Forum » Na cesti » Poraba avtoplina vs bencina
Poraba avtoplina vs bencina
Buggy ::
članki zavajajo do -50% cenejša vožnja, ne upoštavajo pa hladnih zagonov, stroški servisov, predvsem pa nikjer ne omenjajo da je potrebno oljno mazanje ventilov, k pride tekočina 15 evrov/litr.
Potem so še možni zapleti s plinsko, okvare po garancij, priklop na tester je plačljiv,
eni so pisal o tem, da so prihranek vrgli v luft, ko so jim šli ventili.
Plin je bil pred casom vec kot pol cenejsi kot 95 oktanski bencin, kaj sele 100. Kaloricna vrednost plina je cca 20% manjsa kot bencina, torej po nobeni logiki ce zelis imeti isto moc ne more porabiti 10% vec kot bencina. kdor te je nategnil s takim istvarmi laze ali pa ima manj moci na plinu kot na bencinu, v najslabsem primeru pa napacno nastavljeno razmerje zrak/gorivo in bo motor kmalu sel rakom zvizgat.
Kot drugo, ki je vezano na LPG sisteme z uparjalnikom...tekoca faza starta zre na plin.
-Ce bos vozil dolge relacije ali pa ko zunaj ni prevelik mraz ne bos imel hladnih zagonov.
-Stroski servisa so odvisni od napeljave. Pri prejsnen avto z uparjalnikom je bil filter 15€, nastavitve in priklop nepotreben, ker so se parametri na plinskem racunalniki vedno prilagajali glavnemu preko OBD povezave.
- Tudi mazanje/hlajenje ni pri vsaki napeljavi/motorju vedno prisotno...kantico sem pa jaz 5l kupil na eBayu za 60€ kar je zadoscalo za 50Kkm
- Okvare napeljave in tudi motorja iz tega naslova nisem imel po cca 180Kkm voznje na plin
- Ko se odlocas za plinsko instalacijo moras prej malce raziskat kater motor je primeren in predvsem ali se ti sploh izplaca...ne pa kar na silo vzet neko podrtijo z neko xy naplejavo, delati na leto 10Kkm in pricakovati cudeze.
-Sam imam bencin porabe cca 11.5l/100km, plina pa dobrih 14l. Letno delam cca 35Kkm in stvar se mi se kako izplaca, saj je trenutno razlika v ceni energenta na 100km cca 4€ bila je pa ze 5€ in vec.
Pa da ne govorim o tem da istega avta z 4x4 in taksno mocjo v diesel razlicici, za tak denar kot sem ga jaz kupil, sploh dobim ne.
zobnik ::
jah upam da se bo plin sedaj tudi konkretno pocenil, ker po 70 centov je too much, če ga tolk še Italjani ne plačujejo pa majo bencin po 1.6.
Ne vem kaj bi rada država, ampak zgleda da ne podpira eko avtov.
Ne vem kaj bi rada država, ampak zgleda da ne podpira eko avtov.
zobnik ::
Če bi ti tle gor v hribih živel bi se prej preselil pa četud bi imel terenca. Nimam busa v bližini, tako da avto je POGOJ na prvem mestu.
zobnik ::
Moramo, saj drugač se z nobenim avtom cenejš nebi vozil, dizli nam pod 6l ne žrejo.
Plina mi gre 8l. Je pa tak da lahko ga tud teram ko zmešan pa čez 9.5l še nisem prišel.
Plina mi gre 8l. Je pa tak da lahko ga tud teram ko zmešan pa čez 9.5l še nisem prišel.
zobnik ::
članki zavajajo do -50% cenejša vožnja, ne upoštavajo pa hladnih zagonov, stroški servisov, predvsem pa nikjer ne omenjajo da je potrebno oljno mazanje ventilov, k pride tekočina 15 evrov/litr.
Potem so še možni zapleti s plinsko, okvare po garancij, priklop na tester je plačljiv,
eni so pisal o tem, da so prihranek vrgli v luft, ko so jim šli ventili.
-Sam imam bencin porabe cca 11.5l/100km, plina pa dobrih 14l.
15% več ti gre plina, podobno tud pri meni.
novaa ::
zobnik ::
Če se voziš po dolini jaz pa mam zmeraj vožnjo v hrib in izlete mam zmeraj na kak prelaz, letos sem bil v Italiji na 1900m + še ene par drugih prelazov 1500m pa sem kljub temu zabeležil porabo 7l plina, res pa da sem šel ponoči na cesto in bolj počasi vozil.
