Forum » Loža » kateri avtocic
kateri avtocic
DrSergioDJ ::
Jap, recenzist se je navelicu, da mora skoz mami/fotru morit za avto in sedaj razmislja o nakupu svojega lastnega. Najvisja sprejemljiva cena je tam do 600k. Zahteve? 100 ali vec konjev, raje hatchback kot ne ( ni pa pogoj ), nad letnikom 90', servo volan, elektricni paket (ZELO) dobrodosel,klima?(hja,ce se najde),cim manj km ( seveda realnih... )ammm.... to je nekak vse.
Zdej, ogledane mam recimo fiat tipo 2.0 16v, uno 1.4 turbo, kaka lancia, pegueot 205 gti ( tukaj letnik ne igra vloge ), peugeot 405, renault 19, r5 turbo (letnik,km tukaj ne stejejo), suzuki swift GTI,.. Zdej pa predlagajte svoje + prednosti/slabosti ( ce imate kaksne izkusnje z omenjenimi avti ). Vsakega odgovora bom vec kot hvalezen.
Zdej, ogledane mam recimo fiat tipo 2.0 16v, uno 1.4 turbo, kaka lancia, pegueot 205 gti ( tukaj letnik ne igra vloge ), peugeot 405, renault 19, r5 turbo (letnik,km tukaj ne stejejo), suzuki swift GTI,.. Zdej pa predlagajte svoje + prednosti/slabosti ( ce imate kaksne izkusnje z omenjenimi avti ). Vsakega odgovora bom vec kot hvalezen.
...
malinavc ::
Dr.SergioDJ: veš ka ti jst povem? Vsi ti avti k si jih naštel ti bojo tolk pil, de nauš shaju.Kup si raj neki varčnejšga! Drgač če pa že češ met neki mal močnejšga pa ne še ne pije zloo velik (7l/100) si kup Hondo Civic 1.5 90km, sošolc jo je prejšn tedn kupu! 450.000 SIT sam ma 150k km narjenih pa skor nobene opreme!Sam avto pa leti, res, je zlo lahki!jst bi ti tega priporoču!
Ej, a nisi ti pred kakim letom se menu de boš BMWja 325 kupu? sej s tistim bi se ubov, vrjem, že s temi GTI&podobno se boš hitr, tak de kup neki pametnga in voz se po pameti!
Ej, a nisi ti pred kakim letom se menu de boš BMWja 325 kupu? sej s tistim bi se ubov, vrjem, že s temi GTI&podobno se boš hitr, tak de kup neki pametnga in voz se po pameti!
...odvisno s katere perspektive gledamo...
DrSergioDJ ::
jap, vcasih je bla zelja po 325, vendar sem ugotovil, da rabim vsaj 1,5M za kvalitetnega, torej..mogoce kasneje. Kok pijejo ni frke ( beri: ne bom jest dajal za benz, hehe ). Vem da so prakticno vsi nasteti "krsta na stirih kolesih" ( se posebej r5 turbo in uno turbo ), ampak zelja po 100+km je zal prevelka. Nekak se se najbolj nagibam k Swiftu GTI ali tipotu. Ma kdo kake izkusnje s katerim od teh?
...
undefined ::
Še meni povejte mnenja, kaj se splača kupiti, le da je meja 250k SIT (1000 USD). Pač trenutno mal slabše stanje, prevoz pa rabim.
Želje so naslednje:
- pod 100k kilometraže
- letnik '90 ali novejši
- 1.4 kubikov (mogoče tudi manj)
- registriran še vsaj za kak mesec ali več
In seveda dobro ohranjen ter nekaramboliran.
Pričakujem preveč za ta denar?
P.S.: Drugače sem nekaj že razmišljal o R5....
Želje so naslednje:
- pod 100k kilometraže
- letnik '90 ali novejši
- 1.4 kubikov (mogoče tudi manj)
- registriran še vsaj za kak mesec ali več
In seveda dobro ohranjen ter nekaramboliran.
Pričakujem preveč za ta denar?
P.S.: Drugače sem nekaj že razmišljal o R5....
R0K ::
ok tkole ti rečem.....moji tastari so nedavno kupli Audi-a 100....avto ima 110 konjev in leti ko prasica (beri : čez 200 BP)! ima tut avtomatsko klimo, 4x el. stakle, alu platišča, servo volan in je letnik 91.dau je pa zanj beri in piši 6.000 dem kar je izjemno malo če gledaš da je tak nov avto stal okoli 80.000 dem....PRIPOROČAM ti nakup tazga avtomobila!!
