» »

Katastrofalni servisi

Katastrofalni servisi

«
1
2

robobobo ::

Pozdravljeni!

Imam težavo s prenosnikom in sem poslal naslednji mail na 6 rač. servisov:

Pozdravljeni!

Imam problem s prenosnim računalnikom znamke Acer. Acer Aspire 1804 WSMi
Novembra 2006 se mi je na zaslonu pojavila navpična rumena črta.Prenosnik je bil še v garanciji in je bil popravljen. Februarja 2007 se je črta spet pojavila. Tokrat druge barve in na drugem mestu. Prenosnik je šel ravno iz garancije, vendar je bil popravljen vseeno še preko garancije. Ko sem vprašal, kaj je narobe so rekli da elektronika. Maja 2007 se mi je črta spet ponovila in od takrat ga nisem več popravljal. Prenosnik ni več v garanciji, do tedaj pa sem ga popravljal pri pooblaščenem srevisu Alterna v LJ. Od maja pa do danes je teh črt na monitorju že deset!
Ker so se mi črte pojavljale najprej na 3 mesece, na koncu pa bolj pogosto in glede na to, da mi pri Alterni sedaj dajo 3 mesece garancije na popravilo in na slabe dosedanje izkušnje, sem se odločil, da pomoč poiščem drugje. Če sodim po izkušnjah, bom plačal popravilo in ko bo garancija pretekla se mi bo pojavila spet nova črta.

1. Zanima me če bi vi vedeli v čem je težava?

2. Kolikšen bi bil strošek popravila pri vašem servisu?

3. Kolikšno garancijsko dobo nudite na popravilo?

Mogoče še en podatek: pred temi težavami sem tudi imel že težave z monitorjem, slika je bila zelo zelo temna, od daleč je zgledalo, kot da ne kaže slike, samo čisto od blizu se je nekaj bledega videlo. Takrat je bil na popravilu zamenjan disk in inverter.

V prilogi vam pošiljam še eno sliko, da si boste lažje predstavljali o čem govorim.


*konec maila*

Zdaj pa poleg tega, da že tam z garancijo niso bile izkušnje ravno najboljše, sem od 6 servisov dobil odgovor le od enega, in še to mi ni nič pomagalo.
Tej računalničarji mi počsi že najedajo. Kaj je tako težko vsaj odgovor poslat, ali kak znak življenja pokazat. Si prav predstavljam, kako mu je težko ko do bi tak mail v inbox....po moje ga kar začne sopihati.......na spletnih straneh pa pišejo Vam prijazen servis....

Zdaj pa sprašujem:
Ali mi mogoče zna kdo od vas kako pomagati?
Ali poznate kak dober servis na katerega bi se lahko obrnil?

Hvala in LP

Brane2 ::

Kako hudiča naj ti nekdo na osnovi teh pdatkov da dokončen, pameten in zanesljiv odgovor ?

Lahko je crknilo marsikaj i9n od tega je odvisna tudi cena. Če ti bo en servis dal pesimistično oceno, drugi pa hudo optimistično, tvega pseimista, da ga boš zmerjal za lopova in odšel k optimistu, ta pa da boš klical inšpekcijo in delal štalo če bo njegov servis dražji.

Zato so vsi tiho.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Phoebus ::

Heh, meli smo lepo število acerjev (10+) pa so šli vsi u kurac kar se tiče slike, in to v zelo kratkem času. Sicer so popravljali, ampak smo se jih po hitrem postopku znebili.

BluPhenix ::

aj je tako težko vsaj odgovor poslat, ali kak znak življenja pokazat. Si prav predstavljam, kako mu je težko ko do bi tak mail v inbox....po moje ga kar začne sopihati.......na spletnih straneh pa pišejo Vam prijazen servis....

Takih mailov verjentno dobijo vsaj 10 na dan. In pošiljanje, prosimo, da nam prinesete prenosnik na ogled ni radno najbolj smiselno.

Ne moraš pričakovati, da ti bobo o napisanem znali pomagati. Prvič evalvacija popravila se navadno plača, drugič koliko pride popravilo je odvisno od tega, koliko bodo kosi in koliko dela bo. Po tem kar si ti napisal to ne more biti razvidno.

LEpo primi prenosnik in ga odnesi na enega izmed pooblaščenih servisov ...

Drugič tudi uporabljaj primerne naslove tem, ne pa da zato, ker ti nekdo ne odgovori na mail napišeš, da so katastrofalni servisi ... in da ti računalničarji parajo živce, ko še nisi imel sploh kontakta z njimi.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

robobobo ::

Žal je pooblaščeni sevis le eden, in oni so mi rekli da je popravilo 200-250€ + DDV.
Glede na to da so mi 2x popravili jim zdej ne bom tolko plačal, da bo spet delalo 3 mesece. Lahko bi monitor menjal že v garanciji pa bi bil mir.
Zato nočem pooblaščenega serviserja, ampak iščem kako drugo alternativo, ki pa je očitno ne bom dobil.

Najverjetneje bom imel prenosnik kar s črtami dokler ne crke. Potem pa naj gre Acer in cela baraka zraven v .......

Brane2 ::

Alternativa je, da poiščeš tak displej kot servisni nadomestni del na netu in ga sam zamenjaš.

Tu je seveda rizik, da kaj sam zaj*, da dobiš napačen displej ali da je kaj drugega crknilo.

Sploh pa kot sem gledal, displeji niso kaj dosti cenejši tudi sami zase.

Če ne gre za nek high-end notesnik, je po moje bolje zamenjat celo zadevo za kaj novejšega...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Macx95 ::

Poskusi na AGT, popravijo res veliko prenosnikov, tudi skoraj nemogoče situacije.

Dark Angel ::

EMmm... si ti siguren da si izven garancije?

Ker na popravljen del izdelka začne teči garancija na novo. Malo si poglej Obligaciski zakonik oz. Zakon o varstvu potrošnikov.

Tako da če so ti po pol leta popravljali te črte, ti za popravljeni(zamenjani) del računalnika začne teči garancijska doba iz nule.

Zheegec ::

Ja, za zamenjani del ti začne garancija veljati na novo, če je ta del tudi pomemben del same naprave (matična plošča recimo), pa garancija na novo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Gregor P ::

Ta odgovor na žalost ne bo rešil težave, vendar nisem mogel ostati tiho; povsem logično in edino pravilno je, da servis morebitni stranki odgovori na vprašanje, pa čeprav je odgovor negativen, ali pa da lahko povedo več šele ko stranka prinese prenosnik ... kako pa drugače?!? Sploh ne morem verjeti, da mu je nekdo lahko očital, da ob takšnem e-sporočilu odgovor ni potreben?!? Kje pa živite? Sam servisu, ki mi ne bi niti odgovoril na vprašanje, ne bi nikoli zaupal nobene naprave v popravilo!!!

