» »

Mimovrste garancija

strani: « 1 2

prox ::

Lep pozdrav,
Prejšnji teden sem vrnil prenosni računalnik HP g62-b40em v garancijo, ker je crknil disk, prenosnik sem nesel na poslovalnico v MB, kjer so ga prevzeli in poslali na servis, potem pa čez 3 dni dobim mail:

Garancija za spodnji artikel je zaključena.

"Prenosnik HP G62-b40EM 2,26 GHz (LD661EA)"

RAZLOG ZA ZAVRNITEV: Spoštovani, Obveščamo Vas, da v Sloveniji za omenjeni model prenosnika ni pooblaščenega servisa. Vse okvare se sporoča na HP servisni klicni center na telefonsko številko 01/432 20 01, kjer se boste dogovori za prevzem artikla na Vašem naslovu. Postopek uveljvaljvanja garancije je naveden tudi na garancijskem listu. Ravno tako je na garancijskem listu navedena tudi telefonska številka HP servisnega klicnega centra. Zahtevek neustrezen.

Artikel bo poslan na vaše prevzemno mesto. Po elektronski pošti vas bomo obvestili, kdaj ga lahko prevzamete.


A mimovrste to lahko stori? Ali ni mimovrste posrednik, ki bi moral tudi poslat na pooblaščen servis, saj sem ga kupil od njih? Prenosnik je v garanciji še 3 ali 4 mesece. Sedaj pa bom moral še 1x pošivljat na garancijo, namesto, da bi to storili na Mimovrste, jaz pa računalnik rabim za šolo. Potem je možno da mi bodo še tam na servisu komplicirali, ker sem ga odprl, da sem z diska še dobil podatke, ki jih rabim.
Čuden se mi zdi ta stavek:"v Sloveniji za omenjeni model prenosnika ni pooblaščenega servisa." Kaj oni res ne morejo nič posredovati naprej? Zaj pa se moram zafrkavati okoli garancije..
Je kdo že imel kakšen podoben primer?
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

AndrejS ::

HP ima po sloveniji svoje servise. Če bi poklical na mimovrste in jih vprašal kaj storiti v tem primeru, bi ti svetovali naj pošlješ na pooblaščen HP servis. Enako imajo urejene vse velike trgovine v SLO.
Glede diska ne bo problema - če si odprl samo pokrov diska in tega odstranil. Enako je tudi z pomnilnikom. Drugo pa je če se razstavil celi prenosnik , kar v primeru diska ni potrebno.

Spisek HP servisov : http://www8.hp.com/si/sl/hp-information... .
Seveda prej pokliči ali se osebno oglasi na servisu

šernk ::

Potem je možno da mi bodo še tam na servisu komplicirali, ker sem ga odprl, da sem z diska še dobil podatke, ki jih rabim.


pri večini prenosnikov, če vzameš disk ven se ne šteje kot poseg v notranjost. kako je pri tvojem ne vem, če na vijaku ni "barve" pol itak ne morejo ugotovit.

drugače pa 16. člen ZVP:
(6) Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.

tako, da tebi se ni treba ukvarjati s servisom, ker so to oni dolžni storiti, v kolikor so zadevo prodajali.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Domen91 ::

Ta tvoj model ter za vse modele G serije in Pavilion servisa v Sloveniji ni, temveč je v Avstriji in na Madžarskem, tako da lahko sam pokličeš na tisto številko (pridejo na dom iskat DHL) ali pa pač Mimovrste.

jJack ::

V tem primeru pokličeš na HP support center, ti gosopod ali gospa lepo razloži kako poslati prenosnik na servis (brezplačno). Pride hitra pošta, odpeljejo na servis in ko je končano, ti ga nazaj pripeljejo. Kaj češ lepšega, da ti ni potrebno nikamor več hodit za pošiljanje na servis.