..kupo ga je pa v ljublani na avto sejmu.....
..kupo ga je pa v ljublani na avto sejmu.....
DrSergioDJ ::
Hmm..audi, kaj pa vem...Ker fiat me je pritegnil tudi zaradi dejstva, da so italijanski odpadi zelo blizu -> poceni nadomestni deli...ne vem no, sam audi mi nekak ni v ozjem izboru.
...
diso ::
poskušaj z astro GSI16v ali pa calibro 2.0 16v.
ne pije tako mnogo leti mnogo čez 200 (230).
vem iz lastnih izkušenj
ne pije tako mnogo leti mnogo čez 200 (230).
vem iz lastnih izkušenj
roscha ::
DrSergioDJ: Razne Uno turbo in R5 turbo ti iz vsega sca odsvetujem. Prvi razlog je ta, da se boš zelo verjetno v 2 mesecih pošteno zaletel in če boš imel srečo celo preživel.. Teh pizdarij ne znaš vozit. Verjemi. Je imel kolega Uno turbo, tako da vem kaj govorim. Sem vozil parkrat tisto letečo krsto (kar v resnici tudi je), pa je vseeno če je ne nikoli več. Tehnika vožnje je "rahlo" drugačna kot pri navadnih motorjih. Tudi s kolegom sem se veliko vozil, lahko samo rečem da sem bil parkrat kar fajn "usran". Saj piksna divje leti, tudi pospeški so hudičevo dobri, a pri zavorah in moči same šasije pa raje ne bi..
Kot drugo. Vse tele turbo variante (uno R5) so bilo 800% že ene parkrat fino razbiti. Pa še bolj fino popravljani. Veliko stvari odkriješ šele ko ga še sam razbiješ... In ga nič bati da ga ne. In še nekaj. Vsa tale čuda so do amena ampak res do amena spuščena proti tlem, kar je za samo divjanje sicer super, ampak če se le malo več voziš postane zelo tečno ko čutiš vsak kamenček na cesti. In potem si predstavljaj kako sem klel ko sva šla s kolegom v Bih (450 km v eno smer) ceste tam dol pa luknja na luknjo..
O veliki možnosti da ti crkne sam turbo polnilec bo pa kdo drug razložil?
by!
Kot drugo. Vse tele turbo variante (uno R5) so bilo 800% že ene parkrat fino razbiti. Pa še bolj fino popravljani. Veliko stvari odkriješ šele ko ga še sam razbiješ... In ga nič bati da ga ne. In še nekaj. Vsa tale čuda so do amena ampak res do amena spuščena proti tlem, kar je za samo divjanje sicer super, ampak če se le malo več voziš postane zelo tečno ko čutiš vsak kamenček na cesti. In potem si predstavljaj kako sem klel ko sva šla s kolegom v Bih (450 km v eno smer) ceste tam dol pa luknja na luknjo..
O veliki možnosti da ti crkne sam turbo polnilec bo pa kdo drug razložil?
by!
undefined ::
A so res te Turbo izvedenke tolk slabe, al kaj? 'Trdota' me še tolko ne moti, sam če pa veliko stvari crkuje...
IceIceBaby ::
Če si že pri italjanih poglej še za kakšno alfo. 155 ali celo 164 dobiš za tolk denarja. Al pa zlo ohranjeno 75 (zadaj pogon -> powerslide :)
Od teh ki si jih pa ti napisal je pa verjetno najbolš tipo, če dobiš lepo ohranjenga. Največja prostornina motorja, nima turbine pa še dost velik je. S turbinami je križ če jih ljudje ne znajo vozit. Popravilo v večini primerov ni možno, nova turbina pa je ponavadi hudo draga.
Od teh ki si jih pa ti napisal je pa verjetno najbolš tipo, če dobiš lepo ohranjenga. Največja prostornina motorja, nima turbine pa še dost velik je. S turbinami je križ če jih ljudje ne znajo vozit. Popravilo v večini primerov ni možno, nova turbina pa je ponavadi hudo draga.
