Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
Brane2 ::
Sem dobil neko pmfletek za predelavo na plin od slovenske veje firme "Zavoli" za predelavo na plin in ideje so zanimive, imam pa kupe vprašanj, zato ta tema.
Načeloma praktično vsi ponujajo kao isti deal "plačaj predelavo in furaj na plin" vendar so detajli, ki me zanimajo.
Prvič, v Sloveniji je masa firm, ki montirajo te zadeve. Nekateri so vezani na določeno znamko, drugi ti zmontirajo kar pač gre v tvoj avto.
Tudi znotraj posameznih znamk so različne ponudbe.
Eni ti ob bencinskih brizgalkah namestijo svoje ventile za plin - tu sta v igri dva glavna sistema "monorail" in sekvenčni, drugi se hvalijo, da imajo prave injektorje in da tako ne rabijo posebnega računalnika, ampak kar osnovni računalnik, ki je že v avtu, krmili tudi te plinske injektorje, tretji pravijo,d a imajo ubrizgavanje _tekočega_ plina v kolektor in da tako ( ?!? ) baje ni izgube moči glede na benz itd.
Sploh pa sem slišal, da so določene znamke teh naprav nekako v sožitju z določeno znamko avtomobila. Tako Zavolija šrafuajo na italijanske avtomobile ( Fiati itd), na Nemce v glavnem "Reg" itd itd.
Moja vprašanja so v glavnem:
-kdo so vse ponudniki, ki bi se jih splačalo poklicat ?
Probal sem že:
"Zavoli" ( www.zavoli.si )
"Avto na plin" ( www.avtonaplin.si )
"Plineks" ( www.plineks.si )
- koliko je med njimi dejanjsko razlike v moči in predvsem porabi avta ?
- Je kakšna dejanjsko uporabna varianta predelave SAMO na plin - torej brez tega da vlačiš bencinski tank naokrog?
Teli pri "Zavoliju" so mi rekli, da bi to šlo.
Konkurenca pravi, da bo to težje, ker rabiš električno gret uprajalnik, to pa stane.
Da pa naj bi se dalo s pošteno predelavo s sekvenčnim ubrizgavanjem v nekih toplejših pogojih vžgati avto že tako- in tega me je strah, da ni mislil Zavoli na to varianto, s katero bi pa pozimi dejsanjsko lahko ostal mrzel.
- je možno imeti hkrati plinski rezervoar namesto bencinskega IN HKRATTI tisti dodaten, ki ti ga dajo namesto rezervnega kolesa ?
Mislim, glede na razporejenost in dostopnost pliinskih črpalk in dejstva, da lahko plinski rezervoar nafilaš samo do 80% deklariranega volumna, se mi zdi ta opcija fajn.
-kako je s servisi in posegi v te zadeve ? Mislim, so stvari odprte in jih lahko pošraufaš tudi sam ali magari kak splošen servis ali si potem vezan na natanko določenega dobavitelja ? Zavolijevi fantje so mi rekli da ni problema in da dobim softver za priklop notebooka za IIRC €52, mogoče sem pa kaj narobe razumel...
- koliko je dejanjsko razlike med generacijami sistemov ? Eni se hvalijo s pravimi injektorji, ki da so kao "taboljša zadeva", ki da ne zahteva dodatnega računalnika, a dejanjska korist tega glede na ventil se mi zdi medla. Če ima ventil drugačno karakteristiko, ga pač novi računalnik drži temu ustrezno dlje ali krajše odprtega...
- ali so te zadeve dejanjsko tako dobre ? Zavoli pravi, da dosegajo 2-3% večjo porabo in ravno toliko izgube moči.
Konkurenca pravi, da gre za nateg in da to pri plinu ni možno.
- če imate plin v avtu, kateri sistem imate, koliko ste zanj odšteli, kakšna je bila in je moč in poraba in kako ste s tem zadovoljni nasploh ?
Načeloma praktično vsi ponujajo kao isti deal "plačaj predelavo in furaj na plin" vendar so detajli, ki me zanimajo.
Prvič, v Sloveniji je masa firm, ki montirajo te zadeve. Nekateri so vezani na določeno znamko, drugi ti zmontirajo kar pač gre v tvoj avto.
Tudi znotraj posameznih znamk so različne ponudbe.
Eni ti ob bencinskih brizgalkah namestijo svoje ventile za plin - tu sta v igri dva glavna sistema "monorail" in sekvenčni, drugi se hvalijo, da imajo prave injektorje in da tako ne rabijo posebnega računalnika, ampak kar osnovni računalnik, ki je že v avtu, krmili tudi te plinske injektorje, tretji pravijo,d a imajo ubrizgavanje _tekočega_ plina v kolektor in da tako ( ?!? ) baje ni izgube moči glede na benz itd.
Sploh pa sem slišal, da so določene znamke teh naprav nekako v sožitju z določeno znamko avtomobila. Tako Zavolija šrafuajo na italijanske avtomobile ( Fiati itd), na Nemce v glavnem "Reg" itd itd.
Moja vprašanja so v glavnem:
-kdo so vse ponudniki, ki bi se jih splačalo poklicat ?
Probal sem že:
"Zavoli" ( www.zavoli.si )
"Avto na plin" ( www.avtonaplin.si )
"Plineks" ( www.plineks.si )
- koliko je med njimi dejanjsko razlike v moči in predvsem porabi avta ?
- Je kakšna dejanjsko uporabna varianta predelave SAMO na plin - torej brez tega da vlačiš bencinski tank naokrog?
Teli pri "Zavoliju" so mi rekli, da bi to šlo.
Konkurenca pravi, da bo to težje, ker rabiš električno gret uprajalnik, to pa stane.
Da pa naj bi se dalo s pošteno predelavo s sekvenčnim ubrizgavanjem v nekih toplejših pogojih vžgati avto že tako- in tega me je strah, da ni mislil Zavoli na to varianto, s katero bi pa pozimi dejsanjsko lahko ostal mrzel.
- je možno imeti hkrati plinski rezervoar namesto bencinskega IN HKRATTI tisti dodaten, ki ti ga dajo namesto rezervnega kolesa ?
Mislim, glede na razporejenost in dostopnost pliinskih črpalk in dejstva, da lahko plinski rezervoar nafilaš samo do 80% deklariranega volumna, se mi zdi ta opcija fajn.
-kako je s servisi in posegi v te zadeve ? Mislim, so stvari odprte in jih lahko pošraufaš tudi sam ali magari kak splošen servis ali si potem vezan na natanko določenega dobavitelja ? Zavolijevi fantje so mi rekli da ni problema in da dobim softver za priklop notebooka za IIRC €52, mogoče sem pa kaj narobe razumel...
- koliko je dejanjsko razlike med generacijami sistemov ? Eni se hvalijo s pravimi injektorji, ki da so kao "taboljša zadeva", ki da ne zahteva dodatnega računalnika, a dejanjska korist tega glede na ventil se mi zdi medla. Če ima ventil drugačno karakteristiko, ga pač novi računalnik drži temu ustrezno dlje ali krajše odprtega...