šernk ::

kaj češ boljšega kot da pokličeš na mimovrste, zahtevaš od njih naj oni se ubadajo z servisom (ker je prenosnik že pri njih) in ti ga dostavijo popravljenega na dom?

zakon ti to omogoča, zakaj se sam ubadat s hitrimi poštami če ti ni treba in imaš trgovino recimo vsak dan na poti v službo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

AndrejS ::

Ampak najhitreje je če pošlješ direkt na servis.

xerian ::

Da res je, zakaj bi se moril z servisi, če ti lahko prodajalec to zadevo uredi. Ampak veste, to je dodaten člen in pri tem se stvari lahko hitro zalomijo.
Ravno imam primer, ko sem za kolega na bolhi kupil od nekoga disk, ki je bil še v garanciji. Priključimo disk in problemi. Slabi sektorji, disk šteka, itd.
Pošljem disk s predhodnim dogovorom z mimovrste, ki pošljejo poštarja na moj naslov (super, v Ljubljano bolj malo hodim). Premišljam, da ne bodo slučajno disk poslali prvotnemu kupcu, saj je on naveden na računu. Pošljem mail na mimovrste, da je naslov za pošiljanje drugačen, kot je naveden na računu za uveljavljanje garancije. Dobim odgovor nazaj, da je zadeva urejena, za nadaljnje informacije o garanciji naj se obrnem na Avtero. Ok, mine en mesec, sem rekel, bom malo povrtal. Pošljem mail na Avtero in dobim odgovor, da je bil izdelek poslan z to in to številko. Kaj ta številka pomeni? A so poslali na WD, ali nazaj na mimovrste??????. Šele včeraj sem opazil, da so to verjetno številke, ki jih pošta Slovenije uporablja za sledenje pošiljk. Grem preverit in glej ga zlomka. Disk so poslali prvotnemu kupcu!!!!
Zahtevam odgovor od Avtere in mi pošlje jasno natisnjeno zahtevo iz strani Mimovrste, komu poslati disk, seveda pa je to zahteva, ki je prišla skupaj z diskom.
Odgovor od Mimovrste še čakam. Ne vem, zaenkrat sem bil z njimi zelo zadovoljen a če ne bodo rešili zadeve, sem že v kontaktu z zvezo potrošnikov. Prvotni kupec pa se mi itak ne oglaša na telefon.
Skratka hočem povedati tole, manjša, kot je veriga, manjša možnost je, da pride do napak tako, da če imate možnost dostavit sami, je to bolje, kot pa pol se bockat na tak način.
Sedaj bi najraje videl, da bi sam osebno poslal disk na WD (sem to že počel, in ni tko teško, ampak poštnina do tja bi pripadala meni)saj bi kolega že veselo uporabljal disk.

Ciklamen ::

Jaz sem poslal miško Razer v garancijo prek mimovrst in niso komplicirali, še sam mi je rekel tip naj pošljem njim da bodo oni posredovali na uradni servis (sam namreč nisem imel garancijskega listka več, je pa še bila v garanciji)
- End of the Post ->

Lakotnik29 ::

Mimovrste kot prodajle4c so brez vprašanja dolžni poskrbet za servis.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Z mimovrste so problemi že ko gledaš artikle (oglašujejo nižje cene kot so v resnici http://slo-tech.com/forum/t460730/0 ), ko jih kupiš ti jih dostavljajo ohoho časa, ko pa želiš garancijo ali vrniti izdelek pa boljše da greš na boljšjega prodat.

kratos ::

Osebno sem za uveljavljanje garancije najprej kontaktiral mimovrste kjer so mi povedali kam naj napravo pošljem (na pooblaščen servis, na njihove stroške), Izdelek so mi brez kakršnil koli komplikacij raketno hitro zamenjali ter poslali nazaj, vse skupaj je trajalo 3 dni (1 dan ko sem poslal, 2 dan so pregledali ter mi sporočili da bodo artikel zamenjali - še isti dan so ga poslali, 3 dan sem zjutraj dobil poštarja na vrata), hitreje kot to nemore bit.

kmetek ::

V LJ imate 99% servisov in nesite sami, hudiča no ;)

Lakotnik29 ::

Zakaj, ker (ste) so prodajalci preleni in (ste) so tako ali tako že pokasirali svoje?

Gray_Warden ::

kmetek še napiši kje si prodajalec, da vemo kam ne smemo hodit.

