» »

Zimske pnevmatike

Zimske pnevmatike

Temo vidijo: vsi
««
8 / 10
»»

facepalm ::

jaz sem malo gledal okoli in sem se zagledal za temi gumami (185/65/15):
- toyo snowprox s943 (88T ali 92T XL) kaksna je razlika med tema dvema oznakama? zanima me kaj pomeni tisti "XL". cena je ista: 54,60eur
Link

- Semperit Speedgrip 2link

Kaj pravite na moj izbor? se da dobit kje kaj boljsega za ta denar? pri gumi mi je pomemben oprijem na mokrem in na snegu!

šernk ::

http://www.gume-pnevmatike.com/products...

5€ več, zmagovalne letos na testu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Buggy ::

facepalm je izjavil:

jaz sem malo gledal okoli in sem se zagledal za temi gumami (185/65/15):
- toyo snowprox s943 (88T ali 92T XL) kaksna je razlika med tema dvema oznakama? zanima me kaj pomeni tisti "XL". cena je ista: 54,60eur
Link

- Semperit Speedgrip 2link

Kaj pravite na moj izbor? se da dobit kje kaj boljsega za ta denar? pri gumi mi je pomemben oprijem na mokrem in na snegu!


XL- extra load , pomeni da so bocnice malo bolj ojacane. Koristijo jih kaksni enoprostorci (visje tezisce) ali pa tezji avtomobili (motor)

Bi pa v tej dimenziji izbral najboljse, ce ti je vazen oprijem na snegu in na mokrem (razlike v ceni so malenkostne) in sicer TS850. Sam jo imam ze drugo sezono kar je zame zelo veliko ;)

facepalm ::

se strinjam, da so ts850 zmagovalne na letosnjem amzs testu, ampak naprimer teh toyo niso niti testirali.
gledal sem tuje reviewe in imajo te toyo dober oprijem tako na snegu kot na mokri podlagi. poleg tega ima rating gorivo/oprijem C/C, ts850 pa F/C.
tudi glede glasnonsti je toyo 1dcb tisja.

so te oznake samo marketinski nateg ali so dejansko "realne"?
ker ce je toyo boljsa oz "tam/tam" s continentalovo ts850 mi je skoda dajat dodatnih 20eur za 4 gume.
direktno primerjavo pa ne najdem

facepalm ::

ok sem nasel ts850 za 227,60eur kar je 9 eur drazje kot so toyo snowprox.
to je zanemarljiva razlika, tako da, me sedaj zanima le katere so boljse

SuperVeloce ::

Kar se tiče teh oznak, nihče ni čisto prepričan koliko zaupati, so že bili primeri ko se oznake niso "strinjale" s testi. Sploh pa to ni nasploh ocena oprijema, ampak zavorna pot na mokri podlagi. TS850 pa so res odlične gume za sneg in mokro, nimaš kaj razmišljati!

gruntfürmich ::

škoda 20€ več za vse 4 gume priznane znamke?
ti si pa nek hud socialc...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

šernk ::

ok sem nasel ts850 za 227,60eur kar je 9 eur drazje kot so toyo snowprox.


lahko zaupaš kje? :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

facepalm ::

gruntfürmich je izjavil:

škoda 20EUR več za vse 4 gume priznane znamke?
ti si pa nek hud socialc...


skoda je dat 20eur vec (skoraj 10%) za 0% boljsi ali mogoce celo slabsi performance. zato sprasujem ce je ts850 dejansko boljsa ali ne.
obe znamki sta priznani, tako continental kot toyo btw..

na www.ideo.si sem nasel poceni continentalke

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

SuperVeloce ::

TS850 je zagotovo boljša, že par let ima TS serija renome kot odlični allrounder na mokri, spolzki cesti in na snegu.

theBill ::

Tu imaš takoj pod tabelo 3 teste Toyo Snowprox S943

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/...

Tale Toyo je po testih sodeč zelo dobra na suhi cesti, hkrati pa porazna v mokrem, malo pred kitajci. Sam tega ne bi dal na avto, ker cesta je večino zime mokra, parkrat čez zimo imaš sneg na cesti, sploh če za samo 10€ več dobiš top Continentalke, nimaš kej dosti za razmišljat. Je tudi razlika v priznanosti znamk, Continental je premium znamka, Toyo je pa mid-range.

facepalm ::

sem ravnokar narocil ts850 :)

hvala za nasvete:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

menjalnik ::

Jest bi imel pa eno mogoče mal butasto vprašanje. Primer: imamo 2 "stari" in dve popolnoma novi pnevmatiki(vse imajo 7mm profila) ter avto s sprednjim pogonom. Torej ali nove pnevmatike namontirat spredaj ali zadaj? zakaj?

