Forum » Na cesti » Zimske pnevmatike
Zimske pnevmatike
Temo vidijo: vsi
...:TOMI:... ::
Za šajtgo s 14 colski gumami ne boš dobil cenejših, boljše pa seveda boš dobil, vendar ne za nižjo kot sava. Nekateri pa ste optimisti
Tomi
papasmrk ::
Kaj mislite, je zdaj čas za nakup zimskih gum ali pa je bolje počakati na začetek sezone za kakšne popuste in akcije...
lp
lp
Blinder ::
...:TOMI:... je izjavil:
Za šajtgo s 14 colski gumami ne boš dobil cenejših, boljše pa seveda boš dobil, vendar ne za nižjo kot sava. Nekateri pa ste optimisti
Praviloma bi morala sava imet v sloveniji višjo ceno kot drugod, ker ljudje so pripravljeni več plačat za podpirat domače gospodarstvo ter ker sava v sloveniji vseeno ima vsaj neko ime. V tujini pa je vejretno na nivoju noname pnevmatik.
Tako da za isti denar bi moral dobit boljše, razen če nima sava res dobrih gum za njihovo ceno.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
...:TOMI:... ::
Gume se kupuje takrat, ko ni gneče. Takrat ti tudi vulkanizerji lepo počasi uredijo in mogoče opazijo še kako nepravilnost, ki jo drugače v naglici ne bi opazili. Enako velja za servis smuči in za servis koles, skratka za vse sezonske zadeve. Paziti je treba, da so gume sveže, ne prestare in da vulkanizer zamenja ventil ter očisti rob platišča. Mnogi so zelo površni pri teh zadevah.
Sava je nižji razred, karkoli kupiš v tem razredu je približno ista cena in tudi enake lastnosti pnevmatik. Za avto s 14 colskimi gumami je itak vseeno. Ta avto je najbrž namenjen mestni vožnji ali pa medkrajevni, nekaj km dolgi vožnji, zato je vseeno.
Sava je nižji razred, karkoli kupiš v tem razredu je približno ista cena in tudi enake lastnosti pnevmatik. Za avto s 14 colskimi gumami je itak vseeno. Ta avto je najbrž namenjen mestni vožnji ali pa medkrajevni, nekaj km dolgi vožnji, zato je vseeno.
Tomi
Veron ::
ima kdo kako pametno priporočilo za zimsko gumo v dimenziji 205-55-16
Do sedaj sem imel Brigstone LM30, odlična guma vendar nove ni več za dobit (no je, ampak DOT 2011), tako da bom raje kaj drugega.
Izkušnje imam še z Dunlop 3D, isto odlične, vendar teh tudi ni več.
Ter Michelin Alpine A4 - trenutna izbira, če ne bo nič drugega pametnega.
Kaj mi je pri gumi pomembno? Zelo dober oprijem v mokrem in suhem, sneg ni bisvten (mesto, hitro splužijo), sama obraba nima velikega pomena, ker ne delam veliko km, mogoče 5-7k čez zimo na leto.
Do sedaj sem imel Brigstone LM30, odlična guma vendar nove ni več za dobit (no je, ampak DOT 2011), tako da bom raje kaj drugega.
Izkušnje imam še z Dunlop 3D, isto odlične, vendar teh tudi ni več.
Ter Michelin Alpine A4 - trenutna izbira, če ne bo nič drugega pametnega.
Kaj mi je pri gumi pomembno? Zelo dober oprijem v mokrem in suhem, sneg ni bisvten (mesto, hitro splužijo), sama obraba nima velikega pomena, ker ne delam veliko km, mogoče 5-7k čez zimo na leto.
Olórin ::
Odvisno kje živiš. Načeloma pa ti rečem da sem pri gumah izjemno kompliciral in overall pri kvalitetnih gumah ne boš opazil razlike. Bodo vse dobre gume prijele enako dobro.
menjalnik ::
Jaz bom verjetno na kupone 20% v Mercatorju vzel Sava gume, ker me pride najceneje. Me pa v dveh letih Savske S3 niso nikoli pustile v snegu, zato tudi ponoven nakup
Veron ::
Okolica Lj. Pot večinoma do Ljubljane in nazaj. Barje :)
Ma iskreno povedano, avto sem dobil z Nexen gumam in je opazit razliko naprav Michelin, Bridgestone... že opaziš pri tem, ko močno pospešuješ, kdaj guma popusta in asr popravlja.
Največje razlike so ponavadi ravno na mokrem
edit: sem še enkrat prebral tvoj post, vidim bistvo "da med kvalitetnimi gumami ni opazit razlike" - tukaj se strinjam, med Michelin in Bridgestone nisem opazil razlike, obe dobro držita. Edino profil smrekce mi ni preveč všeč, so ble Bridgestone tišje
Ma iskreno povedano, avto sem dobil z Nexen gumam in je opazit razliko naprav Michelin, Bridgestone... že opaziš pri tem, ko močno pospešuješ, kdaj guma popusta in asr popravlja.
