Forum » Kaj kupiti » Sistem ena d.o.o. servis !!!
Sistem ena d.o.o. servis !!!
zakvaj ::
Da pristavim se svoj loncek sam toplo odsvetujem kakrsnkoli nakup racunalnika pod garancijo pri njih.
Odsvetujem nakup asus rog_a dokler so edini pooblasceni servis saj NIMAJO pojma o svojem delu.
O podjebavanjih nebom saj se se vedno prerekamo in sem preprican da se do prihoda inspekcije nebo nic spremenilo. Vse kar dpbim je kup novih prask po vsakem obisku ; resno, me zajebavate ??
Sodelavcu je crknilo napajanje - drug dan dobil nazaj nepopravljeno
Drugemu je crknil disk - dobil nepopravljeno
Tretjemu crknila tipkovnica - namestili so mu HOME edotion winse, racunalnik je crknil drugi teden uporabe.
Cetrti, moj najljubsi, pa se je jebal z njimi 2/3 mesece (prvic dobil nepopravljeno, drugic je sel disk, tretjic cd rom, o praskah rajenebi.
NE, ni se konwc, peti sodelavec je dobil " popravljen" monitor in zgubil se dodatni teden.
Sam se zajebavam z njimi ze cel mesec kljub natanco opisanem problemu.
Komunikacija je v k****, zaposleni pa navadni ignoranti.
Skratka, sramota od firme, samo cakam kdaj se mi po pokadilo iz racunala ko pridem domov.
Odsvetujem nakup asus rog_a dokler so edini pooblasceni servis saj NIMAJO pojma o svojem delu.
O podjebavanjih nebom saj se se vedno prerekamo in sem preprican da se do prihoda inspekcije nebo nic spremenilo. Vse kar dpbim je kup novih prask po vsakem obisku ; resno, me zajebavate ??
Sodelavcu je crknilo napajanje - drug dan dobil nazaj nepopravljeno
Drugemu je crknil disk - dobil nepopravljeno
Tretjemu crknila tipkovnica - namestili so mu HOME edotion winse, racunalnik je crknil drugi teden uporabe.
Cetrti, moj najljubsi, pa se je jebal z njimi 2/3 mesece (prvic dobil nepopravljeno, drugic je sel disk, tretjic cd rom, o praskah rajenebi.
NE, ni se konwc, peti sodelavec je dobil " popravljen" monitor in zgubil se dodatni teden.
Sam se zajebavam z njimi ze cel mesec kljub natanco opisanem problemu.
Komunikacija je v k****, zaposleni pa navadni ignoranti.
Skratka, sramota od firme, samo cakam kdaj se mi po pokadilo iz racunala ko pridem domov.
shadeX ::
Tudi jaz sem dolžan obvestiti kako je potekala (prva) izkušnja s Sistem Ena servisom. Torej mojemu Asusu (pod garancijo) je izdahnila plošča (ni več vžgal). Ker je Sistem ena edini pooblaščeni serviser teh prenosnikov mi seveda ni preostalo drugega kot njim poslati, čeprav je v tej temi kar nekaj negativnih izkušenj, predvsem na račun slabe kakovosti popravil in popraskanih naprav.
Najprej sem jih poklical in povprašal kako je najboljše prenosnik poslati in če imajo pogodbo s katerokoli kurirsko službo (da bi brezplačno prevzela prenosnik). Veliko podjetij omogoča brezplačno pošiljanje oz. prejem, če je naprava v garanciji. Kar prijazen možakar na drugi strani mi je povedal da naj pokličem DHL in bojo oni vse zrihtali. Vprašal me je tudi če je naprava fizično poškodovana, kar sem seveda zanikal. Prenosnik je praktično od dneva nakupa na mizi in je fizično nedotaknjen. Za delo uporabljam tudi tretjo tipkovnico, miš.. itd.
Takoj zatem pokličem DHL in povejo da bo možakar prišel po paket čez dva dni, želeli so vedeti tudi kam ga pošiljam da oni prej zrihtajo papirje. Meni ni potrebno narediti popolnoma nič kot samo poskrbeti da se ne bo poškodoval med prevozom. Prenosnik sem nato zapakiral v original embalažo. Pred oddajo sem ga tudi poslikal z vseh zornih kotov, prav tako serijsko številko prenosnika in baterije.
Prav tako sem prenosnik pred oddajo odpiral in mu vzel ven diske. Namreč pomembnost oz. tajnost določenih podatkov ne pretehta cene enega prenosnika - če bi recimo zaradi tega kaj komplicirali. O tem da je prenosnik poslikan ter tudi da so diski vzeti ven sem jih pisno obvestil in jih prosil za razumevanje.
Prenosnik so prejeli naslednji dan po prevzemu in takoj sem dobil mail o statusu servisa.
Nato je minilo 9 dni, ko sem dobil nov mail:
Naslednji dan, dobim prenosnik in seveda posnamem celotno odpiranje embalaže ki so mi jo poslali. Najprej sem pregledal cel aparat če so vidne kakšne praske oz. poškodbe, ki jih jaz nisem naredil, dobil nisem nobene, zato tudi slik nisem šel gledat za nazaj.
