Forum » Problemi človeštva » Popust za zaposlene pri SŽ
Popust za zaposlene pri SŽ
Matek ::
Že parkrat me je zbodlo, pa nisem nič napisal, danes pa bom. Zaposleni pri železnici in njihovi družinski člani imajo, kolikor je meni znano, cel kup nekih popustov pri koriščenju storitev železnice. Znanec recimo za letno karto plača malo več, kot bi sicer moral za mesečno (za nameček pa s štipendijo dobiva polne potne stroške), se vam zdi to korektno? Meni se ne, sicer še zdaleč ne zaradi omenjenega primera, da ne bo kdo mislil, da neko fovšijo zganjam, govorim čisto nasplošno. Hecno se mi zdi, ko so potem železnice obremenitev za državo in laufa podjetje z rdečimi številkami. Zdravniki morajo plačat zdravstveno zavarovanje kot vsi drugi, pa tut mesarji nimajo hrenovk zastonj. Take ostanke socializma bi bilo treba čimprej popucat. IMHO.
Kaj pa vi mislite?
Kaj pa vi mislite?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Brane2 ::
Železnica škriplje že dolgo časa,s amo mislim, da ne bi smeli delati sunkovitih sprememb.
Nekajj let nazaj so jih nekaj preoblikovali itd, kot jaz razumem stvari je sedaj v vsaj dveh kosih, nekako tako kot elektro.
Racionalen cilj je verjetno da jo preoblikujejo, ne pa da ubijejo podjetje.
IMHO je pri takih prehodih problem ravno ta vmesna faza, ko laufa še pol stvari po starem, pol pa po novem.
Vsakič, ko narediš korak, moraš preveriti a ni zaradi nejga kje kaj počilo, je kdo upravičeno po*izdil itd.
Mogoče so pa ti priboljški tisto, kar tam drži nekoga ob plači, za katero sicer ne bi bil pripravljen delati.
Tako pa imajo win-win situacijo. Personal dela, oni pa imajo s priboljški manj stroška kot bi jih imeli s povišanjem plač.
Je pa zahrbten odnos davkarije do tega. Če navaden smrtnik sklene tak deal s svojo firmo, hoče davkarija svoje tudi od tega.
Tebi-zaposlenemu ne more tvoje podejtje kar tako prodati nečesa po nabavni ceni. Oziroma ne brez plačila akontacije dohodnine (razlika se ti v splošnem šteje kot bonus k plači). Matr, saj firminega mobilca ne smeš uporabljat privat.
Razen seveda, če nisi SŽ. Ampak to IMHO ( če je prekršek, ne poznam detajlov) niti ni tak greh v primerjavi s tem, kar nam dela TK in še kje kdo.
Nekajj let nazaj so jih nekaj preoblikovali itd, kot jaz razumem stvari je sedaj v vsaj dveh kosih, nekako tako kot elektro.
Racionalen cilj je verjetno da jo preoblikujejo, ne pa da ubijejo podjetje.
IMHO je pri takih prehodih problem ravno ta vmesna faza, ko laufa še pol stvari po starem, pol pa po novem.
Vsakič, ko narediš korak, moraš preveriti a ni zaradi nejga kje kaj počilo, je kdo upravičeno po*izdil itd.
Mogoče so pa ti priboljški tisto, kar tam drži nekoga ob plači, za katero sicer ne bi bil pripravljen delati.
Tako pa imajo win-win situacijo. Personal dela, oni pa imajo s priboljški manj stroška kot bi jih imeli s povišanjem plač.
Je pa zahrbten odnos davkarije do tega. Če navaden smrtnik sklene tak deal s svojo firmo, hoče davkarija svoje tudi od tega.
Tebi-zaposlenemu ne more tvoje podejtje kar tako prodati nečesa po nabavni ceni. Oziroma ne brez plačila akontacije dohodnine (razlika se ti v splošnem šteje kot bonus k plači). Matr, saj firminega mobilca ne smeš uporabljat privat.
