» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
39 / 55
»»

veqlargh ::

Se strinjam. Bo že LPG verzijo kupil, če ga ima res rad.

Vikking ::

krneki0001 je izjavil:

mat xxl je izjavil:

Kako pa je z predelavo Dizla na plin, slišal sem, da se to tudi dela , kaki so prihranki ?


Predelave dizla na plin se delajo, da agregat še vedno porabi nekje 30% dizelskega goriva in 70% plina. Dizelsko gorivo pa mora biti zaradi sposobnosti mazanja.
Predelave pa ni nič več kot na bencinarju.


Ravno obratno: večina je nekje do 25% plina in 75% dizla. Mazanje ni edini problem, zakaj ne sme biti več kot 25% plina. Pozabljaš da diesel vozila nimajo vžigalnih svečk, zato ne smeš preveč "razredčit" goriva.

glede na to da je razmerje cene diesel vs plin manjši, bo trajalo precej dlje z apovrnitev investicije, s tem da tvegaš več okvar. Prihranek je nikakršn.

umexteacher: ne veš kaj govoriš. Izkušnje?

-valvoline- ::

zbrisan je izjavil:

TribesMan

Sem pšozabil omeniti v postu da smo tudi to naredili in je bilo enako.

Lucka se uziga in moc motorja je slabsa vedno bolj pogosto. Lucka se uzge in moc motorja pade tudi po pol urni voznji. Sepravi tako nekako gre zadeva:

uzges avto > se peljes 500m-1000m > se uzge lucka/moc motorja pade/avto zacne cukat > ugasnes avto > uzges avto > se peljes normalno. v prvih 3. tednih je bilo tako, sedaj se pa se med samo vozno spet pojavi lucka in motor zgubi moc in spet ugasnes avto in zazenes in se cez nekaj casa zadeva ponovi.

Ce ima luftmaser izklopi ga (vn potegni konektor) in poskusi ce bo kaj boljse. Ce je ksna mehanska okvara na ventilih avto bo cukal in slabo vlekel takoj po vzigu.
Preverit kable oz kak so zalotani konektorji za plinski sistem se posebej na drugem cilindru, lahko da ni stika in da plinski racunalnik (al pa bencinska soba na drugem cilindru ku je avto na bencin) ne dobijo zadosten strom.

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

men je ob izklopu luftmasmesra oz merilca pretoka zraka isti moment ugasnil motor (sam za info)

Altima ::

Sam imam avto na plin, sicer še ne preveč dolgo, zato o dolgoročnih izkušnjah težko govorim. Je pa nekaj dejstev, ki jih v reklamah ne bodo povedali:
- stroški rednih servisov so pri plinskem sistemu višji, saj je potrebno menjati plinske filtre, tu je še mazivo za ventile, ki ga potrebujejo skoraj vsi novejši tipi (atmosferskih) motorjev. Turbobencinarji itak ne pridejo v poštev. Seveda je pod črto plin še vedno cenejši energent.
- velika razlika je med proizvajalci, kako občutljive motorje imajo. Stari volvo 2,3 ne bo rabil nobenega mazanja, saj ima ventile trde kot diamant, pri novejših avtih pa gre vse v nižje stroške in varčevanje z materialom. Še posebej znani kot občutljivi so "japonci." Skratka, po kakih 100.000 km je potrebno računati na menjavo ventilov, ali pa da se že predhodno vgradi trše, če za posamezen avto obstajajo. Proizvajalec Prins ima celo nek seznam o kompatibilnosti motorjev na LPG.

veqlargh ::

Vsak proizvajalec ima svoje sezname občutljivosti motorjev. Čisto vsak. Strošek plinskega servisa je okoli 40€ na 20k km, strošek maziva pa je 10€/L, pa mora bit to za kar precej km. Sam sem prefural recimo 70k km na plin, pa nisem skuril 5L tega. In imam nastavljeno kapljica na 4-5s.

In ta dejstva povedo ob montaži. Ako ni ravno nek res zakoten monter.

Vikking ::

Altima je izjavil:

tu je še mazivo za ventile, ki ga potrebujejo skoraj vsi novejši tipi (atmosferskih) motorjev. Turbobencinarji itak ne pridejo v poštev.


Ne razumem kaj si hotel s tem povedati. Da turbobencinarji ne potrebujejo mazanja?

veqlargh ::

Verjetno, da se jih sploh ne da predelat... Pač... spet nekaj, kar ne drži.

eric_cartman ::

Kljub vsem skritim stroškom na koncu še vedno prišparam v primerjavi z bencinom. Prevoženih 90k km, do sedaj BP.