Nato sem prenosnik odprl in mu dal nazaj diske hkrati pa tudi pregledal kako so oni zamenjali matično. Če kaj odstopa, oz. če manjkajo vijaki itd. Zadeva je po pregledu izpadla zadovoljivo, napak nisem našel.
Zatem pride na vrsto še test. Prenosnik vklopim in zalaufa. Najprej sem naredil fresh install windowsov in nato še zadeve malo potestiral, če je (slučajno) ostala kakšna napaka od prej, ampak pričakovano če je bila menjana matična starih napak seveda ni bilo. Preizkusil sem vse izhode, če slučajno kaj ne dela. Zaenkrat nisem našel nič, prenosnik pa dela brez problema.
To je mnenje po 1.dnevu uporabe ampak sem skoraj prepričan, da bo zadeva delala tako kot mora. Če se kaj spremeni pa seveda obvestim.
Pod črto, sem s servisom zadovoljen. Od prvega klica, pa od obveščanja, kako napreduje popravilo, ter končnega izdelka res nimam pripomb.
P.S
Malo me je sicer zmotilo, ker so na nalogu napisali da ima prenosnik praske. Sploh LCD modul, kar sploh ni res. Verjetno to dopišejo "za vsak slučaj", če se kdo pritoži da so dobili popraskanega?
Najprej sem jih poklical in povprašal kako je najboljše prenosnik poslati in če imajo pogodbo s katerokoli kurirsko službo (da bi brezplačno prevzela prenosnik). Veliko podjetij omogoča brezplačno pošiljanje oz. prejem, če je naprava v garanciji. Kar prijazen možakar na drugi strani mi je povedal da naj pokličem DHL in bojo oni vse zrihtali. Vprašal me je tudi če je naprava fizično poškodovana, kar sem seveda zanikal. Prenosnik je praktično od dneva nakupa na mizi in je fizično nedotaknjen. Za delo uporabljam tudi tretjo tipkovnico, miš.. itd.
Takoj zatem pokličem DHL in povejo da bo možakar prišel po paket čez dva dni, želeli so vedeti tudi kam ga pošiljam da oni prej zrihtajo papirje. Meni ni potrebno narediti popolnoma nič kot samo poskrbeti da se ne bo poškodoval med prevozom. Prenosnik sem nato zapakiral v original embalažo. Pred oddajo sem ga tudi poslikal z vseh zornih kotov, prav tako serijsko številko prenosnika in baterije.
Prav tako sem prenosnik pred oddajo odpiral in mu vzel ven diske. Namreč pomembnost oz. tajnost določenih podatkov ne pretehta cene enega prenosnika - če bi recimo zaradi tega kaj komplicirali. O tem da je prenosnik poslikan ter tudi da so diski vzeti ven sem jih pisno obvestil in jih prosil za razumevanje.
Prenosnik so prejeli naslednji dan po prevzemu in takoj sem dobil mail o statusu servisa.
Nato je minilo 9 dni, ko sem dobil nov mail:
Naslednji dan, dobim prenosnik in seveda posnamem celotno odpiranje embalaže ki so mi jo poslali. Najprej sem pregledal cel aparat če so vidne kakšne praske oz. poškodbe, ki jih jaz nisem naredil, dobil nisem nobene, zato tudi slik nisem šel gledat za nazaj.
Nato sem prenosnik odprl in mu dal nazaj diske hkrati pa tudi pregledal kako so oni zamenjali matično. Če kaj odstopa, oz. če manjkajo vijaki itd. Zadeva je po pregledu izpadla zadovoljivo, napak nisem našel.
Zatem pride na vrsto še test. Prenosnik vklopim in zalaufa. Najprej sem naredil fresh install windowsov in nato še zadeve malo potestiral, če je (slučajno) ostala kakšna napaka od prej, ampak pričakovano če je bila menjana matična starih napak seveda ni bilo. Preizkusil sem vse izhode, če slučajno kaj ne dela. Zaenkrat nisem našel nič, prenosnik pa dela brez problema.
To je mnenje po 1.dnevu uporabe ampak sem skoraj prepričan, da bo zadeva delala tako kot mora. Če se kaj spremeni pa seveda obvestim.
Pod črto, sem s servisom zadovoljen. Od prvega klica, pa od obveščanja, kako napreduje popravilo, ter končnega izdelka res nimam pripomb.
P.S
Malo me je sicer zmotilo, ker so na nalogu napisali da ima prenosnik praske. Sploh LCD modul, kar sploh ni res. Verjetno to dopišejo "za vsak slučaj", če se kdo pritoži da so dobili popraskanega?
shadeX ::
P.P.S
Sem dobil tudi za izpolnit anketo o zadovoljstvu storitve. Verjetno sistem avtomatsko pošlje kadar zaključijo nalog. Tako da dvomim da jim je vseeno, kaj si stranke mislijo.
Sem dobil tudi za izpolnit anketo o zadovoljstvu storitve. Verjetno sistem avtomatsko pošlje kadar zaključijo nalog. Tako da dvomim da jim je vseeno, kaj si stranke mislijo.
shadeX ::
Ni problema.
