Forum » Loža » Ketere letne gume?
Ketere letne gume?
trek@s ::
...priporočate? Dimenzija 155/70/13. V tej poplavi različni proizvajalcev in modelov gum se kar ne morem odločiti. Pripravljen sem pa dati cca 10k SIT/komad.
IceIceBaby ::
s tako dimenzijo verjetno ne voziš hitro. Pojdi do vulkanizerja pa nabavi ene poceni gume pa je. Nimaš kej velik komplicirat.
trek@s ::
Ah, dej no, sej nisem penzionist. Po čem sklepaš, da se z majhno dimenzijo ne vozi hitro?? Moker ovinek, zaviranje na mokrem, suhem,... pa doleti vsak avto, se ti ne zdi. Na gumah pa ne bo šparal; čeprav 10k za gumo ni nevem kakšen denar.
teoo ::
kaj maš to? polota/ibizo/fabio?:)
jst sem mel že precej različnih gum iste dimenzije kot ti in so se mi ene dunlopove (sp1000 menda) zdele še najboljše.
jst sem mel že precej različnih gum iste dimenzije kot ti in so se mi ene dunlopove (sp1000 menda) zdele še najboljše.
defying gravity
IceIceBaby ::
Hmm...če divjaš s 13 colskimi 155 gumami pol si... :)
Hočem povedat, da pri takih gumah ni nekih hudih razlik, ubistvu so vse precej omejene kar se tiče gripa. Če kupiš prve gume za 10k, ki jih vidiš verjetno ne boš veliko zgrešil.
moje mnenje pač...tale izbira in afnanje okol gum je pomoje pretirano. Dvomim da povprečen voznik sploh opazi razliko.
Hočem povedat, da pri takih gumah ni nekih hudih razlik, ubistvu so vse precej omejene kar se tiče gripa. Če kupiš prve gume za 10k, ki jih vidiš verjetno ne boš veliko zgrešil.
moje mnenje pač...tale izbira in afnanje okol gum je pomoje pretirano. Dvomim da povprečen voznik sploh opazi razliko.
patron ::
k pa kej pravte na nalite oz obnovljene gume?? za ksne dve sezone so an?? ma kdo izkusnje?
teoo ::
kst... divjanje je primerljivo kot pri večjih in širših gumah, le da so hitrosti v ovinkih precej manjše pri enakem oprijemu. počez se da it z obemi:)
aja, po snegu pa gre to kot ratrak:D
vsekakor pa ne podpiram divjanja, še posebej ne mozoljastih pametnjakovičev.
aja, po snegu pa gre to kot ratrak:D
vsekakor pa ne podpiram divjanja, še posebej ne mozoljastih pametnjakovičev.
defying gravity
Vikking ::
6k je čist dost za gumo takšnih dimenzij...
Kst ti je govoril o tem da kakšen boljši športni avto nima pač gum takšnih majhnih dimenzij. Gume velikosti ki grejo na cliota, petke, jugece in podobne škatle (da ne bo kaj narobe imam tudi sam škatlo :) ), ampak če misliš da ti bo 5x dražja guma pomagala da se boš lahko enkrat hitreje peljal skozi ovinek... itd so pravljice.
Debica, Sava, Goodyear... malo morje jih, pri takšnih avtomobilih kot so petke... bistvene razlike ne boš občutill, v glavnem če daš za vse 4 gume dimenzij ki si jih napisal več kot 20k SIT... premisli o zamenjavi avta, saj ti zna strošek zimsko/letnih gum, v tvojem primeru 40k, zima/leto 80k presegati vrednosti avtomobila.
Oziroma če gledaš z drugega zornega kota, če imaš nevem Clio Williamsa pa seveda raje razmisli o kolesih večjih dimenzij.
Kst ti je govoril o tem da kakšen boljši športni avto nima pač gum takšnih majhnih dimenzij. Gume velikosti ki grejo na cliota, petke, jugece in podobne škatle (da ne bo kaj narobe imam tudi sam škatlo :) ), ampak če misliš da ti bo 5x dražja guma pomagala da se boš lahko enkrat hitreje peljal skozi ovinek... itd so pravljice.
Debica, Sava, Goodyear... malo morje jih, pri takšnih avtomobilih kot so petke... bistvene razlike ne boš občutill, v glavnem če daš za vse 4 gume dimenzij ki si jih napisal več kot 20k SIT... premisli o zamenjavi avta, saj ti zna strošek zimsko/letnih gum, v tvojem primeru 40k, zima/leto 80k presegati vrednosti avtomobila.
Oziroma če gledaš z drugega zornega kota, če imaš nevem Clio Williamsa pa seveda raje razmisli o kolesih večjih dimenzij.
IceIceBaby ::
Sem imel zimske obnovljene gume (matrix, iz bauhausa) in sem bil zadovoljen. Seveda ne smeš pričakovat preveč, ampak za tisto ceno so bile solidne. Nalite gume niso več tako zanič kot so bile pred časom.
Bile so montirane na relativno močnem avtu (okoli 200hp), jaz pa sem bolj tiste sorte, da rad kdaj kak ovinek počez odpeljem pa kak burnout nardim, pa so se vseeno presenetljivo dobro držale. Niso se začele lupiti, medtem ko so nekaterim starejšim (ne obnovljenim) gumam leteli stran celi kosi profila.