Največje razlike so ponavadi ravno na mokrem
edit: sem še enkrat prebral tvoj post, vidim bistvo "da med kvalitetnimi gumami ni opazit razlike" - tukaj se strinjam, med Michelin in Bridgestone nisem opazil razlike, obe dobro držita. Edino profil smrekce mi ni preveč všeč, so ble Bridgestone tišje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Veron ()
LeQuack ::
Jaz vam lahko samo priporočam celoletne gume Gooyear Vector 4Seasons. Sem sedaj že druge nabavil in so res super, pozimi za po mesti in okolici lepo držijo, poleti pa jih tudi ne obrabi toliko kot prave zimske. Preberite si še kakšne review-e, so zelo dobro ocenjene povsod. Sploh za ljudi, ki delajo manj km na leto, recimo tam do 20k so idealne, ker jih lepo zamenjaš na 2 ali 3 sezone.
Slovenska miselnost sicer je, da celoletne so zanič (to pravijo ponavadi tisti ki jih še niso imeli), potrebno je namreč nujno imeti dva kompleta gum, pa četudi po parih letih postane guma trda in neuporabna, važno da je dosti profila.
Slovenska miselnost sicer je, da celoletne so zanič (to pravijo ponavadi tisti ki jih še niso imeli), potrebno je namreč nujno imeti dva kompleta gum, pa četudi po parih letih postane guma trda in neuporabna, važno da je dosti profila.
Quack !
gruntfürmich ::
Slovenska miselnost sicer je, da celoletne so zanič...
si siguren da je to samo miselnost in ne dejanski testi?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Olórin ::
Slovenska miselnost sicer je, da celoletne so zanič
celoletne so bedne pozimi in poleti. Ne kupovat tega sranja.
Da so celoletne dobre pravijo škrti lastniki, ki se jim zdi škoda kupit letne in zimske in škrtarijo.
Najslabše zimske gume so še vedno boljše kot povprečne celoletne.
potrebno je namreč nujno imeti dva kompleta gum, pa četudi po parih letih postane guma trda in neuporabna, važno da je dosti profila.
aha no s tem delom stavka si dokazal da samo škrtariš in nič drugega. Nimaš nobene druge koristi, kot "prišparan" denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Invictus ::
Če ne drugega, so letne gume precej tišje od zimskih in celoletnih.
Tako da je to že en razlog za nakup.
Seveda pa če delaš 5-10k km na leto, na bolj nezahtevnih, kratkih relacijah, so tudi celoletne dobre. Ker boš ob slabem vremenu preprosto ostal doma ali šel na bus.
Tako da je to že en razlog za nakup.
Seveda pa če delaš 5-10k km na leto, na bolj nezahtevnih, kratkih relacijah, so tudi celoletne dobre. Ker boš ob slabem vremenu preprosto ostal doma ali šel na bus.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Olórin ::
ne. če delaš 5-10k letno, kupiš zimske gume in imaš mir. poleti jih ne boš čisto uničil, pozimi pa vseeno zimsko obutev na avtu. Razen če živiš sredi portoroža, potem to ni potrebno :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
...:TOMI:... ::
Če menjaš celoletne na 2-3 let, potem je vseeno, če si kupiš 4 zimske in 4 letne in jih imaš 4-5 let.
Jaz nikoli nisem maral hibridov, ker nikoli ne opravijo 100 %, tako kot to naredi namenska stvar.
Zimska guma poleti je smrt, leta pozimi ravno tako. Celoletnih ne poznam, vendar menim, da so srednja žalost, nek kompromis, ki je glasen, kot pravijo. Zakaj bi varčeval na gumah, ki so edini stik s cesto?
Jaz nikoli nisem maral hibridov, ker nikoli ne opravijo 100 %, tako kot to naredi namenska stvar.
Zimska guma poleti je smrt, leta pozimi ravno tako. Celoletnih ne poznam, vendar menim, da so srednja žalost, nek kompromis, ki je glasen, kot pravijo. Zakaj bi varčeval na gumah, ki so edini stik s cesto?
Tomi
Olórin ::
...:TOMI:... je izjavil:
Zakaj bi varčeval na gumah, ki so edini stik s cesto?
zato da se lahko potem hvališ po forumu. Isto kot delajo ljudje ki sem jih omenil v neki drugi temi, ki ne zamenjajo zavor redno in se potem hvalijo koliko časa jih imajo. Avto pa jim sploh ne zavira več.