Sem sedaj izpolnil še njihovo anketo in v komentar prilimal povezavo do te teme oz. mojega feedbacka. Zagotovo ne bojo spregledali :)
Sem sedaj izpolnil še njihovo anketo in v komentar prilimal povezavo do te teme oz. mojega feedbacka. Zagotovo ne bojo spregledali :)
MIHAc27 ::
Mislim, da sem itak že komentiral njihovo delovanje. Lahko je super ali porazno, čisto odvisno od sreče (ali pa mogoče Lune?).
Da so ocenili, kaj bo treba popravljat za počen pant, so rabili 1 teden in mi 2x obisk. Ko pa je crknila osnovna plošča so jo v 24 urah zamenjali.
(Še bolj čudno, da je to bil isti prenosnik, os. plošča je šla 1 teden po menjavi panta)
Da so ocenili, kaj bo treba popravljat za počen pant, so rabili 1 teden in mi 2x obisk. Ko pa je crknila osnovna plošča so jo v 24 urah zamenjali.
(Še bolj čudno, da je to bil isti prenosnik, os. plošča je šla 1 teden po menjavi panta)
solatko ::
MIHAc27 - Popravilo panta pomeni, da je ta počen ali, da so potrgani plastični čepi z maticami (pri nekaterih modelih, so vijaki prekratki in primejo samo en do dva obrata), zato se sproščajo dodatne sile, ki ob večkratnem odpiranju in zapiranju pokrova, tisto plastiko z matico vred odtrgajo.
Zamenjati morajo spodnji del ohišja, ki ga mimogrede izpod 50€ ne dobiš za novejše modele, pa še čakat morajo dobavitelja. Matično so lahko imeli za tvoj model na zalogi, zato tako hitro.
Sicer pa je ta servis dokaj hladno-topel, odnos od strank pa ravno tako, važno je na katerega naletiš. Niso ravno neka cvetka, glede na firmo, ki je ena resnejših na trgu.
Pri dveh prenosnikih ASUS (nižji cenovni razred), sem problem okvare pantov, preprečil z 2mm daljšimi vijaki na pantih (namesto vseh 6mm, sem pri pantih dal 8mm in zadeva funkcionira že 2 leti, prej pa je bilo ohišje-pod garancijo, menjano 2x). To sem tudi sporočil, tako servisu, kot v evropsko Asus-ovo centralo.
Za sprednji del so vijaki ravno prav dolgi, že ob strani pa bi lahko bili 8mm, ker se vsi modeli proti pantom malo zdebelijo.
Dvomim, da je to politika ASUS-a, saj je to pri modelih, ki so cenovno okoli 250€, eno petino cene prenosnika, za tistih nekaj gramov plastike, potem imaš pa kar nekaj dela, da preneseš še vse povezave, zvočnike,..... in izven garancije si hitro pri pol cene novega.
Zamenjati morajo spodnji del ohišja, ki ga mimogrede izpod 50€ ne dobiš za novejše modele, pa še čakat morajo dobavitelja. Matično so lahko imeli za tvoj model na zalogi, zato tako hitro.
Sicer pa je ta servis dokaj hladno-topel, odnos od strank pa ravno tako, važno je na katerega naletiš. Niso ravno neka cvetka, glede na firmo, ki je ena resnejših na trgu.
Pri dveh prenosnikih ASUS (nižji cenovni razred), sem problem okvare pantov, preprečil z 2mm daljšimi vijaki na pantih (namesto vseh 6mm, sem pri pantih dal 8mm in zadeva funkcionira že 2 leti, prej pa je bilo ohišje-pod garancijo, menjano 2x). To sem tudi sporočil, tako servisu, kot v evropsko Asus-ovo centralo.
Za sprednji del so vijaki ravno prav dolgi, že ob strani pa bi lahko bili 8mm, ker se vsi modeli proti pantom malo zdebelijo.
Dvomim, da je to politika ASUS-a, saj je to pri modelih, ki so cenovno okoli 250€, eno petino cene prenosnika, za tistih nekaj gramov plastike, potem imaš pa kar nekaj dela, da preneseš še vse povezave, zvočnike,..... in izven garancije si hitro pri pol cene novega.
Delo krepa človeka
Kron ::
Matične menjujejo zato tako hitro, ker so po navadi rabljene - pač iz razstavljenih prenosnikov.
Vsaj tako so mi razložili, pri menjavi plošče, kjer so bili porti popolnoma zaprašeni, da nove matične sploh ni bilo mogoče dobit (za leto star prenosnik).
Vsaj tako so mi razložili, pri menjavi plošče, kjer so bili porti popolnoma zaprašeni, da nove matične sploh ni bilo mogoče dobit (za leto star prenosnik).
=**=C64=**=
solatko ::
Kron - Seveda imajo polno delavnico rabljenih prenosnikov, da jih razkopavajo za zamenjavo plošč, dej ne prbijej. Lahko pa imajo nekaj plošč refubish iz tujine.
Delo krepa človeka
Sami ::
No, da še jaz napišem moji dve izkušnji.
1. Tašči je v garancijskem roku na laptopu (Asus) crknila web camera, prenosnik sem odnesel na servis, drugi dan je bil že popravljen (menjava plate, nisem niti preverjal, glavno de deluje).