Bile so montirane na relativno močnem avtu (okoli 200hp), jaz pa sem bolj tiste sorte, da rad kdaj kak ovinek počez odpeljem pa kak burnout nardim, pa so se vseeno presenetljivo dobro držale. Niso se začele lupiti, medtem ko so nekaterim starejšim (ne obnovljenim) gumam leteli stran celi kosi profila.
trek@s ::
6k je čist dost za gumo takšnih dimenzij...
Morda res. Ampak čemu vse te različne gume? Res je, ne rabim gum za divjat, počez vozit skozi ovinke. In ne bom gledal kolikor je vredn avto, toliko pa naj bodo gume. Tudi če je avto vreden samo 100k SIT, sem pripravljen dat 50k SIT za gume. Sem rekel da pri bremzah in gumah ne šparam! In velikokrat sem že izkusil, kaj pomeni dobra guma. Če npr. skrajšam zavorno pot pri 70km/h za en meter, sem dosgel svoje. Morda je tisti meter odločilen...
Spajky ::
sem pred 2,5 leti vzel v Obi-ju obnovljene zimske, ker malo vozim; nikoli več, big šit ... jeseni pridejo nove, ma nikoli več obnovljene; renovirna masa je katastrofična ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
bobby ::
zamenjal 6 kompletov različnih znamk dokler nisem predlani naletel na bridgestone B330..
razlika več kot očitna.
moja terorija da na gumah in zavornem sistemu se ne splača pretiravano šparat oz kupovat šrot tok da se peleš.
razlika več kot očitna.
moja terorija da na gumah in zavornem sistemu se ne splača pretiravano šparat oz kupovat šrot tok da se peleš.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
kozmos ::
Se strinjam! Gume so edini stik s tlemi in če to ni v redu, je verjetnost nesreče ob potrebnem naglem manevriranju precej večja, če so le te slabše kvalitete.
Tukaj si pa lahko izbereš relativno poceni gume vseh znamk in cenovnih razredov.
Tukaj si pa lahko izbereš relativno poceni gume vseh znamk in cenovnih razredov.
AndrejS ::
Gume morajo biti dobre. Nikoli ne kupim poceni gume. 155/70/13 sem vedno vozil Michelin - original za Citroen AX, modela pa se ne spomnim.
Enkrat se mi je zgodilo ko sem vozil hrošča - z obnovljenimo gumami. Pri hitrosti 120 km/h mi je naliti profil odtrgalo in odletel sem skoraj s ceste- Zato nikoli več nalitih gum!
Enkrat se mi je zgodilo ko sem vozil hrošča - z obnovljenimo gumami. Pri hitrosti 120 km/h mi je naliti profil odtrgalo in odletel sem skoraj s ceste- Zato nikoli več nalitih gum!
madog ::
za moje pojme si pejd pogledat na AMZS stran k amzs dela teste k al proizvajalca popeljejo v visave al pa ga potolče do podna k teste k jih ma amzs bere krepko čez 10 miljonov folka v avstriji, italiji, nemčiji, franciji ....... tko da ne bos nc zgrešu če greš ke pogledat
Drugače povedano AMZS ma test k je v evropi car in to je to
Drugače povedano AMZS ma test k je v evropi car in to je to
Vikking ::
AMZS verjetno ne, IMO misliš na http://www.adac.de/
Nalitih zadev bi se tudi jaz izogibu, pač slabe izkušnje.
Nalitih zadev bi se tudi jaz izogibu, pač slabe izkušnje.
Pujcek ::
pri gumah sparat, ja, tipicno. mal si poglej teste pa bos videl razliko v npr. zavorni poti med posameznimi gumami. bos mogoce presenecen in ti ne bo skoda dat tiste 2 jurja po gumi vec...
:)
delfinus ::
Sam sem izjemno zadovoljen s Pirelli P2000 gumami na Peugeot 106. Lani sem nadomestil ze nekoliko izrabljene Continentalove, ki so bile ves svoj obratovalni cas tudi odlicne.
gzibret ::
Pri gumah šparat je nesmisel. Sej na suhi cesti se še ne pozna toliko, na mokri pa je pa razlika med dobrimi in slabimi gumami očitna.
Vse je za neki dobr!
Jackal ::
Test letnih pnevmatik
Sicer sam ne uporabljam točno te dimenzije, pač pa 175/70/13 in me je lani stala ena guma ~ 15k, mi ni žal (Imam pa Dunlop SP30). Poleg tega sem prejšnja leta uporabljal dimenzijo 155/80/13, pa se z novimi gumami kar pozna razlika v legi na cesti. Razne Debice in podobno mi je odsvetoval bratranec, ki dela pri vulkanizerju, z nalitimi se pa tudi ni pametno igrat... sem že videl primere, ko je nalito gumo dobesedno olupilo na avtocesti.
