» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
38 / 56
»»

D3m ::

Naslednji teden mora cena derivatov vključno s plinom pasti še za ene 3-5 centov.

LP.
|HP EliteBook|R5 6650U|

eric_cartman ::

Od česa je sploh odvisna cena plina, ker se ne draži/ceni hkrati z drugimi derivati?

Vikking ::

Cene nafte brent. Določa se pa vsako četrtletje. Poleg tega je sezonski proizvod (pozimi večja poraba, višja cena), lpg je na večini črpalk mešanica propana in butana. To razmerje je različno glede na letni ali zimski čas. Cena propana in butana pa ni enaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

krneki0001 ::

V avstriji je cena bencina pod 1 evro.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

D3m ::

Ouch. Naslednji torek mora pri nam pasti cena, ČE.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Spajky ::

Kadar cena nafte pada, cena goriv pri nas ne pada toliko, ker je država/proračun sestradana, pa se prilagodi dajatve ...;(
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

D3m ::

Pričakujem "dober" padec cen pri nas.
|HP EliteBook|R5 6650U|

eric_cartman ::

Smo že obsojeni na ponovoletno podražitev... Matr jim nešolano! ;( Pa lih sm z nasmeškom tanku, ker je plin 69 centov...

Limona ::

da še tukaj prašam,

doma mamo starega mercedeza c klaso, letnik 1999 in ima okoli 260k kilometrov, avto dela kot urca in nima nobenih problemov, oče je tudi prvi lastnik.

pa me zanima kaj bi vi rekli če se ga splača predelati na plin?

problem je samo v tem ker žere tako veliko bencina.

Malajlo ::

V 16 letih četrt mio kilonetrov. Koliko pa žre? To je letno 15k, preračunaj, če bo Meca še vsaj pet let pri hiši.

mitja73 ::

Za tako malo km je bolje vzet za isti denar kot te stane plinska en avto ki bo manj pokuril.
Osebno se ne poznam nikogar ki ne bi imel raznih tezav s plinsko po vgradnji le te. Od 4ih ki jih poznam so vsi mel tezave.

Limona ::

žre tam 10-12 pa bencinar je:8)

mitja73 ::

1000 € kolikor bi te stala plinska dobiš enako starega bencinca ki bo kuril pol manj.
Ta Mercedes bi pa po vložku 1000+ € kuril 12 - 14 plina, čist prevelik strošek na prevožen km.

bambam20 ::

mitja73 je izjavil:

1000 € kolikor bi te stala plinska dobiš enako starega bencinca ki bo kuril pol manj.


Udobje v Meci je pred tistim, ka lahko kupi za 1000€.

errhec ::

15000 km je poraba bencina 1500l ( če gledamo 10l/100km) = 1887€ cena 95 oktanskega je 1.258€
15000 km je poraba GPL ja 1800l (če gledamo 12l/100km) = 1166€ cena GPL je 0.648.
Strošek na 100Km bi bil 7.77€ primerjalno porabi 6.6l/100km dizelskega avtomobila.

V prvem letu je prihranil nekje 720€ -stroški plinskega vzdrževanja.

Avto je znan, vzdrževanje je znano in udobje je neprimerno avtu nižjega-srednjega razreda.

PS
Nimam avtombila na LPG.
dd

Buggy ::

15000 km je poraba bencina 1500l ( če gledamo 10l/100km) = 1887€ cena 95 oktanskega je 1.258€
15000 km je poraba GPL ja 1800l (če gledamo 12l/100km) = 1166€ cena GPL je 0.648.
Strošek na 100Km bi bil 7.77€ primerjalno porabi 6.6l/100km dizelskega avtomobila.

