» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
34 / 56
»»

Clubraider ::

Ok :D
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

kekec21 ::

PREVIDNO PRI PREDELAVI AVTOMOBILA NA PLIN

Zaradi slabe izkušnje pri predelavi avtomobila na plin bi želela opozoriti na veliko previdnost pri izbiri vgrajevalca in pri izbiri sistema, ki ga želite vgraditi v vaš avto.
Sama sem se zaradi akcije v Petrolovem katalogu odločila za predelavo pri Plinskem centru Maribor, ki je omogočal predelavo v Mariboru ali Ljubljani.
Iz praktičnih razlogov sem se odločila za predelavo v Ljubljani. V Ljubljani za Plinski center Maribor avtomobile na plin predeluje LPG Mobileteam, Senahid Kazić s.p.

V avto smo mi vgradili plinsko napeljavo znamke EMMEGAS. Avto na plin ni nikoli deloval kot bi moral - med vožnjo se je že od prvega dne dalje ugašal. Izvajalec je večkrat skušal poiskati rešitev, vendar žal neuspešno.
Sledilo je obdobje, ko je izvajalec za nedelovanje njihove naprave v mojem avtomobilu krivil napako na mojem avtomobilu. Avto sem na predlog izvajalca vozila po servisih, vendar napake ni bilo. O tem se je prepričal tudi izvajalec sam, saj je tudi sam odpeljal avto na original servis.
Kot da že to ni bilo dovolj, se je pričel avto kvariti še na bencin. Težave so se pojavile z ventili. Servis in tudi številni drugi mehaniki so to pripisali plinu, saj izgoreva pri drugačnih pogojih kot bencin. Ventile je mehanik uredil in avto je na bencin ponovno brezhibno deloval. Po ponovnem priklopu plina se je zgodba ponovila. Seveda vgrajevalec še vedno ne prizna njihove napake.

Ker se nismo uspeli dogovoriti o ustrezni rešitvi, sem izvajalcu poslala pisno obvestilo o stvarni napaki in predlagala vrnitev celotne kupnine. Izvajalec se s tem ni strinjal in je moj predlog zavrnil.
Ker sem kupila Petrolov kupon za Plinski center Maribor in ne direktno za LPG Mobileteam, sem o dogajanju pisno obvestila tudi Plinski center Maribor, vendar mi niso odgovorili. Petrol mi pri vsem skupaj tudi ni bil v pomoč, saj nisem uspela dobiti odgovorne osebe za tovrstne zadeve. Zapisali so si tudi mojo številko, da me bo odgovorna oseba poklicala, ko bo lahko, vendar se to ni zgodilo.

Ker kljub pisnemu obvestilu o stvarni napaki nismo prišli do rešitve, sem podala prijavo na Tržni inšpektorat. Odgovorili so mi, da ne morejo ukrepati, saj se o obstoju stvarne napake z izvajalcem ne strinjava in potrebujejo mnenje sodnega izvedenca. Cena izvedenca je okoli 500EUR, verjetnost da se vse izteče v tvojo korist je skoraj 0% (ni mogoče dokazati da avto ni kriv za nedelovanje plina) in človek že presneto razmisli, če se mu to sploh splača. Pojasnijo namreč, da je napaka težko dokazljiva (avto je namreč rabljen, pa tudi na plin sem že naredila nekaj km), poleg tega pa tudi v primeru pozitivnega mnenja sodnega izvedenca Tržni inšpektorat izvajalcu sicer določi kazen za prekršek, vendar to še ne pomeni, da tudi jaz dobim vrnjeno kupnino. Če mi je izvajalec kljub temu ne vrne, jo lahko izterjam le s tožbo.

Po skoraj enem letu sem torej ob brezhibno delujočem avtomobilu na bencin, ostala brez denarja in z nedelujočo plinsko napeljavo.

Ob tej izkušnji, sem ugotovila, da pri nas lahko vsak vse počne, ne glede na to koliko se na stvar spozna. Ob vprašanju kaj je narobe, da sistem v mojem avtomobilu ne deluje, mi je vgrajavalec namreč odvrnil, da ne ve, ker ni avtomehanik, temveč zgolj vgrajevalec plina - ta odgovor verjetno marsikaj pove ...

Da se ne bi podobno "opekli" vsem, ki razmišljate o predelavi avtomobila na plin priporočam, da najprej na original servisu preverite ali je vaš tip avtomobila sploh primeren za predelavo na plin. Če se za predelavo vseeno odločite, jo izvedite pri izvajalcu, ki je pooblaščen za vgradnjo original sistema certificiranega (s strani proizvajalca avtomobila) za vaš tip avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekec21 ()

Vikking ::

Najprej da vemo za kaj se sploh gre:
1. Znamka, model vozila, kateri motor?
2. je bilo mazanje ventilov?
3. Je predpisano da se interval nastavljanja ventilov skrajša zaradi vgrajene plinske naprave?
4. Kaj točno je bilo narobe, skurjeni ventili?
5. Večina vgrajevalcev ni mehanikov za večino vrst vozil. Oziroma povedano so redki ki tako servisirajo, popravljajo določeno znamko in vgrajujejo plinsko napravo
6. večina naprav je plug&play, ostalo pa prosto po prešernu.
7. Vsi plinski monterji imajo "rdečo knjigico" v kateri je napisano če dotični model vozila potrebuje mazanje ali ne. Treba je vedeti da se nobena plinska naprava pri nas ne proizvaja. Apmpak je vse uvoz, Italija, Poljska, Nizozemska...Tako navodila, software, nadgradja itd...

Pooblaščenega izvajalca za certificiranega sistem od prizvajalca za določen tip vozila ni, ki bi bil naknadno vgrajen. Kar pride tovarniško vgrajeno pride tovarniško vgrajeno in to lahko servisirajo pooblaščenci, garancija velja. Naknadnih vgradenj tovarna ne dela, ker je že temu primerno narejen motor, da "prenese plin" npr. ojačani sedeži ventilov.

So pa monterji, katerih garancija na motor se ne "uniči" ob vgradnji plinske naprave in jo priznajo tudi pooblaščenci. Vem samo za en primer v slo in to je za Renault vozila, vgrajuje eden v Novem Mestu, garancija na motor ostane, prav tako se lahko servisira in popravlja na pooblaščencu.

