» »

Paket Siol Trio in monopolni Telekom

Paket Siol Trio in monopolni Telekom

apk ::

Tudi jaz sem se kot mnogi drugi odločil presedlati iz kabelskega interneta na ADSL. Stanujem skoraj ob glavni telefonski centrali v Velenju, kakih 50-100m zračne razdalje od nje. Pozanimal sem se za paket Trio, na Siolu so mi dvakrat prijazno odgovorili, da je storitev mogoča in tako sem 29. junija podpisal pogodbo za ta paket. V pogodbi je zapisano, da je pogodbeni rok za vzpostavitev povezave 1 mesec. Ker po enem mesecu še ni bilo nič, sem po klicu izvedel, da bo trajalo kak teden dlje, ker bom na Siol prenesel tudi svojo PSTN številko. Nato sem 3. 8. dobil obvestilo, da bo 25. avgusta končno prenešena številka na SIOL in da začnem takrat uporabljati storitve na SIOL-u. Včeraj pa me je poklica nekdo iz Telekoma in mi govoril, da storitev ni mogoča, ker ni tehnično izvedljiva (baje nas je več na isti parici ali nekaj takega kar sem ugotvil tudi sam, saj gre analogni modem samo do 28800). Seveda sem jaz med tem že odpovedal svoj kabelski internet in ker ima Amis ravno v Velenju spor s kabelskim operaterjem, ne sprejemajo več novih naročnikov, tako da ne morem nazaj. Na Siol-u pa se obnašajo kar nekako ignorantsko, niti toliko niso bili, da bi me obvestili o zapletu - kot da nimajo podpisane pogodbe z menoj.

In sedaj se lahko jaz samo slikam zaradi Telekoma, ki mu ni v interesu potegniti tistih 100m kabla? Ima tudi kdo drug tak problem? Kaj sploh lahko storim? A je kak pomen, da seznanim APEK ali društvo za varstvo potrošnikov?

mefisto ::

Živjo!
šele danes sem sploh našla tole stran.

Sicer nimam istega problema kot ti, je pa podoben.
Tudi pri naši hiši smo se odločili za paket Trio pri Siolu. Prej smo imeli ISDN Telekom + Siol internet in TV.
Zaradi ugodne ponudbe Trio sem odpovedala ISDN in vtela razvezan Trio, kar pomeni, da sem številko prenesla k Siolu.
Po zagotavljanju tržnikov- operaterjev Siola naj bi normalno funkcionirala tel. tajnica, fax in dohodni klici, predvsem mi je bilo pomembno, da se pri dohodnih klicih ne sliši " Številka je prenešena k Siolu" ker imam na isti telefonski tudi podjetje in že sedaj v 2 dneh beležim odložene slušalke, ker nihče ne počaka prevezave.
Temu seveda ni tako, ker APEK predpisuje opozorilo, Siolovci pa na svoji servisni strani ( vprašanja o prenosljivosti številk) trdijo, da je to mogoče.. Evo prilagam moja vprašanja in njihove odgovore, da se še kdo ne bo zaj....:

vpr:"Kakšno vlogo vam moram posredovati, da izključite predvajanje
informativnega obvestila " tel. št. je prenesena k Siolu"?

odg.:Veseli nas, da ste se z vprašanjem obrnili na nas.
Izklop obvestila lahko opravi samo vsak klicoči. To stori z klicem na
številko 080-80 60 ter sledi navodilom.
Za vklop preusmeritve nam lahko pošljete dopis ali pa si storitev vklopite
sami na strani http://moj.siol.net/sporocanje/telefoni...
V primeru dodatnih vprašanj, nas prosimo poklicite na telefonsko številko
080 1000 (24 ur na dan, vse dni v letu) ali nam pišite na elektronski naslov
info@siol.net. Z veseljem Vam bomo pomagali.

