Forum » Igre » Doom III
Doom III
frudi ::
ja d000h, da te nastavitve ful zvišajo FPS, če v bistvu nastavijo medium quality in še dodatno izklopijo par stvari (decals, muzzleflash, anisotropic filtering, tripple buffering, SENCE!!!). brezveze testirat (ultra) high quality + tale config, ker povozi vse kar je high v high quality . kar dobiš je nekje med low in medium quality, logično da bodo temu primerni FPSji...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Aggressor ::
Zdaj zgleda igra bolj kot novejše na izboljšanem Quake III pogonu temelječe igre, npr. Elite Force II, ki je meni osebno do sedaj izgledala bolje od Doom 3.
Jaz sicer ne vem, kaj pohaš, ampak s takšnole izjavo z eno potezo diskreditiraš vse svoje besede okoli samega pogona in še bolj izgleda igre. D3 osvetljevanje de facto ponuja bolj realistično okolico kot Q3 pogoni, saj specularity mapping omogoča predstavitev odboja svetlobe glede material in ne zgolj glede na oddaljenost vira svetlobe ter vpadni kot. Tiste scene iz Elite Forcea oz. iz kateregakoli na Q3 ali UT osnovanega pogona izgledajo kot izprana risanka in ne kot prostor, napolnjen s pravimi materiali. Tak občutek pričarajo šele visokoločljivostne teksture in specularity ter bump-mapping (pri čemer je slednjega treba uporabljati previdno). Dotične scene so z izjemo nekaterih tudi preveč osvetljene - pravzaprav sploh nimajo kontrasta, s čimer v osnovi ni nič narobe, ker je kontekst pravi (sci fi hodniki), a Doom3 igra na čisto drugo noto in če ti zadeva ni všeč, je to pač stvar tvojega osebnega okusa in ne slabost igre.
Jedi Master Yoda ::
Boost je namenjen pohitritvi igre, seveda na račun nekaj kvalitete! Vendar pa igra še vedno izgleda odlično , neglede na to. Namenjeno je tistim z povprečnimi grafami in malo slabšimi sistemi. Razlike med ultra high in medium skoraj ni saj te nastavitve povozijo defaultne!!! Zato je nesmiselno po dodajanju boosta spreminjat nastavitve v igri sami ( ultra ali high), kar je logično. Preden ištalirate ta boost, nastavite nastavitve na medium in šele potem ga dodajte, potem pa ne več spreminjat. Lahko pa ga, (kar je še od vsega najbolje) priredite sebi, npr vklopite sence, izostrite teksture, povišate AF. Vse opisano na straneh ki sem jih v prejšnjem postu objavil.
Tisti boost ki sem ga objavil je namenjen povprečnemu sistemu z povprečno grafo tipa GF Titanium, ali radeon 9600, ter 512 mb sistemskega pomnilnika in 1600 mhz procesor. Seveda pohitri igro še bolj na boljših sitemi, toda jaz naprimer, kljub temu igram igro na ultra high 1024x768 brez tega boosta, zaradi lepote igre, pač pri manjših fps (37.5). Seveda pa morate za ultrahigh imeti najmanj 1gb rama in vsaj fx5900 ali radeon 9800 pro, če ne se vse skupaj preveč nalaga, ker na tej nastavitvi teksture niso kompresirane.
Tisti boost ki sem ga objavil je namenjen povprečnemu sistemu z povprečno grafo tipa GF Titanium, ali radeon 9600, ter 512 mb sistemskega pomnilnika in 1600 mhz procesor. Seveda pohitri igro še bolj na boljših sitemi, toda jaz naprimer, kljub temu igram igro na ultra high 1024x768 brez tega boosta, zaradi lepote igre, pač pri manjših fps (37.5). Seveda pa morate za ultrahigh imeti najmanj 1gb rama in vsaj fx5900 ali radeon 9800 pro, če ne se vse skupaj preveč nalaga, ker na tej nastavitvi teksture niso kompresirane.
Aggressor ::
Kar se mene tiče, izklop senc, muzzleflasha, decalsov in podobnega ni pametna poteza, ker nezanemarljivo pokvari izgled. Tako da je tale ukrep res samo za tiste, ki igre nikakor ne morejo poganjati na srednjih nastavitvah, medtem ko ostali raje niti ne poskušajte.
AtaStrumf ::
Agressor me prav zanima, če si kdaj videl Elite Force II v živo in ne na screenshotih. Meni osebno so bili grafika/animacija/level design zelo impresivni, za povrhu pa je še tekla tako gladko, da bolj ne bi mogla in to na 1280x1024.