Vse ostalo je "garancija" monterjev, v večini primerov se garancija na motor vozila izgubi če se naknadno vgradi plinska naprava. Izkušnje pa so take, da narod navali na najcenejše pol pa se joka ko jih začne monter plinske naprave pošiljat na pooblaščenca, pooblaščenec pa monterju. Treba je vedet da je že problem pri branju plinskega računalnika. Ker vsak sistem ima svoj čitalec, software in tega nimajo ne pooblaščenci ne popoldanci za neko tretjo plinsko napravo. Ima ga samo dotični monter, kadar seveda govorimo o naknadni vgradnji.

Že ptički par let čivkajo da so opli, chevroleti, japonci, ki imajo občutljiv motor oz ventile na plin. Pri nekaterih tipih motorjev je potrebno skoraj vsak servis že nastavljati ventile, mazanje ventilov obvezno. Pa še večina mazanja je na podtlak (npr. flashlube).
Oziroma vsi sistemi razen Prinsa ki je razvil svoj sistem mazanja. Flashlube pa je univerzalc in delo opravlja povsem dobro, kadar ne govorimo o izredno občutljivih motorjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

-valvoline- ::

Predn se kdo odloči za predelavo naj se najprej pozanima ali motor v njegovem avtu ima hidravlične samonastavljive dročnike za ventile, če jih nima pozabite avtoplin. Še jaz ko se malo bolj spoznam na avte sem bil zelo presenečen ko so mi povedal kolk je dejanski % novejših avtov od l.2007 naprej ki nimajo hidravličnih dročnikov. Mislu sem da je to izkljucno fordov kretenizem, pa sem se zmotil.

krneki0001 ::

Ogromno jih je in vedno več jih bo. Je ceneje brez samonastavljanja narest. Sej veš, šparat je treba.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

WarpedGone ::

Predn se kdo odloči za predelavo naj se najprej pozanima ali motor v njegovem avtu ima hidravlične samonastavljive dročnike za ventile, če jih nima pozabite avtoplin.

A sm js strokovnjak al naj bi bil strokovnjak tisti, ki zadevo vgrajuje?
Če se morm sam tako zelo spoznat na vse skupaj, zakaj potem sploh nucam nekoga, da mi stvar všraufa pod havbo?

Pod črto: Ne dotikajte se predelave na plin niti s palco. Če avto za vaš okus pokuri EUR, zamenjajte avto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Ampak to moraš vedet tudi če ostaneš na bencinu. Na servisu ti ventilov ne bojo nastavljali sami od sebe NIKOLI, razen če ima kater motor to ekstra strogo predpisano, takih pa ziher ni več kot par v Sloveniji. Imel avtomatsko nastavljanje ali ne, nastavljat jih je pa treba pri vsakem, razlika je samo ali na 60-100-200 kkm. Ne vem pa zakaj tega ne delajo. Ali je res toliko dela za katerega ne morejo dosti računat, oz. imajo zadost menjav olja in filtrov, ki so res džabe in več pokasirajo, ali pa nočejo, da bi z avtom naredil 300-400 jurjev.
No, če ostaneš na bencinu in z avtom ne boš nikoli naredil več kot 200 jurjev, se z ventili res ne rabiš ukvarjat, spet neodvisno od tega ali imajo avtomatsko nastavljanje ali ne.

Utk ::

No, bolje rečeno, ventile je treba preverjat v vsakem primeru, ne nujno nastavljat. Niti tega ne delajo.

Vikking ::

WarpedGone je izjavil:

Predn se kdo odloči za predelavo naj se najprej pozanima ali motor v njegovem avtu ima hidravlične samonastavljive dročnike za ventile, če jih nima pozabite avtoplin.


A sm js strokovnjak al naj bi bil strokovnjak tisti, ki zadevo vgrajuje?


Verjetno ne razumeš. A večina ljudi misli ko pripelje nekmeu monterju plinski naprav, da vozilo pozna do obisti in pozna vse tehnične specifikacije. Kar je potem tudi kasnejši problem pri reševanju težav. Ker monterji znajo vgraditi plinsko napravo in jo servisirati. Zna prebrati iz navodil proizvajalca če vozilo potrebuje mazanje ali ne.
Druga stvar je ko nekdo popravlja in servisira vozila neke dotične znamke (rečmo naprimer: fiat). Hkrati pa vgrajuje oz. montira plinske naprave. Takšen bo vedel če pripelješ k njemu fiat-a in želiš plinsko napravo. Kakšne so lahko težave iz izkušenj in poznavanja motorjev bo vedel kako in kaj, pravilno priporočal katero plinsko napravo, uparjalnik..... Hkrati ob težavah pa bo sam hitro lahko ugotovil ali je težava v plinski napravi ali motorju. Ker pozna tako vgrajeno plinsko napravo kot sam motor vozila.
Če pa boš k njemu pripeljal lexusa pa bo lahko problem.


Poiskat dobrega monterja ki se razume tako na plinsko napravo, kot na dotični motor v katerega vgrajuje. Plinsko napravo bi dejansko lahko vsak sam vgradil, tako simpl je in pride v kompletu z vsemi shematskimi načrti vgradnje (proizvajalec pošlje z vsem potrebnim za montažo in certifikati). Vendar rabiš potrdilo o strokovni vgradnji in certifikate za homologacijo, pa še računalnik za branje plinskega računalnika. Za to si vsak tega ne dela sam doma.
Poleg tega iz izkušenj vem, da recimo pri Plinexu skoraj vsi pogodbeniki ki za njih vgrajujejo nimajo plinskega računalnika, pa te pošiljajo na glavno enoto.

Ne pozabit, da pri nekaterih je celo ta problem, da vgrajujejo celo paleto proizvajalcev plinski naprav. Pa sem že tudi slišal da kombinirajo med sabo. Potem pa se ljudje jočejo ko prišparajo 500€ pri vgradnji, pa ne vidijo v sebi problem.
Ko že vsi vpijemo ki imamo plinsko napravo pojdite k najboljšemu vgrajevalcu, izberite najkvalitetnejšo robo, vprašajte na pooblaščencu če bo vaše vozilo garancijo po vgradnji še imelo, cena naj ne bo vprašanje (res se ne splača šparat 500€). Tistih 500€ prišparaš v 10k km. Pa je smešno da ljudje iščejo najcenejše od najcenejšega.