;-) ::

comshop

Gray_Warden ::

aha potem pa je vse jasno.

kmetek ::

Gray Warden: No, daj mi povej kaj je vse jasno? Nikoli problema z nobeno stranko. Niti 1, še kontra.
Samo kaj ko zadovoljne stranke ne pišejo po forumih, "nezadovoljne" pa takoj ves srž zliti gor. Vsaka plat ima dve zgodbi bi se reklo.
Lakotnik29: Zakaj delati dvojne stroške do servisa in nazaj ter izgubo časa če recimo ni potrebe? Komu ti praviš prelen? Morda to zase govoriš? No, kje ti delaš ko si tako ves pameten?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

Lakotnik29 ::

Dvojne stroške za koga? Izgubo časa za koga? Prodajalca? ja, saj vemo kam pes taco moli. Če pride izdelek v trgovino, ti vzame čas in seveda stroške, da ga potem spraviš na servis. Pa še tečno stranko moraš prenašat pa izgovore si izmišljevat zakaj ti tega ne bi vzel v popravilo.

Ne rabiš bit posebej pameten, da se ne pustiš nategnit slovenskim trgovčkom, ki vse kar vidijo je lastna rit. Customer service se pa konča tisto sekundo ko je vse plačano.

Kje konkretno jaz delam je popolnoma ierlavantno, ti pa garantiram, da svojega dela ne nalagam drugim, kot bi nas ti rad prepričal, da je najbolj varčno. Zate že mogoče.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

Totalno obračaš besede. Zgleda si kak študentek prava ipd.
Dvojne stroške za servis, dobavitelja. Pošta ni gratis?
Izguba časa za stranko, 3-4 dni, če je vikend pa še dlje se izgubi čas po nepotrebnem. V LJ neseš pa ti morda že takoj "pogledajo". Možnost je, izkoristi se jo po liniji najmanjšega odpora ergo nikoli.
Customer service: a potem jaz, ko grem na dom k stranki stvari poštimaš to ni customer service? Seveda ni, saj se ne piše na forum. In to večkrat naredimo nekaj extra.
Varčno ni, je pa občutno hitrejše in preprosteje.

šernk ::

nazadnje so mi v enem izmed comshopov hoteli prodati kvarljivi HP DV7, to zame ni dober customer service, da se hvali robo, ki se ogromno kvari :)

kako vem da se ogromno kvari?
1. 3 šli na servis zaporedoma v mesecu po nakupu,
2. potrjena zadeva od znanega prodajalca
3. potrjena zadeva s klicom na uvoznika

tako da imate v comshopu slab customer service, če stranki ne omenite problemov z računalniki >:D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kratos ::

Nevem zakaj bi fizično nosil na mimovrste (razen če živiš zraven v radiju 1 km in ni bližje pošte), ker v vsakem primeru se mora oseba ki bi rada uveljavila garancijo zganit iz kavča ter it do pošte... Nevem kaj bi tukej radi ? Da vam pridejo na dom po pokvarjeni artikel ? V vsakem primeru je to še vedno najbolša in najhitrejša varjanta, da sam pošlješ izdelek direkt na pooblaščeni servis.

Gigahertz ::

kmetek a sploh kaj prodate pri tako navitih cenah?

mihec87 ::

kratos je izjavil:

Nevem zakaj bi fizično nosil na mimovrste (razen če živiš zraven v radiju 1 km in ni bližje pošte), ker v vsakem primeru se mora oseba ki bi rada uveljavila garancijo zganit iz kavča ter it do pošte... Nevem kaj bi tukej radi ? Da vam pridejo na dom po pokvarjeni artikel ? V vsakem primeru je to še vedno najbolša in najhitrejša varjanta, da sam pošlješ izdelek direkt na pooblaščeni servis.


Heh kupca tudi pošljete da gre kupit k uvozniku oz direkt proizvajalcu..?

Posredništvo pač potegne nekaj stvari za sabo in med enim je tudi garancija..

xerian ::

Kmetek
Ej. Ne rečem, da sem nezadovoljen z mimovrste. Kontra, do sedaj sem bil zelooo zadovoljen z njimi in še vedno nimam slabega mnenja o njih. Tudi z coshopom je bilo vedno ok. Hočem predvsem povedati da več kot je posrednikov, prej se lahko kaj zalomi.