Je pa res, da odkar so pocenili plin je slabša kvaliteta plina in moram zato avto bolj ugreti oz. če se natančno izrazim moram prevoziti 10km na bencin in potem prestavim na plin.

veqlargh ::

Ja, to je pa res, odkar sem šel iz Butan plina na petrol pucam injektorje na vsakih 2k km. Upam, da bo poleti bolje, ker tole zimsko sranje je podn od podna, vse zlimano.

Buggy ::

Tudi sam sem imel razna pokaslevanja na Petrolu, tankam izkljucno OMV ali Plinarna lj.

veqlargh ::

Pa a je kje v LJ OMW, ki ima plin? Butan mi je sejda preveč iz poti, na konc Celovške OMW pa menda nima plina?

TESKAn ::

veqlargh je izjavil:

Verjetno, da se jih sploh ne da predelat... Pač... spet nekaj, kar ne drži.

Opel predeluje turbinske motorje na plin serijsko, tako da...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Ni problem v turbini, ta se plina nič ne tiče, ampak v direktnem vbrizgu.

Buggy ::

veqlargh je izjavil:

Pa a je kje v LJ OMW, ki ima plin? Butan mi je sejda preveč iz poti, na konc Celovške OMW pa menda nima plina?


jaz tankam na novi OMV pred Grosupljem, ce rabim pa v LJ pa v Plinarni, Petrola se izogibam ce se le da... za LJ OMV crpalko s plinom pa zal ne vem.

matvoz ::

V Lj ni OMVja z avtoplinom.

Shameless plug:
Vse avtoplinske črpalke v Sloveniji
http://www.plinske-crpalke.si/seznam
http://www.mylpg.eu/stations/slovenia/

Vikking ::

Utk je izjavil:

Ni problem v turbini, ta se plina nič ne tiče, ampak v direktnem vbrizgu.


Pri direktnem vbrizgu v valje, ki spet nima nobene povezave s turbino. Je edina opcija sistem ki direktno vbrizga tekočo fazo plina v valje. Brez uparjalnika.

Turbači z injektorji, deluje vse brez najmanjšega problema. Sicer so bile neke pravljice "pametnih" kako nadtlak v sesalnem kolektrju potiska plin vstran. Še dobro da delajo sploh na bencin.
Potem so bile pravljice kako nastane nadltlak pri mazanju in potiska mazivo nazaj...

turbina nima nikakršnega vpliva na nedelovanje oz. je razlog da ne more delovati zaradi tlaka ki nastane v sesalnem kolektorju. Nestrokovna vgradnja pač.

Pač eni nimajo pojma kako deluje turbina in tlaki ter regulacija le-teh v sesalnem kolektrju. Potem pa kupijo ventilator za 10€ na ebayu in mislijo da imajo turbaka in ns tem najmanj 50konjev več +.

hribovc06 ::

Živjo,

vidim, da nekateri ne poznate možnosti predelave turbobencinarjev na plin. Zadevo se da zelo lepo predelat, vendar na tekočo fazo, kot je omenil že @Vikking. Prednosti so, da ni izgube moči, poraba je cca 20% višja od bencina in najbolje je,da nič več ne rabiš bencina! Kot sem razumel se plin vbrizgava preko bencinskih inektorjev, zato se v sam blok motorja nič ne posega. Mislim, da tudi ni potrebno nobeno mazanje.

Sem dal predelat avto decembra, od takrat sem prevozil že 12.000 km in sem s sistemom zelo zadovoljen. Praktično ne opaziš nobene razlike med vožnjo, nobenih težav s cukanjem, moč motorja je ista (vsaj tisto kar lahko realno občutiš).

Je pa res sistem dražji, zato je vračilna doba malo daljša, zato sem se sam odločil samo zato, ker bom avto obdržal do konca (min. 300.000 km). Pa še prednost je, da je bil bencinar kot rabljen precej lepše ohranjen in cenejši od dizla, tako da sem že pri nakupu avtomobila prišparal oziroma dobil kvalitetnejši avto.

Vikking ::

Jaz imam turbaka na plinasto fazo. In ni izgube moči, potrjeno na valjih, le krivulja je malenkost drugačna. Če pa že zaniha navzdol pa je to za kakih 5km, ki je neopazna sapica. Placebo efekt pač večine.

V blok motorja se nič ne posega.
Imaš dva sistema:

1. Pri direktnem vbrizgu tekoče faze, se kar zamenjajo plinski z bencinskimi injektorji. naprimer motorji (FSI. TFS I, TSI , GDI,IDE). Odpade pogon na bencin.