Razen seveda, če nisi SŽ. Ampak to IMHO ( če je prekršek, ne poznam detajlov) niti ni tak greh v primerjavi s tem, kar nam dela TK in še kje kdo.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Matek ::
Zanje se ne sekiram. Če imajo preveč denarja, je čisto njihova stvar. SŽ pa so državno podjetje, zato lahko kot davkoplačevalec pizdim, da so socialisti in naj racionalneje razpolagajo s sredstvi.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
zee ::
lahko bi se ukinilo. MMM se podpišem!
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Matek ::
Mogoče so pa ti priboljški tisto, kar tam drži nekoga ob plači, za katero sicer ne bi bil pripravljen delati.
Tako pa imajo win-win situacijo. Personal dela, oni pa imajo s priboljški manj stroška kot bi jih imeli s povišanjem plač.
S temle se strinjam - če oni tako prišparajo, ali pa če s tem dvignejo produktivnost delavcev, tako da se jim v končni fazi izplača, nimam čisto nič proti. Ampak resno dvomim, da bi zaposleni kaj bistveno manj delali brez teh bonitet.
Tako pa imajo win-win situacijo. Personal dela, oni pa imajo s priboljški manj stroška kot bi jih imeli s povišanjem plač.
S temle se strinjam - če oni tako prišparajo, ali pa če s tem dvignejo produktivnost delavcev, tako da se jim v končni fazi izplača, nimam čisto nič proti. Ampak resno dvomim, da bi zaposleni kaj bistveno manj delali brez teh bonitet.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
M-man ::
Dokler bo državno, se ne bo nihče s tem obremenjeval. Ko bo pa nekdo želel malo manj rdeče številke, se bodo pa s temi kartami ukinile še neprofitabilne linije (v vsako vas) ipd. Sicer pa zdravniki s skakanjem preko vrst tudi kar nekaj privarčujejo.
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)
Matek ::
Njah, zdravniško skakanje preko vrst in še kaki hujši primeri, recimo spregledanje kazni policajem, to je vse bolj ali manj korupcija, proti temu se je treba boriti na drugačen način, medtem ko so popusti pri železnici popolnoma legalna zadeva, le neprimerna, po mojem mnenju.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
M-man ::
To je res, ja. Ne vem kako je sedaj, ampak zaposleni v Elanu so včasih lahko kupili proizvode precej ceneje. Verjetno podobno v Gorenju, Iskri...
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)
LapD ::
Glede kupovanja je tako da si vrjetno rihtaji po nabavni ceni. Če policaj ustavi policaja je čist normalno da bo spregledal, isto je pri zdravnikih z vrstami in plačevanjem raznih pregledov. Seveda bi moglo bit za vse enako ampak če se postavš v njihovo kožo bi vsi isto delali ker s tem tudi sebi narediš korist. Jst na vse to gledam kot nek priboljšek poklicu ki ga opravljaš in mi moralno ni nič sporno. Zakon je pa druga stvar ampak vemo da dost večje kršitve ostanejo spregledane...
Stepni Volk ::
Zanimivo kaj vse slovenci dojemamo kot "socialistično" in komunistično.
Imajo delavci v Švicarski železnici, ki je privatizirana popuste?
IMAJO.
Imajo delavci v avtomobilskih tovarnah (Opel, VW...) v kapitalistični nemčiji popust na vozila?
IMAJO.
Imajo delavci v avtomobilskih tovarnah (GM, Ford...) v kapitalistični USA popust na vozila?
IMAJO. Še več, pred meseci so imeli celo prodajno akcijo s sloganom: avtomobili po ceni zaposlenih...
Imajo delavci v Švicarskem Migrosu (med 60-timi največjimi živilskimi velecentri na svetu) popust na proizvode?
IMAJO. Še več, Migros (Švicarski Merkator) nudi svojim delavcem nižje cene za kosila, parkirnine (če so), subvencionira dopuste...
Imajo cehovski poklici popuste v sami branži?
IMAJO.
Predno vas naslednjič kaj ujezi, poglej malce čez planke. In predvsem: popust je stvar spretnosti pogajalca. Splošni popusti so le naravna meja h kateri težiš, ko se pogajaš.
Imajo delavci v Švicarski železnici, ki je privatizirana popuste?
IMAJO.
Imajo delavci v avtomobilskih tovarnah (Opel, VW...) v kapitalistični nemčiji popust na vozila?