Sicer sam ne uporabljam točno te dimenzije, pač pa 175/70/13 in me je lani stala ena guma ~ 15k, mi ni žal (Imam pa Dunlop SP30). Poleg tega sem prejšnja leta uporabljal dimenzijo 155/80/13, pa se z novimi gumami kar pozna razlika v legi na cesti. Razne Debice in podobno mi je odsvetoval bratranec, ki dela pri vulkanizerju, z nalitimi se pa tudi ni pametno igrat... sem že videl primere, ko je nalito gumo dobesedno olupilo na avtocesti.
Vikking ::
pri gumah sparat, ja, tipicno. mal si poglej teste pa bos videl razliko v npr. zavorni poti med posameznimi gumami. bos mogoce presenecen in ti ne bo skoda dat tiste 2 jurja po gumi vec...
Hm hm.. nevem, nevem, pri avtu z 70 konji, med gumam ki so dražje za 2 jurja po komadu, ne bom opazu nobene razlike. Pač izkušnje mi to govorijo. Sam sem imel že gume ki so bile nove po komadu vredne od 4 do 12 tisoč SIT pa nisem opazu čisto nobene razlike, popolnoma nobene. Je pa verjetno to posledica tudi kakšno tandenco vožnje imaš. Sam ne divjam, ni razloga, si vedno čas vzamem, kadar je mokro, sneg, spolzko, upočasnim.... po moje eni preveč gledate formulo.
Pač govorim za avte ki ne premorejo silnih iskrivih konjičev, govorim o malih škatlah, čeprav nekateri mislijo da imajo formulo pod nogami ko se z enim AX-om ali pa jugecom razletava po cesti, potem pa misli da mu bodo 2x dražje gume nevem kako pomagale da bo nevem kako hitreje letel čez ovinek.
Se pa popolnoma strinjam z gizbretom da se razlika med dobrimi in slabimi gumami pozna najbolj kadar je cestišče mokro.
Hm hm.. nevem, nevem, pri avtu z 70 konji, med gumam ki so dražje za 2 jurja po komadu, ne bom opazu nobene razlike. Pač izkušnje mi to govorijo. Sam sem imel že gume ki so bile nove po komadu vredne od 4 do 12 tisoč SIT pa nisem opazu čisto nobene razlike, popolnoma nobene. Je pa verjetno to posledica tudi kakšno tandenco vožnje imaš. Sam ne divjam, ni razloga, si vedno čas vzamem, kadar je mokro, sneg, spolzko, upočasnim.... po moje eni preveč gledate formulo.
Pač govorim za avte ki ne premorejo silnih iskrivih konjičev, govorim o malih škatlah, čeprav nekateri mislijo da imajo formulo pod nogami ko se z enim AX-om ali pa jugecom razletava po cesti, potem pa misli da mu bodo 2x dražje gume nevem kako pomagale da bo nevem kako hitreje letel čez ovinek.
Se pa popolnoma strinjam z gizbretom da se razlika med dobrimi in slabimi gumami pozna najbolj kadar je cestišče mokro.
trek@s ::
Ne razumeš. Sploh se ne gre za divjanje in "polaganje" ovinkov. Ti se moraš pripraviti na najbolj neugodne razmere: npr. močno zaviranje na spolzkem cestišču. Tu se bo dobra guma izkazala, slaba pa ne. In če si profitiral npr. 1,5m in se nisi zaletel v naslednji avto si prihranil kuponček, stroške kleparja, živce,...
Scarface ::
Nalite gume tud js odsvetujem....
Fotr je bil parkat pameten in kljub mojim nasprotovanjem kupil nalite zimske gume.
Zadnjič pa sem avto peljal do avtooptike in mi je mojster rekel, da nalite gume tud sovražniku nebi privošču...
Ponavadi so vibracije precej večje, kar pomeni večjo obremenitev ostalih precej dražjih zadev....
Lp
Fotr je bil parkat pameten in kljub mojim nasprotovanjem kupil nalite zimske gume.
Zadnjič pa sem avto peljal do avtooptike in mi je mojster rekel, da nalite gume tud sovražniku nebi privošču...
Ponavadi so vibracije precej večje, kar pomeni večjo obremenitev ostalih precej dražjih zadev....
Lp
Been there, done that....
IceIceBaby ::
Hmm...nevem kaj imate proti nalitim gumam. Profil je baje nanešen gor po enakem postopku kot pri "pravih" gumah, v zadnjih časih se je ta postopek precej izboljšal. Meni so se zelo dobro držale, profil se je obrabljal enakomerno, niso leteli celi kosi dol.
To z zavorno potjo se mi pa tudi ne zdi ravno dober argument. Po eni strani vozite razne stare AXe in Yugote (ni nič narobe s tem, jaz še tega nimam trenutno :)) s zanič podvozjem, razmajanimi zglobi, poceni zavornimi ploščicami, 8 let starim zavornim oljem itd. Po drugi strani pa iščete ta meter zavorne poti v gumah.
A veste kakšna razlika je med zavorno potjo med zimskimi in letnimi gumami ? Velika. Pa večina ljudi pozimi vseeno vozi povsem enako kot poleti, čeprav imajo gor slabše gume.