2. Pri vbrizgu plinaste faze, pa se plinske injektorje namesti na sesalni kolektor. Dodati je potrebno uparjalnik. Ta sistem ima v bistvu večina. Torej kombinacijo vožnje na plin in bencin.

Oboje deluje na turbakih brez najmanjšega problema. Počasi bo prevoženih 100.000km na plin.

hribovc06 ::

@Vikking: imam predelano na tekočo fazo, vendar nismo menjali nobenih inektorjev, prav tako avto deluje normalno na bencin, če zmanjka plina. Je pa res, da bencina ne potrebuješ več, edino kot rezerva, če ti zmanjka plina.

Ko sem se zanimal za moj avto (turbo bencinar ecoboost od forda), bi v primeru vgradnje plinaste faze bil potreben poseg v blok motorja ter stalno vbrizgavanje bencina za hlajenje bencinskih inektorjev, kar bi pomenilo 20-50% porabo bencina?? Zadevo so mi odsvetovali vsi od tistih, tudi čisto nevtralni vgrajevalci, ki mi niso mogli ponuditi tega sistema za točno ta tip avtomobila.

No saj je vseeno, plin je zakon, vozim se ceneje od dizla, avto skupaj z nakupom in predelavo pa je bil primerljiv dizelski varianti. Se pravi čista zmaga, pa še okolje malo manj trpi. :)

il ::

@hibovc06: Ali lahko zaupaš kateri sistem na tekočo fazo imaš (Prins)? Pa še kateri ecoboost motor (3 ali 4 cil.)? Hvala

hocevar91 ::

No, da še tukaj malo vprašam za nasvete. Veliko sem prebiral o plinu na forumu avtomobilizem in se nemorem znebit občutka, da nekateri malo preveč navijajo za določene firme/monterje.

Imam Renault Scenic 1.6 16v letnik 2010. Prevoženih ima cca 98k kilometrov. Avto nameravam imeti praktično "dokler ne razpade". Ker se bo število prevoženih kilometrov nenačrtovano povečalo razmišljam o predelavi na plin. Do sedaj sem delal cca 15-18k kilometrov, od naslednjega leta dalje pa bo ta številka bližje 25k kilometrov.

Torej vprašanja:
1. Katere monterje priporočate (iz avtomobilizma sem izluščil, da sta najbolj priporočana Prins in Sigas, ki ga vgraduje nek monter na rudniku)?
2. Kako škodljiv je plin za motor? Koliko kilometrov je nekdo, ki ga poznate največ naredil brez večjih popravil na motorju z plinsko napravo?
3. Kakšni so stroški vzdrževanja plina, predvsem skriti stroški (filtri, mazalno olje, svečke...) še kaj drugega?
4. Kolikšna je dejanska prirast porabe (trenutno mi porabi 8-8.5). Realno pričakovati porabo na plin 9.5-10 ali bo še večja?
5. Kolikšna je poraba bencina, ki ga potrebujete, da se motor ogreje?

Hvala že vnaprej za odgovore.

Vesoljc ::

hocevar91 je izjavil:

No, da še tukaj malo vprašam za nasvete. Veliko sem prebiral o plinu na forumu avtomobilizem in se nemorem znebit občutka, da nekateri malo preveč navijajo za določene firme/monterje.

Imam Renault Scenic 1.6 16v letnik 2010. Prevoženih ima cca 98k kilometrov. Avto nameravam imeti praktično "dokler ne razpade". Ker se bo število prevoženih kilometrov nenačrtovano povečalo razmišljam o predelavi na plin. Do sedaj sem delal cca 15-18k kilometrov, od naslednjega leta dalje pa bo ta številka bližje 25k kilometrov.

Torej vprašanja:
1. Katere monterje priporočate (iz avtomobilizma sem izluščil, da sta najbolj priporočana Prins in Sigas, ki ga vgraduje nek monter na rudniku)?
2. Kako škodljiv je plin za motor? Koliko kilometrov je nekdo, ki ga poznate največ naredil brez večjih popravil na motorju z plinsko napravo?
3. Kakšni so stroški vzdrževanja plina, predvsem skriti stroški (filtri, mazalno olje, svečke...) še kaj drugega?
4. Kolikšna je dejanska prirast porabe (trenutno mi porabi 8-8.5). Realno pričakovati porabo na plin 9.5-10 ali bo še večja?
5. Kolikšna je poraba bencina, ki ga potrebujete, da se motor ogreje?

Hvala že vnaprej za odgovore.


