Forum » Loža » kateri avtocic
kateri avtocic
undefined ::
Heh, jaz mislim, da petico rado odnese na ovinkih, še posebej tole Turbo izvedenko... poznam eno, ki je tako stolkla navaden R5 Campus na ovinku... flipped over.
Boky ::
TT-ju je rit zacelo zanasati, ce si v ovinku spustil gas.
Drugace pa kolega gledal enkrat na TV kak je bil ta manever izveden z TT-jem in mondeom. TT-ju je rit cisto zavrtelo, docim je mondeo brez tezav poiskus prezivel brez spodletele riti.
Kar se tice izbolsav, se mi zdi da so vsi TT-ji dobili ESP in ce me spomin ne vara so jim malce obtezili zadek, nisem pa 100%.
Drugace pa kolega gledal enkrat na TV kak je bil ta manever izveden z TT-jem in mondeom. TT-ju je rit cisto zavrtelo, docim je mondeo brez tezav poiskus prezivel brez spodletele riti.
Kar se tice izbolsav, se mi zdi da so vsi TT-ji dobili ESP in ce me spomin ne vara so jim malce obtezili zadek, nisem pa 100%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boky ()
moby-dick ::
Ok kr se tko vneto mente o avtomobilih tud mene neki zanima.Načrtujem nakup novega avtomobila in ker mi je Ford Focus všeč me zanima kaj imate za ta avto kaj povedat.Vzel bi sicer 1.6 litrski motor ter tja do 3.000.00 sit.A ga kdo mogoče ima ? Komentarji, pripombe....plizzz..
Hear me out...
Mercier ::
A ni mondeo na sprednji pogon? Kak bi mu lahk spodnašalo rt.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mercier ()
TylerDurden ::
Alfa romeo 155 V6 martini racing ali pa lancia delta turbo integrale HF. to so avtomobili za dirkat po cesti, ne pa razna corsa in opel jajca. In guess what, oboje dobiš za cca. 800 k SIT.
Jaz si tankam avto sam, tako da vozim Alfo 33 z 1.3 motorjem (mal spoščena, drugač pa čist family seda), imam pa soseda, ki ima lupota 1.4 16V z športnim filtrom in auspuhom in ne vem še š čim, pa se mi vsakič, ko ga prehitim prikrade nasmešek na ustnice.
Pa še nagradno vprašanje, kateri avtomobili imajo bokser motorje. Alfa Romeo, Porsche pa Subaru Impreza WRC so najbolj znani. They know why.
Jaz si tankam avto sam, tako da vozim Alfo 33 z 1.3 motorjem (mal spoščena, drugač pa čist family seda), imam pa soseda, ki ima lupota 1.4 16V z športnim filtrom in auspuhom in ne vem še š čim, pa se mi vsakič, ko ga prehitim prikrade nasmešek na ustnice.
Pa še nagradno vprašanje, kateri avtomobili imajo bokser motorje. Alfa Romeo, Porsche pa Subaru Impreza WRC so najbolj znani. They know why.
Let\'s make some soap ...
DrSergioDJ ::
TylerDurden: Ja, sem imel v mislih tud 155 Q4, sam kaj, k je njih cena mal visoka ( to k sm gledu, je 1M sit, pa je kr ohranjena, manj se ne splaca dat ), pol mas pa se znane probleme z alfami (elektrika al kaj the fuck majo ze alfe; prevec tega berem, pa vse pomesam,... hehe ), tko da...bo kr Tipo ostal.
...
R0K ::
TylerDurden : ne žali Corse če nimaš pojma o avtih ! sploh pa "Alfa romeo 155 V6 martini racing " ne moreš primerja z Corso ampak recimo z Opel Astra Coupe Turbo ki pusti tvojo Alfo daleč zadaj...
undefined ::
Recenzije različnih tipov avtov in uporabniške izkušnje z njimi (res velika izbira) lahko prebirate tukaj.
Loki ::
Med gledanjem Hitrih in drznih sem se navdusil nad neonkami pod karoserijo.
Kaj si o tem mislite tukaj in ali jih kdo ze ima?
Kaj si o tem mislite tukaj in ali jih kdo ze ima?