LJudje radi šparajo, tudi če je to zelo drago in jih lahko stane celo življenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
betmen ::
Kaj mislite, je zdaj čas za nakup zimskih gum ali pa je bolje počakati na začetek sezone za kakšne popuste in akcije...
lp
Če gledaš zdajšne ponudbe in akcije, so to gume v večini primerov od prejšnjega leta. DOT2013 ali celo DOT 2012, tako da ti priporočam, če želiš letošnje, da si bolj pozoren na te raznorazne "akcije" in popuste.
Dosti ljudi se znajde s kakšnim nakupom na obroke, na kartice (pike), je pa res da morš torfit dimenzijo, znamko pa letnik.
Včasih ma tudi mimovrste podobne akcije, petrol vem tudi da ima, merkator, to pa je to iz glave
LeQuack ::
Point proved.
Sicer pa ne šparam na denarju, če bo potrebno jih bom vsako sezono menjal, ampak še vedno za celoletne. Tisti, ki ste proti, navedite koliko teh celoletnih gum ste do sedaj sprobali (točen model gume, na katerem avtu), da so vas tako razočarale.
Sicer pa ne šparam na denarju, če bo potrebno jih bom vsako sezono menjal, ampak še vedno za celoletne. Tisti, ki ste proti, navedite koliko teh celoletnih gum ste do sedaj sprobali (točen model gume, na katerem avtu), da so vas tako razočarale.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Olórin ::
nisem bedak, da bi montiral to brozgo na avto. Ne pridem domov pozimi.
Kupim vedno najvišji rang zimskih gum in visok rang letnih. Kompromisov ni.
Ampak lej, saj ni pomembno. Če si 100% varen in ti služijo dobro, jih pač uporabljaj. Jaz vem da rabim dobro gumo in dobre verige. Pa tudi dobre živce. Bi kupil terenca, pa se preveč po avtocesti vozim, kjer je terenec zelo slaba izbira.
Kupim vedno najvišji rang zimskih gum in visok rang letnih. Kompromisov ni.
Ampak lej, saj ni pomembno. Če si 100% varen in ti služijo dobro, jih pač uporabljaj. Jaz vem da rabim dobro gumo in dobre verige. Pa tudi dobre živce. Bi kupil terenca, pa se preveč po avtocesti vozim, kjer je terenec zelo slaba izbira.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
LeQuack ::
Če bom prišparal kjer bo to samo na premontaži. Dosti raje imam sveže gume kot pa 5 sezon stare, kjer je gumena zmes že spremenila lastnosti, ki ji omogočajo dober oprijem. Tako da imeti en komplet 2 leti ali 2 kompleta 4 leti je razlike, in to velika. Je precej večja verjetnost, da bo stara zimska guma imela slabši oprijem kot pa nova celoletna.
Poleg tega je točno ta model gume (Goodyear Vector 4Season) v primerjavi z drugimi celoletnimi po vseh testih v bistveni prednosti.
Poleg tega je točno ta model gume (Goodyear Vector 4Season) v primerjavi z drugimi celoletnimi po vseh testih v bistveni prednosti.
Quack !
Olórin ::
moje gume zdržijo max 4 leta.
prav tako imam 2 kompleta felten. tako da tudi prišparam pri montaži ;) :)
Shranjujem jih v kleti, kjer je temperatura stalna. Je pa mogoče malo prevlažno ampak pač ni druge izbire. Itak jih pred shranjevanjem namažem s kemikalijami za ohranitev gume, tako da neke hude hudobije jim tam sigurno ni.
Ja, goodyear vector je v prednosti z drugimi CELOLETNIMI. V primerjavi s povprečno letno ali povprečno zimsko gumo pa je dosti v zaostanku!
Guma pa 4 leta komot zdrži, ni razloga da bi menjal na 2 leti.
ok, dovolj offtopica. Bo admin še pobrisal najino debato.
hitra primerjava:
vs
Že po profilu vidiš da se goodyear vector 4seasons ne more primerjati z goodyear ultragrip 9. POglej recimo gostoto lamel in obliko lamel ;) :)
S 4seasons v glavnem jaz ne bi šel po snegu, mi je preveč škoda lastnega življenja.
prav tako imam 2 kompleta felten. tako da tudi prišparam pri montaži ;) :)
Shranjujem jih v kleti, kjer je temperatura stalna. Je pa mogoče malo prevlažno ampak pač ni druge izbire. Itak jih pred shranjevanjem namažem s kemikalijami za ohranitev gume, tako da neke hude hudobije jim tam sigurno ni.
Ja, goodyear vector je v prednosti z drugimi CELOLETNIMI. V primerjavi s povprečno letno ali povprečno zimsko gumo pa je dosti v zaostanku!