Pomoje je bolj pametno kupiti ene normalne gume pa voziti bolj ali manj po predpisih, je čist dost varno. Tisti dodatni denar pa raje namenite servisu vitalnih delov podvozja, dela čudeže na takih starih avtomobilih :)
To z zavorno potjo se mi pa tudi ne zdi ravno dober argument. Po eni strani vozite razne stare AXe in Yugote (ni nič narobe s tem, jaz še tega nimam trenutno :)) s zanič podvozjem, razmajanimi zglobi, poceni zavornimi ploščicami, 8 let starim zavornim oljem itd. Po drugi strani pa iščete ta meter zavorne poti v gumah.
A veste kakšna razlika je med zavorno potjo med zimskimi in letnimi gumami ? Velika. Pa večina ljudi pozimi vseeno vozi povsem enako kot poleti, čeprav imajo gor slabše gume.
Pomoje je bolj pametno kupiti ene normalne gume pa voziti bolj ali manj po predpisih, je čist dost varno. Tisti dodatni denar pa raje namenite servisu vitalnih delov podvozja, dela čudeže na takih starih avtomobilih :)
Jst ::
Continental - dober price/performance za tezje avtomobile - 1400 - 1600 kg. Po mojih izkusnjah seveda.
c00L3r ::
Mislim da imaš tukaj najcenejše gumev sloveniji gume-direkt.com
Jaz priporočam Pirelli, Bridgestone, Dunlop, Continental, Goodyear. Mogoče še tudi Michelin, ampak jaz sem imel z njimi že 2x slabe izkušnje. Odsvetujem ti pa Savine letne gume, ker preprosto niso dobre.
Jaz priporočam Pirelli, Bridgestone, Dunlop, Continental, Goodyear. Mogoče še tudi Michelin, ampak jaz sem imel z njimi že 2x slabe izkušnje. Odsvetujem ti pa Savine letne gume, ker preprosto niso dobre.
Kato ::
Sorry, ker si sposojam temo, ampak tudi jaz iščem letne gume in sicer dimenzije 185/65 15˝ , doslej najcenejše kar sem jih najdel za to dimenzijo so bile Save Perfekta, samo nič nevem o njih. Avto je Fiat Multipla torej nekaj kar gre 160 km/h , zato ne rabim kakšnih high performance tires le nekaj ,ki ima kratko zaviralno pot in se ne obrabi tako hitro.
Hvala
Hvala
YaN-cH ::
Osebno imaz zelo zlabe izkušnje s savo efekta, prvo sezono so ble šekar uredu naslednjo pa so postale trde, jajčaste (pravilno so bile garažirane čez zimo) in glasne (mislu sm da je šou ležaj nakoncu so ble gume krive), na mokri cesti pa sm voz ku po "jajcah" no uglavnem nikake. Sedaj mam že tretjo sezono Michelin energy inso me zelo presenetle, so full tihe in dobro držijo cesto po mokrem. Predlani je meu fotr na službenem Bridgestone potenza (195/50 R15) in so ful dobro držale cesto po mokrem tud ko je imel profila nekaj več kot milimeter sam več kot 10k km pa tud ne narediš z njimi. Imam pa 185/60 R14.
Kato ::
Se mi je kar zdelo, da Sava ni ravno cool, kaj pa pravite na Pirelli AP PIRELLI-ZI 185/65 R 15 T MO 190SN ?
ombre ::
Jaz imam na Cliotu Nokian Nrhi. Presenetile so me z zelo dobro lego na cesti. Po dežju so povprečne, so pa letne ja. Jaz jih priporočam, še celo če se dosti voziš, saj imajo (baje - po testih) relativno nizko obrabo.
OmbreMan - Galaxy of knowledge
marsovcek ::
Do sedaj sem vozil na Savi - po suhem so bile v redu, na mokri cesti pa katastrofa. Sedaj sem namontiral Continental eco contact 3 (dobrih 10k /komad, 165/65 13), ki naj bi bile po komentarjih sodeč dobre. Prvi vtis je v redu, za kaj več imam še premalo km.
Po moje se pri gumah nikakor ne sme varčevati. So edina stvar, ki te drži na cesti, in če izmeriš površino stika s cestiščem... za dobre 4 dlani vsega skupaj.
Po moje se pri gumah nikakor ne sme varčevati. So edina stvar, ki te drži na cesti, in če izmeriš površino stika s cestiščem... za dobre 4 dlani vsega skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: marsovcek ()
waters ::
Jaz sem si omislu Švicarje - Maloya Futura Primato - odlične tudi po Adacu. Cena pa okoli 23.000 sit po komadu. Sam za enkrat zelo zadovoljen. Prijatelj je mel zimske Maloya Cresta, pa je bil zelo zadovoljen.
Scorpia ::
Continental gume so zlo vredu, tudi na dežju so kr vredu(vsekakor bolš kot savine) sam nekaj me je pri njih motilo, če je bil dež so gume očitno izbirčen kakšen asfalt je. Enkrat prime ful dober, drugič na drugem koncu ljubljane podoben ovinek pa že voziš kot da si na rally-ju. Pirell gume so res super, kar se tiče dežja. Saj ful dober odvajajo in pri višji hitrosti ne opaziš luft da lahko volan rahlo obračaš levo desno avto pa lepo uboga in takoj zavija. Za savine gume tega ne morem trdit, ker je že pr 100 na uro bil res kriza glede tega, kot da bi na ledu vozil. Zlo dober so se izkazale tudi dunlopove gume, sam te k jih mam jaz so 205 16 pa me ne čudi da na dežju dober primejo.