I left my wallet in El Segundo
undefined ::
Pomoje se bom jaz kar odoločil za eno poceni varianto R5 1.4 GTS. Za Turbo izvedenko slišim ogromno slabih stvari (pokvarljivost, ogromni stroški popravljanja, večja poraba goriva, večje tresenje, velika nestabilnost na ovinkih...), edina prednost pa hitrost. V tem primeru pa hitrost pri meni ne zmaga, zaradi večjega števila negativnosti. Bo že 1.4 moral zadostovati zaenkrat.
gorenc ::
jaz ne vem o kaksnih nestabilnostih na ovinkih govorite? Petica turbo ima izjemno podvozje in ce je avto nestabilen so moznosti tri;
1. slabe gume (beri; semperit niso zakon)
2. zanic amortizerji
3. slab voznik
seveda se avto zdi komu nestabilen ko sredi ovinka brez obcutka pohodi gas in se vklopi turbina. zapomnite si; avto zacne limati na sedez nad 3000rpm, nad 4300 se mu dobesedno utrga.
ko se sredi ovinka ustrasis in spustis gas naredis najslabse mogoce v tistem trenutku.
fantje turbo casi so mimo, taksni avtomobili so kot pravi sportniki bili brez abs, TC in raznih sodobnih pomagal.
saj vsi radi citirate Nikija Laudo; "danes, v casu elektronskih pomagal zna vsaka opica voziti tak avto (bolid F1)" pa nocem s tem nikogar uzaliti, ampak to se kako velja tudi za sodobne avtomobile.
1. slabe gume (beri; semperit niso zakon)
2. zanic amortizerji
3. slab voznik
seveda se avto zdi komu nestabilen ko sredi ovinka brez obcutka pohodi gas in se vklopi turbina. zapomnite si; avto zacne limati na sedez nad 3000rpm, nad 4300 se mu dobesedno utrga.
ko se sredi ovinka ustrasis in spustis gas naredis najslabse mogoce v tistem trenutku.
fantje turbo casi so mimo, taksni avtomobili so kot pravi sportniki bili brez abs, TC in raznih sodobnih pomagal.
saj vsi radi citirate Nikija Laudo; "danes, v casu elektronskih pomagal zna vsaka opica voziti tak avto (bolid F1)" pa nocem s tem nikogar uzaliti, ampak to se kako velja tudi za sodobne avtomobile.
undefined ::
>jaz ne vem o kaksnih nestabilnostih na ovinkih govorite?
To, da te okrog preobrne pri večji hitrosti - flip over. Zgodilo se je že navadnim Campus petkam.
To, da te okrog preobrne pri večji hitrosti - flip over. Zgodilo se je že navadnim Campus petkam.
gorenc ::
obrne se tudi Mclaren F1, tudi to se je ze zgodilo
kolega je v petici obrnilo ko je imel spredaj leto dni stare michelinke zadaj pa 3 mesece stare semperitke. semperitke so izgubile obrijem in avto je sel v drevo, z bokom:)
kolega je v petici obrnilo ko je imel spredaj leto dni stare michelinke zadaj pa 3 mesece stare semperitke. semperitke so izgubile obrijem in avto je sel v drevo, z bokom:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gorenc ()
Boky ::
NekoIme saj pa TT ima tudi prednji pogon( razen tistih ki imajo 4-kolesnega).
moby-dick check THIS.
Focus je po moje dobra izbira. V svojem razredu naj bi imel najbolse podvozej)(ce ga alfa 147ni prehitela).
moby-dick check THIS.
Focus je po moje dobra izbira. V svojem razredu naj bi imel najbolse podvozej)(ce ga alfa 147ni prehitela).
R0K ::
ok..eno vprašanje za vse tiste ki si mislite nabavt kake R5 pa Tipote pa to :
.....kaj boste z takimi avti pozimi ? lahek, spredn pogon - bote obtičal v vsakem hribu......? takšni avti so pomoje samo še za kako dokazovanje kdo ma več jajc poleti po kakih cestah....tašni avtomobili so odslužili svojo dobo in niso več varni sploh...
.....kaj boste z takimi avti pozimi ? lahek, spredn pogon - bote obtičal v vsakem hribu......? takšni avti so pomoje samo še za kako dokazovanje kdo ma več jajc poleti po kakih cestah....tašni avtomobili so odslužili svojo dobo in niso več varni sploh...
R0K ::
ja res je Tipo še ni tako slab (oz. nima problemov), vprašanje je blo bolj namenjeno za kupce R5...
undefined ::
ROK, če imaš keš, ti kar pošlji na moj tekoči račun, pa bom zagotovo kupil kaj boljšega, magar tistga Forda Focus '98.
DrSergioDJ ::
ja, to pa ze mogoce. Lih sm dans vidu pr enmu v garazi, k so neki rihtal eno rdeco R5 Turbo makino slin..slin
...
R0K ::
IceMan : vem ja ... samo mores gledat da bo to avto samo za poleti...drgače lohk pa še vseendobiš za 500-600k sit recimo opel Astro, ki je zame veliko bolj zgleden avtomobil kot pa recimo R5...
...mam eno vprasanje : a so te R5 Turbo izvedenka res zgledale takole, ali je to samo neka predelava ?
...mam eno vprasanje : a so te R5 Turbo izvedenka res zgledale takole, ali je to samo neka predelava ?
Mercier ::
Zanima me, kak je s tem zanašanjem.