- ali so te zadeve dejanjsko tako dobre ? Zavoli pravi, da dosegajo 2-3% večjo porabo in ravno toliko izgube moči.
Konkurenca pravi, da gre za nateg in da to pri plinu ni možno.
- če imate plin v avtu, kateri sistem imate, koliko ste zanj odšteli, kakšna je bila in je moč in poraba in kako ste s tem zadovoljni nasploh ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
matvoz ::
Poglej še firmo G-1. So razvili lasten sistem.
Mislim da skoraj ni važno kak avto je, ko ga lahko inštalirajo not.
Poraba je odvisna od letnega časa. Če se prav spomnem, je do 3%, pozimi do 5% večja.
Se mi zdi, da je od sistema odvisno, kolk časa potrebuješ laufat na bencin, preden ti preklopi na plin. Boljši sistemi so seveda hitrejši..
Tudi ne verjamem, da bi ti v rezervar za bencin filali plin, glede na to, da je tisti rezervar čisto drugačne konstrukcije, pa da verjetno ni po varnostnih normativih.
Spet, če se prav spomnem, je treba pri boljših sistemih menjat samo črpalko or something na 100 do 150k km, drugih servisov naj ne bi bilo.
Razlika med sistemi je ogromna, kot tudi cena med sistemi. Pač določenih se je za ogibat..
Nekaj sem se že zanimal za plin in ko menjam dizlaša za bencinarja (v bližnji ali malo manj bližnji prihodnosti), grem ziher predelat na plin. Bi se mi že v letu in pol do dveh povrnili stroški.
Mislim da skoraj ni važno kak avto je, ko ga lahko inštalirajo not.
Poraba je odvisna od letnega časa. Če se prav spomnem, je do 3%, pozimi do 5% večja.
Se mi zdi, da je od sistema odvisno, kolk časa potrebuješ laufat na bencin, preden ti preklopi na plin. Boljši sistemi so seveda hitrejši..
Tudi ne verjamem, da bi ti v rezervar za bencin filali plin, glede na to, da je tisti rezervar čisto drugačne konstrukcije, pa da verjetno ni po varnostnih normativih.
Spet, če se prav spomnem, je treba pri boljših sistemih menjat samo črpalko or something na 100 do 150k km, drugih servisov naj ne bi bilo.
Razlika med sistemi je ogromna, kot tudi cena med sistemi. Pač določenih se je za ogibat..
Nekaj sem se že zanimal za plin in ko menjam dizlaša za bencinarja (v bližnji ali malo manj bližnji prihodnosti), grem ziher predelat na plin. Bi se mi že v letu in pol do dveh povrnili stroški.
Brane2 ::
Poglej še firmo G-1. So razvili lasten sistem.
Mislim da skoraj ni važno kak avto je, ko ga lahko inštalirajo not.
Zanimivo. Čeprav na websiteu imajo samo marketing fluff brez dejansjkih podatkov.
Tudi ne verjamem, da bi ti v rezervar za bencin filali plin, glede na to, da je tisti rezervar čisto drugačne konstrukcije, pa da verjetno ni po varnostnih normativih.
Niti nisem mislil na to. Mislil sem na to, da ti bencinski tank zamenjajo s plinskim, dodatnega pa vgradijo namesto rezervne gume.
Razlika med sistemi je ogromna, kot tudi cena med sistemi. Pač določenih se je za ogibat..
Saj ravno to me zanima. Kateri in kdaj ja in kateri in kdaj ne in zakaj ?
Veš kaj več o tem G-1 ali gre za nekaj, kar si nekje slišal ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
matvoz ::
Na strani imajo telefonsko..
Obstajajo tudi 100litrski tanki za plin, ki jih lahko da folk v prtljažnik. Še vedno pa premalo vem, da bi ti upal povedat za samo menjavo rezervoarjev.
Ta G-1 sistem bi naj bil tolk boljši od ostalih, da dobivajo povpraševanja od serviserjev po celi Evropi. Poznam ekipo G-1. Sem vozil tudi avto, ki ima eno izmed njihovih začetnih namestitev, naredil tam ene 1000km. Nisem občutil kake hude razlike med plinom in bencinom, je pa res, da ni bil moj avto in ga nisem bil vajen.
Obstajajo tudi 100litrski tanki za plin, ki jih lahko da folk v prtljažnik. Še vedno pa premalo vem, da bi ti upal povedat za samo menjavo rezervoarjev.
Ta G-1 sistem bi naj bil tolk boljši od ostalih, da dobivajo povpraševanja od serviserjev po celi Evropi. Poznam ekipo G-1. Sem vozil tudi avto, ki ima eno izmed njihovih začetnih namestitev, naredil tam ene 1000km. Nisem občutil kake hude razlike med plinom in bencinom, je pa res, da ni bil moj avto in ga nisem bil vajen.
Brane2 ::
Obstajajo tudi 100litrski tanki za plin, ki jih lahko da folk v prtljažnik. Še vedno pa premalo vem, da bi ti upal povedat za samo menjavo rezervoarjev.
Ja, ampak to je drugo. Tisti tank ti odvzame znaten del prtljažnika.
On the journey of life, I chose the psycho path.
T0RN4D0 ::
Trošarina je. Pa ne za ceste, ker tega pri nas AFAIK ne poznamo. Je pa precej nižja kot pri bencinu.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
SkIDiver ::
Rezervoarja v katerega točiš bencin ne moreš uporabljati za plin. V plinskem rezervoarju se plin nahaja v plinastem stanju pod določenim pritiskom zato tudi niso brez pomena rezervoarji za plin iz kovine. Plin se utekočini v tekoče stanje pred vbrizgom v motor v uparjalniku, ki se nahaja pri motorju.
Buče, ki si jih slišal, da imajo eni direkten vbrizg v motor drugi v sesalni kolektor. Vse je isto. Vprašanje je samo kje prihaja do vbrizga. Vbrizg se vsekakor ne vrši direktno v valj motorja, ker so v valju izpostavljeni samo ventili in vžigalna svečka. Vbrizg se vrši v seslani kolektor oz na koncu le tega pred vsesnimi ventili, da se plin v tekočem stanju pomeša z zrakom.
Splača se izbrat tudi toroidni rezervoar (namesto rezervne gume) in preden se dela homologacija plinske inštalacije na AMZS-ju za cca 36€ kupiš komplet za krpanje predrtih pnevmatik, ki vsebuje polnilo in 12V kompresor in ob enem še to homologiraš. Tako ti pri kontroli obvezne opreme nihče ne more napisati kazni, ker nimaš rezervne pnevmatike, ker imaš homologiran komplet za krpanje predrte pnevmatike.