P.S.: seveda če so moje e-sporočilo sploh prejeli (lahko ga niso prejeli ker ga je poštni strežnik označil kot spam; sli pa so nastopile druge tehnične težave).

P.P.S.: sam imam na žalost negativne izkušnje s servisi, vendar pa pri prenosnikih ponavadi nimaš druge izbire kot da ga pelješ na servis, tako da bi tudi meni prišel prav kakšen nasvet za v prihodnje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Brane2 ::

Zelo redki so servisi, ki jim sam verjamem in še s tistimi nimam stikov, ker so na drugih področjih.

Dabi verjel serviserju za potrošno robo, ni variante.

Dokler je zadeva v garanciji in me ščiti zakon, še.

Izven garancije se popravila vseh stvari lotim sam.

Če popravilo ne uspe, letijo v kanto. Na servis ne gredo- brez izjeme.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

solatko ::

S prenosniki je pač tako:
- to je potrošni material
- narejeni so tako, da jih ne moreš kaj dosti popravljat, ali pa je dobro popravilo (zamenjava komponent) tako draga, da se enostavno račun ne izide. To je enako pri vseh več sistemskih napravah (glasbeni stolp ali posamične komponente.....).
- življenska doba je preračunana na tri do pet let (vse kar je več je šenkan)
- vse te stvari se delajo v serijah in, ko je ta narejena, zanjo niti ni več dobiti rezervnih delov, če je v garanciji se enostavno zamenja.
- doba delovanja je odvisna od najslabše vgrajenega dela
- servisi se sicer zaradi svojega preživetja trudijo (eni več, drugi manj), so pa v glavnem nemočni
- ker je pri nas kupna moč pač dosti nižja kot v tujini, smo odvisni ravno od tega, koliko so servisi pripravljeni za čimnižjo ceno delati čudeže in že amortizirano opremo ohranjati pri življenju
- človek, ki notesnik rabi za delo, se s temi stvarmi ne ubada, enostavno kupi zadevo po neki srednji vrednosti, jo uporablja v času garancije in potem dokler dela, potem pa pač nabavi novega.
- večina kupcev notesnikov pa le tega kupijo zaradi statusnega simbola (frajersko izgleda, ko pri kavici v lokalu nekaj vnaša v notesnik, ostali pa ga gledajo) in taki so tudi največji financerji "katastrofalnih servisov".

Če ga rabiš za posel, si enostavno kupi drugega, prenesi podatke in stvar je urejena, če pa ga rabiš za šminkiranje, pa to lahko počneš tudi s pokvarjenim.
Kolikokrat pa neseš mobilni telefon v servis, ko enkrat poteče garancija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Dead_Eye ::

Solatko, lepo napisano.

Pri prenosnikih ni veliko za popravit, mogoče menjava diska, optične enote. V določenih primerih se popravlja tudi konektor za polnjenje, če zgubi/zgublja kontakt - to delajo v Modul center, trzin, pride pa okoli 100€. Rezervnih delov za Acer pa se praktično ne dobi, zdej ali je to politika Acerja ali pa so v Alterni tako leni...

Poskusi se pritožit in uvlejavit stvarno napako, ker če se zadeva po nekaj popravljanjih še vedno ponavlja, napake očitno niso odpravili ampak zgolj skrili/popravili za silo.
The one and only

OZZY ::

Pri garanciji je tako...Prvo poglej kaj so ti manjali ali popavljali. Če so ti zamenjali elektroniko velja garancija na tisi del zopet eno leto. Ne glede na garancijo na prenosnik.
Lahko pa uveljavljaš, da že od začetka niso odpavili napake tako kot bi jo morali.
Go with the flow.

zcetrt ::

Solatko, malo pregrobo.

Obstaja tudi skupina kupcev prenosnikov, ki prenosnik potrebuje, a z njim ne služijo velikih dinarjev. In če crkne po dveh letih, je to, vsaj zame, prekmalu za robo, ki jo plačaš tako drago. In mislim, da se upravičeno nerga. Potem pa naj delajo pač kvalitetne izdelke in ti jih dajejo v najem. Se bo delalo manj škode okolju.

Ko sem sam nosil prenosnik na servis, sem ga nosil, dokler so bila servisiranja brezplačna. Napaka pa je bila vedno odpravljena temporarno ali pa se je pojavila druga. Slednjič sem bastarda prodal po kosih in sedaj vzel šest let "zavarovanja-garancije", pa naj se. Saj veste kaj. Je pa dejansko vedno večji problem tudi v tem, da dražja in priznana roba ni več zagotovilo za daljše in zaneslivejše delovanje.


Če imaš možnost odpreti prenosnik, predrmaj kabel, ki gre v monitor. Prej pa seveda zateži na servis, da bi moral dobiti garancijo na ekran. Na pamet pa bi rekel, da ni napaka v ekranu ampak v elektroniki, ki pošilja bodisi napajalno napetost bodisi signal ekranu. In to da ga vedno znova uniči. Kdo bi se spustil v popravilo, če tvega s tem lastne stroške (kar je v tvojem primeru več kot očitno), pa ne vem. Je akr mnogo crne magije. Lahko ti pa ponudijo zamenjavo še matične plošče, ki pa ekonomsko ni upravičena.

Mislim, da je za serviserja odpravljanje napake, ki ni standardna in prepoznana, zelo tvegano opravilo.
4.

gregy ::

imam prijatelja avtomehanika in zadnjic je ob pijaci razlagal dogodivscine .. klice ga kolega in reče, "ti, dej poslusi kak cudn zvok ima moj avto" in prisloni GSM k masini. Nakar ga cez 15 sekund vprasa, kaj misli da bi lahko bilo narobe ..nakar mu kolega avtomehanik pihne v GSM in reče "zdej pa ti men povej, kaj sem pil"!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX<br />
Vstopnice.com so moja strast ...

solatko ::

Nič pregrobo. Namizni računalnik za €300 se bo kvaril bolj kot oni za €2500 - so pač boljše komponente vgrajene. Prenosnik je pa že zaradi funkcije problematičen, poleg tega so na udaru povezave z ekranom (odpiranja, zapiranja) in verjetno je to pri kakšnem extremno dragem prenosniku zadovoljivo rešeno za cca 3 - 4 leta, pri poceni robi €500 - €2000 pa je to enako, kot pri namizniku za €300. Zakaj delajo take kot jih, pač zato, ker se dobro prodajajo. Problem je predvsem v naši kupni moči, saj v razvitem svetu, kjer se to prodaja za posel, ni nikakeršen strošek €1000 v dveh letih, pa še novejšo tehnologijo dobiš. Zato menim, da nisem bil nič pregrob, kdor ga hoče, bo pač pogrešal ta strošek na vsake toliko let. Tudi televizorji so včasih koštali skoraj celo plačo, pa so delal deset in več let, danes pa so narejeni za tri do pet let in temu primerno poceni (kam bi pa drugače dali miljone kosov teh aparatur).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

MTm2H37rqt7B ::

http://www.ipc-computer.eu/

Super stacuna za nabavo rezervnih delov (ter dodatnih).

