» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
33 / 56
»»

Malajlo ::

Nekako tako. Ne pa % klanca...

umexteacher ::

@Nebivedu: 2% višja poraba, je pa lep rezultat. pol se mu pozna kaj na moči al nič?

obremenitev motorja sem hotel ponazorit (pač za lažje razumevanje) v % klanca, jejhata

krneki0001 ::

Na moči pravi, da se ne pozna nič. Naj bi bila mapa tako prirejena.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Na Norveškem je bencin tako drag, da se splača tudi kakšna bolj advanced predelava, ki se pri nas vseeno ne bi.

Buggy ::

@Nebivedu: 2% višja poraba, je pa lep rezultat. pol se mu pozna kaj na moči al nič?


vau..kako pa je teh 2% na 70Kkm zracunal...jaz samo ce samo na bencin vozim, opazam razliko glede na nacin voznje in vremenske razmer vec kot 30%

Naceloma pa je stvar taka, da mora motor ce zeli obdrzati isto moc na plinu kot na bencinu porabiti cca 10-15% vec plina zgolj zaradi razlike v kaloricni vrednosti med energentoma...ko je govora o plinskem sistemu z uparjalnikom.

Danes ce bo vse po sreci dobim nazaj predelan avto na plin...upam da ne bo kaksnih vecjih tezav, kot jih lahko berem zadnje case tu in tam.

krneki0001 ::

Ni nič računal, so kr na valjih testiral. In razlike je toliko.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

umexteacher ::

no zdej vsaj vemo, da je potrebno ventile štelat na plinu vsake tolko (čudim se samo da jih na bencinu ni blo nikol treba, pa smo naredl 200k km) je pa zato fajn forum, da zveš kaj novega.

Buggy ::

umexteacher je izjavil:

no zdej vsaj vemo, da je potrebno ventile štelat na plinu vsake tolko (čudim se samo da jih na bencinu ni blo nikol treba, pa smo naredl 200k km) je pa zato fajn forum, da zveš kaj novega.


ce so ventili mehanski potem je tudi pri voznji na bencin smiselno preveriti zracnost ventilov na cca 100kkm kot je bilo ze receno, v kolikor pa ima motor hidravlicno izravnavanje zracnosti ventilov, pa nimas kaj nastavljati.

Sem konkretno za moj motor, ki ima namrec hidravlicne vrntile povprasal kako bo s tem sedaj pri plinu in mi je serviser (ne plinski) zagotovil, da nimam kaj stelat, ker so samonastavljivi...verjetno se ekstra denarja pac nebi branil ...vem pa ne :P

krneki0001 ::

umexteacher je izjavil:

no zdej vsaj vemo, da je potrebno ventile štelat na plinu vsake tolko (čudim se samo da jih na bencinu ni blo nikol treba, pa smo naredl 200k km) je pa zato fajn forum, da zveš kaj novega.


Če jih ti nisi na bencinu štelal, to ne pomeni, da se ne štelajo. Nastavljali naj bi se na 100.000km, da mašina bolj optimalno deluje (in da imaš manjšo porabo)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Buggy je izjavil:


Sem konkretno za moj motor, ki ima namrec hidravlicne vrntile povprasal kako bo s tem sedaj pri plinu in mi je serviser (ne plinski) zagotovil, da nimam kaj stelat, ker so samonastavljivi...verjetno se ekstra denarja pac nebi branil ...vem pa ne :P

Kater motor že imaš? Če ne rabiš mazanja, je to res, če ga rabiš, se pa hidravlični štelajo samo do neke meje, ko gre pa čez to mejo, je sranje še večje.

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

umexteacher je izjavil:

no zdej vsaj vemo, da je potrebno ventile štelat na plinu vsake tolko (čudim se samo da jih na bencinu ni blo nikol treba, pa smo naredl 200k km) je pa zato fajn forum, da zveš kaj novega.


ce so ventili mehanski potem je tudi pri voznji na bencin smiselno preveriti zracnost ventilov na cca 100kkm kot je bilo ze receno, v kolikor pa ima motor hidravlicno izravnavanje zracnosti ventilov, pa nimas kaj nastavljati.