Avte na zadnji pogon zanaša zadaj, one na sprednji pa spredaj, ne?
V kakem primeru se zgodi obratno?
Avte na zadnji pogon zanaša zadaj, one na sprednji pa spredaj, ne?
V kakem primeru se zgodi obratno?
[BISI] ::
Hej! Pa opel ni avto... Ajd, Corsa se, Astra pa res ne. Ne si Astre kupit.
(Govorim glede izgleda.)
(Govorim glede izgleda.)
Loki ::
Opel astra coupe je za moje pojme cist lep avto, se posebej znizan ter z spojlerji (glej v avto-katalogu opel-irmscher).
slika, ceprav je bila v avto-katalogu se ena lepsa, a mi je ni uspelo dobiti (ne razumem ravno dobro nemsko).
slika, ceprav je bila v avto-katalogu se ena lepsa, a mi je ni uspelo dobiti (ne razumem ravno dobro nemsko).
I left my wallet in El Segundo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loki ()
R0K ::
tako je ! z spojlerji, malo spuščena, lite felge in zgleda zelo kul ! res je pa da jo tut kr plačaš (navadna je že okol 35k dem)....samo ima pa elektronsko omejeno hitrsot na 250kmh in 140konjev kar pa tudi ni kar tako...
Brane2 ::
Jaz mam že precej zjahano Astro, ki je tud nisem vzel za dirkanje.Z mašino 75 km se da vozit 170-180 in to je to. Za slednje mam tud opravljeno meritev ljubljanske polcije na obvoznici
Se mi je ful mudil na poslovni sestanek, na kerga sem pol eno uro prepozno pršu- z avtobusom...
Po drug stran pa, če tega ne bi blo, bi pač moru verjet števcu, ki ni kalibriran in ne bi mel uradnih podatkov...
Da se razumemo, to izkušnjo štejem kot napako, pa ne zato, ker so me ujel.
Hočem reč, za avto sem dal >12KDEM in ni blo videt, da bi se napeu. Ker sem ga kupu pri Trobcu, je bil cca. 500DEM več kot drugje ampak tip ga je vzdrževal in Trobec je znan kot soliden, zato sem šou u to.
Po dveh letih lahko rečem, da sem z Astro zadovoljen, glede na to kaj sem počel z njo, je zelo lepo preživela, ni pa to avto za dirkanje, čeprav se rada hitreje kotali in rada potegne. Predvsem nima karoserije, bremz in spodnjega ustroja za take stvari.
Sem v preteklih letih dal skoz nekaj nesreč (nikoli kriv, večinoma v vlogi potnika) in mi ni do tega, da bi to SPLOH ŠE KDAJ gledu...
Kar se hitrosti tiče je lahko povsem O.K. na relacijah, če maš dober avto in če si res izkušen voznik na dobri cesti, vendar ne 250 na uro-takih voznikov ni...
Energije pri hitri vožnji so take, da moraš bit praktično 100% ziher vase in v avto, to pa pri stvareh, ki niso res solidne in redno vzdrževane nikol ne moreš bit...
Če maš srečo, boš u kakem ovinku umru ti. Če je nimaš, boš skriplal koga druzga, po možnosti otroka, ki se je namenu u šolo (Murphy).
Glede na povprečno starost tukaj štekam erotične sanje folka, sam mislim, da ste maaaajčkenu zašli.
Za nikakršne dnarje bi radi divjal okrog...
Se mi je ful mudil na poslovni sestanek, na kerga sem pol eno uro prepozno pršu- z avtobusom...
Po drug stran pa, če tega ne bi blo, bi pač moru verjet števcu, ki ni kalibriran in ne bi mel uradnih podatkov...
Da se razumemo, to izkušnjo štejem kot napako, pa ne zato, ker so me ujel.
Hočem reč, za avto sem dal >12KDEM in ni blo videt, da bi se napeu. Ker sem ga kupu pri Trobcu, je bil cca. 500DEM več kot drugje ampak tip ga je vzdrževal in Trobec je znan kot soliden, zato sem šou u to.
Po dveh letih lahko rečem, da sem z Astro zadovoljen, glede na to kaj sem počel z njo, je zelo lepo preživela, ni pa to avto za dirkanje, čeprav se rada hitreje kotali in rada potegne. Predvsem nima karoserije, bremz in spodnjega ustroja za take stvari.
Sem v preteklih letih dal skoz nekaj nesreč (nikoli kriv, večinoma v vlogi potnika) in mi ni do tega, da bi to SPLOH ŠE KDAJ gledu...
Kar se hitrosti tiče je lahko povsem O.K. na relacijah, če maš dober avto in če si res izkušen voznik na dobri cesti, vendar ne 250 na uro-takih voznikov ni...
Energije pri hitri vožnji so take, da moraš bit praktično 100% ziher vase in v avto, to pa pri stvareh, ki niso res solidne in redno vzdrževane nikol ne moreš bit...