Če boš pnevmatiko predru pa imaš nekako isto dela, da izvlečeš rezervo ven pa jo zamenjaš s predrto (no ja ne rabiš rezerve ven vlečt ampak samo odviješ ventilček, da v pnevmatiko izbrizgaš tesnilno smolo, ga priviješ nazaj in po nekaj minutah napumpaš gumo).
Jaz osebno bi kot ponudnika izbral avtonaplin. So dragi ampak kolikor berem zanesljivi.
Buče, ki si jih slišal, da imajo eni direkten vbrizg v motor drugi v sesalni kolektor. Vse je isto. Vprašanje je samo kje prihaja do vbrizga. Vbrizg se vsekakor ne vrši direktno v valj motorja, ker so v valju izpostavljeni samo ventili in vžigalna svečka. Vbrizg se vrši v seslani kolektor oz na koncu le tega pred vsesnimi ventili, da se plin v tekočem stanju pomeša z zrakom.
Splača se izbrat tudi toroidni rezervoar (namesto rezervne gume) in preden se dela homologacija plinske inštalacije na AMZS-ju za cca 36€ kupiš komplet za krpanje predrtih pnevmatik, ki vsebuje polnilo in 12V kompresor in ob enem še to homologiraš. Tako ti pri kontroli obvezne opreme nihče ne more napisati kazni, ker nimaš rezervne pnevmatike, ker imaš homologiran komplet za krpanje predrte pnevmatike.
Če boš pnevmatiko predru pa imaš nekako isto dela, da izvlečeš rezervo ven pa jo zamenjaš s predrto (no ja ne rabiš rezerve ven vlečt ampak samo odviješ ventilček, da v pnevmatiko izbrizgaš tesnilno smolo, ga priviješ nazaj in po nekaj minutah napumpaš gumo).
Jaz osebno bi kot ponudnika izbral avtonaplin. So dragi ampak kolikor berem zanesljivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Brane2 ::
Ja, ampak kot je videti, noben od teh sistemov, ki v kolektor spuščajo plinasto fazo, kot je videti, ni sposoben delati samo na plin.
Zame plin ima smisel samo, če mi dejanjsko zamenja benz- da se avto za vse praktične namene obnaša enako.
Če pa je to tako, da moram trogat okrog dva seta rezervoarjev in se zaj* z nastavitvijo elektronike, potem imam raje stvari take kot so.
Zame plin ima smisel samo, če mi dejanjsko zamenja benz- da se avto za vse praktične namene obnaša enako.
Če pa je to tako, da moram trogat okrog dva seta rezervoarjev in se zaj* z nastavitvijo elektronike, potem imam raje stvari take kot so.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Rezervoarja v katerega točiš bencin ne moreš uporabljati za plin. V plinskem rezervoarju se plin nahaja v plinastem stanju pod določenim pritiskom zato tudi niso brez pomena rezervoarji za plin iz kovine. Plin se utekočini v tekoče stanje pred vbrizgom v motor v uparjalniku, ki se nahaja pri motorju.
Tomi je znano, kot je že rečeno zgoraj. Mislil sem na to, da ti snamejo bencinski in na njegovo mesto vgradijo plinski rezervoar.
Buče, ki si jih slišal, da imajo eni direkten vbrizg v motor drugi v sesalni kolektor. Vse je isto. Vprašanje je samo kje prihaja do vbrizga. Vbrizg se vsekakor ne vrši direktno v valj motorja, ker so v valju izpostavljeni samo ventili in vžigalna svečka. Vbrizg se vrši v seslani kolektor oz na koncu le tega pred vsesnimi ventili, da se plin v tekočem stanju pomeša z zrakom.
Na trgu se že tudi sistemi, ki vbrizgajo tekočo fazo plina in ti se baje obnašajo totalka tako kot bencinski- praktično ni izgube moči in lahko tudi vžgejo hladni na plin. So pa baje dražji zaradi injektorjev in pumpe za plin v rezervoarju.
Zaradi tega je problematično tudi praznjenje rezervoarja do konca, saj se pumpa z njih hladi in maže pri delu.
On the journey of life, I chose the psycho path.
SkIDiver ::
Meni se zdi povsem nepotrebno kompliciranje.
Rezervoar za bencin napolniš na 1/4 ali 1/2 in je to to. Potem pa hodiš polnit plin in ko si z bencinom na rezervi ga greš spet dotočit.
Plinskega sistema, ki bi deloval povsem samostojno pa še nisem srečal. Recimo Prins, ki naj bi bil za VW grupo tovarniški proizvajalec plinskega sistema tega ne omogoča. Če pa bi ti kdo že omogočal takšen sistem še vedno ne boš stlačil rezervoarja za plin na mesto kjer se nahaja rezervoar za bencin. Oblikovno ne bo šlo, ker je rezervoar za bencin povsem prilagojen vsem luknjam na mestu podvozja kjer se nahaja. Pri plinu pa imaš rezervoar v obliki valja ali toroidni, oblika plinskega rezervoarja pa bi rekel, da ima svoj namen (da ne podleže pritisku plina v njem).
PS: Pa eno napako sem bleknil. V rezervoarju je plin v tekoči fazi v uparjalniku pa se uplini.
EDIT: Kot rečeno boš rezervoar za plin izredno težko spravil na mesto običnega rezervoarja. Razen, če imaš megalomasten avto, ki ima pod zadnjimi sedeži ogromno prostora, da boš spodaj lahko namestil rezervoar za plin.
Rezervoar za bencin napolniš na 1/4 ali 1/2 in je to to. Potem pa hodiš polnit plin in ko si z bencinom na rezervi ga greš spet dotočit.
Plinskega sistema, ki bi deloval povsem samostojno pa še nisem srečal. Recimo Prins, ki naj bi bil za VW grupo tovarniški proizvajalec plinskega sistema tega ne omogoča. Če pa bi ti kdo že omogočal takšen sistem še vedno ne boš stlačil rezervoarja za plin na mesto kjer se nahaja rezervoar za bencin. Oblikovno ne bo šlo, ker je rezervoar za bencin povsem prilagojen vsem luknjam na mestu podvozja kjer se nahaja. Pri plinu pa imaš rezervoar v obliki valja ali toroidni, oblika plinskega rezervoarja pa bi rekel, da ima svoj namen (da ne podleže pritisku plina v njem).
PS: Pa eno napako sem bleknil. V rezervoarju je plin v tekoči fazi v uparjalniku pa se uplini.
EDIT: Kot rečeno boš rezervoar za plin izredno težko spravil na mesto običnega rezervoarja. Razen, če imaš megalomasten avto, ki ima pod zadnjimi sedeži ogromno prostora, da boš spodaj lahko namestil rezervoar za plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Brane2 ::
Pri Zavoliju so mi rekli, da se to da in da to delajo za določene modele.
Če bi skombiniral torej tak zunanji + notranji toroidni rezervoar, bi dobil solidno avtonomijo.
Kar se "kompliciranja" tiče, zakaj hudiča naj bi bilo to bolj komplicirano ?