Če ti uživaš v unih el-cheapo, kičastih efektih na texturah kar daj, meni to ni všeč pa še upočasnjuje mi igro, tako da sem zelo vesel za tist cfg. Simple as that!
Če nisi videl slikic, ki sem jih pripopal malo višje v tej temi predlagam, da si jih ogledaš. Narejene so bile na 1280x1024@HighQuality, pa ni nikjer nič pametnega za videti, razen grdih textur in cheap efektov that is. Ko vidim naslednji mikroskop bom pripopal še njegovo sliko, pa dal za primerjavo kako fotko iz HL2 v laboratoriju, pa boste lahko primerjali kaj zdaj grafika kaj pa skropucalo.
Če ti uživaš v unih el-cheapo, kičastih efektih na texturah kar daj, meni to ni všeč pa še upočasnjuje mi igro, tako da sem zelo vesel za tist cfg. Simple as that!
Če nisi videl slikic, ki sem jih pripopal malo višje v tej temi predlagam, da si jih ogledaš. Narejene so bile na 1280x1024@HighQuality, pa ni nikjer nič pametnega za videti, razen grdih textur in cheap efektov that is. Ko vidim naslednji mikroskop bom pripopal še njegovo sliko, pa dal za primerjavo kako fotko iz HL2 v laboratoriju, pa boste lahko primerjali kaj zdaj grafika kaj pa skropucalo.
Aggressor ::
'Agressor me prav zanima, če si kdaj videl Elite Force II v živo in ne na screenshotih. Meni osebno so bili grafika/animacija/level design zelo impresivni, za povrhu pa je še tekla tako gladko, da bolj ne bi mogla in to na 1280x1024'
Hehe, jasno da ti teče gladko, če je pa generacijo in pol starejši pogon! Seveda sem videl EF2 od blizu, tako kot malone katerokoli FPS igro, ki si jo lahko zamisliš. Gre za Q3 pogon z dodano prvo verzijo Havok fizikalnega pogona na (in samo na) characterjih in stencil buffer sence, ki pa delujejo per-polygon in NE per-pixel, kot Doomove, poleg tega pa samo preko static lightov. Rezultat je, da so sence, dokler jih ne gledaš od blizu, kar zadovoljive, posebej pri high-poly modelih. Ampak zaradi starega modela osvetlitve pridejo večinoma slabo do izraza. Level design je pa povsem druga zadeva in je odvisen od samega konteksta igre. Kot izkušen mapper brez dlake na jeziku rečen, da so pri id glede na omejen koncept (zaprti prostori) svoje delo opravili fenomenalno.
'Če ti uživaš v unih el-cheapo, kičastih efektih na texturah kar daj, meni to ni všeč pa še upočasnjuje mi igro, tako da sem zelo vesel za tist cfg. Simple as that!'
Poceni in kičasti efekti? Mi jih lahko pokažeš? Tisto je realistično osvetljevanje (vsekakor bolj kot pri vseh drugi igrah)! Ni igra kriva, če ti raje gledaš dvodimenzionalne risanke brez senc.
'Če nisi videl slikic, ki sem jih pripopal malo višje v tej temi predlagam, da si jih ogledaš. Narejene so bile na 1280x1024@HighQuality, pa ni nikjer nič pametnega za videti, razen grdih textur in cheap efektov that is. Ko vidim naslednji mikroskop bom pripopal še njegovo sliko, pa dal za primerjavo kako fotko iz HL2 v laboratoriju, pa boste lahko primerjali kaj zdaj grafika kaj pa skropucalo.'
Doom3 uporablja unified lighting, kar pomeni, da se osvetlietv kalkulira ne glede na vrsto geometrije (BSP, mesh, patch mesh) ali izvora svetlobe (static, dynamic). Tako FarCry kot tudi HL2 tega ne premoreta, temveč imata več vrst osvetljevanja, kar sicer ne obremeni toliko računalnika, a daje tudi slabše rezultate. Poženi FC, pa boš hitro našel mesta, kjer sence prodirajo skozi stene in podobne scene. Pri Doomu se to ne more zgoditi. Kot rečeno, zadeva močno obremeni strojno opremo , kar pomeni, da so razvijalci morali sklepati kompromise, tudi v smislu zmanjševanja poligonov v sceni. Se popolnoma strinjam, da so ga na nekaj mestih pošteno vsrali, recimo pri piksnah, nekaterih sodih in pobritih glavah.