2. Tale izkušnja pa je bila res popolno razočaranje, tastu sem kupil nov prenosnik Asus 17,3" (N3700, 4GB, 1TB,...), prenosnik je normalno deloval 1 teden, potem pa se je ob vklopu prenosnika na zaslonu samo izpisalo ASUS in ni bootalo v Winse, vsake 5-10X ko si ga vklopil pa je bootalo v Winse. Testiral sem disk, RAM,....vse je bilo OK, težava je bila z matično ploščo, kar sem ob predaji prenosnika na servis izrecno povedal.
Klicali so me že naslednji dan, da je prenosnik popravljen. Prišel sem po prenosnik, na servisnem zapisniku je pisalo, da so menjali trdi disk in da je zadeva prestala teste....???? Tistega na sprejemu v servis sem izrecno vprašal, če je zadeva stestirana in zakaj so menjali trdi disk, seveda mi ni zna odgovoriti (študent sklepam). Prnenosnik doma sprobam in seveda spet ista napaka.
Drugi dan sem ga odnesel nazaj in želel govoriti s serviserjem, osebno sem mu razložil celoten problem in ga PROSIL da zadevo pred predajo potestirajo, čez približno 14dni sem dobil obvestilo, da je zadeva popravljena. Odšel sem po prenosnik, na zapisniku je ponovno pisalo menjava trdega diska????? Ponovno sem zahteval serviserja, ki mi je zagotovil, da zadeva deluje, naj samo naložim OS.
Po prihodu domov in testu je napaka seveda ostala, po mojem mnenju niso naredili nič, tudi na "šraufih" ni sledi izvijača.
Prenosnik sem zapakiral nazaj v original embalažo, ga odnesel na servis in skupaj z dopisom glede stvarne napake oddal na pult ter zahteval vračilo sredstev, še vedno so trdili da ga bodo poslali k uvozniku na popravilo....to opcijo sem takoj zvrnil in jim dal vedeti, da mi morajo njihovo odločitev glede vračila sredstev sporočiti v zakonskem roku 8dni.
Čez par dni so mi sporočili, da mi bo sredstva vrnil prodajalec (Mimovrste), tast je prevzel prenosnik in ga nesel na mimovrste, v roku 14dni je dobil vrnjena sredstva.
1. Tašči je v garancijskem roku na laptopu (Asus) crknila web camera, prenosnik sem odnesel na servis, drugi dan je bil že popravljen (menjava plate, nisem niti preverjal, glavno de deluje).
2. Tale izkušnja pa je bila res popolno razočaranje, tastu sem kupil nov prenosnik Asus 17,3" (N3700, 4GB, 1TB,...), prenosnik je normalno deloval 1 teden, potem pa se je ob vklopu prenosnika na zaslonu samo izpisalo ASUS in ni bootalo v Winse, vsake 5-10X ko si ga vklopil pa je bootalo v Winse. Testiral sem disk, RAM,....vse je bilo OK, težava je bila z matično ploščo, kar sem ob predaji prenosnika na servis izrecno povedal.
Klicali so me že naslednji dan, da je prenosnik popravljen. Prišel sem po prenosnik, na servisnem zapisniku je pisalo, da so menjali trdi disk in da je zadeva prestala teste....???? Tistega na sprejemu v servis sem izrecno vprašal, če je zadeva stestirana in zakaj so menjali trdi disk, seveda mi ni zna odgovoriti (študent sklepam). Prnenosnik doma sprobam in seveda spet ista napaka.
Drugi dan sem ga odnesel nazaj in želel govoriti s serviserjem, osebno sem mu razložil celoten problem in ga PROSIL da zadevo pred predajo potestirajo, čez približno 14dni sem dobil obvestilo, da je zadeva popravljena. Odšel sem po prenosnik, na zapisniku je ponovno pisalo menjava trdega diska????? Ponovno sem zahteval serviserja, ki mi je zagotovil, da zadeva deluje, naj samo naložim OS.
Po prihodu domov in testu je napaka seveda ostala, po mojem mnenju niso naredili nič, tudi na "šraufih" ni sledi izvijača.
Prenosnik sem zapakiral nazaj v original embalažo, ga odnesel na servis in skupaj z dopisom glede stvarne napake oddal na pult ter zahteval vračilo sredstev, še vedno so trdili da ga bodo poslali k uvozniku na popravilo....to opcijo sem takoj zvrnil in jim dal vedeti, da mi morajo njihovo odločitev glede vračila sredstev sporočiti v zakonskem roku 8dni.
Čez par dni so mi sporočili, da mi bo sredstva vrnil prodajalec (Mimovrste), tast je prevzel prenosnik in ga nesel na mimovrste, v roku 14dni je dobil vrnjena sredstva.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Kron ::
solatko - saj ne pravim, da so oni sami razstavljali zadeve. Pač da gre za že rabljene/refurbish plošče, iz nevem kod, ki jih pač raje vgrajujejo.
=**=C64=**=
solatko ::
Kron - Nikjer ne piše, da ti morajo vsak del zamenjat z novim, lahko je tudi tovarniško popravljena in stestirana stara zadeve, saj ti garancija teče dalje.