A imet dva različna seta rezervoarjem z dvema pripadajočima setoma hardvera ( črpalke, linije, injektorji, ECU) pa ni komplicirano ?
Če bi skombiniral torej tak zunanji + notranji toroidni rezervoar, bi dobil solidno avtonomijo.
Kar se "kompliciranja" tiče, zakaj hudiča naj bi bilo to bolj komplicirano ?
A imet dva različna seta rezervoarjem z dvema pripadajočima setoma hardvera ( črpalke, linije, injektorji, ECU) pa ni komplicirano ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
K0K0 ::
Kolkr so meni razložili je problem v izparjevalcu, ker rabi toplo vodo da ne zamrzne. Zato avto vžge na bencin in preklopi na plin ko ima voda 40°C.
SkIDiver ::
Meni se to ne zdi komplicirano, ker gre dejansko za hibridni pogon, ki naj bi imel dve različni vrsti pogonskega sredstva in dva rezervoarja. Res pa je, da nisem zasledil pogoja, da mora vsak rezervoar vsebovat različno pogonsko sredstvo.
S stroškovnega vidika pa se mi tudi ne zdi komplicirano, ker odstranjevat originalen rezervoar in na njegovo mesto vgradit plinski rezervoar terja svoj davek. Poleg vsega pa je še plinski sistem v tem primeru verjetno dražji. Kakšen pa je strošek vzdrževanja?
Tako pač je. Najprej je bila kura nato pa jajce. Nekega dne bo samo še jajce brez kure.
S stroškovnega vidika pa se mi tudi ne zdi komplicirano, ker odstranjevat originalen rezervoar in na njegovo mesto vgradit plinski rezervoar terja svoj davek. Poleg vsega pa je še plinski sistem v tem primeru verjetno dražji. Kakšen pa je strošek vzdrževanja?
Tako pač je. Najprej je bila kura nato pa jajce. Nekega dne bo samo še jajce brez kure.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Brane2 ::
Sem naredil prvo rundo klicev naokrog.
Prvi feeling je, da bi se mogoče splačalo to nareiditi v samogradnji.
Jasno, ne samo zase ampak za objavo.
Videti je, da je tu ogromna množica mazačev in nekaj kolikortoliko poštenih _rokodelcev_.
Vsi hvalijo svojo robo v nebo brez bistvene vidne podlage.
In kot je videti, niti ne rabiš neke hude elektronike in algoritmov za krmiljenje motorja.
Prvi feeling je, da bi se mogoče splačalo to nareiditi v samogradnji.
Jasno, ne samo zase ampak za objavo.
Videti je, da je tu ogromna množica mazačev in nekaj kolikortoliko poštenih _rokodelcev_.
Vsi hvalijo svojo robo v nebo brez bistvene vidne podlage.
In kot je videti, niti ne rabiš neke hude elektronike in algoritmov za krmiljenje motorja.
On the journey of life, I chose the psycho path.
SkIDiver ::
Saj če kupiš opremo jo lahko tudi sam vgradiš Edino pri homologaciji bi te znali vlačit naokoli.
username ::
Brane2, očitno imaš v življenju preveč časa. Kolikor berem, so s tem plinom pogosti problemi (s čimer ne mislim le večje porabe, slabših zmogljivosti motorja, prepoved uporabe podzemnih garaž in težav pri iskanju črpalk LPG), ampak tudi konkretne p*zdarije pri vgradnji, naštimavanju, itd...
Jaz ne razumem ljudi ki se grejo te predelave - neprimerno manj sitnosti in stroškov bi imeli, če bi enostavno raje kupili dizla.
No, če še vztrajaš, malo preleti tole temo na forumu avtomobilizem.com:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
Se je treba prebiti skozi veliko solate, ampak vmes je nekdo pošteno povedal, kako se je zahebal:
"Naj še sam (avtomobilsko-ekološki navdušenec he he) opišem še svojo vgradnjo, nad katero pa sem, iskreno povedano precej razočaran.
V Audijev 1.8T motor (150km) smo vgradili poljski STAG-300.
Po večkratni kalibraciji, (računalnik je med pobiranjem podatkov benz/plin na koncu pokazal skoraj perfektno krivuljo kar naj bi pomenilo skoraj isto porabo/performanse), menjavi števca plina in LED prikazovalnika (ki še vedno kaže "kr'neki") imam sedaj tole :
- občuten padec performans (konjev,navora?!) in čisto drugo dinamiko vožnje (če na plin "pohodiš" ni tiste odzivnosti, nasprotno, motor se duši pod preveč plina), v križišču pa mi je večkrat "crknil" ker pa sem premalo pohodil... Shocked
-plin se sicer lepo preklopi že na 30°C, vendar motor "drhti", podobno se zgodi tudi ko ga hočem nažgati po avtocesti (takrat dobim tudi nostalgijo po starem dobrem golfu na karburator s 3x manj konji, ki je pozimi rad "kihal"...) Rolling Eyes
- poraba : normalna (tudi mestna) vožnja okoli 9 bencina, medtem ko je na plin krepko preko 11l !!! In to z vožnjo KOT PENZIONIST !! (ker divjat se itak ne da, vsaj s to kombinacijo ne...) Shocked
TOrej:
STAG300 se je izkazal za zelo slab ali podpoprečen sistem (ker v mojstra pač ne dvomim) vsaj za ta motor (izključimo možnost napake na uparjalniku, injektorjih ali krmilniku samemu).
PRIHRANEK po zadnjih pocenitvah benza: ZANEMARLJIV glede na to da je razlika v porabi več kot 2l !! No ja če tankam na Petrolu prihranim kake 0,3 € NA 100...se pravi če bom delal 15.000 km letno si bom napravo izplačal po okroglih 30 letih...hm, le na kaj se bomo takrat že vozili, če se sploh bomo...
Za tolažbo se sedaj vozim tankat k sosedom Hrvatom, tako da pri polnem tanku prihranim še vsaj tistih 10-15 EUR .... in optimistično upam da bom s tem rešil Zemljo in katalizator, lambda sonda pa bo večno delovala ... "
Jaz ne razumem ljudi ki se grejo te predelave - neprimerno manj sitnosti in stroškov bi imeli, če bi enostavno raje kupili dizla.
No, če še vztrajaš, malo preleti tole temo na forumu avtomobilizem.com:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
Se je treba prebiti skozi veliko solate, ampak vmes je nekdo pošteno povedal, kako se je zahebal:
"Naj še sam (avtomobilsko-ekološki navdušenec he he) opišem še svojo vgradnjo, nad katero pa sem, iskreno povedano precej razočaran.
V Audijev 1.8T motor (150km) smo vgradili poljski STAG-300.