1) imam zavoli sistem, vgrajen pri hribar & hribar (plineks). zadovoljen.
2) skodljiv naceloma ni, imajo pa nekateri motorji probleme z ventili, ki potrebujejo dodatno mazanje. sam imam trenutno 60kkm prevoznih, vgradil pa sem ga pri 250kkm.
3) na 20k naj bi imel servis, v rangu 50-80e. svecke "za plin" znajo bit drage, ampak meni se zdijo nepotrebne, nisem opazil razlike. extra mazanje ventilov sicer imam, ampak bojda naj nebi bilo 100% nujno potrebno pri takem motorju. na servisni interval porabim mogoce liter in pol olja za mazanje (15-20e/l).
4) porabo bo vecja. predvsem zaradi tezje noge :) prej sem ga sparal na AC @120kmh pa je pil 7.5l, zdej ga ne sparam pa je @150kmh poraba malo pod 10l.
5) bencin tankam 1x na mesec in pol, 10-15 litrov. v toplih dnevih mi zjutraj preklopi po slabem kilometru, pozimi pa rabi ene 3km. imam pa nastavljen preklop pri 40 stopinjah.

avto je pa a4 1.8t, 110kw, 305kkm prevozenih, delam pa 100km na dan. all in all zelo zadovoljen, mi je zal da ga nisem vgradil pri 150kkm. investicija se mi je povrnila malo prej kot v enem letu. nekaj tezavic je sicer bilo (cukanje pri preklopu, hladen motor), tud zdaj kdaj pa kdaj cuka malo, ampak po parih sekundah dela tako kot mora. mogoce bi moral samo precisiti sistem bolj pogosto.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

sale121 ::

zbrisan je izjavil:

veqlargh
Mene te mesece najbol jebe zapacanost vodila injektorjev oz. samih injektorjev, odkar tankam na Petrolu (spet ne podjebavam, ker hitro kdo skoči). Namreč, ob jutranjih preklopih se mi na 2-3 mesece redno začne dogajt, da motor cuka na polno, chekc engine blinka, napake pa so missfire na cilindrih. Sicer se težavo reši 123, mal čistilnega bencina v vod in je spet vse OK, ampak ker nimam ustreznih klešč da bi odpenjal cevi se moram peljat do serviserja (vsaj zastonj poštimajo). Ko sem se fural s plinom iz Butana teh težav ni bilo (dobro leto). To pa je noro. Ampak kaj češ, Petrol je zdaj najbližji (Torovo).


Pri suzukiju imam podobno tezavo (Suzuki sx4) zadnji mesec se priblizno po 500-1000 metrih pojavi lucka od motorja ( vcasih se tudi skoraj takoj po vzigu avta) in avto izgubi moc. Ce se ustavis z avtom in ugasnes in ponovno zazenes je potem vse uredu lucka ne gori vec in se peljes normalno. To se pojavlja precej pogosto in sem se probal voziti tudi z ugasnjenim plinom (samo na bencin) in se ta napaka prav tako pojavi. Sel sem k serviserju, in je priklopil avto na racunalnik in je izpisalo da je tezava na drugem cilindru. Slika napake. Zamenjali smo svecko kar ni resilo problema, nato so zamenjali tudi "šobo" na drugem cilindru in tezava se se kar ponavlja. potem sem odpeljali avto na servis kjer lahko priklopijo racunalnik za plin niso nasli nic specificnega in mi svetovali da zamenjajo ventile oz. naredijo "generalno motorja". Sedaj nevem kaj naj naredim ker "generalna" je kar precej draga in obicajno se to dela na 200 k km, suzuki pa ima komaj 80k km. Za generalno so dejali naj naredim ker je plin bolj obrabil dele kot bencin.


Zivjo, imam isti problem na istem avtu(sx4). Lucka se priziga,ugasnem,lucka ugasne vendar se cuti da motor nima moci. Zanima me,ali si odkril napako? Na suzukiju so mi pregledali kompresijo,premenjali vzogalne kable,zamenjali svecke...kao vse vredu,lucka pa se priziga-tester pokaze izklop enega cilindra...uglavnem,tale plin mi bo dal vetra:-)

SimplTech ::

@sale121: kateri sistem imaš in kdo ti je montiral?

sale121 ::

Zivjo, imam sistem zavoli(4p??), montiran s strani Plineksa (vgrajeno pri hribarju v ljubljani).sej zadeva je 50kkm delala brezhibno
...zdaj pa ne uporabljam vec, z avtom so pa tezave. Ga vozim na bencin ze pol leta v upanju,da se "postavi" nazaj samo ne pomaga. edino ce so bencinski injektorji,sam dvomim. Baje pa,da so japonci kr obcutljivi In da so sami problemi pri teh predelavah.

eric_cartman ::

Tudi jaz sem poročal o majhnih težavah s strani kvalitete plina na Petrolu. Ampak pri meni sedaj dela BP že dolgo časa. Mi pa je lučka utripala ob preklopu na plin. Pa sem to na tak način urihtal, da sem ga namesto le 2 km, peljal na bencin 10km, tako da se je dobro ogrel, potem pa prestavil na plin.

