» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
35 / 56
»»

Vikking ::

Če se ne motim, je v avstriji LPG občutno dražji kot pri nas. Mislim da se giblje okoli 0,8€/l do 0,9€/l in glede na njihovo ceno bencina, je pa prihranek že precej manjši. Montaža plinske naprave pri teh cenah, ki je pri njih, ni več rentabilna.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

No, jaz imam pa bližje do bosne kot do avstrije, tam je pa plin pod 50 centov. Ampak seveda ne hodim tam po plin, niti v Avstrijo po bencin.
Pa tudi če tankaš v Avstriji po 1,3, je to bolj 12 EUR na 100 km kot pa 10, razlika na leto pa 750, in ne 250.

V AT je najcenejši LPG ku sem vidu 75c. Dvomim da ga dobiš za 50c.

Utk ::

V bosni, ne avstriji.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

No, jaz imam pa bližje do bosne kot do avstrije, tam je pa plin pod 50 centov. Ampak seveda ne hodim tam po plin, niti v Avstrijo po bencin.
Pa tudi če tankaš v Avstriji po 1,3, je to bolj 12 EUR na 100 km kot pa 10, razlika na leto pa 750, in ne 250.


Če tankam po 1.3 evra pri porabi 8 litrov je cena 1.3 X 8 = 10,4 evra. Torej je razlika nekje med 250 do 300 evrov na leto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Ja, če ti 2,0 mašina kuri 8 litrov in hodiš v drugo državo tankat, se ti plin morda res ne splača. Kot se ti tudi sigurno ne, če narediš manj kot 15-20,000 na leto. Zato v Sloveniji ni 60% avtov na plin, ampak par %, in tem se splača.

krneki0001 ::

Letos jih bo nekje 25.000, do lanskega leta jih je bilo 65.000 letno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

petersnice ::

Jaz sem pa nad plinom prav navdušen. Kljub začetni skepsi sem kupil eno leto starega forda, ki je že bil predelan na plin z Emmegasovim sistemom.

Navdušujejo predvsem nizki stroški - 100 kilometrov me v Sloveniji stane okrog 5.5€, približno 4.5€ manj kot na bencin (seveda nekaj bencina vseeno porabim in razlika je dejansko nekaj manjša). Še posebej navdušujujoči so stroški v tujini - v Italiji je recimo plin skoraj trikrat cenejši od bencin. Dobrodošla je tudi velika avtonomnost.

Tehničnih težav nisem imel še nobenih, kakih velikih razlik med vožnjo na plin in vožnjo na bencin ni.

Moti nekaj odžrtega prostora v prtljažniku, različni nastavki v različnih državah (a ko nastavke enkrat nabaviš...), da se je včasih treba malce potrudit, da najdeš ustrezno črpalko, pa da nimam ravno proste izbire serviserja (za redne servise).

umexteacher ::

Sodeč po spodnjem članku ima plinski punto isto porabo (v €/100km) kot dizel (5,5€) in 8€ na bencin. Ista je tudi nakupna cena novega, res pa ne vem kako so dobili tako visok strošek servisa do 120.000km(plin 1700€ vs dizel 770€)? Mi je pa všeč, ker so dali podatke za isti avto.

http://www.zurnal24.si/brez-servisa-sli...

Utk ::

Da bo uradni servis do 120,000 km stal 750 evrov je fantaziranje, bencinar ali dizel niti ni pomembno. Če mi dajo to črno na belem, kupim takoj, 3 komade. Sej ne, da kater res ne pride tako poceni čez, ampak ne moreš tega obljubljat. Če pa že, je nemogoče, da bi isti avto z drugim motorjem za iste servise naenkrat porabil jurja več. Tudi če ima intervale razpolovljene.

-valvoline- ::

A4 1.9tdi gre naprej do bozica. Ze mam kupca zajga, ponudu je 1700e. Nek cajt se bom fural z ax-om ki ga dobim zastojn od sestricne, po novem letu grem v IT po nek liliputancek na LPG. Najveretneje corsa 1.2 16v. Al pa neki podobnega do 1.3 prostornine obvezno v najnizjem razredu. Če bodo se enkrat podrazili cestno takso naslednjic bom avto registriral v tujini, na Madzarskem baje stane kompletna registracija 150e obvezno se bom pozanimal kak bi se dalo to uredit.