Za 8l ga ne šparam.
Za 8l ga ne šparam.
Utk ::
Potem ti pa še jaz rečem, kot sem že, da nehaj že jamrat. Voziš se za 5,5 evra na 100 km, kaj zaboga bi še rad? In to z avtom za katerga si dal jurja pa pol, in kjer ti ne more crknit turbina, dvomasni vztrajnik, tudi sklopka težko, niti nič.
Vsaj na petih temah si že zajamral kako se voziš samo 2 evra ceneje kot ostali. Pa si kupi hummerja z 20 litri porabe, da boš več prišparal.
Vsaj na petih temah si že zajamral kako se voziš samo 2 evra ceneje kot ostali. Pa si kupi hummerja z 20 litri porabe, da boš več prišparal.
hojnikb ::
50cc skuterji majo 2.5l porabe in cca 50e letnih stroskov.
Evo ti cenejso varjanto proti plinu
Evo ti cenejso varjanto proti plinu
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
zobnik ::
ne razumete, men je cool, v resnici se vozim na način vožnje več ko 3 evre cenej a govorim o člankih in tistih ki so pisal kako super je plin....in do -50% kar ni res do -30%
Moj tak nikol ne dela smao 10-20 ali 40km, vedno delam min. 50km pa tja do 80km, včeraj 100km, za vikend povprečno 300km.
Moj nima oljnega mazanja, ga ne rab hladni zagon imam nastavljen na 20°C tak da mi tud zdej po 1.5km prešalta na plin pa mamo -5.
750 sem dal 1.5 leta nazaj + 300 vložil sam materiala, ker sam šranfam...ampak me je ena mal ruknila v bok in dobil izplačilo totalke
Moj tak nikol ne dela smao 10-20 ali 40km, vedno delam min. 50km pa tja do 80km, včeraj 100km, za vikend povprečno 300km.
Moj nima oljnega mazanja, ga ne rab hladni zagon imam nastavljen na 20°C tak da mi tud zdej po 1.5km prešalta na plin pa mamo -5.
In to z avtom za katerga si dal jurja pa pol, in kjer ti ne more crknit turbina, dvomasni vztrajnik, tudi sklopka težko, niti nič.
750 sem dal 1.5 leta nazaj + 300 vložil sam materiala, ker sam šranfam...ampak me je ena mal ruknila v bok in dobil izplačilo totalke
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
abrezo ::
Izračunica pri plinu zdrži če delaš več kot 20000km na leto. Kot je že nekdo omenil se ne sme predelat vsak avto, npr mazde, nekateri korejski motorji ipd ne zdržijo dolgo.
Kar se tiče računice lpg vs diesel, lahko samo rečem da če imaš francoskega dizla (citroen, peugeot,renault...novejšega...s turbino) lahko nad 200k km pričakuješ velike probleme (grelne svečke, šobe, egr ventili zabasanost ipd ipd) in bo vzdrževanje oz popravil za tak avto neizmerno več kot npr pri lpg-jevcu 1.6 mašina (predelanim seveda).
Videl sem primere tudi 1.4 po 400k km (pa je to avto bil srednji-nižji razred), znanec je imel 1.6 renaulta predelanga na plin, imel je 300k km, brez mazanja ventilov,in še bi šel če mu nebi jermena ftrgal (pač njegova krivda).
Kar se tiče ekologije, plin je čist energent, iz auspuha piha samo co2 in mogoče še kakšna spojina, vendar raznih prašnih delcev in dušikovih oksidov ni, in zarad tega mislim da tudi nikjer ni prepovedi za lpg v mesta (napram dizlom in tudi bencinarjem, ki ne dosegajo določenih euro standardom). Mimogrede, tudi bencinarji že imajo filtre trdih delcev in samo vprašanje časa je kdaj bodo tudi oni deležni kritik ekologov.
Sprašujem se, zakaj že ni sedaj toliko serijsko proizvedenih avtomobilov na plin, če imajo napram dizlom (in tudi bencinarjem) veliko manj škodljivih vplivov na okolje (ne vem kakšni lobiji so tu zadaj).