Je pa tako na vsaki 100 se najde eden ki mu je plinska naprava zagrenila življenje. Žal se kot po tekočem traku potem izkaže da večina prihaja iz tistih najcenejših opcij vgradenj od vgraditeljev ki so znani po tem, da najprej obljubljajo suho zlato. Ko se začnejo težave pa te "ODJ...JO.

WarpedGone ::

A večina ljudi misli ko pripelje nekmeu monterju plinski naprav, da vozilo pozna do obisti in pozna vse tehnične specifikacije

Problem je, da je sedaj to moj problem, namesto da bi to bil problem monterja.
On naj bi vedel na kaj se spozna in če mu pripeljem stvar, katere ne pozna dovolj, pričakujem da mi to pove. Ne pa da me je ves vesel ker sm prinesel denar, nardi tasvoje, zaračuna, ko pa so potem problemi s celoto pa se zgovarja na sve i svašta in me pošiljanje na druge naslove.

Zakaj tega ni naredu že ko sm mu pomahal z denarjem? Vem da zahtevam nemogoče, zato js ne bom mahal z denarjem in fehtal predelave na plin.
Če že, bom kupu avto ki bo tovarniško predelan na plin in bo uraden servis obvezan uredit morebitne težave brez zgovarjanja. Še tu je preveč placa za probleme brez da se zraven meša tretji naslov, ki je prčkal pod havbo.

Ko že vsi vpijemo ki imamo plinsko napravo pojdite k najboljšemu vgrajevalcu, izberite najkvalitetnejšo robo,

Kdo je najbolši? Katera roba je najkvalitetnejša?
Sama pravljična bitja ker ni problem v konkretni napravi ampak v celotnem sistemu ko naprava mora sobivat z nekim konkretnim motorjem in njegovimi lastnimi forami, ki se spreminjajo iz meseca v mesec.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Plinski monter ti reče, da moraš motor normalno vzdrževat, vse kar je predpisano, in da če bo kaj narobe z motorjem, se bo to na plinu samo še bolj poznalo, ampak tudi če bo na bencinu "normalno" delal, je še zmeraj nekaj narobe z motorjem, in je treba to popravit, ker potem sigurno tudi na bencin ne dela čisto pravilno. Recimo kakšen senzor, ki kdaj pa kdaj ne dela ali kaj podobnega. Je to problem plina in njegovega monterja? Niti ne.
Ni pa tu nobene magije, da bi plin čudno ali čudežno (ne)delal. Dela na vsaki mašini čisto normalno. Če je pa mašina že itak proti koncu, se pa lahko dogaja marsikaj, ampak to se bi tudi na bencinu. Če en in drug serviser ne znata tega popravit, je problem v njih, in je treba oba zamenjat. Noben nima monopola.
Tudi pri čisto navadnih bencinarjih in dizlih hodijo ljudje po desetkrat na servis, da jim odpravijo kakšno tresenje in cukanje. Niti ne hodi vsak, ki ima plin, po desetkrat nazaj. Nekateri še na tist letni servis ne hodijo ravno vsako leto, pa vseeno normalno vozijo.

Vikking ::

wapredone pač ne razume. On misli da ko mu monter plinskih naprav, vgradi plinsko napravo. Da mu bo servisiral tudi samo vozilo (menjava olja, filtrov, zavor), poleg tega mu bo še verjetno polakirall vozilo, vsako jesen pa še menjal in scentriral pnevmatike.

Ko bo razumel zgoraj napisano mu bo jasno. So pa takšni ki NAJPREJ servisirajo vozila, ter je to njihova glavna dejavnost (in so po večini specializiran za določeno znamko vozila) in hkrati montirajo plinske sisteme kot dodatno dejavnost. Pa jih je nekaj ki slovijo ki so dobri serviserji za dotično znamko.

Ko imaš podlago, se pravi dobrega serviserja vozila ki si ga lastiš, hkrati pa še vgrajuje plinski sistem. Potem dobiš monterja plinske naprave, ki mu bo jasno ko pride do težav, da bo popravilo tudi hitro, brez nepotrebnih dodatnih stroškov in sploh pa pošiljanja od enega do drugega. Kar je pogost pojav.

Takšen serviser, se bo potrudil poiskati in odpraviti napako, saj če je takoj ne more locirati ali je napaka na plinski napravi ali samem motorju, te nimam nikamor drugam poslati kot samemu sebi.

Lahko rečem, da so redki z zelo resnimi problemi. Velika večina je prezadovoljnih.

Utk ::

Je pa res problem je v "bencinskih" serviserjih. Plinski ti reče, da moraš redno nastavljat ventile (toliko že poznajo vse mašine, brez skrbi), "bencinski" ti pa reče "ah to je brez veze". In če ubogaš ta drugega, boš imel probleme, in kdo je potem kriv? Plinski te je opozoril, bencinski bo še naprej trdil, da ventilov ni treba nastavljat, je pa vseeno kriv plin, ki je zjebal mašino, ti se pa lahko pod nosom obrišeš.

WarpedGone ::

wapredone pač ne razume.

Jaz sem tisti ki je PLAČAL, razumeti mora tisti ki mi je storitev prodal.
Zagovorniki plinskih naprav ste enaki zagovornikom linuxa. Ko so problemi, je kriv uporabnik.

Ne ni, kriv je sistem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Vikking ::

Ti zahtevaš od monterja (ki se izključno ukvarja z montažo plinskih naprav) da se naj spozna na motor. Hecno oz. če ne že smešno.

Warpedone od koga imaš vgrajeno plinsko napravo, katero vozilo imaš in koliko prevoženih. Ker praviš da si imel slabe izkušnje z plinsko napravo. Kakšne težave si imel z plinsko napravo, kako si jih reševal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

TribesMan ::

Vsekakor mora monter/serviser sistema dobro poznati motor in delovanje le tega. Kako pa naj drugače z gotovostjo trdi da je vgradnja neškodljiva, in kako naj brez tega pravilno nastavi delovanje sistema?