V prvem letu je prihranil nekje 720€ -stroški plinskega vzdrževanja.


nekako tako ja...samo od tega prihranka, ce zelis imeti kredibilno racunico je potrebno upostevati se bencin, ki se potrebuje za hladne zagone, vec jih je vecja je poraba...bolj je zunaj mrzlo dlje casa motor tece na bencin. Jaz imam podobno porabo plina 10-11L in racunam pri porabi na 100km se strosek 1 litra bencina...kamor stejem se porabo mazila za hlajenje ventilov. V tvojem primeru je ta strosek lahko hitro 200€ ob 720€ prihranka, kar pa ni zanemarljivo da ne bi bilo za upostevati pri tem kdaj se ti investicija povrne. Servisi LPG-ja je pa se ekstra strosek, ki je pri vsakemu instalaterju malo drugace vrednosten.

veqlargh ::

Dolgo imate izgleda ob hladnih dneh na bencin. Jaz v enem letu pokurim približno 50L bencina, se pravi tankam 1x, no, 2x ker ne čakam, da sem na nuli, ampak bencina na leto je vedno za cca 50L. Buggy, ti povem tankaš na vsakih 5-6k km? Ne podjebavam, resno sprašujem. Ker meni se to zdi precej.

Recimo, jaz sem ravno ta vikend tankal (sem bil v avstriji :D) 46L (zadnje polnenje pred tem pa je bilo marec 2014. Mazalna tekočina... vzel ko sem predelal na plin 5L iz nemčije, za dobrih 30€ in jo še imam. Zanemarljiv strošek. Se pravi, na leto imam dodatnih 60€ (če upoštevam še mazalno tekočino) oz. 100€, če dam zraven še servis.

Buggy ::

Seveda ne vzamem kot podjebavanje in tudi ti ne vzemi to kot provokacijo. Ni mi namrec jasno kako ljudem ni jasno, da so avtomobili in rezim voznje lahko razlicni in da ni posplosevanja. Sam imam 2.0 turbo bencinarja zjutraj imam preden mi preklopi na plin izkljucno cesto v klanec ter ovinke, zivim pa na lokaciji, ki ima projektno temperaturo isto kot babno polje (najhladnejsi kraj v SLO). Preklop na plin imam nastavljen na 30-35 stopinj in poleti mi preklopi relativno hitro poraba bencina pa je cca 0.6 l/100km...pozimi je pa pri -15 lahko tudi cez liter.
Potem pa je tu se polno kratkih razdalj ko je potrebno razvoziti otroke po dejavnostih ali skocit v trgovino, to so vse voznje na bencin...ker se avto ne preklopi se na LPG. Simpl kot pasulj...ce pa bi sel na pot do Grcije pa nazaj, bi se pa upal trditi, da omembe potrebne porabe bencina skoraj nebi bilo:P

Mazalno tekocino sem vzel tudi sam preko eBaya v 5 litrski kantici...poraba pa je 1 liter na 10K km imam pa elektronsko doziranje. So pa cene teh mazuil spet razlicne, se pa strinjam da ni nek strosek, vseeno pa ga sam racunam in sem tako posten do sebe in do stroskov moje investicije.

veqlargh ::

Vidiš, niti pomislil nisem na relacije. To mene precej rešuje ja, ker imam sicer klanec gor ampak potem dokaj ravno do AC. Potem pa itak 30km piči ravno in mir. No saj, to je itak lepo slišat, da en pove vse stroške, večina tako ali tako ne, samo razlika plin/bencin in akcija. Saj so tako tudi prodajali, ko sem vgrajeval :D Šponali, da je bilo veselje.