Na tak način sem se znebil utripanja lučke engine. Pa še potem mi je čisto lepo delalo.

sale121, pelji takoj nazaj, da ti spuca injektorje...Saj to je zastonj. Jst imam Hyundaia Coupe l. 2004 in sem s plinom prevozil 80k km in dela BP.

Zanič kvaliteta plina pa je bila posledica pocenitve goriv. Potem pa pridejo zanič mešanice do Petrola.

sale121 ::

Zastopim,kaj hoces povedati,sem jaz isto delal na zacetku,cakal,da se je motor segrel in nato preklopil rocno. neki casa sem ga lahko nategoval, potem se je pa napaka dogajala vedno pogosteje. Sedaj ze lep cas vozim samo na bencin,napako javlja vedno pogosteje. Se prav da more bit neki z masino narobe.pa noben ne ugotovi kaj,mel avto na petihbservisih-nic. Bo treba avto podret Zgleda ;-)

willipeanut javi se

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sale121 ()

Vikking ::

Pregled celotne električne napeljave plinskega sistem. Kabel po kabel, sploh pri prehodih skozi kakšne plehnate stene, oz če kabli potujejo skozi al ob kakšnih ostrih delov vozila. Se preriba en kabelček od el. plinske napeljave pa je cel hudič.

sale121 ::

plinski sistem je odklopljen,varovalka vzuni,se prav da ni aktiven. Potem tud ce je kaksen kabelj cviknen, bi mogu voz na benz delati bp saj ni odvisen od plinske napeljave in od plinskega racunalnika ter elektrike. al se motim. Bl mi smrdi na ventile. Aja tud ce poslusas pri auspuhu je en tak cudn zvok na vsake tri sekunde,tko tak zamouku zvok , k ena aritmija :-) (to je in na plin in na benz)

eric_cartman ::

Možno je tudi, da se računalnik od plina in bencina med sabo ne razumeta dobro, pa ti potem napačno količino goriva v motor pošilja.. Po prebiranju forumov je tudi to možno.

Druga stvar pa so plinske svečke.. Jih imaš? Koliko so stare?

-valvoline- ::

Predelava v Slo se ne splaca. Prodas avto in gres kupit rabljenega ze predelanega v IT ali NL.

-valvoline- ::

hribovc06 je izjavil:

Živjo,

vidim, da nekateri ne poznate možnosti predelave turbobencinarjev na plin. Zadevo se da zelo lepo predelat, vendar na tekočo fazo, kot je omenil že @Vikking. Prednosti so, da ni izgube moči, poraba je cca 20% višja od bencina in najbolje je,da nič več ne rabiš bencina! Kot sem razumel se plin vbrizgava preko bencinskih inektorjev, zato se v sam blok motorja nič ne posega. Mislim, da tudi ni potrebno nobeno mazanje.

Sem dal predelat avto decembra, od takrat sem prevozil že 12.000 km in sem s sistemom zelo zadovoljen. Praktično ne opaziš nobene razlike med vožnjo, nobenih težav s cukanjem, moč motorja je ista (vsaj tisto kar lahko realno občutiš).

Je pa res sistem dražji, zato je vračilna doba malo daljša, zato sem se sam odločil samo zato, ker bom avto obdržal do konca (min. 300.000 km). Pa še prednost je, da je bil bencinar kot rabljen precej lepše ohranjen in cenejši od dizla, tako da sem že pri nakupu avtomobila prišparal oziroma dobil kvalitetnejši avto.

Jah, kok pa stane predelava z tekocim vbrizgom? Majhno premozenje. LOOL. Men lanos vzge na plin ce drzim knof tudi pozimi, le malo vec je treba zaganjat in malo cuka dokler se motor ogreje. Ko pa je zunaj +5c brez problema takoj vzge direkt na lpg brez nobenega cukanja.