Sem konkretno za moj motor, ki ima namrec hidravlicne vrntile povprasal kako bo s tem sedaj pri plinu in mi je serviser (ne plinski) zagotovil, da nimam kaj stelat, ker so samonastavljivi...verjetno se ekstra denarja pac nebi branil ...vem pa ne :P


Tole ne drži čisto.
Samonastavljivi ventili se isto lahko nastavljajo. Poanta je v tem, da se lahko "samonastavijo" do nekih toleranc. Ko pa to presežejo (se razštelajo preko tega) jih je treba tudi te ponovno nastaviti v meje toleranc, da se bodo lahko "samonastavljali".
In ker ljudje mislijo, da jim tega ni treba početi, avto vedno več "pije" olja in bencina, izpuh ima slab na tehničnem, ker ni pravo izgorevanje, potem pa jokajo, da imajo star avto, ki ne dela tako kot bi moral.

Problem je pa tudi na servisih, ker imamo mehanike slabe in lene. In pri samonastavljivih ventilih je malo več dela, da se nastavijo, zato se tega ne lotijo, ker je več dela in ker je malo težje narest kot nenastavljive.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

Samonastavljivi ventili NE obstajajo. Obstajajo pa hidravlični dročniki ki opravijo to nalogo. Pr nekaterih avtov tega ni,pa se ventili ročno nastavljajo,enim se štelajo *klackalice*(suzuki swift,peugeot 206 itn) ,drugi majo podloške (fiat punto,uno itn) nekaterim se sploh ne da štelat,par novejših fordov je takšnih in ti niso primerni za predelavo.

Buggy ::

kot je rekel -valvoline-, imam hidravlicno izravnavanje ventilov (drocnik), ki deluje na pritisk olja. Nastavlja se nicesar, ker ce so z njimi problemi (dizelski zvok) to pomeni, da imas ali zapacane vode do njih (neredna menjava motornega olja) ali pa je prislo do njihove mehanske okvare in jih je potrebno zamenjati.

Drugace pa sem danes prevzel avto in vse pohvale Tomazu na Rudniku. V motornem prostoru se razen flaske za V-lube in majhne in licne elektronske enote za mazanje ter razdelilca plinske napeljave, ki gre potem do injektorjev, ki so skriti pod motornim pokrovom ne vidi popolnoma nicesar.

Voznja sicer samo od njega do sluzbe po obvoznici (15km) zaenkrat kaze na to, da ni popolnoma nobene razlike v rezimu delovanja med bencinom in plinom. Pohodil sem tudi iz krizisca na polno do 6K obratov in ni nic preklopilo. Zaenkrat zelo zadovoljen, vec pa porocam ko bo malo vec km :P

-valvoline- ::

Če se sedež ventila tolk znuca da ga dročnik ne more nivelirat nič ne pomaga in je treba glavo zamenjat. Nekateri modeli motorjev-glav imajo možnost zamenjave sedežev,pr nekaterih se ne da. Dober majster zna sedeže tudi obnovit,nafila-zašvasa z kovino ali aluminij odvisno ksen je sedež pa se lepo zbrusi da bo tko k novo.
ps.
Jaza pa glih hočem da se vse vid pod pokrovom. Lahko spremljaš in vizuelno kontroliraš kako je stanje. Tak da vedno k si kupim avto plastični pokrov vržem vun,dokler ne pride čas da avto prodam pa ga dam nazaj.
XD

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

-valvoline- je izjavil:

Če se sedež ventila tolk znuca da ga dročnik ne more nivelirat nič ne pomaga in je treba glavo zamenjat. Nekateri modeli motorjev-glav imajo možnost zamenjave sedežev,pr nekaterih se ne da. Dober majster zna sedeže tudi obnovit,nafila-zašvasa z kovino ali aluminij odvisno ksen je sedež pa se lepo zbrusi da bo tko k novo.


ja sam sedala ventilov nimajo nobene veze s tem ali se jih nastavlja ali ne, znucajo se zaradi drugih stvari...govorim za hidravlicno vodene ventile seveda.