s tistimi slikicami nisi tako dokazal prav ničesar (sploh s tistim falling signom, ki kaže na designersko, ne pogonsko napako), morda to, da ne znaš prav skonfigurirat igre, ker imaš LOD bias očitno naštiman na privzeto (0). Pri -1 ali -2 da boljše rezultate, pri večji negativni vrednosti se pa zaradi zasičenosti pojavijo stranski efekti. Poleg tega moraš upoštevati, da je plasti tekstur v enem materialu sedaj več (okoli tri), tako da visokoločljivostne teksture (diffuse layer) dobiš šele na ultra nastavitvah. Primerjava z igro, ki sploh še ni izšla, je pa itak nesmisel prve vrste.
Malo znanja o pogonih in level designu ti ne bi škodilo, AtaStrumf. Pa ne rečem, da bi ti igra morala biti všeč, niti slučajno. Samo ne bluzi, da sta pogon in level design zanič.
AtaStrumf ::
Kaj pa jaz, ki sem mu omogočil, da napiše tako dober post .
In other news, včeraj pred spancem sem poiskal tri mikroskope, samo mi grab clip save (progi za zajemat screenshot-e) ni prijel ko sem jih slikal, tako da boste morali še malo potrpeti. Grem zdele še enkrat poskusit, pa seveda sem isklopil tist cfg, da se ne bo pol kdo na tisto izgovarjal.
Be back in a second!
In other news, včeraj pred spancem sem poiskal tri mikroskope, samo mi grab clip save (progi za zajemat screenshot-e) ni prijel ko sem jih slikal, tako da boste morali še malo potrpeti. Grem zdele še enkrat poskusit, pa seveda sem isklopil tist cfg, da se ne bo pol kdo na tisto izgovarjal.
Be back in a second!
frudi ::
khm, saj veš da lahko v doom3 pritisneš F12 in ti nardi screenshot, right?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
AtaStrumf ::
Očitno ne . OK vem za drugič, thanx. Evo fotke:
1280X1014@High Quality resized to 800x600@50%jpeg compression
GRDI MIKROSKOPI
TAKE ANIMACIJE NA ZASLONIH IME ŽE ELITE FORCE 2
LOW RES TEXTURE
MANJEK PODROBNOSTI IN TRIKOTNIKOV NA MODELIH OČITEN
MOŽGANI SE KATAPULTIRAJO IZ GLAVE
MANJEK TRIKOTNIKOV NA MODELIH
PRAV NIČ IMPRESIVNI SLIME NA STENAH, NIČ NOVEGA TU, VSAJ VIDNEGA
ŠE MAX PAYNE 2 IMA BOLJ KAKOVOSTNE SLIKE PO STENAH
LOW RES TEXTURE
KVADRATNI KABLI
To so stvari, ki jih pač nisem pričakoval v grafičnem pogonu naslednje generacije pa me prav nič ne briga kolk passov nevem česa, per pixel naredi. Končni učinek je bolj kavern. Ne mi rečt, da se to ne bi dalo bolj elegantno rešit, da bi bolje izgledalo, in/ali bilo manj požrešno.
Moram reči še to, da mi je na splošno grafika (torej tudi pozitivne stvari, ki definitivno so!), bolj všeč več kot igram, verjetno ker se navajam na te stvari, da so me sprva motile in se raje posvečam stvarem, ki dejansko so dobro narejene. Level design recimo je zelo hud z vsemi delujočimi stroji itd.
1280X1014@High Quality resized to 800x600@50%jpeg compression
GRDI MIKROSKOPI
TAKE ANIMACIJE NA ZASLONIH IME ŽE ELITE FORCE 2
LOW RES TEXTURE
MANJEK PODROBNOSTI IN TRIKOTNIKOV NA MODELIH OČITEN
MOŽGANI SE KATAPULTIRAJO IZ GLAVE
MANJEK TRIKOTNIKOV NA MODELIH
PRAV NIČ IMPRESIVNI SLIME NA STENAH, NIČ NOVEGA TU, VSAJ VIDNEGA
ŠE MAX PAYNE 2 IMA BOLJ KAKOVOSTNE SLIKE PO STENAH
LOW RES TEXTURE
KVADRATNI KABLI
To so stvari, ki jih pač nisem pričakoval v grafičnem pogonu naslednje generacije pa me prav nič ne briga kolk passov nevem česa, per pixel naredi. Končni učinek je bolj kavern. Ne mi rečt, da se to ne bi dalo bolj elegantno rešit, da bi bolje izgledalo, in/ali bilo manj požrešno.
