» »

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja

1
2
»

Luka Percic ::

Enkrat sem bral da imajo menjalnik pa diferencial ogromne izgube.

ZAto hočem rečt, da tistih 58% sploh ni nujno slabo.
Je treba najprej pogledat kolikšen izkoristek imajo mehanski prenosi.

borchi ::

Diesotto??!!

eh, ti nemci, napiše se Desoto!!! pa to vozita Sam & Max že 100 let! :D
l'jga

sidd ::

[---offtopic del prenesen v drugo temo---]

makaki diesotto koncept al pa kaj drugega. Treba se znebiti čimveč mehanskih delov! bemtiš :)) Nafta pa je predragocena za kurjenje IMHO.
no idea for signature
signed
I

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

Matevžk ::

[---offtopic del prestavljen v drugo temo---]

(Offtopic)
The advanced brushless permanent magnet three-phase synchronous electric motor

Eeem. Tole bi blo dobr v nemščino prevest. K bi bla ena beseda. :D :D
lp, Matevžk

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

gzibret ::

Naj spomnem na debato o električnih avtomobilih tukaj: Zakaj so električni avtomobili prava stvar. Tukaj pa je debata o novih dizelskih motorjih. Na žalost ne obstaja merge tem, tako, da sem rdeče poste prestavil v omenjeno temo in jih združil v enega.
Vse je za neki dobr!

sidd ::

uff, thnx gzibret!

Enkrat sem bral da imajo menjalnik pa diferencial ogromne izgube.


Tako je že izkoristek goriva nizek, potem pa še imamo na prenosu izgube, ja. Nevem kaj so hotli nemci s tem povedat. Da znajo narest, al bo ta "nov" koncept postal nov standard, pač dokler še bodo konvencionalni motorji na notranje zgorevanje, al kaj. Ni mi jasno...
no idea for signature
signed
I

strojnik301 ::

lp
učas mal berem tole sam tuki pa vidm da ste sami strokovnjaki, da ma motor skoraj 100% izkoristek!!! pa tut 50, 70... madona a ni noben v šolo hodu???
teoretičn (se prav izračunan) izkoristek kakršnga kol motorja na fosilna goriva je nek med 33% in 34%. se prav več se ne da iz motorja spravt v nobenmu primeru, ostalih 66% se pa izgubi v obliki toplote.
avtomobili majo pa dons tm nek med 26% in 30% izkoristek.
recmo da je max. teor. izkoristek 34%, da mal zaokrožmo, to se potem uzame kot 100% oz. max. izkoristek ki ga motor lahko doseže.
idealna rešitev bi bla motor brez generiranja toplote. se pravi brez trnja, eksplozij... ma kdo kšno idejo??:D :D :D

tole sm pa še na netu najdu, v bstvu je sam mal lepš napisan, da se naute kej preveč prtožval da ni res:D

Alternativni pogoni postajajo vse bolj aktualni, glavni razlog zato najverjetneje predstavlja predvsem dejstvo, da so obstoječi viri energij - količine zalog nafte omejeni in se tako iščejo vedno novejše rešitve na področju avtomobilske industrije. Kljub temu, da se razvijajo vedno modernejši in predvsem varčnejši motorji ostaja dejstvo, da imajo nafta in fosilna goriva nasploh ogromno škodljivih stranskih učinkov. Običajni motorji le redko presežejo izkoristek 30%, kar pomeni, da za vožnjo porabimo le 1/3 energije, 2/3 pa se v obliki toplote izgubita. V luči tega, kaj iz njega dobimo, je vsak motor v resnici boljša peč kot pa motor.

lp, mitja

A. Smith ::

teoretičn (se prav izračunan) izkoristek kakršnga kol motorja na fosilna goriva je nek med 33% in 34%.


Tukaj pravijo, da je teoretičen izkoristek 58%. Je pa res, da je izkoristek v praksi nižji - okrog 30%.


Kar pa se tiče tank-to-wheel izkoristka, pa pravijo pri Toyoti slednje.

Verjetno so izkoristek hibridov nekoliko napihnili, izkoristek klasičnih avtomobilov pa umetno znižali, ampak če so številke vsaj približno pravilne, so izgube v menjalniku in diferencialu ogromne.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

sidd ::

so izgube v menjalniku in diferencialu ogromne.


zaradi oblike zob in splošne geometrije je tako, da zobje na zobnikih vedno vsaj en del drsijo, ni popolnega kotaljenja. Torej imamo trenje, kar pa ni preveč dobro. Sicer lahko dober zobniški par ima tudi 97% izkoristek, vendar so tu še potem ležaji, tesnila, druge neugodne sile, ter seveda zaporedje več zobniških dvojic.

@strojnik301: kdo je pisal o 100% izkoristku? Se ne spomnem, iskat pa se mi ne da :P
Sej zato pa nevem, kako se da mercedesu vlagat denar v to tehnologijo, ki bo kot kaže vedno bolj v ozadju. Ljudje hočejo nove stvari, ter neodvisnost od uvoza, vsaj ne v takšni meri. Elektrika je en odgovor na to (in-wheel, hibrid,...). imo :)
no idea for signature
signed
I

edge540 ::

Nekje sem bral da imajo ogromni ladijski dizli izkoristke preko 45%. Ob priliki bom poiskal link, zdaj ni časa.

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Ja, največji ladijski dizli sežejo celo malo čez 50% pri izkoristku:

Wikipedija - Wãrtsilã Sulzer

in sama predstavitev motorja:

Wãrtsilã-Sulzer RTA96-C

LP

Jože

gruntfürmich ::

sj pa ne morte primerjat porabo goriva z max. nazivno močjo avtomobilskih motorjev.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

sidd ::

Sej tud motorji v tovornjakih so dosti bolj ekonomični od motorjev v avtomobilih.

@Raptor001: ne rabiš iskat, to je splošno znano. Ko preračunaš koliko se porabi goriva na kg tovora, je jasno kot beli dan.

The bigger, the better...
no idea for signature
signed
I

dzinks63 ::

:)) Mercedes razvija zadevo naprej. Mercedes F700, Future Touring

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

darkolord ::

Ojej.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
629102193 (91293) Ziga Dolhar
»

Hibridno vozilo...

Oddelek: Loža
112980 (2757) energetik
»

Toyota Prius - mnenja, ocene (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21728375 (20964) Stepni Volk
»

Test zanesljivosti Priusa II (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
539836 (8533) Stepni Volk

Več podobnih tem