Guma pa 4 leta komot zdrži, ni razloga da bi menjal na 2 leti.
ok, dovolj offtopica. Bo admin še pobrisal najino debato.
hitra primerjava:
vs
Že po profilu vidiš da se goodyear vector 4seasons ne more primerjati z goodyear ultragrip 9. POglej recimo gostoto lamel in obliko lamel ;) :)
S 4seasons v glavnem jaz ne bi šel po snegu, mi je preveč škoda lastnega življenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
betmen ::
moje gume zdržijo max 4 leta.
prav tako imam 2 kompleta felten. tako da tudi prišparam pri montaži ;) :)
Shranjujem jih v kleti, kjer je temperatura stalna. Je pa mogoče malo prevlažno ampak pač ni druge izbire. Itak jih pred shranjevanjem namažem s kemikalijami za ohranitev gume, tako da neke hude hudobije jim tam sigurno ni.
Ja, goodyear vector je v prednosti z drugimi CELOLETNIMI. V primerjavi s povprečno letno ali povprečno zimsko gumo pa je dosti v zaostanku!
Guma pa 4 leta komot zdrži, ni razloga da bi menjal na 2 leti.
ok, dovolj offtopica. Bo admin še pobrisal najino debato.
hitra primerjava:
vs
Že po profilu vidiš da se goodyear vector 4seasons ne more primerjati z goodyear ultragrip 9. POglej recimo gostoto lamel in obliko lamel ;) :)
S 4seasons v glavnem jaz ne bi šel po snegu, mi je preveč škoda lastnega življenja.
Prjatu, raj grem z GY 4seasons v seng kakor s savo s3... preizkušeno.
forplan ::
Prjatu, raj grem z GY 4seasons v seng kakor s savo s3... preizkušeno.
Haha, če si zadovoljen s celoletno gumo zgleda voziš po terenih ko Sava sploh še ne začne delovati! :D Sava je res samo za poln sneg, za v hrib ne plužen teren... Pa še za 2 leti je sam dobra... Za ostalo je pa najslabša...
da se strinjam
Olórin ::
računaj da goodyear 4seasons stanejo dosti več kot sava ;) Povprečno stane vsaj 50% več kot sava. Torej moraš 4seasons primerjati cenovno z najboljšimi zimskimi gumami ;) :)
Po performansu pa z najslabšimi, saj se zagotovo na snegu obnaša celoletna slabše.
Po performansu pa z najslabšimi, saj se zagotovo na snegu obnaša celoletna slabše.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
betmen ::
Aja sprobano je blo s službenim po 10 ur dnevno tko da neki izkušenj se nabere...
Meni sava ne potekne še posebaj pri avtih ki nimajo ABS-a... čim so mal obrabljene pa leto stare, to po snegu drsiš ko blesav
Take so moje izkušnje in mnenje... sicer pa je najboljši Continental - itak :)
Meni sava ne potekne še posebaj pri avtih ki nimajo ABS-a... čim so mal obrabljene pa leto stare, to po snegu drsiš ko blesav
Take so moje izkušnje in mnenje... sicer pa je najboljši Continental - itak :)
Olórin ::
Take so moje izkušnje in mnenje... sicer pa je najboljši Continental - itak :)
thumbs up!:)
Meni sava ne potekne še posebaj pri avtih ki nimajo ABS-a... čim so mal obrabljene pa leto stare, to po snegu drsiš ko blesav
Drži. Za po celem, nespluženem snegu so zakon. Za po vsem ostalem...niti ne :D
Aja sprobano je blo s službenim po 10 ur dnevno tko da neki izkušenj se nabere...
hm zanimivo. Potem so jih morda izboljšali odkar sem jih nazadnje gledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
RejZoR ::
All seasons so mišljene za lokacije, kjer zima pomeni samo hladnejše temperature in več dežja, ne pa led, sneg in plundra čeprav marsikateri proizvajalec navaja tud sneg. Za sezone, ki pa jih imamo pri nas kjer rangirajo od mrzlih zim s snegom do zelo deževnih pomladi do zelo vročih poletij pa niso ravno prave. Ker dejansko ne bo pri ničemer zelo dobra.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Goody ::
;) ste vsi polni markentingških gumarskih floskul da glava peče...Od vseh zgoraj ko nabijate o vseletnih gumah pa prav nobeden nima izkušenj z njimi, sami gugl šank stokovnjaki.
Pozicija: prevozil vsaj 15 zimskih sezon s top class (continental in Michelin) zimskimi in 5 let (leto-zima) z vseletnimi.
Pozicija: prevozil vsaj 15 zimskih sezon s top class (continental in Michelin) zimskimi in 5 let (leto-zima) z vseletnimi.