Zraven tega sodi, da zna preveriti brezhibnost motorja ali detektirati napako na motorju preden se loti predelave, saj lahko s predelavo v nasprotnem primeru naredi več škode kot koristi. Tudi če se napaka pojavi kasneje mora monter/serviser ugotoviti napako neglede ali je napaka povezana z motorjem ali pa s plinskim sistemom.

Problem pa je ker pri nas vsak ki ima 5 minut časa misli, da lahko dela take predelave. Potem pa se po montaži plinske naprave pojavi lučka na armaturi, pa kličejo okoli "kako lambda sondo izklopit, da ne bo več svetila", namesto da bi odpravili vzrok za napako.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Utk ::

No, to da plin ni za vsakega, ki noče nič vedet o avtu in motorju, je pač res. Morda bo imel srečo, morda pa ne.
Ampak sej tudi dizla ne moreš ravno vozit tako kot da nič ne veš o dpf lučki, priganjanju mrzlega in podobno.
Oz. je v obeh primerih prihranek dosti večji, če se ti vsaj malo sanja.

Vikking ::

TribesMan je izjavil:


1. Vsekakor mora monter/serviser sistema dobro poznati motor in delovanje le tega. Kako pa naj drugače z gotovostjo trdi da je vgradnja neškodljiva, in kako naj brez tega pravilno nastavi delovanje sistema?

2. Zraven tega sodi, da zna preveriti brezhibnost motorja ali detektirati napako na motorju preden se loti predelave, saj lahko s predelavo v nasprotnem primeru naredi več škode kot koristi.

3. Tudi če se napaka pojavi kasneje mora monter/serviser ugotoviti napako neglede ali je napaka povezana z motorjem ali pa s plinskim sistemom.


Mokre sanje na kratko rečeno.

1. Monter plinske naprave samo pogleda v knjigici od proizvajalca plinske naprave, če dotičen motor potrebuje mazanje ali ne. Torej noben monter ne bo rekel da je montaža "nemogoča" zaradi tipa motorja. Le pogleda če je motor občutljiv na plin ali ne.
Plinski sistem se nastavi preko plinskega računalnika, (mape pridejo od proizvajalca plinske naprave, ki jo samo naloži za tip motorja).

2. Noben monter plinske naprave, ne bo preverjal če motor brezhibno deluje. To mora zagotoviti uporabnik. Zdaj če mu pripelješ vozilo ki deluje po treh cilindrih bo videl že z aviona da je nekaj narobe z vozilom. Oziroma ko da kontakt, da se izpiše 10 opozorilnih lučk da je vse nekaj narobe.
Posebej preverjat in opravljat diagnostiko vozila pred vgradnjo plinske naprave pa ne bo delal noben monter plinske naprave. Razen če servisira tudi dotično znamko, ter se zmeniš z njim da opravi pregled vozila. Monter ki samo montira in ne servisira vozil, bo samo vgradil.

3. večni problem kvazi monterjev. Če je problem plinske naprave, lahko z priklopom na plinski računalnik ugotovi če je napaka tam oz. je možno da je vgrajena defektna oprema. Kaj več pa ne more storiti. Kvaliteten monter se bo potrudil da bo popolnoma raziskal če je kriva plinska naprava.
Ostali te pošljejo na servis vozila, kjer pogledajo in če ne najdejo napake te spet pošljejo plinskemu monterju, pa se zgodba ne konča, uporabnik vozila pa dobi živčni zlom.


Še vedno ne razumemod kod vam predpostavka, da bo monter plinskinaprav (ki se ukvarja izključno s tem) še opravljal servise in pregled evozila. On poskrbi samo z aplinsko napravo in vgradnjo le-te. Hudič je v tem da ponavadi monter plinske naprave, nima računalnika za vozilo da bi skeniral napake na motornem računalniku in znanja da locira napako. Serviser vozila pa nima računalnika da skeniral napake na plinskem računalniku in znanja za odpravo napake. Od tod pošiljanje.

WarpedGone ::

Ti zahtevaš od monterja (ki se izključno ukvarja z montažo plinskih naprav) da se naj spozna na motor. Hecno oz. če ne že smešno.

Smešno bi bilo, če od njega tega NEBI zahteval.
Šraufa mašino, spreminja logiko in režim delovanja motorja, jaz pa od njega ne smem zahtevat da razume kaj počne vsaj mal bolje od mene?

Resno upaš tole naglas zagovarjat kot primeren pristop k plinskim predelavam?
Resno in iskreno upaš drugim priporočat da svoje včasih precej drage avtomobile podvržejo takšnim mazačem?

Ampak sej tudi dizla ne moreš ravno vozit tako kot da nič ne veš o dpf lučki, priganjanju mrzlega in podobno. Oz. je v obeh primerih prihranek dosti večji, če se ti vsaj malo sanja.

Ni vse slabo enako slabo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Vikking ::

WarpedGone je izjavil:


1. Smešno bi bilo, če od njega tega NEBI zahteval.
Šraufa mašino, spreminja logiko in režim delovanja motorja, jaz pa od njega ne smem zahtevat da razume kaj počne vsaj mal bolje od mene?

2. Resno upaš tole naglas zagovarjat kot primeren pristop k plinskim predelavam?
Resno in iskreno upaš drugim priporočat da svoje včasih precej drage avtomobile podvržejo takšnim mazačem?



1. Kako boš to zahteval to od monterja ki samo montira. Izbral si najcenejšega, sedaj pa od njega pričakuješ vrhunsko poznavanje tudi znamke tvojega vozila. Ravno to pravim izbira kvalitetnega monterja je izredno pomembna. Žal pa folk špara par 100€ in dobi monterja ki ne ve nič o motorju, razen to če rabi mazanje ali ne. Sama montaža plinske naprave pa je dokaj enostavna za mehanika.
Posega v motor ni. Plinski računalnik bere bencinske injektorje. Navrtajo se luknje v sesalni kolektor, namontirajo injektorji. Vse ostalo se zmonitra in priklopi. Ne spreminja se logika in režim delovanja. Vse pride pripravljeno plug&play iz tovarne.
Gre za dva vzporedna sistema bencin-plin (pri vbrizgu plinaste faze v motor). Pri vbrizgu tekoče faze pa je malo drugače.