Moram reči še to, da mi je na splošno grafika (torej tudi pozitivne stvari, ki definitivno so!), bolj všeč več kot igram, verjetno ker se navajam na te stvari, da so me sprva motile in se raje posvečam stvarem, ki dejansko so dobro narejene. Level design recimo je zelo hud z vsemi delujočimi stroji itd.
cyber ::
Ma tale doom3 ki ga nekateri toliko opevate ni vreden besed .Igra je prava katastrofa in to na sistemu ..barton 2500@3200 grafa radeon 9600XT 1G DDR400mhz na 1280/1024 high quality.Jaz osebno menim da je tale igrca crap.. in je zastarela.Predolgo časa so jo izdelovali da bi bila kos sedajšnjim igram kot so Far CRY in podobne,... čas jo je potolkel in to bo z vsako igro ki jo bodo delali toliko časa kot so doom 3.Jaz sem jo že dol vrgel saj je preslaba da bi jo igral in tudi prelahka , saj sovražnik ni niti malo brihten....
AtaStrumf ::
Matev predlagam ti obisk pri očesnem zdravniku, če ne vidiš o čem govorim. Capsi so pa zaradi tega, da se lažje bere med slikami. Niso vsi Capsi vreščanje.
Pa namesto, da ena in ista anketa visi že sam bog ve kako dolgo časa, bi jo lahko zamenjali za anketo o Doom-u 3, pa da vidimo kaj folk misli. Jaz definitivno vidim, da obstajata vsaj dva tabora. Rox in sux, pa sigurno še kakšen vmes. Jaz recimo, sem mnenja, da je nekaj srednjega.
Pa namesto, da ena in ista anketa visi že sam bog ve kako dolgo časa, bi jo lahko zamenjali za anketo o Doom-u 3, pa da vidimo kaj folk misli. Jaz definitivno vidim, da obstajata vsaj dva tabora. Rox in sux, pa sigurno še kakšen vmes. Jaz recimo, sem mnenja, da je nekaj srednjega.
Jedi Master Yoda ::
Hm ne vem kaj jamrate? Igra zgleda najlepše od vseh iger do sedaj, vsekakor ima pa najboljši engine, ki je zelo prilagodljiv. Cyber imaš isti sistem ko jaz, Barton 2500+ navit na 3200+, 1gb 400 mhz rama, edino za polščo ne vem, jaz mam Epox 8rda+, grafo mam pa winfast fx 5900 lx navito na 480 gpu/ 950 ram. Pa je na ultra quality igra popolnoma igrabilna in res prelestno lepa, in kolikor vem bi na tvojem radeonu tudi morala bit. Če ti igra ni všeč ti pač ni, ima pa zagotovo najboljši engine od vseh do sedaj. Toda za res popolnoma gladko igranje je pač treba met high end sistem, z Radeonom X800 ali GF 6800 na čelu. Žal tako pač je, razvoj gre naprej.
Glede tistih screenshotov: daj na ultraquality, kjer texture niso kompresirane, + vsaj FSA 4x , in verejmi da je grafika lepa in čudovita še posebej v gibanju. Glede števila poligonov, hja lahko bi bilo število večje, toda potem igra nebi nikamor šla tudi na najmočnejših sistemih! Zato pa je tukaj dodelan bumpmapping, ki za moje pojme močno polepša grafiko in "nadomesti" pomanjkanje poligonov. Ne biti presenečeni če bo Elite Force 3 z Doom 3 enginom ( oz verjetno ne bo ker Activision nima več Star Trek licence, oz nobene star trek igre ni več v razvoju pri nobenem založniku - škoda ) Bo pa mel ta engine nov Wolfenstein, ki pa je že napovedan!