Delo krepa človeka
Kron ::
solatko - Ampak med refurbished ne spadajo deli z znaki obrabe (in rabe). Te zadeva naj bi bile ja skoraj kot nove - torej obnovljene in očiščene.
Čeprav velja zgornje verjetno bolj za telefone, bi lahko bilo za pričakovat to tudi pri menjavi plošče pri 1 leto starem prenosniku za pol 2. jurja. Ali ne?
A product that is listed as refurbished will have undergone diagnostic testing, any faulty parts will have been replaced, everything will have received a thorough cleaning, and it will have been repackaged.link
Difference 2: Physical conditionlink
Refurbished items are supposed to look exactly like a new item and do most of the time. This usually involves the replacement of things, such as the chassis, faceplates, buttons/knobs, and so on. A used item has had nothing changed on it. It is the same as when it was new, worn and all.
Čeprav velja zgornje verjetno bolj za telefone, bi lahko bilo za pričakovat to tudi pri menjavi plošče pri 1 leto starem prenosniku za pol 2. jurja. Ali ne?
=**=C64=**=
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kron ()
Kron ::
P.S.
Vse lepo in prav, če bi to bilo v mojem primeru res, kar pa glede na stanje vgrajene plošče močno dvomim.
lahko je tudi tovarniško popravljena in stestirana stara zadeve
Vse lepo in prav, če bi to bilo v mojem primeru res, kar pa glede na stanje vgrajene plošče močno dvomim.
=**=C64=**=
solatko ::
Prah se je lahko nabral v servisu, sicer pa dvomim v napisano, saj bi serviser, ki je vgrajeval ploščo, prah izpihal, kar je najmanj in dvomim, če prav je servis na dokaj slabem glasu, da je tako malomaren in bi to spregledal. Se mi zdi, da gre bolj za troll.
Delo krepa človeka
Kron ::
Glej, jaz lahko povem o tem kar sem sam izkusil. Ni moj namen brezveze blatit servis tukaj. Tudi meni se je zdelo čudno, da so mi vgradili tak del ampak pač tako je bilo.
=**=C64=**=
m0LN4r ::
V antistaticni foliji zapakirane maticne se v 5 letih ne nabere vidno nic praha :P
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
petric ::
Slučajno sem naletel na tole temo o servisu sistem ena. Imam prenosnik Toshiba, kjer mi nagaja tipkovnica.
Poslal sem jim vprašanje glede nakupa nove tipkovnice. Dobil sem odgovor, da je tipkovnica dobavljiva v 20-ih dneh.
Do tukaj vse lepo in prav. Pogojujejo pa nakup tipkovnice izključno z vgradnjo tipkovnice, ki je seveda plačljiva.
Pri mojem prenosniku je menjava tipkovnice popolnoma enostavna, odšravfam 4 vijake in jo enostavno zamenjam.
Je to sploh zakonito da pogojujejo nakup tipkovnice z menjavo le te? Zakaj ne morem kupiti samo tipkovnice?
Kaj mislite ostali o tem?
Poslal sem jim vprašanje glede nakupa nove tipkovnice. Dobil sem odgovor, da je tipkovnica dobavljiva v 20-ih dneh.
Do tukaj vse lepo in prav. Pogojujejo pa nakup tipkovnice izključno z vgradnjo tipkovnice, ki je seveda plačljiva.
Pri mojem prenosniku je menjava tipkovnice popolnoma enostavna, odšravfam 4 vijake in jo enostavno zamenjam.
Je to sploh zakonito da pogojujejo nakup tipkovnice z menjavo le te? Zakaj ne morem kupiti samo tipkovnice?
Kaj mislite ostali o tem?
MadMax ::
Servis ne pomeni nujno da ti morajo prodat del kot da so maloprodajna štacuna z rezervnimi deli.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Mare2 ::
Pogojujejo pa nakup tipkovnice izključno z vgradnjo tipkovnice, ki je seveda plačljiva.
Verjetno je možno tipkovnico kupit tudi pri kakem drugem dobavitelju. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
petric ::
Hja, kje pa lahko drugje kupim original Toshiba slovensko tipkovnico?
Sem klical tri servise, pa nihče nima slovenske tipkovnice, vsi so me usmerili na sistem ena.
Sem klical tri servise, pa nihče nima slovenske tipkovnice, vsi so me usmerili na sistem ena.
Leks ::
Ista izkušnja kot jo je imel Kron, garancijska menjava osnovne plošče pri ASUS vrednemu cca 1k. Vsi USBji popolnoma zaprašeni, pokličem na servis kaj je sedaj to neka stara robo not, kjer mi možakar razloži, da je to čisto normalno, da dajejo not rabljene ali refurbished rezervne dele, ker jih takšna plošča stane 100-150€, nova bi bila prek 350€. Za nameček je možakar dejal, " a veš Apple dela isto" :) posrečeno ni kaj :)
MIHAc27 ::
petric... lepo res ni, ampak verjetno imajo vso pravico, da te zavrnejo kot stranko, če se ne odločiš še za servis.
Če ti ne ustreza imaš seveda potem edino še opcijo naročit kako angleško verzijo tipkovnice iz ebaya, ali čakat, če se kdaj pojavi kaj na bolhi.