Jaz imam doma avto na plin in na dizel, in z lpg-jem sem več kot zadovoljen. Filtre menjam sam in avto ima za vsak slučaj mazanje ventilov. Vklop plina je po 2-3km. RELACIJE VOŽNJE so vsaj 25km, enkrat na teden pa 100km, na leto naredim cca 22000km. Z dizlom ki ga imam še doma imam same skrbi (euro 6 motor, ekologije ni da ni), občasno ga peljem po AC samo zato da se spuca. Skratka, če bi še enkrat izbral sigurno nebi dizla več vzel (še posebej ko je sedaj takšna famozna propaganda, kjer novinarji v zadnjem odstavku članka napišejo da so problematični samo stari dizli, v naslovu pa poblatijo vse dizle)
Vsakemu ki se odloča za predelavo svetujem, da naj to naredi pri bencinarju brez turbine (čim bolj enostaven motor)
Kar se tiče računice lpg vs diesel, lahko samo rečem da če imaš francoskega dizla (citroen, peugeot,renault...novejšega...s turbino) lahko nad 200k km pričakuješ velike probleme (grelne svečke, šobe, egr ventili zabasanost ipd ipd) in bo vzdrževanje oz popravil za tak avto neizmerno več kot npr pri lpg-jevcu 1.6 mašina (predelanim seveda).
Videl sem primere tudi 1.4 po 400k km (pa je to avto bil srednji-nižji razred), znanec je imel 1.6 renaulta predelanga na plin, imel je 300k km, brez mazanja ventilov,in še bi šel če mu nebi jermena ftrgal (pač njegova krivda).
Kar se tiče ekologije, plin je čist energent, iz auspuha piha samo co2 in mogoče še kakšna spojina, vendar raznih prašnih delcev in dušikovih oksidov ni, in zarad tega mislim da tudi nikjer ni prepovedi za lpg v mesta (napram dizlom in tudi bencinarjem, ki ne dosegajo določenih euro standardom). Mimogrede, tudi bencinarji že imajo filtre trdih delcev in samo vprašanje časa je kdaj bodo tudi oni deležni kritik ekologov.
Sprašujem se, zakaj že ni sedaj toliko serijsko proizvedenih avtomobilov na plin, če imajo napram dizlom (in tudi bencinarjem) veliko manj škodljivih vplivov na okolje (ne vem kakšni lobiji so tu zadaj).
Jaz imam doma avto na plin in na dizel, in z lpg-jem sem več kot zadovoljen. Filtre menjam sam in avto ima za vsak slučaj mazanje ventilov. Vklop plina je po 2-3km. RELACIJE VOŽNJE so vsaj 25km, enkrat na teden pa 100km, na leto naredim cca 22000km. Z dizlom ki ga imam še doma imam same skrbi (euro 6 motor, ekologije ni da ni), občasno ga peljem po AC samo zato da se spuca. Skratka, če bi še enkrat izbral sigurno nebi dizla več vzel (še posebej ko je sedaj takšna famozna propaganda, kjer novinarji v zadnjem odstavku članka napišejo da so problematični samo stari dizli, v naslovu pa poblatijo vse dizle)
Vsakemu ki se odloča za predelavo svetujem, da naj to naredi pri bencinarju brez turbine (čim bolj enostaven motor)
novaa ::
Če se voziš po dolini jaz pa mam zmeraj vožnjo v hrib in izlete mam zmeraj na kak prelaz, letos sem bil v Italiji na 1900m + še ene par drugih prelazov 1500m pa sem kljub temu zabeležil porabo 7l plina, res pa da sem šel ponoči na cesto in bolj počasi vozil.
Za 8l ga ne šparam.
ja lej vprašal si če ima kdo pod 8L porabe.... doma sem na ravnem in v službo se večinoma vozim v koloni. Poraba temu primerna...
abrezo ::
Pozabil dodati mojo porabo, 7.12 litra (lokalna cesta/avtocesta) + na 5 mesecev tank bencina
Mašina pa 1.4MPI(75KM)...in ja, čist ok gre po avtocesti (120-130), glede na to da je itak gužva
Mašina pa 1.4MPI(75KM)...in ja, čist ok gre po avtocesti (120-130), glede na to da je itak gužva
Buggy ::
Oba LPG avta sta bila cipana turbo bencinarja, oba vozena brez ujckanja, oba se vedno laufata, eden krepko preko 300Kkm, drugi se bliza 210Kkm:
Pri olju se ni sparalo, mrzlo se ni tiscalo, vroce se ni ugasalo!
https://www.spritmonitor.de/en/detail/3...
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
Pri olju se ni sparalo, mrzlo se ni tiscalo, vroce se ni ugasalo!
https://www.spritmonitor.de/en/detail/3...
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 45066 (32458) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10032 (6839) | hojnikb |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 200755 (160917) | BigWhale |
» | Starejši švohnejši avti na plinOddelek: Na cesti | 4743 (3885) | jalovec09 |