» »

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

blich ::

Zdravo,

zanima me vaše mnenje glede predelave avta na plin. Cena plina je trenutno zelo nizka in mi je ideja zelo mikavna. Še posebej me zanima kaj menite, če se stvar izplača in če je vgradnja že toliko napredovala, da začetnih težav z predelavo na plin ni več in da je sama stvar že bolj bulletproof.
Ima mogoče kdo Megane II 1.6 16v in je uspešno predelal na plin, vaše izkušnje?
Naredim cca 15.000 km na leto Trenutna poraba je cca 7.5-8 litrov na 100km. Večinoma se vozim po avtocestah.

Vprašanja, ki me zanimajo:
- Koliko je dejanska poraba plina, podatki na internetu so zelo različni
- Ali je megane II 1.6 16v mašina sploh primerna za predelavo
- Koliko se stvar kvari, ne bi bil rad vsak mesec pri mehanikih
- Imate kakšno priporočilo, kje so dobri in ugodni če se odločim za ta korak

Skratka čimveč informacij in mnenj bi rad slišal, na tem področju sem čisti laik... Interesira me zgolj zaradi finančnega vidika :)

Težko se je odločiti, ker so mnenja močno deljena, eni pravijo da je plin ok, drugi svetujejo da naj zamenjam avto in nabavim dizla itd...

steev ::

Tukaj maš 40+ strani temo:
https://slo-tech.com/forum/t363339/1899
:|

blich ::

Ahhh, ok sem očitno spregledal.

Potem bi pa prosil če ima kdo točno tako vozilo in ima predelano na plin, če lahko napiše kakšne ima izkušnje :)

steev ::

Sicer nimam plina, ampak po moje se ti tega ne splača delat na tolk starem avtu ob dejstvu da delaš 15.000 km na leto. Važno je tudi, kako dolge vožnje delaš, je to 3 x 10 km na dan ali 1 x 30 km. Moraš vedeti tudi to, da je poleg navadnih servisov za avto treba delati tudi servis plinske napeljave. Ko to vse skupaj sešteješ, prideš do tega, da boš mogoče po 3 letih na nuli, takrat bo pa ta avto star koliko, 15 let?

To se dela na mlajših avtih v primeru, da delaš 20-30.000 km letno, in ob dejstvu, da veš, da boš avto imel 10+ let, ni pa smiselno vlagat v 10 let star avto 1k+ eur za to, da boš mogoče čez 4 leta 300 eur v plusu.

Če maš 1k odveč, jih raje daj v kake delnice, boš verjetno več imel od tega po 5 letih.
:|

Scorpia ::

Sam vozim avto na plin, ampak ne isti avto. Moras izracunati, ce se ti avto splaca predelati na plin, ker 15k na leto, ni veliko. Ce bos ta sistem obdrzal ob morebitni menjavi avta, se na dolgi rok splaca.
Poraba bo tam 9-10l na 100km. Povprecno je poraba tam liter visja ob normalni voznji in idelanimi pogoji, brez zaviranja in pospesevanja. Drugace je v povprecju dva litra visja. Ce se vozis na avtocesti okoli 100 km/h, poraba se skoraj ne razlikuje, ce je na bencin ali plin. Ce se hitreje vozis, bo na plin vecja poraba, tudi cez dva litra na 100km, ker je slabsi izkoristek, kot pri bencinu.
Se pa z nezno nogo in neznem pospesevanju, da imeti zelo lepo porabo na plin, ampak se vedno bo vsaj 0,5l visja.
////

blich ::

Avto je letnik 2006, prevoženih KM-jev imam relativno malo(85k). Vožnje so minimalno 2x 30km na dan + dnevni izleti(2x 15+km) sem in tja. Za servis in okvare plinskih napeljav me je najbolj zanimalo, kako pogosto se to kvari.
Ocenjujem da bi avto vozil še kakih cca 5 let.

Dejansko je tako, da če bi bila sama vožnja cenejša bi verjetno letno prevozil vsaj 5k več, tako bi hitro prišel do 20k kilometrov na leto ali več. P

Sem načeloma že kar opustil idejo predelave na plin, ker je res toliko negativnih stvari. Tudi to, da bi moral paziti in po avtocesti voziti 100 km/h mi ne diši preveč, da bi potem šparal na porabi.

Ah ja, sem sam nase jezen ker sem slabo leto nazaj kupoval avto in kupil bencinarja namesto dizla :'(

Isotropic ::

vprašaj na renault zastopništvo, mislim da imajo enega svojega uradnega predelovalca.
30km na dan ni nič, to se ti dizel še splača ne.

blich ::

Aha, bom še njih kontaktiral za mnenje.

2x 30km = 60km na dan je minimum (šiht). To preračunano na leto je cca 14-15k.