2. Folk to dela. Jaz sem se prej izredno pozanimal v zvezi z plinom. Najprej sem poiskal kvalitetnega serviserja ki vgrajuje tudi plinske sisteme. Nisem izbiral plinske naprave, ter potem kje bi jo vgradil. Ampak sem izbiral monterja ki pozna VAG grupo motorjev jih servisira in je dober serviser teh motorjev.
Od takšnega monterja lahko zahtevaš vse kar si sam izjavil. Verjetno si me povsem narobe razumel. Govoril sem o tem zakaj do težav in nereševanju le-teh pride.
Žal je tako da potem rečejo da so vse plinske naprave zanič in povzročajo težave. Takorekoč vse plinske naprave so čisto OK, problem je v monterjih.

Ljudje pa začnejo s postopkom da izbirajo najcenejšo plinsko napravo, ter potem dajo zmontirati, kdorkoli pač že montira to plinsko napravo.


Sicer pa nisi povedal, pri komu si vgradil plinsko napravo, v katero vozilo in težave ki si jih imel.

WarpedGone ::

Ravno to pravim izbira kvalitetnega monterja je izredno pomembna.

Imaš seznam kvalitetnih?

Sicer pa nisi povedal, pri komu si vgradil plinsko napravo, v katero vozilo in težave ki si jih imel.

Še pri nobenem, ker:
a) še nisem našel monterja čez katerega nebi bilo sramotnih pripomb
b) doseg na plin je za moje pojme premizeren
c) prostor v prtljažniku je dragocen
d) vidim smisel v tovarniški garanciji
e) pri nakupu je prevagal dizl
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Z e) se strinjam, z ostalim pa ne.
Odvisno od avta, prtljažnik ostane. V novih avtih že itak težko dobiš ful size rezervno kolo, na plinu pa tudi ostaneš brez. Res pa nima smisla montirat plina v prtljažnik, če nimaš tistega prostora za rezervno gumo.
Doseg je 600-700 km, niti z bencinarjem ne dobiš dosti več. Če greš na črpalko na 7 dni namesto 10 z dizlom, se mi ne zdi strašna razlika. Meni ni težko tankat, težko je plačat :)
Če že kupuješ novega, oz. drugega, vzameš dizla pa je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

joze28 ::

Utk: za plin se mora človek odločiti sam, brezveze ga je posiljevati, bo manj škode.
Warped1: premalo časa si posvetil iskanju monterja za plin

Glede neizkušenih monterjev, stranke naj zahtevajo reference pred samo izvedbo.

Vikking ::

WarpedGone je izjavil:

Ravno to pravim izbira kvalitetnega monterja je izredno pomembna.

Imaš seznam kvalitetnih?

Sicer pa nisi povedal, pri komu si vgradil plinsko napravo, v katero vozilo in težave ki si jih imel.

Še pri nobenem, ker:
a) še nisem našel monterja čez katerega nebi bilo sramotnih pripomb
b) doseg na plin je za moje pojme premizeren
c) prostor v prtljažniku je dragocen
d) vidim smisel v tovarniški garanciji
e) pri nakupu je prevagal dizl



Montaža pri Hribar in Hribar (LJ-šmartinska),montira plinske sisteme od Plinexa. Imam Regomvl 85.000km na plin, brez težav, vozilo jih ima trenutno 265.000km prevoženih.
Vozilo po tovarniški podatkih porabi 9,2 l/100km bencina (realna v povprečju 10 l). Če to pretvorimo v znesek, me stane prevoženih 100km 14,39€ na bencin
Strošek pri vožnji na plin (vključena poraba plina in bencina na 100km, 80% samo kratke relacije, se pravi malo večja potrošnja bencina), podatek za prevoženih 9.510km pravi, da me je stalo gorivo (plin+bencin) 10,12€/100km.

Vsakih tisoč km prišparam 40€, se pravi vsak redni servis vozila na 15.000km imam prišparanih na račun goriva 600€. Servis plinske naprave je na 20.000€ in stane 35€. 65€ stane 5l olja za mazanje ventilov in zadostuje za 40.000km.

V tej temi sem tudi prilepil graf, ko je vozilo šlo na valje (test na bencin in na plin).


a) Še nisem videl človeka, ki se ne bi nikoli pritoževal. Vedno lahko pride do primera ko ima človek težavo z plinsko napravo. Kvaliteten serviser monter to reši brez zapletov in stresov za stranko.
b) in c) Namesto rezerve dobiš toroidni tank. Kapaciteta prtljažnika ostane popolnoma enaka kot pred vgradnjo. Doseg je precej povečan. Kako lahko trdiš takšno neumnost? bencinski tank+plinski tank.
d) tovarinška garancija na vozilo, če je vozilo kupljeno že z tovarniško vgradnjo naprave. Če je vgradnja naknadna, pa vem samo za primer monterja ki montira v Renault vozila, pri čemer tovarniška garancija na motor ostane.
e) smiselno oz. pri odločitvi je potrebno pač razmisliti in pretehtati. Sploh pri nakupu novega oz. novejšega vozila.

WarpedGone ::

Pa se pejmo streljat ...

a) Še nisem videl človeka, ki se ne bi nikoli pritoževal. Vedno lahko pride do primera ko ima človek težavo z plinsko napravo. Kvaliteten serviser monter to reši brez zapletov in stresov za stranko.

a) Niso problem "problemi", problem so "sramotni problemi". Neki je če zadeva ne dela OK ,pelješ tja in na enem naslovu v enem posegu zadevo porihtajo.
Sramota je pa da te balinajo levo in desno, nihče kriv, tu pa tam neko nekaj prčka po mašini, problem pa na dolgi rok ostaja nerešen. Beri zgoraj.

b) in c) Namesto rezerve dobiš toroidni tank. Kapaciteta prtljažnika ostane popolnoma enaka kot pred vgradnjo. Doseg je precej povečan. Kako lahko trdiš takšno neumnost? bencinski tank+plinski tank.

Če delam predelavo na plin me zanima doseg na plin in ne doseg na plin + bencin.
V konkretnem primeru je prostor za rezervno kolo že porabljen za razno kramo, ki pride z avtomobilom. če tja porinem toroidni tank, se kapaciteta prtljažnika zmanjša in nered v njem poveča. Občutno.

d) tovarinška garancija na vozilo, če je vozilo kupljeno že z tovarniško vgradnjo naprave. Če je vgradnja naknadna, pa vem samo za primer monterja ki montira v Renault vozila, pri čemer tovarniška garancija na motor ostane.