Če ti ne ustreza imaš seveda potem edino še opcijo naročit kako angleško verzijo tipkovnice iz ebaya, ali čakat, če se kdaj pojavi kaj na bolhi.
Mare2 ::
petric... lepo res ni, ampak verjetno imajo vso pravico, da te zavrnejo kot stranko, če se ne odločiš še za servis.
MIHAc27 krneki. Trgovec, proizvajalec mora zagotoviti rezervne dele še nek določen čas. Brez nekega dodatnega "drkanja" z doplačili za servis.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
St235 ::
petric... lepo res ni, ampak verjetno imajo vso pravico, da te zavrnejo kot stranko, če se ne odločiš še za servis.
MIHAc27 krneki. Trgovec, proizvajalec mora zagotoviti rezervne dele še nek določen čas. Brez nekega dodatnega "drkanja" z doplačili za servis.
In kaj ima to s servisom?
Luka0 ::
Zanima me kakšne so najnovejše izkušnje z omenjenim servisom. Na zaslonu so se mi namreč pojavili mrtvi piksli in bi rad uveljavljal garancijo, pa glede na dosedanje komentarje ne vem, če je vredno ali je bolje da kar ignoriram?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Luka0 ()
shadeX ::
Najprej preveri pri proizvajalcu kdaj se upošteva garancija pri določeni količini mrtvih pixlov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
MIHAc27 ::
Moj nasvet je isti. Koliko pixlov imaš, in koliko je prenosnik star je pomembno:
ASUS
Screen type Bright Dark Both Full
Monitors 3 5 5 -
Zero Bright Defect monitors (first 12 months) 0 5 5 -
Zero Bright Defect monitors (12-36 months) 3 5 5 -
Sam bi nesel prenosnik pokazat, pa da naredijo zapisnik. Verjetno bi bilo to dovolj, da se naroči nadomestni ekran. Ko ga dobijo prineseš prenosnik in ti zamenjajo. Z to varijanto si brez prenosnika samo kak dan, dva.
Lahko pa neseš in pustiš, če ga ne rabiš. Zna seveda trajat, da ga naročijo in dobijo (1 teden je še dobro).
ASUS
Screen type Bright Dark Both Full
Monitors 3 5 5 -
Zero Bright Defect monitors (first 12 months) 0 5 5 -
Zero Bright Defect monitors (12-36 months) 3 5 5 -
Sam bi nesel prenosnik pokazat, pa da naredijo zapisnik. Verjetno bi bilo to dovolj, da se naroči nadomestni ekran. Ko ga dobijo prineseš prenosnik in ti zamenjajo. Z to varijanto si brez prenosnika samo kak dan, dva.
Lahko pa neseš in pustiš, če ga ne rabiš. Zna seveda trajat, da ga naročijo in dobijo (1 teden je še dobro).
All ::
Še moja cvetka z sistrm ena.
Na telefonu asus ne deluje mobilno gostovanje.
Pomprebiranju forumov je to pogosta zadeva pri njihovih telefonih.
Ker se ne mislim zajebavat z custom romi, posljem telefon k prodajalcu in uveljavlajm stvarno napako.
Iz servisa pride dopis da telefon dela po specifikacijah.
Ob naslednjem obisku tujine posnamem video, kjer se vidi da v tujini podatkovno gostovanje ne deluje, v drugem telefonu z isto simko pa dela.
Telefon in video romata na servis, od koder dobim dopis da telefon dela v skladu z specifikacijami.
Kaj je naslednji korak? Sodni izvedenec?
Na telefonu asus ne deluje mobilno gostovanje.
Pomprebiranju forumov je to pogosta zadeva pri njihovih telefonih.
Ker se ne mislim zajebavat z custom romi, posljem telefon k prodajalcu in uveljavlajm stvarno napako.
Iz servisa pride dopis da telefon dela po specifikacijah.
Ob naslednjem obisku tujine posnamem video, kjer se vidi da v tujini podatkovno gostovanje ne deluje, v drugem telefonu z isto simko pa dela.
Telefon in video romata na servis, od koder dobim dopis da telefon dela v skladu z specifikacijami.
Kaj je naslednji korak? Sodni izvedenec?
St235 ::
Še moja cvetka z sistrm ena.
Na telefonu asus ne deluje mobilno gostovanje.
Pomprebiranju forumov je to pogosta zadeva pri njihovih telefonih.
Ker se ne mislim zajebavat z custom romi, posljem telefon k prodajalcu in uveljavlajm stvarno napako.
Iz servisa pride dopis da telefon dela po specifikacijah.
Ob naslednjem obisku tujine posnamem video, kjer se vidi da v tujini podatkovno gostovanje ne deluje, v drugem telefonu z isto simko pa dela.
Telefon in video romata na servis, od koder dobim dopis da telefon dela v skladu z specifikacijami.
Kaj je naslednji korak? Sodni izvedenec?
Prijava na trzni inspektorat in civilna tozba.
kopachka ::
Pa še moja super izkušnja s servisom Sistem Ena.
Za moj telefon Lenovo (v garanciji) sem oddala zahtevek za popravilo zaradi nedelujočega zaslona. V razumnem roku sem telefon tudi prejela, z obrazložitvijo, da je bil ponovno nameščen operacijski sistem.