Po večkratni kalibraciji, (računalnik je med pobiranjem podatkov benz/plin na koncu pokazal skoraj perfektno krivuljo kar naj bi pomenilo skoraj isto porabo/performanse), menjavi števca plina in LED prikazovalnika (ki še vedno kaže "kr'neki") imam sedaj tole :
- občuten padec performans (konjev,navora?!) in čisto drugo dinamiko vožnje (če na plin "pohodiš" ni tiste odzivnosti, nasprotno, motor se duši pod preveč plina), v križišču pa mi je večkrat "crknil" ker pa sem premalo pohodil... Shocked
-plin se sicer lepo preklopi že na 30°C, vendar motor "drhti", podobno se zgodi tudi ko ga hočem nažgati po avtocesti (takrat dobim tudi nostalgijo po starem dobrem golfu na karburator s 3x manj konji, ki je pozimi rad "kihal"...) Rolling Eyes
- poraba : normalna (tudi mestna) vožnja okoli 9 bencina, medtem ko je na plin krepko preko 11l !!! In to z vožnjo KOT PENZIONIST !! (ker divjat se itak ne da, vsaj s to kombinacijo ne...) Shocked
TOrej:
STAG300 se je izkazal za zelo slab ali podpoprečen sistem (ker v mojstra pač ne dvomim) vsaj za ta motor (izključimo možnost napake na uparjalniku, injektorjih ali krmilniku samemu).
PRIHRANEK po zadnjih pocenitvah benza: ZANEMARLJIV glede na to da je razlika v porabi več kot 2l !! No ja če tankam na Petrolu prihranim kake 0,3 € NA 100...se pravi če bom delal 15.000 km letno si bom napravo izplačal po okroglih 30 letih...hm, le na kaj se bomo takrat že vozili, če se sploh bomo...
Za tolažbo se sedaj vozim tankat k sosedom Hrvatom, tako da pri polnem tanku prihranim še vsaj tistih 10-15 EUR .... in optimistično upam da bom s tem rešil Zemljo in katalizator, lambda sonda pa bo večno delovala ... "
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: username ()
Brane2 ::
Štekam.
Ampak masa drugih je navdušena. Tudi na tvojem linku.
So pa jasno omejitve, ki mi zaenkrat niso všeč, stanje konkurence na trgu pa kaže na vse več poceni kopij, ki jih prodajajo za zlato.
Prej sem mislil, da gre večina $$$ za rezervoar itd, izkaže pa se, da so ti smešno poceni in da gre večina $$$ za delo, vse ostalo pa je bolj kot ne megla.
Ampak masa drugih je navdušena. Tudi na tvojem linku.
So pa jasno omejitve, ki mi zaenkrat niso všeč, stanje konkurence na trgu pa kaže na vse več poceni kopij, ki jih prodajajo za zlato.
Prej sem mislil, da gre večina $$$ za rezervoar itd, izkaže pa se, da so ti smešno poceni in da gre večina $$$ za delo, vse ostalo pa je bolj kot ne megla.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Beli_Zajcek ::
Razlika v ceni na liter je trenutno 0,586 €. Tako, da tudi ob večji porabi prihraniš. Bi moral imeti 2x večjo porabo, da bi se izničil prihranek. Poraba je večja za tam 10% pa naj ti kakorkoli prodajajo tistih 2%-3% večje porabe. Je pač tako, da ima liter bencina cca. 20% več energije. Odzivnost je pa pri meni ista kot prej.
Brane2 ::
O.K.
Ampak rad bi avto, ki se obnaša kot bencinar. Ne 17 različnih tankov za različne tekočine ko kaka kamela.
Ampak rad bi avto, ki se obnaša kot bencinar. Ne 17 različnih tankov za različne tekočine ko kaka kamela.
On the journey of life, I chose the psycho path.
SkIDiver ::
Potem vozi bencinarja, ker boš morebiti potreboval še sistem za podmazovanje, ki tudi terja svoj rezervoar, ki pa je sicer zanemarljivo majhen.
Skratka ja na koncu dobiš kamelo. Vzemi ali pusti
Skratka ja na koncu dobiš kamelo. Vzemi ali pusti
username ::
O.K.Samo kolikor razumem, tudi na plin predelan avto potrebuje bencin za zagon motorja. Ko se motor ogreje do določene mere, pa šele preklopi z bencina na plin.
Ampak rad bi avto, ki se obnaša kot bencinar. Ne 17 različnih tankov za različne tekočine ko kaka kamela.
Lahko da so kje že kaj poguntali glede tega, ampak v praksi če boš predelal, večina majstrov pri nas menda dela še ta sistem...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Valvoline ::
O.K.
Ampak rad bi avto, ki se obnaša kot bencinar. Ne 17 različnih tankov za različne tekočine ko kaka kamela.
Te pa si nabavi tovarniško predejanega avta na plin.Novega ali rabljenega. Baje na nizozemskem,belgij ter italiji je kar velika izbira rabljenih tovarniško predelanih plinašev.
Pr nas je pa tako,polovica k so dal avto predelat je zadovoljnih,polovica skoz jamra.
Zapomnit si morš da ob vgradnji plinskega sistema je verjetn da boš mogu še parkrat obiskat servis dokler se plinska naprava ne nastavi na optimum. Tko da montažo v tujino pozabi.
Brane2 ::
Potem vozi bencinarja, ker boš morebiti potreboval še sistem za podmazovanje, ki tudi terja svoj rezervoar, ki pa je sicer zanemarljivo majhen.
Skratka ja na koncu dobiš kamelo. Vzemi ali pusti
Samo pri nekaterih sistemih in pri nekaterih avtih. Moje Astre baje ni med njimi. Sicer pa za tisti rezervoarček itak ni panike.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Valvoline ::
Enkrat sem že povedal,je pa prava svinjarija z trošarinami na pogonska goriva,dejanska cena plina in bencina brez dajatve,če upoštevamo da plina mal več porabi avto je popolnoma enaka.
Avtoplin ni nobena alternativa,le navadni nateg z trošarinami in nič druzga.
Avtoplin ni nobena alternativa,le navadni nateg z trošarinami in nič druzga.
T0RN4D0 ::
Seveda. Your point being? Država te pr LPG pač opali za 50 centov manj kot pri benzu. Tako da na litr pač pršparaš 50 centov, sej nima veze od kje se naberejo. In alternativa ne pomeni, da je ena stvar superiorna drugi, pač pomeni da lahko izbiraš. Tudi če je stvar slabša, je še vedno alternativa.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
LoneWolf ::
Problemček z avtoplinom je, kot je nakazal že Valvoline, da je razlika v ceni proti bencinu čisto birokratska, na račun trošarin. Avtoplin se trenutno šlepa na dejstvo, da je pri nas bolj ali manj eksotika in domena navdušencev. Še ne tako dolgo nazaj je bil dizel podobno cenovno priviligiran, dokler je bil vsaj pri osebnih avtomobilih redkost, danes, ko se je razširil, je tam-tam z bencinom. Veliko ljudi je takrat kupovalo precej dražje dizle z računico, da prinesejo not razliko pri ceni goriva, pa so danes ostali z dolgim nosom. Tisti trenutek, ko bo avtoplin postal bolj razširjen, bo država brez dvoma pristavila svoj lonček s trošarinami. IMHO bo imel avtoplin par let še cenovno prednost, kaj več pa vprašanje. Dodatna oteževalna okoliščina je nezanemarljiv odstotek ljudi s pogostimi tehničnimi težavami in nenormalno slabimi performansami po vgradnji plinske napeljave, in potreba po dodatnem vzdrževanju napeljave.