Glede tistih screenshotov: daj na ultraquality, kjer texture niso kompresirane, + vsaj FSA 4x , in verejmi da je grafika lepa in čudovita še posebej v gibanju. Glede števila poligonov, hja lahko bi bilo število večje, toda potem igra nebi nikamor šla tudi na najmočnejših sistemih! Zato pa je tukaj dodelan bumpmapping, ki za moje pojme močno polepša grafiko in "nadomesti" pomanjkanje poligonov. Ne biti presenečeni če bo Elite Force 3 z Doom 3 enginom ( oz verjetno ne bo ker Activision nima več Star Trek licence, oz nobene star trek igre ni več v razvoju pri nobenem založniku - škoda ) Bo pa mel ta engine nov Wolfenstein, ki pa je že napovedan!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jedi Master Yoda ()
morphling1 ::
Ata, zanimivo je kako so lahko slikce po drugih internet straneh bistveno boljše kvalitete, kot tvoji SS-i . Poglej si recimo tale test IQ primerjav in jih malo primerjaj s svojimi, nekaj ne štima pri tebi in to zelo. Ker to kar ti lepiš sem, niti slučajno niso HQ teksture.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Matev ::
besedo vreščati se uporabil zato ker je Joker ponarodela
oziroma se spomnim da jo tam veliko uporabljajo
KAPSI pa niso problem - tudi jaz bi jih tam uporabil
grafika je pač taka kot je.... čim hitrejši komp imaš - tem lepša je
ni pa taka kot bi si želeli..... ampak ....
jaz sem recimo pognal d1 in d2.... ljudje kaj smo takrat igral ????
sedaj še doom95 v svga (640x480) zgleda skoraj predpotopno
300x200 kot je bil pa originalni doom pa raje ne omenjam.... v 10letih je garfika napredovala za svetlobna leta
oziroma se spomnim da jo tam veliko uporabljajo
KAPSI pa niso problem - tudi jaz bi jih tam uporabil
grafika je pač taka kot je.... čim hitrejši komp imaš - tem lepša je
ni pa taka kot bi si želeli..... ampak ....
jaz sem recimo pognal d1 in d2.... ljudje kaj smo takrat igral ????
sedaj še doom95 v svga (640x480) zgleda skoraj predpotopno
300x200 kot je bil pa originalni doom pa raje ne omenjam.... v 10letih je garfika napredovala za svetlobna leta
AtaStrumf ::
Sem šel po dolgem času še enkrat mal igrat Elite Force II (še nisem zbrisal, ker tudi po reinštalaciji winsow še vedno dela) in moram reči, da khm, khm, no ja, malo sem pretiraval. Grafika je zelo simple v smislu količine podrobnosti, ampak to kar je narejeno je pa lepo. Recimo en screenshot, da vidite zaslon, samo to ni to, ker se zaslon spreminja, grafki grejo gor/dol, lučke se prižigajo ugašajo, razne animacije, itd. Zelo blizu tega kar vidiš v Doom-u 3.
Drugače pa a kdo zna rešit tole nalogo. Povezat moraš modre konce, s tem, da se vmes ne sme dotaknit nobenega rdečega (short cicruit). Sivih se ne da obračat, samo bele s klikom obračaš za 45 stopinj clockwise, tok pa teče iz leve proti desni. Saj neka navodila so tudi na sliki.
Meni se je tukaj ustavilo .
Drugače pa a kdo zna rešit tole nalogo. Povezat moraš modre konce, s tem, da se vmes ne sme dotaknit nobenega rdečega (short cicruit). Sivih se ne da obračat, samo bele s klikom obračaš za 45 stopinj clockwise, tok pa teče iz leve proti desni. Saj neka navodila so tudi na sliki.
Meni se je tukaj ustavilo .
kihc ::
heh, jaz mam ta špil več kot 1 let na cdju pa ni časa ga probat :P
očitno bo treba ker je ata čist navdušen nad njim.
očitno bo treba ker je ata čist navdušen nad njim.
x
Primoz78 ::
Mene ta Elite force spominja nekako na Shogo...al kaj je bil ze tisti spil podoben eni manga risanki ko si se z nekimi roboti streljal...to izhaja pa izpred par let
Lp Primoz C.
Lp Primoz C.
Primoz78 ::
Tistega ki zanima ORIGINAL DOOM 3 sem pred par minutami dobil sledeci mail iz Mantisa:
Pozdravljeni!
Obvescamo vas, da v soboto, 14.8.2004 po 11. uri pricakujemo igro DOOM 3 za
katero ste se pred casom zanimali. Ce bi jo se zeleli jo lahko narocite prek
nase spletne strani www.mantisplus.com ali pa poklicete na telefon 01 236 20
33 in si prihranite kos.
Lp Primoz C.
Pozdravljeni!
Obvescamo vas, da v soboto, 14.8.2004 po 11. uri pricakujemo igro DOOM 3 za
katero ste se pred casom zanimali. Ce bi jo se zeleli jo lahko narocite prek
nase spletne strani www.mantisplus.com ali pa poklicete na telefon 01 236 20
33 in si prihranite kos.
Lp Primoz C.