Če maš srečo, boš u kakem ovinku umru ti. Če je nimaš, boš skriplal koga druzga, po možnosti otroka, ki se je namenu u šolo (Murphy).
Glede na povprečno starost tukaj štekam erotične sanje folka, sam mislim, da ste maaaajčkenu zašli.
Za nikakršne dnarje bi radi divjal okrog...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
R0K ::
sej jst sm hotu povedat samo to, da bo končna hitrost (mogoče ma R5 turbo bolše pospeške) skor ista, avto je bolj varen (pri kai opel Astri 91, 92 že lohk dobiš kej dodaten opreme kar lohk pri R5 samo sanjaš) pa še opli so trpežni .... dokaz Brane2.....pa R5 turbo ki je naterana do konca ti bo veliko prej crknla kot pa kakšna astra 1.6 ....
Boky ::
NekoIme tako kot ti pravis se dogaja pri pospesevanju. TT-ju je odnasalo rit, pri spucanjo noge s plina pri hitrih ovinkih(130km/h in vec).
TylerDurden ::
Mene samo zanima, a si ti ROK slučajno mislu pri zavorni poti, da se opel mal dlje naprej odpelje od alfe, ker jaz se druge primerjave, v kateri bi tvoja trditev (opel pusti alfo odzadi) držala res ne spomnim.
INFORMATIVNA CENA ZA TIPO 2.0 i.e. 6500DEM, let 93., lastnik nek hokejist z Jesenic, končna hitrost 240 km/h po števcu (vidu na lastne oči), poraba mestna 11 L, avtocesta 8 - 9 L, dirkanje 13 L, tipo je imel še remus izpuh ter spojlerje, pragove, alu platišča, centralno, šibedah
INFORMATIVNA CENA ZA TIPO 2.0 i.e. 6500DEM, let 93., lastnik nek hokejist z Jesenic, končna hitrost 240 km/h po števcu (vidu na lastne oči), poraba mestna 11 L, avtocesta 8 - 9 L, dirkanje 13 L, tipo je imel še remus izpuh ter spojlerje, pragove, alu platišča, centralno, šibedah
Let\'s make some soap ...
R0K ::
Brane2 : vendar ne 250 na uro-takih voznikov ni
....vrjem da so....mam dokaz....lohk ti poslem sliko k jo je od moja atija kolega z fotoaparatom posnal ko sta se v Nmečiji pelala z Audi-jem A8 4.2 quattrojem 285kmh! .... sam bi mogu sliko nekje skenirat, ker ni blo slikano z digitalcem....
....vrjem da so....mam dokaz....lohk ti poslem sliko k jo je od moja atija kolega z fotoaparatom posnal ko sta se v Nmečiji pelala z Audi-jem A8 4.2 quattrojem 285kmh! .... sam bi mogu sliko nekje skenirat, ker ni blo slikano z digitalcem....
R0K ::
TylerDurden : a si se ti že kdaj pelal sploh z kakšnim Oplom ? ....aja, ok nisi še se.....zato ne govor neumnosti....lahko ti izbrskam nekaj testov tvoje Alfe in moje Astre in boma vidla, da kvasiš neumnosti....
Brane2 ::
ROK:
>Brane2 : vendar ne 250 na uro-takih voznikov ni
>....vrjem da so....mam dokaz....lohk ti poslem sliko k >jo je od moja atija kolega z fotoaparatom posnal ko >sta se v Nmečiji pelala z Audi-jem A8 4.2 quattrojem >285kmh! .... sam bi mogu sliko nekje skenirat, ker ni >blo slikano z digitalcem....
Ne sprašujem se o tem, ali se folk pelje tok hitr.
Govorim o tem, da se folk glede na psihofizične NE BI SMEL voziti tok hitr.
Pri avtu je nevarno to, ker nimaš feedbacka. Delas ko črnc in si kups super avtomobilček, ki dela vse namesto tebe, sam poriva še ne blond avtoštopark.
Avto dela vse in ti si CAR, dokler enkrat nisi car, ampak takrat je ponavad že prepozno.
Ti veš, kako bi se tvoja kišta morala obnašati v ovinku, ki si ga prepelju že 100x, ker kao "čutiš cesto". Ne zavedaš pa se, da te od pravega občutka loči kar nekaj mehanike in sklopov, ki naj bi povečali udobje vožnje.
Kar naenkrat ti u ovinku bicikli zgubijo stik s podlago in tebi vse te naprave ODPOVEDO. Naenkrat si sam v kovinski piksni, ki nemočno drsi po podlagi....
Vsi ABS-i in ostale pizdarije imajo svojo vrednost, vendar ne če si stroj preforsiral tako, da so odpovedal...