Odlicne izkusnje. Mogoce se najde kej tudi za tega ACERja.

EDIT:
za tvoj ACER http://www.ipc-computer.eu/index.php?cPath=9402_27447

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

@solatko:

napačne predstave imaš... Oz. takšne, ki bi bile značilne za lastnika računalniške trgovine/servisa, ki mu je za stranke mar ravno toliko, da jih molze. S takšnimi servisi in serviserji jaz nimam opravka; se jim izogibam v velikem loku.

Če neka firma za svoj izdelek nudi garancijo, je le-ta ponavadi vkalkulirana v ceno izdelka, ali pa jo plačaš posebej. Praviš, da je življenjska doba preračunana na 3-5 let, vse kar je več, je šenkano. No, garancija ni šenkana in velja v nekem obdobju življenjske dobe. Ako proizvajalec ne more zagotavljati brezplačnega servisa v času garancijske dobe, je nekaj hudo narobe.

Strinjam se s tabo, da servisi velikokrat potegnejo "takratko", ampak zanimivo, da jim to pride na pamet šele takrat, ko ljudje začnejo nosit poceni/škart robo na servis. Hudo hudo žalostno, da prodajalci v trgovini ne znajo stranke pred nakupom opozoriti, v kaj se spuščajo in da v primeru okvare lahko pride do težav.

Jaz sem pri našem dobavitelju računalnikov vedno opozorjen, katere komponente oz. znamke računalnikov naj kupim. Znova in znova, čeprav sodelujemo že nekaj let. Vsi prenosniki v podjetju, kjer delam, so HP-jevi, vsem kupim care-pack, podaljšanje garancije na 3 leta. So precej zanesljiva roba, kljub temu pa smo jih imeli nekaj že na servisu. S proizvajalcem ni problema, zato so tudi servisi vedno korektno opravljeni. S pooblaščenimi servisi za HP se da dogovoriti za točno uro popravila, tako da je lastnik PC-ja čim manj časa brez njega v službi. Pred kakim mesecem sem na servis poslal HP desktop PC, ker je na Nvidia Quadro profesionalni kartici tulil ventilator in je to motilo uporabnika računalnika. Se pravi - kartica je delovala brezhibno, samo ventilator je bil precej glasen. Zamenjali brez problemov in to CELO GRAFIČNO!

Skratka, ni važno, a je nekdo kupil izdelek zato, da na njem trdo služi kruh, ali pa zato, da šminkira. Denar je denar in če si z izdelkom kupil garancijo, potem pričakuješ tudi korektno obnašanje tako servisa kot proizvajalca v primeru okvare. Črna pika na rač. trgovine/servise pade ravno v tem pogledu, da v prvi vrsti prodajajo poceni robo in so usmerjeni samo na dobiček, stranke pa pred nakupom ne opozorijo o tveganjih glede servisa in da je praktično identičen prenosnik podjetja HP ali DELL upravičeno toliko dražji. O problemih je stranka vse prevečkrat seznanjena šele, ko se pojavi napaka in se kalvarija začne. Torej, trgovine, če prodajate škart robo, prevzemite še vso odgovornost za garancijo! Dobavitelj, pri katerem kupujem PC-je jaz, poceni in škart robe ne drži in tovrstnih problemov nima.

Najmanj, kar bi od trgovine pričakoval je, da ob nakupu opozori na možne težave z uveljavljanjem garancije za določenega proizvajalca in da na to PONOVNO opozori, ko izdelek prineseš na servis. Da pa bi zainteresiran prodajalec moral z veseljem odgovoriti na omenjeni mail, je pa jasno vsakomur, ki je 5 minut v življenju razmišljal o prodaji oz. razume koncepta ponudba-povpraševanje ter "kupec je kralj".
- Hoc est qui sumus -

M@73Y ::

Malo offtopic: jest sm meu probleme s svojmu laptopom. sem pošiljal maile povsod. ni blo nič replyja. zato ker sem pošilja iz ime_priiimek@gmail.com.
ampak potem sem pa poslou iz službenega maila ime_priimek@ime_firme.si in sem neverjetno v dveh urah dobil odgovor.
tako da če ti še ni uspelo do sedaj, poskusi iz službenega maila poslat, al pa komu rec da ti nej pošlje iz službenega. pomoje so do podjetji bolj korektni,
Lp. matej
..jump into psytrance tunnel..

solatko ::

Imagodei

Teme zgleda nisi prebral v celoti. Gre za računalnik izven garancijske dobe. V garanciji vsak uvoznik poskrbi, da je vse popravljeno brezplačno in čim hitreje. Po garancijski dobi pa so računi pri popravilu prenosnika (če se sploh dobi rezervne dele) tako dragi, da ti grejo lasje pokonci. Ni to politika servisov, temveč izdelovalcev prenosnikov. Kolikokrat si pa nesel HP na servis po izteku garancije? Za podjetja je amortizacijska doba prenosnika cca 3 leta. Seveda pa so na vsakem servisu veseli vsakega, ki prinese stroj izven garancije - saj imajo v garanciji cene določene s strani proizvajalca in v glavnem komponente zamenjajo.

Brane2 ::

iamgogei:

Ja, fino. Z določeno blagovno znamko si zadovoljen.
Pripomnil bi le par stvari:

- s tem si vezan na določeno blagovno znamko. Kaj če ti bo jutri všeč kaj izven njihovega programa ?

- servis je servis, blagovna znamka gor ali dol. Lahko recimo računaš, da bo zaradi blagovne znamke kontrola kakovosti servisa nekoliko višja, ne moreš pa biti ziher v to da te ne prinašajo okrog in ne moreš vedeti, da so na servisu _TVOJI_PODATKI_ varni. IN tu ne mislim samo na to, da bi jih kdo pomotoma ali namenoma zbrisal ampak da bi si naredil kopijo.

Zato jaz kritičnih diskov ( ali nobenih, če se da) ne nosim na servis. In če moraš iz mašine vzeti disk, da jo lahko odneseš na servis, potem ti pri prenosniku _lahko_ (kako je to pri HPjevi garanciji ne vem) preneha garancija ali pa ti serviser mori, da brez diska ne bo imel vpogleda v popolno stanje mašine.

Sve u svemu, vsaj po mojih izkušnjah je servis izguba časa. Veliko bolje je robo kupiti ceneje kje v EU in ne računati resno na lokalni servis.