Olórin ::
ne, samo nek mestni fantek si, ki ne rabi zimskih gum dejansko. Ali pa živiš nekje na primorskem koncu, kar pa je malo verjetno glede nat o da si imel 15 let zimske gume.
in guma je edini stik avta s podlago. Pri tem se ne špara in se ne dela bedarij s celoletnimi gumami.
in guma je edini stik avta s podlago. Pri tem se ne špara in se ne dela bedarij s celoletnimi gumami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
RejZoR ::
;) ste vsi polni markentingških gumarskih floskul da glava peče...Od vseh zgoraj ko nabijate o vseletnih gumah pa prav nobeden nima izkušenj z njimi, sami gugl šank stokovnjaki.
Pozicija: prevozil vsaj 15 zimskih sezon s top class (continental in Michelin) zimskimi in 5 let (leto-zima) z vseletnimi.
Marketinških gumarskih floskul. Uuuu, we are entering the BIG words territory here...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Olórin ::
pač uporablja floskule.... izraze, ki se lepo slišijo. Da je slišat kot poznavalec.
backfire is a bitch.
backfire is a bitch.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
D3m ::
Če ne znate voziti vam tudi top gume ne pomagajo. "You bunch of imbeciles".
|HP EliteBook|R5 6650U|
GrimReaper ::
ne. če delaš 5-10k letno, kupiš zimske gume in imaš mir. poleti jih ne boš čisto uničil, pozimi pa vseeno zimsko obutev na avtu. Razen če živiš sredi portoroža, potem to ni potrebno :)
To ni res, tudi pri 5k km na leto se boš že prvo poletje moral cijazit, že prvo zimo pa bodo uničene. Kje je tukaj računica?
Potem je že bolje imet letne za dalj časa, tam 6-8 let, s tem da se pač sprijazniš, da proti koncu ne morš več vozit na polno (čeprav sam sem z 8 let starimi vozil enako kot zdej z novimi in ni bilo problemov), dobre zimske pa tudi morjo zdržat vsaj 5 let.
Drugače sam delam samo 7k km na leto, pa sem z letnimi Dunlop Sport Maxx RT precej nezadovoljen, sploh v dežju (pa to so med top 6 najboljšimi znamkami), zimske Conti TS830 so pa sicer precej dobre, ampak čudežev pa tudi ne delajo, tako da slabših nebi imel nikol.
Res pa da sem prvo leto na 106-ki 1.0 50KM imel S3 (niti ne vem kolk stare, ker nisem vedel za DOT), poletje sem normalno preživel, tudi teral kolker se je dalo, pozimi je pa tudi kolker tolk šlo. Sem se pa na koncu v snegu zadel v ograjo, ko sem bremzal zaradi prihajajočega avtobusa (verjetno so blokirala kolesa, kot da sem takrat vedel kaj je to), potem pa še kasiral od zadaj, in to je bilo to s tem avtom. Seveda bi boljše gume pomagale, ampak tukaj je bilo tudi neznanje vožnje po snegu problem.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Olórin ::
Če ne znate voziti vam tudi top gume ne pomagajo. "You bunch of imbeciles".
če imaš zanič gume ti tudi colin mcrae ne pomaga. "You imbecile".
NIsem pa tak bedak, da bi šparal tistih nekaj eurov na gumah, da bi potem rekel da sem privarčeval. To počno luzerji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
betmen ::
Če ne znate voziti vam tudi top gume ne pomagajo. "You bunch of imbeciles".
če imaš zanič gume ti tudi colin mcrae ne pomaga. "You imbecile".
NIsem pa tak bedak, da bi šparal tistih nekaj eurov na gumah, da bi potem rekel da sem privarčeval. To počno luzerji.
Aveš da se z boldanim ne morem strinjati.
Vsi vemo kakšne so plače v Sloveniji in če drugače ne gre, se moraš z avtom peljati v službo po kruh in nazaj, delodajalec ti pa izplača za to 600EUR.
Sej vem da je malo off topic, ampak če mene vprašaš, to ne počno samo luzerji ampak tudi ljudje, ki dobesedno nimajo denarja in grejo komaj čez mesec. Za nekoga je 100EUR ogromno razlike
Če bi dal ljudem na voljo Continental al pa čungalunga za isto ceno, si lahko prepričan katero bi vsi pobrali :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: betmen ()
WarpedGone ::
NIsem pa tak bedak, da bi šparal tistih nekaj eurov na gumah, da bi potem rekel da sem privarčeval. To počno luzerji.
Sem luzer, ker bom dal za eno gumo le 150 namesto 200?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Olórin ::
oprosti ampak kupit celoletne je bolano. raje slabe zimske in letne kupim, recimo, če bi bil res čisto brez denarja. Bodo boljše, sigurno, kot če imaš celo leto 1 zmes na gumah.
ampak navsezadnje je to le moje mnenje. Če se ne strinjate to niti ni pomembno, pač kupite celoletne in uživajte.
ja, ker lahko kupiš drugo dimenzijo gum in boš imel cenejše gume. Sam si kriv, da si kupil avto s takimi feltnami da imaš tako drage gume. Bi razmislil pred nakupom in izbral drug avto ali pa že ob nakupu zamenjal feltne, tvoje pa prodal ;) :)
ampak navsezadnje je to le moje mnenje. Če se ne strinjate to niti ni pomembno, pač kupite celoletne in uživajte.