IMAJO.
Imajo delavci v avtomobilskih tovarnah (GM, Ford...) v kapitalistični USA popust na vozila?
IMAJO. Še več, pred meseci so imeli celo prodajno akcijo s sloganom: avtomobili po ceni zaposlenih...
Imajo delavci v Švicarskem Migrosu (med 60-timi največjimi živilskimi velecentri na svetu) popust na proizvode?
IMAJO. Še več, Migros (Švicarski Merkator) nudi svojim delavcem nižje cene za kosila, parkirnine (če so), subvencionira dopuste...
Imajo cehovski poklici popuste v sami branži?
IMAJO.
Predno vas naslednjič kaj ujezi, poglej malce čez planke. In predvsem: popust je stvar spretnosti pogajalca. Splošni popusti so le naravna meja h kateri težiš, ko se pogajaš.
kopernik ::
Stepni, sploh se ne gre zato, da imajo privat firme take ugodnosti. Gre se za to, da ima državna firma, ki žre kar nekaj proračuna (kamor prispevamo vsi), take ugodnosti za zaposlene. Tako vsaj jaz vidim kaj žuli MMM-ja.
Je pa res, da je povsod tako ... in SŽ tudi nekaj profitira, saj raje da delavcu zastonj karto do službe (tisti vlak bo peljal z ali brez tega delavca) kot pa mu plačuje še za potne stroške.
Je pa res, da je povsod tako ... in SŽ tudi nekaj profitira, saj raje da delavcu zastonj karto do službe (tisti vlak bo peljal z ali brez tega delavca) kot pa mu plačuje še za potne stroške.
Stepni Volk ::
Poppusti za zaposlene niso "ostanek" socializma. That's my point.
Tudi ne vidim razloga, zakaj bi morala biti rezervirani samo za določen tip lastništva.
Enako s tem ali podjetju gre dobro ali ne. Popust ne pomeni, da nekaj dobiš pod tržno vrednostjo oz. delaš s tem podjetju izgubo.
Poglejte Eurobirokrate. Popust pri nakupu avtomobilov, prehrana subvencionirana...
Tudi ne vidim razloga, zakaj bi morala biti rezervirani samo za določen tip lastništva.
Enako s tem ali podjetju gre dobro ali ne. Popust ne pomeni, da nekaj dobiš pod tržno vrednostjo oz. delaš s tem podjetju izgubo.
Poglejte Eurobirokrate. Popust pri nakupu avtomobilov, prehrana subvencionirana...
kopernik ::
Ja, saj pravim, da je povsod tako. Od poslancev do javne uprave. Isto v privat podjetjih.
Mercier ::
Uf, tu imam pa osebne izkušnje. Sem iz tradicionalno železničarske družine. :)
Moja prababica je preživela kar nekaj režimov in držav "za na obe roke prstov preštet", ampak vedno je imela "režijsko karto".
Moja prababica je preživela kar nekaj režimov in držav "za na obe roke prstov preštet", ampak vedno je imela "režijsko karto".
Ndrej ::
Tudi Revoz ima za zaposlene kar velik popust pri nakupu vseh Renaultovih vozil. Zato jih pa imamo toliko po Sloveniji :)
RookY ::
@kopernik:
Tole ne bo držalo. SŽ svojim delavcem za karto, ki jo potrebujejo za prevoz na delo kratkomalo zaračuna...pod ugodno seveda
"Je pa res, da je povsod tako ... in SŽ tudi nekaj profitira, saj raje da delavcu zastonj karto do službe (tisti vlak bo peljal z ali brez tega delavca) kot pa mu plačuje še za potne stroške."