Stepni Volk ::
Ne zavajajte drugih uporabnikov foruma z zelo nevarnimi in predvsem nedokazanimi trditvami.
Neodvisni testi avtomobilističnih revij in društev so nesporno dokazali, da je velika razlika med pnevmatikami v:
- zavorni poti
- bočni stabilnosti
- obrabi
- itd.
Prekleto pomembno je iz kakšne mešanice je pnevmatika sestavljena, ter kakšne oblike so lamele na njej. Če bi držal vaš faktor nepomembnosti, potem si kupit pnevmatike iz PVCja.
Povedano drugače, ko boste s samo 60km/h vozili v drugače čisto nič športnem vozilcu in vam bo na cesto skočil otrok, boste z dobrimi pnevmatikami lahko pravočasno zavrli, s slabimi in po možnosti neprimernimi (pozimi z letnimi, poleti z zimskimi), se boste ustavili nekaj metrov kasneje, s katrastofalnimi posledicami.
In če vam že ni do življenja drugih, si namesto otroka narišite velik kamion.
Kaj pnevmatika sama sme je označeno na bokih:
Pri tem morate paziti, ker tu ni veljavnega standarda in daljnovzhodni proizvajalci radi zavajajo. AutoBild je npr. testiral poceni azijske zimske gume in zavorna pot od 100 do 0, je za 17,8 metra daljša od referenčne pnevmatike!
Pri testih pnevmatik morate vedeti tudi to, da se določena pnevmatika lahko pri neki dimenziji obnese odlično, v drugi porazno. Zato si najdite test pnevmatik za točno tisto dimenzijo, ki jo potrebujete.
BTW, nikoli ne bom razumel kolega, ki si je kupil novega Audi A4 2.5 Tdi Quattro in potem kupil cenene azijske pnevmatike.
Neodvisni testi avtomobilističnih revij in društev so nesporno dokazali, da je velika razlika med pnevmatikami v:
- zavorni poti
- bočni stabilnosti
- obrabi
- itd.
Prekleto pomembno je iz kakšne mešanice je pnevmatika sestavljena, ter kakšne oblike so lamele na njej. Če bi držal vaš faktor nepomembnosti, potem si kupit pnevmatike iz PVCja.
Povedano drugače, ko boste s samo 60km/h vozili v drugače čisto nič športnem vozilcu in vam bo na cesto skočil otrok, boste z dobrimi pnevmatikami lahko pravočasno zavrli, s slabimi in po možnosti neprimernimi (pozimi z letnimi, poleti z zimskimi), se boste ustavili nekaj metrov kasneje, s katrastofalnimi posledicami.
In če vam že ni do življenja drugih, si namesto otroka narišite velik kamion.
Kaj pnevmatika sama sme je označeno na bokih:
Pri tem morate paziti, ker tu ni veljavnega standarda in daljnovzhodni proizvajalci radi zavajajo. AutoBild je npr. testiral poceni azijske zimske gume in zavorna pot od 100 do 0, je za 17,8 metra daljša od referenčne pnevmatike!
Pri testih pnevmatik morate vedeti tudi to, da se določena pnevmatika lahko pri neki dimenziji obnese odlično, v drugi porazno. Zato si najdite test pnevmatik za točno tisto dimenzijo, ki jo potrebujete.
BTW, nikoli ne bom razumel kolega, ki si je kupil novega Audi A4 2.5 Tdi Quattro in potem kupil cenene azijske pnevmatike.
Stepni Volk ::
Še dodatno opozorilo, marsikateri trgovec (online in offline) z ugodnimi cenami prodaja starejše letnike.
Vsaka pnevmatika ima na boku zapisano letnico izdelavo v obliki 4 mestne številke:
MMYY.
5102 - bi torej pomenilo, da je bila izdelana v 51tem tednu leta 2002
0306 - 3 teden leta 2006
Letnica ni nekaj brezveznega, saj pnevmatike praviloma z leti izgubljajo svoje lastnosti. Koliko in kako je odvisno tudi od uporabnika in skladiščenja.
Pnevmatike je namreč potrebno hraniti na suhem in temnem prostoru. Ne smejo biti naložene druga na drugo. Optimalno hranjene je na drugem setu platišč (feltne po domače-nemško).
Vsaka pnevmatika ima na boku zapisano letnico izdelavo v obliki 4 mestne številke:
MMYY.
5102 - bi torej pomenilo, da je bila izdelana v 51tem tednu leta 2002
0306 - 3 teden leta 2006
Letnica ni nekaj brezveznega, saj pnevmatike praviloma z leti izgubljajo svoje lastnosti. Koliko in kako je odvisno tudi od uporabnika in skladiščenja.
Pnevmatike je namreč potrebno hraniti na suhem in temnem prostoru. Ne smejo biti naložene druga na drugo. Optimalno hranjene je na drugem setu platišč (feltne po domače-nemško).