Mene te mesece najbol jebe zapacanost vodila injektorjev oz. samih injektorjev, odkar tankam na Petrolu (spet ne podjebavam, ker hitro kdo skoči). Namreč, ob jutranjih preklopih se mi na 2-3 mesece redno začne dogajt, da motor cuka na polno, chekc engine blinka, napake pa so missfire na cilindrih. Sicer se težavo reši 123, mal čistilnega bencina v vod in je spet vse OK, ampak ker nimam ustreznih klešč da bi odpenjal cevi se moram peljat do serviserja (vsaj zastonj poštimajo). Ko sem se fural s plinom iz Butana teh težav ni bilo (dobro leto). To pa je noro. Ampak kaj češ, Petrol je zdaj najbližji (Torovo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: veqlargh ()

Utk ::

To je pa zanimivo, da tako redko tankaš bencin. Če vsak dan avto dvakrat vžgeš, porabi tolk pa tolk bencina, sej je vseeno ali narediš potem 10 km ali 500. Jaz ga dost več kot dvakrat ne vžgem, pa redko bencinski tank zdrži več kot 3 mesece, na plin pa tudi preklopi še kar hitro, recimo po 1 km v povprečju čez leto. Imaš najbrž srečo, da se v tvojem avtu ta tekočina ekstra hitro segreje, "normalno" pa to ni. Za tvoj avto zgleda da je, če ti ne cuka zaradi tega, ampak pri veliki večini ni glih tako, da bi tank bencina zdržal eno leto.

WarpedGone ::

Limona je izjavil:

da še tukaj prašam,
doma mamo starega mercedeza c klaso, letnik 1999 in ima okoli 260k kilometrov, avto dela kot urca in nima nobenih problemov, oče je tudi prvi lastnik.
pa me zanima kaj bi vi rekli če se ga splača predelati na plin?
problem je samo v tem ker žere tako veliko bencina.

Nisi povedu bistvenega - točno kakšna je mašina, idealno koda motorja.
Od tega je odivsno vse kar se tiče ja/ne.
Po starosti sodeč so dobre šanse, da je mašina primerna za predelavo.
Zbogom in hvala za vse ribe

veqlargh ::

Utk: Sem šel prav preverjat v excel, ki ga vodim od predelave, ker sem prej na pamet govoril. Tole imam zavedeno za bencin:
- 28.3.2014 sem natočil 51L (poln rezervoar)
- 20.8.2014 sem dotočil 30L (sem bil izgleda blizu zadnje četrtine)
- 14.2.2015 pa sem zopet dolil 46L (poln rezervoar)

Dodat "moram", da sem dva dneva pred točenjem avto fural na bencin (ko vem, da bom tankal ponavadi steram malo motor na bencin, da se bencinski injektorji ne zabašejo še bolj, kot so, se čuti, da so leni). Zavedeno zgoraj sem dal v bold ker ne pomnim, da bi dodatno dolival pa ne zapisal.

Če potegnem nekako sumo sem ob vožnji na plin pokuril okoli 60L v zadnjem letu in vidim, da sem se zlagal za 10L. Več, če upoštevam še omenjena dva dneva. No dobro, da ne bom širil neresnic naprej :)

Drugače mam Elantro letnik 04, 1.6L. In ima tudi nasplošno manjšo porabo kot jo najdem na portalih. Leta 2013 sem menjal bencinsko pumpo in naredil en tank povsem na bencin. Prevozil sem 790Km, tankal pa 54L. Kot sem gledal po spletu sploh nisem našel (takrat) elantre, ki bi pod 7L imela porabo. Imam vsaj nekje srečo s to tehniko. Samo, da bo delalo. Plina mi pa porabi 8.2L/100km v povprečju. In ja, cukalo mi ni nič zjutraj, dokler nisem prešel na Petrol. Moram spet malo kroga delat da pridem na Butan in preverit, če je res to to. Ko se spuca stvar zjutraj preklopa ne čutiš, pa če vozim v stalnih obratih ali pa če pospešujem. Sistem je pa Zavoli, hate it or not, preklop od 2.12.2014 na 30° (takrat sem prvič čistil hudiča, da ni zjutraj zajebaval) do tedaj pa 25°, a ni nič pomaglao. Bo pa mogoče letos zato malo več bencina porabil. Izgleda pa, da mi je serviser pravilno povedal, da sama temperatura vode verjetno/hitrost preklopa ne bo imela vpliva na pacanje, saj bi se moral fajn segret ta vod z injektorji, da se hudičeva sluz utekočini.