Ne ga skrivat, na glas povej :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

To zgoraj je tipičen primer slabega vgrajevalca.

Pri nobeni naknadni vgradnji ni tovarniške garancije, to pozabite. Lahko da monter neko garancijo, ampak z njo si lahko rit obrišeš ko on zapre firmo. To moraš sprejet, ali pa ne it v to.

Vikking ::

WarpedGone je izjavil:


1. Če delam predelavo na plin me zanima doseg na plin in ne doseg na plin + bencin.

2.V konkretnem primeru je prostor za rezervno kolo že porabljen za razno kramo, ki pride z avtomobilom. če tja porinem toroidni tank, se kapaciteta prtljažnika zmanjša in nered v njem poveča. Občutno.

3. Ne ga skrivat, na glas povej :)


1. Ne drži. Avtonomija se poveča, ker vgradiš dodaten tank. Mislim da ti niso razjasnjeni osnovni pojmi. Vsaj tistim ki imao plin so.

2. Zraven rezervnega kolesa sem imel dvigalko in osnovno orodje. Po vgradnji toroidnega tanka, je dvigalka in orodje še vedno na istem mestu. Premer tanka ni večji od premera kolesa, in ni višji od rezervnega kolesa. Res je, da izgubiš prostor ki ga imaš pod rezervnim kolesom in v rezervnem kolesu.

3. Za Renault: http://www.avtoplin.net/reference.html

Glede na tvoje izjave domnevam, da nimaš plinske naprave in je nikoli nisi imel. Iz tega lahko izluščim da slišiš razne gostilniške čenče oseb, ki tudi sami nimajo nobenih izkušenj. Potem pa tukaj fantaziraš z raznimi čudnimi izjavami. Ki so nekomu ki ima vgrajen plinski sistem zares čudne in nejasne.

WarpedGone ::

1. Ne drži. Avtonomija se poveča, ker vgradiš dodaten tank.

Česa od "imam se namen furat na plin in ne na bencin" ne razumeš?
Prazen plinski tank pomeni konec plinskega heca, da je še poln tank bencina v rezervi je čist mimo poante cenejše vožnje na plin.

Ne, nimam plinske naprave.
Sem imel resen namen se it to igro dokler nism zbral dovolj informacij in enostavno pogruntal da imam preveč rad svoje živce da bi se šel nategnit.
Super komu dela b.p., žal vas je premajhen procent da bi lahko to komurkoli bližjemu priporočil.

Plin pride v poštev kot tovarniško vgrajen in uradno podprt sistem s strani proizvjalca na dovolj uradnih servisih, da mi jih ni treba z lučjo iskat po sosednjih državah. Vse ostalo je garažno igračkanje. Ok za hobi, nikakor ne ok kot priporočilo prijateljem ki niso garažni hobisti.
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Sem imel resen namen se it to igro dokler nism zbral dovolj informacij in enostavno pogruntal da imam preveč rad svoje živce da bi se šel nategnit.


Tukaj si zakompliciral in tvojim možganom se ni dalo več :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Vikking ::

WarpedGone je izjavil:


Prazen plinski tank pomeni konec plinskega heca, da je še poln tank bencina v rezervi je čist mimo poante cenejše vožnje na plin.



Ojej, ojej. Imaš toliko predsodkov glede plinske naprave, da si prišel do nekega svojega zaključka, od katerega ne odstopaš. Žal je večina tvojih zaključkov napačnih po mojem mnenju.

Vsekakor si se pravilno odločil da si najprej zbral informacije. Ter nato sprejel odločitev. Žal sem mislil da ko si se oglasil, dasi imel plinsko napravo in bil razočaran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

-valvoline- ::

Danes je dost bencinskih ku majo LPG na voljo,tak da ni panike glede dometa.
Težava pr nekaterih modelih novejših avtov je v tem da se ventili sploh ne dajo nastavljat,nimajo hidravličnih dročnikov,pa tudi ročno se ne da nastavljat,torej nimajo klackalic ali nastavljive dročnike z ploščicami. Motor pride parajt naštelan iz tovarne in to je to.(npr ford mondeo,ford fusion,kar nekaj mazd in toyot pa tudi oplov in VWjev novejših letnikov). Kakšna neumnost je to da narediš motor katermu se ne da ventile nastavljat pa ja ne moreš verjet. Če se odmična gred malenkost obrabi z motorjem je konec oz obvezna menjava odmične,enako velja za sedala ventilov v primeru uporabe LPG.

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Saj mu lahko preprosto predočim da je ta njegova predpostavka napačna.
Pa gremo:
Imamo identična vozila A in B. Vozilo B ima vgrajeno plinsko napravo. Oba vozila z bencinskim tankom opravita 600km, vozilo B z polnim plinskim tankom opravi dodatnih 400km.

Oba vozila opravita identično pot 1.000km. Prostornina b. tanka 60l, poraba 10l/100km. Poraba plina 20% višja.

- Katero vozilo ima večjo avtonomijo? Vozilo B
- Prazen plinski tank pomeni res konec heca za vozilo B? Ne, ker ima še poln bencinski tank. Pomeni pa konec heca za vozilo A po 600km
- Kdo privarčuje, če sploh je kakšna razlika med A in B? Vozilo B (koliko, bo spodaj izračun)
- Izguba prtljažnega prostora? Vozilo B izgubi 5L-10L prostora, ker ne moreš ničesar vtaktni v platišče rezervne pnevmatike.
- Katero vozilo lahko poveča domet? Vozilo A ga ne more, razen da seboj vozi še 50l goriva v kanistrih. Vozilo B ima povečan domet za 70%,
Vozilo B lahko poveča tudi na 2.000km avtonomije. Torej če je izredno pomemben faktor domet, potem pač vgradiš večji tank. Konec koncev pa lahko kupiš kovček na strehi. Vendar je problem v tem ker imaš že v začetku napačno vozilo, saj če potrebuješ takšno avtonomijo, bo pri majhnem vozilo tudi bencinski tank predstavljal le avtonomije do 500-600km. Nakup večjega vozila v katerem bo še dovolj prostora in vgradnja večjega plinskega tanka ne bo problem.