Sam sem resno razmišljal o avtoplinu že pred leti, ampak je precejšen gamble - pride v kompletu z rusko ruleto tako pri tehnični izvedbi kot cenovni rentabilnosti v prihodnosti. Če se vse poklopi, se trenutno splača, ampak rabiš tudi nekaj sreče... Če bi bil gotov, da bom trenutni avto vozil še vsaj 5 let, bi najbrž tvegal in poskusil.
Sam sem resno razmišljal o avtoplinu že pred leti, ampak je precejšen gamble - pride v kompletu z rusko ruleto tako pri tehnični izvedbi kot cenovni rentabilnosti v prihodnosti. Če se vse poklopi, se trenutno splača, ampak rabiš tudi nekaj sreče... Če bi bil gotov, da bom trenutni avto vozil še vsaj 5 let, bi najbrž tvegal in poskusil.
Valvoline ::
@lonewolf lepo povedano +1
Če je državi mar za ekologijo,naravo,čistega zraka itn bi že zdavneje vsi vozil električnih avtov. To da je avtoplin kao eko-gorivo je navadno zavajanje. Point je v tem da ob montaži plinskega sistema (npr 1500e) si država vnaprej pobere direktnih davkov(deli za vgradnjo plinskega sistema,storitev),in tudi davke na sp in zaposlenih ki bojo dejansko storitev opravil.
Če je državi mar za ekologijo,naravo,čistega zraka itn bi že zdavneje vsi vozil električnih avtov. To da je avtoplin kao eko-gorivo je navadno zavajanje. Point je v tem da ob montaži plinskega sistema (npr 1500e) si država vnaprej pobere direktnih davkov(deli za vgradnjo plinskega sistema,storitev),in tudi davke na sp in zaposlenih ki bojo dejansko storitev opravil.
TOP ::
Moj sodelovec je Škodo Octavio 1,8 predelal na plin,seveda on to hvali,ker prišpara glede na benzin,sam ma pa nonstop težave.Ko pohodiš plin avto kar nekaj pocuka in v zmogljivostih je čutiti občuten padec,čeprav rečejo da je minimalno.Razlika v porabi je pa tud občutna pri njemu požre 4 litra več na 100km kot pa benzina.Jaz o tem nebi razmišljl,rajši dizla.
Beli_Zajcek ::
Mah sej to sem že razložil, ampak enim se tut ne da nič dopovedat. Ekološkost LPG-ja je predvsem v tem, da če že črpamo nafto (in hkrati tudi LPG, ki je stranski produkt) je smiselno porabit vse produkte, ne samo bencin in dizel. Poleg tega pa pri izgorevanju LPG-ja nastane manj škodljivih snovi. Je pa res, da državi se bolj kot ne je*e za ekološkost. Sam dokler ste večinoma na bencinu in dizlu bo cena nizka. Meni je kul.
joze28 ::
Pozdravljeni
Sam vozim avto na plin, teme nisem cele bral, ker je že v prvih postih nekaj cvetk.
Rezervoar imam namesto rezervne gume. Padca moči med bencinom-plinom ne občutim.
Glede trošarine pri lpg, če jo država zviša potem gre kjotski protokol papa.
Plin je cenejši kot dizel ter cenejši servisi, nimaš črnih oblakov za seboj...
Sam vozim avto na plin, teme nisem cele bral, ker je že v prvih postih nekaj cvetk.
Rezervoar imam namesto rezervne gume. Padca moči med bencinom-plinom ne občutim.
Glede trošarine pri lpg, če jo država zviša potem gre kjotski protokol papa.
Plin je cenejši kot dizel ter cenejši servisi, nimaš črnih oblakov za seboj...
Buggy ::
Jaz sam sem sel na testno voznjo z Fiat Bravo l.2008, 1.4 T-Jet (turbina in 150KM). Avto je predelan z od Fiata odobrenimi plinskimi instalacijami, kar pomeni tudi, da ti garancija na avto se vedno tece. Predelavo naredi AvtoTriglav, cena 1600€
No, izkusnja pri voznji je bila vec kot pozitivna saj razlike med voznjo (kakor tudi preklopa) ne cutis. Poraba na testnem avtomobilu za zadnjih 1000km je bila 9,2 litra.
Sam sedaj gledam rabljene Subaru Outbacke, kjer je dolocen model ze tovarnisko predelan (Bi-fuel) vendar ni nobenega pametnega po se bolj pametni ceni :)
No, izkusnja pri voznji je bila vec kot pozitivna saj razlike med voznjo (kakor tudi preklopa) ne cutis. Poraba na testnem avtomobilu za zadnjih 1000km je bila 9,2 litra.
Sam sedaj gledam rabljene Subaru Outbacke, kjer je dolocen model ze tovarnisko predelan (Bi-fuel) vendar ni nobenega pametnega po se bolj pametni ceni :)
matvoz ::
Zanimivo bi bilo vedet firmo plinskega sistema pri tistih, ki jim je štekalo oz. kjer je bila poraba tako drastično višja.
Sicer pri drugih nimam izkušenj, samo pri že prej omenjeni firmi vzamejo avto in ga v roku cca enga dneva vrnejo. Potrebna je potem samo še homologacija, pa je to to. Nič več vožnje po servisih in ostale bedarije.
Pa ravnokar sem izvedel, da pravijo za poljske sisteme, da so najslabši :)
Je pa res, da težko zaupaš nekemu sistemu, če je pred teboj imelo že tolk folka raznorazne probleme z avtoplinskimi sistemi..
Sicer pri drugih nimam izkušenj, samo pri že prej omenjeni firmi vzamejo avto in ga v roku cca enga dneva vrnejo. Potrebna je potem samo še homologacija, pa je to to. Nič več vožnje po servisih in ostale bedarije.
Pa ravnokar sem izvedel, da pravijo za poljske sisteme, da so najslabši :)
Je pa res, da težko zaupaš nekemu sistemu, če je pred teboj imelo že tolk folka raznorazne probleme z avtoplinskimi sistemi..
Valvoline ::
hehe,citiram enga iz drugega foruma :)
.....Jaz priznam, da na noben plinovski nacin ne morem spravit stroskov goriva na raven tistih, ki imajo golfa 2 na kurilca.....
:)
.....Jaz priznam, da na noben plinovski nacin ne morem spravit stroskov goriva na raven tistih, ki imajo golfa 2 na kurilca.....
:)
username ::
Saj če imate eni veselje s plinom, mene sicer ne moti.