WarpedGone je izjavil:
NIsem pa tak bedak, da bi šparal tistih nekaj eurov na gumah, da bi potem rekel da sem privarčeval. To počno luzerji.
Sem luzer, ker bom dal za eno gumo le 150 namesto 200?
ja, ker lahko kupiš drugo dimenzijo gum in boš imel cenejše gume. Sam si kriv, da si kupil avto s takimi feltnami da imaš tako drage gume. Bi razmislil pred nakupom in izbral drug avto ali pa že ob nakupu zamenjal feltne, tvoje pa prodal ;) :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
WarpedGone ::
Ne morm, edina za dlako manjša dimenzija, je tipično še dražja, ker je še redkejša.
Gre se le zato, kaj je good enough. Ko se enkrat losaš čipšit kitajsko/slovenske čungalunga plastik fantastik zadev in presedlaš vsaj na znamke tik pod smetano si dober.
A sm kupu slabo ker sm za top šit mišelinko plačal samo 200, ker sm jo uspel ujagat v pravem trenutku, namesto 350 kot stane običajno?
Kvaliteta guma ni le v ceni.
Gre se le zato, kaj je good enough. Ko se enkrat losaš čipšit kitajsko/slovenske čungalunga plastik fantastik zadev in presedlaš vsaj na znamke tik pod smetano si dober.
A sm kupu slabo ker sm za top šit mišelinko plačal samo 200, ker sm jo uspel ujagat v pravem trenutku, namesto 350 kot stane običajno?
Kvaliteta guma ni le v ceni.
Zbogom in hvala za vse ribe
lukass ::
moje gume zdržijo max 4 leta.
prav tako imam 2 kompleta felten. tako da tudi prišparam pri montaži ;) :)
Shranjujem jih v kleti, kjer je temperatura stalna. Je pa mogoče malo prevlažno ampak pač ni druge izbire. Itak jih pred shranjevanjem namažem s kemikalijami za ohranitev gume, tako da neke hude hudobije jim tam sigurno ni.
Ja, goodyear vector je v prednosti z drugimi CELOLETNIMI. V primerjavi s povprečno letno ali povprečno zimsko gumo pa je dosti v zaostanku!
Guma pa 4 leta komot zdrži, ni razloga da bi menjal na 2 leti.
ok, dovolj offtopica. Bo admin še pobrisal najino debato.
hitra primerjava:
vs
Že po profilu vidiš da se goodyear vector 4seasons ne more primerjati z goodyear ultragrip 9. POglej recimo gostoto lamel in obliko lamel ;) :)
S 4seasons v glavnem jaz ne bi šel po snegu, mi je preveč škoda lastnega življenja.
Prjatu, raj grem z GY 4seasons v seng kakor s savo s3... preizkušeno.
HAHAHA Ti pa si ej, kr nekej pišeš..... Smrekast SAVIN profil se najbolje obnese v snegu in ne govori bedarij, ja se strinjam pa da na mokri cesti ni ravno blesteča!
SuperVeloce ::
Imeti ločene letne in zimske je fino ja. Ampak imeti slabe letne in slabe zimske ni niti bolje niti ceneje (pa čeprav so tile vector4 precej draga zadeva). Sedaj ne vem, kaj štejete pod slabe gume, ampak imam občutek da nihče tukaj ne vozi zares poceni plastik ali tistih kvazi eko gum, ker potem si nebi upal trditi da je to zagotovo bolje (oz. celo da je bolje imeti celo leto zimske ala. sava S3 kot to počne veliko slovencev).
Se pa strinjam, da takšne gume niso za nekoga ki prevozi 20k km+ letno ali živi nekje ker ceste niso redno plužene/soljene in javnega prevoza ni (in mora ostati mobilen tudi tistih par dni na leto, ko je panika na cesti).
Pravzaprav je 10k km letno zgornja meja za vector4. Po izkušnjah kolegov, ki so takšne gume preizkusili, pa so Vector 4 pravzaprav edina omemba vredna alternativa, kakšnih drugih all-season pa vsi po vrsti nebi več kupili.
"Smrekast SAVIN profil se najbolje obnese v snegu in ne govori bedarij, ja se strinjam pa da na mokri cesti ni ravno blesteča!"