Tole ne bo držalo. SŽ svojim delavcem za karto, ki jo potrebujejo za prevoz na delo kratkomalo zaračuna...pod ugodno seveda
Juhu juhu spet bom bruhu
Popaj ::
Jas ne vidim nič spornega v tem da je popust za zaposlene in njihove družinkse člane. Pač ena od bonitet, ki je po eni strani logična. Pomoje bi odvzem subvencij naredil več škode, kot dobrega (posledično se zmanjša pripadnost firmi, motiviranost zaposlenih pade itd.) Da pa poslujejo z izgubo pa je krivda izključno na strani nesposobnega vodstva, ki nima nikakršnega posluha za pritožbe in mnenja potnikov in zaposlenih, potem so tu nerentabilne proge (kot je že nekdo prej omeno), slabe investicije (npr. vlaki pendolino, ki so več na popravilu kot pa na progah - seveda na stroške SŽ), ipd.
kopernik ::
Rooky, a si prepričan ? Jaz ne dam ravno roke v ogenj, ampak poznam človeka, ki dela na SŽ (centralne delavnice, če se ne motim) in ima karto za prevoz na delo zastonj. Vsaj tako je trdil še par let nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
RookY ::
Jest tut ne dam roke v ogenj, da mora plačat. Čisto mogoče, da jih CD(centralne delavnice) častijo s karto. V tem primeru jih pa plačujejo CD, ker sicer se te karte ne talajo zastonj.
Juhu juhu spet bom bruhu
vrtnyka ::
Ne samo, da majo tak popust, še eno potovanje na leto majo zastonj z vlakom. Usaj kolkr se spomnim iz časov, ko sem se še vozila :) Sej za potovanje mi še ni mar ... samo jaz naprimer sem morala za letno karto plačati 150 tisoč ... moja frendica katere oče dela pri železnici je pa plašala okoli 30k :)
vrtnyka ma resota rada
dela ::
SŽ imajo izgubo tudi drugače. Če bi na našem koncu karte preverjali, preden se vstopi na vlak, bi imeli 50% več prihodkov. Tako pa se vsak drugi (tudi sam včasih) pelje zastonj, ker ga potem sprevodnik spregleda.
Ti popusti so sicer tudi preveliki. Kolikor se spomnim, znašajo nekje 75% na normalno enosmerno vozovnico (naj me kdo popravi). Saj je lepo, da imajo zaposleni popust, ampak zakaj jih imajo tudi njihovi sorodniki? Zakaj bi bil jaz upravičen do popusta, če moj oče dela na železnici? Saj je pa plačan za svoje delo! Nekje je treba potegniti mejo. Zdaj si pa zamislite, da ima nek strojevodja 6 otrok. Koliko denarja to nanese? Cene pa tudi vztrajno višajo- v zadnjih 4 letih za več kot 50%.
Dobička tako ne bo. Če bodo še malo zvišali cene, bodo že avtobusi cenejši in se bodo z vlaki vozili le še sorodniki zaposlenih.
Ti popusti so sicer tudi preveliki. Kolikor se spomnim, znašajo nekje 75% na normalno enosmerno vozovnico (naj me kdo popravi). Saj je lepo, da imajo zaposleni popust, ampak zakaj jih imajo tudi njihovi sorodniki? Zakaj bi bil jaz upravičen do popusta, če moj oče dela na železnici? Saj je pa plačan za svoje delo! Nekje je treba potegniti mejo. Zdaj si pa zamislite, da ima nek strojevodja 6 otrok. Koliko denarja to nanese? Cene pa tudi vztrajno višajo- v zadnjih 4 letih za več kot 50%.
Dobička tako ne bo. Če bodo še malo zvišali cene, bodo že avtobusi cenejši in se bodo z vlaki vozili le še sorodniki zaposlenih.
Utk ::
Ja sej če pogledaš kolk je tam zaposlenih in kolk imajo še sorodnikov, sploh ni zanemarljiva številka. Zaposleni logično da majo popust, kaj več pa ne.
jan01 ::
Pri železnicah je stvar je takale: namesto, da bi podjetje plačevalo ogromne potne stroške k plačam zaposlenim,jim raje vsilijo(resno!) železniško karto. Če se hočeš z avtom vozit, ti bodo potne stroške pokrivali skoraj nič...
Kakšen dobiček pri železniškem potniškem prometu: vsi javni prevozi imajo ZGUBO, država pa jih financira, ker manj onesnažujejo okolje(recimo, če odvzamemo stare trole!), zmanjšujejo gnečo(gužvo!) v prometu...