Ampak to je bilo smiselno delati pred 20-30 leti (in mnogi so tedaj predelovali na plin), ko nisi imel pametne alternative. Ni bilo tako kot danes, ko veliko lažje zamenjaš avto (predvsm lažje poljubno kupiš drugega, včasih jih ni bilo na voljo toliko). Pa takrat (turbo)dizel še ni bil pogosta zadeva za povprečne avte. Danes si šparanje lahko lažje zagotoviš z uporabo dizla.
Poleg tega si moral včasih bencin šparati ne samo zaradi cene, ampak ker ga pogosto sploh ni bilo dovolj.
Ampak to je bilo smiselno delati pred 20-30 leti (in mnogi so tedaj predelovali na plin), ko nisi imel pametne alternative. Ni bilo tako kot danes, ko veliko lažje zamenjaš avto (predvsm lažje poljubno kupiš drugega, včasih jih ni bilo na voljo toliko). Pa takrat (turbo)dizel še ni bil pogosta zadeva za povprečne avte. Danes si šparanje lahko lažje zagotoviš z uporabo dizla.
Poleg tega si moral včasih bencin šparati ne samo zaradi cene, ampak ker ga pogosto sploh ni bilo dovolj.
Ekološkost LPG-ja je predvsem v tem, da če že črpamo nafto (in hkrati tudi LPG, ki je stranski produkt) je smiselno porabit vse produkte, ne samo bencin in dizelNo, ampak ni nujno treba da v avtomobilih. Plin se lahko ponuca za npr. ogrevanje.
Plin je cenejši kot dizel ter cenejši servisi, nimaš črnih oblakov za seboj...Hej, meni so pa ravno črni oblaki ob pospeških ena od kul značilnosti turbodizla... res!
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Beli_Zajcek ::
Saj če imate eni veselje s plinom, mene sicer ne moti.
Ampak to je bilo smiselno delati pred 20-30 leti (in mnogi so tedaj predelovali na plin), ko nisi imel pametne alternative. Ni bilo tako kot danes, ko veliko lažje zamenjaš avto (predvsm lažje poljubno kupiš drugega, včasih jih ni bilo na voljo toliko). Pa takrat (turbo)dizel še ni bil pogosta zadeva za povprečne avte. Danes si šparanje lahko lažje zagotoviš z uporabo dizla.
Poleg tega si moral včasih bencin šparati ne samo zaradi cene, ampak ker ga pogosto sploh ni bilo dovolj.
Zakaj zavraga pa naj bi bilo to pametno delati pred 20-30 leti zdaj pa ne? Podobno butast argument kot tvoj je tole: hej 40-50 let nazaj je blo smiselno furat na benz, zdej je pa električni avto edina pametna izbira.
Katera pametna alternativa pa obstaja sedaj, ki takrat ni? Dizel? Hmm, nazadnje ko sem pogledal so ga že imeli takrat. Plin je pametna alternativa. Menjava avta stane, najbolj ekološko in večinoma denarnici prijazno je popolnoma zgonit delovno sredstvo (avto). Res je, da si lahko zagotoviš varčevanje tudi z uporabo dizla, vendar moraš najprej dizla kupit. To pa stane. Plin pa lahko vgradiš v že obstoječ avto. Nobena menjava potrebna.
T0RN4D0 ::
Stane pa tud. Več kot moj dizl =))
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Valvoline ::
@beli zajcek
Prava alternativa je zemeljski plin CNG(compressed natural gas).Je najmanj pol cenejši kot je avtoplin,ima ga v ogromnih količinah in se taisti uporablja za ogrevanje. Nažalost so CNG sistemi za avto še vedno orenk predragi,komplicirani so ker je pritisk v plinskih jeklenkah 10x+ večji k pr avtoplinu.In se dejansko ne splača,edino če si taksist. Pa še v Sloveniji ga ni zaenkrat nikjer za tankat,vsaj kolk je men znano.Dejansko lahka tankaš direkt iz plinske napeljave k jo mamo doma za ogrevanje,vendar cena visokotlačnega kompresorja za polnenje znaša čez 10KE,nažalost .Vožnja na CNG je najmanj pol cenejša kot vožnja na avtoplin.
Prava alternativa je zemeljski plin CNG(compressed natural gas).Je najmanj pol cenejši kot je avtoplin,ima ga v ogromnih količinah in se taisti uporablja za ogrevanje. Nažalost so CNG sistemi za avto še vedno orenk predragi,komplicirani so ker je pritisk v plinskih jeklenkah 10x+ večji k pr avtoplinu.In se dejansko ne splača,edino če si taksist. Pa še v Sloveniji ga ni zaenkrat nikjer za tankat,vsaj kolk je men znano.Dejansko lahka tankaš direkt iz plinske napeljave k jo mamo doma za ogrevanje,vendar cena visokotlačnega kompresorja za polnenje znaša čez 10KE,nažalost .Vožnja na CNG je najmanj pol cenejša kot vožnja na avtoplin.
Beli_Zajcek ::
@beli zajcek
Prava alternativa je zemeljski plin CNG(compressed natural gas).Je najmanj pol cenejši kot je avtoplin,ima ga v ogromnih količinah in se taisti uporablja za ogrevanje. Nažalost so CNG sistemi za avto še vedno orenk predragi,komplicirani so ker je pritisk v plinskih jeklenkah 10x+ večji k pr avtoplinu.In se dejansko ne splača,edino če si taksist. Pa še v Sloveniji ga ni zaenkrat nikjer za tankat,vsaj kolk je men znano.Dejansko lahka tankaš direkt iz plinske napeljave k jo mamo doma za ogrevanje,vendar cena visokotlačnega kompresorja za polnenje znaša čez 10KE,nažalost .Vožnja na CNG je najmanj pol cenejša kot vožnja na avtoplin.
Kaj pol bluziš o alternativi s CNG-jem, če sam ugotavljaš, da je to zakompliciran sistem in pa še drag špas. Avtoplin je preizkušena zadeva, dokaj bolj razširjena po Evropi kot CNG. Vgradnja je cenejša, vzdrževanje prav tako. CNG je alternativa, ampak se trenutno zaradi kompliciranosti uporabe ne približa niti avtoplinu, kaj šele bencinu/dizlu. Trenutno je avtoplin (če se seveda greš legalno in ne točiš kurilca, kot nekateri tukaj namigujejo v komentarjih) zelo ugodna izbira. Ne rabiš menjat avta, poleg tega pa mu še podaljšaš delovno dobo. Obenem se voziš ceneje, je pa res, da zgubiš nekaj dosega. Osebno pa bi rekel, da ljudi ne moti manjši doseg z enim tankom. Vsaj glede na to koliko so pred podražitvijo polne bencinske pumpe, ko hočejo ljudje prišparati 1,5 € (toliko se je prišparalo pri 60 litrih bencina pri zadnji podražitvi). Jaz privarčujem 5,246 € vsakih 100 kilometrov.