Dami ::
Mi mamo doma hondo civic l.95', 1.6 125km in 170k prevoženih km, pa še vedn dela k urica (sam menjalnik je mal trd). Če bi si jst en pocen avto kupvau bi mal pogledau za starimi civici (hečback) al pa crx iz iste serije (tisti k so še bli bl kvadratni). Pa če že hočeš 'turbo', pa poglej če boš kje kako z VTi našu.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
totimato ::
No, moje mnenje: poceni vzdrževanje - Fiat.
Če pa hočeš avto, ki bo zanesljiv, pa Renault. To pa zato, ker imaš v vsaki vasi Renault servis, imajo neko brezplačno tel. št. za pomoč na cesti. Samo poglej koliko renojev je še na cesti. Stare katre so še vedno drage. Mimogrede - za taki denar dobiš tudi rabljenega Clio-ta ki ima več kot 100 konjev. Če pa ti bo nekdo drug plačeval bencin, naj ti še vzdrževanje. Drugače raje sfehtaj kakega turbo dizla, pa tankaj kurilno...
pač toliko
lp
totimato
Če pa hočeš avto, ki bo zanesljiv, pa Renault. To pa zato, ker imaš v vsaki vasi Renault servis, imajo neko brezplačno tel. št. za pomoč na cesti. Samo poglej koliko renojev je še na cesti. Stare katre so še vedno drage. Mimogrede - za taki denar dobiš tudi rabljenega Clio-ta ki ima več kot 100 konjev. Če pa ti bo nekdo drug plačeval bencin, naj ti še vzdrževanje. Drugače raje sfehtaj kakega turbo dizla, pa tankaj kurilno...
pač toliko
lp
totimato
Brane2 ::
IceMan:
Kup neki za 250 kSIT, z manj kot 100.000, letnik 90 ali novejši, 1400 kubov, dobro ohranjeno in nekarambolirano, po možnosti trdo in s trpežno turbino...
Kup neki za 250 kSIT, z manj kot 100.000, letnik 90 ali novejši, 1400 kubov, dobro ohranjeno in nekarambolirano, po možnosti trdo in s trpežno turbino...
DrSergioDJ ::
To, da imajo razni "turbaci" bolj leve bremze, vem. Ampak jest bom se vlagu v karkol bom ze kupu. Med to spadajo tudi druge, boljse bremze. ( Kaj mam se drugega v mislih ne bom niti povedu...hehe, me boste skritiziral, ce mi 100KM ni dost ). Ne vem no, sam opli me ne privlacijo tok, tko da bo pomoje res kak Tipo 2.0 16V ( hehe, ena od opcij....vrzt not motor od Coupeja 2.0 220KM...hehe...sam, k ne vem kok kej stanejo - v IT jih je pomoje ko listja.. )
...
me2rd ::
Pozanimi se za Toyoto corolo, res jih je zelo malo naprodaj ampak dela k šus. Jaz imam 1.6 16v letnik 90 77kw=105KM končna hitrost pa je okoli 190kmh+. Ima prevoženih 100k km in do sedaj ni bilo nobene napake, zavore in sklopka pa so mi na servisu rekli da bo še za enih 50k km. Poraba pa je od 7-10 l, pač odvisno kolk maš težko nogo
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi
dabis ad capultuum saxum immane mittam.
dabis ad capultuum saxum immane mittam.
totimato ::
Clio 1.8 16V letnik 1991-92 so nekje od 6k do 8k DEM, odvisno od ohranjenosti. Koliko konjev ima pa ti ne bom pravil.
(Tvoja meja 100 konjev se začne pri 1.4 16V, no ja ima jih 98 če sem natančen)
Idi na http://www.avto.net/ malo iskati po modelih, da dobiš občutek...
lp
totimato
(Tvoja meja 100 konjev se začne pri 1.4 16V, no ja ima jih 98 če sem natančen)
Idi na http://www.avto.net/ malo iskati po modelih, da dobiš občutek...
lp
totimato
Thrivial ::
Clovek dobi manjvrednosti kompleks ko kolegu takoj po opravljenem izpitu starsi kupija BMW-ja 525...letnik 96
Druagace pa, DrSergioDJ, izmed nastetih se ti verjetno zelo splaca kupiti Tipota. Nizka cena, nizki vzdrzevalni stroski, kvaliteta tudi kar na nivoju...