Če se da zadevo poštimat, v redu, če ne, sledi analiza napake ( kako in zakaj je do nje prišlo, koliko je krivda pri proizvajalcu) in nakup novega izdelka, na osnovi izkušenj, nabranih na osnovi starega.
On the journey of life, I chose the psycho path.

imagodei ::

@solatko:

temo sem prebral od začetka. Stvar je taka, da bi korekten proizvajalec oz. pooblaščeni serviser vsaj drugič, če že ne prvič, zamenjal zaslon. Če je standardna praksa, da na pooblaščenem servisu čistijo kontakte in izvajajo sami neka popravila, potem bi prodajalec moral opozoriti stranko, da kupuje robo drugega ali celo tretjega razreda, da nima proizvajalec urejene servisne mreže, da komplicira pri nadomestnih delih... Če se pa celo sami, na običajnem servisu lotijo tovrstnega popravila, potem pa ni čudno, da je tako, kot je.

Vse preveč je takšnih servisov. Zato pa dobri toliko bolj izstopajo. Trgovina, kjer jaz nabavljam PC robo, se ukvarja primarno s pravnimi osebami - smo več kot zadovoljni; od posameznikov sem ravno tako že slišal kakšno pripombo, da so jih malo pavšalno obravnavali. Na splošno pa ljudje pohvalijo to trgovino in po svojih izkušnjah se temu pravzaprav niti ne čudim.
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

Ne vem ali se delaš neumnega, ali resno nimaš pojma o čem govoriš.
1. kupuješ robo od HP - (sam sem imel kar nekaj problemov z njihovimi tiskalniki, tako da me HP kot firma ne vidi več).
2. kupuješ v eni trgovini - kako potem veš, da je ta oh in sploh
3. kupuješ opremo za firmo, tako da se verjetno ne srečuješ s prodajalcem, ki obravnava nas navadne potrošnike.
4. tovarne delajo po tekočem traku - en proizvod največ nekaj tednov, potem je finito, zato ti v garanciji zamenjajo ponavadi celo komponento.
5. servis v garanciji dela samo tisto, kar mu predpiše proizvajalec ali distributer
6. na ta tvoj servis nesi privatno zadevo izven garancije, potem pa napiši kako so ti popravli in koliko te je koštalo.
7. "na dobrem servisu" ti bodo povedal da se stvar da popravt, ponudijo ti celo nadomestno mašino, čisto potiho ali pa sploh ne pa koliko bo to stalo.
8. na slabem servisu ti bodo v fris povedal da se teh starih jajc ne da popravt, saj vedo, da cene popravila niti slučajno ne boš pripravljen plačat. Obišči nekaj servisov in boš videl, koliko ljudi ne pride po popravljeno robo, ker gredo za malo več denarja raje na trajnik po novo.

Takšno je realno življenje in povem ti, da mi je bolj všeč slab servis.

imagodei ::

Brane2:
Ja, fino. Z določeno blagovno znamko si zadovoljen. Pripomnil bi le par stvari:
- s tem si vezan na določeno blagovno znamko. Kaj če ti bo jutri všeč kaj izven njihovega programa ?

Pravim samo, da imajo dobre firme ala HP to urejeno. Če kupuješ ChilliGreen in podobno low-cost robo, imaš tudi servis low-cost. Žal pa računalniške trgovine v želji po dobičku oz. lepih maržah, ki jih lahko dobijo za nekatere low-cost prenosnike & co., "pozabijo" opozoriti stranko, da kupujejo robo, pri kateri tvegajo precej sivih las in požrtih živcev. Zato sem pač za profesionalno rabo pristaš na trgu dokazanih brand-name izdelkov. Če bi rabil prenosnik za šminkirat, bi tudi jaz posegel po nižjem cenovnem razredu, ampak kot podučen kupec vem, da bom imel toliko slabši servis in cel kup komplikacij, če bo šlo kaj narobe - žal pa tega povprečen zemljan ne ve in misli, da je naredil dober deal, ko je kupil nek low-cost prenosnik s state-of-the-art konfiguracijo za 800 EUR. Seveda tudi DELL in HP prodajata za 800 EUR, samo tam notri pač ni najnovejših procesorjev in wireless tehnologij.

- servis je servis, blagovna znamka gor ali dol. Lahko recimo računaš, da bo zaradi blagovne znamke kontrola kakovosti servisa nekoliko višja, ne moreš pa biti ziher v to da te ne prinašajo okrog in ne moreš vedeti, da so na servisu _TVOJI_PODATKI_ varni. IN tu ne mislim samo na to, da bi jih kdo pomotoma ali namenoma zbrisal ampak da bi si naredil kopijo.

Tu govoriš o dveh zadevah, pa dobro. Servis bi res moral biti servis, ampak žal se podjetja med sabo razlikujejo. Nekatera pač dajo več kot veliko na zadovoljstvo kupca. Se pač zavedajo, da bo zadovoljen kupec še naprej kupoval pri njih in da bo delal dobro reklamo, nezadovoljen kupec pa bo 5x premislil, preden bo naslednjič posegel po njihovi robi. HP sigurno dela zelo dobro. Serverji imajo 1 ali celo 2 letno (ne vem točno) On-Site garancijo, kar pomeni, da ti serverja ni treba odpeljat iz podjetja. Intel, npr. ima izjemno kvalitetno servisno službo - ti crkne mrežna na matični plati, pa ti novo, identično plato dostavijo v roku 2-3 dni. Zelo pomembno, če imaš 2 leti star računalnik, kateremu bi moral zaradi zamenjave matične (ker je originalna že iz prodaje) zamenjati še RAM, procesor... Da ne govorimo izgubljenem času za ponovno inštalacijo, ker če pomenjaš pol PC-ja, nekako OS ne dela več najboljše...

Druga stvar je seveda varnost podatkov, ki jih zaupaš tretji osebi. Priznam, da je bilo še pred nekaj leti to res problematično, ampak danes je pa to že zelo preprosto rešljivo - enkripcija diskov. Če imaš na računalniku res tako občutljive podatke, da ne moreš zaupati servisu, je še precej več možnosti, da ti jih bo iz podjetja odnesel nekdo od zaposlenih. Predvidevam, da v tem primeru ne gre za podjetje s 5 zaposlenimi, ampak govoriva o podjetju s 250+ računalniki in morda več kot 1000 zaposlenimi? To je že precej velik Man-from-Inside risk, tako da je verjetno zelo zategnjena varnostna politika, bi pa definitivno svetoval enkripcijo diskov oz. tistih particij, ki vsebujejo pomembne podatke. Če se serviser v takšnem primeru lahko dokoplje do pomembnih finančnih podatkov, potem si pa lahko brez skrbi, da imaš v podjetju samem še precej več leaka.

Sve u svemu, vsaj po mojih izkušnjah je servis izguba časa. Veliko bolje je robo kupiti ceneje kje v EU in ne računati resno na lokalni servis.