SuperVeloce ::

Nove vedno zadaj. Razen če misliš, da odlično loviš zadek... go ahead. Če imaš dovolj profila, bodo spredaj stare dovolj za pogon v klanec. Poleg tega spredaj precej hitreje začutiš, če guma drsi.

Je pa vprašanje, kakšne so te "stare", so isti model in koliko so sploh stare?

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

menjalnik je izjavil:

Jest bi imel pa eno mogoče mal butasto vprašanje. Primer: imamo 2 "stari" in dve popolnoma novi pnevmatiki(vse imajo 7mm profila) ter avto s sprednjim pogonom. Torej ali nove pnevmatike namontirat spredaj ali zadaj? zakaj?


ce imajo stare pnevmatike dovolj oprijema, da bi lahko speljal tudi v strm klanec, bi osebno dal boljsi par na zadnja kolesa.
zakaj? ker ce ti zdrsne prednji (pogonski) del, ga lahko ulovis s plinom ali zavorami ali sklopko (razlicne metode), ce ti pa nenadoma zdrsne zadnji del (v ovinku), ga je tezje ulovit, predvsem zato, ker je zadnji del lazji in bolj sunkovito "zbezi"

imas pa tudi take ki zagovarjajo, da je bolje imeti dobre gume spredaj zaradi boljsega zaviranja, speljevanja...

na kratko tako: v mestu (nizke hitrosti) je bolje imeti spredaj dobre gume, na AC in regionalkah (visje hitrosti) pa je bolje dat dobre gume zadaj.

to je seveda moje mnenje, bazirano na lastnih izkusnjah

menjalnik ::

Kaj pa če je treba nenadoma zaviti v eno smer na mokri cesti? takrat pa nove najbrž zmagajo, če so spredaj:)

SuperVeloce ::

in če je dovolj sunkovito, da ti zadek zapleše? Redki so, ki ulovijo zadek, katerega izstreli na stran. Jaz priporočam zadaj (malenkost) slabše gume samo nekomu, ki ve kaj dela za volanom.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

Fantje, vsak inštruktor varne vožnje vam bo povedal, da se boljši par gum da vedno na zadnji par koles. Razen, če si Chuck Norris.

WarpedGone ::

Jaz slabših gum zdaj ne priporočam *nikomur*, niti chucku norrisu ne.
Še tak majster ni vedno 100% skoncentriran kaj se dogaja z avtomobilom, rit ti pa odnese v desetinki sekunde.

Bolše gume vedno zadaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Olórin ::

menjalnik je izjavil:

Kaj pa če je treba nenadoma zaviti v eno smer na mokri cesti? takrat pa nove najbrž zmagajo, če so spredaj:)


v tem primeru ti bo zadek nekontrolirano zdrsnil zato ker boš imel spredaj dosti boljši oprijem, zadaj pa boš imel slabše gume + lažji del avta. In ne, v situaciji kjer boš moral "nenadoma" zaviti, avta ne boš imel časa loviti.

(zato se ne kupuje po 2 gumi na sezono ampak se vsakič menja komplet vseh 4 gum in se jih pravilno kroži, da se enakomerno obrabljajo). Če nimaš denarja za 4 dobre je bolje če kupiš 4 Sava Eskimo, kot 2 novi Mišelinki, zadaj pa 2 stari!!!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

menjalnik ::

Jaz sem dal primer, če imata obe gumi isto profila in je razlika je le v letih. Zdajle berem druge forume in vsak trdi drugače glede tega..

Olórin ::

menjalnik je izjavil:

Jaz sem dal primer, če imata obe gumi isto profila in je razlika je le v letih. Zdajle berem druge forume in vsak trdi drugače glede tega..


starejše bodo trše. Oprijem bo zagotovo slabši na starejših.