Po prejetju telefona sem bila zgrožena. Telefon ni več zaznal SD kartice, ni deloval GPS signal, v sporočilih smeški niso bili na voljo ter bližnjice za nastavitev glasnosti (tipke na desni strani aparata) so prikazovale le nastavitev glasnosti zvonjenja, ne pa tudi nastavitev glasnosti obvestil in predstavnosti (glasba/video/igre ipd.), kot pred servisom.
Po izvedbi ponastavitve na tovarniške nastavitve so se v sporočilih prikazal smeški, GPS signal pa je začel delovati. SD kartice še vedno ni sprejel oziroma zaznal, prenos mobilnih podatkov je delal le občasno, nastavitve glasnosti še zmeraj niso delovale. Naj omenim, da sem pred opravljeno nastavitvijo že nastavila določene funkcije (zvonjenje, nastavitve zaslona ipd.), ki sem jih po tej operaciji ponovno izgubila.
Odpravim se do trgovca in ponovno podam zahtevek za popravilo. O prispetju aparata iz servisa sem s strani posrednika/trgovca bila obveščena na 48 dan po oddaji zahtevka za popravilo. Telefon še zmeraj, kljub zamenjani osnovni plošči, ni deloval, tako kot mora. Telefon roma nazaj na servis, še isti dan pa napišem pritožbo na Sistem ena.
Čakam na odgovor, nič. Kličem, nič. Na telefon ne moreš dobiti nadrejenega, ne serviserja, ne direktorja. Na glavo obrnem pol Slovenije, da dobim kontakt direktorja. Reče, naj napišem mail. Mu pošljem še enkrat isto pritožbo. Sledni malo zatišja, nato se oglasi serviser, z trditvijo, da so telefon imeli na servisu manj kot 45 dni, saj upoštevajo dan, ko so telefon prejeli in ko so oddali. Opozorim, da je to v nasprotju z zakonodajo, in mu razložim, kako se štejejo ti dnevi (pred tem še preverjeno pri inšpektoratu). Zahtevam nov telefon, zahtevam vračilo denarja. Nič! Še vedno gladko vztrajajo pri svojem.
Torej, kot sem omenila, so zamenjali osnovno ploščo - kje pa je garancijski list? V Zakonu o varstvu potrošnikov je lepo zapisano, da če je menjan bistveni del aparata, je potrebno izdati nov garancijski list. Pa ga niso. Trdijo, da ne rabijo.
Direktor samozavestno trdi, kako dobro poznajo zakonodajo, ampak kot zgleda temu ni tako. Da o samih odnosih sploh ne razlagam.
Za moj telefon Lenovo (v garanciji) sem oddala zahtevek za popravilo zaradi nedelujočega zaslona. V razumnem roku sem telefon tudi prejela, z obrazložitvijo, da je bil ponovno nameščen operacijski sistem.
Po prejetju telefona sem bila zgrožena. Telefon ni več zaznal SD kartice, ni deloval GPS signal, v sporočilih smeški niso bili na voljo ter bližnjice za nastavitev glasnosti (tipke na desni strani aparata) so prikazovale le nastavitev glasnosti zvonjenja, ne pa tudi nastavitev glasnosti obvestil in predstavnosti (glasba/video/igre ipd.), kot pred servisom.
Po izvedbi ponastavitve na tovarniške nastavitve so se v sporočilih prikazal smeški, GPS signal pa je začel delovati. SD kartice še vedno ni sprejel oziroma zaznal, prenos mobilnih podatkov je delal le občasno, nastavitve glasnosti še zmeraj niso delovale. Naj omenim, da sem pred opravljeno nastavitvijo že nastavila določene funkcije (zvonjenje, nastavitve zaslona ipd.), ki sem jih po tej operaciji ponovno izgubila.
Odpravim se do trgovca in ponovno podam zahtevek za popravilo. O prispetju aparata iz servisa sem s strani posrednika/trgovca bila obveščena na 48 dan po oddaji zahtevka za popravilo. Telefon še zmeraj, kljub zamenjani osnovni plošči, ni deloval, tako kot mora. Telefon roma nazaj na servis, še isti dan pa napišem pritožbo na Sistem ena.
Čakam na odgovor, nič. Kličem, nič. Na telefon ne moreš dobiti nadrejenega, ne serviserja, ne direktorja. Na glavo obrnem pol Slovenije, da dobim kontakt direktorja. Reče, naj napišem mail. Mu pošljem še enkrat isto pritožbo. Sledni malo zatišja, nato se oglasi serviser, z trditvijo, da so telefon imeli na servisu manj kot 45 dni, saj upoštevajo dan, ko so telefon prejeli in ko so oddali. Opozorim, da je to v nasprotju z zakonodajo, in mu razložim, kako se štejejo ti dnevi (pred tem še preverjeno pri inšpektoratu). Zahtevam nov telefon, zahtevam vračilo denarja. Nič! Še vedno gladko vztrajajo pri svojem.
Torej, kot sem omenila, so zamenjali osnovno ploščo - kje pa je garancijski list? V Zakonu o varstvu potrošnikov je lepo zapisano, da če je menjan bistveni del aparata, je potrebno izdati nov garancijski list. Pa ga niso. Trdijo, da ne rabijo.