Zgodovina sprememb…

zbrisan ::

sale121
hej suzuki je na servisu smo se odlocili da bomo zamenjali ventile, je serviser nekaj testiral stare ventile in zgleda da so se res izrabili in puscajo. Pred tem smo probali nalivat dodatek k gorivu v rezervoar (Kent) majo za bencin in dizel. malenkost je pomagalo sploh v zacetku potem kasneje pa ne vec. tako da je tisto bolj zacasna resitev ce res rabis avto za zapeljat se kam. naj pa bi bil popravljen v petek 29.5 Svecke smo tudi mi menjali v zacetku in se napaka ni pojavljala 1 dan po zamenjavi potem pa vse po starem. Pri nas pa kompresija ni bila vredu. Tudi pri nas je kazalo napako na prvemu cilindru kasneje se je pojavljala se na drugemu. preden pa smo ga dali na servis(za zamenjavo ventilov) pa je kazalo napako na prvfem drugem in cetrtem cilindru. Na servisu stoji avto pa ze kar nekaj casa cirka en mesec to pa zato ker niso bili ventili na voljo in je precej cakalne dobe.

-valvoline- ::

zbrisan je izjavil:

sale121
hej suzuki je na servisu smo se odlocili da bomo zamenjali ventile, je serviser nekaj testiral stare ventile in zgleda da so se res izrabili in puscajo. Pred tem smo probali nalivat dodatek k gorivu v rezervoar (Kent) majo za bencin in dizel. malenkost je pomagalo sploh v zacetku potem kasneje pa ne vec. tako da je tisto bolj zacasna resitev ce res rabis avto za zapeljat se kam. naj pa bi bil popravljen v petek 29.5 Svecke smo tudi mi menjali v zacetku in se napaka ni pojavljala 1 dan po zamenjavi potem pa vse po starem. Pri nas pa kompresija ni bila vredu. Tudi pri nas je kazalo napako na prvemu cilindru kasneje se je pojavljala se na drugemu. preden pa smo ga dali na servis(za zamenjavo ventilov) pa je kazalo napako na prvfem drugem in cetrtem cilindru. Na servisu stoji avto pa ze kar nekaj casa cirka en mesec to pa zato ker niso bili ventili na voljo in je precej cakalne dobe.

Ce ni kompresije pol so itak skurjeni ventili/lezisca. Ce motor ima kompresijo pol so ventili v redu.
Ce se ze menjajo ventili najboljse poiskat ventile tovarnisko narejene prav za LPG. Dobijo se skoraj za vsak avto.

Zgodovina sprememb…

SimplTech ::

Jaz sem imel v Scenicu 1.4 TCe montiran sistem od G1. Z njim prevozil slabil 100.000 km, potem pa se je začelo. Simptomi so bili praktično isti kot jih ima sale121:
- upad moči
- prižiganje lučke za motor
- na Renault servisu so izmerili kompresijo - vse OK, zamenjali kable in svečke - isto
- predlagali dodatek za čiščenje injektorjev + 100 oktanski bencin - nič bolje

Računalnik je stalno sporočal napako vžiga 3. ali 4. cilindra (spet isto kar poroča sale121).

Z avtom sem izgubil vsaj 3 mesece diagnosticiranja tako na Renault servisu, kot na G1 servisu (vsaj 3x so ga imeli na "poglobljeni diagnostiki", zamenjali plinski računalnik, na nov mape nastavljali...). Na koncu vsi mojstri niso prišlo blizu odpravi napake, jaz pa sem izgubljal živce, denar in čas ki ga nimam.

Žal je bila moja izkušnja takšna, da ko pride do težav zelo težko dobiš neko pametno podporo. Vsak govori svoje (rabiš/ne rabiš mazanja ventilov, LPG svečke/navadne svečke, tankaj na Plinarni/tankaj na Petrolu...) in prekladanje krivde iz ene strani na drugo (servis Renault/servis G1) je nacionalni šport. Kot uporabnik si na koncu sam, plačuješ za diagnostike, dodatke, bencin, skušaš najti pravo informacijo.

Ker avto rabim vsak dan, da pridem z njim do službe mi je na koncu preprosto zmanjkalo živcev in dopusta, da skušam rešit težave. Vse skupaj dal odklopiti in avto menjal za dizla. Finančno verjetno ne najboljša odločitev, a si nisem mogel več privoščiti vsakodnevnega razmišljanja o tem ali bo zjutraj avto vžgal ali ne.

Upam, da boste ostali imeli več sreče, bi se pa pridružil mnenju, ki ga je dal valvoline: če že LPG, potem tovarniška vgradnja.

Vikking ::

Ma kaki.

Sam ne rinat k G1. Bolj ko folk piše kakšne težave in peripetije pri G1, bolj rinejo k njim., Važn da je 15,85€ cenejši od konkurence, pa basta.