Kater motor že imaš? Če ne rabiš mazanja, je to res, če ga rabiš, se pa hidravlični štelajo samo do neke meje, ko gre pa čez to mejo, je sranje še večje.


motor je tale

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Ah po moje bo ta motor lepo delal dolgo časa. Če boš kdaj naredil 300 jurjev z njim, in ga še hotel imet nekaj časa, se bo pa vseeno treba malo z ventili ukvarjat.

-valvoline- ::

Pr dizlih sedeži ne trpijo nič,saj nafta podmazuje in saje delujejo kot tesnilo. Pr bencincih sploh na novejših pride do obrabe sedežev zarad prerevne mešance in visokih temperatur. Plin pa nima nobene mazalne lastnosti,ne proizvaja saj pri zgorjevanju, temperatura zgorjevanja je še višja kot pr bencinu in zato sedeži trpijo še bolj.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Evo kolk stane predelava v Makedonijo.
http://www.plimont.com.mk/
http://www.plimont.com.mk/index.php?pag...
6100 denara njihovih je 100 evrov.
Sekvenčni multipoint za 500 evrov,pr nas pa 1500. Jap mastno služijo tile naši majstri.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Tudi pri nas so bile podobne cene kakih 10 let nazaj. Vmes so prišle subvencije in mal več popularnosti pa je šla cena gor za 50% zarad popularnosti in za komplet subvencijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Kaj češ, dizel mašina tudi ne bi rabla bit 2 jurja dražja od bencinarja, sej cela tolk (njih) ne stane. Cena je na maksimumu da se vsaj nekateremu folku še izplača.

WarpedGone ::

Del problema je da se je folk navadu primerjat cene turbodizl mašin z relativno simpl atmosferskimi bencinarji.
Če greš u rikverc in za neko dnar sestaviš mašino, bo bencinska varianta mela več moči in več porabe. Pol pa zbiraš :)
Zbogom in hvala za vse ribe

umexteacher ::

folk se je navadu napisat, da je superzadovoljen z avtoplin _om ko ima 15 km ;)

Malajlo ::

CNG je zakon. 15 eur za 300km. Ajde, recmo 20 eur, ker bo najbrž četrta ledica ugasnila. V bencin preračunano je to čisto preveč premalo. Pa najbrž bi bil kak deci manj, če ne bi v teh dopustniških kolonah stal. Ali pa par evrov, če bi imeli evropske cene.
mJTD me bo koštal 25 eur za isto pot. Najmanj toliko.

Isotropic ::

pri cng je problem predvsem, da v slo prakticno nimas crpalk zanj. in da rezervoar mora biti un velik cilinder zaradi pritiska.

umexteacher ::

Kaj se splača imeti od tega lahko vprašaš taxiste (dost realna informacija pomoje).
LPG ima vsaka bencinska, CNG je pa tu (imho) mal offtopic, niti jih ni veliko vozil... edin zdej če je kaka druga fora da tu omenjate CNG ? Bi se spodoblo narest pol šeeno temo, če ste res interesenti za CNG. Večina naključnih bralcev tega (lpg in cng) pomoje niti ne loči pa...

Malajlo ::

Hja, pred leti so navadne flaše prklaplal, ko LPG pump ni bilo (oziroma je bila na Verovškovi in na Barju). Zemeljski plin pa lahko tudi doma filaš. Se voziš še ceneje, okoli 3 EUR na 100km. Elektrika included.
Pa mal se važm...

mverdnik ::

Pozdravljeni,
sistem G1 plin imam cca. leto in pol v Fordu s-maxu 2.0 benz...ko sem sistem montiral je imel avto prevoženih slabih 60.000 km....do danes sem prevozil s sistemom okoli 20.000 km.....in od vgradnje pa do danes 23.07.2013 sem bil pri njih na reklamaciji že najmanj 8x, če ne že večkrat...nazadnje sem bil v 19.07.2013 in danes zjutraj sem spet peljal avto nazaj...delajo do 16 ure in niti poklicali niso, da avto danes ne bo končan..ampak to je že druga zgodba!