Od kje si dobil idejo za Peugota 405?
lp
Druagace pa, DrSergioDJ, izmed nastetih se ti verjetno zelo splaca kupiti Tipota. Nizka cena, nizki vzdrzevalni stroski, kvaliteta tudi kar na nivoju...
Od kje si dobil idejo za Peugota 405?
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
DrSergioDJ ::
Hmm, lepo sm sou na avto.net, dal limit 500.000 ( ali 750.000 sit ), pa pogledu vse, kar je blo na voljo
Jah, pomoje bo res Tipo. Hvala za vse odgovore.
Jah, pomoje bo res Tipo. Hvala za vse odgovore.
...
ANLASER ::
Tipo LOL!
Ta šrot ne kupuj! Z italijani so sami problemi in že tako je preveč šrota na naših cestah. Btw.
FIAT(Fehler In Allen Teilen)
Če si želiš trpežen in hiter avto si kupi Opel Kadett 16V z 150 konji , če pa je to še premalo pa dodaš turbino pa imaš 204 konje, saj je motor isti. Lahko pa se tudi včlaniš v Opel Klub Murska Sobota. Če pa boš vseeno kupil Tipota pa neboj jezen ko te bo prehitevala Corsa z 16V motorjem
Ta šrot ne kupuj! Z italijani so sami problemi in že tako je preveč šrota na naših cestah. Btw.
FIAT(Fehler In Allen Teilen)
Če si želiš trpežen in hiter avto si kupi Opel Kadett 16V z 150 konji , če pa je to še premalo pa dodaš turbino pa imaš 204 konje, saj je motor isti. Lahko pa se tudi včlaniš v Opel Klub Murska Sobota. Če pa boš vseeno kupil Tipota pa neboj jezen ko te bo prehitevala Corsa z 16V motorjem
Alfa ::
Hmmm,nevem no.... Tipo 2.0 tudi ni ravno hvaljen avto. Sej leti pa vse, pa vsaj normalno zgleda(napram kakšni turbo petki), ampak ma tudi svoje hibe. Baje da so motorji precej preveč naviti za konstrukcijo avtomobila, tako da trpi sklopka, menjalnik in v bistvu vsi prenosi, da ležaje na rokah ne omenjam.
Vem kako je z njim ker so ga imeli pri kolegu.
Tudi sam sem se oziral za njim a sem se nato odločil za AR 145 ki ima 107KM, ampak tudi to ni dober avto. Je zelo lep(za žene lovit), ampak to crkava...
No če te ne moti da vsak mesec kaj crkne si kupi kakšno tako kišto, če si bolj skromen pa raje presedlaj na kaki Clio ali pa Renault 19 ki imajo tudi dovolj moči za svoje kilograme.
Tudi Honda je solidna izbira ker ne crkava, ampak ce pa kaj crkne je pa nekajkrat dražje kot pri Italianih.
Malih trug(beri pod 900 kg) pa raje ne kupuj, ker boš v prvem ovinku ven letel(mogoče v drugem,če si dovolj igric preigral).
Aja poraba pri Tipotu, al pa moji Alfi je takoj 10 litrov.
Če bi še enkrat kupoval avto bi si kupil Cordobo ali Ibizo TDI, dirkanja se naveličaš, verjemi.
Upam da sem pomagal!
Vem kako je z njim ker so ga imeli pri kolegu.
Tudi sam sem se oziral za njim a sem se nato odločil za AR 145 ki ima 107KM, ampak tudi to ni dober avto. Je zelo lep(za žene lovit), ampak to crkava...
No če te ne moti da vsak mesec kaj crkne si kupi kakšno tako kišto, če si bolj skromen pa raje presedlaj na kaki Clio ali pa Renault 19 ki imajo tudi dovolj moči za svoje kilograme.
Tudi Honda je solidna izbira ker ne crkava, ampak ce pa kaj crkne je pa nekajkrat dražje kot pri Italianih.
Malih trug(beri pod 900 kg) pa raje ne kupuj, ker boš v prvem ovinku ven letel(mogoče v drugem,če si dovolj igric preigral).
Aja poraba pri Tipotu, al pa moji Alfi je takoj 10 litrov.
Če bi še enkrat kupoval avto bi si kupil Cordobo ali Ibizo TDI, dirkanja se naveličaš, verjemi.
Upam da sem pomagal!