Vikking ::

Če bi bilo tako preprosto, verjemi, da bi se vsi prekmurci vozili z madžarskimi, dolenjci pa s hrvaškimi tablicami.
V državi kjer imaš stalno prebivališče ga lahko registriraš. Oziroma imeti začasno prebivališče vsaj 6 mesecev na madžarskem, kar pomeni delovno dovoljenje.

Kako pa to iz 1.9tdi, na corso 1.2+plin?

-valvoline- ::

Komunajzerje ne mislim futrat. Pa vinjeto ne bom kupoval naslednje leto. Od mene bodo torej na minusu vsaj 300-400 evrov na registracije in vinjeto,pa se nekaj na trosarine.
Btw opazam precej avtov z madzarskimi tablicami na prekmurskem. Sem ziher da to nasi registrirajo avte tam,saj smo skupaj v EU.

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

Utk je izjavil:

Da bo uradni servis do 120,000 km stal 750 evrov je fantaziranje, bencinar ali dizel niti ni pomembno. Če mi dajo to črno na belem, kupim takoj, 3 komade. Sej ne, da kater res ne pride tako poceni čez, ampak ne moreš tega obljubljat. Če pa že, je nemogoče, da bi isti avto z drugim motorjem za iste servise naenkrat porabil jurja več. Tudi če ima intervale razpolovljene.


To so uradni podatki in ne nekaj iz druge roke, po možnosti od nekoga, ki ti to prodaja!!!

Utk ::

No, radi bi videl kaj točno je v teh zneskih.

Utk ::

Ta dizel ima recimo servisni interval 30,000 km, in so v 770 evrih 4 servisi, se grem pa stavit, da ti potem rečejo, da bi bilo vseeno dobro delat servise malo bolj pogosto, sploh če ne narediš 30,000 v enem letu, pa dobro bi bilo, da vsa je prvi servis na 10-15. In potem to ni več 4 servisi do 120, ampak 7-8, in pridemo do bolj realne cifre.

Hayabusa ::

Servisni interval je 30 000 km ali 1 leto, kar pride prej.

Utk ::

Ja ja, sem imel že dva avta s takim intervalom, pa v resnici nikdar ni veljal. Razen če ti je vseeno če po teh 120 kkm vse skupaj crkne. Vsaj tako ti pol rečejo, ko že kupiš.

WarpedGone ::

Po 225k in 30k servisnem (na 9-10 mesecev) je bila še vedno prva turbina in vse b.p. pod havbo.
Pri zloglasni laguni II 1.9dCi, letnik 2003 (november 2002).

Mal preveč napamet nabijate in posplošujete.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Sej lahko je, samo na servisu ti rečejo, da bi bilo dobro to malo skrajšat. Jaz itak ne naredim 30 na leto, pa so mi že pri 25 rekli, da je to preveč za eno leto.

Buggy ::

skrajsal zakaj? Saj olje+oljni filter itaq menjas na 15K...jaz ga letno enkrat na servisu drugic pa sam. Za ostale stvari pa krajsanje intervala nima nobene bistvene veze.

umexteacher ::

Na servisu bi itak najraje vsakih 300km olje menjali (ker je 33% računa menjava, 33% olje, 33% pa ponavadi še marže na olje)... Končno so nekje navedeni tovarniški podatki za isti avto, da ne poslušam pol kako se nekdo z motorjem 7.0 pelje za 6€ na plin, seveda brez omembe kakršnegakoli servisa, tudi plinske naprave itd... pa da je poraba ista kot na bencin, pa take buče.

Poraba torej: 8€ na bencin vs. 5,5€ na plin oz. nafto. S tem da imata nafta in bencin skoraj isto ceno, plin je pa pol cenejši... (porabo na plin sicer lahko zmanjšajo, ampak to spet ni dobr za motor).