Pač v večini primerov verjetno ne boš opazil razlike. Razen ko boš šel v ovinek na spolzki cesti in se boš moral sunkovito izogniti nečemu. Takrat boš spoznal da se z gumami ne igra ;)

in resno mislim, komplet vseh štirih Sava Eskimo gum je zagotovo boljši kot igranje z nakupom 2 novih gum.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

menjalnik ::

No in v takem primeru je spet bolje imet nove spredaj

Olórin ::

ne, ker ti bo avto zagotovo, brez dvoma obrnilo. bo povsem isto kot če bi zategnil ročno zavoro.

ne verjameš kako hitro ti rit odnese?


Dovolj je da je sredi ovinka neravnina, ki težo avta prerazporedi na prednji konec, kjer boš imel boljše gume. Zadnji konec bo zagotovo odneslo. Avta ne boš zmožen ujeti, ker nisi profi voznik. (vsaj sodeč po tvojem pisanju imam občutek da voziš samo po mestu)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SuperVeloce ::

menjalnik je izjavil:

Jaz sem dal primer, če imata obe gumi isto profila in je razlika je le v letih. Zdajle berem druge forume in vsak trdi drugače glede tega..

Ljudje pač trdijo drugače, ker ne vedo dovolj ali nimajo dovolj izkušenj. Kdaj sploh zadaj starejše gume? Jaz ne najdem niti enega dobrega primera. Mogoče če se zelo malo voziš po regionalni cesti ali avtocesti, po drugi strani pa moraš v klanec do doma, bi še rekel da si daš zadaj tiste z malo manj profila... starejše gume pač spredaj, sploh če je profila enako.

Je spet vprašanje, kako stare gume (in model) sploh imaš... če so isti model in je mogoče eno leto razlike v starosti, potem niti ni takšne krize...

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

SuperVeloce je izjavil:

Nove vedno zadaj. Razen če misliš, da odlično loviš zadek... go ahead. Če imaš dovolj profila, bodo spredaj stare dovolj za pogon v klanec. Poleg tega spredaj precej hitreje začutiš, če guma drsi.

Sam sicer nisem nikol imel tolk slabih gum, da bi mi odnašalo zadek.
Sem pa videl zakaj je dobro imet dobre gume zadaj, ko sem s popolnoma novimi gumami priteral v ovinek in mi je odneslo zadek. Nekaj se je dalo popravit, ampak če bi bil kdo na drugem pasu, bi ga zadel z zadnjim delom.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

gruntfürmich ::

GrimReaper je izjavil:

Sam sicer nisem nikol imel tolk slabih gum, da bi mi odnašalo zadek.


tudi jaz ne. ker sem imel tako slabe da mi je kar cel avto odneslo :))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Olórin je izjavil:

ne, ker ti bo avto zagotovo, brez dvoma obrnilo. bo povsem isto kot če bi zategnil ročno zavoro.

ne verjameš kako hitro ti rit odnese?
Tile posnetki iz ZDA so itak razred zase. Američani na all-season gumah v blizzardu, jasno da se vrtijo kot vrtavke. Po dežju pa tudi očitno na slick gumah vozijo, ker se tudi v nevihtici pri 80km/h vrtijo... ;((

Se pa strinjam, stroka in logika pravijo, da se da boljše gume zadaj.

jype ::

Halo. Vseeno je, kam daš kakšne gume, če ves čas voziš previdno, po omejitvah in razmeram primerno. Ja, še vedno je bolje, da imaš boljše gume zadaj, kadar poskušaš nepričakovano oviro obvoziti (skoraj vedno) in še vedno je bolje, da imaš boljše gume spredaj, kadar zaviraš v ravni črti (skoraj nikoli).

IL_DIAVOLO ::

Dajte, dajte...ni šanse, da te takole obrne s konkretnim avtom. Mene je obrnilo samo enkrat in to z enim res lahkim avtom za 360 v snegu, s tem avtom ki ga imam zdaj, do tega preprosto ne more prit, esp je preprosto preveč vrhunski sistem ;)

Poglejte si, kaj se lahko zgodi, če nimaš esp-ja in verjetno tudi slabe gume:

http://www.mojvideo.com/video-najnovejs...

menjalnik ::

Olórin je izjavil:

Dovolj je da je sredi ovinka neravnina, ki težo avta prerazporedi na prednji konec, kjer boš imel boljše gume. Zadnji konec bo zagotovo odneslo. Avta ne boš zmožen ujeti, ker nisi profi voznik. (vsaj sodeč po tvojem pisanju imam občutek da voziš samo po mestu)


Ja res je ja 70% imam mestne vožnje. Pozimi sem res ekstra previden na cesti, ne pa spet tako, da bi delal gužve. Pač v glavi imam tisto, da je zavorna pot daljša in moram prej začeti z zaviranjem itd. Dobro bom dal potem nove gume zadaj pa te spredaj ponucal do konca..