Valvoline ::
Jaz sm pa ziher da bo v zelo kratkem času cng prehitel avtoplin po številčnosti zmontiranih plinskih sistemov. K bo padla cena sistema na ravn LPG,mogoše par stotine E več(npr 2000KE) po spodrinil avtoplin v trenutku.Tehnologija gre naprej,cene padajo.Včasih si nismo mogl zamislit bicikla za manj k 1000 dem,prjatu je včeraj kupu gorsko kolo za manj k 100e. Cena montaže in samih komponent CNG in LPG sistemov bo sčasoma precej padla,in pol se bo pa res splačal vgrajevanje teh. Če posebej CNG ker je pol cenejši k avtoplin in ne zahteva dragih postopkov utekočinjenja in mrzlih temperatur.
Okapi ::
Samo kolikor razumem, tudi na plin predelan avto potrebuje bencin za zagon motorja.
Potem pa se zadeve lotiš radikalno in vgradiš še električni motor, namesto tanka za bencin daš noter akumulator, in na začetku avto vžgeš na elektriko, ko se ogreje, pa preklopi na plin. Čista eko-zmaga.
O.
Buggy ::
:)
username, tebi pa res samo cestitke za tako globoko razmisljanje in zakljucke do katerih si prisel;)
username, tebi pa res samo cestitke za tako globoko razmisljanje in zakljucke do katerih si prisel;)
Beli_Zajcek ::
Jaz sm pa ziher da bo v zelo kratkem času cng prehitel avtoplin po številčnosti zmontiranih plinskih sistemov. K bo padla cena sistema na ravn LPG,mogoše par stotine E več(npr 2000KE) po spodrinil avtoplin v trenutku.Tehnologija gre naprej,cene padajo.Včasih si nismo mogl zamislit bicikla za manj k 1000 dem,prjatu je včeraj kupu gorsko kolo za manj k 100e. Cena montaže in samih komponent CNG in LPG sistemov bo sčasoma precej padla,in pol se bo pa res splačal vgrajevanje teh. Če posebej CNG ker je pol cenejši k avtoplin in ne zahteva dragih postopkov utekočinjenja in mrzlih temperatur.
Že za LPG je trajalo, da se je naredila mreža pump, ki so nudile ta energent. Pa smo se z LPG-jem spoznali že v 70-ih. Zdaj pa pričakuješ, da bomo v kratkem prešli na CNG. Ne sanjaj, tukaj se pogovarjamo o realnih alternativah. V Avstriji ali Italiji si celo lahko privoščiš CNG sistem. Ampak ti dve državi to spodbujata. Naša pa še avtoplin komaj. Tako, da naslednjih 10 let vsaj imaš 3 fosilne variante : LPG/bencin/dizel.
Boeing ::
S-max od 23.12.2008 predelan na plin pri G-1, bil mislim da celo med prvimi 10-timi, ki so jim zmontirali ta njihov čisto nov sistem... zdaj pa za njih delam ene manjše komponente :)
Kakorkoli, brez ene same pripombe. Upada moči NE opazim, čeprav vem da teoretično je... avto se vozi isto. Je pa tišji, manj je tresljajev in se mi zdi da mogoče celo malenkost bolj odziven. Ponavljam, tak občutek imam.
70L toroid so mi poknili zadaj pod prtljažnik, rezerve pa avto itak že v osnovi več nima. Računalnik plinskega sistema jemlje takt od glavnega računalnika in mu je podrejen, tako da ni potrebne nobene kalibracije, ker se zadeva sama nastavi v roku 3-5 minut po prvem zagonu. Gre za sekvenčni sistem 4 injektorjev, vsak je montiran pred sesalni ventil.
In laufa - po 15k kilometrih in že prišparanih takole čez palec cca 500€ lahko rečem, da je bila to ena najboljših investicij ever made.
Vse skupaj je trajalo 2 dni, z vsemi papirji, homologacijo in ostalo kramo. Pa še poln tank plina so mi dali zraven :)
Je pa jeba, ker ni pump, ja.... ampak sam sem to rešil s črpalko, ki jo imam na plinohramu. Tudi laufa :)
Če želiš pridit pogledat in sprobat razliko med plinom in benzom, ni problema. Dlje čakaš s predelavo, več denarja mečeš stran...
Kakorkoli, brez ene same pripombe. Upada moči NE opazim, čeprav vem da teoretično je... avto se vozi isto. Je pa tišji, manj je tresljajev in se mi zdi da mogoče celo malenkost bolj odziven. Ponavljam, tak občutek imam.
70L toroid so mi poknili zadaj pod prtljažnik, rezerve pa avto itak že v osnovi več nima. Računalnik plinskega sistema jemlje takt od glavnega računalnika in mu je podrejen, tako da ni potrebne nobene kalibracije, ker se zadeva sama nastavi v roku 3-5 minut po prvem zagonu. Gre za sekvenčni sistem 4 injektorjev, vsak je montiran pred sesalni ventil.
In laufa - po 15k kilometrih in že prišparanih takole čez palec cca 500€ lahko rečem, da je bila to ena najboljših investicij ever made.
Vse skupaj je trajalo 2 dni, z vsemi papirji, homologacijo in ostalo kramo. Pa še poln tank plina so mi dali zraven :)
Je pa jeba, ker ni pump, ja.... ampak sam sem to rešil s črpalko, ki jo imam na plinohramu. Tudi laufa :)
Če želiš pridit pogledat in sprobat razliko med plinom in benzom, ni problema. Dlje čakaš s predelavo, več denarja mečeš stran...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
SkIDiver ::
Boeing a lahko malo o cenah predelave pri G-1 in garancijah? Za enega s-maxa vem, da je predelan pri avtonaplin z Prinsovim sistemom pa tudi dela tip top.
Valvoline ::
Btw v Avstriji je nafta 77c,naši birokratski lopovi nas lupijo k banane,oglejte si tale prispevek na 24ur :) Čeb mel nafto za 77c tako k Avstrijci noben o avtoplinu neb razmišljal :)
http://24ur.com/novice/gospodarstvo/pro...
http://24ur.com/novice/gospodarstvo/pro...
Beli_Zajcek ::
Boeing a lahko malo o cenah predelave pri G-1 in garancijah? Za enega s-maxa vem, da je predelan pri avtonaplin z Prinsovim sistemom pa tudi dela tip top.
1600€ je njihov sistem za 4-cilindre. Jaz sem ga dal predelat, ko je bila akcija 20% (Skupaj s homologacijo me je prišlo 1350€), trenutno je akcija 15%, Boeing pa pravi, da je bil med prvimi 50-imi, ki so predelali pri G-1. Za njih je bil promocijski popust 50%. Se pravi 800€. Aja imajo pa še budget sistem, ki je 100€ cenejši, oz. nekaj podobnega je bilo takrat ko sem jaz dal predelat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Beli_Zajcek ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44215 (31607) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9912 (6719) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12306 (5680) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4360 (1131) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6808 (6260) | Buggy |