Malo moje statistike :)

Buggy ::

Če potegnem nekako sumo sem ob vožnji na plin pokuril okoli 60L v zadnjem letu in vidim, da sem se zlagal za 10L. Več, če upoštevam še omenjena dva dneva. No dobro, da ne bom širil neresnic naprej :)


se vedno pa iz tvojih postov ni razbrati koliko si naredil vseh kilometrov v tem letu in kaksno voznjo imas. To je nekako bistven podatek za orientacijo, ce ze ne pises porabe bencina v l/100km. Ce jih delas okoli 15K na leto je tvoja poraba bencina nekaj normalnega glede na AC in motor 1.6 NA.

Sam delam letno cca 30-35Kkm, vecinoma pa je to relacija v eno smer cca 60km (70% regionalka, 20%mesto in 10% AC) torej dnevno 120km in ene 4-5 hladni zagoni (v sluzbi se skoci se na malico)

veqlargh ::

Haha, tudi res. Okoli 25k km na leto. Za lani točno 23741km. Kilavo poletje.

Krigl ::

Kaj se pa od plinskih sistemov dobi za motorje z direktnim vbrizgom? Seat leon, 2010, CAXC motor...

scipascapa ::

Kdaj se splača predelava dizla na plin? Tele cene bencina so prehude.

hojnikb ::

ti bi predelal dizla na plin ? 8-O
#brezpodpisa

scipascapa ::

pač ne spoznam se, a se bencinarji? strel v temo, ne vem :P

hojnikb ::

če maš dizl motor, potem nimaš kej gledat plinske predelave..
#brezpodpisa

Buggy ::

če maš dizl motor, potem nimaš kej gledat plinske predelave..
razen ce ima sleparja in dela po 300Kkm na leto...potem se mu splaca ;)

hojnikb ::

>Večina dizelskih motorjev ima izkoristek 75 - 85%,
preostanek dizelskega goriva pa gre v izpušni sistem in se izloča kot črn oblak dima. Z Oscar-N diesel sistemom za vbrizgavanje plina, se stopnja izgorevanja dvigne do 95-98%.

wait, what ? 8-O
#brezpodpisa

scipascapa ::

aha potem se ne splača, delam nekje 15-20k letno.

hojnikb ::

za tako kilometrino je že dizl vprašljiv..
#brezpodpisa

veqlargh ::

Hm...

Za tole objemko


tele klešče

?

Še čistilni bencin ali nekaj enako dobrega moram dobit pa bom sam "razmaščeval" to svinjarijo v vodilu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: veqlargh ()

alkom ::

Poceni predelava vozil na avtoplln: http://avto-plin.eu/

mat xxl ::

Menda, po nasvetu znanca iz HRV je to zelo poceni tudi v Bosni, samo naš Furs je menda pridobil na homologacijah podatke in sedaj od lastnikov preverja ali so plačali uvozne dajatve ....

Kako pa je z predelavo Dizla na plin, slišal sem, da se to tudi dela , kaki so prihranki ?

mitja73 ::

mat xxl je izjavil:

Menda, po nasvetu znanca iz HRV je to zelo poceni tudi v Bosni, samo naš Furs je menda pridobil na homologacijah podatke in sedaj od lastnikov preverja ali so plačali uvozne dajatve ....

Kako pa je z predelavo Dizla na plin, slišal sem, da se to tudi dela , kaki so prihranki ?


Dizel na plin ?? :D Kje si pa to slišal, link ?

Vikking ::

mat xxl je izjavil:

Menda, po nasvetu znanca iz HRV je to zelo poceni tudi v Bosni, samo naš Furs je menda pridobil na homologacijah podatke in sedaj od lastnikov preverja ali so plačali uvozne dajatve ....

Kako pa je z predelavo Dizla na plin, slišal sem, da se to tudi dela , kaki so prihranki ?