SkIDiver ::
Pnevmatika je uporabna 5 let oz drži svojo kvaliteto nekje 5 let, če je primerno skladiščena kar pa je suh in temen prostor. In vsaka nova pnevmatika ima zaščitni premaz po vsej svoji površini. Zato ne mislt u zdej mam pa nove gume zdej pa gasa. Jok brate. Prvih nekaj 10km guma zelo slabo drži. Potem pa odvisno od proizvajalca do proizvajalca kolk časa preden je učinek gume 100%. Nekako se giblje od 200 do 500km! Recimo lansko spomlad sem dal na avto potenzo, ki je res guma vredna svojga dnarja samo prvih 400km je bil to šrot od štora. Potem je pa začela zadeva kazat svoje zobe.
Trenutno pa se nagibamo pri nas k nakupu Dayton D110
ali pa
Dayton D210
Dayton je pod okriljem Bridgestona in vrjetno ne proizvaja tako slabih gum. Predvsem pa je mikaven model D210, ki je povzel profil po Potenza RE720 od Bridgestona. Za fiesto 1.3 vrjetno primerna guma ena ali druga. Bomo vidl kaj bo povedu vulkanizer, ko ga obiščem.
Trenutno pa se nagibamo pri nas k nakupu Dayton D110
ali pa
Dayton D210
Dayton je pod okriljem Bridgestona in vrjetno ne proizvaja tako slabih gum. Predvsem pa je mikaven model D210, ki je povzel profil po Potenza RE720 od Bridgestona. Za fiesto 1.3 vrjetno primerna guma ena ali druga. Bomo vidl kaj bo povedu vulkanizer, ko ga obiščem.
gospodar ::
Jackal je napisal
Test letnih pneumatik
Ja to poznam te teste ! Tisi, ki da več DNARJA za oglas je na PRVEM mestu
Npr: maloya, ki je na tretjem ( ? !) mestu je samo plastika, ter nič od gume in sploh ni stestirana !
Maš pa dunlop skoraj na zadnjem mestu !! (ker niso dali veliko za oglas), katera je pri voznikih že stestirana in znana kot zelo dobra !!
toliko o tem zavajanju ....
lp
Test letnih pneumatik
Ja to poznam te teste ! Tisi, ki da več DNARJA za oglas je na PRVEM mestu
Npr: maloya, ki je na tretjem ( ? !) mestu je samo plastika, ter nič od gume in sploh ni stestirana !
Maš pa dunlop skoraj na zadnjem mestu !! (ker niso dali veliko za oglas), katera je pri voznikih že stestirana in znana kot zelo dobra !!
toliko o tem zavajanju ....
lp
I n t e l & N v i d i a
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gospodar ()
Vikking ::
Ne zavajajte drugih uporabnikov foruma z zelo nevarnimi in predvsem nedokazanimi trditvami.
Stepni volk jaz se popolnoma strinjam s tabo kar si napisal, ampak kot sem že povedal, Na avtomobilih najnižjega cenovnega razreda oz. starih počasnih škatlah, ne boš opazu razlike med dobro gumo in slabo gumo, oz. v gumi ki je neprimerno dražja od cenene različice. In s tem nobenega ne zavajam ampakje dejstvo.
Tudi tvoja teorija bremzanja v naselju in skakanju otrokov preko ceste pade v vodo. Saj z avtom ki porabi 17sekund do 100km/h že prevoziš naselje. Sicer pa ko govorimo o dobrih avtomobilih recimo Audi 2.5 ki si ga omenil, je pa druga situacija.
Stepni volk jaz se popolnoma strinjam s tabo kar si napisal, ampak kot sem že povedal, Na avtomobilih najnižjega cenovnega razreda oz. starih počasnih škatlah, ne boš opazu razlike med dobro gumo in slabo gumo, oz. v gumi ki je neprimerno dražja od cenene različice. In s tem nobenega ne zavajam ampakje dejstvo.
Tudi tvoja teorija bremzanja v naselju in skakanju otrokov preko ceste pade v vodo. Saj z avtom ki porabi 17sekund do 100km/h že prevoziš naselje. Sicer pa ko govorimo o dobrih avtomobilih recimo Audi 2.5 ki si ga omenil, je pa druga situacija.
c00L3r ::
Še en test od ADAC, je pa narejen leta 2006, tako da so res aktulani podatki.
Meni je pri gumi predsvem pomembno obnašanje v mokrem. Na suhi cesti bo tak skoraj vsaka guma dobro prijela.
Meni je pri gumi predsvem pomembno obnašanje v mokrem. Na suhi cesti bo tak skoraj vsaka guma dobro prijela.
Stepni Volk ::
Vikking - po tvoji logiki vsi vozniki "slabih" avtomobilov pred vsako tablo za naselje ustavijo avto in ponovno speljejo. Moja opažanja so ravno nasprotna. Dobri vozniki dobrih in slabih vozil vozijo po naseljih s konstantno hitrostjo - omejitvi (običajno 50- 70km/h).
Pnevmatike so EDINI stik vozila s tlem in zato ZELO pomembne. Slabša vozila imajo že v osnovi slabše vozne lastnosti (tudi omenjeno zavorno razdaljo, katere standard naj bi bil pod 43m pri hitrosti 100km/h do 0) in s slabimi pnevmatikami si boš vse vozne lastnosti še poslabšal.