SavoKovac ::
AtaStrumf:
Finta je, da v sistem ne smeš spustiti štroma, dokler nisi vsega pravilno povezal (sestavljaš od konca proti začetku), sicer pri rotiranju segmentov pride do kratkega stika. Ko vse klapa, potem spojiš modri krogec levo spodaj s celim vezjem. (sem se tudi precej mučil)
Finta je, da v sistem ne smeš spustiti štroma, dokler nisi vsega pravilno povezal (sestavljaš od konca proti začetku), sicer pri rotiranju segmentov pride do kratkega stika. Ko vse klapa, potem spojiš modri krogec levo spodaj s celim vezjem. (sem se tudi precej mučil)
AtaStrumf ::
galemir to vem, saj sem nekaj teh že rešil, samo tale konkretnimi pa dela probleme. Nikakor ne vidim kako bi se lahko izognil vsem rdečim kratkim stikom.
kihc, če boš inštaliral ne preveč pričakovat ker boš pol verjetno razočaran. Meni je bila lani zakon, letos ko sem jo spet probal (po doom-u 3) vidim, da zna nostalgija marsikaj nerealno polepšat (to je mi je zgodilo že z Colinom 2.0 napram 3.0). Če imaš odveč čas pa vseeno sprobaj, ker je sigurno vredna tega.
kihc, če boš inštaliral ne preveč pričakovat ker boš pol verjetno razočaran. Meni je bila lani zakon, letos ko sem jo spet probal (po doom-u 3) vidim, da zna nostalgija marsikaj nerealno polepšat (to je mi je zgodilo že z Colinom 2.0 napram 3.0). Če imaš odveč čas pa vseeno sprobaj, ker je sigurno vredna tega.
TESKAn ::
AtaStrumf, cekiraj mail.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
TehLuco ::
elow.
eden iz mnenjalnika je rekel, da je na slotechu dobiu hack za doom 3, da igra teče veliko bol gladko. če bi mi kdo prlimu link ker ga sam nisem našu.
LP Luco
eden iz mnenjalnika je rekel, da je na slotechu dobiu hack za doom 3, da igra teče veliko bol gladko. če bi mi kdo prlimu link ker ga sam nisem našu.
LP Luco
AtaStrumf ::
TESKAn me je rešil ! Fora je bila, da križi ne peljejo toka v vse smeri, ampak samo v eno, v katero moraš pa orenk pogledat, pa se vidi. Tisti tik pred koncem, ki se je meni zdel neobhoden dejansko pelje samo naravnost . Sem vedel, da je neka glupa fora.
AtaStrumf ::
Sorry k sem čist off topic, ampak samo še to, k sem že glih ta Elite Force II tolk vpletel v primerjavo z Doom-om 3. Poleg dodelane grafike, ki teče nepredstavljivo gladko, mi je pri tem špilu všeč, ker je tako kot, da bi igral skozi eno od nadaljevank ST Voyager. Igra ima super zgodbo v katero te vrže, in te non stop obkroža z raznimi dogodki, alieni (ki govorijo angleško seveda ),... Zelo redko si sam, tako kot pri Call Of Duty, samo da se dogaja v ST vesolju. To je to, kar naredi to igro mega!
Po premisleku, kihc, to moraš probat .
Po premisleku, kihc, to moraš probat .
Aggressor ::
'To so stvari, ki jih pač nisem pričakoval v grafičnem pogonu naslednje generacije pa me prav nič ne briga kolk passov nevem česa, per pixel naredi. Končni učinek je bolj kavern. Ne mi rečt, da se to ne bi dalo bolj elegantno rešit, da bi bolje izgledalo, in/ali bilo manj požrešno.'
Kot sem že omenil, se strinjam, da bi se kako stvar dalo napraviti dosti manj kockasto. Poblem je po mojem v tem, da je tehnologija popolnoma nova in tako niso čisto natančno vedeli, kakšne nastavitve naj uporabijo, čeprav bi se okoli nekaterih preprostejših predmetov gotovo lahko bolj potrudili. Zdi se mi, da jim je kar nekako zmanjkovalo časa, - Carmacka je vsa obsežnost potrebnega dela precej presenetila. Druga zadeva je, da je potrebno biti zelo previden, kolikšno pozornost posvetimo detajlom na določenih mestih. Iz lastnih izkušenj vem, da je neumnost tri dni se ukvarjati z ultrazapletenim modelom, ki bo na koncu v mapi na takem mesu, da ga ne bo nihče videl. Morda se zdi to smešno, ampak plan, kjer na začetku postaviš prioritete in pa končni izgled izdelka se lahko dosti razlikujeta. Zato sam nimam pomislekov ob tistih kvadratnih žicah, ker je itak treba biti pikolovec, da se jih opazi. Drugače je pri mikroskopih, ki zaradi zapletenosti modela in izpostavljenosti mnogo bolj vdirajo v vidno polje. Tu bi se lahko bolje potrudili.