Prihranka takorekoč ni. V bistvu po enih 120k-150k km prevoženih bi izplačal investicijo. Nekaj testnih predelav so naredili v SLO to je pa tudi vse.

Predelava dizla na plin obstojajo dve opciji.
1. Kjer se dodaja cca. 15%-25% plina dizlu.
- Slabosti je da je motor podvržen večjim obremenitvam (možnost večjih okvar, zmanjševanje življenske dobe), saj da dosežeš optimalen navor, je potrebno voziti v večje obrate, kar posledično pomeni večji stres za ležaje, motor, menjalnik... Prihranka takoreč ni.
- Dobre lastnosti: motor je bolj odziven, tišji, manj saj, čistejše izgorevanje, motor se hitreje zagreje (prednost pozimi).

2. Predelava diesel motorja izključno na LPG. Kar pomeni, da moraš zvrtat luknje v glavo da se dodajo svečke, dvignat glavo (podložko), da se zniža kompresija. Izrednoi draga investicija, ter vprašanje kdo bo diesel motor novejšega vozila podvrgel takšni predelavi. Dieselski injektorji se zamenjajo z plinskimi.
- Slabosti. V bistvu si delno predelal diesel motor v bencinskega. Iste in še večje težave kot pri prvi točki. Vse komponente motorja so iste, vendar je za doseganje optimalneg anavora, potrebno tiščati vozilo v višje obrate. Še večji problem lahko predstavlja recesija ventilov. Tesnenje glave, saj je vmes nestandardna podložka za znižanje kompresije.
- Dobre lastnosti. Prihranek? verjetno ceneje kupiti in vgraditi bencinski motor in ga predelati na LPG. Vsaj lahko posledično kasneje pričakuješ manj težav

Sumasumarum. Se ne splača niti pod razno, se pa da. Vem da je v Avstralija država v celoti subvencionirala tovornjakarjem vgradnjo plinske naprave pod točko 1.

Dokler država celovito ne bo reševala problema oz. nagradila tiste ki uporabljajo čistejše gorivo, potem niti predelave bbencinskega motorja na plin ne bo zaznati v širšem obsegu. Npr. cenejše zavarovanje vozila, cenejša cestnina, cenejši cestni sklad, cenejša vinjeta.
Ker pa se lpg (propan butan) tretira kot energent iz neobnovljivih virov, verjetno večjega skoka v to smer ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

zbrisan ::

veqlargh
Mene te mesece najbol jebe zapacanost vodila injektorjev oz. samih injektorjev, odkar tankam na Petrolu (spet ne podjebavam, ker hitro kdo skoči). Namreč, ob jutranjih preklopih se mi na 2-3 mesece redno začne dogajt, da motor cuka na polno, chekc engine blinka, napake pa so missfire na cilindrih. Sicer se težavo reši 123, mal čistilnega bencina v vod in je spet vse OK, ampak ker nimam ustreznih klešč da bi odpenjal cevi se moram peljat do serviserja (vsaj zastonj poštimajo). Ko sem se fural s plinom iz Butana teh težav ni bilo (dobro leto). To pa je noro. Ampak kaj češ, Petrol je zdaj najbližji (Torovo).


Pri suzukiju imam podobno tezavo (Suzuki sx4) zadnji mesec se priblizno po 500-1000 metrih pojavi lucka od motorja ( vcasih se tudi skoraj takoj po vzigu avta) in avto izgubi moc. Ce se ustavis z avtom in ugasnes in ponovno zazenes je potem vse uredu lucka ne gori vec in se peljes normalno. To se pojavlja precej pogosto in sem se probal voziti tudi z ugasnjenim plinom (samo na bencin) in se ta napaka prav tako pojavi. Sel sem k serviserju, in je priklopil avto na racunalnik in je izpisalo da je tezava na drugem cilindru. Slika napake. Zamenjali smo svecko kar ni resilo problema, nato so zamenjali tudi "šobo" na drugem cilindru in tezava se se kar ponavlja. potem sem odpeljali avto na servis kjer lahko priklopijo racunalnik za plin niso nasli nic specificnega in mi svetovali da zamenjajo ventile oz. naredijo "generalno motorja". Sedaj nevem kaj naj naredim ker "generalna" je kar precej draga in obicajno se to dela na 200 k km, suzuki pa ima komaj 80k km. Za generalno so dejali naj naredim ker je plin bolj obrabil dele kot bencin.