DrSergioDJ ::
ANLASER: you must read my posts again oz. pejd se enkrat brat kaj sm napisu v prejsnjih postih. No Astra 16V bo mene sisala... haha..sam da dobim jest koker toker ohranjenga tipota Si bom fuknu 1.4 i.e. zadi gor, pol bo sele veselje mim enga prek 200 prgont
Za porabo vem, da je tud z lahkoto na 12. Imel sem izjemne sanse dobit najverjetneje najbolj ohranjenega tipota od sosolcevga fotra, ma, jebiga,k nisem mel kesha takrat. Tko bomo pa pac reskiral, pa sporti vlagal v avto.
Za porabo vem, da je tud z lahkoto na 12. Imel sem izjemne sanse dobit najverjetneje najbolj ohranjenega tipota od sosolcevga fotra, ma, jebiga,k nisem mel kesha takrat. Tko bomo pa pac reskiral, pa sporti vlagal v avto.
...
R0K ::
DrSergioDJ : hmm kot vidim ti iščeš neki ful dirkalnega, kar boš lohk teral preko 200 z malo stroški in lepega videza .... je tako ? samo zato pol NE smeš kupit italjana ker razen da so lepe oblike neboš mel nič druga od njega kot samo škodo/pa velik te bo koštal......za take stvari kupi nemca.....ti rečem...moj foter že ene 10 let uvaža a vtomobile iz Nemčije pa še v življenu (kar jst pomnim) nismo mel italjana doma (drugače pa vse od Opla, Forda, Audi-a, BMW-a,....)....edini italijaski dobri avtomobili so Alfe pa še to samo novejše (od 1999-2000)....drugače pa če hočeš met avto lepe oblike in ga hočeš terat prek 200 kupi črno Calibro (opel) 2.0 16V z prek 120 konji pa boš glavni frajer v mestu :)
DrSergioDJ ::
Sorry, ampak pr nas se bl tezko dobi dobro ohranjeno calibro. Ne rabim avta za to, da sm glavni frajer v mestu , ampak zato, da se z njim pac kdaj sprostim...pac, i'm a speed freak . Da bodo stroski mali, nisem rekel, je pa dejstvo, da za italijanske avte mas nesteto odpadov v sosednji italiji...kar lepo zniza stroske kot pa pri kaksnem nemcu.. Ceprov..ne bi se branu kake 325 ali M3 sam, to so pa ze hudo premocna "kola" za mene..
...
undefined ::
gorenc, daj povej kako se obnese, če se ga splača vzdržvat, kolk se kaj kvari, kolk je trd na cestah, etc...
DrSergioDJ ::
Pridruzujem se IceManovim vprasanjem...
p.s.
kok zadeva potegne ( tko..koncna brzina, pa vsaj priblizni cas do 100km/h)
p.s.
kok zadeva potegne ( tko..koncna brzina, pa vsaj priblizni cas do 100km/h)
...
R0K ::
DrSergioDJ in IceMan : no nevem sam mal sm tkole brskal po netu in našu par zanimivih podatkov o Renault 5 GT Turbo :
prostornina cm3: 1394
turbinski polnilnik: turbo weber
moč KM (kW) pri vrt/min: 120(88)/5750
pospešek 0-100 km/h s: 8.0
najvišja hitrost km/h: 204
ok......pa če še smem ti eno slikco pastam da se ti bojo mal sline cedile ;))
prostornina cm3: 1394
turbinski polnilnik: turbo weber
moč KM (kW) pri vrt/min: 120(88)/5750
pospešek 0-100 km/h s: 8.0
najvišja hitrost km/h: 204
ok......pa če še smem ti eno slikco pastam da se ti bojo mal sline cedile ;))
diso ::
imel sem kadett gsi16v. malo sem ga spedenal( odmične gredi, auspuh, čip v računalniku, zračni filter) in je bil avto neverjeten:
240km/h
7,5s do 100km/h
1000m z mesta malo manj kot 200 km/h
220 km/h po klancu navzgor od vrhnike proti logatcu po avtocesti
200 km/h po višnjegorskem klancu navzgor
poraba manjša od 10 l/100 km
zdej se vozim z enim kadettom gsi8v pa prejšnjemu še do kolen ne seže, pa še veliko večjo porabo ima(12 l/100 km)
nekaj časa sem vozil tudi clio 18 16v in ford escort rs turbo,
pa tudi ta dva sta bolj za civilno vožnjo kot za dirkanje.