Težava s low res teksturami, ki jo omenjaš, je predmet stiskanja bump-mapov. Če pogledaš natančneje tiste slike, se vidi, da se kockavost pojavlja na robovih, kjer material navidezno spreminja globino, kar imajo čez bump-mapi. Pri high detajlih so ti stiskani, kar privede do teh težav. Druga stvar - si naštimal LOD bias na -1 ali -2? Tretjič, po slikicah sodeč imaš gammo nastavljeno prenizko. Poleg tega, da je vse skupaj pretemno, ima ta težava za posledico še to, da se ne da zapopasti celotne scene, temveč samo detajle, kjer posamične napakice hitreje pridejo do izraza. Ob dobri osvetljenosti se šele vidi, kako lepa je zares okolica.
Že res, da je to pogon naslednje generacije, ampak kot prvo zahteva svojo strojno ceno in kot drugo je preskočil stopničko, ki glede lepote morda ni tako pomembna kot je glede realističnega načina izrisovanja - torej unified lighting. Z raznimi tipi senčenja a la FarCry se da doseči podobne učinke, če je level designer zelo dober, bo pa imel s tem precej več dela. Tako da ni dobro pričakovati kvantnih skokov. Čeprav so zame osebno vse ostale iger v primerjavi z Doomom risanke.
PS. zakaj hudiča možgani vedno tako odletijo, tudi meni ni jasno. Mora biti nek interni štos...
EDIT: Mimogrede (nise mi dalo nazaj brat), a maš Radeona? Problem z zabrisanimi teksturami naj bi bil povezan s Catalysti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aggressor ()
Tilen ::
Em ja, danes sem po dolgem casu spet malo igral in koncno prisel do pekla . Kdor je prenehal igrat, preden je prisel v pekel naj gre nazaj in magari s cheati pride do tja da vidi to vzdusje.
A je ta level zadnji?
lp,
Tilen
A je ta level zadnji?
lp,
Tilen
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Jedi Master Yoda ::
Luco 01 ni hack ampak autoexec.cfg konfiguracijska datoteka, ki spremeni tvojo. Poglej na stran 18 moj post kako se ga naredi, ali pa pojdi na AtaStrumfov link in ga dol potegni.
cpu ::
kako se ubije unga bika, ki okol njega lucke krozjo, v peklu?
in kje za hudica je soul cube? - a to sploh obstaja?
in kje za hudica je soul cube? - a to sploh obstaja?
Mirč ::
Atasrumf pa kake slike si to limal gor kaj maš geforca 2. Si lepo slike v jpg formatu!!!!!!!!!Že tu pride do izgub.Daj jih v TARGA formatu,brez kompresije.Eni res nimate pojma,kr nekaj klobasate pa šinfate to igro.Če bi vsi tak misli bi še zdaj igrali risanke ala elite force.Agressorr lepo si to napisal vsaj eni nekaj vedo na tem slo-techu ostali pa tak šinfate pa nimate pojma o pojmu.
lp
mirč
lp
mirč
Tilen ::
potem bi pa dial-up -ovci jamrali. Ne pametuj. Tisti ki vemo kaksna je situacija itak ne rabimo slik videt. Pol pa so lahko JPG al *.tilenus, vseeno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Aggressor ::
Cpu, streljati moraš v tisto modro kroglo, ki nastane, ko fentaš tiste leteče zadeve z lučkami in Guardian pričara nove.
|KoRn| ::
Pri Radeonu 9800 XT so zapacane teksture na high in ultrahigh (kot, da bi bile low quality...) upam da so samo gonilniki, ker se mi zdi škoda, da so taki zmazki po nekaterih stenah gor... (prav tisti iz slik gor).
AtaStrumf ::
Mirč imam Radeona 9800 Pro. Svetlost je v slikah nižja kot v igri, ampak to ne spremeni dosti tega kar hočem pokazat. Valda, da sem dal v jpg format, pa še resizal sem, zato, da dial-up-ovci ne bojo imeli problemov, no, vsaj ne prehudih. Eni imamo občutek tudi za druge ljudi. Sem sčekiral link, ki ga je dal morphling1 in se mi zdi, da [H], id in nVidia spijo v isti postelji, samo nisem čist siguren za kakšno orgijo gre, MMM, MMF, MFF, FFF .