Kmetek,Ko praviš v Ljubljano. Nismo vsi tako blizu. Sam potujem morda 4x. Zato logično pošljem raje po pošti. Boš rekel, da je Slovenija majhna. A očitno ne živiš v zabačenih krajih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xerian ()

kmetek ::

Omenjam kot možnost in ne dolžnost, razumljivo vsakemu svoje. ;)

xerian ::

:)Na mimovrste so bili zelo korektni in se opravičujejo zaradi nevšečnosti. Zato sem še bolj zadovoljen z njimi.
Moram priznat, da sem se malo bal, da se bo zadeva zavlekla, a so pošteni in tudi hitri. Sem prejšnji mesec naročil pri njih LCD TV, ki sem ga prejel takoj drugi dan. Tisti, ki trdite, da se pri mimovrste čaka ohoho to enostavno ne drži. Bodite drugič pozorni na dobavljivost, ki je označena ob izdelku.
So mi ponudili tudi naročilo kakega drugega izdelka z določenim bonusom in me je matral SSD, a žal imam obvenosti do kolega, ki pa je zelo petičen. Moram povedati, da gre za Scorpio Black disk, ki si ga je kolega želel,saj mu je Scorpio Blue delal eno ubogo leto. Pol mu dobavim tega pa je zanič :(, ga tolažim, da je v garanciji..... ok, ga pomirim, pol pa še to!! Je že mislil, da ga nate.....a sem mu pokazal maile, ko smo reševali zadevo, pa se je malo pomiril.

Skratka trikrat.......ma ne STOKRAT HURA ZA MIMOVRSTE in obilo dobrih nakupov pri njih.

Furbo ::

Tista dobavljivost je žal dostikrat bullshit. Nimam nič proti njim in tam redno kupujem, ampak to je pač dejstvo.
Lp,f

xerian ::

No, sedaj sem tudi prejel nadomestni disk. Zadeva rešena

Lakotnik29 ::

kmetek je izjavil:

Omenjam kot možnost in ne dolžnost, razumljivo vsakemu svoje. ;)



Kake možnosti? V temi jokaš kako da so ne vem kakšni stroški in naj stranke raje robo pošiljajo direktno na servis. Spoken like a true slovenian salesman.

Stranka robo pelje tja kjer ji je najbližje. V priemru fizičnih nakupov je večinoma lažje za stranko uredit vse v trgovini, ki je ponavadi vseeno bližje kot nek xy servis.

Edini, ki ima zaradi tega dodatne stroške je trgovec, ki robo prodaja in edini, ki joka okol tega v tej temi je - trgovec.

RejZoR ::

Sorry sam to ni čist res. Folk ima grdo navado, da prvileče v trgovino in potem joka kako se jim oh in sploh mudi. Ja matr no, če se ti tolk mudi neseš ta moment na servis. Ne pa da trgovina samo s pošto porabi 2 dni da pride na servis. Sej ne rečem, je udobje, če je trgovina bližje ampak pol ne moreš v istem stavku uporabljat besede "hitrost". Tud sem imel precej primerov, ko so na servisu takoj zamenjali aparat ali pa so takoj dali potrdilo o nesmotrnosti popravila s katerim nato v trgovini vzameš isti ali drug izdelek. Če ti servis da potrdilo in če imaš čas lahko še isti dan odneseš domov nov izdelek.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Lakotnik29 ::

Seevda, sam to je odločitev posamezni kaj mu bolj sede. Glede hitrosti pa veljajo zakonska določila za enega in drugega. Predvsem pri trgovninah z fizičnimi poslovalnicami, kot je opevani Comshop je še toliko bolj idiotsko pričakovat, da se bodo stranke iz Maribora vozile do servisejev v Ljubljani.

Sem pa našel še en idiotizem leta, ki je zrel za prijavo na Tržno inšpekcijo:

http://www.comshop.si/shop/Dokumenti/Se...
Podjetje Comshop d.o.o., v skladu s z 20. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ne odgovarjata za morebitne zamude roka 45 dni ali za nepravilnosti pri popravilu. 45 dnevni rok prične teči, ko je artikel sprejet na pooblaščen servis in ne takrat, ko je bil oddan v trgovini Comshop d.o.o.