Ravno to je problem večine, ki vozijo S3 celo leto. Imaš sneg 1 teden na leto, medtem ko je mokra cesta od oktobra do marca, poleti pa se zvijajo kot čigumi.
Se pa strinjam, da takšne gume niso za nekoga ki prevozi 20k km+ letno ali živi nekje ker ceste niso redno plužene/soljene in javnega prevoza ni (in mora ostati mobilen tudi tistih par dni na leto, ko je panika na cesti).
Pravzaprav je 10k km letno zgornja meja za vector4. Po izkušnjah kolegov, ki so takšne gume preizkusili, pa so Vector 4 pravzaprav edina omemba vredna alternativa, kakšnih drugih all-season pa vsi po vrsti nebi več kupili.
"Smrekast SAVIN profil se najbolje obnese v snegu in ne govori bedarij, ja se strinjam pa da na mokri cesti ni ravno blesteča!"
Ravno to je problem večine, ki vozijo S3 celo leto. Imaš sneg 1 teden na leto, medtem ko je mokra cesta od oktobra do marca, poleti pa se zvijajo kot čigumi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
GrimReaper ::
oz. celo da je bolje imeti celo leto zimske ala. sava S3 kot to počne veliko slovencev
Pred našo fabriko je S3 že kar ok, videl sem tudi že Tigar na Puntu MkII, oboje seveda poleti.
Saj tako kot se folk cijazi, 60 na uro, kjer greš komot 100, je v bistvu škoda nekih top gum.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
PacificBlue ::
Smrekast SAVIN profil se najbolje obnese v snegu in ne govori bedarij, ja se strinjam pa da na mokri cesti ni ravno blesteča!
Slaba je tudi v mokrem snegu, dovolj dobra za po suhem snegu je vsaj prvo sezono. Mogoče še drugo, če menjaš zadnje in sprednje gume. Sem zato potem kupil Semperit Speed Grid, ki so že mal boljše, sedaj imam pa Michelin Alpin A4 dve leti in bom moral vzeti nove, ker sem jih vozil čez leto.
lopov ::
Letno naredim do 25k km, vozim celoletne Bridgestone (IIRC) LM30, 14" na polotu. Po enem leti jih obrnem, na 2 leti komplet menjam. Iskušnje kažejo da so 3. sezono kljub dovolj globokemu profilu pozimi neuporabne ker so pretrde.
...:TOMI:... ::
Aveš da se z boldanim ne morem strinjati.
Vsi vemo kakšne so plače v Sloveniji in če drugače ne gre, se moraš z avtom peljati v službo po kruh in nazaj, delodajalec ti pa izplača za to 600EUR.
Sej vem da je malo off topic, ampak če mene vprašaš, to ne počno samo luzerji ampak tudi ljudje, ki dobesedno nimajo denarja in grejo komaj čez mesec. Za nekoga je 100EUR ogromno razlike
Če bi dal ljudem na voljo Continental al pa čungalunga za isto ceno, si lahko prepričan katero bi vsi pobrali :)
Revni ljudje nimajo avta, ker si ga ne morejo privoščiti. Avto ni nujen za preživetje, obstaja tudi javni prevoz. Tisti, ki nima denarja, pazi na vsak eur, kruha si ne bo kupil v trgovini, ker ga lahko za 1/4 cene speče doma, dela pa ima manj kot 10 minut.
Tisti, ki si ne more privoščiti osnovih zadev za avto, je nevaren v prometu. Jaz bi take ljudi vse pometal na tehničnih pregledih. Kaj vse se danes pelje po cesti, ker ljudje stisnejo 20 € v roko človeku na TP... Groza.
Tomi
betmen ::
...:TOMI:... je izjavil:
Aveš da se z boldanim ne morem strinjati.
Vsi vemo kakšne so plače v Sloveniji in če drugače ne gre, se moraš z avtom peljati v službo po kruh in nazaj, delodajalec ti pa izplača za to 600EUR.
Sej vem da je malo off topic, ampak če mene vprašaš, to ne počno samo luzerji ampak tudi ljudje, ki dobesedno nimajo denarja in grejo komaj čez mesec. Za nekoga je 100EUR ogromno razlike
Če bi dal ljudem na voljo Continental al pa čungalunga za isto ceno, si lahko prepričan katero bi vsi pobrali :)
Revni ljudje nimajo avta, ker si ga ne morejo privoščiti. Avto ni nujen za preživetje, obstaja tudi javni prevoz. Tisti, ki nima denarja, pazi na vsak eur, kruha si ne bo kupil v trgovini, ker ga lahko za 1/4 cene speče doma, dela pa ima manj kot 10 minut.
Tisti, ki si ne more privoščiti osnovih zadev za avto, je nevaren v prometu. Jaz bi take ljudi vse pometal na tehničnih pregledih. Kaj vse se danes pelje po cesti, ker ljudje stisnejo 20 € v roko človeku na TP... Groza.