Nasproti argumenta, da so za artefakte krive kompresirane bump mape, govorijo prav v tistem linku od [H], kjer povejo da razlike med High in Ultra High Q praktično ni. Sem pogledal "Reference" slike in dejansko ni videti razlike. Govorijo celo, da še na low Q stvari izgledajo presenetljivo dobro in pri tem ne pozabijo dat enga lupčka id-ju.
Kot sem že rekel, te stvari me z dneva v dan manj motijo, tako da lahko tudi nehamo to debato. Po začetnem razočaranju (prevelika pričakovanja) sem se navadil na njih in jim ne posvečam večje pozornosti, ampak raje igram igro in opažam, da če nisi ravno pikolovski (kar jaz po defaultu sem) opaziš tudi marsikaj dobrega. Unified Lightning je dobra ideja, a morda glede hardware-a 2 leti prezgodnja, zato so morali sklepati kompromise, ki so pripeljali do takšnih in drugačnih artefaktov, če lahko temu tako rečem.
Glede Elite Force II, pa sem že rekel, da sem z izjemo zaslonov, "malce" pretiraval. Še vedno sem mnenja, da je zakon igra in jo mislim tudi dokončati, sploh zdaj ko sem prišel mimo unga vezja, zakaj, sem pa tudi že argumentiral.
Nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha.
Nasproti argumenta, da so za artefakte krive kompresirane bump mape, govorijo prav v tistem linku od [H], kjer povejo da razlike med High in Ultra High Q praktično ni. Sem pogledal "Reference" slike in dejansko ni videti razlike. Govorijo celo, da še na low Q stvari izgledajo presenetljivo dobro in pri tem ne pozabijo dat enga lupčka id-ju.
Kot sem že rekel, te stvari me z dneva v dan manj motijo, tako da lahko tudi nehamo to debato. Po začetnem razočaranju (prevelika pričakovanja) sem se navadil na njih in jim ne posvečam večje pozornosti, ampak raje igram igro in opažam, da če nisi ravno pikolovski (kar jaz po defaultu sem) opaziš tudi marsikaj dobrega. Unified Lightning je dobra ideja, a morda glede hardware-a 2 leti prezgodnja, zato so morali sklepati kompromise, ki so pripeljali do takšnih in drugačnih artefaktov, če lahko temu tako rečem.
Glede Elite Force II, pa sem že rekel, da sem z izjemo zaslonov, "malce" pretiraval. Še vedno sem mnenja, da je zakon igra in jo mislim tudi dokončati, sploh zdaj ko sem prišel mimo unga vezja, zakaj, sem pa tudi že argumentiral.
Nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AtaStrumf ()
morphling1 ::
Ata spet ti gredo teorije zarote po glavi. Tisto so SS-i referenčne kvalitete slike in je praktično enaka na Ati kot Nv karticah (poglej malo nižje na unem linku še to primerjavo), podobne slikce so kazali tudi na drugih HW straneh. Raje si na svojih catalystih prestavi nastavitve na HQ da bo LOD bias človeški potem pa kritiziraj slabe teksture.
Jaz sem ravnokar instaliral zadevo in imam z R9800 krasne in ostre teksture, špil pa zgleda v živo še bistveno bolj kot sem si mislil. Doom3 zakon :)
Jaz sem ravnokar instaliral zadevo in imam z R9800 krasne in ostre teksture, špil pa zgleda v živo še bistveno bolj kot sem si mislil. Doom3 zakon :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
DarwiN ::
treba se je vprašat.,namreč.Kdorkoli trdi da je DOOM3 zelo dobra igra obenem tudi priznava da nikdar ni igral Far Crya.. Mislim,prav lepo se vidi da so pri doomu delali samo na grafičnem pogonu..Tako da ,grafika OK, v vsem ostalem je pa ID sto let za naprimer UBISOFTom.. IMHO
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Half-Life II (strani: 1 2 3 4 … 31 32 33 34 )Oddelek: Igre | 119168 (1046) | wolverine22 |
» | Doom 4 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 118442 (33729) | SoundBlaster |
» | 6800 gt sparkle (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 6246 (5240) | jest10 |
» | Quake IV or 4Oddelek: Igre | 2360 (1202) | Tilen |
» | NV35 ali GeF FX 5900 Ultra (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 4924 (4214) | Ahiles |