, tko da tle mi je vsaj 10 mojstrov govorilo kak ej to narobe, kak so skurjeni ventili, kak je zaribana mašina...sem pol sam štelal ventile pa je zginlo to crkovanje.

zobnik ::

V teh dneh sem v enem dnevu prevozil 200km pa ni blo vidt, da bi ven vrglo, sem pa pred tem spucal kontakte, pa še včas ga steram na 6500 obratov. Na AC če se peljem 140 s 5 imam ene 4-5000 obratov.
Ne vem mogoče slabe kontakti, mogoče zamašen sistem, mogoče smet v plinu, mogoče....nimam pojma...kak že rečejo Bosanci....pali i vozi.

zobnik ::

Kolk imate kaj stroškov z bencinom na 1000km, napište čeprav je odvisno od sistema in nastavitev ter odvisno tudi od št.hladnih zagonov.
Pač napište

Utk ::

Jaz moram približno 4x letno na bencinsko po bencin, pa je čisto vseeno ali v letu naredim 15 ali 25,000 km. Ker hladnih startov na dan je približno enako. 2 imaš v vsakem primeru, 3. in 4. pa več nista tako zelo hladna. Edini profit je, če kak dan ne greš nikamur, to je pa tudi redko.
Tako da na 1000 km to računat nima nekega smisla, bolj na leto.
««
48 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338142 (25534) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068760 (5567) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911387 (4761) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124176 (947) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216543 (5995) Buggy

Več podobnih tem