Trditev, da pnevmatike v nekem segmentu niso pomebne je zavajanje ljudi. Edino vozilo, ki res ne potrebuje dobrih pnevmatik, so zaletavčki t.j. dirke tipa: death-match, kjer zmaga tisto vozilo, ki se na koncu še zadnje premika.
Drži le, da so razlike med pnevmatikami pri vozilih s slabšimi voznimi lastnosti manj opazne, kot pri boljših. Niso pa neopazne.
Umetnost v vseh segmentih vozil je najti PRIMERNO pnevmatiko.
In tu si lahko pomagamo prav s testi pnevmatik točno tiste dimenzije, ki jo potrebujemo. Testi imajo sicer nekaj napak, a so navkljub temu veliko bolj merodajni, ko moje, tvoje in ostalih osebna mnenja o določenem proizvajalcu.
Vsak proizvajalec pokriva več cenovnih in kvalitativnih segmentov tržišča. Materiali so različni, performace tudi.
Napaka testov pnevmatik je predvsem v tem, da ne morejo stestirati vseh pnevmatik hkrati. Tako ene stestirajo zjutraj, druge zvečer. In tiste testirane popoldne bodo testirane pri višjih temperaturah.
Za res točno testiranje bi morali testirati vse pnevmatike hkrati v pogojih standardne atmosfere in nato še v maximalnih odklonih. Kar je fizično nemogoče (razlike med avtomobili, razlike med odseki cestišča, vreme...)
Pnevmatika, ki dovoljuje višje hitrosti za Losov test v vseh pogojih cestišča, ter ima boljšo zavorno pot, bo tista, ki jo bom kupil. Vedno kupim pnevmatiko za najboljšimi ocenami za dimenzije, ki jo potrebujem. Poleg rednega vzdrževanja, je to najpomebnejši del vozila. Ne bom ga zanemarjal.
Še na kratko: vsak izmed nas bo opazil razliko med športnimi copati in njihovimi podplati. Pa človek niti približno ne dosega hitrosti "podn" avtomobilov.
Pnevmatike so EDINI stik vozila s tlem in zato ZELO pomembne. Slabša vozila imajo že v osnovi slabše vozne lastnosti (tudi omenjeno zavorno razdaljo, katere standard naj bi bil pod 43m pri hitrosti 100km/h do 0) in s slabimi pnevmatikami si boš vse vozne lastnosti še poslabšal.
Trditev, da pnevmatike v nekem segmentu niso pomebne je zavajanje ljudi. Edino vozilo, ki res ne potrebuje dobrih pnevmatik, so zaletavčki t.j. dirke tipa: death-match, kjer zmaga tisto vozilo, ki se na koncu še zadnje premika.
Drži le, da so razlike med pnevmatikami pri vozilih s slabšimi voznimi lastnosti manj opazne, kot pri boljših. Niso pa neopazne.
Umetnost v vseh segmentih vozil je najti PRIMERNO pnevmatiko.
In tu si lahko pomagamo prav s testi pnevmatik točno tiste dimenzije, ki jo potrebujemo. Testi imajo sicer nekaj napak, a so navkljub temu veliko bolj merodajni, ko moje, tvoje in ostalih osebna mnenja o določenem proizvajalcu.
Vsak proizvajalec pokriva več cenovnih in kvalitativnih segmentov tržišča. Materiali so različni, performace tudi.
Napaka testov pnevmatik je predvsem v tem, da ne morejo stestirati vseh pnevmatik hkrati. Tako ene stestirajo zjutraj, druge zvečer. In tiste testirane popoldne bodo testirane pri višjih temperaturah.
Za res točno testiranje bi morali testirati vse pnevmatike hkrati v pogojih standardne atmosfere in nato še v maximalnih odklonih. Kar je fizično nemogoče (razlike med avtomobili, razlike med odseki cestišča, vreme...)
Pnevmatika, ki dovoljuje višje hitrosti za Losov test v vseh pogojih cestišča, ter ima boljšo zavorno pot, bo tista, ki jo bom kupil. Vedno kupim pnevmatiko za najboljšimi ocenami za dimenzije, ki jo potrebujem. Poleg rednega vzdrževanja, je to najpomebnejši del vozila. Ne bom ga zanemarjal.
Še na kratko: vsak izmed nas bo opazil razliko med športnimi copati in njihovimi podplati. Pa človek niti približno ne dosega hitrosti "podn" avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
schurda ::
Včeraj dobil Pirelli P3000 naročene po internetu na http://ssl.delti.com/pnevmatikitakoj/Pnevmatike.html, pogledaš lahko tudi na poceni gume. Za mero 155/70/R13 pride taka guma od 8-10k.
Moje izkušnje z gumami,s katerim sem vozil: Naredim >30 000 km/leto.
Pirelli P3000 so najboljše. Vozim jih leto in pol na 2 avtih, R Clio, Opel astra. Bočni oprijem na ovinku zakon, mokro zakon, suho itak.
Continental EcoContact: super po testih a ne v resnici na mokri cesti. Zdržijo 50000 km. Najbolj tihe in res varčne. (Prodam 4 165/65/R14 79T še za eno sezono, vse 4 za 7kSIT. Malo sem izkoristil priliiko.)