Olórin ::

namesto da bi gume pravilno rotiral boš imel gume celo sezono isto obrnjene, da boš ene skuril, druge pa praktično nič obrabil.

facepalm.

bravo.

jype je izjavil:

Halo. Vseeno je, kam daš kakšne gume, če ves čas voziš previdno, po omejitvah in razmeram primerno.


s takšno kombinacijo gum (torej spredaj dobre, zadaj slabe) pomeni da če boš vozil "razmeram" primerno, potem več kot 50 kmh ne smeš voziti nikoli.

IL_DIAVOLO je izjavil:

esp je preprosto preveč vrhunski sistem


če vidiš da tip škrtari pri gumah lahko smatraš da nima niti avta z espjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

menjalnik ::

Espja nimam, imam pa abs:DVem, da škrtarim, pač omejen sem s financami in sem rekel 2 letos in 2 prihodnje leto

Blinder ::

facepalm je izjavil:

ce ti pa nenadoma zdrsne zadnji del (v ovinku), ga je tezje ulovit, predvsem zato, ker je zadnji del lazji in bolj sunkovito "zbezi"

izjava brez podlage
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

XtodaZ ::

Blinder je izjavil:

facepalm je izjavil:

ce ti pa nenadoma zdrsne zadnji del (v ovinku), ga je tezje ulovit, predvsem zato, ker je zadnji del lazji in bolj sunkovito "zbezi"

izjava brez podlage


In na kaki podlagi bi ti imel rad to servirano?

oemdzi ::

jype je izjavil:

Halo. Vseeno je, kam daš kakšne gume, če ves čas voziš previdno, po omejitvah in razmeram primerno. Ja, še vedno je bolje, da imaš boljše gume zadaj, kadar poskušaš nepričakovano oviro obvoziti (skoraj vedno) in še vedno je bolje, da imaš boljše gume spredaj, kadar zaviraš v ravni črti (skoraj nikoli).

Točno tako, moje so že 4 leta stare pa me ne nosi, ker ne izzivam takrat ko so razmere pač takšne... Profila imajo več kot dovolj, so pa zaradi starosti trše, vendar daleč od tega da bi kazale kakšne znake preparelosti. Ni me niti 1x preobrnilo ali pa da bi imel težave z zaviranjem in bi se ustavljal v kritičnih zadnjih metrih, kot se nekateri znajo tudi po suhem vremenu.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

krneki0001 ::

facepalm je izjavil:

ce ti pa nenadoma zdrsne zadnji del (v ovinku), ga je tezje ulovit, predvsem zato, ker je zadnji del lazji in bolj sunkovito "zbezi"


Zakaj bi ti pri dobrih gumah zdrsnil zadek?


Dejte dojet da s tem, ko imate slabe gume na avtomobilu, ne ogrožate samo sebe, ampak tudi druge udeležence v prometu. Gume na avtu so vaš edini stik s podlago, zato morajo biti dobre. Bo pač par vikendov manj prežuranih zaradi tega, ker boste dali za gume tisti denar, ampak vikendi vsaj bodo, s slabimi gumami se hitro naredi, da vikendov za žurat ne bo več (ali za vas ali pa za koga, ki ga lahko ubijete).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

oemdzi ::

Slabe po tvojem mnenju in tistih, ki bi mi radi za vsako ceno vsilili nove.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

SuperVeloce ::

oemdzi je izjavil:

jype je izjavil:

Halo. Vseeno je, kam daš kakšne gume, če ves čas voziš previdno, po omejitvah in razmeram primerno. Ja, še vedno je bolje, da imaš boljše gume zadaj, kadar poskušaš nepričakovano oviro obvoziti (skoraj vedno) in še vedno je bolje, da imaš boljše gume spredaj, kadar zaviraš v ravni črti (skoraj nikoli).