Izračun privarčevanja.
Cena goriva: 1,439€/l
Cena plina: 0,777€/l
Vozilo A: za 1000km porabi 100l bencina= 143,90€
Vozilo B: za 1000km porabi 60l bencina (86,34€) in 48l plina (37,30€), skupaj= 123,64€

Vozilo B je privarčevalo v prevoženih 1000km, napram vozilu A, kljub temu da je še porabilo celoten tank bencina 20€ napram vozilu A. Je veliko ni veliko? nevem, verjetno je odvisno od posameznika.
Pa bi se lahko vozilo B peljalo samo na plin (privarčevalo še več), ter naredilo 1 dodaten postanek več, napram vozilu A. To pomeni le da bo vozilu A teoretično v 5minutah prej na cilju kot vozilo B na razdalji 1.000km.

Torej Warpedone? Ne moreš pa imeti vsega 100% se je treba pač malo zorganizirat. Pospravit prtljažnik, se odločit kaj od krame vozit, iti od doma 5 minut prej.

v bistvu tisto kar je res manjko ko imaš plinsko napravo pa zna res predstavljati problem, pa sploh nisi izpostavil. Pisal si stvari ki so samo "megla" ter dejansko ne predstavljajo nobenega problema.
Če ti povem samo enega od teh: izguba rezervne pnevmatike pomeni, da voziš seboj peno. Ki je pa dobra samo ob majhni predrtjih do nekaj cm. Kar pomeni če ti pnevmatiko raznese oz. je luknja prevelika za peno, je težava. Problem se rešuje pri večjih razdaljah, da pač v prtljažnik vržeš rezervno pnevmatiko, kar pomeni le to da si malo bolje zorganiziran. Oziroma da si pač član npr. AMZS-ja oz. imaš avtomobilsko asistenco (ki ponavadi stane koliko? 1€).

Vikking ::

Dodajam, še glede prihranka v zgornjem primeru:
Amapk vozilo B se preračuno vozi v teh 1.000km, kot bi stal liter bencina po ceni 1,236€. Kar pomeni da ima cenejši bencin samo še (Rusija in Ukrajina od držav ki so objavljene na strani AMZS: http://www.amzs.si/Cene_goriv_po_Evropi... ). Torej?

D3m ::

Pa še jaz dodam svoje. Pri meni je v tanku za bencin samo 15 l goriva od 60 l.

Jaz rabim samo bencin, da ogreje motor ostalo furam na plin. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Buggy ::

Se jaz dodam svojo izkusnjo. Imam vgrajeno plinsko napravo od nekje julija tega leta.
Povprecna poraba bencina zadnjih 100Kkm je bila 9l/100km
Plina poraba po zadnjih 8Kkm je 11l/100km
Tankam vedno pri plinarni LJ, kjer je plin se 10% cenejsi kot pri Petrolu/OMV (grem pac vsak dan mimo) in mi znese za cca. tri dni - cca. 400km na plin.
...tezav zaenkrat nobenih, na zacetku je bil vgrajen premajhen uparjalnik in je pri zelo agresivni voznji nad 6K obratov preklopilo na bencin, vendar po menjavi za vecjega, popolnoma nobene tezave vec. Motor je dokaj redek in predelovalcem ne prevec znan pa se cipan je povrhu ima pa na sreco hidravlicne drocnike. Tako da plin ni ravno nek bav-bav, ce ga montira clovek, ki ve kaj dela v avto, ki ni problematicen.

Hayabusa ::

Pišite zraven model vozila in proizvajalca plinske napeljave& montažerja, no.
Drugače smo na ravni 24kur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Buggy ::

Hayabusa je izjavil:

Pišite zraven model vozila in proizvajalca plinske napeljave& montažerja, no.
Drugače smo na ravni 24kur.


...ce mislis mene se v vsakem postu res ne mislim ponavljat.

D3m ::

Opel Vectra A 1.6 CDX (kratka različica)

Monter:

Avtoplin center d.o.o.
Spodnji Rudnik V/17
1000 Ljubljana
|HP EliteBook|R5 6650U|

Vesoljc ::

se moja izkusnja, a4 1.8t (110kw), letnik 99, limuzina. par mesecev nazaj sem dal vgraditi zavoli sistem (hribar&hribar). sistem ima dodatno mazanje. delam 100km AC na dan, ob zmerni voznji je poraba bencina pod 8 litrov. s plinom je poraba rahlo vecja (9.5). vgrajen je toroidni tank na mestu rezervnega kolesa. rezervno kolo (16') sedaj vozim v prtljazniku. sem mislil da bo kaka panika ko se gre na morje recimo, ampak mi je vseeno uspelo spakirati 2 kufra, hladilno torbo, lezalke za na plazo, ter kup polnih vreck.

po izracunih se mi bo nalozba obrnila prej kot v enem letu. zaenkrat zadovoljen :)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

krneki0001 ::

100 litrov bencina v avstriji na črpalah Eni stane 128,9 evra. Torej si pri nas s plinom in bencinom skupaj komaj par evrov cenejši.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Vikking ::

Na AMZS 1,329EUR.
Sicer pa izračun temelji na opravljenih 1.000km kjer porabiš 60l bencina in 48l plina.

Če pa bi opravil 1.000km samo na plin, 120l plina (če uporabim zgornje podatke porabe in da je 20% večja poraba plina na 100km od bencina, sicer se meni giblje 10%, pa vzemimo najvišje številke)
Stane 1.000km = 93,24EUR torej 35EUR prihranka napram ceni bencina avstrijske črpalke ENI. Pa je bila pri izračunu uporabljena najvišja cena plina pri nas. Plinarna lj in istrabenz imata cenejši plin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

krneki0001 ::

Vikking je izjavil:

Na AMZS 1,329€.
Sicer pa izračun temelji na opravljenih 1.000km kjer porabiš 60l bencina in 48l plina.

Če pa bi opravil 1.000km samo na plin, 120l plina (če uporabim zgornje podatke porabe in da je 20% večja poraba plina na 100km od bencina, sicer se meni giblje 10%, pa vzemimo najvišje številke)
Stane 1.000km = 93,24€ torej 35€ prihranka napram ceni avstrijske črpalke ENI. Pa je bila pri izračunu uporabljena najvišja cena plina pri nas. Plinarna lj in istrabenz imata cenejši plin.