vpr:Hvala za odgovor,
čeeprav z njim nisem zadovoljna.
Odgovorili ste mi: Izklop obvestila lahko opravi samo vsak klicoči. To stori
z klicem na številko 080-80 60 ter sledi navodilom.
Na vaši spletni strani pa piše:
Pogoji klicanja se s prenosljivostjo številk ne spremenijo. To pomeni, da
vas bodo vaši prijatelji tudi v primeru če številko prenesete, klicali na
isti način kot do sedaj. Pred vzpostavitvijo zveze jim bo njihov operater
predvajal informativno obvestilo, da je številka prenesena. Operater je
obvestilo dolžan izključiti na željo naročnika.
( p.s. beseda naročnik vsekakor pomeni lastnika številke, nikakor ne
klicatelja! Zato je vaš stavek izrazito zavajujoč.)
Vem, kaj predpisuje zakon, zato sem o tem pred naročilom paketa spraševala
in tudi nekaj vaših operaterjev mi je dalo informacijo, da lahko JAZ
izklopim preko odzivnika to obvestilo.
Prilagam vam sken z vaše spletne strani.

odg:Strinjam se z gospo, da je odgovor na naši strani deloma zavajajoč, saj ni
nedvoumno razvidno, da pod "naročnik" smatramo tistega ki kliče, torej
naročnika npr. Telekoma Slovenije, ne pa našega naročnika, ki je klican.
Predlagam, da FAQ odgovor NEMUDOMA popravimo, hkrati pa o tem obvestimo tudi
to gospo.
Vse to pa ne spremeni dejstva, da klicani po zakonu ne more in ne sme
izklopiti najavke za klic na svojo prenešeno številko, saj bi v tem primeru
lahko nekdo bil neopozorjen ob klicu na številko, ki po prenosu ni več v
istem tarifnem razredu (oz. pri istem operaterju).

odg:Spodaj vam pošiljam še odgovor ali bolj ugotovitev enega od tehnikov za Siol Telefonijo. Odgovor je enak kot naš in jasen, izklop žal ni mogoč. Se bomo pa potrudili, da nedvoumni tekst na naši strani popravimo. Hvala za razumevanje.

V primeru dodatnih vprašanj, nam pišite na elektronski naslov info@siol.net.
Z veseljem Vam bomo pomagali.

Kaj porečeš na to???

Povrhu vsega te nihče ne opozori, da njihove storitve ne funkcionirajo na ISDN modemih in aparatih, jaz pa imam vse to.
Izračunala sem, da me bo "moja neumnost" stala vsaj 80.000 + bogsigaznaj koliko izgubljenih strank.
Že 2 dni iščem rešitev, pa je ni!
Vzpostavitev prejšnjega stanja zahteva zaradi "ažurnosti" tako Siolovcev kot Telekoma cca 30 - 60 dni. Do takrat pa.....grizem in besnim!!!!

Predlogi - ideje???

Dalmatinc ::

apk: obrni se na nadrejene pri Siolu oz Telekomu. Ce to ne gre sprozi civilni spor pred pristojnim sodiščem.

OmegaBlue ::

Prestopi nazaj na ISDN za telefonijo in vloži zahtevek za povračilo stroškov na SiOL za izpad prometa/dobička kot pravna oseba.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

mefisto ::

:D :D
misliš, da te kdo šmirgla....vsak operater pove drugače, Siolovc te pošilja k Telekomu,. Telekomovc k Siolu, .... spoh nimajo razčiščenega, kje začeti reševati zadeve.
Jutri začnem gnjavit Zavod za varstvo potrošnikov in APEK.
Phone2, ki ga Siol ponuja, jim sploh še ne dela, ponujajo ga pa.....znanstvena fantastika....
Do zdaj sem ves čas, kadar nisem bila prisotna v pisarni uporabljala prevezavo iz fiksno opmrežje v mobitel in konec meseca plačala cca 1000 sit, danes sem za 1 nekaj minutni poogovor v prevezavi Siol-Mobitel plačala 422,50 sit ( izpis servisne strani) - za pop.....