SimplTech ::

Vikking se strinjam. Sam sem se to žal naučil po težji poti.

Leta 2010, ko sem iskal delavnico za predelavo, sem izhajal predvsem iz tega da želim nekoga, ki ga bom imel blizu (za servise, nastavljanja in morebitne težave). Tako sem našel njih in bil vesel da so na drugi strani mesta. Ob predelavi so naredili vse kot je treba, servisi so bili narejeni ustrezno, a ko so se začele težave ga ni bilo junaka, ki bi lahko instalacijo nastavil tako da bi delovala kot mora.

-valvoline- ::

SimplTech je izjavil:

Jaz sem imel v Scenicu 1.4 TCe montiran sistem od G1. Z njim prevozil slabil 100.000 km, potem pa se je začelo. Simptomi so bili praktično isti kot jih ima sale121:
- upad moči
- prižiganje lučke za motor
- na Renault servisu so izmerili kompresijo - vse OK, zamenjali kable in svečke - isto
- predlagali dodatek za čiščenje injektorjev + 100 oktanski bencin - nič bolje

Računalnik je stalno sporočal napako vžiga 3. ali 4. cilindra (spet isto kar poroča sale121).

Z avtom sem izgubil vsaj 3 mesece diagnosticiranja tako na Renault servisu, kot na G1 servisu (vsaj 3x so ga imeli na "poglobljeni diagnostiki", zamenjali plinski računalnik, na nov mape nastavljali...). Na koncu vsi mojstri niso prišlo blizu odpravi napake, jaz pa sem izgubljal živce, denar in čas ki ga nimam.

Žal je bila moja izkušnja takšna, da ko pride do težav zelo težko dobiš neko pametno podporo. Vsak govori svoje (rabiš/ne rabiš mazanja ventilov, LPG svečke/navadne svečke, tankaj na Plinarni/tankaj na Petrolu...) in prekladanje krivde iz ene strani na drugo (servis Renault/servis G1) je nacionalni šport. Kot uporabnik si na koncu sam, plačuješ za diagnostike, dodatke, bencin, skušaš najti pravo informacijo.

Ker avto rabim vsak dan, da pridem z njim do službe mi je na koncu preprosto zmanjkalo živcev in dopusta, da skušam rešit težave. Vse skupaj dal odklopiti in avto menjal za dizla. Finančno verjetno ne najboljša odločitev, a si nisem mogel več privoščiti vsakodnevnega razmišljanja o tem ali bo zjutraj avto vžgal ali ne.

Upam, da boste ostali imeli več sreče, bi se pa pridružil mnenju, ki ga je dal valvoline: če že LPG, potem tovarniška vgradnja.

Moj lanos nima tovarnisko vgrajen sistem, predelan je bil v IT. Ker se tam na LPG vozijo 50+ let in imajo znanje in izkusnje na tem podrocju neprimerljivo boljse kot ga majo nasi *zelenci*. Zato ce hoces avto na LPG se najbolj splaca nakup rabljenega iz IT.
ps
Lahko da ventile in sedala zarad plina enakomerno pobere, in še vedno da zapirajo-tesnijo v redu(dobra kompresija), ampak se pa ne odpirajo pravocasno in zadost (lahko da se ksen sploh ne odpira), ker drocniki ne morajo zglihat-nadoknadit kar se je na ventilih obrabilo. nekateri motorji sploh nimajo nastavitev drocnikov, ne hidravlicne ne mehanske, in ti so neprimerni motorji za predelavo na LPG (ford npr)

Zgodovina sprememb…

celinko ::

Jaz sem imel z G-1 tako dobro izkušnjo, da sem avto prodal pa rajši z kravami potujem kot pa,da imam avto predelan na plin!

mitja73 ::

Glede na stevilo tezav se avtoplin splaca samo tistim ki prodajajo avtoplin. ;-)

eric_cartman ::

Zanimivo je, kako se na forumu najde par osebkov, ki so totalno nezadovoljni in imajo same težave.. Fora je predvsem v tem, da tisti, ki nimajo težav pač ne pišejo po forumih in takih je ogromno..Jst sicer visim tukaj..Opisal sem svojo izkušnjo in sem zadovoljen s plinom..

Glede dizla imam pa mišljenje, da če ga že kupujem, bo avto nov oz. max 2 leti in ne 10 let star..Torej debata ali 10 let starega dizelaša ali 10 let star avto predelat na plin, 100krat raje izberem drugo opcijo.

Utk ::

celinko je izjavil:

Jaz sem imel z G-1 tako dobro izkušnjo, da sem avto prodal pa rajši z kravami potujem kot pa,da imam avto predelan na plin!