Sem se zmotil, 1,281 je bila cena v nedeljo zjutraj, ko sem tankal v Celovcu. Pa še zanimivost, cena je bila za dizel, za 91 in 95 oktanski bencin enaka.

Pri majhni porabi in majhni mašini se plin ne izplača. Splača se tam pri 2400ccm in naprej. Ostalo so razlike premajhne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Pri 20-25,000 km na leto je donosnost plina v katerikoli mašini večja kot v kateremkoli produktu tvoje (pa še marsikatere) banke. Pa še tveganje je manjše :)

krneki0001 ::

samo bencin: 10 evrov na 100km - 2500 evrov na 25.000km

plin + bencin: 2 evra + 7 evra na 100km - 2250 evrov na 25.000km

Ne moreš voziti samo na plin, vedno ga gre nekaj za vžig avta, pa recimo da ga gre samo 1,5 litra na 100km in dodatnih 9 litrov plina. Razlika je torej 250 evrov na 25.000km. Vgradnja plina je recimo 2250 evrov za kvalitetno napravo z mazanjem (všteta tudi homologacija naprave). Torej moram 9 let vozit avto po 25.000km, da bom prišel na iste stroške.

Pa da ne boš rekel, da si nekaj zmišljujem, bom rekel, da gre za točno določen avto, ki ga poznam do obisti - subaru forester 2.0 brez turbine. Veliko kolegov ima tak avto in predelavo na plin. Poraba na bencin je od 8 do 9 litrov, poraba z plinom je nekje pod 2 litra bencina in 9 litrov plina na 100km. Sam sem vzel v račun liter in pol bencina in 9 litrov plina.

Lepo povedano, ne splača se na tem avtu.





P.S. Kakšna banka? Jst nimam nobene banke v lasti?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Ja, če je bencin po 1,2 evra, je računica druga. Ne vem kje ga ti kupuješ po taki ceni. Sem mislil, da smo v Sloveniji.
Lahko ti naredim podobno računico za 1,4-1,6 mašine kjer se splača.
Tudi 1,5-2 litra bencina na 100 km je preveč. Sicer odvisno kakšne relacije voziš, ampak pri nekomu je lahko tudi pod enim litrom.

Če vzameš slovensko ceno bencina, je razlika 4 evre na 100km, in jurja na leto, minus servis in še kakšna malenkost. Kaj pa potem, 3 leta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Buggy ::

@nebivedu: kaj pa ti racunas? Pri meni je racunica preprosta:

9l bencina x 1.5€ = ~13,5€
11l plina x 0.72€ = ~8€

torej razlika na 100km zgolj v energentu je dobrih 5€
na cca 2000km porabim 10l bencina ...to je 15€
...ce delam letno nad 30.000 je to prihranka samo v ceni energenta vec kot 1500€ na leto. Odstejes v tem obdobju se cca 250€ za hladne zagone in bencin + 50€ za mazalno olje je to na leto razlike v voznji na plin... 1200€.
Za instalacijo sem dal 1400€...in meni se bo povrnila investicija po 14-ih mesecih.

D3m ::

Ufff madona. Jaz sem za inštalacijo + homologacijo dal 1064 € investicija se mi je povrnila v manj, kot enem letu.
|HP EliteBook|R5 6650U|

veqlargh ::

Kaj so to buče ej, da se splača predelovat samo močnejše motorje. Noro. Men se je 1.4k investicija povrnika po cca 32k KM. Obdobje pa je leto pa 3 mesece. 1.6 motor, 77kw. Poraba bencina je bla 6.5L, plina 1L več... In v to povrnjeno investicijo sem vkalkuliral vse stroške bencina, servisev pa še 2x5L kanta tekočine za mazanje ventilov. Dajte nehat srat s temi bučami, da se splača predelovat samo močnejše motorje. Če delaš veliko KM, če boš avto imel dlje časa se splača tud 1.2 motor predelat.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ja, če je bencin po 1,2 evra, je računica druga. Ne vem kje ga ti kupuješ po taki ceni. Sem mislil, da smo v Sloveniji.
Lahko ti naredim podobno računico za 1,4-1,6 mašine kjer se splača.
Tudi 1,5-2 litra bencina na 100 km je preveč. Sicer odvisno kakšne relacije voziš, ampak pri nekomu je lahko tudi pod enim litrom.

Če vzameš slovensko ceno bencina, je razlika 4 evre na 100km, in jurja na leto, minus servis in še kakšna malenkost. Kaj pa potem, 3 leta?


Smo v sloveniji, vendar jaz v sloveniji tankam več ne. In to že kr dobre pol leta ne. Zanič gorivo in predrago. Na avstrijski bencin (Eni pumpa v Ceolvcu) naredim mnogo več kilometrov (poraba je zelo padla odkar tankam na tej pumpi), avto je zelo zelo bolj tih in dela veliko bolj mirno, kot na brozgo iz naših pump. Je pa trenutno razlika med litrom 95 oktanskega bencina pri nas in v Avstriji celih 15 centov, kar znese pri mojem tankanju 15 evrov (tankam nekje 100 litrov).

Imel sem 4.3 V6 motor v avtu in predelavo na plin. Ni problema, tam se mi je splačalo in je bila zadeva zelo uporabna. Pri sedanjem avtu se mi ne splača. Da bom 250 do 300 evrov na leto prišparal, se mi ne splača montirat plina, pa še premnogim problemom se izognem.
Verjamem, da imate nekateri drugačno mnenje, ampak sam osebno dam raje 250 do 300 evrov v celem letu več, pa imam avto samo na bencin, brez dodatnih predelav.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

No, jaz imam pa bližje do bosne kot do avstrije, tam je pa plin pod 50 centov. Ampak seveda ne hodim tam po plin, niti v Avstrijo po bencin.
Pa tudi če tankaš v Avstriji po 1,3, je to bolj 12 EUR na 100 km kot pa 10, razlika na leto pa 750, in ne 250.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
34 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346974 (34366) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610437 (7244) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912641 (6015) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216893 (6345) Buggy

Več podobnih tem