toliko v vednost
240km/h
7,5s do 100km/h
1000m z mesta malo manj kot 200 km/h
220 km/h po klancu navzgor od vrhnike proti logatcu po avtocesti
200 km/h po višnjegorskem klancu navzgor
poraba manjša od 10 l/100 km
zdej se vozim z enim kadettom gsi8v pa prejšnjemu še do kolen ne seže, pa še veliko večjo porabo ima(12 l/100 km)
nekaj časa sem vozil tudi clio 18 16v in ford escort rs turbo,
pa tudi ta dva sta bolj za civilno vožnjo kot za dirkanje.
toliko v vednost
SkIDiver ::
diso dej se ti mal zjasn o kakih kadettih govoriš.
Glede teh turbo 5 pa unotov je pa tko. En kupček lahke pločevine, ki zelo lepo odleti v dobrem ovinku. Bol pametno izbira je Suzuki Swift ker je nizek in širok ali peugeot 306, če mislte noret po ovinkih oz. cestah na splošno. Drugače je pa po mojem mnenju za norenje dobr stari mercedes k je težak ko pes pa se nikamor ne gane
Glede teh turbo 5 pa unotov je pa tko. En kupček lahke pločevine, ki zelo lepo odleti v dobrem ovinku. Bol pametno izbira je Suzuki Swift ker je nizek in širok ali peugeot 306, če mislte noret po ovinkih oz. cestah na splošno. Drugače je pa po mojem mnenju za norenje dobr stari mercedes k je težak ko pes pa se nikamor ne gane
diso ::
odgovor za Sk|Diver( diso dej se ti mal zjasn o kakih kadettih govoriš. )
1. je Opel Kadett GSI 2.0 16V
110 KW( 150 KM)
če pa je malo navit pa okrog 180 KM
2. je Opel Kadett GSI 2.0 8V
95 KW( 130 KM)
1. je Opel Kadett GSI 2.0 16V
110 KW( 150 KM)
če pa je malo navit pa okrog 180 KM
2. je Opel Kadett GSI 2.0 8V
95 KW( 130 KM)
DrSergioDJ ::
Firbcnost me daje. Kok si dejansko pridobil konjev s chipom? Pa kok si ga placu, pa kje
...
diso ::
še nekaj: nisem še šlišal da bi se lahko velik in okoren avto hitro peljal po ovinkih. fizikalna zakonitost nam pove da ima težek avto zelo veliko centrifugalno silo, ki ga sili iz ovinka. iz tega razloga so dirkalni stroji oskubljeni odvečne teže
diso ::
DrSergioDJ
navedel sem da sem zamenjal čip, odmične gredi, auspuh, zračni filter in za boljše ustavljanje še zavore. pri odmičnih gredeh lahko izbiraš med takimi za N-grupo do takih za A-grupo prin dirkah
stroški:
2 odmični gredi...900 DEM
čip (iz Italije).....450 DEM
auspuh.............40000 SIT
komplet zavore..500 DEM
navedel sem da sem zamenjal čip, odmične gredi, auspuh, zračni filter in za boljše ustavljanje še zavore. pri odmičnih gredeh lahko izbiraš med takimi za N-grupo do takih za A-grupo prin dirkah
stroški:
2 odmični gredi...900 DEM
čip (iz Italije).....450 DEM
auspuh.............40000 SIT
komplet zavore..500 DEM
DrSergioDJ ::
diso: vem da si menjal vec stvari. Tudi pri meni je prva stvar na spisku nove bremze druga je cip ( ce najdem kje, lih se zdej prek maila neki menim z eno italijansko stacuno ). Pa...hehe...nitro komplet iz VB bom vzel ( sam za tiste trenutke, k hoces res vse vzadi pustit, hehe ). Na odmicne gredi nism niti mislu dejansko, auspuh pa tko al tko ( + sportni zracni filter ).
hehe...damn bo letu tipo
hehe...damn bo letu tipo
...
gorenc ::
jaz petice nisem kupil da bi bil najhitrejsi cefur v mestu, ampak zato ker je avto zame legenda. Poleg tega je to avto na katerem sem si kot 16 letni froc nabiral izkusnje, ga obcudoval in predvsem spostoval.