Konstantni problemi, ki so pri G1 sistemu:
- poraba je občutno višja in ni računice...enkrat z 56 literskim plinskim rezervarjem naredim 280 km...drugič 380km
- merilec za plin ne kaže točno ali pa sploh ne kaže
- plin se samodejno izklopi in čez par minut nazaj samodejno vklopi!?
- 3x so mi že izklopili lučko za motor!!!
- avto cuka
- če je vklopjen plin, avto zjutraj ali ko je hladen sploh ne vžge (takoj ko plin izklopim avto vžge v prvo!!)
- vedno ampak res vedno ko sem polnil LPG na Hrvaškem mi je sistem odpovedal

Odnos zaposlenih v G1: ko boste imeli problem vas bo sprejel prodajalec, katremu potožite problem...on vam bo potem solil pamet kaj je možno in kaj ne in o vzrokih.......enkrat bodo svečke, drugič gumica, tretjič ventili, četrtič kakovost plina....ko boste avto oddali na servis, se bodo potrudili, da vam ga vrnejo tik predno zaključijo z delavnikom. In ko boš potem prodajalca vprašal, kaj je bilo z avtom narobe, vam bo odgovoril, da on nič ne vem in da so serviserji že odšli domov...ko boš spet pripeljal avto nazaj na reklamacijo pa ti bo prodajalec odvrnil, da ne ve kdaj bo avto prišel na vrsto ker so polni...in ko že čist obupan rečeš da ni važno kdaj boš avto spet videl ampak samo da ga zrihtajo, pa se zaveš, da je to vse skupaj en velik nateg! Še dobro da sem iz Celja in da je servis vsaj dokaj blizu!
-

umexteacher ::

kolega je imel to srečo, da je vzel pri njih na firmo in jim ni plačal. Močno dvomim da na lep način kje kaj dosežeš, vedno je pol kriv avto, sistem pa ne. Mogoče z odvetnikom, to pa vemo kolk časa traja. Pomoje komot prijaviš stvarno napako (če ne pri njih, pri tržni inšpekciji) in zahtevaš vračilo kupnine.

Sem predlagal anketo o zadovoljstvu s avto plin sistemi in servisi, pa slabo kaže...

D3m ::

Zaradi parih primerov boš delal anketo?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Vikking ::

mvrednik: če si iz Celja, tankaj na istrabenz plinarni v Celju. Imajo samo propan in ne mešanice kot drugje (pa še ceneje je). Mogoče bo vozilo delovalo z manj cukanja in težav.

umexteacher ::

@d3m - mislim da primerov ni tako malo

@vikking - a nima čisti propan kar nekaj višje temperature pri izgorevanju napram mešanci?

Vikking ::

umexteacher je izjavil:



@vikking - a nima čisti propan kar nekaj višje temperature pri izgorevanju napram mešanci?


In kakšne so te temperature? kje bi bil problem če bi bile.

Ponavadi je LPG mešanica propana in butana. Poleti butan 60% propan 40%. Pozimi ravno obratno, ker se butan pri nizkih temperaturah težko uparja (vrelišče propana pri -42C, vrelišče butana -0,5C). Zato pa so včasi problemi pozno jeseni, ko temperature hitro padejo, na črpalkah v rezervoarjih pa je še poletna mešanica.
Prednost butana pa je da ima višjo kalorično vrednost (121MJ/m3, napram propanu 93MJ/m3).
Zatorej butan v LPG-ju je, ker ima višjo kalorično vrednost, propan pa da se mešanica lažje uparja. Verjetno je ta zmes še zaradi boljšega vžiga pri mešanici zrak/propan/butan. Plus še ostale stvari zakaj to mešanico delajo.

Lahko da bo vozilo opazno manj cukalo ko boš uporabil propan. Če se to izkaže bi po moje bilo potrebno poskusiti z drugimi svečkami. Probaj tankati tam, pa naredi tank ali dva z njihovim plinom. Pa še najcenejši je v Celju :)

Če se le da vedno tankam na plinarni, samo imajo takšen delovni čas, da vedno ne uspem.

umexteacher ::

torej če prav razumem na propan narediš pol tudi manj kilometrov. spraševal sem pa zato, ker pač ne vem kolk je to (višje temperature) dobr za motor avta? sam na glas razmišljam...

joze28 ::

Koliko se poveča poraba, če tankaš samo propan?