Točno tako, moje so že 4 leta stare pa me ne nosi, ker ne izzivam takrat ko so razmere pač takšne... Profila imajo več kot dovolj, so pa zaradi starosti trše, vendar daleč od tega da bi kazale kakšne znake preparelosti. Ni me niti 1x preobrnilo ali pa da bi imel težave z zaviranjem in bi se ustavljal v kritičnih zadnjih metrih, kot se nekateri znajo tudi po suhem vremenu.

Nihče ni rekel, da boš kar plaval po cesti s starimi gumami jao no. Krizo lahko imaš magari samo enkrat, takrat naredi razliko in nič prej. In če imaš spredaj boljše gume, ti lahko daje lažen občutek varnosti, ker primejo bolje kot zadaj. In se boš peljal 50, čeprav bi z vsemi 4 enako slabimi gumami peljal 40 ali manj, ker bi bolj čutil da si na meji. Dokler ni situacije, ni razlike, ko pa je, pa boš težko razmišljal, če si pripeljal dovolj počasi in ali lahko narediš manever, ki ga bodo zadnje gume prenesle. Za večino voznikov pomeni 4 enake, a malo slabše bolj varno, kot spredaj boljše. Enostavno zato, ker bolj cvikajo, ko začutijo mehek volan.

oemdzi je izjavil:

Slabe po tvojem mnenju in tistih, ki bi mi radi za vsako ceno vsilili nove.

Nihče ti ne drži pištole nad glavo. Ampak upam, da je jasno da se tu govori o primeru, ko imaš dva različno stara para gum. Daleč od idealnega, ampak če že moraš, pač daš boljši par zadaj. Ne glede na to, kako počasi voziš.

Zaradi debilizmov, ki jih vozniki počnejo s svojo pametjo, so prepovedali kombinacijo letnih in zimskih gum, kot se je to pri nas redno delalo (zimske na pogon, letne zadaj). Kakšna žurka je bila po cesti in v križiščih, se kdo spomne?

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

oemdzi je izjavil:

Slabe po tvojem mnenju in tistih, ki bi mi radi za vsako ceno vsilili nove.


Jaz ne silim novih gum kupovat. Zaradi mene tudi rabljene, samo da imajo dovolj profila in da niso starejše od štirih sezon. Slabe, po mojem mnenju, so vse gume, ki so starejše od štirih sezon ali zlizane, da imajo premalo profila. Pa tudi premium znamke še nekako zdržijo 4 sezone, ostalo pa je bolj ko ne po dveh sezonah neuporabno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

facepalm ::

krneki0001 je izjavil:

facepalm je izjavil:

ce ti pa nenadoma zdrsne zadnji del (v ovinku), ga je tezje ulovit, predvsem zato, ker je zadnji del lazji in bolj sunkovito "zbezi"


Zakaj bi ti pri dobrih gumah zdrsnil zadek?


govora je o tem, ce das slabe/slabse gume na zadnji par koles, je vecja moznost zdrsa zadnjega dela. ni nujno da bo avto zdrsnil, lahko ne bo zdrsnil nikoli tudi ce bojo namescene 7let stare pnevmatike. vse je odvisno od okoliscin. gre se za VERJETNOST.

zdrsne ti pa lahko tudi ob super duper gumah, ce so ekstremne razmere.

ne vem kaj je z vecino slotechovcev, da morate tako dlakocepiti vsak post?

krneki0001 ::

Sej nesrečo imaš lahko samo enkrat, pa je dovolj da boš celo življenje na vozičku, ali pa 2m pod zemljo. In zaradi teh "možnosti" nesreč se kupuje boljše gume.

Jih je pa ogromno, ki trdijo, saj to se pa meni ne more narest. Potem pa pride nesreča in jokajo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

oemdzi je izjavil:

Slabe po tvojem mnenju in tistih, ki bi mi radi za vsako ceno vsilili nove.


ti bom povedal v tvojem jeziku:

ti bi rad za ceno prometne nesreče uporabljal slabo kombinacijo gum. V smislu: letos prišparaš 50 eur, da boš potem imel 20.000 eur za invalidski voziček ali 10.000 eur za pogreb.

menjalnik je izjavil:

Espja nimam, imam pa abs:DVem, da škrtarim, pač omejen sem s financami in sem rekel 2 letos in 2 prihodnje leto


ok, samo prosim vozi varno letos. Imej v glavi da imaš slabo kombinacijo gum, vozi temu primerno in bo vse ok. ne na ovinku zdrsnit glih ko bom šel jaz mimo, da boš vame priletel :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

oemdzi ::

ti bom povedal v tvojem jeziku:

ti bi rad za ceno prometne nesreče uporabljal slabo kombinacijo gum. V smislu: letos prišparaš 50 eur, da boš potem imel 20.000 eur za invalidski voziček ali 10.000 eur za pogreb.