Cajta do udarca maš recimo sekundo ali dve in nobenih izkušenj, predvsem pa ne utreniranih refleksnih reakcij, ki bi te (mogoče) potegnile ven u danem času ali poiskale sprejemljiv kompromis...
S tem je isto kot s karatejem in ostalimi motoričnimi stvarmi, ki zahtevajo hitrost. Teorija sama ne pomaga. Rabiš milijonkrat ponovljeno prakso, ki jo maš "v kosteh". Ko jo rabiš, prileti iz tebe refleksno, še preden bi se zavestno usral...
To pa zahteva DOLGE treninge in ponavljanja v varni okolici...
Tud jaz mam znanca, ki je z (jasno fotrovo) Vectro pičil 180 po cesti, kjer je omejitev IIRC 40.
Pa saj takih pacientov je kar dost, se niti ozirat ne rabiš preveč okrog, žalostno je, da se tu pa tam najde tud kak policaj...
Morš videt kdaj, kaj se zgodi, tip se kdo spiči pri recimo 180 in to takrat, ko je še "sveže" ne pa pol ko že polovico pospravjo...
>Brane2 : vendar ne 250 na uro-takih voznikov ni
>....vrjem da so....mam dokaz....lohk ti poslem sliko k >jo je od moja atija kolega z fotoaparatom posnal ko >sta se v Nmečiji pelala z Audi-jem A8 4.2 quattrojem >285kmh! .... sam bi mogu sliko nekje skenirat, ker ni >blo slikano z digitalcem....
Ne sprašujem se o tem, ali se folk pelje tok hitr.
Govorim o tem, da se folk glede na psihofizične NE BI SMEL voziti tok hitr.
Pri avtu je nevarno to, ker nimaš feedbacka. Delas ko črnc in si kups super avtomobilček, ki dela vse namesto tebe, sam poriva še ne blond avtoštopark.
Avto dela vse in ti si CAR, dokler enkrat nisi car, ampak takrat je ponavad že prepozno.
Ti veš, kako bi se tvoja kišta morala obnašati v ovinku, ki si ga prepelju že 100x, ker kao "čutiš cesto". Ne zavedaš pa se, da te od pravega občutka loči kar nekaj mehanike in sklopov, ki naj bi povečali udobje vožnje.
Kar naenkrat ti u ovinku bicikli zgubijo stik s podlago in tebi vse te naprave ODPOVEDO. Naenkrat si sam v kovinski piksni, ki nemočno drsi po podlagi....
Vsi ABS-i in ostale pizdarije imajo svojo vrednost, vendar ne če si stroj preforsiral tako, da so odpovedal...
Cajta do udarca maš recimo sekundo ali dve in nobenih izkušenj, predvsem pa ne utreniranih refleksnih reakcij, ki bi te (mogoče) potegnile ven u danem času ali poiskale sprejemljiv kompromis...
S tem je isto kot s karatejem in ostalimi motoričnimi stvarmi, ki zahtevajo hitrost. Teorija sama ne pomaga. Rabiš milijonkrat ponovljeno prakso, ki jo maš "v kosteh". Ko jo rabiš, prileti iz tebe refleksno, še preden bi se zavestno usral...
To pa zahteva DOLGE treninge in ponavljanja v varni okolici...
Tud jaz mam znanca, ki je z (jasno fotrovo) Vectro pičil 180 po cesti, kjer je omejitev IIRC 40.
Pa saj takih pacientov je kar dost, se niti ozirat ne rabiš preveč okrog, žalostno je, da se tu pa tam najde tud kak policaj...
Morš videt kdaj, kaj se zgodi, tip se kdo spiči pri recimo 180 in to takrat, ko je še "sveže" ne pa pol ko že polovico pospravjo...
R0K ::
ja sej zato pa jst predlagam Astro ker je varnejša od R5 ... že po keresoriji je čist drgač zasnovana....bolj varno seveda....
....aja da neoš mislu da je moj oče divjak.....on že prodaja avtomobile skor 10 let in se kdaj pa kdaj s kako "živalco" mal spusti po kakih nemških 3-4 pasovnicah.....
.....se pa strinjam da moreš svoj avto dobro poznat/ga obvladat, da se spučaš po kakih cestih nad omejitvijo oz. prehitevaš v škarje, itd...
....aja da neoš mislu da je moj oče divjak.....on že prodaja avtomobile skor 10 let in se kdaj pa kdaj s kako "živalco" mal spusti po kakih nemških 3-4 pasovnicah.....
.....se pa strinjam da moreš svoj avto dobro poznat/ga obvladat, da se spučaš po kakih cestih nad omejitvijo oz. prehitevaš v škarje, itd...