Michelin: Nova ok, 2 leti stara, katastrofa. Na dan diplome sem se skoraj ubil na mokrem. Pa pa, nikoli več Michelin. Zdrži čez 70 000 km. Potem imaš 2 možnosti: ali se voziš počasi ali pa si mrtev.
Sava eskimo: Za zimske razmere OK, predvsem na mokrem, malo slabša na ovnkih, sej je logično, ker je mehka. Zdrži okrog 25.000 km. Ne je vozit zdej več, ker je pretoplo. Vam jo bo pobralo, pa še drži ne na toplem. S3 je boljša kot S2
Michelin alpin: isto kot za letno. 2 leti stara zanič, trda kot kamen.
Goodyear GT2: dober oprijem na račun hitre obrabe. 30.000 km fuč.
Debica frigo: vozil na AX-u. Zakon gume za zimo. Do zdej najboljše zimske gume, kar sem vozil z njimi. Naslednjo zimo jih naročim.
Priporočam še Bridgeston, ki se odlično držijo, tudi letna pozimi ni slaba. Seveda na račun hitre obrabe. Ima jih bratranec na avtu.
Nalite: Ja, če nisi ekstremist in se malo voziš. Avtocesta, ne. Izkušnje sodelavca, ko so mu odleteli kosi in so dobile bule. Pa še to samo zimske, ne letnih
Če strnem:
Če rabiš gumo za veliko km, kupi Michelin ali Continental, vendar jih porabi v 2 letih.
Če voziš manj, pejdi rajši na Bridgeston, Goodyear, Pirelli, Savo. 4 sezone so dobre, mehke.
Moje izkušnje z gumami,s katerim sem vozil: Naredim >30 000 km/leto.
Pirelli P3000 so najboljše. Vozim jih leto in pol na 2 avtih, R Clio, Opel astra. Bočni oprijem na ovinku zakon, mokro zakon, suho itak.
Continental EcoContact: super po testih a ne v resnici na mokri cesti. Zdržijo 50000 km. Najbolj tihe in res varčne. (Prodam 4 165/65/R14 79T še za eno sezono, vse 4 za 7kSIT. Malo sem izkoristil priliiko.)
Michelin: Nova ok, 2 leti stara, katastrofa. Na dan diplome sem se skoraj ubil na mokrem. Pa pa, nikoli več Michelin. Zdrži čez 70 000 km. Potem imaš 2 možnosti: ali se voziš počasi ali pa si mrtev.
Sava eskimo: Za zimske razmere OK, predvsem na mokrem, malo slabša na ovnkih, sej je logično, ker je mehka. Zdrži okrog 25.000 km. Ne je vozit zdej več, ker je pretoplo. Vam jo bo pobralo, pa še drži ne na toplem. S3 je boljša kot S2
Michelin alpin: isto kot za letno. 2 leti stara zanič, trda kot kamen.
Goodyear GT2: dober oprijem na račun hitre obrabe. 30.000 km fuč.
Debica frigo: vozil na AX-u. Zakon gume za zimo. Do zdej najboljše zimske gume, kar sem vozil z njimi. Naslednjo zimo jih naročim.
Priporočam še Bridgeston, ki se odlično držijo, tudi letna pozimi ni slaba. Seveda na račun hitre obrabe. Ima jih bratranec na avtu.
Nalite: Ja, če nisi ekstremist in se malo voziš. Avtocesta, ne. Izkušnje sodelavca, ko so mu odleteli kosi in so dobile bule. Pa še to samo zimske, ne letnih
Če strnem:
Če rabiš gumo za veliko km, kupi Michelin ali Continental, vendar jih porabi v 2 letih.
Če voziš manj, pejdi rajši na Bridgeston, Goodyear, Pirelli, Savo. 4 sezone so dobre, mehke.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: schurda ()
c00L3r ::
Glede Michelin-a lahko potdim schurda. 2 leti so dobre, potem pa postanejo trde in so na mokrem grozno slabe. Je pa res da se zelo malo obrabljajo. Pri nas so imele še več kot dovolj profila, ampak preprosto niso več prijele. Te se splačajo ljudem ki delajo res veliko km na leto.
Slabe izkušnje smo imeli tudi z Kumho pred kakšnimi 3 leti, te so pri visokih temperaturah 33+ začele drset v ovinkih. Baje da nove več nimajo teh težav.
Zdaj vozim Pirelli P6000 in sem izredno zadovoljen z njimi. Naj bi pa imele večjo obrabo, saj so namenjene bolj "športni" vožnji.
Slabe izkušnje smo imeli tudi z Kumho pred kakšnimi 3 leti, te so pri visokih temperaturah 33+ začele drset v ovinkih. Baje da nove več nimajo teh težav.
Zdaj vozim Pirelli P6000 in sem izredno zadovoljen z njimi. Naj bi pa imele večjo obrabo, saj so namenjene bolj "športni" vožnji.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 541568 (713) | c0ck4m0u53 |
» | Pnevmatike (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20371 (5270) | Morison |
» | Gume 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13729 (11379) | matobeli |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 103441 (75854) | gruntfürmich |
» | Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 21379 (13295) | Brane2 |