Dej ne pametuj, da se ti še kej ne bo zgodilo.
Avto dan danes lahko imajo vsi, ker si ga je NAJ LAŽJE PRIVOŠČITI. Problem nastane ko pride na vrsto vzdrževanje.
Avto si lahko za 200€ privoščiš, aveš pametnjakovič, ko pa je treba dat za zavarovanje, servis, gume itd. pa se začne ŠPARAT ČE NIMAŠ.
...:TOMI:... ::
Ne, šparat se začne PREDEN se kupi avto. Potem, ko imaš na plečih vse stroške povezane z avtom in si zadnjih par 100€ dal za avto, potem je prepozno. Žal, slovenska mentaliteta. Vse za avto, četudi ne bo nič za v usta.
Vzdrževanje, bencin, zavraovanje, cestnina, vinjeta, morebnitna nesreča, nepredvideni stroški, ko kaj crkne... Vse to mora normalen človek upoštevat in imeti mora toliko denarja, da to pokrije. Če nima, je žal nesposoben imeti avto in se mora ustaviti že pred nakupom.
Vzdrževanje, bencin, zavraovanje, cestnina, vinjeta, morebnitna nesreča, nepredvideni stroški, ko kaj crkne... Vse to mora normalen človek upoštevat in imeti mora toliko denarja, da to pokrije. Če nima, je žal nesposoben imeti avto in se mora ustaviti že pred nakupom.
Tomi
betmen ::
...:TOMI:... je izjavil:
Ne, šparat se začne PREDEN se kupi avto. Potem, ko imaš na plečih vse stroške povezane z avtom in si zadnjih par 100€ dal za avto, potem je prepozno. Žal, slovenska mentaliteta. Vse za avto, četudi ne bo nič za v usta.
Vzdrževanje, bencin, zavraovanje, cestnina, vinjeta, morebnitna nesreča, nepredvideni stroški, ko kaj crkne... Vse to mora normalen človek upoštevat in imeti mora toliko denarja, da to pokrije. Če nima, je žal nesposoben imeti avto in se mora ustaviti že pred nakupom.
In kako bi se ti peljal iz recimo Vodic v BTC na Letališko delat v prozvidnjo nočne izmene? Al iz Zaplane v Ljubljano na bizovik? Dej ne delaj se nekega bogataša, češ da ti pa ne poznaš nižjega sloja ljudi...
Kaj po tvoji logiki bi se morali vsi peljati z javnim prevozom, če pa to ni možno pa naj sedijo doma in živijo na zrak?
Pol bi se moral vsi preselit v Ljubljano?
Pol je avto za tiste, ki imajo 1000€ neto plače
Ne vem a nočeš razumet al kaj je narobe s tabo, ampak dojemi, tisti, ki je odvisen od avta se ga pač ne more odpovedat... odpove pa se lahko dražjim gumam. Pa spet ni naredil nič narobe, policaj mu lahko zaželi srečno vožnjo če ima po zimi vsaj 3mm profila.
Pa še neki, dam glavo da maš zlizane gume ko sto mater na "svojem" avtomobilu :)
...:TOMI:... ::
Prva opcija je, da si najde službo bližje. Druga opcija je uporaba kolesa (Vodice niso daleč od LJ), tretja opcija je, da se preseli bližje. Četrta opcija je uporaba taksija. Reven človek po navadi nima denarja za nakup ali za zidanje hiše, se pravi je v najemu. Na Zaplani so cene zemljišč 15€/m^2, se pravi je treba to upoštevat, da si v hribih, kjer imaš optiko, nimaš pa ugodnih razmer za javni prevoz, moraš imeti avto. Moraš biti dovolj sposoben, da si ga lahko privoščiš, drugače ne gre. Če zasluziš minimalca, lahko delaš kjerkoli za ta denar. Zakaj bi se vozil tako daleč za tistih usranih nekaj 100€?
Potem pa izpolni svojo obljubo in daj glavo...
Potem pa izpolni svojo obljubo in daj glavo...
Tomi
GrimReaper ::
Ne, šparat se začne PREDEN se kupi avto. Potem, ko imaš na plečih vse stroške povezane z avtom in si zadnjih par 100€ dal za avto, potem je prepozno. Žal, slovenska mentaliteta. Vse za avto, četudi ne bo nič za v usta.
Sam sem v fazi varčevanja za novejši avto, pa bom počakal toliko da bom imel 2k€ več kot bo stal avto. Ker dajat zadnje evre za avto je res neumno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 548884 (3939) | Ghost7 |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36419 (31316) | m0LN4r |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25327 (21181) | Domobrancek |
» | Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 45175 (38894) | oemdzi |
» | gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25645 (23011) | krneki0001 |