Glavni dobiček vseh železnic po svetu je prevoz tovora! Slo železnice bi lahko če bi bile privat kar rekle: bomo kar nehali s potniki(me zanima kaj biljudje rekli) in vozili le dobičkonosni tovor, pa še pretok tovornega prometa bi lahko povečali in ob enem znižali stroške... A mi nismo v taki državi!
Kakšen dobiček pri železniškem potniškem prometu: vsi javni prevozi imajo ZGUBO, država pa jih financira, ker manj onesnažujejo okolje(recimo, če odvzamemo stare trole!), zmanjšujejo gnečo(gužvo!) v prometu...
Glavni dobiček vseh železnic po svetu je prevoz tovora! Slo železnice bi lahko če bi bile privat kar rekle: bomo kar nehali s potniki(me zanima kaj biljudje rekli) in vozili le dobičkonosni tovor, pa še pretok tovornega prometa bi lahko povečali in ob enem znižali stroške... A mi nismo v taki državi!
Brane2 ::
No, to je drugi dober razlog za karte zaposlenim: ne morejo težit za potne stroške za prevoz v službo, razen za tisti del poti, ki ga železnica ne pokriva.
Oziroma, težje to zahtevajo.
Oziroma, težje to zahtevajo.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
RookY ::
@vrtnyka "Ne samo, da majo tak popust, še eno potovanje na leto majo zastonj z vlakom"
Tole misliš na FIP karto verjetno, ki pa ni zastonj...samo popust je(kar velik).
@Brane2: ja, kdor ima možnost priti na delo z vlakom, mu ne za prevoz ne plačujejo, ampak si mora kupiti letno karto za vlak...s popustom seveda
Tole misliš na FIP karto verjetno, ki pa ni zastonj...samo popust je(kar velik).
@Brane2: ja, kdor ima možnost priti na delo z vlakom, mu ne za prevoz ne plačujejo, ampak si mora kupiti letno karto za vlak...s popustom seveda
Juhu juhu spet bom bruhu
Balandeque ::
Stepni: Renaultov popust za novinarje znaša 5%. Sicer pa. Včasih so bile še Labodove srajce. Tudi meni se ne zdi prav, ampak za 12 jurjev članarine, pač morajo na društvu kaj zrihtat.
Involvement and commitment is like an eggs-and-ham:
the chicken was involved - the pig was committed.
the chicken was involved - the pig was committed.
Stepni Volk ::
Dokler v Sloveniji delodajalci plačujejo prevoz na delo, se vsi peljemo v službo zastonj. To pa je ostanek socializma.
Čeprav to ne pomeni, da ti drugje tega ne dajo. Recim v že omenjeni Švici ti od 30-60% (odvisno od karte: dnevna, tedenska, mesečna, letna, kantonalna, državna...) subevncionirajo nakup železniške karte. Enako s parkirninami, če nimajo lastnega parkirišča.
Aja, enako se subvencionira tudi prehrana.
Čeprav to ne pomeni, da ti drugje tega ne dajo. Recim v že omenjeni Švici ti od 30-60% (odvisno od karte: dnevna, tedenska, mesečna, letna, kantonalna, državna...) subevncionirajo nakup železniške karte. Enako s parkirninami, če nimajo lastnega parkirišča.
Aja, enako se subvencionira tudi prehrana.
Ziga Dolhar ::
Balandeque, zanimivo. Če novinar želi kupit Renaulta, se mora obrnit na "Službo za stike z mediji"? Kr mal neokusno, imho ...
https://dolhar.si/
Stepni Volk ::
Ta novinarski popust pri Renault-ju je bolj lepotne narave. V kolikor se prav spomnim, ne velja za akcijske cene...
Irmscher ::
In kva to tebe briga če mamo popuste?
Dobr da neveš, kakšni so šele popusti če si v sindikatu
Dobr da neveš, kakšni so šele popusti če si v sindikatu
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 128072 (101277) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80843 (70252) | starfotr |
» | Naša vlada_ukintev malic in potnih stroškov (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18295 (16154) | Tarzan |
» | Ima sprevodnik na vlaku pravico zaračunati ''dodatek'', ker vozovnice nisem kupil pre (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 14874 (12773) | Pyr0Beast |
» | Potni stroškiOddelek: Loža | 9247 (9247) | nastyboy |