OmegaBlue ::

O verjam mi, da te začnejo resno jemat ko omeniš tožbo. Siol je super ko dela... takoj ko je kaj narobe je pa živa mora.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

kopriwa ::

Da še jst povem svojo zgodbo. Pred ene pol leta sm oddal pogodbo za T2. Medtem sem biu priključen na ADSL pr Siolu. Seveda od T2 nisem dobil nobenega odgovora kje so s pogodbo oz. ali mi bo storitev omogočena. Potem pa, 4 mesece po tem ko sem odposlal pogodbo na T2, me kar naenkrat izklopijo z ADSLa. Seveda sem najprej preveril če so računi plačani potem pa se je začela agonija. Klical sem od ene številke na drugo, od Siola do Telekoma, težiu T2. Seveda kdo bo prevzel odgovornost. Kličem na T2 zakaj me ne morejo prklopt na VDSL, seveda T2 je že prej izvedel da priklop VDSL pri meni ni mogoč (čeprav me o tem niso nič obvestili), ampak Telekom butli kakršni so me izklopjo z adsl-a. No v glavnm klical sm vsak dan po dve uri po njihovih gnilih brezplačnih telefonskih številkah, krivdo so valili drug na drugega, delal so budale iz sebe in niso bli sposobni prevzet odgovornosti nase pa rečt, napaka je bla tm pa tm, zirhtal bomo.
No po enem tednu so mi nazaj priklopili adsl, seveda so ble vmes omenjene tožbe, nekaterim sm govoru da jih bom dal na radio, TV itd.. Tisti peoni na unih brezplačnih številkah so res lesi, kot da ne morjo vprašat kakega nadrejenega k ma več pojma o tem oz. ima večji vpliv, pozna zadevo itd. So kot navite ure, k se na pamet učijo tist postopek za reševanje težav.
Zaključek: Telekom in Siol imata nesposobne delavce, tudi T2 bi bil lahko bolj organiziran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kopriwa ()

kody ::

@mefisto

če ne razumeš pravnega jezika tam notri je tvoj problem....

jaz sem takoj razbral kako deluje zadeva....je pa res da delam za mobilnega operaterja in se z temi težavami vsak dan srečujemo

KruceFix ::

Pozdravljeni,

pri Telekomu (siol?) imam dve slušalki in dve številki. Eden izmed telefonov je crknil, zato rabim novega. Se pravi, da to lahko enostavno kupim nov stacionarni telefon in ga priključim? Do kakšnih težav naletim? Kaj moram še dodatno storiti?

Hvala za pomoč.
"Bomo videli" so rekli slepi gluhim ...

sese12 ::

Kupi telefon, ga priklopi na kabel in bo delal. S tem, kakšen stacionarni telefon imaš doma, Siol nima nič.

KruceFix ::

sese12 je izjavil:

Kupi telefon, ga priklopi na kabel in bo delal. S tem, kakšen stacionarni telefon imaš doma, Siol nima nič.


Telefon ima odspodaj samo polnilno napravo, postajo imamo v zgornjem nadstropju, tako da nimam nobenega kabla.
"Bomo videli" so rekli slepi gluhim ...

fosil ::

Seveda maš kabel.
Iz siolovega modema gresta v tvojem primeru, ker imaš dve številki, ven dva telefonska kabla.
Torej poglej kam vodita.
Tako je!

crnamamba ::

Pozdravljen, menim, da gre za čisto zavajanje Telekomovih delavcev. Ko si podpisal pogodbo so te zavedli, da je storitev možna (seveda niso preverili). Torej bi jaz zahtevala, da ti potegnejo kabel in priklopijo. Prijavi jih Uradu za varstvo potrošnikov in Apeku, da so te ogoljufali.
Najprej pa moraš seveda napisati dopis na njiho službo za reklamacije.

Reycis ::

Ja lep odgovor na smrdljivi necro.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Telekom in že spet Telekom ...

Oddelek: Omrežja in internet
454738 (2911) Tilen
»

SIOL Duo paket

Oddelek: Pomoč in nasveti
193468 (2914) farko
»

T-2: Splošna debata in iskanje zarote (strani: 1 2 3 459 60 61 62 )

Oddelek: Omrežja in internet
3075269532 (65747) beta1
»

SIOL trio paket

Oddelek: Omrežja in internet
244376 (3115) Matheeew
»

SIOL ADSL2+ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Omrežja in internet
31036371 (15778) Primoz78

Več podobnih tem