Direktor samozavestno trdi, kako dobro poznajo zakonodajo, ampak kot zgleda temu ni tako. Da o samih odnosih sploh ne razlagam.
MrStein ::
Ista izkušnja kot jo je imel Kron, garancijska menjava osnovne plošče pri ASUS vrednemu cca 1k. Vsi USBji popolnoma zaprašeni, pokličem na servis kaj je sedaj to neka stara robo not, kjer mi možakar razloži, da je to čisto normalno, da dajejo not rabljene ali refurbished rezervne dele, ker jih takšna plošča stane 100-150EUR, nova bi bila prek 350EUR. Za nameček je možakar dejal, " a veš Apple dela isto" :) posrečeno ni kaj :)
Huh?
Jaz sem prodal nedavno grafično kartico in na prošnjo kupca sem jo lepo spihal in očistil. A profi servis pa tega ne zna? Saj imajo pihalnik (jaz ga nimam, sem se pač znašel).
Kličem, nič. Na telefon ne moreš dobiti nadrejenega, ne serviserja, ne direktorja.
Sem jih sam tudi pred dnevi poskusil poklicati. En čas zvoni, potem se oglasi avtomat "za to pritisnite 1, za tisto 2, ...". Sem pritisnil številko za servis, nakar spet malo zvoni, potem pa prekine.
Sem večkrat poskusil.
A jih je kdo sploh uspel priklicati na telefon? (na email tudi ne odgovarjajo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
shadeX ::
Samo referentko. Tehnika oz. nekoga ki je zadevo servisiral na telefon ne boš dobil in je nemogoče z njim govoriti drugače kot pa samo preko Emaila.
MrStein ::
Jaz nobenega nisem dobil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
morosito ::
Tale fora “se zgodi” sem jaz imel za tv od samsunga..so mi rekli iz servisa da sem tv drzal nad nekaj toplega (kamin ali radiator) pa zato je crknil..jaz doma v hisi nimam ne kamina ne radiatorje..vleklo se je nekaj mesece..tv nisem nikoli dobil nazaj saj na zadnje ku sem ga vidu je bil na 10 kosov...danes je minilo ze 4 leta.
MrStein ::
Še moja izkušnja:
V začetku decembra 2017 pošljem izdelek na popravilo.
Ni se dalo popraviti.
Dobil drug podoben izdelek, podobne vrednosti. Septembra 2018.
V začetku decembra 2017 pošljem izdelek na popravilo.
Ni se dalo popraviti.
Dobil drug podoben izdelek, podobne vrednosti. Septembra 2018.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mato989 ::
S sistem 1 so praktično vsi dobri serviserji odšli že lani... =) kolikor jih je še ostalo. Plače so za Ljubljano katastrofa, jemljejo pa zdaj VSŠ mehatronike na prakso ipd. zaposlitve za 950€ bruto... ni čudno da noben nič ne zna.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
MIHAc27 ::
Še moja izkušnja:
V začetku decembra 2017 pošljem izdelek na popravilo.
Ni se dalo popraviti.
Dobil drug podoben izdelek, podobne vrednosti. Septembra 2018.
Čak skor 1 leto je trajalo, da si dobil drug izdelek? Sej če ne bi šlo za Sistem ena ti še verjel ne bi.
Drugače pa 45dni lahko traja servis, to menda veš. Za isto napako se sešteva. Se pravi če traja 1. 20 dni, pa drugič spet 20... imajo v tretje samo še 5 dni za odpravo napake. En dobropis spisat pa tudi ne more trajat cel mesec.
Kako so oni lahko pooblaščeni servis za Asuse mi ni jasno.
MrStein ::
Pa Acer in Tošiba...
(poznam pravila. Oni jih ne)
(poznam pravila. Oni jih ne)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
St235 ::
Še moja izkušnja:
V začetku decembra 2017 pošljem izdelek na popravilo.
Ni se dalo popraviti.
Dobil drug podoben izdelek, podobne vrednosti. Septembra 2018.
Čak skor 1 leto je trajalo, da si dobil drug izdelek? Sej če ne bi šlo za Sistem ena ti še verjel ne bi.
Drugače pa 45dni lahko traja servis, to menda veš. Za isto napako se sešteva. Se pravi če traja 1. 20 dni, pa drugič spet 20... imajo v tretje samo še 5 dni za odpravo napake. En dobropis spisat pa tudi ne more trajat cel mesec.
Kako so oni lahko pooblaščeni servis za Asuse mi ni jasno.
In kaj potem, če ne spišejo dobropisa (za kar mimogrede sploh ni pravne podlage)? Kako točno si ti predstavljaš firmo prisilit v spoštovanje obveznosti prej kot v enem letu, če tega nočejo?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Popravilo matične ploščeOddelek: Pomoč in nasveti | 4892 (3830) | solatko |
» | Popravilo prenosnika v garanciji.Oddelek: Pomoč in nasveti | 2923 (2035) | fikus_ |
» | Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17367 (15073) | Wrop |
» | Asus ServisOddelek: Pomoč in nasveti | 9725 (7686) | DOOM_er |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12537 (10640) | coffeetime12 |