Žal še nisem naletel na podjetje oz. na management podjetja, ki bi tako zlahka odobraval nabavo novih računalnikov, da bi ob vsaki okvari grafične kartice sicer delujoč računalnik zavrgli in kupili novega. Jaz si v našem podjetju komaj izborim letno zamenjavo kake petine računalnikov (torej imamo računalnike v uporabi nekako 5 let !!!;(( ), pa še poslušam komentarje v smislu "saj stari računalniki zadostujejo". Hec je pa, da smo visoko tehnološko podjetje :\ in ne neka cehovska ustanova...
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

@solatko:

Daj, oladi, dečko... ;) Precej dobro vem, o čem govorim. Če nočeš razumeti in si izmišljuješ stvari o meni, ki jih jaz nisem povedal (nakupujem menda v eni trgovini, ne prihajam v stik s prodajalcem, ki prodaja množici, hehe :D ), potem naj bo pa po tvoje.

Kaj je "dober servis" po tvoje, me niti ne zanima. Zame pa to prav gotovo ni tak servis, kjer ceno popravila povejo čisto potiho. Imava pač očitno diametralno drugačen pogled na stvar in popolnoma drugačna merila za kvaliteto.

> 5. servis v garanciji dela samo tisto, kar mu predpiše proizvajalec ali distributer

Aha, res je. Ampak prodajalec (torej tisti, ki v končni fazi ponavadi tudi nudi servis) je pa tisti, ki se odloči, ali bo prodajal škart robo in nategoval ljudi, ali pa se bo odločil za prodajo boljše robe ali vsaj strankam ponudil dražjo alternativo (kjer pa je marža toliko nižja) in podučil, da imajo z določeno robo konstantne probleme.

Kako se pa dela, pa vem deloma iz lastnih izkušenj, ker sem pred leti delal v rač. trgovini/servisu, deloma pa mi povedo prijatelji, ki so še danes zaposleni v teh branžah. Kot primer ti lahko navedem, da so se v podjetju, kjer dela eden izmed prijateljev, povsem odpovedali no-name strežnikom, ker so imeli stalne težave pri servisiranju. Brand-name roba pomeni hitrejši odzivni čas, podporo in posledično manjši down-time, kar je za podjetja posebej pomembno.

Strežnika menda ne boš nabavil za domov, ampak s prenosniki je pa precej podobno. Medtem ko neko gamer-mašino lahko vsak "sosedov geek" popravlja, prenosnikov in strežnikov ne more kar tako.
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

Jest sm čist hladen - še enkrat preberi temo od začetka do konca, pa boš vidu da brcaš v temo. Govorimo o FIZIČNEM in ne pravnem potrošniku. Ne vem ali delaš pri HP (verjetno) kot si že prbral sem imel v službi zelo slabe izkušnje z njihovimi tiskalniki, foto aparati so podn (za enako ceno dobiš dosti boljši, predvsem pa naprednejši aparat), tako da od HP tudi reklame romajo v koš. Menda ne misliš, da bo neka fizična oseba (recimo študent) padel na najdražji HP, ki verjetno je zadovoljive kvalitete (pač profesionalna roba), bi pa sigurno od drugih renomiranih proizvajalcev dobil za isti denar boljšo mašino in podporo. Zato sem ti napisal, da na ta tvoj servis nesi privatno zadevo (pa naj jo nese prijatelj, če tebe poznajo), potem pa se razpiš. Trgovcem je glavno, da dobijo solidno robo, s solidno podporo (servisni pogoji, rezervni deli, možnost menjave....), za čim manj denarja, tako da je njihov zaslužek čim večji. Proizvajalci so pa razen renomiranih firm, tako danes je jutri je ni. (se spomniš Jerovšek computer), sestavjo dve, tri serije pobašejo dobiček, če ga imajo in se spravjo delat makarone. Pri pravni osebi bi pa tebe v rit sunl, če bi kak neafirmiran pofl nabavu. Ampak to je za drugo temo ne za tle.

Kar se pa tiče trgovine in škart robe - to se pokaže šele takrat, ko je nekaj teh proizvodov že prodanih in je roba že tle, dostavljena in plačana (poslovni riziko), vendar je taka rizična roba edina dostopna širokim ljudskim množicam (v dobro stoječih ekonomijah se to itak menja na dve do tri leta (tako kot avto), v revnejših, pa so to že skoraj trajne dobrine, ki bi morale brez problema delovati deset in več let. Zato ti oladi in se pogovarjaj v potrošniškem jeziku...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

imagodei ::

solatko,

seveda govorimo o fizičnem potrošniku. Saj nabavljaš iste proizvode, kot podjetje. Če jih kupiš pod istimi pogoji, potem ni dileme, da si upravičen do enakega tretmaja. To je menda jasno?

Žal si spet izmišljuješ manjkajoče podatke, zdaj delam že za HP (I wish, tho :\ ).

Anyway, meni je HP pač všeč, vključno s tiskalniki, na fotoaparate se pa spoznam kot zajec na boben, tako da ne bom komentiral. Ampak HP je samo primer, s katerim ti želim demonstrirat razliko med dobrimi ter slabimi podjetji - prva znajo skrbeti za svoje stranke (naj bodo to fizične ali pravne osebe), druge pa pač ne. Storitve seveda tudi drago zaračunajo. Tisti posamezniki, ki si lahko privoščijo in so pripravljeni seči globje v žep, zato tudi uživajo ugodnosti, ki jih nudi tak servis. Tisti, ki pač nismo pripravljeni za prenosnik za osebno rabo plačati 2000 EUR, se pač zadovoljimo z no-name prenosnikom oz. z neko levo firmo. Tako pač je. Pravim samo, da je naloga prodajalca/tehnika v trgovini oz. v servisu, da te opozori, kaj kupuješ. Nismo vsi strokovnjaki za vsako področje. Tako, kot bi pričakoval od dobrega prodajalca avtomobilov, da bi mi korektno povedal vse podatke o nekem avtomobilu (tudi tiste manj prijetne), to pričakujem tudi od prodajalca računalnikov. Iskrenost se na koncu izkaže kot najboljša in je krasna stvar za izgradnjo odnosa prodajalec-kupec, ampak žal smo v Sloveniji glede tega še vedno povsem na Balkanu... Prodajalci prodajajo razstavne in preizkusne eksponate kot novo robo, laže se o kvaliteti, servisi so skrajno nekvalitetni...