DrSergioDJ ::
Brane2: ja, sej, zato pa avta ne preteras, ker nekak poznas svoje in njegove sposobnosti, ne? Mislim, v teh 6-7 mescih, k mam izpit, sm se na matkinga leona 1.4 75KM tok navadu, da me ne more vec sploh presenetit. Ker dejansko vem kok zmore in kje in vse te malenkosti... Tko bo pac tud z novim avtom. Postopoma vse vec in vec...dokler pac ne vidis, da vec ni vec varno.
...
Brane2 ::
drSergio:
Te stvari vsaj pri meni niso ble linearne, ozirma je preveč šuma v njih, da bi jih ti lahko varno naštelu.
Ovinki pridejo in grejo in najbolj nevarno je tam, kjer misliš že, da vse že poznaš.
Kaka cisterna na kritičnem mestu spusti litrček olja prejšnji dan in stvari postanejo bistveno drugačne..
Se mi je ža parkrat zgodil par neprijetnih stvari, outcome je bil stvar čiste sreče.
Pa ne, da zdaj glumim meniha, sam pravim, da je inventura zadnjih par let pokazala, da se to ne splača in to iz mnogo več ko enga zornega kota.
BTW: Zamenju sem že 6 amortizerjev (namesto originalov dal Monroe plince) v zadnjih manj kot 3 letih, zdej me pa že čaka generalka, ki bo verjetno pršla 300kSIT z ostalimi pizdarijami, pa še nimam 150 Mm...
Preglasna Mettalica je povzročla, da sem se pred več ko letom premočno dotaknil šlepkljuke nekoga in sem poškodoval nekaj manjših stvari. Zamenju sem vse, razen neoprenskih odbijačev, ko so sedaj počeni, pa okrasna maska pa še kaj bi se našlo...
Skratka, stroški nabave se lahko utopijo v "cost of ownership". Če se bodo, je odvisno od tebe.
Prevožen kilometer te lahko stane 2x benz, lahko pa tud 4x in več...
Te stvari vsaj pri meni niso ble linearne, ozirma je preveč šuma v njih, da bi jih ti lahko varno naštelu.
Ovinki pridejo in grejo in najbolj nevarno je tam, kjer misliš že, da vse že poznaš.
Kaka cisterna na kritičnem mestu spusti litrček olja prejšnji dan in stvari postanejo bistveno drugačne..
Se mi je ža parkrat zgodil par neprijetnih stvari, outcome je bil stvar čiste sreče.
Pa ne, da zdaj glumim meniha, sam pravim, da je inventura zadnjih par let pokazala, da se to ne splača in to iz mnogo več ko enga zornega kota.
BTW: Zamenju sem že 6 amortizerjev (namesto originalov dal Monroe plince) v zadnjih manj kot 3 letih, zdej me pa že čaka generalka, ki bo verjetno pršla 300kSIT z ostalimi pizdarijami, pa še nimam 150 Mm...
Preglasna Mettalica je povzročla, da sem se pred več ko letom premočno dotaknil šlepkljuke nekoga in sem poškodoval nekaj manjših stvari. Zamenju sem vse, razen neoprenskih odbijačev, ko so sedaj počeni, pa okrasna maska pa še kaj bi se našlo...
Skratka, stroški nabave se lahko utopijo v "cost of ownership". Če se bodo, je odvisno od tebe.
Prevožen kilometer te lahko stane 2x benz, lahko pa tud 4x in več...
DrSergioDJ ::
kaj pa kej nissani? A kdo kej ve o njih? Predvsem o 200sx 1.8 Turbo ma zadovoljivih 124kw oz. cca. 170 konjev
...
TylerDurden ::
ROK: Astra coupe turbo is claimed to have a top speed of 245 km/h.
phehehehe, in tole mi ti daš primerjat z alfico, da niti ne omenjam integralke. Sploh pa top speed ni nikakršna postavka, ker bi težko našel progo, kaj šele cesto, kjer bi se peljal tako hitro, važen je cornering ter pospeški.
:
1. govorili smo o avtomobilih do 8K DEM
2. ALFA je boljša v vseh karakteristikah
3. dokler astra pride do 3k obratov, kjer se vklopi turbo, je alfa z svojim navorom že ohoh naprej
4. v Sloveniji obstaja firma, ki vdeluje turbine v bencinarje, konkretno tudi v 155 V6, kar ji doda dodatnih 80 konjskih sil, tako da jih ima po posegu 290. In potem se gremo lahko šele primerjat, ko imamo dva podobna motora, pa da vidimo katera tovarna več stisne iz svojega
Lepota pa je individualna stvar, na podlagi katere ne moreš trdit da je nek avto pač boljši, ker je tebi lepši. meni osebno so stare alfe zakon, starejše kot so, lepše so.
phehehehe, in tole mi ti daš primerjat z alfico, da niti ne omenjam integralke. Sploh pa top speed ni nikakršna postavka, ker bi težko našel progo, kaj šele cesto, kjer bi se peljal tako hitro, važen je cornering ter pospeški.