Marsikdo je imel tudi probleme z dizlom in še bolj z njihovim zastopnikom. Pa za to ni kriv dizel.

Plin ni napačen, samo držat se bi treba avtov na plin iz tovarne.

sale121 ::

zbrisan je izjavil:

sale121
hej suzuki je na servisu smo se odlocili da bomo zamenjali ventile, je serviser nekaj testiral stare ventile in zgleda da so se res izrabili in puscajo. Pred tem smo probali nalivat dodatek k gorivu v rezervoar (Kent) majo za bencin in dizel. malenkost je pomagalo sploh v zacetku potem kasneje pa ne vec. tako da je tisto bolj zacasna resitev ce res rabis avto za zapeljat se kam. naj pa bi bil popravljen v petek 29.5 Svecke smo tudi mi menjali v zacetku in se napaka ni pojavljala 1 dan po zamenjavi potem pa vse po starem. Pri nas pa kompresija ni bila vredu. Tudi pri nas je kazalo napako na prvemu cilindru kasneje se je pojavljala se na drugemu. preden pa smo ga dali na servis(za zamenjavo ventilov) pa je kazalo napako na prvfem drugem in cetrtem cilindru. Na servisu stoji avto pa ze kar nekaj casa cirka en mesec to pa zato ker niso bili ventili na voljo in je precej cakalne dobe.


Ziv,ali laho porocas,kako,ce si resil tezavo in kaksen je bil racun!?

sale121 ::

eric_cartman je izjavil:

Zanimivo je, kako se na forumu najde par osebkov, ki so totalno nezadovoljni in imajo same težave.. Fora je predvsem v tem, da tisti, ki nimajo težav pač ne pišejo po forumih in takih je ogromno..Jst sicer visim tukaj..Opisal sem svojo izkušnjo in sem zadovoljen s plinom..

Glede dizla imam pa mišljenje, da če ga že kupujem, bo avto nov oz. max 2 leti in ne 10 let star..Torej debata ali 10 let starega dizelaša ali 10 let star avto predelat na plin, 100krat raje izberem drugo opcijo.


Seveda,ce imas tezavo bos vprasal na forumu,mogoce,mogoce se najde resitev. Sj jst tud dve leti,dokler je rec delovala (in sem bil zadovoljen,da ne bo pomote)nism brskov po forumih,zdaj je situacija pac drugacna,preklinjam plin in dan,ko sem tega hudica vgradil. Vsaka sola pac nekaj stane. Sem pa se vedno vesel za vse,katerim vse dela kot mora. In tudi se strinjam z mozakarjem,ki je Napisal,da,ko se pojavijo kompleksne tezave ostanes sam pri diagnosticiranju in odpravi...sej dokler je treba se kj nastavt al pa ksna malenkost se gre,k pa zacne crkvt pa noben nc ne ve...tok od mene. Vsem zelin lep dan, s skurjenimi masinami in delujocimi :-D

WarpedGone ::

Plin ni napačen, samo držat se bi treba avtov na plin iz tovarne.

Sploh ker je ponudba plinašev iz tovarne tolk zelo široka in bogata. Oh wait...

Sam res, kje je catch? Zakaj tolk vložka v razvoj dizlov, da se jih za silo spuca vsega dreka in da se iz njih potegne uporabno moč za ceno, kot jo dobiš iz navadnega benicnarja ORNK prilagojenega plinu? Politika? Say it ain't so ...
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

Sploh ker je ponudba plinašev iz tovarne tolk zelo široka in bogata. Oh wait...

Opel ima prakticno za vse avte LPG varianto, ~jurja drazji je nov od ekvivalentnega bencinarja.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

-valvoline- ::

V bistvu problem pri LPGju so izkljucno ventili oz slabsi materijali za izdelavo teh.

WarpedGone ::

Opel ima prakticno za vse avte LPG varianto,

Ja, 140konjsko, brez StartStop sistema. Kljub temu so svetla izjema.

Če kdo sprašuje po LPG, mu lahk priporočim novga opla, tovarniško prilagojenega LPGju, kjer bo lepo opel plačeval servise, ko stvari ne bodo špilale.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Ce so vgrajeni tapravi ventili in lezisca za LPG nima kej zajebavat. Spodnji del motorja bo hvalezen ce se uporablja LPG, olje bo bolj cisto in saj bo bistveno manj.
««
39 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

predelava na plin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
792340 (1024) zobnik
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1416103 (2905) Raw
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
696180 (2941) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
122974 (1888) zobnik

Več podobnih tem