Torej samo za vožnjo do šihta in nazaj na leto računam cca 15k. Vse ostalo je za lastne potrebe in užitke. Teh bi bilo verjetno minimalno 5k na leto, če bi se lahko vozil ceneje bi verjetno vikend izlete podaljšal. Še kakšna daljša vožnja dvakrat na leto kam v tujino. In smo že na 20-25k.

Vesoljc ::

blich je izjavil:

Tudi to, da bi moral paziti in po avtocesti voziti 100 km/h mi ne diši preveč, da bi potem šparal na porabi.


pred kratkim sem imel a4 1.8t, 110kw, 8-9l bencina, 10-11l plina. naredil sem skoraj 80kkm z plinom, kvaril se ni nic, 3 redne plinske servise naredil, 2x "izredne" fine (programske) nastavitve in to je to (zavoli sistem). voznja 90% po dolenjski AC, 140-150kmh, 6e/100km, brez sparanja. bi sou se enkrat na to? prec ko najdem kak soliden karavan z 1.8t/2.0t/v6 :)

aja, se racunica, pri 110km na dan, se mi je zadeva obrnila v enem letu.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vesoljc ()

hojnikb ::

Boljše da zvoziš ta avto in naslednjič kupiš dizla..
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

TRISTONAURO ::

blich je izjavil:

Dejansko je tako, da če bi bila sama vožnja cenejša bi verjetno letno prevozil vsaj 5k več, tako bi hitro prišel do 20k kilometrov na leto ali več.

...

Ah ja, sem sam nase jezen ker sem slabo leto nazaj kupoval avto in kupil bencinarja namesto dizla :'(


A se ti je v času ki imaš avto oz. misliš da se bo v času dokler prodaš pokvaril kak element kot je egr ventil? dpf? injektorji? grelne svečke? turbina? za renoje tipični ležaji ojnic?
Ne?
Pol verjetno ta bencinar ni tako grozno drag. Pa tudi naslednji ne bo.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Vesoljc je izjavil:

blich je izjavil:

Tudi to, da bi moral paziti in po avtocesti voziti 100 km/h mi ne diši preveč, da bi potem šparal na porabi.


pred kratkim sem imel a4 1.8t, 110kw, 8-9l bencina, 10-11l plina. naredil sem skoraj 80kkm z plinom, kvaril se ni nic, 3 redne plinske servise naredil, 2x "izredne" fine (programske) nastavitve in to je to (zavoli sistem). voznja 90% po dolenjski AC, 140-150kmh, 6e/100km, brez sparanja. bi sou se enkrat na to? prec ko najdem kak soliden karavan z 1.8t/2.0t/v6 :)

aja, se racunica, pri 110km na dan, se mi je zadeva obrnila v enem letu.



popolnoma ista izkusnja. Motor 2.0T 210KM 1600kg karavan, poraba 9l bencina - 11l plina. O kaksnem sparanju z 100km/h eni govorijo ne vem. Procentualno ce je sistem ustrezno nastavljen bo kuril nekje 15-20% vec plina kot bencina to je vse. Tud z obrati nikoli nisem sparal...avto gre proti 300Kkm je cipan in kmalu bo tudi 100Kkm na plinu. Delam cca 35Kkm na leto, sistem z elektronskim hlajenjem/mazanjem (1400€) se je odplacal ze zdavnaj. Plinski racunalnik dela preko OBD sam adaptacije glede na ECU. Servisi? Filter za LPG lahko zamenjam sam, parametre smo dvakrat preverili plinska krivulja delovanja ni odstopala bencinske. Ce bi se enkrat sel na LPG? Seveda, samo so novejsi bencinarji ze vsi direkt vbrizg in te sistemi se niso ravno pogosti za vse motorje, ce noces recimo ravno VAG grupe..se pa ze najdejo tudi za druge avte ;)

Kar se pa tvojega konkretnega primera tice pa najbolje da za svoj motor povprasas pri montazerjih (koda motorja) in ti bodo svetovali ali je vgradnja (se) smiselna in koliko te bo stvar kostala.
Slisim dosti pozitivnih izkusenj z http://www.sigas.si/ , Prins pa je za tvoj avto ze mal overkill.

zobnik ::

Imam cliota predelanga na plin je 1.4 motor, takega že kupil, poraba plina povprečno 7.5l, sam ga nič ne šparam. Če bi se vozil tako kot večina voznikov bi šlo tud s kakšinimi 6.5 l plina/100km. Plin po 58 centov.
So ble težave ampak niso imele veze s plinsko.
Da bi se splačalo dajat 1300 evrov za plinsko napeljavo pa je za moj okus predrago razen če bi delal min. 30.000km/leto.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

predelava na plin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
792249 (933) zobnik
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1415935 (2737) Raw
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
696081 (2842) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
215430 (4882) Buggy

Več podobnih tem