Vikking ::

Pri meni ni popolnoma nobene razlike, tako v moči kot porabi.
Treba je vedit da ima propan višje oktansko število kot butan.
propan (RON): 112
butan (RON): 94

umexteacher: Če govorimo o adiabatni temperaturi ognja (zrak), potem:
Propan 1.970C
butan: 1.980C
Mešanica propan/butan: 1.970C


V glavnem ne komplicirat tam kjer ni potrebe.

joze28 ::

Potem pa dvomim, da samo propan prodajajo kot avtoplin.

Vikking ::

joze28 je izjavil:

Potem pa dvomim, da samo propan prodajajo kot avtoplin.


Da imajo samo propan na črpalki (avtoplin) mi je dejal tip ki že vrsto let dela na plinarni Istrabenz v Celju.

Ker z njegovim odgovorom nisem bil zadovoljen, sem naslovil vprašanje še g. Zvonko Mihelčiču ki je vodja poslovne enote v Mariboru, ter vodja poslovne enote za vzhodno Slovenijo:


Sent: Thursday, December 20, 2012 11:26 AM
To: Zvonko Mihelčič
Subject: Vprašanje glede utekočinjenega naftnega plin

Imam vprašanje glede avtoplina, na vaši črpalki v Celju (Celje, Plinarniška 1, 3000 Celje )

Imate na tej lokaciji pri vas mešanico propan/butan (v kakšnem razmerju), ali samo propan.

Za odgovor sem vam najlepše zahvaljujem.

-----------------------------------------------------------------------------------
On 20.12.2012 11:32, Zvonko Mihelčič wrote:
> Spoštovani !
>
> Na našem servisu na Plinarniški 1 v Celju prodajamo propan
>
> Lep pozdrav !
>
> Zvonko Mihelčič



Res nevem zakaj komplicirate, naprimer v Kanadi vozijo prav tako na skoraj čisti propan, ker če bi imeli isto mešanico kot pri nas bi zaradi nizkih temperatur večino leta, bile težave.

joze28 ::

Sam si bil v istem dvomu in sedaj kompliciram....

Sicer sem srečen uporabnik vozila predelanega na avtoplin, nikoli še nisem imel težav zaradi plina.

Vikking ::

joze28 je izjavil:

Sam si bil v istem dvomu in sedaj kompliciram....

Sicer sem srečen uporabnik vozila predelanega na avtoplin, nikoli še nisem imel težav zaradi plina.


Jaz kompliciral?, jaz sem tankal in se vozil, nisem se niti spraševal. Plin je cenejši na plinarni, poleg tega pa ob prehodu v zimo oz. nizke temperature ni bilo nobenih težav.

Komplicirali so drugi, ki so mi hoteli dopovedati da imajo mešanico na plinarni, čeprav sem tipa enkrat že sam spraševal kakšno mešanico imajo. Pa je dejal samo propan.
Potem so spet drugi komplicirali da ni res, pa sem še naslovil uradno vprašanje, kjer je bil odgovor PROPAN.


Zatorej nič ne kompliciram.

Buggy ::

evo naredil prvi tank voznje na plin. Voznja je bila zaradi reference totalen pussy mode - po omejitvah s tempomatom. Poraba bencina pred predelavo LPG na isti relaciji in istim rezimom voznje....na tank 8L/100km ...poraba plina sedaj pod istimi pogoji - 9,5l/100km...tankano na isti crpalki (Petrol Barje)

se pravi 12€ proti 7€ na 100km. Naj poudarim, da je to res mucna voznja in dalec od uzivaske...no vsaj kar se mene tice...realna poraba oz. povprecje bo kar nekako taksno kot sem predvideval - 11L plina.

...je pa dobr obcutek, ko vozis bencinskih 200KM za cenovni ekvivalent porabe 5l dizla >:D

umexteacher ::

to maš neki pokvarjen, men kur 3l ;)

www.spritmonitor.de

Zgodovina sprememb…

Matjaz74 ::

RE:
Pozdravljeni,
sistem G1 plin imam cca. leto in pol v Fordu s-maxu 2.0 benz...ko sem sistem montiral je imel avto prevoženih slabih 60.000 km....do danes sem prevozil s sistemom okoli 20.000 km.....in od vgradnje pa do danes 23.07.2013 sem bil pri njih na reklamaciji že najmanj 8x, če ne že večkrat...nazadnje sem bil v 19.07.2013 in danes zjutraj sem spet peljal avto nazaj...delajo do 16 ure in niti poklicali niso, da avto danes ne bo končan..ampak to je že druga zgodba!