Hayabusa ::

Olje in ostalo obo lahko prineseš tudi svoje, samo da ustreza zahtevanim specifikacijam proizvajalca.
Npr VW dpf motorji, imajo vw svoj standard zahtev za olje, če boš prinesel najbolj poceni 15w40 in Lidla ne bo ok.

umexteacher ::

ko sem to naredil mojemu mehankarju, bol žalostnega obraza še nisem videl ;) jaz sem kupil olje, ki so ga dajali v moj avto v ameriki (po standardih in pol cenejše) ampak so tu vseeno mehaniki zmajevali z glavo, češ da ni original...

trololo2 ::

Poleg pande zdaj še Punto LPG. Tovarniško vgrajen LPG za 12k€. Precej mikavno, pa zgleda se LPG končno prebija tudi proti "višjim" razredom.

WarpedGone ::

Finally!
Obstaja kje up-to-date karta LPG točilnic?
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

matvoz ::

Projekt se je skozi čas malo razcepil. Najprej sem imel samo plinske-crpalke.si, potem pa sem se lotil še evropskih črpalk (mylpg.eu). Ta stran je za odtenek malo bolj user friendly, pa seznam črpalk v tujini je bolj up to date. Sicer pa prvo stran še vedno osvežujem ko dobim info o novih cenah/črpalkah.

(shameless plug)

K0K0 ::

Na seznamu manjka nova OMV črpalka Grosuplje Cikava ob avtocesti Lj. - Grosuplje.
http://www.grosuplje.si/nov-bencinski-s...

matvoz ::

Hvala za info K0K0. Črpalka dodana na oba portala.

scenic16 ::

Kolega menjal Punto CNG, original vgradnja, 3.4EUR/100km, za Touran CNG 4.5EUR/100km, pazi EUR!.
Letno naredi cca 60.000kn, Ljubljana okolica.
Nadzadovoljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: scenic16 ()

umexteacher ::

Pa pri nas sploh lahko kje kupiš nov avto na CNG ?? Pa pri nas sploh to kdo servisira ? Jaz še LPG cvikam imet pri tako slabem nadzoru, kaj šele CNG, ki ima cirka 200 barov pritiska... RES se čudim, da še ni kje kaj počilo

Hayabusa ::

VW, Fiat imata nekaj modelov CNG.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

D3m ::

umexteacher je izjavil:

Pa pri nas sploh lahko kje kupiš nov avto na CNG ?? Pa pri nas sploh to kdo servisira ? Jaz še LPG cvikam imet pri tako slabem nadzoru, kaj šele CNG, ki ima cirka 200 barov pritiska... RES se čudim, da še ni kje kaj počilo


Sem tempirana bomba bolje, da me ne srečaš na cesti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

umexteacher ::

Se strinjam (ampak 300€ je pa 300€ ane):
1.) pre-nekateri sistemi že več let niso videli servisa
2.) tudi če so ga sem skeptičen, da je kdo kaj konkretnega menjal (tudi če je na računu, pri nas ne veš, če je bilo res kaj menjano)
3.) pri homologaciji niso preverjali plinotesnosti (zakaj pol plačaš, ne vem)

Hayabusa ::

3.) pri homologaciji niso preverjali plinotesnosti (zakaj pol plačaš, ne vem)

Gledajo samo papirje in pišejo račune.

Malajlo ::

CNG je bolj varen kot LPG. Najprej zaradi tega, ker gre metan v zrak, ne pa po tleh. Pa še višjo temperaturo vžiga ima (600oC). Pritisk je tukaj irelevanten.

D3m ::

Malajlo je izjavil:

CNG je bolj varen kot LPG. Najprej zaradi tega, ker gre metan v zrak, ne pa po tleh. Pa še višjo temperaturo vžiga ima (600oC). Pritisk je tukaj irelevanten.


???
|HP EliteBook|R5 6650U|

mark64 ::