Sprejmem tveganje, ker je povišanje le tega pri mojem načinu vožnje minimalno, prej me bo en z "dobrimi gumami", ki leti v nevaren ovinek +180 snel z avtoceste, ali pa me v mestu zbil na prehodu za pešce, tako da se požvižgam na take bedarije, ki jih nekateri tukaj pišete.

Čelada tudi znatno zmanjša možnosti zgornjega scenarija, ali jo imaš v avtu oziroma, ko si peš ? Če bi vozil po dežju +180 ali pa v vsak nevaren ovinek po predpisani najvišji dovoljeni hitrosti bi bilo tveganje znatno večje z mojimi gumami, tako pa komajda kaj. Tudi če bi imel gume za + 500 eur bi ne kaj dosti spremenil stil vožnje, ker nimam želje preizkušati kvalitete gum. Takšnih malenkosti, kjer lahko izboljšaš varnost je nešteto in gremo lahko celo do take bizarnosti, da se po avtocesti vsi vozimo 50, da bo ja čimmanj smrtnih žrtev. Samo kaj ko bi ti (če uporabim tvojo foro) za ceno prometne nesreče šparal na svojem prostem času.

In kdo pravi da so moje gume slabe ? So slabše od novih, zate itak slabe, zame več kot dovolj, ko bom pa opazil najmanše tveganje pri mojem stilu vožnje jo bom pa definitivno menjal. Če pa meniš, da bo takrat morda že prepozno (najbolj črn scenarij) me potem res zanima ali pred vsako vožnjo preveriš vsak šrauf v avtu, kaj pa veš, lahko ti kak končnik poči, ven pade mašina itd, verjetnost je majhna ampak je...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

WarpedGone ::

Sprejmem tveganje, ker je povišanje le tega pri mojem načinu vožnje minimalno

Famous last words ...

ko bom pa opazil najmanše tveganje pri mojem stilu vožnje jo bom pa definitivno menjal.

Implicitno predvidevaš 'zvezno obnašanje' gume - da bo pred veliko pizdarijo sigurno nardila tudi kakšno manjšo, ki bo brez posledic in te bo opozorila na svojo šibkost.
Se bojim, da si prevelik optimist. Gume nonstop drsijo, večinoma precej neopazno in v različnih sitacijah precej različno. Komot ne opaziš nobenga problema dokler nenadoma ne gledaš v kratke luči avtomobila za tabo, ki besno kolovrati da bi se ti izognil.

Povsem razumem stroškovne omejitve, ki vplivajo na menjavo. Samo prosim ne se slepit, da pa "sej je dovolj dobro". Nič ni res dovolj dobro, je le bol ali manj slabo. Čisto vsaka guma spusti, zato čisto nobena ni "dovolj dobra." Gre se le za tehtanje rizika in plačila.

Samo prosim ne montirat rabljenih sava gum na kakšno 'sej je še dobr' A8.

Spoh ker dobra (srednji rang in višje) nova zimska guma ni nek posebno hud strošek - par pic in je plačana.
Zbogom in hvala za vse ribe

LeQuack ::

A ni lažje se preselt v tople kraje pa vse zimske težave odpadejo? Think of the savings.
Quack !

gruntfürmich ::

oemdzi je izjavil:

In kdo pravi da so moje gume slabe ? So slabše od novih, zate itak slabe, zame več kot dovolj, ko bom pa opazil najmanše tveganje pri mojem stilu vožnje jo bom pa definitivno menjal.


tudi jst sem bil prepričan da so gume še ok. in da me bo že opozorilo ko bo kriza.
ampak opozorilo je prišlo tako, da sem samo v lahno neravnino na snežni cesti zapeljal, in totalno izgubil kontrolo nad avtom. in to pri 60kmh ali morda še km manj (klanec navzdol). čez o,5s sem že bil na nasprotnem pasu, čez 5s obstal prečno na bankini na nasprotnem pasu. na golo srečo ni bilo nobenega avta v bližini. gum nisem zamenjal ker sem čez par mesecev prodal avto (škrtica pač). vedel pa sem kaj me lahko čaka, ko si domišljaš da so gume pa še dovolj dobre.
ampak šola je bila pa dobra...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

reader ::

oemdzi je izjavil:

Slabe po tvojem mnenju in tistih, ki bi mi radi za vsako ceno vsilili nove.