Konstantni problemi, ki so pri G1 sistemu:
- poraba je občutno višja in ni računice...enkrat z 56 literskim plinskim rezervarjem naredim 280 km...drugič 380km
- merilec za plin ne kaže točno ali pa sploh ne kaže
- plin se samodejno izklopi in čez par minut nazaj samodejno vklopi!?
- 3x so mi že izklopili lučko za motor!!!
- avto cuka
- če je vklopjen plin, avto zjutraj ali ko je hladen sploh ne vžge (takoj ko plin izklopim avto vžge v prvo!!)
- vedno ampak res vedno ko sem polnil LPG na Hrvaškem mi je sistem odpovedal

Odnos zaposlenih v G1: ko boste imeli problem vas bo sprejel prodajalec, katremu potožite problem...on vam bo potem solil pamet kaj je možno in kaj ne in o vzrokih.......enkrat bodo svečke, drugič gumica, tretjič ventili, četrtič kakovost plina....ko boste avto oddali na servis, se bodo potrudili, da vam ga vrnejo tik predno zaključijo z delavnikom. In ko boš potem prodajalca vprašal, kaj je bilo z avtom narobe, vam bo odgovoril, da on nič ne vem in da so serviserji že odšli domov...ko boš spet pripeljal avto nazaj na reklamacijo pa ti bo prodajalec odvrnil, da ne ve kdaj bo avto prišel na vrsto ker so polni...in ko že čist obupan rečeš da ni važno kdaj boš avto spet videl ampak samo da ga zrihtajo, pa se zaveš, da je to vse skupaj en velik nateg! Še dobro da sem iz Celja in da je servis vsaj dokaj blizu!


Pozdrav!

Imam vgrajen sistem od G-1 in prejšni teden sem tankal na hrvaškem in od takrat imam problem, da mi je začel plin puščati nekje iz mašine cca eno minuto potem pa je nehalo. Peljal sem ga v Lj. na pregled podizvjalcu in niso ugotovili nič. Sem se vozi par dni po Lj. brez težav dokler nisem odšel na relacijo in se je ponovno pojavilo in začelo puščati. Poklical sem v Celje in povedal svojo izkušnjo in so mi povedali naj ga pripeljem pokazati v Celje. Po pogovoru sem zaslutil, da nisem osamljen primer (morda se motim)in sedaj me res zanima kaj bodo odkrili.
javim rezultat
LP Matjaž

Matjaz74 ::

Peljal na servis in ugotovljeno, da je spuščalo pri dovodni cevi v uparjalnik saj se je matica odvila. Pregledali še ostale stvari in nastavili ponovne nastavitve. Po prvih 100km vse ok.

Lp Matjaž

Utk ::

O firmi ne vem nič, o reklamacijah pa toliko, da če seštejemo vse probleme prinsa opisane na slovenskih forumih, težko naredimo seznam, ki ga je gor napisal samo Matjaz74.

echo ::

Utk ::

Ne delajo pod zgubo, brez skrbi, niti za to ceno.

matvoz ::

Btw: od danes dalje je avtoplin dražji. 0,769€/L

veqlargh ::

Na Verovškovi v LJ je še vedno 0,702€/L. Petrol res ceni tisto njihovo čorbo.

Clubraider ::

Pozdravljeni.

Nebi rad odpiral nove teme, zato bom kar tukaj vprašal.

Zanima, me, če je že kdo ugotovil, kako bi lahko sam vplival oz. nastavil, da bi imel kar se da majhno porabo plina?

Sam uporabljam plinski sistem Zavoli in moram povedati, da sem z njim izredno zadovoljen. Do zdaj ni bilo nobenih težav. Čas uporabe 1 leto in pol.

Hvala.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Utk ::

S svojo vožnjo. Na vse drugo pozabi.
««
33 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346951 (34343) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610428 (7235) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912640 (6014) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216892 (6344) Buggy

Več podobnih tem