:
1. govorili smo o avtomobilih do 8K DEM
2. ALFA je boljša v vseh karakteristikah
3. dokler astra pride do 3k obratov, kjer se vklopi turbo, je alfa z svojim navorom že ohoh naprej
4. v Sloveniji obstaja firma, ki vdeluje turbine v bencinarje, konkretno tudi v 155 V6, kar ji doda dodatnih 80 konjskih sil, tako da jih ima po posegu 290. In potem se gremo lahko šele primerjat, ko imamo dva podobna motora, pa da vidimo katera tovarna več stisne iz svojega
Lepota pa je individualna stvar, na podlagi katere ne moreš trdit da je nek avto pač boljši, ker je tebi lepši. meni osebno so stare alfe zakon, starejše kot so, lepše so.
Let\'s make some soap ...
DrSergioDJ ::
TylerDurden: firma, ki vgrajuje turbote?? Prvic cujem za kaj takega pri nas. Mi lahko poves kaj vec o tem ( magar na email )
hvala
hvala
...
Cosmo ::
DrSergioDj: Kolk cajta ze mas izpit? Sodec po tvojem profilu manj kot 12 mesecev, pa ze sanjas o >170 KM in astronomskih hitrostih...daj clovek - get real ce hoces docakat neko starost.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.
DrSergioDJ ::
7 mescov.... vem, da je ¸170km velik ( dejansko mogoce prevec zame ), sam, sej ni nujno, da jih je tok. sej sm napisu, da bi rad na 100jih mel, tko da men jih ze 105 odgovarja sam, bi pa rad enkrat furu tud kej tazga, z 150+ konji
...
R0K ::
ja za kaj takega da se boš lahko pa pelal BP 200 in z več kt 150konji boš mogole pa še vrjetno počakat še na enega božička :)
Alfa ::
Diso:
Ne bodi preveč pameten.
V dirkaških športinh zmaguje tehnika v vozilu. V formuli zmaga boljši bolid, pri rallyu pa ima sicer velik upliv dirkač, a še vedno so glavni problem odstopi na dirkah zaradi okvar na vozilu.
Glede tistega pametnega stavka:
nisem še šlišal da bi se lahko velik in okoren avto hitro peljal po ovinkih. fizikalna zakonitost nam pove da ima težek avto zelo veliko centrifugalno silo, ki ga sili iz ovinka. iz tega razloga so dirkalni stroji oskubljeni odvečne teže.
Sedaj mi pa ti povej zakaj imajo dirkalni stroji spojlerje-da se ti poveča sila na tla, torej po domače da gume bolj primejo. Minimalna teža pa je zaradi pospeševanja ter zaviranja, za boljši oprijem pa imajo namesto teže spojlerje.
Vzemi katerokoli (normalno) limuzino s 150KM, ter primerjaj hitrost v ovinku napram petki, videl boš o čem govorim.Tudo medosna razdalja in višina težišča imata velik pomen.
No offence ampak a si imel tisti kadett ti, ali kak tvoj kolega.
Ne bodi preveč pameten.
V dirkaških športinh zmaguje tehnika v vozilu. V formuli zmaga boljši bolid, pri rallyu pa ima sicer velik upliv dirkač, a še vedno so glavni problem odstopi na dirkah zaradi okvar na vozilu.
Glede tistega pametnega stavka:
nisem še šlišal da bi se lahko velik in okoren avto hitro peljal po ovinkih. fizikalna zakonitost nam pove da ima težek avto zelo veliko centrifugalno silo, ki ga sili iz ovinka. iz tega razloga so dirkalni stroji oskubljeni odvečne teže.
Sedaj mi pa ti povej zakaj imajo dirkalni stroji spojlerje-da se ti poveča sila na tla, torej po domače da gume bolj primejo. Minimalna teža pa je zaradi pospeševanja ter zaviranja, za boljši oprijem pa imajo namesto teže spojlerje.
Vzemi katerokoli (normalno) limuzino s 150KM, ter primerjaj hitrost v ovinku napram petki, videl boš o čem govorim.Tudo medosna razdalja in višina težišča imata velik pomen.
No offence ampak a si imel tisti kadett ti, ali kak tvoj kolega.
diso ::
spojlerji samo pritiskajo avto k tlom, kar ni isto kot če bi bil avto težji. se pravi: večji ko je pritisk na tla, večja je torna sila med gumami in podjago, kasneje avto zdrsne s ceste. če pa je avto težji ga po eni strani bolj pritiska k tlom, ampak v ovinku ga zaradi večje centrifugalne sile tudi bolj rine iz ovinka
totimato ::
DrSergioDJ: Vsi japončki so dobri avtomobili, sploh če gledaš ceno. Prej sem imel Kio, ki je bila dovolj hitra, zelo malo pila in bila udobna - bolj kot fotrov Toledo.