Po dokaj dolgem iskanju sem nasel model ki sem ga iskal in sicer ima "samo" 85 kw ter po tovarniskih podatkih 7.1 s do sto:) Skoljka je spredaj in zadaj popolnoma neposkodovana, zaleten in menjan je bil sprednji desni blatnik. menjal sem sklopko - tezko ker je potrebno razstaviti celo masino. to je pa tudi vse.
olja zre "relativno" malo, relativno zato ker je po tovarniskih itak treba na vsakih 5000km menjati olje. dolivam ga cca. liter na 2000 km. sicer pa je vse odvisno od nacina voznje. Masino vedno na mestu grejem vsaj minuto, ne zlorabljam turbine dokler se voda ne segreje vsaj na 60 st. C (2. crtica). Ko pripeljem domov avta zaradi mazanja turbine ne ugasnem vsaj se dve minuti.
Potrgal sem dol vse neoriginalne nalepke turbo,... in ni cisto nic predelan. ceprav se bo tezko zadrzati, bom avto ohranil ORIGINAL. se pravi nic dodatnih nizanj, nic neoriginalnih sportnih filtrov, nic predelovanja turbine. avto mora ostati original. ceprav z malo dela in stroski (pritisk turbine + filter + potrebne predelave) dobim ven 160-165 konjev, pospesek okoli 6 s ter koncno 230kmh.
zmogljivosti? Lj-Bled 21min 54s, Metlika-NM (cez Gorjance) 13 min
zaradi turbine je sportna voznja kar precej drugacna kot v drugih "sodobnejsih" avtomobilih. vklaplja se pri 3000 rpm oz. po potrebi prej (klanec, pedal do konca dol). v obmocju do 3000 rpm se vozi kot campus potem pa se mu dobesedno utrga. avtomobilcek postane precej zivcen in treba ga je krotiti. hehe kako lepo je gledati spuscene golfe GTI ko te ne more prehiteti:))
vzdrzevanje; ni ali pa je drago kolikor za koga; masine so vecinoma ze vse stare zato je vedno kaj "narobe", ponavadi so to manjse napake ki jih kaksen domaci mehankar hitro popravi, poraba je; ko sparam 7.5l, povprecna 10l, dirkanje 13-14l.
ce bos kupoval glej na sklopko, glede turbine ne mores nic, no ja ce se iz auspuha vali moder dim bodo vetrnice kmalu sle v PM, poglej pokrovcek olja ce je gor kaj "majoneze" pomeni da blok pusca in vanj vdira voda -bejz stran od avta. pa tezko, zelo zelo tezko bos nasel v sloveniji se dober avto, tudi v evropi jih je malo. jaz svojega najbrz ne bom nikoli prodal, trenutno pa ga cenim na vsaj 600k SIT (`90, 155k prevozenih)
zanimivost; avto je leta 90 nov stal 26.000 dem, prijatelj je leta 92 kupil dve leti starega in zanj odstel 25.000 dem.
Diso; velik, tezak in temu primeren avto se se kako hitro lahko pelje po ovinkih. primer s petico (700kg, 120KM) jaz na nekem ovinku (gorjanci) ne morem cez 120kmh, BMW 850 (1680kg, 286KM) na istem ovinku pelje 170kmh!!
Po dokaj dolgem iskanju sem nasel model ki sem ga iskal in sicer ima "samo" 85 kw ter po tovarniskih podatkih 7.1 s do sto:) Skoljka je spredaj in zadaj popolnoma neposkodovana, zaleten in menjan je bil sprednji desni blatnik. menjal sem sklopko - tezko ker je potrebno razstaviti celo masino. to je pa tudi vse.
olja zre "relativno" malo, relativno zato ker je po tovarniskih itak treba na vsakih 5000km menjati olje. dolivam ga cca. liter na 2000 km. sicer pa je vse odvisno od nacina voznje. Masino vedno na mestu grejem vsaj minuto, ne zlorabljam turbine dokler se voda ne segreje vsaj na 60 st. C (2. crtica). Ko pripeljem domov avta zaradi mazanja turbine ne ugasnem vsaj se dve minuti.