Ojojjj..ja zdaj pa sem se moral še jaz registrirat, da realno napišem nekaj o mojih izkušnjah z LPG. Ajoj kaj vse pišejo nekateri...že takoj na začetku teme sem zasledil anti lpg-jevca Pyro al nekaj takega ....ma le od kod je izbrskal take negativnosti od lpg-ja, če pa CEL... RES CEL SVET piše v korist LPG. No veliko tega sem že napisal na citroen bilten forumu, čeprav nisem bil tam že kar nekaj časa. Kogar ta tema zanima naj malček pobrska. V glavnem takoj na začetku naj povem, da sem z sedem letno uporabo avtomobila na plin zelo zadovoljen....problemov ni. Na števcu je zdaj 260.00O KM ...vgrajen pa je bil leta 2006, ko je avto šel iz garancijskega obdobja. Mislim, da je bilo na števcu 48.ooo km. Kaj sem imel v okvari od takrat do današnjega dne pa tukaj ne bi pisal, saj je vse lepo napisano na citroenbilten forumu. Dodam še samo tole...s samim plinom NIKOLI do sedaj nisem imel nikakršnih problemov in tudi mi ni povzročil kakih poškodb ventilov ali kakih drugih motronih delov ali katalizatorja itd...olje je neverjetno čisto in ga menjam na vsakih 50.000 km torej kar skupaj z avtomobiliskimi gumami. Samo res ne morem verjeti kake doktorske disertacije so pisane na temo LPG v avtomobilu. Tisti, ki ste tako skeptični naj vas malček potroštam...dajte se malček umiriti no..saj tudi sam sem bil skeptik pred vgradnjo lpg v avtomobil...pa bomba pa smrad po plinu...eksplozija...obraba ventilov pa dodatno vzdrževanje lpg sistema pa cena ki nikoli ne veš ali bo še večja od benzina in ali se ga bo sploh dobilo na črpalkah.....ma dejte se mal umirit no...ne kvasit neumnosti. Mal prečekirajte ostale forume in forume po vsem svetu in šele na to se spustite na realna tla. Seveda s tem da imam avto na plin ne bom obogatel a v današnjem času, če delaš po cca. 25.000km na leto, kot jaz in še več je ta investicija vsekakor opravičljiva. Pišem argumentirano in nič ne dodajam ali pa odvzemam v plus ali minus mašini na plin tako, da pri vzdrževanju le tega uporabljam softver od Lovatto EASY FAST z USB priklopom in če kdo potrebuje fino in natančno nastavitev vsega mu to naredim zastonj. Filter plina menjam tudi na vsakih 50.000 km in je to strošek enega dobrega kosila. Veliko tega bi se dalo še napisati a žal moram sedaj počasi zaključit. Želel sem samo to...berlingo 1.6i 16v na plin je prava stvar...vsi nekaj šimfajo te nfu motorje a jaz sem imel z njim sicer nekaj težavic a nikoli takih, ki bi mi povzročile vrtinec v denarnici. Zdaj imam se softversko inhardversko podporo ne samo za moj avto pač pa tudi za ostale firme ...recimo za OPEL, kjer lahko rečeš " nema da nema " Pred kratkim se mi je pripeljal moj prijatelj z vectro in smo ugotovili zakaj mu sveti lučka ...egr venil malfunction...no pa je to sam potem uredil...glejte ...na servisu odirajo ta take diagnoze precej everčkov, ko pa je vse tako enostavno, če se človek navaden kot jaz teleban vsaj malček spusti v motoroznanstvo...saj nihče ne ve vsega in nihče ne zna vse...se pa da marsikaj, če to človeka zanima, kot mene. Malček sem pa res razočaran nad temi posti, ki so toliko v minus za LPG...zakaj ? a morda to pišete iz lastnih izkušenj kot jaz ali ste to prečitali kje drugje ....res mi ni jasno. Zaključim ok, čeprav bi lahko pisal še in še a postajam mal tečen že sam sebi :-) SREČNO v Letu 2014 ...PA ČIMMANJ OBRABE VENTILOV ...ČIMMANJ SAJ, ŽVEPLA in čimdebelejo denarnico.

Vikking ::

Saj bi še prečital. Ampak takle zmazek, vsaj če bi uporabil osnovnošolsko znanje pravopisa bi bilo mnogo mngo lažje prebrati in razumeti.

umexteacher ::

@mark: vprašaj se zakaj tega (lpg avtoplin a) nimajo policaji, ko je tako-zelo-dober in zanesljiv.

Vikking ::

umexteacher je izjavil:

@mark: vprašaj se zakaj tega (lpg avtoplin a) nimajo policaji, ko je tako-zelo-dober in zanesljiv.


umexteacher: vprašaj se zakaj tega (lpg avtoplin a) ima pošta slovenije, ko je tako-zelo-dober in zanesljiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Utk ::

Človek je realno napisal, da en avto ni imel problemov na plin. Ne samo slovenščina, tudi statistika je za šut.

umexteacher ::

In koliko jih imajo? 2?