Sploh so se mi folkzvagnovi avtomobili zamerili - za preveliko ceno dobiš premalo.
Glede Focusa (mislim, da je vpraševal za mnenje moby dick, nisem sigurn) pa sem čisto razočaran. Koliko avto izgleda simpatično od zunaj, toliko imaš v notranjosti plastikfantastik občutek. Moj šef ima karavana in so mu po 10 (!!!!) mesecih zrjavela 5 vrata!
Sicer je garancija naredila svoje, ampak, čaki malo - novi avto nima kaj rjaveti.
Pa tudi osnovna različica ima prešvoh mašino za avto takšnega cenovnega razreda - po mojem. Občutek vožnje v Focusu pa mu tudi ni všeč - lahko bi bilo bolj udobno. No, to slednje je samo moje mnenje.
lp
totimato
Sploh so se mi folkzvagnovi avtomobili zamerili - za preveliko ceno dobiš premalo.
Glede Focusa (mislim, da je vpraševal za mnenje moby dick, nisem sigurn) pa sem čisto razočaran. Koliko avto izgleda simpatično od zunaj, toliko imaš v notranjosti plastikfantastik občutek. Moj šef ima karavana in so mu po 10 (!!!!) mesecih zrjavela 5 vrata!
Sicer je garancija naredila svoje, ampak, čaki malo - novi avto nima kaj rjaveti.
Pa tudi osnovna različica ima prešvoh mašino za avto takšnega cenovnega razreda - po mojem. Občutek vožnje v Focusu pa mu tudi ni všeč - lahko bi bilo bolj udobno. No, to slednje je samo moje mnenje.
lp
totimato
krneki0001 ::
Jst mam R5GTTURBO pa nardim z enim tankom(40l) 550km. Avto ima pa narejeno generalno po 380.000km prevoženih kilometrih. Tko da ti avteki ne pijejo veliko. (vsaj moj ne).
Predlagam ti pa da si kupiš navaden avto in ga prvo voziš 2 do 3 leta in se naučiš vozit, potem pa 'šaltaj' na športen avto. Turbina je za začetnika preveč - 2 tedna pa boš mrtev al pa invalid - če pa to ne, boš pa vsaj brez avta, ker ga boš razsu.
Splača se ti kupit navadno R5 1,4 al pa kakega japonca - nikakor pa ne starih italjanskih škatel - preveč popravil zahtevajo da lahko z njimi noriš naokoli.
Servis za navadno R5 te pride 13k sit - za večje servise pa jst hodm kr u italijo pa na odpadu kupim za 300DEM celo mašino z menjalnikom - bolje celo masino menjat kot zamenjat dihtnge na mašini - menjava cele mašine je 45k(30k masina + 15k delo 3 ure brez avta) - menjava dihtnge na glavi je pa 42k sit (20k deli in 22k delo 2 dni brez avta).
LP
Nebivedu
PS kupi si kako hondico al pa petko pa jo zguraj do konca pol si pa kupi sportni avto!!!
Predlagam ti pa da si kupiš navaden avto in ga prvo voziš 2 do 3 leta in se naučiš vozit, potem pa 'šaltaj' na športen avto. Turbina je za začetnika preveč - 2 tedna pa boš mrtev al pa invalid - če pa to ne, boš pa vsaj brez avta, ker ga boš razsu.
Splača se ti kupit navadno R5 1,4 al pa kakega japonca - nikakor pa ne starih italjanskih škatel - preveč popravil zahtevajo da lahko z njimi noriš naokoli.
Servis za navadno R5 te pride 13k sit - za večje servise pa jst hodm kr u italijo pa na odpadu kupim za 300DEM celo mašino z menjalnikom - bolje celo masino menjat kot zamenjat dihtnge na mašini - menjava cele mašine je 45k(30k masina + 15k delo 3 ure brez avta) - menjava dihtnge na glavi je pa 42k sit (20k deli in 22k delo 2 dni brez avta).
LP
Nebivedu
PS kupi si kako hondico al pa petko pa jo zguraj do konca pol si pa kupi sportni avto!!!
krneki0001 ::
Sergio - kupi si en star subaru leone 4x4 pa se furaj po vsakem terenu pa ob vsakem vremenu - cena od 100 do 350k sit.
Sej se ga najbrž še spomniš kako se da vozt po lužah.
LP
Nebivedu
Sej se ga najbrž še spomniš kako se da vozt po lužah.
LP
Nebivedu
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59171 (9848) | hojnikb |
⊘ | Astra K 1.6T 200 - lučka za motor (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17426 (13555) | hojnikb |
» | Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 39517 (29632) | energetik |
» | Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 41433 (40021) | krneki0001 |
» | Nočno dirkanje okoli Ljubljane(obvoznica) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8325 (6330) | BigFoot |