Potrgal sem dol vse neoriginalne nalepke turbo,... in ni cisto nic predelan. ceprav se bo tezko zadrzati, bom avto ohranil ORIGINAL. se pravi nic dodatnih nizanj, nic neoriginalnih sportnih filtrov, nic predelovanja turbine. avto mora ostati original. ceprav z malo dela in stroski (pritisk turbine + filter + potrebne predelave) dobim ven 160-165 konjev, pospesek okoli 6 s ter koncno 230kmh.
zmogljivosti? Lj-Bled 21min 54s, Metlika-NM (cez Gorjance) 13 min
zaradi turbine je sportna voznja kar precej drugacna kot v drugih "sodobnejsih" avtomobilih. vklaplja se pri 3000 rpm oz. po potrebi prej (klanec, pedal do konca dol). v obmocju do 3000 rpm se vozi kot campus potem pa se mu dobesedno utrga. avtomobilcek postane precej zivcen in treba ga je krotiti. hehe kako lepo je gledati spuscene golfe GTI ko te ne more prehiteti:))
vzdrzevanje; ni ali pa je drago kolikor za koga; masine so vecinoma ze vse stare zato je vedno kaj "narobe", ponavadi so to manjse napake ki jih kaksen domaci mehankar hitro popravi, poraba je; ko sparam 7.5l, povprecna 10l, dirkanje 13-14l.
ce bos kupoval glej na sklopko, glede turbine ne mores nic, no ja ce se iz auspuha vali moder dim bodo vetrnice kmalu sle v PM, poglej pokrovcek olja ce je gor kaj "majoneze" pomeni da blok pusca in vanj vdira voda -bejz stran od avta. pa tezko, zelo zelo tezko bos nasel v sloveniji se dober avto, tudi v evropi jih je malo. jaz svojega najbrz ne bom nikoli prodal, trenutno pa ga cenim na vsaj 600k SIT (`90, 155k prevozenih)
zanimivost; avto je leta 90 nov stal 26.000 dem, prijatelj je leta 92 kupil dve leti starega in zanj odstel 25.000 dem.
Diso; velik, tezak in temu primeren avto se se kako hitro lahko pelje po ovinkih. primer s petico (700kg, 120KM) jaz na nekem ovinku (gorjanci) ne morem cez 120kmh, BMW 850 (1680kg, 286KM) na istem ovinku pelje 170kmh!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gorenc ()
diso ::
sam si kriv. saj si rekel da ni petica nič predelana
BMW 850 je narejen, da se z njim pelješ 300, pri vožnji skozi ovinke je pomembno tudi koliko moči in navora ima motor v avtu
poskušaj se skozi tisti ovinek peljati s kakšnim dizelskim karavanom ki ima normalno višino pa povej kako hitro si se peljal
pa še treba je znat peljat skozi ovinek. če bi bilo vse odvisno od avtomobilov bi bili prvaki v dirkaških špotrih znani že vnaprej
BMW 850 je narejen, da se z njim pelješ 300, pri vožnji skozi ovinke je pomembno tudi koliko moči in navora ima motor v avtu
poskušaj se skozi tisti ovinek peljati s kakšnim dizelskim karavanom ki ima normalno višino pa povej kako hitro si se peljal
pa še treba je znat peljat skozi ovinek. če bi bilo vse odvisno od avtomobilov bi bili prvaki v dirkaških špotrih znani že vnaprej
R0K ::
hehe kako lepo je gledati spuscene golfe GTI ko te ne more prehiteti:))
tega pa nemoreš trdit !! ni šans da se ti z svojo 5 peleš mimo Golfa IV GTI !
tega pa nemoreš trdit !! ni šans da se ti z svojo 5 peleš mimo Golfa IV GTI !
R0K ::
diso : seveda pa je zelo važna tudi šasiji in nenazadnje tudi na katira kolesa ima pogon....tudi Audi-ji TT (letniki od 1999) so mel GROMOZANSKE probelme ker mu je pri 150kmh na ovinku rit avtomobila praktično odneslo iz ovinka in je blo fula nesreč.....k sreči so z Qauttrojem (4x4) in z tistim spojlerjem odzad to zelo izbolšali....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 58863 (9540) | hojnikb |
⊘ | Astra K 1.6T 200 - lučka za motor (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17304 (13433) | hojnikb |
» | Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 39413 (29528) | energetik |
» | Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 41413 (40001) | krneki0001 |
» | Nočno dirkanje okoli Ljubljane(obvoznica) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8291 (6296) | BigFoot |