Ti želim, da nikoli ne boš imel priložnosti svoje škrtosti plačat malce dražje. Razlika med dobrimi in slabimi gumami ni le tistih 50€/leto.

Ko sem bil še mulc, sem podobno škrtaril. Potem sem pa enkrat pri morda ubogih 60 na uro izgubil oprijem in pristal na drugem pasu. Na glavni cesti, skoraj ravni, omejitev 90. Na srečo je imel tovornjak, ki je pripeljal nasproti, boljše gume kot jaz, tako da je bila situacija boljkone komična, ko sem se zaletel vanj pri 30/uro. Trpel je zgolj punto in moj ponos. Kaj bi bilo, če bi se trk zgodil pri večji brzini, nočem vedet.

Pamet v roke, če imaš največja ciganska kola, bremze pa gume morajo bit tip-top.

jype je izjavil:

Halo. Vseeno je, kam daš kakšne gume, če ves čas voziš previdno, po omejitvah in razmeram primerno.


A to je iz iste košare kot tista tvoja fama o tem, kako se kolesarjem pa pešcem ni treba držat prav nobenega CP predpisa? Ker gre za podobno škodljiv kretenizem.

Drži se rajši kolesa.

Utk ::

Ne pretiravat, s 4 leta starimi gumami ni nič narobe, če imajo dovolj profila. No, lahko so tudi zanič, ni pa nujno. Včasih so rekli 6 let, pa 4, zdej tu naj bi ble že po dveh sezonah avtomatsko zanič. Ne pretiravat. Pol najboljše, da jih vsako leto menjamo. Pa tudi čisto nove niso najboljše, se je treba prej vsaj 100 km po garaži gor pa dol furat.

WarpedGone ::

Ne se zanašat na profil.

Ta je bil merodajen nekoč, ko so gume imele oprijem zaradi 'mehkosti'. Bol mehka guma več oprijema a je ta mehkost rezulitrala tudi v obrabi gume in se je pač guma poradirala.
Moderne gume oprijem dosegajo s kup dodatnih trikov zato je material sam lahko manj mehek oz. se manj obrablja.
Posledično so gume sposobne narest tudi 50k km pa imet na oko še vedno dovolj profila. Ampak starost in 'izkušnje' so tej gumi že naredile svojo škodo in oprijem kljub še dobremu profilu je daleč od 'oprijema v mladosti'.

Enako velja za zimske - nekoč si jih poleti zradiral kot gumico, moderne zimske poleti zapečeš v plastiko tako da bo profil sam zdržal mogoče tut 100k. Če ti uspe tolk daleč pripeljat brez karambola, ker je oprijem materijala že obupno zanič.

Žal je pri celi stvari zelo malo zanesljivih načinov, kako ocenit preostalo kvaliteto gume brez da izvedeš dejanske meritve obnašanja, recimo:
- en asfaltiran štadion z 50m "rondojem" kjer ugotoviš hitrost piruete na suhem in mokrem, pri neki pričakovani temperaturi - za letne recimo 20 in 30, za zimske recimo -10 in 0
- zavorna razdalja pri 70km na suhem in mokrem
- hitrost, ko guma splava na 2cm stoječe vode

To bi naredu z novo in si shranil cifre, in ob vsakem začetku sezone teste ponovil, da vidiš kje si.
Nebi bilo čist točno, bi bilo pa bistveno bolje kot 'sej so sam 4 leta stare, dobre še bojo' al pa 'sej majo še 4mm profila, ok še bo'.

V časopisih se še najde teste novih gum, nism pa še vidu teste rabljenih gum.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
8 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268548816 (3871) Ghost7
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836418 (31315) m0LN4r
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625326 (21180) Domobrancek
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23845172 (38891) oemdzi
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13725644 (23010) krneki0001

Več podobnih tem