Zgornje je v direktnem nasprotuju z zakonom o varstvu potrošnikov:

21.b člen

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.


Samo tolk, da ne bo kdo nategunom nasedel na take fore.

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Lakotnik: citirani člen (21.b) je bil uveden z zadnjo novelo ZVPot, ki je začela veljati 20.12.2011.

Očitno so spregledali spremembo in lahko ComShop opozoriš. No, ali pa bo to storil kmetek :).
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

RejZoR ::

Ti navajaš 21 člen, oni pa omenjano 20 člen. Kaj je pod 20-im?
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Lakotnik29 ::

Citirajo star zakon, zato je razlika v členih. Prejšnji 20. člen je govoril o 45 dneh (sedaj 21b. člen), vendar ni eksplicitno zavezal tudi prodajalcev, da morajo spoštovat 45 dnevni rok. Kar kot vidiš so nekateri s pridom izkoriščali.

Tako so to spremenili lani septembra/oktobra (v veljavo je spremeba stopila decembra), ampak nekaterim je pač odveč spremljat aktualno zakonodajo na njihovem področju. Me zanima, če so tako ažurni tudi pri ostalih stvareh, ki s tičejo njihovega dela.

Bomo pa sedaj videli ali je šlo za napako, ali nategunstvo in bo isto objavljeno tudi čez teden dni.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Hja, čeprav men tole s 45 dnevnim rokom ni bilo nikoli jasno. Pol servis nima dejansko 45 dni ampak manj.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Lakotnik29 ::

Naslov zakona je Zakon o varstvu potrošnikov, Tako da je zakon namenjen zaščiti pravic potrošnikov in potrošnika nenavsezadnje nič kaj dosti ne zanima kako si servis, proizvajalec in tgovec podajajo njegovo robo. Rok je 45 dni in to je ultimativno odgovornsot proizvajalca, ki mora skrbet, da se zadeva v tem času reši.

V nasprotnem priemru pa poslušamo nebuloze prodajalcev, ki si perejo roke, da z servisom nimajo nič, servise, ki se zgovarjajo na dobavo rezervnih delov in ostale idiotizme.

Zanimivo je, da številne zahodne države sloh nimajo zakonskih zavez glede garancije pa te zadeve potekajo doti bolj enostavno. Da o ZDA sploh ne govorimo.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Jah to je že res ampak vedno bo en s 45 dnevnim rokom na slabšem. Al prodajalec kateremu teži kupec al pa serviser. Zdej če prineseš direktno na servis je stvar jasna. Če pa prineseš v trgovino pa se stvar zakomplicira. Stranki je že res vseeno ampak ni pa vseeno servisu, ki imam takoj 2 dni manj na razpolago. Sej ne da bi zagovarjal njihovo počasnostn ampak vseeno.

Glede amerike pa raje ne bi, ker imajo povsem drugačno politiko. Sploh pri elektroniki, ker je večina podjetij bazirana tam ali pa imajo dobro zastopstvo in lastne RMA oddelke na katere se folk obrača direktno.
Kar je čist drugače kot pri nas kjer še uradni servisi pol robe pošiljajo naprej v uradne servisne obrate proizvajalca...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Lakotnik29 ::

Jah to je že res ampak vedno bo en s 45 dnevnim rokom na slabšem. Al prodajalec kateremu teži kupec al pa serviser. Zdej če prineseš direktno na servis je stvar jasna. Če pa prineseš v trgovino pa se stvar zakomplicira. Stranki je že res vseeno ampak ni pa vseeno servisu, ki imam takoj 2 dni manj na razpolago. Sej ne da bi zagovarjal njihovo počasnostn ampak vseeno.


Se strinjam, vedno je nekdo na slabšem. Samo zakonodajalec je na stališču da je kupec že oškodovan (pokvaril se mu je izdelek in, ga ne more uporalbjat) in nima smisla da se ga dodatno penalizira z tem, da se servis in prodajalec podajata njegovo robo.
Nenavsezadnje je garancija anmenjana zaščiti potrošnika in ne prodajalca/servisa, ki bi mu v taki situaciji moralo bit v interesu kar se da hitro odpravit napako. Ravno tako je absudno, da se je sploh treba pogovarjat o tem, da je treba 45 dni da se nek izdelek popravi. V večini se potem ti dnevi nabirajo pri idiotizmih, kot je pošiljanje robe enkrat na teden in podobno. Ker je pač interes trgovca/servisa vse drugo kot pa zadovoljstvo stranke.