-valvoline- ::

No evo, jaz sem vceraj prodal svoj a4, naslednji avto bo verjetno corsa 1.2 16v l.02-03 na plin. Grem v IT enkrat februarja ali marca si po enga liliputancka prostornine do 1.3 na lpg. Skoda da pr nas se vedno ni polnilnic na metan, ce bi blo bi prpelu neki predelanega na metan.
Poznam se par oseb ku so prodal svojih konjickov z prostornino cez 1.8. Trenutno je tudi masovna razprodaja vsega z prostornino cez 3.0, bolgari in rusi bodo pobral vse. Se posebej gre v promet SDI, saj ni normalno da za 47-50kw placas 150e cestne takse. Ti bodo v zelo kratkem casu zginili z slovenskih cest.

Zgodovina sprememb…

TRIROG ::

Bodi previden pri Oplih - po mojih informacijah niso najbolj hvaležni motorji za predelavo na plin. Kljub mazanju bojda pogosto pride do poškodb sedežev ventilov, zaradi uporabljenih "mehkejših" materialov...

D3m ::

-valvoline- je izjavil:

No evo, jaz sem vceraj prodal svoj a4, naslednji avto bo verjetno corsa 1.2 16v l.02-03 na plin. Grem v IT enkrat februarja ali marca si po enga liliputancka prostornine do 1.3 na lpg. Skoda da pr nas se vedno ni polnilnic na metan, ce bi blo bi prpelu neki predelanega na metan.
Poznam se par oseb ku so prodal svojih konjickov z prostornino cez 1.8. Trenutno je tudi masovna razprodaja vsega z prostornino cez 3.0, bolgari in rusi bodo pobral vse. Se posebej gre v promet SDI, saj ni normalno da za 47-50kw placas 150e cestne takse. Ti bodo v zelo kratkem casu zginili z slovenskih cest.


Caddy 2.0 (51kw)cestnina cca. 130€
|HP EliteBook|R5 6650U|

Epistola ::

Pozdravljeni,

sem nov na forumu - Juhej! Včlanil sem se, ker sem tudi sam uporabnik LPG. Lani jeseni sem kupil opel astro letnik 2010 in jo takoj predelal na avtoplin. Odločil sem se za PLINEKS (cca. 1300€). Na leto naredim cca. 50.000 km. Skratka skupno sem jih s plinom prevozil že 70.000 in zaenkrat nisem imel večjih težav. Karkoli je bilo narobe, se je garancijsko tudi zamenjalo. Vse do prevčerajšnjim, ko je bila ugotovljena napaka pri kompresiji na cilindru. Upam, da me popravilo nebo preveč stalo :) Imam pa eno vprašanje za vse uporabnike avtoplina s pozitivno izkušnjo: Katere znamke avtomobilov in vrstami motorja priporočate za nakup, saj bom v kratkem menjal avto? Osebno sem privrženec nemških proizvajalcev avtomobilov. Zanimajo me torej vaše pozitivne izkušnje in priporočila. Veliko sem jih že prebral, rad pa bi slišal nove :)

Hvala za odgovore!
E.

Hayabusa ::

se do prevčerajšnjim, ko je bila ugotovljena napaka pri kompresiji na cilindru.

Zaradi lpgja ?
Tip motorja ?
Če na 150 k km crkne velik bencinar je znak, kako dobre motorje delajo Nemci ;).

Utk ::

Tipično za oplove mašine na plin brez mazanja z ne preveč kvalitetnim sistemom, ventili pa tudi niso bli najbrž nikoli štelani. Strošek ne bo majhen, to je ziher. Me pa tudi zanima kakšen.
Hayabusa, to ni napaka motorja, to je "by design". Če bi bla mašina vzdrževana kot je predpisano do tega ne bi prišlo.

Hayabusa ::

Če piše da je kupil novo in servisi pri uradnem pooblaščencu.
««
35 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346974 (34366) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610437 (7244) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912641 (6015) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216893 (6345) Buggy

Več podobnih tem