TribesMan ::

Preveri še vžigalno tuljavo. Najbolje tako, da zamenjaš vžigalni tuljavi na cilindru 2 in 1 med seboj. Če se napaka po zamenjavi preseli na 1. cilinder je verjetno vžigalna tuljava fuč. Če pa ostane napaka na 2. cilindru, potem pa je verjetno nekaj v samem cilindru.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Malajlo ::

Lahko je tudi kabel svečke. Mi je tudi prižigal lučko, pa po treh cilindrih vsake toliko.

KWAN ::

Lep pozdrav!

Delam 20.000 km letno (relacija služba in domov 30km plus dodatne aktivnosti) zanima pa me nakup avtomobila z že vgrajenim plinskim sistemom... oz točno to vozilo..

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

na kaj moram paziti pri nakupu?

kaj so prednosti in kaj slabosti!?

zbrisan ::

TribesMan

Sem pšozabil omeniti v postu da smo tudi to naredili in je bilo enako.

Lucka se uziga in moc motorja je slabsa vedno bolj pogosto. Lucka se uzge in moc motorja pade tudi po pol urni voznji. Sepravi tako nekako gre zadeva:

uzges avto > se peljes 500m-1000m > se uzge lucka/moc motorja pade/avto zacne cukat > ugasnes avto > uzges avto > se peljes normalno. v prvih 3. tednih je bilo tako, sedaj se pa se med samo vozno spet pojavi lucka in motor zgubi moc in spet ugasnes avto in zazenes in se cez nekaj casa zadeva ponovi.

TribesMan ::

Ste izmerili kompresijo?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

zbrisan ::

2 cilindra sta imela drugacno kompresijo ampak ni bilo prevelikega odstopanja.

Na listu so mi dali sprintano tole: " Na prostem teku ima motor 450-500 mbarov tlaka v sesalnem kolektorju mora pa imeti cca. 350 mBarov. Mehansko problem na glavi motorja "

veqlargh ::

WillyPeanut: meni se to dogaja izključno pri preklopu ob daljšem stanju motorja (čez noč recimo). In samo, če je fajn shlajen. Sem dobil klešče, spucal zadevo s čistilnim bencinom in preklaplja kot nov. Če sem fural na bencin ni nobenih težav, nobenih lučk. Samo bol neodziven je, ker so tud bencinski injektorji za spucat :D

Izgleda, da maš res hujšo težavo :\

mat xxl ::

Viking hvala za podrobnejšo razlago, slišal sem nekja , da se tudi to da, nisem pa imel predstav, kaj in kako v praksi to teče, hvala, sedaj mi je vse jasno in jasno .... odpade.... HVALA za razlago.

Utk ::

So se kdaj nastavljali ventili? Koliko km na plin?

krneki0001 ::

mat xxl je izjavil:

Kako pa je z predelavo Dizla na plin, slišal sem, da se to tudi dela , kaki so prihranki ?


Predelave dizla na plin se delajo, da agregat še vedno porabi nekje 30% dizelskega goriva in 70% plina. Dizelsko gorivo pa mora biti zaradi sposobnosti mazanja.
Predelave pa ni nič več kot na bencinarju.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

umexteacher ::

kdor ima rad svoj avto, plinske instalacije ne bo vgradil.
««
38 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35337961 (25353) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068713 (5520) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911370 (4744) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124167 (938) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216537 (5989) Buggy

Več podobnih tem