Razumem pa stranke, da težijo kdaj bo zadeva porpalvjena sploh, ker se večina servisov/prodajalcev izogiba temu, da bi dali stranki na uporabo nadomesten aparat, kjub temu,d a servis to po zakonu mora. Se mpa imel zelo dobro izkušnjo z servisom za potapljaško opremo, ko mi je po letu dni crknil računalnik. V trgovini mi je brez vprašanja izročil nadomestnega in poslal mojega na servis. Pri tem se mi je že v narprej opravičil, da mora zadevo poslat v francijo in da zna trajat tri do štiri tedne. Verjemi, ad nisem imel popolnoma nobenega razloga, da karkoli težim kdaj bo popravljeno.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Jah, nadomestnega ne moremo dat strankam, ker pri taki količini izdelkov, kot jih imamo bi moral imet še eno trgovino samo za nadomestne aparate za ta namen (da bi imeli vse oblike nadomestnih). Enostavno ni fizično mogoče. Servis pa tud nima nadomestnega za vsako stranko. Je pa mal drugače če si npr servis ali salon avtomobilov kjer je avto pač avto in imaš ene 3 nadomestne kripe, ki jih potem posojaš za vmesni čas. Če pa nekdo rabi multipraktik mu pa ne moreš dat sušilnika lase kot nadomestnega...

Je pa odvisno od politike proizvajalca. Nekateri imajo že sami interno politiko kjer se določene izdelke menja kar direktno, druge pa moraš še vedno pošiljat na servis. Pol je pa pač odvisno katerega ima stranka.
Osebno imam kot prodajalec take znamke najraje, ker se stvar takoj reši, dobavitelj pa ti samo pošlje nov aparat oz odobri dobropis. In je stvar rešena.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Lakotnik29 ::

Rejzor: kako pa rešujete zahteve strank po odškodnini oziroma nadoemstnem artiklu? Vem,da se dosti potrošnikov ne zaveda te svoje pravice, vem pa tudi da precej servisev te zagteve rado spregleda.

Osebno imam kot prodajalec take znamke najraje, ker se stvar takoj reši, dobavitelj pa ti samo pošlje nov aparat oz odobri dobropis. In je stvar rešena.


A se motim, če mislim, da je najmanj težav z menjavanjem izdelkov tam kjer se posluje z velikimi eksluzivnimi dobavitelji ali celo proizvajalcem samim, več težav pa pri kvazi posrednikih, ki zastopajo 100 firm in samo iščejo izgovore kako ne izpolnjevat svojih obveznosti?

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

In kdo je rekel, da se bo folk iz MB v LJ? To ti trdiš.
Ja res je, 45dni se nateguje stranke, vsak dan več. In to je vse trgovska krivda, vedno ;((
Pa kaj potem, če slučajno mine 45dni? Dobi novi artikel, enakovrednega ali dobropis/denar.
Ko bi se folk tok spotikal na delo vlade in raznih tajkunskih poslov ter mafij, bi bili mi 3x Švica.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Lakotnik29 ()

Lakotnik29 ::

kmetek je izjavil:

In kdo je rekel, da se bo folk iz MB v LJ? To ti trdiš.
Ja res je, 45dni se nateguje stranke, vsak dan več. In to je vse trgovska krivda, vedno ;((
Pa kaj potem, če slučajno mine 45dni? Dobi novi artikel, enakovrednega ali dobropis/denar.
Ko bi se folk tok spotikal na delo vlade in raznih tajkunskih poslov ter mafij, bi bili mi 3x Švica.


Kot že 1001x rečeno v različnih temah. Kaj in kako dela vlada, kakšno je vreme na Kamčatki in na katero nogo je danes vstal Superman, ne spremeni zakonskih zavez, ki jih ima v tem primeru prodajalec. In le te so, da je prodajalec dolžan kupcu zagotavit brezhibno delujoč izdelek. Če izdelek ni tak mora v 45 dneh odpaviti napako ali izdelek zamenjati.