Ker sva že ravno pri tem: včasih smo vso rač. opremo nabavljali v Blejski izpostavi Perfecha. Žal so bili servisi katastrofalni, odzivni čas dolg, pri popravilih so ubirali linijo najmanjšega odpora (npr. računalniku je tulil ventilator na matični, pa so ga DVAKRAT zgolj podmazali, namesto, da bi ga zamenjali - namazan je bil pa tako, da se je prah še bolj nabiral na njem!), serviserju se je zdelo odveč pripeljati k nam po računalnik ali pa moteč ventilator zamenjati na naši lokaciji in smo morali sami voziti računalnike tja, itd. Očitno nismo bili samo mi mnenja, da je to zanič servis - danes na Bledu Perftechovega servisa ni več.

Še enkrat - ne vem, kakšna merila za kvaliteto imaš ti. Če bi bil jaz povprečen uporabnik, bi iskal takšno trgovino, kjer bi imel občutek, da z mano delajo kot s kraljem. Pri današnji poplavi računalniških trgovin bi jo kmalu našel. Tisti, ki se do svojih strank ne znajo obnašati, bodo pa propadli. Brez skrbi, že videno, se že dogaja. Kupec je kralj. Pri današnjih maržah je skrajno težko preživeti samo s prodajo računalnikov, tako da so kvalitetni servisi vedno bolj iskani in odganjat kupce s slabo voljo in "pametnimi odgovori", je pljuvanje v lastno skledo. Če bi bil jaz lastnik takšnega servisa, bi v momentu odpustil serviserja, ki ne bi odgovarjal na maile (tehnične težave izključene!) ali ki bi bil do stranke pokroviteljski, bohnedaj celo nesramen. Tudi minute ne bi več delal pri meni.

Kako ti gledaš na to, je tvoja stvar. Jaz vztrajam pri dveh stvareh - Prvič, korekten prodajalec, ki hoče obdržati stranke (fizične ali pravne osebe), bo stranko postregel kot kralja, si vzel čas zanjo in določen nakup tudi odsvetoval, če ima s proizvajalcem slabe izkušnje. Drugič, denar je denar in ni važno, ali sem pravna ali fizična oseba. V obeh primerih me morata tako prodajalec kot proizvajalec obravnavati enako in v obeh primerih hočem kvaliteten servis, TUDI ter PREDVSEM v garancijskem roku. Če me ne, glej prvo točko. Če pa poleg tega ponudi še več, kot osnovno garancijo, je pa tudi jasno, kaj ga loči od povprečja (poleg višje cene>:D )
- Hoc est qui sumus -

Brane2 ::

imagodei:

Tu govoriš o dveh zadevah, pa dobro. Servis bi res moral biti servis, ampak žal se podjetja med sabo razlikujejo. Nekatera pač dajo več kot veliko na zadovoljstvo kupca. Se pač zavedajo, da bo zadovoljen kupec še naprej kupoval pri njih in da bo delal dobro reklamo, nezadovoljen kupec pa bo 5x premislil, preden bo naslednjič posegel po njihovi robi. HP sigurno dela zelo dobro. Serverji imajo 1 ali celo 2 letno (ne vem točno) On-Site garancijo, kar pomeni, da ti serverja ni treba odpeljat iz podjetja. Intel, npr. ima izjemno kvalitetno servisno službo - ti crkne mrežna na matični plati, pa ti novo, identično plato dostavijo v roku 2-3 dni. Zelo pomembno, če imaš 2 leti star računalnik, kateremu bi moral zaradi zamenjave matične (ker je originalna že iz prodaje) zamenjati še RAM, procesor... Da ne govorimo izgubljenem času za ponovno inštalacijo, ker če pomenjaš pol PC-ja, nekako OS ne dela več najboljše...


Teh izkušenj ne delim. Če imaš server, kaj ti pomaga nova plata v roku 2-3 dni ? Ti moraš server spraviti na noge sedaj, pronto, ASAP in zato praktično moraš imeti to robo na zalogi.
In ne vidim problema, da ti drugje ne bi zamenjali matične, če ti na kupljeni crkne mrežna.

Sploh pa v priemru crkotja te največ stane čas. Material je bolj drugotnega pomena, sploh pa razlika v ceni materiala.
Če meni crkne recimo matična- kaj je hitreje, čakati na odziv serviserja ali potegniti natanko tako matično s police in jo zamenjati sam ?

Druga stvar je seveda varnost podatkov, ki jih zaupaš tretji osebi. Priznam, da je bilo še pred nekaj leti to res problematično, ampak danes je pa to že zelo preprosto rešljivo - enkripcija diskov.


Pozabljaš na to,d a te ta enkripcija nekaj stane, ali v denarju ali pa v hitrosti in požganih CPU ciklih. Ja, prišli bodo tudi navadni normalni 3.2" enkriptirani diski, ampak teh še ni.

In tudi enkripcija ti pomaga en k**ac če je okvara take narave, da potrebuje serviser dostop do enkriptiraniih podatkov in mu moraš dati pass...

In ne vidim, zakaj bi to moral biti problem velikih podjetij. Koliko poročil sodnih izvedencev o nesrečah in podobnih stvari sem videl ko sem šraufal mašine, raje ne govorim.

Saj v bistvu ne rabiš drugega kot rabljen disk in preprost skening program za to. Celo kak hexedit bi se obnesel....

Žal še nisem naletel na podjetje oz. na management podjetja, ki bi tako zlahka odobraval nabavo novih računalnikov, da bi ob vsaki okvari grafične kartice sicer delujoč računalnik zavrgli in kupili novega.


Zakaj hudiča bi ob okvari grafične zamenjal cel računalnik ? Če se ti ne da zaj* in ne gre za kako ekxotično grafikuljo, potegneš rezervno s police in jo zamenjaš, staro pa zašutraš v kanto ali pa pošlješ nazaj prodajalcu ( če je v garanciji). Če se ti da zajebavat, spucaš ventilator in prečekiraš, če ni bil to razlog. Če ni, nadaljuješ po prejšnji točki. Voilla ! Problem rešen v 10 minutah. Rad bi videl serviserja, ki bi se odzval v tem času.
On the journey of life, I chose the psycho path.

solatko ::

imagodei

Kako si lahko tako protisloven. Praviš, da ne bi kupil PRO notesnika za €2000, istočasno pa zahtevaš, da te strežejo kot kralja. Jaz bi mel tud rollsa in njegovo podporo, pa moram bit zadovoljen s škodo in njihovo podporo. Tud slučajno ni enaka obravnava v trgovini z Diorjem ali Muro. Lohka zbiraš in lahko ti zatrdim, da imaš v vsaki trgovini prodajalca, ki bo zadostil vsem tvojim muham in nekaj takih, ki sploh ne ve zakaj so tam. Če naletiš na ta pravga je vsaka trgovina dobra, saj bo ta pravi prodajalec tudi po nakupu skrbel za tvoje probleme glede kupljenega izdelka (pa da ne boš mislu, da ima kaj višjo plačo).