A pa si mogoče svoje velecenjene šefe opozoril na proti zakonite pgoje uproabe, ki jih prodajate na spletni strani? Ali imate tisti namonoma zapisano, da zavaje kupce?

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Ne vem, z raznoraznimi zahtevki za povračilo stroškov in podobnega se ukvarja naša pravna/reklamacijska služba, ker sam niti nima pooblastil, da bi o tem odločal.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Lakotnik29 ::

Aha, pol v bistvu sploh nimate tega sistemsko rešeno ampak pade na stranko, da je dovolj tečna in se krega z upravo? Ne vzet tega kot osebno ktiriko sam zanimivo mi je kako se nekateri sistematično izogibaju odgovornosti in ignorirajo zakonska določila.

Pa pogosto pridejo stranke z zahtevami po povračilu stroškov/nadoestnem aparatu? al je tega dejansko tako malo, da s ne splača sistemsko reševat?

RejZoR ::

V 6 letih sem imel 2 primera, kjer so hotel imet povrnjene neke stroške. Za nadomestnega me še nihče ni vprašal. Oz mogoče 1x če vzamem z mal rezerve. Pol sem na zahtevku za servis samo dopisal, da stranka aparat nujno rabi in so mal pohitel, tko da je bila zadeva rešena v mal več kot 1 tednu.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

fosil ::

Za uveljavljanje odškodnine bi moral dokazat, da si imel neko škodo.
Kako boš dokazal kakšno škodo si imel, ker en teden nisi mogel uporabljat multipraktika?
Tako je!

šernk ::

En teden lol...to je za vas hitro? To je zame max kar bi lahko trajalo popravilo (razen v primeru da je treba čakat na rezervni del). Danes prinese stranka aparat tja, jutri ga ima servis že lahko tam, če imate kolker tolk zadevo zrihtano (oz recimo pojutrišnjem) in iz servisa večinoma zadeve grejo še isti dan kot pridejo oz naslednji dan... In tako imaš krog sklenjen v max 6 dneh...torej recimo enem tednu ker je vikend umes...brez hitenja, po normalnih kanalih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

In servis ves čas čaka samo in le na tvoj izdelek, da ga potem lahko še isti moment popravijo. Veš de.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

šernk ::

Tako nekako ja. Govorim za sposobne servise. Na xyz so mi v roku pol ure pregledali prenosnik in določili napako, na xyzt sem imel prenosnik doma preko pošte v manj kot 72 urah od oddaje prenosnika in če je rezervni del na zalogi so dejali, da najbrž bo takoj naslednji dan popravljen max dva dni, če ni na zalogi, pol pa kakšen teden dni. Na zxy sem pa čakal na klic, da so se zadeve sploh lotili po 4ih dneh in to je zame že neresen servis. Ko greš popravljat avto, hočete še isti dan popravljenega...za ostale reči bi želeli pa 40 dni časa.

če greš preko prodajalcev (bigbang, merkur, mobitel,...) vedno se rabi kakšne 14 dni da sploh serviser začne delat...kje je tu umes problem ne vem, zakaj 14 dni...ker če te rabijo kaj vprašat, te vedno iz servisa kličejo kakšne 2-3 tedne po tistem ko si oddal v popravilo, potem je pa ponavadi čudežno v 3 dneh izdelek pri tebi spet. Sedaj pa ali greš preko vrste če neseš osebno...ali pa prihaja do zamud prodajalec-serviser, zato nujno popravilo v enem tednu zame ni hitro, je pač povprečno dobro in kdor mi zrihta popravilo v enem tednu ima par kupcev več...ker bom tudi druge, ki poznam tja napotil. Zanimivo je kako nekateri lahko vse zrihtajo v roku 24 ur, drugi ne morejo pa niti v enem tednu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
604550 (1668) solatko
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
453212 (1853) PINki
»

ZVPot, pravice potrošnika, garancija, vračilo kupnine, itd...

Oddelek: Pomoč in nasveti
161369 (1014) b
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
20968 (606) Jaži
»

mobitelov servis [že več kot 45 dni]

Oddelek: Loža
368395 (6277) jan01

Več podobnih tem