Loki ::

sploh ne vem, kaj imate doma take tajnosti, da morate obvezno sifrirati cel disk (otroska pornografija, kajne? samo ce jo najdejo, si ze kriv). raznorazne (resne) projekte se lepo fura na raznih PDM,PLM sistemih, ustrezno zascitis pa potem te (ali se bolje jih imas na centralnem racunalu), glede kopice pornografije, "pomembnih" word dokumentov s plonki, piratskih filmov..... pa ne bodo zanimali nobenega.
I left my wallet in El Segundo

Brane2 ::

Pa recimo če si revija, potem imaš dostikrat s sttrankami pogovre tipa "tole ni za (še) objavo in ti podatki so samo zate.".

Včasih tudi podpišeš kako obljubo na to temo, recimo kako časovni NDA na kak mesec ali par mesecev recimo.

Ali dobiš od kake stranke v vpogled projekt, katerega NE SME videti konkurenca. ALi recimo ne bi rad, da ti folk šnofa po papirjih in gleda kje nabavljaš in komu prodajaš in za koliko.

Taki podatki so lahko veliko vredni. Da ne govorimo o njihovi destruktivnosti, sploh če ne veš, da se je do njih dokopala konkurenca...

Ne bi verjel kaj se vse najde na disku, če znaš poiskat. Tudi če veš, da se podatki dejanjsko ne zbrišejo ko jih "zbrišeš" se ti je ziher kdaj zgodilo da si pustil kje za trenutek na disku kopijo občutljivih podatkov in jih potem kar "zbrisal" in pozabil na to.

Nato ti crkne mašina ali disk in takrt misliš na vse prej kot na podatke...
On the journey of life, I chose the psycho path.

solatko ::

V firmah, kjer vedo kakšna je vrednost njihovih podatkov, se ti shranjujejo direktno na srverju, oziroma varovanih napravah, na delovnih postajah pa samo trenutni del, s katerim pa si ne bo nihče pomagal. Delal sem v firmi za vojaško opremo in je obdelovalni stroj čital podatke direktno iz sistema, ki pa je bil strogo ločen od mreže z internetom. Za računalnike, ki imajo zaupne podatke, skrbijo pooblaščeni servisi ali pa imajo to urejeno v podjetju, tako, da ni niti najmanjše možnosti odliva zaupnih podatkov. Pri nas pa je po mnenju naših šefov, zadost če se disk predno gre mašina na servis zbriše, saj se podatki tako arhivirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Šimpanz ::

Imagodei jaz imam ful slabe izkušnje z HP servisom. Pred dvemi leti smo kupili notesnik za 4500 EUR in je po mesecu dni šla plata. Na popravilo smo čakali skoraj 40 dni in to pri zelo dragem notesniku. Meni se je pokvaril dlančnik in sem čakal več kot 50 dni da so mi ga zamenjali z novim.

Šimpanz ::

Imagodei jaz imam ful slabe izkušnje z HP servisom. Pred dvemi leti smo kupili notesnik za 4500 EUR in je po mesecu dni šla plata. Na popravilo smo čakali skoraj 40 dni in to pri zelo dragem notesniku. Meni se je pokvaril dlančnik in sem čakal več kot 50 dni da so mi ga zamenjali z novim.

imagodei ::

@solatko:

Se mi zdi povsem brez veze prepričevat te v karkoli. Vidim, da ti je teorija, kaj šele praksa prodaje zelo tuja.

Deloma ti dam celo prav glede tega, kar praviš o Muri in Diorju. Žal množice kupujejo oblačila v bistveno cenejših trgovinah, kjer se zaradi količine obračajo veliki denarji. Kakšne so marže za Diorjeve cunje, si ne morem predstavljat, zelo verjetno pa so manjše, kot 100%, ka li? Medtem pa lahko bližnji butik z no-name (kitajsko) robo na posamezno majico, ki jo je kupil za 1 EUR, prodaja z 200 in več % maržo... Vse je pa odvisno od tega, ali bo imel stranke, ali ne. Ali se bodo zaposleni do strank obnašali spoštljivo in ustrežljivo, ali pa vzvišeno, pokroviteljsko in neprijazno.

Seveda ne pričakujem, da me bodo trgovci nosili po rokah. Izrek "Kupec je kralj" je pač samo izrek, ki pa ga očitno tudi še nikoli nisi slišal. Gre za to, da od trgovca pričakujem prijaznost, ustrežljivost pa tudi korektnost in strokovnost. Če vprašam za nasvet, pričakujem nasvet. Osnove psihologije - ljudje v večini samo čakajo, da jim bo nekdo svetoval in jih usmeril v pravo stran; razen, če so sami strokovnjaki.

Enako lahko vidiš tudi v gostinstvu: stranka vpraša natakarja, katera jed je dobra oz. kaj priporoča. Butast in nesposoben natakar bo odgovoril nekaj v smislu: "Joj, kako pa naj jaz vem, kakšen okus imate vi, gospod. Meni je od našega kuharja vse všeč!" Sposoben natakar bo na isto vprašanje odgovoril: "Imamo zelo okusen ramstek, morda bi poskusili ajdove krape z jurčki..." Ne vem, a res ne opaziš razlike, ti je treba vse narisat?

Sploh pa, ne govoriva o gostinski ponudbi, niti ne o trgovinah s cunjami. Govoriva o računalniških trgovinah, kjer običajno prodajajo vso robo, tako entry-level low-cost robo, kot tudi state-of-the-art drago robo. Če si mnenja, da si prodajalec v današnjem času lahko privošči delati občutno razliko v postrežbi tistega, ki bo kupil comp za 1500 EUR in tistega, ki išče entry-level comp za 400 EUR, potem ti ni pomoči. Seveda se to dogaja, ampak meni se to ne zdi v redu. Do neke mere je sicer to povsem človeško - človeka, ki bo pustil v trgovini 5000 EUR boš podzavestno stregel boljše, kot nekoga, ki bo kupil kartušo za 50 EUR. Ampak, halo, človek! Koliko ljudi bo v trgovini z računalniško robo pustilo 5000 EUR in koliko 50? Če v mesecu prodaš 100 kartuš za 50 EUR, si naredil 5000 EUR prometa! Prodajalec, ki bi se do takšnih malih strank v moji imaginarni trgovini obnašal vzvišeno in bi jim dal vedeti, da so zanj ničvredne, bi ob prvi pritožbi dobil knjižico - end of story!

Tkole - na to temo sem tipkal več kot dovolj, jaz zaključujem. Kje in kako kupuješ ti, me ne zanima. Prav tako me ne zanima, če se ti zdi samoumevno, da te na servisu obravnavajo kot bedačka. Jaz sem zamenjal že mnogo trgovin in storitev, kjer se nisem počutil spoštovanega - če začnem pri zdravniku in zobozdravniku, do optika in do računalniških trgovin. Ni mi treba gledati dolgih obrazov zdolgočasenih prodajalcev, ki jim ni jasno, da se moj denar preliva neprosredno v njihovo plačo, ni mi treba gledati neustrežljivih in zoprnih serviserjev... Sem pač pripravljen plačati par procentov dražje, pa doživeti, da je prodajalec vesel, ker sem pri njem pravkar pustil 50 EUR.
- Hoc est qui sumus -

aljazh ::

Loki, če nimaš kaj skrivati, pa kar tukaj objavi username in password za dostop do tvojega predala elektronske pošte. Pa fotke s tvojega zadnjega dopusta uploadaj v kakšen javni fotoalbum, link pa objavi tukaj. Aja, da ne pozabim na bančne izpiske za zadnjih 6 mesecev...

Mr.B ::

Če se dogaja pri vseh prenosnikih istega tipa, kot ga imaš ti, uveljavljal stvarno napako.
Del dokazov, so potrdila iz servisov, tvojega prenosnika, kar je premalo. Problem, je tudi, da je izven garancije.

Relanost je taka, da toliko kot plačas toliko dobiš...+-200€ pač trgovci, in njihove procentne marže...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Loki ::

na tistega zgoraj
pogledas, kdaj je bila ustrezna datoteka zadnjic dostopana in ce je bil takrat disk na servisu, gres do sefa. priznavam pa, da bi znale biti take zadeve (mail, po moznosti se kaksne fotografije gole punce) groza, ce bi jih dobili.
I left my wallet in El Segundo

Brane2 ::

Hja. In tip ti bo rekel,d a je na sistemu ravno takrat laufal kak antivirus, ki je pregledal vse datoteke.

Sploh pa:

- to ni realen in zanseljiv pokazatelj. Datoteko lahko poreberešš in celo spremeniš, ne da bi spremenil ta čas.

- datoteko lahko prebereš kot zaporedje byteov, ko je že recimo "zbrisana" in takrt ta čas ne igra vloge

- tudi če bi serviser padel na to foro, muu ničesar ne bi mogel dokazati

- tudi če bi mu lahko dokazal,d a je podatke prebral, bi težko karkoli materialnega iztožil, če ne moreš dokazati da je ravno on podatke prodal

- tudi če bi to lahko dokazal, je vrednost tega vprašljiva, če si s tem dal v javnost podatke, od katerih je odvisna itegriteta tvojih jajc....
On the journey of life, I chose the psycho path.

vonger ::

kaj pa garancija na servisno delo; če ti crkne komponenta na računalniku, recimo ram, ti ga servis zamenja, izda garancijski, s katerim ti velja garancija na zamenjano komponento najmanj eno leto, v kolikor se ti to 3x ponovi ti mora dobavitelj zamenjati računalnik z novim

Zheegec ::

V primeru menjave komponente ti začne garancija veljati na novo (min 1leto), garancija za celotni izdelek se ti podaljša za čas servisiranja.
V primeru menjave bistvene komponente, ali bistvenega dela manjših koponent ali pa menjave izdelka za novega, ti začne garancija ponovno veljati za CELOTEN izdelek.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

zcetrt ::

Kaj pa, če imaš za izdelek kupljeno "Se zgodi", izdelek pa ti zamenja proizvajalec, ko je le-ta še pod proizvajalčevo garancijo? Ali velja zaščita oz. zavarovanje naprej za zamenjani izdelek? "Se zgodi" zaščita namreč ne bi bila koriščena.
4.

Zheegec ::

Kaj pa misliš pod "se zgodi" :) :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Raw ::

Verjetno misli big bengovo "garancijsko akcijo" poimenovano "Se zgodi".
I am what I am and I do what I can

zcetrt ::

Pod "Se zgodi" mislim, tako je, Big Bangovo zaščito. Pod "Se je zgodilo" pa imam v mislih zgledno količino belega dima, ki se je valil iz tri mesece starega prenosnika nekega sončnega dopoldneva po desetih minutah običajnega dela z njim...
4.

Zheegec ::

Hehe, saj se mi je zdelo, da to misliš :D
Če imaš "Se zgodi", uveljavljaš pa PROIZVAJALČEVO garancijo (pri pooblaščenem servisu), oni ti pa artikel ZAMENJAJO, potem moraš pridobiti potrdilo v smislu "prenosni računalnik tipa xyz s serijsko številko 123 je bil pri nas zamenjan za prenosni računalnik tipa xyz s serijsko številko 567", da ti lahko v Big Bangu napišejo novo zaščito (pač z novo serijsko številko).
Še bolje je, da to reklamiraš preko Big Banga, potem bodo to sami uštimali, sploh pa moraš to narediti, če bi namesto tega modela vzel kakšen novejši model (uveljavljaš stvarno napako na Big Bangu).
Zaščita velja 3/6-let ali pa dokler se ne izkoristi.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

zcetrt ::

Računalnik sem nesel direktno v Birotehno, da bi se izognil čakanju, saj verjetno iz trgovine tudi pošiljajo k pooblaščenemu serviserju. Kakorkoliže, v roke naj bi ga vzeli šele po enem tednu, kar je jutri.

Zaščita je, kakor mi je znano, vezana na serijsko številko in zato sem bil rahlo v skrbeh. Zato sem še toliko bolj zadovoljen s tvojim odgovorom. Hvala.

Je pa kar malo dolga čakalna doba, da prenosnik vsaj povohajo (v mojem primeru dobesedno :) ).
4.

Zheegec ::

Če ti ga zamenjajo za novega (torej druga S/N), moraš obvezno na Big Bang servis s potrdilom (kaj mora biti napisano vidiš zgoraj), da ti napišejo novo S/N na tisti letak, katerega si dobil od te zaščite.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Raw ::

No, pa so še meni stopil na prste.

Najprej na kratko: Dvakrat poslal monitor v garancijsko popravilo z obširnim opisom napak in pravijo, da je z monitorjem vse u redu. Nato sem napako še poslikal in jih poslal v odgovor pa dobil:

"...niso vidne lise, ali pa jih mi ne znamo razbrati..."

Bom pripopal ene dve, da boste videli s čim imam opravka.


( slika1)


( slika2)



To je šihtn monitor, kjer so barve še kako pomembne. Na ročnih nastavitvah se da do ene mere popravt, ampak še vedno je vse lisasto in barve so čist mimo, kar je lepo razvidno pri primerjavi z starim 193p na levi.

ps: z prostim očesom so sence še bolj očitne.

Ideas?

[edit: dodal linke do slik.]
I am what I am and I do what I can

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Raw ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20653939 (13905) Han
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641760 (17285) Furbo
»

Vprašanje o reklamaciji

Oddelek: Loža
344953 (3828) St235
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11514707 (12379) kratos
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
529688 (8085) St235

Več podobnih tem